مرکز لیزر نوین اصفهان
مرکز لیزر نوین اصفهان

لیست موضوعات

مرکز لیزر نوین اصفهان

در این مقاله به معرفی یکی از مراکز زیبایی پوست و مو به نام مرکز لیزر نوین اصفهان می پردازیم . امیدواریم که مطالب این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .

مطالبی که در این مقاله بیان می شود به شرح زیر است :

  • شرح مختصری درباره ی مرکز لیزر نوین اصفهان
  • چه خدماتی که در این مرکز ارائه می شود ؟
  • جوانسازی پوست با استفاده از چه روش هایی انجام می شود ؟
  • با استفاده از دستگاه های لیزر چه کارهای زیبایی می توان انجام داد ؟
  • جراحی های کوچک پوستی در این کلینیک

 

شرح مختصری درباره ی مرکز لیزر نوین اصفهان:

مرکز لیزر نوین یکی از مراکز زیبایی پوست و مو در استان اصفهان می باشد. در این کلینیک خدماتی مانند لیزر جهت از بین بردن موهای زائد بدن، لیزر پوست  برای جوانسازی، پیکر تراشی بدن به روش لیپتوماتیک، جراحی های کوچک به صورت سرپایی و کاشت مو و اعمال زیبایی دیگری به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

به کار گیری پیشرفته ترین دستگاه ها ی لیزر ساخت اروپا و آمریکا که دارای تاییدیه ( سی ای)  و ( اف دی ای ) آمریکا می باشند باعث کوتاه تر شدن پروسه ی درمانی و کاهش هزینه های درمانی می شود. در کلینیک نوین کاشت و پیوند مو با همکاری کلینیک جردن صورت می پذیرد .

شرح مختصری درباره ی مرکز لیزر نوین اصفهان:
شرح مختصری درباره ی مرکز لیزر نوین اصفهان:

چه خدماتی که در این مرکز ارائه می شود ؟

در کلینیک زیبایی و لیزر نوین خدمات پوست و مو ارائه می شود، در زیر به معرفی این خدمات می پردازیم :

  • جوانسازی پوست
  • خدمات لیزر
  • جراحی های کوچک سرپایی

 

جوانسازی پوست با استفاده از چه روش هایی انجام می شود ؟

برای جوانسازی پوست از روش های درمانی زیر استفاده می شود :

 

رادیو فرکوئنسی (Accent)  :

از روش های  سفت کردن پوست  در نواحی صورت و یا بدن و برگرداندن جوانی به پوست و کشش پوست و از بین بردن چاقی موضعی می باشد. روش کار کاملا غیر تهاجمی می باشد و فرد بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزمره ی خود می پردازد.

رادیو فرکوئنسی (Accent)  :
رادیو فرکوئنسی (Accent)  :

در این روش با استفاده از یک دستگاه و با استفاده از امواج رادیویی  و بدون استفاده از جراحی، امواج به پوست تابانده می شود، با انتقال حرارت پوست تحریک شده و جریان خون در پوست بیشتر می شود و با گرم شدن لایه های زیری و عمیق پوست  شاهد منقبض شدن عضلات زیر پوست و کلاژن سازی و در نهایت سفت شدن پوست می شویم.

این روش برای کسانی که دچارپیری پوست صورت و افتادگی پلک و شل شدگی  بعد از لاغری پوست صورت و بدن و هم چنین برای افراد با سن بین سی تا شصت سال مناسب می باشد.

 

اولتراپی (Ultherapy) :

اولتراپی یکی از روش های زیبایی برای جوانسازی و لیفت صورت و پوست بدون استفاده از عمل جراحی می باشد، در این روش با استفاده از دستگاه اولتراپی امواج اولتراسوند به پوست تابیده می شود، این گرما از اپیدرم و درم پوست عبور کرده و به لایه ی     SMAS می رسد و سبب کلاژن سازی می شود.

اولتراپی (Ultherapy) :
اولتراپی (Ultherapy) :

با استفاده از این روش می توان چین و چروک و افتادگی پوست در مناطق صورت مثل: گونه، غبغب، ابرو، گردن و… را درمان کرد. تاثیر سی درصد اولتراپی بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده می باشد و ما بقی هفتاد درصد در مدت دو تا سه ماه بعدی قابل مشاهده می باشد.

 

فرکشنال رادیو فرکوئنسی (Needle RF) :

برای جوانسازی و سفت کردن پوست یکی از روش ها استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال می باشد، در این روش با استفاده از دستگاه فرکشنال امواج رادیوفرکوئنسی به پوست تابیده می شود و با ایجاد حرارت به لایه های زیرین پوست باعث کلاژن سازی و از بین رفتن چین و چروک پوست و افتادگی پوست و درمان منافذ باز و اسکار آکنه  و تیرگی و ترک های پوست می شود، در این روش احتیاج به تعداد جلساتی بین یک تا چهار جلسه می باشد. این روش غیر تهاجمی انجام می شود.

فرکشنال رادیو فرکوئنسی (Needle RF) :
فرکشنال رادیو فرکوئنسی (Needle RF) :

با استفاده از دستگاه های لیزر چه کارهای زیبایی می توان انجام داد؟

در کلینیک های معتبر زیبایی ، با استفاده از لیزراز بین بردن موهای زائد الکساندریت و لیزر جوانسازی پوست فراکشنال خدمات پوستی به مشتریان ارائه می شود.

در زیر مختصری درباره ی دستگاه ها و روش کار آن ها شرح می دهیم:

لیزر از بین بردن موهای زائد الکساندریت (ALEXANDRITE) :

یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد الکساندریت می باشد که در کلینیک نوین برای از بین بردن موهای زائد از این دستگاه استفاده می کنند. روش کار این دستگاه به گونه ای می باشد که اشعه لیزر به سطح پوست تابیده می شود و با هر پالس دستگاه تعداد زیادی از فولیکول های مو مورد هدف قرار می گیرد و رشد مو ها در آن قسمت متوقف می شود.

تعداد جلسات برای لیزر موهای زائد بین دو تا شش جلسه می باشد  و برای شارژ مجدد و جلوگیری از برگشت موهای زائد در سال باید یک جلسه لیزر الکساندریت را  تمدید کرد.

لیزر از بین بردن موهای زائد الکساندریت (ALEXANDRITE) :
لیزر از بین بردن موهای زائد الکساندریت (ALEXANDRITE) :

لیزر جوانسازی پوست فرکشنال (FRAXEL) :

از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برای جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات و اسکار جوش و لک های پوستی و ترک های پوستی می باشد، روش کار دستگاه فرکشنال به گونه ای می باشد که با استفاده از حرارت و گرما لایه برداری پوست انجام می شود و تولید کلاژن سازی در لایه ی درم صورت می پذیرد. تعداد جلسات برای افراد با توجه به سن و نوع درمان متفاوت می باشد ولی به طور کل نیاز به چند جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب دارد.

لیزر جوانسازی پوست فرکشنال (FRAXEL) :
لیزر جوانسازی پوست فرکشنال (FRAXEL) :

جراحی های کوچک پوستی در این کلینیک

در کلینیک های استاندارد زیبایی جراحی هایی چون پیوند مو و برداشتن خال انجام می پذیرد.

پیوند مو:

در کلینیک های معتبر عمل پیوند و کاشت مو با استفاده از روش های FUT و FIT  و روش نیلفروش انجام می گیرد. از روش های پیوند مو که با همکاری این دو کلینیک انجام می شود به روش FUT همراه با بخیه و روش FIT بدون استفاده از بخیه و با استفاده از پانچ و روش ترکیبی و متد نیلفروش اشاره کرد.

پیوند مو:
پیوند مو:

برداشت خال :

در کلینیک های زیبایی معتبر برداشت خال با استفاده از لیزر و هم با استفاده از جراحی توسط پزشک و بعد از معاینه پزشک و در یک جلسه به صورت سر پایی انجام می شود.

برداشت خال :
برداشت خال :

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

با یک کلیک تماس بگیرید