قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی
قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی

لیست موضوعات

قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی

به دلیل اهمیت موضوع قصد داریم به سوالاتی که در این زمینه وجود دارد و همچنین قیمت لیزر موهای زائد در میدان هروی بپردازیم .امروزه اکثر افراد به دنبال روش های مختلفی برای  از بین بردن موهای زائد بدنشان هستند . لیزر یکی از روش هایی است که با تکرار باعث می شود برای همیشه از شر موهای زائد راحت شوید ،

قصد داریم در ادامه به تمام سوال های بالا پاسخ دهیم :

دستگاه لیزر برای موهای زائد چیست و چه کارهایی انجام می دهد ؟

رژیم های غذایی بعد از لیزر موهای زائد چیست ؟

آیا لیزر موهای زائد نیاز به  تکرار دارد ؟

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیزر موهای زائد چیست ؟

آیا  لیزر موهای زائد عوارض دارد ؟

 

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر که برای موهای زائد بدن با استفاده از اشعه های بسیار ملایم از لایه نازک پوست رد می شود و از طریق فولیکول های مو که در زیر پوست هستند جذب می شوند ، سپس فولیکول ها انرژی این اشعه ها را به گرما تبدیل می کنند و باعث می شود که فولیکول توان رشد خود را از دست بدهد .

دستگاه لیزر
دستگاه لیزر

تا چند سال گذشته  افرادی که دارای پوست سبزه و برنزه بودند دستگاههای لیزر بر روی آنها جواب نمی داد اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی ، با اضافه شدن فناوری کول گلاید به دستگاههای لیزر  تمامی افراد می توانند از دستگاه های لیزر استفاده کنند . دستگاه هایی که دارای این قابلیت هستند دارای طول موج بلندتری از  دستگاه هایی که فاقد کول گلاید می باشند .

نکته دیگری که در دستگاه های لیزر موهای زائد باید دقت کنید رنگ مو افراد می باشد هرچه رنگ مو محل های مورد نظر تیره تر باشد نتیجه بهتری دارد زیر رنگ مو سیاه دارای ملانین می باشد و اشعه را به خوبی جذب می کند .

رژیم غذایی موهای  زائد

معمولا برای لیزر موهای زائد بدن رژیم  خاصی وجود ندارد اما بهتر است از موادی که بتاکاروتن دارند بیشتر استفاده شود این ماده در سبزیجاتی که به رنگ نارنجی و زرد هستند وجود دارند . بتاکاروتن باعث می شود تا پوست به راحتی اشعه هایی که از دستگاه  لیزر ساطع می شود را جذب کند .

رژیم غذایی موهای  زائد
رژیم غذایی موهای  زائد

تعداد دفعات لیزر موهای زائد

زمانی که برای لیزر موهای زائد استفاده می شود برای هر فرد با توجه به رنگ پوست و مو منطقه مورد نظر متفاوت است .

برای اینکه لیزر موهای زائد نتیجه اثر بخشی داشته باشد باید در فواصل زمانی مشخص لیزر را تکرار کنید زیرا مو انسان دارای یک چرخه رشد می باشد و به مرحله ای که مو در حال رشد است آناژن گفته می شود ، لیزر باید در این مرحله انجام شود .

تعداد دفعات لیزر موهای زائد
تعداد دفعات لیزر موهای زائد

در ابتدا کار هیچ دکتری نمی تواند به طور دقیق طول دوره را مشخص کند  زیرا لیزر برای هر فرد متفاوت است . به طور معمول در دو سه جلسه اول ریشه مو سست می شود و برای اینکه بطور کامل از بین برود نیاز است که در فواصل زمانی مشخص لیزر انجام شود تا کامل از شر موهای زائد خلاص شوید . شما می توانید با توجه به قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی که بسیار مناسب می باشد این جلسات را منظم انجام دهید .

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیزر موهای زائد

عوامل تاثیر گذار زیادی برای قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی وجود دارد یکی از اصلی ترین علت ها نوع دستگاه می باشد و یا تعداد دفعاتی که برای هر فرد نیاز است . ممکن است شما در زمان پیدا کردن مرکز مورد نظرتان با توجه به یکسان بودن نوع دستگاه با قیمت های مختلفی مواجه شوید .

بعضی از مرکز ها برای جذب مشتری در ابتدا قیمت های بسیار پایینی پیشنهاد می دهند اما در هنگام انجام کار از تعداد شات های کمتری استفاده می کنند و این امر باعث میشود که فرد مجبور شود تعداد دفعات بیشتری را برود .

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیزر موهای زائد
عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با توجه به قیمت لیزر موهای زائد در میدان هروی که بسیار مناسب است یک روش بسیار معقول و ایمن برای رهایی از موهای زائد بدن می باشد زیرا این دستگاه ها با توجه به هدفی که دارند دارای طول موج بسیار مشخص و کوتاهی هستند و می تواند از لایه بسیار نازکی از زیر پوست عبور کند . بهتر است بدانید اشعه این دستگاه ها قابل مقایسه با دستگاه هایی که دارای اشعه ایکس هستند نیست زیرا اشعه ایکس برای بدن بسیار مضر می باشد .

عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

ممکن است بعد از لیزر بلافاصله قسمت هایی که در معرض لیزر قرار گرفته اند قرمز شود اما بلافاصله بعد از چند دقیقه برطرف می  شود و یا در بعضی از افراد که دارای پوست حساس هستند ممکن است تا چند ساعت قرمز باشد . همچنین در بعضی از موارد بسیار اندک ممکن است التهاب خفیفی ایجاد کند اما با گذشت زمان چند روزه از بین می رود .

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

نکته دیگری که در این بخش می توانیم به آن اشاره کنیم این است که آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟ پاسخ این سوال در هر فرد متفاوت است و متناسب با آستانه درد افراد متفاوت می باشد . اما بهتر است بدانید که درد لیزر آنی است و در کسری از ثانیه از بین می رود .

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟
آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

برای اینکه عوارض لیزر را به حداقل برسانید بهتر است اگر از داروهایی مانند کوتریموکسازول ، تعدادی از داروهای دیابتی ، داروهای غیر کورتون ، کنیدین و کینین ف سولفونامیدها ، پیروکسیکام ، داروهای ضد بارداری و سولفونیل ها استفاده می کنید لیزر را برای چند ماه به تعویق بیاندازید .
لیزر تا به امروز برای مادران شیرده و باردار عارضه ای نداشته است برای همین مادران شیرده می توانند با خیال راحت از لیزر استفاده کنند ، اما برای مادران باردار پیشنهاد ما این است که تا زمان وضع حمل لیزر انجام نشود

نتیجه گیری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاههای مختلفی برای لیزر موهای زائد وارد بازار شده است که مناسب برای اکثر افراد با انواع رنگ پوست ، رنگ مو و ضخامت مو می باشد  . همچنین برای اینکه نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد بگیرید بهتر است به طور دقیق در فواصل زمانی مشخص انجام شود و از مناسب بودن قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی استفاده کنید .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

با یک کلیک تماس بگیرید