میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کیفیت ژل مستر تریت
کیفیت ژل مستر تریت

لیست موضوعات

کیفیت ژل مستر تریت

در این مطلب به بررسی کیفیت ژل مستر تریت و نکاتی درباره استفاده از این فیلر می پردازیم.

کیفیت ژل مستر تریت
کیفیت ژل مستر تریت

توجه: خدمات تزریق و یا فروش ژل مستر تریت در زرکلینیک انجام نمی شود و این مقاله صرفا جهت تکمیل اطلاعات شماست.

یکی از ژل هایی که بسیار در تزریق لب و گونه استفاده میشود ژل مستر تریت میباشد. این گونه ژل ها توسط دکتر پوست و زیبایی انجام میشود. در این مطلب قصد داریم به بررسی این ژل بپردازیم. با ما همراه باشید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • ژل مستر تریت چیست ؟
  • عوارض استفاده از ژل مستر تریت چیست ؟
  • مزایا و کیفیت ژل مستر تریت چیست ؟
  • نکات ضروری برای استفاده از ژل صورت چیست؟

 

 

ژل مستر تریت چیست ؟

یکی از پر طرفدارترین ژل های حجم دهنده لب و صورت ژل مستر تریت می باشد. این ژل با ماندگاری حدودا هشت ماهه یکی از بهترین ژل های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی و مورد تایید دکتران پوست و زیبایی است.

یکی از دلایل محبوبیت این ژل تاثیرات شگفت انگیز آن بر رفع علائم پیری و چروک های صورت است. استفاده از ژل های زیبایی بسیار سریع و بدون بیهوشی انجام میشود همچنین یکی دیگر از دلایل محبوبیت های ژل های زیبایی تاثیر سریع آنان بلافاصله بعد از انجام می باشد.

ژل مستر تریت قابل تزریق برای همه نواحی صورت می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد هچنین ساخت کشور آمریکا میباشد. این فیلرها بیشتر منشا حیوانی داشته اما این روزها بیشتر فیلرها منشا انسانی دارند به همین دلیل امکان پس زدن و حساسیت و آلرژیک را دارد. پیشنهاد میشود کسانی که قصد استفاده از این ژل ها را دارند حتما قبل از استفاده از مشاوران کمک بگیرند.

ژل مستر تریت چیست ؟
ژل مستر تریت چیست ؟

عوارض استفاده از ژل مستر تریت چیست ؟

این ژل تا به حال عوارضی نداشته و مصرف آن بشدت زیاد است اما ممکن است به دلایل ویژگی های فردی موجب پیامدهایی شود که با استفاده از مشاوره خوب و دقیق همچنین طرز طریق مصرف صحیح این پیامدها کاهش و یا هرگز بروز نخواهند کرد. در کل تا به حال گزارشی مبنی بر عوارض بد این نمونه ژل گزارشی نشده است. همچنین پس از ازبین رفتن آثار ژل به سرعت جذب بدن شده و با بدن انسان سازگاری خواهد داشت.

استفاده از این ژل نتایج بسیاری سریعی خواهد داشت و در صورتی که فرد از فرم لبهای خود راضی نبوده به دلیل دائمی نبودن آثار ژل ، پس از مدتی فرم لبها به حالت اولیه برگشته و اثری از خود باقی نخواهد گذاشت.

عوارض استفاده از ژل مستر تریت چیست ؟
عوارض استفاده از ژل مستر تریت چیست ؟

خون مردگی

به دلیل خونرسانی شدید در این ناحیه که منجر به خون مردگی خواهد شد از مصرف داروهای انقعاد خون و … جلوگیری کنید. همچنین به دلیل استفاده از بی حسی در لب ها که مانند بی حسی در دندانپزشکی میماند تا برگشت کامل حس از خوردن و آشامیدن جدا خودداری کنید زیرا این کار باعث گاز گرفتگی لبها و آسیب به آنان خواهد شد.

همچنین تا 24 ساعت بعد از تزریق از ورزش های سنگین و تولید گرمای زیاد در بدن اجتناب کنید.

برای جلوگیری از عوارض بیش از حد از پزشک خود درخواست کنید بسته ژل را به شما نشان دهد و در برچسب اصالت کالا کدی وجود دارد که میتوانید آن را به شماره سامانه غذا و دارو ارسال کنید و از اصالت ژل خود مطلع گردید . همچنین در صورت باقی ماندن باقی ژل میتوانید برای دوره بعدی خود از آن استفاده کنید.

کاهش سیستم ایمنی بدن

با تزریق بعضی از ژل ها ممکن است سیستم ایمنی بدن کاهش یافته و فرد را دچار عوارض شدید و یا حتی جبران ناپذیری کند. به همین دلیل است که باید حتما از اصل بودن ژل های شناخته شده مطمئن شوید.

سلامت شما بیشتر از زیبایی اهمیت دارد حتما در این باره با پزشکان و مشاوران با تجربه و کاردان مشورت های لازم را انجام دهید. همچنین از کسانی که از ژل هایی مانند مستر تریت استفاده کرده اند در این باره سوال کنید. مستر تریت اصل ساخت کشور آمریکاست و قابلیت جذب به بدن انسان را دارد در صورت هر گونه مغایرت با اطلاعات ذکر شده از انجام این تزریق ها ممانعت کنید.

انجام تزریق باید توسط پزشک حاذق انجام شود ، اگر فردی تجربه و دانش کافی برای انجام این کار را ندارد ، سلامت خود را به خطر نینندازید.

همچنین برای جلوگیری از عوارض شدید سوابق بیماریهای خود را به پزشک اطلاع داده و مصرف داروهای خطرناک را تا بعد از انجام تزریق به تعویق بندازید. همچنین بعد از تزریق در صورت مشاهده تغییرات شدید حتما پزشک خود را مطلع کنید.

در صورت تمایل به استفاده از ژل های تخلیه شوند این نکته را باید مد نظر داشته باشید امکان دارد پس از چندین سال امکان گوله گوله شدن این ژل ها وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از ژل های جذب شونده است.

مزایا و کیفیت ژل مستر تریت چیست ؟

این ژل دارای پایداری 4 تا 8 ماه است و به دلیل کیفیت بالایی که بر جای خواهد گذاشت بشدت مورد استقبال قرار میگیرد. همانطور که در بالا اشاره شد این ژل مناسب استفاده در تمامی نواحی صورت است و تاثیرات معجزه واری در رفع خط خنده و چروک های پیشانی خواهد داشت.

استفاده از ژل های تزریقی سالیان سال است که برای زیبایی بیشتر و جوانسازی پوست مخصوص صورت بانوان وارد بازار شده است. این ژل ها باید بتوانند گودی های صورت را پر و یا جای زخم ، اسکارها که به وسیله زخم یا جراحی ایجاد شده اند را از بین ببرند. علاوه بر زیبایی بیشتر میدانید که این ژل ها به کمک افرادی که مادرزادی یا به وسیله حوادثی دچار مشکلاتی در صورت خود هستند ، آمده است. هدف اصلی این ژل ها کمک به این گونه افراد است.

به همین دلیل مزایای بسیاری را شامل میشود ، همچنین افرادی که دارای چین و چروک بسیار در صورت خود هستند میتوانند به وسیله این ژل ها زیبایی خود را بیشتر کنند. ژل مستر تریت به دلیل منشا انسانی به سرعت به بدن فرد جذب شده و ماده درون آن تا به حال هیچ گونه مغایرتی با سلامتی فرد از خود نشان نداده است. بدون شک یکی از بهترین ژل های معرفی شده ، ژل مستر تریت می باشد.

مزایا و کیفیت ژل مستر تریت چیست ؟
مزایا و کیفیت ژل مستر تریت چیست ؟

پر کردن گودی های زیر چشم و رفع چین و چروک

افراد زیادی با استفاده از این ژل گودی های زیر چشم ، لب ، گونه ، چروک های پیشانی و … را در صورت خود کاهش داده و یا از بین برده اند ، با توجه به برگشت پذیر بودن این گونه ژل ها تا کنون تزریق دائمی ژل معرفی نشده است. همچنین این نکته میتواند مثبت باشد کسانی هستند که از فرم لب های خود راضی نبوده و یا ترس از بد شکل شدن لبها باعث میشود از انجام این تزریق ها ممانعت کنند ، با قابلیت برگشت پذیری این نوع ژل ها و قابلیت جذب آن به بدن انسان دیگر نگرانی برای شکل بد یا زننده لب های خود نداشته باشید.

این فیلر ها دارای خاصیت و مزایای بسیاری دیگر خواهد بود افرادی که دچار لاغری شدید و ترکیدگی در بعضی نواحی بدن خود هستند میتوانند با استفاده از این ژل ها به زیبایی طبیعی و بیشتر خود دست یابند ، همچنین به دلیل نوع این فیلر که توانایی تزریق در همه نواحی بدن افراد را دارد ، میتوان به کمک آن بسیاری از عیوب مادرزادی را پوشش داد و به ظاهری زیباتر دست یافت.

شادابی و زیبایی بیشتر هدف اصلی کسانی است که به استفاده از این فیلرها میپردازند ، اما شاید عده ای از انجام آن نگرانی خواهند داشت با مشورت افراد کاردان و با تجربه همچنین تکیه بر این خاصیت برگشت پذیری این نوع فیلرها میتوانید همواره ظاهری زیباتر برای خود رقم بزنید. هم چنین به دلیل خاصیت اسفنجی این گونه ژل ها و قدرت جذب آب آن شما همواره ظاهری شاداب و جوانتر از خود خواهید داشت.

همچنین به دلیل تزریق این فیلرها به چند نواحی کوچک بعد از انجام آن شما دارای ظاهری بد نخواهید شد.

نکات ضروری برای استفاده از ژل صورت چیست؟

قبل از تزریق هر گونه ژل لازم است که با مشاوران مشورت و از آنان کمک بگیرید.

سعی کنید حتما دکتر با تجربه و قابل اعتمادی را برای انجام ژل انتخاب کنید.

همچنین از پزشک خود بخواهید نتایج تزریق های قبلی خود را به شما نشان دهد.

در مورد عوارض احتمالی ژل از پزشک خود سوال کنید.

نکات ضروری برای استفاده از ژل صورت چیست؟
نکات ضروری برای استفاده از ژل صورت چیست؟

در صورت سابقه هر نوع بیماری و یا مصرف هر گونه قرصی پزشک مربوطه را در جریان بگذارید.

بعد از انجام تزریق هر گونه علائم غیر طبیعی را به پزشک خود اطلاع دهید.

بعد از عمل از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید.

در صورت وجود خون مردگی در محل تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید.

خون مردگی یکی از علائم طبیعی است در صورت وجود آن خونسرد باشید.

خیلی ها به دلیل مشاهده نتایج قلوه ای یا فرم زشت لب ها از انجام این کار ممانعت میکنند باید این نکته گوشزد کنیم که تزریق ژل به درخواست شما و توسط پزشک باید انجام شود اگر بخاطر فرم زشت لبها از انجام آن واهمه دارید از پزشک خود درخواست کنید نتیجه کار را برای شما مشخص کند و همچنین در صورت هر گونه نارضایتی به دلیل برگشت پذیری تزریق ژل فرم لبهای شما پس از چندین ماه به حالت عادی برخواهد گشت.

ژل های نسل قدیم

نسل قبلی ژل های موجود در بازار حالت سیلیکونی داشتند که با بدن انسان سازگاری نداشته و موجب عوارض بیشتر و همچنین تخلیه آن از لبها میشد ، همچنین این گونه ژل ها در صورت یا بدن حرکت میکردند. اما نسل های جدید با بدن سازگاری دارند همچنین دیگر نیازی به تخلیه آنان نیست ، پس از گذشت چندین ماه به بدن انسان جذب خواهند شد.

اگر از نتایج کار تزریق احساس نگرانی میکندی به پزشک خود اطلاع دهید مراحل تزریق را مرحله به مرحله برای شما انجام دهد این کار باعث میشود تغییرات کم کم و بدون هیچ نگرانی برای شما پدیدار شود.

به دلیل سرپایی بودن این تزریق و عدم بیهوشی در مراحل انجام آن ، شما حداکثر تا 24 ساعت بعد میتوانید به همه فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنید و نیازی به استراحت نخواهد داشت.

پس از تزریق فیلر صبور باشید ، زیرا بلافاصله بعد از تزریق ممکن است دچار ورم در ناحیه تزریق شده شوید ، بعد از تزریق ورم به ندرت از بین خواهد رفت و نتیجه نهایی پدیدار خواهد شد.

همچنین بعد از انجام مراحل تزریق شما باید دارای حالات طبیعی باشید و انگار که لبهای طبیعی شما دارای این شکل بوده است در صورت هر گونه مغایرت یا حالت ناگهانی حتما به پزشک خود موارد را گزارش دهید و او را از نتیجه کار مطلع کنید.

همچنین شاید شما خواهان تغییرات بسیار در ظاهر لبهای خود باشید ، پیشنهاد میشود چند عکس از نتایجی که انتظار دارید تهیه کرده و به پزشک خود نشان دهید ، از او بخواهید در انتها نتایج کار بدین صورت باشد. البته در این مورد و شاید حالت هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید حتما نظر دکتر و مشاور خود را در نظر بگیرید.

 

جمع بندی مطلب

استفاده از این ژل ها برای بدن ضرری نداشته و پس از برگشت پذیری فیلر مستر تریت به بدن انسان جذب خواهد شد. همچنین باید مشورت های قبل از انجام تزریق را با پزشک خود یا مشاوران کاردان در این حوزه انجام دهید.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

نتیجه پایانی را از پزشک پرس و جو کنید و بخواهید ژل مورد استفاده شما را نشان دهد ، در صورت ارسال کد اصالت دارو میتوانید به اصل بودن آن اطمینان داشته باشید. همچنین بعد از تزریق تمامی عوارض و حالات احتمالی را از پزشک خود سوال کنید و در صورت هر گونه حالت مغایر با حالات مورد انتظار حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

ژل مستر تریت تا کنون بهترین فیلر استفاده شده در سطح جهان است و عوارضی برای بدن افرادی که از این فیلر استفاده میکنند گزارش نشده است.

شما همچنین بعد از انجام تزریق و قبل از آن باید تمامی نکات مورد نیاز را رعایت کرده و از مصرف داروهای انقعاد خون و یا مصرف داروهای مضر جددا خودداری کنید.

از خوردن و آشامیدن پس از انجام تزریق خودداری کرده این کار سبب آسیب به لبهای شما و تغییر در نتایج حاصل خواهد شد. همچنین به دلیل استفاده از مواد بی حسی سعی کنید تا رفع این مشکل از انجام فعالیت ، حرکات لب خودداری کنید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید