میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک زیبایی قیطریه
کلینیک زیبایی قیطریه

لیست موضوعات

کلینیک زیبایی قیطریه

در این مقاله با بررسی کلینیک زیبایی قیطریه با شما خوبان هستیم.

برای اینکه به توان به مفهوم کلینیک پی برد باید به این نکته توجه نمود که این مراکز بخشی کوچکی از یک بیمارستان درابعاد کوچکترهستند که در آن به درمان ومراقبت از بیماران به صورت سرپایی پرداخته می شود و همین طور در رابطه با نوع کلینیک ها می توان از کلینیک های زیبای ودرمانی به عنوان مراکز بهداشتی ودرمانی  برای مراجعات افراد نام برد.

کلینیک زیبایی قیطریه
کلینیک زیبایی قیطریه

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • کلینیک زیبایی به چه مرکزی اطلاق می گردد؟
  • پرسنل کلینیک زیبایی چه کسانی هستند؟
  • کلینیک زیبایی چه خدماتی ارائه می دهد؟
  • جوان سازی پوست چگونه در کلینیک زیبایی صورت می گیرد؟
  • چگونه می توان در کلینیک زیبایی بدون جراحی بینی را فرم داد؟
  • موهای زائد را چگونه می توان در این کلینیک های زیبایی از بین برد؟
  • در کلینیک زیبایی لاغری وتناسب در اندام از چه طریقی صورت خواهد پذیرفت؟
  • کاشت مو در کلینیک زیبایی چگونه انجام می گیرد؟
  • لیزر درمانی در کلینیک زیبایی برای بانوان در چه مواردی استفاده خواهد شد؟
  • مسول فنی در کلینک های زیبایی چه نقش و وظایفی را بر عهده دارد؟
  • مکان مورد نظرجهت احداث کلینیک زیبای دارای چه ویژگی های می باشد؟
  • آمار جراحی زیبایی در کلینیک های جهان به چه صورتی می باشد؟
  • از کلینیک زیبایی  در جهت زیبایی چگونه انتظاری باید داشت؟
  • درآمد کلینیک زیبایی به چه صورتی می باشد؟

کلینیک زیبایی به چه مرکزی اطلاق می گردد؟

به صورت کلی کلینیک زیبایی  قیطریه به در مانگاهی اطلاق می گردد که با گرقتن مجوز از وزارت بهداشت ودریافت پروانه تخصصی خدمات زیبایی قادر به انجام موارد زیبایی از جمله کاشت مو و…می  باشند

همچنین باید به این نکته ی مهم توجه نمود که در جهت راه اندازی یک کلینیک زیبایی مجوز برای تاسیس کلینیک فقط به پزشک متخصصی که در زمینه ی زیبایی کار می کند داده می شود که این پزشک با تخصص پوست ومو می توانند این مجوز را دریافت نماید و همچنین تعداد افراد لازم جهت راه اندازی یک کلینیک زیبایی دو پزشک با تخصص زیبایی می باشد.

کلینیک زیبایی به چه مرکزی اطلاق می گردد؟
کلینیک زیبایی به چه مرکزی اطلاق می گردد؟

پرسنل کلینیک زیبایی چه کسانی هستند؟

با توجه به اینکه مجوز احداث کلینیک زیبای قیطریه فقط به پزشک  متخصص زیبایی داده می شود با مطمئن بود که مراجعه کنندگان زیر نظر افراد متخصص در این رشته مورد بررسی قرار می گیرند چون که دریافت این مجوز ها برای احداث دارای شرایط و ضوابط پیچیده می باشد ، بنابراین افراد شاغل در این کلنیک ها علاوه بر پزشکان متخصص  به تعدادی پرستار نیزجهت مراقبت از بیماران در حین درمان وپس از آن احتیاج است.

پرسنل کلینیک زیبایی چه کسانی هستند؟
پرسنل کلینیک زیبایی چه کسانی هستند؟

کلینیک زیبایی چه خدماتی ارائه می دهند؟

از جمله ی خدمات مجازی که کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد به مراجعه کنندگان ارائه می دهند عبارت اند از:

  • تشخیص بیماری های پوست ومو ودرمان آنها
  • انجام نمونه برداری
  • لیزر درمانی برای زیبایی صورت واستفاده از اشعه ی ماورای بنفش وی بی آ ،یو وی بی
  • سوزاندن مو های زائد از طریق اکترولیز کردن آنها
  • انجام آزمایش برای پی بردن به حساسیت پوست
  • لیزز ترابی بر روی پوست
  • پیوند مو برای افرادی با ریزش موی فراوان
  • انجام دادن آن دسته از جراحی هایی که فقط با بی حسی ودر کلینیک می تواند انجام بگیرد(جراحی های کوچک زیبایی)
  • انجام برداشتن ضایعات پوستی به روش کوتر وکرایو که از این طریق می توان لک ها وخال های صورت را برداشت.
کلینیک زیبایی چه خدماتی ارائه می دهند؟
کلینیک زیبایی چه خدماتی ارائه می دهند؟

جوان سازی پوست چگونه در کلینیک زیبایی  صورت می گیرد؟

یکی از کارها یی که در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد به صورت همیشگی انجام می گیرد جوانسازی پوست می باشد که با دستگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی صورت خواهد گرفت

از جمله ی مهمترین کار هایی که در زمینه ی زیبا و جوان سازی پوست صورت خواهد گرفت عبارت است از تزریق زل به لب ، گونه ، پوتاکس کردن چین وچروک صورت وپیشانی ،مزوترابی لیفت ابرو و… از جمله ی موتردی است که برای جوان سازی پوست در کلینیک های زیبایی صورت خواهد گرفت.

جوان سازی پوست چگونه در کلینیک زیبایی  صورت می گیرد؟
جوان سازی پوست چگونه در کلینیک زیبایی  صورت می گیرد؟

چگونه می توان در کلینیک زیبای بدون جراحی بینی را فرم داد؟

یکی از ویژگی های جالب که در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد انجام می شود در جهت فرم دهی به بینی از طریق تزریق ژل است که با مزوترابی تزریق چربی به بینی می توان آن را فرم داد که به دلیل این که این روش ها به جراحی خاصی نیاز ندارد مورد استقبال بسیاری از افراد است.

 

موهای زائد را چگونه می توان در این کلینیک زیبایی از بین برد؟

در این کلینیک زیبایی به دلیل استفاده از لیزر که مورد درخواست بسیاری از افراد و روش مورد استفاده ی پزشکان برای حذف مو های زائد است بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است به این صورت که از طریق تاباندن دستگاه ها ی تولید اشعه ی لیزر که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ودرمان می باشد مقدار مشخصی از اشعه را با طیف خاصی به مو های صورت وبدن می تابانند که این کار خود موجب حذف مو های اضافی می گردد.

در کلینیک زیبایی لاغری وتناسب در اندام از چه طریقی صورت خواهد پذیرفت؟

یکی دیگر از خدماتی که در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد ارائه می شود به لاغری وتناسب اندام می توان اشاره نمود به این صورت که در این کلینیک ها از طریق دستگاه لیپوماتیک عمل لاغری وتناسب اندام صورت می گیرد که در این روش به دلیل داشتن عارضه ی کم و همچنین انجام آن به صورت سریع که بسیار مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و از دیگر فواید آن می توان به لاغری در موضع خاصی از بدن اشاره کرد که در واقع همان نقطه را  می توان لاغر نمود و از جمله ی دستگاه های دیگری که در جهت لاغری در سینه ی مردان استفاده می شود دستگاه ژنیکو ماستی است.

کاشت مو در کلینیک زیبایی چگونه انجام می گیرد؟

در کلینیک  زیبایی دکتر زرگنج فرد می توان از طریق دستگاه های پیشرفته به کاشت وترمیم مو پرداخت به این صورت که این کلینک ها با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته روز دنیا می توانند به کاشت مو از طریق بانک موی فرد تقاضا کننده ی برای کاشت  وترمیم مو اشاره نمود که بسیاری از افراد به دلیل سرعت و دقتی که  در این نوع کلینیک ها در مقایسه با سایر مکان های درمانی صورت می گیرد کلینیک های زیبایی را برای این کار انتخاب می کنند.

لیزر درمانی در کلینیک زیبایی برای بانوان در چه مواردی استفاده خواهد شد؟

در کلینک زیبایی دکتر زرگنج فرد بخش های متعددی در جهت زیبایی صورت واندام بانوان وجود دارد که بسیاری از زنان می توانند برای زیبایی اندام خود مانند سینه و دستگاه تناسلی و…. از طریق دستگاه های پیشرفته ای که در این مرکز وجود دارند می توانند به زیبای خود بپردازند که این موارد از طریق لیزر و جراحی های سرپایی  صورت می گیرد.

 

 

این مقاله در رابطه با کلینیک زیبایی قیطریه می باشد. اگر مایل به یافتن یک کلینیک زیبایی معتبر نزدیک به قیطریه هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

مسول فنی در کلینک زیبایی چه نقش و وظایفی را بر عهده دارد؟

مسول فنی در کلینک زیبایی افراد متخصص پوست ومویی هستند که دارای پروانه احداث کلینیک را داشته وهمجنین سرپرستی و تمام امور فنی وخدماتی که در کلینیک انجام می گیرد از جمله ی  لیزر درمانی ، کاشت وترمیم مو ،جوانسازی صورت و جراحی های سرپایی صورت همگی زیر نظر مسول فنی صورت خواهد گرد.

از دیگر وظایف مسول فنی می توان به نظارت بر کار دیگر اعضای کلینک به ویژه پرستاران و پپرسنل اداری این مرکز اشاره داشت و رسیدگی به شکایات و انتقاد های مطرح شده از سوی مراجعه کننده به این کلینیک از مهمترین وظایف مسول فنی وریاست این مرکز به شمار می رود.

از دیگر اقداماتی که توسط مسول فنی باید صورت بگیرد ارائه ی آمار های ماهانه به دانشگاه های علوم پزشکی می باشد که با این کار دانشگاه علوم پزشکی را در جریان اقدامات انجام شده در این کلینیک ها قرار می دهد همچنین نظارت بر بیمارانی که تحت پوشش های بیمه ای در این مراکز مورد درمان قرار می گیرند نیز از جمله ی مواردی است که مسول فنی باید نظارت دقیقی برآن داشته باشد.

همچنین مراقبت و رسیدگی از مرکز که شامل ساختمان وتجهیزات مورد استفاده در آن می باشد نیز به طور کامل زیر نظر مسول فنی قرار خواهد گرفت

رعایت کردن تعرفه های مجاز ومصوب وزارت بهداشت توسط مرکز برای تعیین قیمت خدمات مجازی که دراین مرکز انجام می گیرد واطلاع رسانی آن به صورت کتبی ومشخص برای مراجعه کنندگان و پرسنل مرکز زیبایی جهت جلو گیری از سوء استفاده  های احتمالی.

مشخص کردن اسامی لیست پرسنل که شامل پرستاران وپزشکان متخصص  و معین بودن ساعات کاری آنها از وظایف مسول فنی بوده و همجنین حضور به صورت تمام مدت در کلینیک و در صورت احتیاج همکاری با بازرسین دانشگاه ها در حوزه ی مسولیت های ریاست فنی قرار دارد.

مکان مورد نظرجهت احداث کلینیک زیبایی دارای چه ویژگی های می باشد؟

کلینک زیبایی باید دارای اتاق هایی برای مدیریت ،حسابداری،امور اداری و حداقل دو اتاق برای معاینه وانجام موارد زیبایی مانند لیزر و جراحی های عمومی زیبایی  باشد و همچنین تاق های مورد نظر باید داری ویژگی هایی  مانند سرامیک بودن ،کف کشی بودن اتاق با قابلیت شستشو از ویزگی های مهم به شمار می رود.

همچنین مکان مورد نظر از جهت عبور و مرور مراجعه کنندگان وبه ویژه افراد ناتوان  و ملول بایددارای امکاناتی مانند قابلیت عبور برای برانکارد  و صندلی های چرخ دار و… باشد به طوری که پله ها و پلکان ها دارای حفاظ های به طول 75 سانتی متر باشد  و از دیگر ویژگی ساختمان مناسب جهت احداث کلینک می توان به قابلیت اطفای حریق مناسب جهت بروز آتش سوزی را داشته باشد و استقرار تجهیزات شبکه های برقی مطابق با آیین نامه های اداره ی برق بوده و پیش بینی برق اضطرای از دیگر موارد ضروری جهت احداث درمانگاه می باشد.

از نظر سیستم تهویه مکان مورد نظر باید دارای تهویه هایی باشد که در تمام سال سبب آسایش و رفاه کارمندان وکارکنان مرکز گردد وبه طور کلی مرکز مناسب جهت احداث کلینیک زیبای باید به گونه ای باشد که توسط کارشناسان مرتبط تایید گردد تا بتوان از این طریق از بسیاری مشکلات جلوگیری نمود.

 

 

شما درحال مطالعه مقاله کلینیک زیبایی قیطریه هستید

آمار جراحی زیبایی در کلینیک های جهان به چه صورتی می باشد؟

با توجه به تحقیقات گسترده ای که توسط محققان صورت گرفته به این نتیجه ی مهم دست پیدا کرده اند که در سال های 2014 تا 2016 حدود 25 میلیون از افراد با مراجعه به این کلینیک ها عمل زیبایی اجام داده اند و بیشترین این افراد در کشور ها آمریکا،برزیل،ژاپن ، کره جنوبی و مکزیک قرار دارد که از این حیث کشور ایران نیز به دلیل بالا رفتن توانمندی های خود در این حوزه توانسته است به یکی از قطب ها در زمینه ی زیبایی در جهان تبدیل گردد وهمچنین به وسیله ی این تحقیقات انجام شده در آمریکا بیش از 11میلیون نفر در مدت یک سال به انجام عمل زیبایی روی آورده اند که از آمار های بسیار بالا در این حوزه محصوب می شود.

طبق این آمار صورت گرفته بیشرین عمل های زیبایی صورت گرفت در جهان مربوط به لیپوساکشن،جراحی پستان،لیفت ابرو وپلک،فرم دهی به بینی ،جراحی مربوط به چربی های شکم قرار دارد وهمچنین از روش هایی که بدون نیازبه جراحی است که مورد استقبال بیشتر افراد قرار می گیرد عبارتند ازبوتاکس ،تزریق ژل لب،لیزر کردن موهای زاید و جوان سازی پوسات می باشد که هر ساله افراد بی شمار ی برای زیبا تر کردن خود به آن روی می آورند.

در کشور ایران علت مراجعه ای بسیاری از افراد به این کلینیک های زیبایی به علت های  جراحی زیبای پلک،جراحی زیبایی بینی ،برداشتن موضعی چزبی ها و کاشت مو از پر استفاده ترین و پرکاربرد ترین علت های مراجع افراد به این گونه مراکز می باشد.

از کلینیک زیبایی در جهت زیبایی چگونه انتظاری باید داشت؟

کلینیک زیبایی که در جهت رفع عیبوب ظاهری صورت وبدن کار می کند به مراجعه کنندگان خود که به دلیل پایین آمدن اعتماد به نفسی که از این عیوب خود  در آنها به وجود آمده است کمک می کند تا آنها بتواند با بکار گیری روش هایی مختلف زیبایی در جهت از بین رفتن این عیوب خود تلاش کرده و همچنین باعث بالا بردن اعتماد به نفس به این بیماران شوند که به دلیل این عیوب ظاهری از رفتن به اجنماع خوداری می کردن بنابراین این نوع از کلینیک ها در صورت انتخاب صحیح بسیار می توانند کمک کننده باشند.

درآمد کلینیک زیبایی  به چه صورتی می باشد؟

کلینیک زیبایی باتوجه به خدماتی که انجام می دهد  دارای درآمدی متغیر بوده به گونه ای که در کلینیک هایی که درآن عمل کاشت مو وجراحی زیبایی صورت میگیرد دارای درآمد بالاتری نسبت به سایر کلینیک ها هستند.

امید است که مقاله ی فوق در راهنمایی شما عزیزان موثر بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید