میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک زیبایی در نارمک
کلینیک زیبایی در نارمک

لیست موضوعات

کلینیک زیبایی در نارمک

در این مقاله قصد داریم به بررسی کلینیک زیبایی در نارمک بپردازیم. این روزها افراد فراوانی به نسبت گذشته به زیبایی پوست و موی خود ارزش می دهند و بسیار دنبال روش هایی برای زیبا تر شدن و جوان ماندن پوستشان هستند. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم این روش ها و بهترین کلینیک زیبایی را جهت زیبایی پوست و موی خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

کلینیک زیبایی در نارمک
کلینیک زیبایی در نارمک

اگر به دنبال کلینیک زیبایی در نارمک هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

در این مقاله مطالب زیر را فرا خواهید گرفت:

  1. بهترین کلینیک زیبایی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
  2. کلینیک های زیبایی چه خدماتی را ارائه می دهند؟
  3. چگونه می توان بهترین کلینیک زیبایی در نارمک را انتخاب کرد؟
  4. هزینه های خدمات کلینیک های زیبایی چگونه است؟
  5. از یک کلینیک زیبایی چه انتظاراتی باید داشت؟

 

بهترین کلینیک زیبایی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

  • اولین موردی که در انتخاب یک کلینیک زیبایی باید به آن به توجه داشت، مجوز کلینیک است که داشتن آن بسیار ضروری است. هرگز به کلینیک های زیبایی که مجوز و کارت بهداشت ندارند مراجعه نکنید.
  • باید دارای کادر درمانی مناسب از لحاظ رفتاری جهت راهنمایی افراد مراجعه کننده باشد.
  • به تمامی خدمات مربوط به کلینیک های زیبایی مجهز باشد و محیطی آرام بخش و بسیار تمیز برای مراجعه کنندگان داشته باشد.
  • دیگر خصوصیات مربوط به کلینیک های زیبایی استفاده از کادر متخصص در خصوص خدمات ارائه شده می باشد.
بهترین کلینیک زیبایی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
بهترین کلینیک زیبایی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

کلینیک های زیبایی چه خدماتی را ارائه می دهند؟

خدماتی که یک کلینیک زیبایی خوب و مجهز باید ارائه دهد عبارتند از:

  • لیزر موهای زائد: در کلینیک های زیبایی با استفاده از بهترین و مناسب ترین دستگاه های روز حذف موهای زائد به صورت تخصصی انجام می شود.
  • تزریق بوتاکس: این روش نیز یکی دیگر از خدمات ارائه شده در کلینیک ها می باشد که با استفاده از تزریق بوتاکس چین و چروک های موجود در پیشانی، خط خنده و همینطور سبب جلوگیری از تعریق به مدت چندین ماه می شود.
  • تزریق ژل: یکی دیگر از راه های جوان کردن پوست صورت تزریق ژل می باشد که از طریق حجم دادن به نقاط گوناگون، مانند گونه ها، لب و قسمت های فرو رفته در صورت، سبب ایجاد زیبایی فراوانی در صورت می گردد.
  • میکرودرم: این نوع روشی بسیار محبوب جهت جوان و زیبا کردن پوست به شکلی غیر تهاجمی است که سبب ساخت کلاژن می شود و برای حذف بافت های مرده در صورت و بازسازی پوست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که در نتیجه سبب شادابی فراوان پوست می گردد.
کلینیک های زیبایی چه خدماتی را ارائه می دهند؟
کلینیک های زیبایی چه خدماتی را ارائه می دهند؟

مزیت های روش میکرودرم عبارتند از:

  • پاک سازی کامل پوست صورت
  • سفید کردن پوست با استفاده از روش میکرودرم
  • کم کردن چین و چروک های موجود در پوست صورت
  • رفع منافذ باز در صورت
  • لایه برداری
  • بهبود منافذ بزرگ در پوست صورت
مزیت های روش میکرودرم عبارتند از:
مزیت های روش میکرودرم عبارتند از:

بعد از انجام میکرودرم احتیاج به مراقبت های شدید نیست و فرد قادر خواهد بود کارهای روزانه خود را انجام دهد و فقط باید آبرسانی را انجام دهد و از قرار گرفتن مقابل آفتاب و گرما پرهیز کند.

  • لیفت صورت با نخ: زیبایی پوست صورت از طریق وراثت، قدرت جاذبه زمین، شرایط محیطی و حال روحی نامناسب از بین خواهد رفت، که شامل افتادگی پوست، کم شدن خاصیت ارتجاعی و دیگر آسیب های پوستی می باشد که تمامی این موارد را می توان از طریق لیفت صورت با نخ از بین برد.

لیفت به دو شکل با جراحی و بدون استفاده از جراحی انجام می شود. راه های لیفت صورت بدون انجام جراحی عبارت است از: تزریق چربی، ژل، بوتاکس، لایه برداری و… می باشد که تمامی این روش ها به شکل سرپایی می باشد.

لیفت با استفاده از نخ نوعی جراحی کاملا ظریف می باشد که پوست شل شده را به سادگی می کشد تا پوست صورت زیبا تر و جوان تر نشان داده شود. این روش به هیچ گونه دوره ی استراحت و مراقبت های سخت نیاز ندارد و بعد از 14 روز کاملا بهبود می یابد.

سن مناسب جهت انجام لیفت با نخ بالای 35 سال می باشد. این روش دارای ماندگاری 5 تا 10 می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک زیبایی در نارمک هستید

مزوتراپی مو:

یکی از کارهایی که جهت مقابله با ریزش مو انجام می شود مزوتراپی است که بسیار سریع و موفق در این زمینه می باشد. این راهکار هیچ نتیجه ای در خصوص پر پشت سدن مو ندارد و فقط در رشد و جلوگیری از ریزش موها بسیار موثر می باشد.

جهت انجام این روش، تمامی مولتی ویتامین ها، چکیده های گیاه های دارویی بهبود دهنده مو را به زیر پوست سر تزریق می نمایند که تمامی این مواد با استفاده از ریشه مو جذب می گردد، ترکیب این مواد در پوست سر هر شخص بسیار متفاوت است.

این کار به طور معمول 45 دقیقه به طول می انجامد، که استاندارد مراحل تزریق آن هر 14 روز یک بار می باشد و در دوره ی یک ماهه الی 3 ماهه انجام می شود.

مزیت های مزوتراپی مو عبارتند از:

  • پرحجم کردن مو
  • افزایش رشد مو
  • تقویت مو
  • رفع ریزش مو
مزوتراپی مو:
مزوتراپی مو:
  • مزوتراپی پوست: این راهکار بسیار مناسب جت جوان کردن پوست است که از طریق تزریق ترکیب هایی به زیر پوست صورت می گیردد.

کاربردهای مزوتراپی پوست عبارتند از:

  • از بین بردن شل شدگی پوست
  • حذف افتادگی پلک
  • حذف سیاهی دور چشم
  • از بین بردن غبغب
  • از بین بردن لکه های صورت

 

  • جراحی خال: خال ها در اصطلاح پزشکی نووس نامیده می شوند، در اصل خال نوعی سلول است که از رنگدانه تشکیل شده است و در سایز های گوناگون در اکثر نقاط بدن موجود است.

یکی از راه های حذف خال جراحی می باشد که یکی از پر طرفدار ترین جراحی ها در زیبایی پوست می باشد. در این جراحی باید برای بهبود جای آن باید پماد آنتی بیوتیک مورد استفاده قرار گیرد. پس از یک شبانه روز شخص قادر خواهد بود صورت خود را شستشو دهد و بعد از 48 الی 72 ساعت بعد از عمل جراحی می شود بخیه ها را باز کرد.

  • هایفو تراپی: این روش یکی از جدید ترین راه های زیبا سازی بدون جراحی است که کاربرد آن در لیفت پوست صورت، لیفت پوست گردن، حذف چین و چروک های موجود در پوست صورت و … می باشد. روش هایفو تراپی به صورت کاملا ساده و سرپایی صورت می گیرد و فقط با یک مرحله در یک جلسه صورت می گیرد.

مزیت های روش هایفوتراپی عبارتند از:

  • نیاز نبودن به مراقبت های سخت بعد از انجام آن
  • روشی کاملا ساده و غیر تهاجمی
  • نتیجه ای عالی و به صورت کاملا طبیعی به شما می دهد
مزیت های روش هایفوتراپی عبارتند از:
مزیت های روش هایفوتراپی عبارتند از:

سابسیژن:

اشخاصی که دارای صورت هایی با جوش زیاد هستند، اکثرا و به صورت دائم با حذف جای جوش ها با مشکلاتی مواجه هستند. جای جوش های به جا مانده در پوست صورت سبب ایجاد ظاهری زشت و ناخوشایند می شود. چنانچه در دوره های بلوغ این امر رخ دهد بسیار اذیت کننده خواهد بود. لذا جهت بهبود جای لکه های به جا مانده در اثر جوش به راه های مطمئن و ایمن احتیاج است.

سابسیژن یکی از بهترین و تازه ترین راه های از بین بردن لکه های به جا مانده از جای جوش و اسکار می باشد. این کار بدون هیچ گونه آسیب رساندنی به پوست صورت و بافت های اطراف انجام می شود. سابسیژن به صورت معمول با بی حسی انجام می شود و هیچ دردی در این روش احساس نمی شود.

طریقه انجام این روش به این صورت است که قسمت آسیب دیده ی پوست را جدا می کنند تا پوست تازه و صافی ایجاد شود. بعد از انجام این کار لیزر، فرکشنال و میکرونیدلینگ نیز برای تکمیل کار جهت حذف بافت همبند، صاف کردن و ایجاد رنگی یکسان در پوست استفاده می شود.

کاربرد سابسیژن تنها برای از بین بردن لکه های صورت نیست، بلکه از این روش می توان برای از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده در صورت به دلیل بالا رفتن سن و بازسازی آن استفاده کرد. این متد از طریق سوزن های بسیار ظریفی انجام می گیرد که به عمیق ترین نقطه پوست فرو می رود و بعد از آن مرحله، بافت های فیبروتیک از این طریق تخریب می گردد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک زیبایی در نارمک هستید

سابسیژن دارای دو نوع ابزار است:

سوزن نوکور که مانند تیغی تیز و برنده است و جهت از بین بردن اسکارهای سطحی کاربرد دارد.

کانولا که به خاطر تیز نبودن آن بسیار ایمن تر می باشد و بعد از وارد شدن به عمق پوست سبب آسیب رسیدن به عصب و عروق نمی شود و هیچ گونه کبودی ایجاد نمی کند.

 

میکروبلیدینگ:

این روش نوعی تتو است اما بسیار متفاوت با روش های قدیمی انجام این کار می باشد، در انجام میکروبلدینگ برعکس راه های قدیمی که با استفاده از روش الکترونیکی صورت می گرفت و رنگدانه به پوست تزریق میشد این کار درد بسیار کم تری به نسبت روش های انجام شده در گذشته دارد، به شکل دستی صورت می گیرد و خط های به وجود آمده به شکلی کاملا طبیعی و مطابق با خط رویش موهای ابرو می باشد.

این روش به صورت دائم می باشد و یک نوع تتو به حساب می آید، که از طریق برش دادن پوست و فرستادن جوهر به لایه وسط پوست انجام می شود.

آر اف فرکشنال:

این روش در زیبا سازی پوست بسیار پر کاربرد و بدون ایجاد عارضه های پوستی است، این روز ها استفاده از سیستم های RF فرکشنال با استفاده از فرکوئنسی رادیویی و همینطور میکرونلدینگ سبب تاثیر فراوان این روش جهت زیبا و جوان کردن پوست شده است.

زیبا کردن پوست از طریق روش میکرونلدینگ یکی از روش های بسیار تاثیر گذار و مناسب جهت ایجاد ظاهری زیبا و ساختاری کاملا طبیعی و همچنان سبب بهبود و حذف عوارضی مانند کشیده شدن پوست، آثار جوش و لکه می گردد. آر اف با تاثیر در ساخت کلاژن و ایجاد نظم در رشته های کلاژن سبب ایجاد سفتی و زیبا سازی پوست با استفاده از لیزر می گردد.

مزیت های این روش عبارتند از:

  • مناسب برای هر سنی و هر نوع پوستی
  • مناسب جهت از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم
  • مناسب جهت حذف تمامی چین و چروک های ضعیف تا متوسط موجود در پوست
  • مناسب جهت از بین بردن چین و چروک های موجود در پوست گردن
  • مناسب جهت حذف چین و چروک های پوست سینه
  • مناسب جهت از بین بردن غبغب و شل شدگی پوست صورت
  • مناسب جهت حذف خط خنده
  • مناسب جهت شاداب کردن پوست صورت

 

از بین بردن خالکوبی:

خالکوبی با استفاده از تزریق جوهر به لایه بالایی پوست انجام می شود که از بین بردن آن کاری سخت می باشد و اکثرا احتیاج به جلسه های فراوان جهت حذف دارد. یکی دیگر از خدمات ارائه شده در کلینیک های زیبایی از بین بردن خالوبی ها می باشد، این کار در کلینیک های زیبایی توسط اشعه لیزر حذف می شود و با استفاده از شکستن رنگدانه ها و کمترین آسیب به پوست خالکوبی را حذف می کند.

از بین بردن خالکوبی:
از بین بردن خالکوبی:

مزایای این روش استفاده از نور زیاد به مدت کم در پوست می باشد، پس از بی حسی موضعی و سرد کردن پوست با در نظر گرفتن رنگ مورد استفاده در خالکوبی، نوع و میزان اشعه لیزر انتخاب شده و سپس روند کار شروع می شود. با این کار رنگ هایی که در انجام خالکوبی مورد استفاده قرار گرفته است، به ذرات بسیار کوچکی تبدیل شده و با گذشت زمان توسط سلول های ایمنی بدن از بین می رود. جهت انجام این روش باید مراقبت هایی قبل و بعد از آن را رعایت نمایید.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک زیبایی در نارمک هستید

اثرهای پاک کردن تاتو با لیزر:

اصولا حذف تاتو با سوزش همراه می باشد و بسیار سریع بعد از انجام کار قسمت لیزر شده به رنگ سفید در می آید، امکان دارد وضعیت به وجود آمده بنا به هر قسمتی از بدن از 2 دقیقه تا یک روز به طول بینجامد، دیگر اثرات ایجاد شده بعد از انجام لیزر، سوزش، التهاب و قرمزی، تاول و یا حتی احساس کوفتگی می باشد.

PRP یا پلاسمای تغلیظ شده:

این روش نیز راهکاری جهت زیبا سازی پوست صورت می باشد که با استفاده از خون خود شخص انجام می شود. در PRP از طریق اجزای خون شخص به اسم پلاکت ها که سرشار از فاکتورهای رشد می باشند، سلول های بدن کاملا فعال می شوند و نوسازی پوست صورت می گیرد. این روش اخرین متد درمانی به صورت بیولوژیکی جهت زیبا سازی پوست صورت می باشد که در اکثر کلینیک های زیبایی در تمام جهان بسیار موفقیت آمیز بوده است.

در دراز مدت این روش دارای خاصیت های فراوانی جهت بهبود زخم ها داشته است و به صورت رسمی مورد استفاده قرار گرفته است. این فاکتورها هنگامی که در سیستم بدن تولید می گردند سبب ایجاد سلول هایی نو برای جوان شدن پوست می گردند. این روش به طور معمول در بخش هایی از پوست که فواید ارتجاعی آن از بین رفته است مورد استفاده قرار می گیرد و سبب سفتی در پوست می باشد که همین امر موجب جوان شدن پوست شما می شود.

اشخاصی که نباید از این روش استفاده کنند شامل افراد مبتلا به بیماری های پوستی لوپوس، پور فیبری و حساسیت های پوستی، همینطور اشخاص مبتلا به بیماری های سرطان، اختلالات متابولیک، سیستمیک و اختلالات خونی هستند.

روش انجام پی آر پی به شرح زیر می باشد:

در اولین قدم به مقدار 20 الی 30 سی سی خون همانند گرفتن خون جهت انجام آزمایش از خود شخص گرفته می شود. خون گرفته شده را درون لوله ای که شامل ژل PRP می باشد می ریزند. بعد از این مرحله لوله حاوی خون در دستگاه مخصوص جهت چرخاندن به مدت 10 دقیقه قرار داده می شود. نیروی واقع در این دستگاه اجزای خون درون لوله را به صورت کامل از یکدیگر جدا می کند، پلاکت های غلیض موجود در خون نیز از خون جدا می گردد و خون آماده تزریق به پوست می شود.

روش انجام پی آر پی به شرح زیر می باشد:
روش انجام پی آر پی به شرح زیر می باشد:

مزیت های روش پی آر پی عبارتند از:

  • گرفتن نتیجه بعد از 21 روز
  • مدت زمان کم انجام آن
  • راحتی و سادگی انجام آن
  • نداشتن هیچ گونه خطری مانند ایجاد حساسیت
  • تزریق با استفاده از بی حسی موضعی و بدون ایجاد هیچ نوع برشی
  • هزینه های پایین
  • اندولیفت: روشی بسیار مناسب و کاربردی جهت جایگزینی لیفت می باشد، که بدون هیچ گونه عوارضی و آسیب های جراحی صورت می گیرد. در اندولیفت توسط یک فیبر نوری ظریف که دارای ضخامتی به مقدار یک تار مو می باشد گرمایی بسیار عمیق به پوست انتقال می یابد، این روش در مدت زمانی کمتری از 120 دقیقه انجام می شود و نیاز به هیچ گونه بیهوشی ندارد، این فناوری نه تنها سبب لیفت پوست و کم کردن خط های خنده و چین های به وجود آمده می شود بلکه تاثیراتی عالی در سطح پوست صورت به جا می گذارد و سبب صاف و زیبایی آن می شود.

انجام این روش به این صورت می باشد که سوراخی کوچک به مقدار ظرافتی مو در پوست ایجاد می شود و به بخش بافت چربی پوست وارد شده که سبب نتایج زیر می شود:

  • زاویه دار شدن فک و ایجاد سفتی در بافت های گردن
  • تحریک شدن ساخت کلاژن در پوست و کم شدن چشمگیر شل شدگی و خط های خنده و اخم
  • حذف چربی های غبغب و دیگر نقاط صورت

مزیت های این روش عبارت است از:

  • نیاز نداشتن به استراحت طولانی مدت و مراقبت های سخت
  • نداشتن خونریزی
  • انجام روش بدون استفاده از ایجاد برش و بخیه
  • نتیجه گیری سریع
  • هزینه پایین
  • امنیت عالی در به خطر نیفتادن سلامتی به نسبت دیگر روش ها
مزیت های این روش عبارت است از:
مزیت های این روش عبارت است از:

عوارض اندولیفت:

در این روش به غیر از ایجاد کبودی و التهاب در برخی مورد ها که بعد از 3 روز به طور کامل از بین می رود هیچ گونه عوارض جانبی دیگری وجود ندارد.

  • لیزر زیبایی ویژه بانوان: در اکثر کلینیک های زیبایی به غیر از موارد گفته شده شامل قسمت ویژه ای جهت انجام زیبا سازی واژینال نیز توسط پزشک متخصص زنان قرار داده شده است. که تمام خدمات مربوط به واژینال در این بخش انجام می شود.
  • لاغری و تناسب اندام: جهت تکمیل کردن خدمات ارائه شده در کلینیک های زیبایی لاغری م در این بخش توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود. که سبب لاغر شدن شما در کم ترین زمان ممکن می گردد. به غیر از انجام کارهای لاغری ژنیکوماستی نیز که جهت تغییر سینه مردها می باشد در این مراکز انجام می شود.
  • خدمات مو: دیگر خدمات کلینیک های زیبایی کاشت مو، ابرو و ریش نیز می باشد که توسط پزشک متخصص در این مرکز ها انجام می شود.

 

چگونه می توان بهترین کلینیک زیبایی در نارمک را انتخاب کرد؟

  • قبل از هر اقدامی جهت پیدا کردن بهترین کلینیک زیبایی در منطقه و شهر خود باید از دوستان و آشناها پرس وجو کرده و یا در گوگل سرچ کنید.
  • فهرستی کامل از بهترین کلینیک های موجود در شهر و منطقه خود را تهیه نمایید.
  • سعی کنید قبل از رفتن به کلینیک نمونه کار های آن را در صفحه های اجتماعی مربوط به کلینیک مشاهده کنید.
  • مناسب ترین روش جهت سنجش مقدار موفقیت های کلینیک برای کارها و خدمات ارائه شده، پرس و جو از مراجعه کننده های قبلی آن کلینیک است.
  • به همین جهت با مراجعه به کلینیک های زیبایی و گرفتن اطلاعات بیشتر از مراجعه کننده ها قادر خواهید بود راحت تر راجب به انتخاب کلینیک برای زیبایی خود تصمیم بگیرید.

 

هزینه های خدمات کلینیک های زیبایی چگونه است؟

هزینه ها در کلینیک های زیبایی به نوع خدمات ارائه شده و تعداد جلسه های انجام زیبایی و زمان انجام آن بستگی دارد.

از یک کلینیک زیبایی چه انتظاراتی باید داشت؟

کلینیک زیبای جهت درمان زیبایی ظاهر شما تاسیس شده است، شما جهت رسیدن به زیبایی پوست و موی خود می توانید به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایید که دارای برنامه هایی کاربردی جهت انجام تغییراتی در پوست و موی شما برای رساندن پوست شما به پایین ترین مقدار علائم پیری مانند افتادگی پوست، چروک های موجود در پوست صورت و گردن و لکه های به جود آمده در اثر بیماری های کبدی می باشد. به غیر از تمامی موارد گفته شده در بالا، کلینیک های زیبایی خدماتی دیگر مانند درمان چاقی و از بین بردن چربی های موجود در بدن را نیز ارائه می دهند. همچنین خدماتی مانند تغییر رنگدانه های پوست و واریس را هم دارند.

شما در کلینیک های زیبایی می توانید با حذف عیب های موجود در ظاهر خود سبب بالا رفتن اعتماد بنفس خود شوید. توجه داشته باشد این تغییرات نباید به گونه ای باشد که به سلامت شما آسیبی برسد. همیشه سعی داشته باشید در تمامی کارها ابتدا سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. در هر کلینیک زیبایی باید حداقل دو پزشک متخصص پوست و مو وجود داشته باشد.

امیدوارم این مقاله پاسخگوی سوالات شما باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید