میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک زیبایی تجریش
کلینیک زیبایی تجریش

لیست موضوعات

کلینیک زیبایی تجریش

ما در این مقاله قصد داریم تا حول موضوع کلینیک زیبایی تجریش برای شما عزیزان مطالبی را ارائه دهیم و به سوالاتی که ممکن است در خصوص کلینیک زیبایی تجریش برای شما پیش آمده باشد پاسخ دهیم:

کلینیک زیبایی تجریش
کلینیک زیبایی تجریش

همه‌ی ما می‌دانیم که پیدا کردن یک کلینیک زیبایی خوب که بشود به آن ها اعتماد کرد یکی از دغدغه های افرادی است که قصد انجام اعمال زیبایی دارند؛ این کار روز به روز و با زیاد شدن تعداد کلینیک های زیبایی در سطح شهر سخت تر نیز شده؛ حال در ادامه با ما باشید تا هر آنچه را که لازم است راجع‌به یک کلینیک زیبایی خوب بدانید به شما بگوییم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • یک کلینیک زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی به چه صورت است؟
  • خدماتی که توسط کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد ارائه می‌شود شامل چه مواردی است؟
  • علت تفاوت قیمت انجام عمل لیزر در کلینیک زیبایی با سایر مراکز در چیست؟
  • مزایای میکرودرم چیست؟
  • چه مراقبت هایی بعد از میکرودرم لازم است؟
  • مزایای مزوتراپی مو چه چیزهایی است؟
  • کاربرد مزوتراپی پوست برای انجام چه اعمالی است؟
  • مزایای هایفوتراپی کدام‌اند؟

 

یک کلینیک زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از هرچیز مطمئن شوید که کلینیک مورد نظر شما حتما جواز معتبر از مراکز مربوطه را داشته باشد؛ همچنین لازم است که بدانید به یک کلینیک زیبایی خوب گواهینامه برای انجام عمل جراحی داده خواهد شد پس چنین کلینیکی مطمئنا منعی برای برای انجام عمل های زیبایی نخواهد داشت.

یک کلینیک زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هر فردی مایل است که توسط یک شخص متخصص و حرفه ای در کار خود درمان شود؛ بخصوص در مورد پوست که ماهیتی بسیار حساس دارد. و لازم است که شخص در تمام طول درمان خود تحت نظر و مراقبت متخصصی باشد که کاملا با پوست او و حساسیت های آن آشنا باشد؛ چون اگر غیر از این باشد ممکن برای شخص مخاطره آمیز باشد و نه تنها به بهبود وی کمک نکرده بلکه موجبات آسیب دیدن او را نیز فراهم آورد؛ از این رو است که حضور متخصصان متعهد و حرفه ای درتمامی زمینه ها در کلینیک های زیبایی لازم و ضروری بوده.

چگونگی ارائه سرویس و خدمات و نحوه برخورد پرسنل موضوع مهم دیگری است که هنگام انتخاب یک کلینیک خوب و باکیفیت باید به آن توجه کنید؛ در این خصوص لازم که به تمام جزئیات کلینیک دقت کنید و کاملا اطمینان یابید که نحوه ارائه خدمات وبرخورد پرسنل و کارکنان مطابق خواسته هایتان باشد.

کیفیت محصولات

مواد و محصولات متنوعی در کلینیک های زیبایی برای اهداف مختلف همچون آسیب های پوستی و …. به کار می‌رود؛ واجب است که در مورد کیفیت این نوع محصولات آگاهی لازم را کسب کنید و در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید؛ به عنوان مثال اگر پوست شما حساس است موادی که در فرمولاسیون آن ها جیوه به کار رفته برای شما مضر خواهد بود ولازم در مورد انتخاب هرگونه محصولی از طرف کلینیک به شما مشاوره های لازم داده شود.

رشد روز افزون علم وگسترش فضای مجازی بستر خوبی را برای معرفی مشاغل مختلف فراهم کرده؛ بنابراین داشتن یک وبسایت اینترنتی خوب یا صفحات مجازی پر محتوا که اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار دهد از دیگر ویژگی های یک کلینیک خوب در تجریش است

اینکه کلینیک یک کلینیک نام آشنا و مشهور باشد و افرادی که سابقه دریافت خدمات از آن کلینیک را دارند از خدمات راضی باشند نیز یکی دیگر از ویژگی های کلینیک خوب در تجریش به حساب می‌آید.

مشاوره رایگان

کلینیک های زیبایی خوب معمولا یک جلسه مشاوره رایگان را برای مراجعه کننده لحاظ می‌کنند تا در جلسات مشاوره در مورد خدماتی که شخص به آن نیاز دارد؛ هزینه‌ی خدمات؛ بیمه های تحت پوشش؛ مجوز کلینیک برای ارائه خدمات مورد نیاز و …. را در اختیار ارباب رجوع قرار دهند تا شخص با آگاهی کامل شروع به انجام اعمال زیبایی خود در این مرکز کند چرا که در غیر این صورت؛ ارباب رجوع دچار سردرگمی شده و امکان اینکه وی برای دریافت خدمات به کلینیک های دیگر مراجعه کند افزایش می‌یابد.

از آن جا که معمولا خدمات زیبایی در یک جلسه تمام نمی‌شوند و اکثرا یک دوره چند هفته و یا چند ماهه دارند؛ بنابراین یک کلینیک خوب؛ در مورد پرداخت هزینه ها با ارباب رجوع کنار خواهد آمد و در این مورد انعطاف به خرج خواهد داد.

طرف قرار داد بودن با بیمه های مختلف از دیگر نشانه های یک کلینیک زیبایی خوب است مسلم است که تمام خدمات زیبایی مشمول بیمه نخواهند شد؛ بنابراین در این زمینه لازم است که اطلاعات کافی به مشتری داده شود.

همانطور که گفته شد چون اکثر خدمات در یک جلسه تمام نخواهند شد و نیاز به رفت و آمد مکرر به مرکز وجود دارد بنابراین کلینیک زیبایی خوب در تجریش کلینیکی است که به آسانی قابل دسترسی باشد و رفت و آمد به آن به سهولت انجام گیرد.

بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های بروز

از دیگر ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های بروز دنیاست.

با توجه به نوع دستگاه هایی که گفته شد و کیفیت خدمات؛ قیمت های خوب و منطقی را برای ارائه خدمات در نظر بگیرد.

اتاق انتظار کلینیک خوب باید فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش وآلودگی های محیطی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد؛ همچنین در این اتاق باید کاتالوگ های آموزشی و بروشورهایی که خدمات کلینیک را معرفی می‌کنند در دسترس باشد.

بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های بروز
بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های بروز

انتخاب یک دکوراسیون داخلی مناسب با رنگ بندی در خور ومتناسب با فضا نیز یکی دیگر از نشانه های کلینیک خوب است.

بهتر است در کلینیک های زیبایی به جای استفاده از پزشکان عمومی از پزشکان متخصص استفاده کرد؛ لازم است که لااقل یک پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک حضور داشته باشد تا در صورت ایجاد عوارض و مشکلات احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشد.

 

نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی به چه صورت است؟

  • بهتر است برای انتخاب بهترین کلینیک در منطقه ی خود آن را در گوگل سرچ کنید؛ به عنوان مثال بهترین کلینیک زیبایی از دوستان و آشنایان بپرسید .
  • لیستی کامل از اسامی بهترین کلینیک های زیبایی تجریش را تهیه کنید.
  • برای دیدن نمونه کارهای آنان به صفحه رسمی اینستاگرام کلینیک و یا وب سایت رسمی مراجعه کنید.
  • بهترین معیار برای گزینش یک کلینیک زیبایی خوب در تجریش رفتن به کلینیک و صحبت کردن با بیماران قبلی آن مرکز است.
نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی به چه صورت است؟
نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی به چه صورت است؟

خدماتی که توسط کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد ارائه می‌شود شامل چه مواردی است؟

  • لیزر موهای زائد:

یکی از خدمات کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرداز بین بردن موهای زائد به وسیله‌ی بهترین و بروز ترین دستگاه های لیزر است.

 

علت تفاوت قیمت انجام عمل لیزر در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فردبا سایر مراکز در چیست؟

علت برمیگردد به نوع دستگاه های مورد استفاده؛ چرا که در مراکز مختلف دستگاه های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما در صورتی که دستگاه های مورد استفاده در یک مرکز یکسان بود اما قیمت ها بایکدیگر فرق داشت اینجاست که باید شک کنید. این روزها متاسفانه تعدادی از آرایشگاه ها و مراکز غیر مجاز برای لیزر موهای زائد تبلیغ می‌کند آن هم باقیمت پایین تر از کلینیک های معتبر زیبایی

اینگونه مراکز تنها به فکر سود بیشتر خود هستند و اصلا برای سلامت مراجعه کننده اهمیتی قائل نیستند؛ آنان تعداد شات یا مقدار انرژی لازم را کمتر از حالت نرمال در نظر گرفته تا تعداد جلسات درمانی شما بیشتر شود اینجاست که هم از لحاظ سلامتی و هم از لحاظ مالی متضرر خواهید شد.

علت تفاوت قیمت انجام عمل لیزر در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فردبا سایر مراکز در چیست؟
علت تفاوت قیمت انجام عمل لیزر در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فردبا سایر مراکز در چیست؟
  • تزریق بوتاکس:

از دیگر خدماتی که کلینیک زیبایی ارائه می‌دهد؛ تزریق بوتاکس است که به وسیله‌ی آن می‌توان چین و چروک های ایجاد شده در صورت را رفع نمود؛ در مواردی هم بوتاکس برای توقف موقت تعریق استفاده می‌شود.

تزریق بوتاکس:
تزریق بوتاکس:
  • تزریق ژل:

یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فردجوانسازی پوست به وسیله‌ی تزریق ژل است. به این صورت که با تزریق ژل به نواحی که نیاز به جوانسازی دارند همچون گونه و لب وکم کردن عمق خط خنده و نیز پر کردن فرو رفتگی های صورت باعث جوانسازی چهره افراد می‌شود.

  • لیفت صورت با نخ:

یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست استفاده از لیفت صورت با نخ است؛ در این روش با قرار دادن نخ های خاصی در زیر پوست افتادگی و شل بودن آن را درمان می‌کنند؛ همچنین می‌توان صورت را زاویه دار نیز کرد.

 

  • میکرودرم:

 

  • این روش از سایر روش های جوانسازی پوست پرطرفدار تر بوده چرا که یک روش جوانسازی غیر تهاجمی است؛ و پوست خود اقدام به ساختن کلاژن می‌کند که باعث از بین رفتن سلول های مرده و به وجود آوردن لایه های جدید در پوست خواهد شد که این امر شادابی و جوانی پوست را در پی خواهد داشت.

 

مزایای میکرودرم چیست؟

  • برای پاکسازی صورت بطور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • میکرودرم سبب روشن شدن رنگ پوست صورت به مرور زمان خواهد شد.
  • باعث کاهش منافذ باز پوست صورت خواهد ( منافذ تاثیری سوئی روی زیبایی پوست فرد دارد)
  • باعث انجام لایه برداری پوست صورت خواهد شد.
  • همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم منافذ باز تاثیری بدی روی زیبایی داشته علاوه برآن منافذ باز مکان های مستعد تری برای پیدایش جوش و آکنه هستند؛ بنابراین یکی از مزایای میکرودرم کوچک ترین اندازه‌ی این منفذ ها است.
  • باعث کاهش چین و چروک های پوستی خواهد شد.
مزایای میکرودرم چیست؟
مزایای میکرودرم چیست؟

چه مراقبت هایی بعد از میکرودرم لازم است؟

به طور معمول نیاز به مراقبت خاصی نیست؛ و فرد بعد از انجام میکرودرم می‌تواند آزادانه فعالیت های خود را انجام دهد؛ تنها لازم است پوستی که میکرودرم روی آن انجام شده آبرسانی شود و در مقابل خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده شود.

 

  • مزوتراپی مو

از سریع ترین و بهترین روش های درمانی برای توقف ریزش مو مزوتراپی است؛ گفتنی است که این روش تاثیری در روند رشد موی جدید نخواهد داشت وفقط باعث توقف ریزش موهای موجود می‌شود. در این روش بنا به نیاز هر بیمار ترکیبی از ویتامین ها؛ عصاره های گیاهی؛ تقویت کننده ها و…. به کف سر تزریق می‌کنند؛ این مواد به وسیله‌ی ریشه مو جذب خواهد شد و باعث بهبود ریزش می‌شود.

مدت زمان مزوتراپی به طور معمول ۴۰ دقیقه است؛ که در یک بازه‌ی زمانی۶تا ۱۲ هفته ای بصورت یک هفته و یا دو هفته در میان انجام خواهد شد.

 

مزایای مزوتراپی مو چه چیزهایی است؟

  1. موجب افزایش حجم مو خواهد شد
  2. باعث تقویت رشد مو می‌شود
  3. از ریزش مو جلوگیری می‌کند
  4. مو را تقویت می‌کند

 

  • مزوتراپی پوست

از دیگر خدمات رائه شده در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فردانجام مزوتراپی پوست است؛ مزوتراپی پوست یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که در آن ترکیبات بطور مستقیم به پوست صورت منتقل خواهد شد.

 

کاربرد مزوتراپی پوست برای انجام چه اعمالی است؟

  1. باعث رفع افتادگی پوست خواهد شد
  2. باعث رفع افتادگی پلک خواهد شد
  • در درمان رفع تیرگی دور چشم مفید است

  1. باعث از بین بردن غبغب خواهد شد
  2. کش آمدن پوست صورت را سبب خواهد شد
  3. در درمان لک های پوستی بسیار مفید است
  • جراحی خال

از سایر اعمال زیبایی که در کلینیک تجریش انجام می‌شود برداشتن خال است که اصطلاح پزشکی و علمی آن ها نووس است. تعریف علمی آن ها به این صورت است که خال ها سلول هایی با رنگدانه فراوان می‌باشند که در سایزها و رنگ های متفاوتی و در نواحی مختلفی از بدن یافت می‌شوند.

وجود خال در نواحی مختلف بخصوص اگر در ناحیه‌ی صورت باشد چندان برای فرد خوشایند نیست و حتی ممکن است روی اعتماد بنفس وی تاثیر بگذارد بنابراین جراحی برداشتن خال که یک روش بسیار متداول هم می‌باشد از جراحی های محبوب این حوزه است.

بعد از جراحی عمل خال لازم است که فرد از پماد آنتی بیوتیک استفاده کند و بعد از ۲۴ساعت نیز اجازه دارد صورت خود را بشوید ونیز می‌تواند پس از گذشت ۳تا ۵ روز از انجام عمل برای کشیدن بخیه ها اقدام کند.

  • هایفوتراپی

این روش  از جدید ترین روش های جوانسازی پوست بدون نیاز به انجام عمل  جراحی است؛ بخصوص برای لیفتینگ  پوست صورت و گردن و نیز از نابودی چروک ها و …. بسیار مفید است.

مزایای هایفوتراپی کدام‌اند؟

  1. پس از انجام آن نیاز به مراقبت خاصی نیست
  2. یک روش درمانی کاملا غیر تهاجمی محسوب می‌شود
  3. نتایج حاصله از آن کاملا طبیعی است.

 

سپاس از اینکه مارا برای کسب آگاهی انتخاب کردید امیدوارم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید