میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک زیبایی اندرزگو
کلینیک زیبایی اندرزگو

لیست موضوعات

کلینیک زیبایی اندرزگو

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع کلینیک زیبایی اندرزگو بپردازیم. کلینیک در اصطلاح تخصصی به معنی قسمتی از بیمارستان است که مختص به بیماران سرپایی است. کلینیک زیبایی در اصل به مطبی گفته می­شود که با دارا بودن پروانه اشتغال و مجوز وزارت بهداشت در این زمینه به مشتریان خود خدماتی را در حیطه زیبایی ارائه می­دهد.

جهت دریافت قیمت روز و مشاوره اولیه همین الان با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

کلینیک زیبایی اندرزگو
کلینیک زیبایی اندرزگو

اگر به دنبال کلینک زیبایی نزدیک اندرزگو هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

به سوالات زیر باید پاسخ دهیم:

  • ویژگی­ های کلینیک زیبایی خوب را عنوان کنید
  • با خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد آشنا هستید؟
  • دلایل انتخاب کلینیک زیبایی کدامند

ویژگی­ های کلینیک زیبایی خوب

زیبایی جزو یکی از مسائل پر اهمیت از نظر همه افراد جامعه است که برای دست­یابی به آن از روش­های متعددی استفاده می­کنند. زیبایی بدون آرایش یکی از مورد توجه ­ترین نوع از نظر بانوان است که لازمه آن مراجعه به مراکز متخصص در این زمینه می­باشد. شاید شنیدن این موضوع برایتان جالب باشد که همه کلینیک ­های زیبایی که هم اکنون مشغول به فعالیت در این زمینه هستند با وجود داشتن مجوز از وزارت بهداشت از نظر کیفیت کار در سطح خوبی قرار ندارند.

ویژگی­ های کلینیک زیبایی خوب
ویژگی­ های کلینیک زیبایی خوب

به دلیل این که انجام عمل زیبایی مستقیما در رابطه با سلامت و زیبایی انسان است نمی­توان به هر کلینیکی اطمینان کرد. در حالت کلی باید گفت که یک کلینیک زیبایی خوب و استاندارد باید ویژگی­های مختلفی را داشته باشد و باید هنگام انتخاب چنین مراکزی آن­ را نیز در نظر بگیریم که عبارتند از:

نصب تابلوی مقررات کلینیک که طبق قوانین وزارت بهداشت ذکر شده باشد را در قسمتی از کلینیک که به راحتی توسط مراجعه کننده قابل خواندن باشد باید انجام گیرد.

کلینیک مورد نظر باید مجوز وزارت بهداشت را دارا باشد

برخورد مناسب پرسنل موجود در کلینیک با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمایی درست

باید به درستی مراجعه کنندگان را راهنمایی کنند چون اکثر مردم در رابطه با زیبایی اطلاعات دقیق و کاملی را ندارند و تنها به دلیل شهرتی که این عمل­ها بین مردم پیدا کرده­اند اقدام به انجام چنین کاری می­کنند به همین منظور باید کادر پزشکی مشاوره رایگانی را در اختیار بیماران قرار دهند.

تخصص لازم پرسنل در زمینه خدماتی که به افراد ارائه خواهند داد جزو یکی از مهم­ترین ویژگی ­هاست. گاهی اوقات در تعدادی از کلینیک­ های زیبایی دیده شده که برای انجام عمل­ های زیبایی از پزشکان عمومی و یا افرادی که اطلاعات جزئی از چنین عمل­ هایی دارند و صلاحیت انجام این کار را ندارند کمک گرفته شده است.

مجهز به دستگاه ­های روز دنیا و محیط تمیز و بهداشتی باشد.

همه عمل­ های زیبایی دارای عوارض و مزیت­ های متفاوتی هستند که در هر کدام از کلینیک­ ها باید اطلاعات دقیقی در این مورد را به صورت کاتالوگ یا بروشور برای بالا بردن اطلاعات بیماران نسبت به مزایا و عوارض آن تهیه و در اختیار افراد مراجعه کننده قرار دهند.

خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد

خدمات دهی در چنین مراکزی محدود به درمان­های خاصی است و تمامی خدمات درمانی مجاز در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد عبارتند از:

  1. درمان بیماری­های پوستی
  2. تشخیص و درمان مشکلات و بیماری­های مو
  3. از بین بردن موهای اضافی (الکترولیزر)
  4. تکه برداری (Biopsy)
  5. قابلیت انجام آزمایشات مختص به پوست و حساسیت پوستی (Patch Test)
  6. پیوند و کاشت مو
  7. لیزر درمانی پوست
  8. قابلیت انجام جراحی­های کوچک و سرپایی نظیر برداشت خال که انجام آن با بی­حسی موضعی صورت می­گیرد
  9. انجام عملیاتی چون فریز کردن زگیل تناسلی یا کرایو
خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد
خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد

خدمات جوان­سازی پوست:

تمامی خدماتی که موجب جوان­سازی پوست در بیماران می­شود را در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می­توانید مشاهده کنید. خدماتی از قبیل: تزریق بوتاکس، ژل، چربی، تزریق به بینی، میکرونیدلینگ، لیفت ابرو، مزوتراپی و … . تمامی دستگاه­ های مورد نیاز و مواد اولیه­ ای که برای چنین خدماتی لازم باشد

در این مرکز مورد تایید وزارت بهداشت واقع شده است. یک کلینیک زیبایی باید مطابق علم روز دنیا پیش برود تا بتواند رضایت بیماران خود را در زمینه جوان­سازی پوست به طور کامل جلب کند.

خدمات جوان­سازی پوست:
خدمات جوان­سازی پوست:

خدمات زیبایی بینی بدون نیاز به جراحی پلاستیک:

زیبایی بینی جزو یکی از خدماتی است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد خدمات زیبایی بینی بدون نیاز به جراحی به شکلی دقیق  انجام می­پذیرد. خدماتی که در این کلینیک برای زیبایی بینی صورت می­گیرند شامل مزوتراپی بینی، تزریق ژل و تزریق چربی به نقاط مختلفی از بینی برای فرم دهی بدون جراحی می­باشد.

خدمات زیبایی بینی بدون نیاز به جراحی پلاستیک:
خدمات زیبایی بینی بدون نیاز به جراحی پلاستیک:

لیزر موهای زائد بدن:

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد جزو یکی از بهترین و محبوب­ترین روش­های زیبایی به حساب می­آید که امروزه تا حد زیادی مورد توجه و استقبال افراد مختلف قرار گرفته است. انتخاب دستگاه مورد نیاز در این عمل بسته به نژاد مردم است که کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد با توجه به این نکات و استفاده از بهترین دستگاه لیزر مو با دریافت مجوز از وزارت بهداشت توانسته خدمات لیزر را به مشتریان خود ارائه دهد.

لاغری و تناسب اندام:

لاغری جزو یکی دیگر از خدماتی است که توسط کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد صورت گرفته و با استفاده از دستگاه لیپوماتیک برای مشتریان خود خدمات مختلفی را عرضه می­کند.

لاغری با استفاده از چنین دستگاهی به دلیل صرف کمترین زمان با وجود کمترین عارضه جزو یکی از خدمات مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و می­تواند در زمانی کوتاه بیمار را به فردی خوش اندام تبدیل کند. در این کلینیک عمل ژنیکوماستی که مختص به سینه مردان است نیز صورت می­گیرد و جزو یکی از خدمات لاغری در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می­باشد.

پیوند و کاشت مو:

کاشت مو یکی از متداول­ترین عمل­های زیبایی در جهان است که این کلینیک خدماتی نظیر کاشت مو، ابرو و ریش را به مشتریان خود ارائه می­دهد.

 

 

لیزر زیبایی مختص به بانوان:

لیزر واژینال توسط متخصص زنان جزو یکی دیگر از خدمات ارائه شده به مشتریان در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می­باشد که در آن تمامی خدمات زیبایی واژینال برای بانوان صورت خواهد گرفت.

دلایل انتخاب کلینیک زیبایی کدامند:

افرادی که به کلینیک زیبایی مراجعه می­کنند به این موضوع واقف هستند که در چنین مراکزی تحت درمان متخصص زیبایی قرار خواهند گرفت. دریافت مجوز وزارت بهداشت برای مناطقی همچون کلینیک زیبایی نیازمند شرایط و عملکرد صحیح پرسنل آن است و چنانچه یک کلینیک زیبایی بتواند این مجوز را اخذ نماید مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری به این کلینیک مراجعه می­کنند چون می­دانند که باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شود.

 

در این کلینیک تمامی پرسنل مجرب و کاربلد هستند و زیر نظر پزشکان معروف و متبر که در زمینه زیبایی متخصص­اند خدماتی را برای بهبود وضعیت بیمار ارئه می­دهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید