میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی کشاله ران
کربوکسی تراپی کشاله ران

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی کشاله ران

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع کربوکسی تراپی کشاله ران و مزیت های آن آشنا کنیم، تزریق گاز کربنیک یا دی اکسید کربن در زیر پوست برای برطرف کردن بسیاری از بیماری‌ها را کربوکسی‌تراپی می‌گوییم که بسیاری از افراد برای زیبایی و جوان سازی از این روش استفاده می کنند

اگر قصد انجام کربوکسی تراپی کشاله ران را دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

02122930161

 

کربوکسی تراپی کشاله ران
کربوکسی تراپی کشاله ران

کربوکسی تراپی شیوه ای نوین برای زیبا سازی می باشد و هیچ گونه عوارض و خطری ندارد، اگر می خواهید در رابطه با کربوکسی‌تراپی کشاله ران اطلاعات بیشتری به دست آورید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

در رابطه با کربوکسی تراپی کشاله ران سؤال های متعددی وجود دارد که پس از مطالعه کردن این مقاله می توانید به پاسخ آن می رسید.

در رابطه با کربوکسی تراپی درمان سلولیت در ناحیه کشاله ران و باسن چه می دانید؟

در چه کشورهایی از کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران استفاده می کنند؟

چه کسانی می توانند از روش کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران استفاده کنند؟

کربوکسی تراپی کشاله ران چگونه عمل می کند؟

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه می ‌دانید و نحوه میزان تنظیم گاز دی اکسید کربن آن چگونه است؟

علت تیرگی، سلولیت و دیگر مشکلات کشاله ران چه می تواند باشد؟

آیا می توان از روش کربوکسی تراپی در کنار روش های دیگر برای رفع مشکلات کشاله ران استفاده کرد؟

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران نیاز به چند جلسه دارد؟

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران دارای چه مزیت هایی است؟

به کار گیری روش کربوکسی تراپی برای مشکلات ناحیه کشاله ران ها چه فایده ای دارد؟

بعد از انجام روش کربوکسی تراپی برای رفع مشکلات کشاله ران باید چه مراقبت هایی را انجام بدهیم؟

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران به چه میزان ماندگاری دارد؟

قبل از انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران باید چه اقداماتی را انجام بدهیم؟

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای کشاله ران چه هزینه ای دارد؟

بیماران در طول انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران چه احساسی دارند؟

پزشک عمل کربوکسی تراپی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کربوکسی تراپی روی ترک های پوستی کشاله ران چه تأثیری دارد؟

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه اطلاعاتی دارید؟

 

در رابطه با کربوکسی تراپی درمان سلولیت در ناحیه کشاله ران و باسن چه میدانید؟

کربوکسی تراپی در درمان سلولیت تأثیر بسیار زیادی دارد، سلولیت به برآمدگی های ناشی از چربی اضافی که روی سطوح پوست در ناحیه ران و باسن به وجود می آید، گفته می‌شود، بیش از ۹۵ درصد از خانم‌های جهان به این بیماری مبتلا هستند،

عوامل زیادی برای به وجود آمدن سلولیت در بدن انسان ها وجود دارد، این بیماری در آقایان خیلی کم دیده می‌شود، زیرا ساختار پوستی آقایان به گونه ای است که پوست کلفت تری نسبت به خانم ها دارند.

در رابطه با کربوکسی تراپی درمان سلولیت در ناحیه کشاله ران و باسن چه میدانید؟
در رابطه با کربوکسی تراپی درمان سلولیت در ناحیه کشاله ران و باسن چه میدانید؟

بافت پوستی آقایان بسیار مستحکم تر است و به صورت عضلانی می باشد، خانم ها پوست نازک تری نسبت به آن ها دارند و این موضوع موجب به وجود آمدن سلولیت در آنها می‌شود، علاوه بر این زنان سطحوح چربی بیشتری نسبت به مردان دارند و بسیاری عوامل دیگر مانند: مختل شدن عملکرد هورمون ها و غیره که در ادامه بیشتر راجع به آن ها توضیح میدهیم، باعث پیدایش سلولیت می شوند.

اکثر خانم ها در پی درمان‌های گوناگونی برای از بین بردن سلولیت کشاله ران خود می باشند،

مثلا

مثلاً از کرم های گوناگونی استفاده می‌کنند و ماساژ غدد لنفاوی را به کار می برند که فایده و تأثیر خیلی زیاد ندارد،

چون هیچ کدام از این شیوه ها در برطرف کردن مشکلات زیربنایی فیزیولوژیکی توانایی ندارند و جریان خون و مشکلات پوست در عرصه کلاژن سازی را بهبود نمی بخشند، بهترین درمان برای رفع سلولیت استفاده از کربوکسی تراپی می باشد

که در اصل برای هدفهای زیبایی سازی از سوی برزیلی‌ها برای از بین بردن رسوب های چربی، سپس لیپو ساکشن در نواحی بالای زانو مورد استفاده قرار می گرفته است،

پس از مدتی با مطالعات فراوان به این پی بردند که روش کربوکسی تراپی به بافت‌های بدن هیچ گونه صدمه ای نمی زند و فقط چربی ها را با استفاده از گاز دی اکسید کربن می سوزاند و به عصب صدمه ای نمی رساند.

بعد از استفاده از کربوکسی تراپی، تحقیقات نشان داده است که این روش علاوه بر اینکه چربی ها را از بین می‌برد، بلکه باعث ایجاد کلاژن می‌شود و این گونه پوست بیمار ضخیم و صاف می شود، از این رو شیوه کربوکسی تراپی در از بین بردن سلولیت خوب می باشد که با غلبه بر چربی ها و از بین بردن آنها باعث تشویق پوست می شود و پوست را صاف میکند.

در چه کشورهایی از کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران استفاده می کنند؟

در حال حاضر در همه کشورهای پیشرفته از روش کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران و باسن که به آن مرتبط است، استفاده می کنند و کاربردهای بسیار زیادی دارد، همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، به همین خاطر استفاده زیادی از آن می شود.

امروزه در کشورهای بسیار زیادی مانند: استرالیا، آلمان، اروپا و … از این روش برای درمان تیرگی و برآمدگی های ناشی از اضافه چربی در نواحی کشاله ران استفاده می‌کنند، به کمک ماشین های ساخت گاز دی اکسید کربن، این گاز را در طی فرآیندی و با استفاده از دبیان و سوزن به زیر پوست تزریق میکنند.

کربوکسی تراپی با کشیدن پوست، رنگ آن را تغییر و تیرگی آن را کاهش می دهد، در این صورت بافت ها دوباره ایجاد می شوند.

در چه کشورهایی از کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران استفاده می کنند؟
در چه کشورهایی از کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران استفاده می کنند؟

برخی از ویژگی های منحصر به فرد کربوکسی تراپی به شرح زیر می باشند:

  • باعث برطرف کردن سلولیت می شود.
  • موجب کاهش وزن در نواحی باسن، ران ها، پهلوها و شکم میشود.
  • جای جوش های روی ران ها و صورت را برطرف میکند.
  • پوست را مقاومت می بخشد.
  • آلوپسی را درمان میکند.
  • آکنه و چین و چروک هایی که در نواحی دور چشم و خط لبخند به وجود می‌آیند را برطرف می‌کند.
  • افتادگی پوست ناشی از چاقی و لاغری های مکرر و زایمان را درمان میکند.

لازم به ذکر است، به دلیل اینکه کربوکسی تراپی از سوی سازمان ایالات متحده آمریکا مجوز fda دارد، هیچگونه عوارضی را برای بیمار به وجود نمی آورد.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد کربوکسی تراپی به شرح زیر می باشند:
برخی از ویژگی های منحصر به فرد کربوکسی تراپی به شرح زیر می باشند:

چه کسانی میتوانند از روش کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت در نواحی کشاله ران استفاده کنند؟

همه افراد می توانند از کربوکسی تراپی استفاده کنند، در واقع افرادی باید از این روش استفاده کنند که در سلامت کامل به سر می برند و لی کسانی که مشکلات کلیوی دارند و تحت دیالیز می باشند،

یا افرادی که باردار هستند، همچنین بعد از جراحی در محل مورد نظر زخم دارند، بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی هستند و کسانی که صرع و بیماری مغزی یا آب سیاه دارند،

بهتر است تا موقع برطرف کردن درمان خود از این شیوه استفاده نکنند، هر چند می توانند از آن بهره بگیرند و لی به دلایل نادری ممکن است، مشکلات آنها تشدید شود، بنابراین پس از برطرف کردن بیماری خود می توانند این شیوه را به کار گیرند.

تاریخچه کربوکسی تراپی:

در سال ۱۹۳۲ توسط فرانسوی‌ها این روش ابداع شد، دانشمندان و محققان با ارزیابی این روش و دلیل درمان زا بودن چشمه های معدنی که دی اکسید کربن در آن وجود داشت، به این پی بردند که نفوذ دی اکسید کربن به زیر پوست موجب برطرف کردن بسیاری از مشکلات می شود.

علاوه بر فرانسه در جنوب آمریکا و اروپا روش کربوکسی تراپی تاثیرات چشمگیری در برطرف کردن بیماریهایی همچون سلولیت و اسکار های پرتروفیک داشته است،تحقیقاتی که روی بسیاری از بیماران انجام شده است، نشان می‌دهد که کربوکسی تراپی قابلیت انعطاف پذیری پوست را دارد و گردش خون را در بدن زیاد می کند، همچنین بیمار با ایجاد کلاژن پوست، ظاهری زیبا و صاف را به دست می آورد.

کربوکسی تراپی کشاله ران چگونه عمل می کند؟

در بدن تمامی انسان ها دی اکسید کربن به طور طبیعی وجود دارد. هنگامی که نفس میکشیم، اکسیژن وارد بدن می شود و در بازدم دی اکسید کربن دفع خواهد شد، دی اکسید کربن به جریان خون کمک بسیار زیادی می کند.

تمامی سلول های بدن ، به خصوص قلب، مغز و پوست، علاوه بر این که امور خود را انجام می دهند، دی اکسید کربن را از بدن خارج می کنند

لذا ما اکسیژن را وارد بدن و سپس به ریه انتقال می دهیم و بعد به سلول‌های قرمز فرستاده می‌شوند، هنگامی که این گاز را به سلولها تزریق می‌کنیم، سلول ها، دی اکسید کربن زیادی را به دست می‌آورند

و در نهایت گردش خون در آن نقطه زیاد می‌شود تا دی اکسید کربن اضافی از بدن خارج شود، سپس میزان اکسیژن بیشتری به ناحیه مورد نظر می رسد.

کربوکسی تراپی در نواحی بسیاری از بدن انجام می شود، مثلا برای درمان افتادگی پلک، صورت، گردن، بازوها، معده، باسن، پاها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

کربوکسی تراپی کشاله ران چگونه عمل می کند؟
کربوکسی تراپی کشاله ران چگونه عمل می کند؟

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه می‌دانید و نحوه میزان تنظیم گاز دی اکسید کربن آن چگونه است؟

دستگاه های ویژه ای برای تنظیم میزان گاز دی اکسید کربن در شیوه کربوکسی‌تراپی وجود دارند که با یکدیگر فرق دارند و لی اجزاء اصلی همه آنها مانند یکدیگر می‌باشد،

در کلینیک های زیبایی بسیاری از دستگاه های کربوکسی تراپی وجود دارد که یک محفظه گاز دی اکسید کربن می باشند و با استفاده از لوله های پلاستیکی که جریان گاز در آن قابل کنترل است، به بدن فرد متصل می شوند، سرعت جریان دی اکسید کربن به وسیله دکتر متخصص کلینیک زیبایی کنترل می‌شود،

گاز پس از اینکه از محفظه دستگاه خارج شد، به لوله استریل که در انتهای آن یک فیلتر وجود دارد، انتقال داده می شود تا تمام مواد ناخالصی همراه گاز، جداسازی شوند، پس از آن توسط یک سوزن باریک و کوچک که به لوله اتصال داده شده است، گاز عبور داده شده را به بدن بیمار تزریق می کنند.

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه می‌دانید و نحوه میزان تنظیم گاز دی اکسید کربن آن چگونه است؟
درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه می‌دانید و نحوه میزان تنظیم گاز دی اکسید کربن آن چگونه است؟

کربوکسی تراپی هیچ گونه ضرر و دردی ندارد، کسانی که از این روش برای درمان بیماری های خود استفاده می کنند، هیچ دردی را احساس نمی کنند و لی عواملی مانند استرس یا خستگی ممکن است، درد بسیار کمی را به وجود آورند که با استفاده از کرم های موضعی و بی حسی برطرف می‌شود.

سیاهی کشاله ران و زیر بغل می تواند برای هر فردی اعم از زن و مرد به وجود آید، اگر پوست روشن یا پوست تیره ای داشته باشید، تیرگی کشاله ران باعث نارضایتی می شود.

وجود رنگدانه های تیره موجب کاهش زیبایی پوست می شود، در هر صورت درمان این نواحی تغییر رنگ داده، با روش های مؤثر زیادی مانند کربوکسی تراپی امکان پذیر می باشد.

در صورتی که به دلیل تیرگی کشاله ران یا زیر بغل اعتماد به نفس پایینی دارید، با استفاده از کربوکسی تراپی می‌توانید آن را برطرف کنید.

علت تیرگی، سلولیت و دیگر مشکلات کشاله ران چه می تواند باشد؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که باعث تیرگی و برآمدگی چربی های اضافی در نواحی کشاله ران میشوند، از جمله آنها به شرح زیر می باشند:

علت تیرگی، سلولیت و دیگر مشکلات کشاله ران چه می تواند باشد؟
علت تیرگی، سلولیت و دیگر مشکلات کشاله ران چه می تواند باشد؟

افزایش وزن:

افزایش وزن موجب می شود که ران ها در زمان راه رفتن روی هم ساییده شوند و در نتیجه سبب تغییر رنگ می شود، این مشکل دلیل تیرگی کشاله ران می باشد.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب:

در صورتی که مدت طولانی در زیر نور خورشید قرار بگیرید و هنگام انجام این کار ناحیه ران پوشیده نشده باشد، می تواند موجب پیدایش رنگدانه های زیادی شود و رنگ پوست را تغییر دهد.

مصرف داروهای خاص:

برخی از داروهای ضد بارداری باعث تیرگی بعضی از قسمت های بدن می شوند، اگر می خواهید از این مشکل پیشگیری کنید، باید با پزشک در مورد جایگزین داروهای دیگر مراجعه کنید.

عرق کردن زیاد:

عرق بیش از اندازه و لباس‌هایی که چسبان هستند، موجب تیرگی زیر بغل و کشاله ران می شوند، عرق ناشی از شلوار های تنگ باعث تیرگی کشاله ران میشود، لذا سعی کنید، شلوارهایی بپوشید که در ناحیه ران ها گشادتر هستند که پوست توانایی نفس کشیدن را داشته باشد‌.

بیماری آکانتوز نیگریکانس:

این بیماری موجب به وجود آمدن لکه های تیره روی بعضی از نواحی بدن میشود.

استفاده از اپیلاسیون های قدیمی:

اپلاسیون های قدیمی مانند تیغ و استفاده زیاد از آنها یا کهنه بودن تیغ، موجب تیرگی کشاله ران میشوند، این وضعیت بیشتر در خانم‌هایی به وجود می‌آید که وسواس زیادی دارند و قصد دارند، نواحی حساس و شرم گاهشان بدون مو باشد.

کربوکسی تراپی به معنای تزریق گاز دی اکسید کربن به سطوح پوست می باشد، موقعی که گازکربنیک به زیر پوست تزریق می‌شود، هیپوکسی مصنوعی به وجود می آید و باعث زیاد شدن آنژیوژنزیز می‌شود

اگر دی اکسید کربن به میزان زیادی در بدن تزریق شود، موجب می‌شود تا هموگلوبین اکسیژن در محیط آزاد شود و گاز کربنیک را جذب کند، سپس آن را از بدن خارج می کند،

این امر باعث به وجود آمدن اکسیژن زیادی در بافت‌های بدن می‌شود که سلول‌ها از آن برای زیاد شدن متابولیسم مورد استفاده قرار می‌دهند، همچنین سلولهای فیبروبلاست را تشویق می‌کند که کلاژن ها را به وجود بیاورند و این گونه پوست انعطاف بیشتری به دست می آورد.

طبق گزارشاتی که به دست آمده است، روش کربوکسی تراپی دارای مجوز fda می باشد و هیچ گونه عوارض و خطری ندارد، در این شیوه درد و سوزشی در محل مورد نظر به وجود نمی آید و برای بعضی از بیماران به میزان اندکی وجود دارد که موقتاً در ناحیه درمان ایجاد می‌شود و در این موارد کرم بی حسی مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا می توان از روش کربوکسی تراپی در کنار روش های دیگر برای رفع مشکلات کشاله ران استفاده کرد؟

روش کربوکسی تراپی دوره نقاهت ندارد و تنها بیمار باید به مدت چند ساعت از رفتن به سونا، جکوزی و جاهای دیگری که گرمای زیادی دارند، خودداری کند، از این روش معمولاً در کنار شیوه های دیگری مثل مزوتراپی، رادیو فرکوئنسی و کاویتیشن برای تأثیر بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا می توان از روش کربوکسی تراپی در کنار روش های دیگر برای رفع مشکلات کشاله ران استفاده کرد؟
آیا می توان از روش کربوکسی تراپی در کنار روش های دیگر برای رفع مشکلات کشاله ران استفاده کرد؟

روش کربوکسی تراپی برای برطرف کردن مشکلات بسیار زیادی استفاده می‌شود و لی کاربرد زیاد آن در زیبایی است که تیره شدن پوست یا کسانی که دچار شل شدگی و افتادگی شده اند را برطرف می‌کند، همچنین برای صاف کردن خط های ناشی از حاملگی و خط های ران ها که به علت از چاقی می باشند، کاربردهای زیادی دارد.

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران نیاز به چند جلسه دارد؟

درمان تیرگی کشاله ران ها در چندین جلسه با فاصله مشخصی انجام می شود، مثلاً درمان مشکلات بدن هفته ای دو بار انجام می شود، مدت زمان درمان و تعداد جلسات بستگی به عوامل گوناگونی دارد، مثلاً هر چه ناحیه مورد نظر گستردگی بیشتری داشته باشد، نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارد.

در واقع برای مشاهده تاثیرات دستگاه کربوکسی که روی نواحی گوناگون بدن افراد اثر می گذارد، تعداد جلسات معینی وجود ندارد، مثلاً در برخی از خانم‌ها ممکن است، تنها در ۸ جلسه مشکل نواحی کشاله ران برطرف شود

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران نیاز به چند جلسه دارد؟
استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران نیاز به چند جلسه دارد؟

ولی در برخی دیگر ممکن است، تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد، علاوه بر این یک نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که قسمت های گوناگون بدن فرد نیاز به تعداد جلسات گوناگونی دارند،

برای مثال آلت تناسلی امکان دارد، به ۸ جلسه نیاز داشته باشد و لی در نواحی زیر بغل یا کشاله ران نیاز به تعداد جلسات کمتر یا بیشتری باشد و قبل از آن، می بایست اقدامات لازم انجام شود.

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران دارای چه مزیت هایی است؟

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای برطرف کردن سیاهی و برآمدگی ناشی از اضافه چربی در ناحیه کشاله ران ها مزیت های بسیار زیادی دارد، از جمله آنها به صورت زیر درج شده اند:

  • در مدت زمان کوتاهی انجام میشود.
  • درمان برای برطرف کردن ناهمواری ها و برآمدگی های کشاله ران
  • بدون هیچ برش و بخیه انجام می شود و هیچ گونه مشکل و عوارضی ندارد.
  • در اولین جلسه بیمار میتواند تأثیرات مثبت آن را مشاهده کند.
  • علاوه بر اینکه تیرگی و سلولیت کشاله ران را برطرف می کند، باعث کاهش وزن در این نواحی نیز می شود.

روش کربوکسی تراپی باعث می‌شود، لکه های دوران حاملگی و ملاسما برطرف شوند، همچنین چربی های اضافی در قسمت های شکم، پهلوها، ران ها و باسن را از بین میبرد، علاوه بر این زخم های ناشی از جراحی ها را میتواند برطرف کند.

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران دارای چه مزیت هایی است؟
استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی و برآمدگی های کشاله ران دارای چه مزیت هایی است؟

افزایش گردش خون

کربوکسی تراپی در بافت ها باعث افزایش گردش خون و ایجاد مویرگ و تارهای کلاژن الاستین می‌شود، در اثر انجام روش کربوکسی تراپی به دلیل هایپرکاپنی، غلظت گاز دی اکسید کربن نسبت به اکسیژن افزایش پیدا می‌کند

و در اثر پیدایش bohr اکسیژن از هموگلوبین متمایز می‌شود و موجب وازودیلاتاسیون عروقی می شود، همچنین باعث زیاد شدن اکسیژناسیون بافت ها می شود.

گاز دی اکسید کربن یک گاز ترومبوژنتیک و نان آمیولیک است که در لاپاروسکپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیرگی و سلولیت ناحیه کشاله ران برای تمامی خانم ها ناخوشایند و نامناسب می باشد، تیرگی و سیاهی کشاله ران می تواند به دلایل زیادی به وجود آید، به وجود آمدن تیرگی و برآمدگی اطراف کشاله ران و چین های پوستی به دلیل افزایش بیش از اندازه رنگدانه های پوستی می باشد.

هر شخصی تمایل به ظاهری بی عیب و بی نقص دارد، در قسمت هایی از بدن که مورد دید عموم نمی‌باشد، زنان به طور طبیعی علاقه دارند تا هنگام پوشیدن لباس های تنگ و کوتاه، کشاله ران یا زیربغل زیبا و سفیدی داشته باشند.

علاوه بر عرق کردن، رطوبت باعث آلرژی و تیرگی پوست می شود.

لکه های پوستی که دارای رنگ قهوه‌ای هستند، به دلیل سندرم تخمدان پلی کیستیک به وجود می‌آیند و به آن آکانتوز نیگریکانس می گویند.

یک شیوه بسیار خوب برای بهبود ظاهر مشکلات انباشته بیش از اندازه رنگدانه های پوست، مانند لکه های ناشی از بالا رفتن سن وجود دارد و بیش از همه چیز، رنگدانه های پوستی باعث تیره و سیاه شدن کشاله ران ها و دیگر نواحی بدن می شوند، در این شیوه سطوح خارجی که صدمه دیده اند از بین می‌روند و پوستی تازه و سالم با یک پوست صاف تر به وجود می آید.

برای اینکه از تیرگی کشاله ران ها پیشگیری کنید، راه های بسیار زیادی وجود دارد، یعنی هنگام حمام کردن باید به ناحیه کشاله ران ها اهمیت زیادی بدهید و از صابون های غیر شیمیایی استفاده کنید، سپس ناحیه مورد نظر را به طور مداوم و درست شستشو دهید.

مورد استقبال عموم

یکی از کارهایی که برای زیبایی انجام می شود، کربوکسی تراپی می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است و خانم ها می توانند با استفاده از این شیوه تمام مشکلات نواحی پایین تنه خود را برطرف کنند،

دستگاه کربوکسی این توانایی را به زن ها می‌دهد که تیرگی ناحیه کشاله ران ها و غیره را برطرف سازند، این روش اندکی تغییر رنگ در برخی از نواحی ایجاد می‌کند و این گونه زیبایی و جذابیت زیادی ایجاد می‌کند،

کربوکسی در قسمت های گوناگون بدن خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، مثلا دستگاه کربوکسی در نواحی کشاله ران ها، زیر بغل، گردن، روی سینه، روی دست ها، صورت و غیره به کار می رود و کاربرد دارد.

مورد استقبال عموم
مورد استقبال عموم

تزریق گاز دی اکسید کربن با استفاده از روش کربوکسی تراپی مسیر عروق را گشاد میکند و این امر باعث افزایش خون رسانی به ناحیه مورد نظر می‌شود. هنگامی که خون رسانی در مناطق داخل ران به روند معمولی خود بازگردد، اکسیژن در آن ناحیه افزایش پیدا می‌کند

در نتیجه مسیرعروق را بازتر می‌کند، تأثیر افزایش اکسیژن موجب می‌شود که نواحی تحت درمان تغذیه مناسبی داشته باشند، همچنین توسعه و افزایش سلول ها را به وجود می‌آورد. همه مواردی که گفته شد، در نهایت منجر به برطرف کردن تمامی مشکلات داخل رانها می شود.

به کار گیری روش کربوکسی تراپی برای مشکلات ناحیه کشاله ران ها چه فایده ای دارد؟

کربوکسی تراپی کشاله ران ها فواید بسیار زیادی دارد، از جمله آنها به صورت زیر می باشند:

  • با برطرف کردن تیرگی ها کشاله ران، فرد زیبایی زیادی را به دست می آورد.
  • موجب جذابیت جنسی می شود.
  • باعث می‌شود، میل جنسی افزایش پیدا کند.
  • با رفع تیرگی های پوست در ناحیه کشاله ران ها، اعتماد به نفس فرد افزایش پیدا می کند و کیفیت زندگی او را بهبود می بخشد.
  • علاوه بر برطرف کردن تیرگی و برآمدگی های کشاله ران ها، چروکیدگی و شل شدگی که ممکن است، در این نواحی وجود داشته باشد را برطرف می کند.
  • سلولیت را از بین میبرد.

تمامی موارد بالا بدون هیچ گونه درد و خونریزی و در کمترین زمان ممکن انجام می شوند، علاوه بر این نیازی به استراحت کردن طولانی مدت نمی باشد، زیرا روش کربوکسی تراپی جزء درمان‌های سر پایی است.

به کار گیری روش کربوکسی تراپی برای مشکلات ناحیه کشاله ران ها چه فایده ای دارد؟
به کار گیری روش کربوکسی تراپی برای مشکلات ناحیه کشاله ران ها چه فایده ای دارد؟

بعد از انجام روش کربوکسی تراپی برای رفع مشکلات کشاله ران باید چه مراقبت هایی را انجام بدهیم؟

  • پس از انجام کربوکسی تراپی در کشاله ران، از استخر رفتن و شنا کردن در روز اول خودداری کنید.
  • سعی کنید تا حد امکان کمتر این نواحی را بپوشانید و یک لباس گشاد و راحت بپوشید تا هوا در آن جریان داشته باشد.
  • در صورتی که ورزش های سنگین و حرفه ای دارید، بعد از یک روز آنها را انجام بدهید و سعی کنید، تمرین های سنگین را در روزهای اولیه انجام ندهید تا مشکلی به وجود نیاید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • تمامی داروهایی که توسط پزشک تجویز شده است را مرتب مصرف کنید.

فراموش نکنید که باید بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی رژیم غذایی مطلوبی داشته باشید و می بایست در طول روز ۸ لیوان آب میل کنید، میوه جات را فراموش نکنید و روزانه آن ها را مصرف کنید

چرا که با داشتن رژیم غذایی سالم و تبدیل کردن رژیم غذایی سالم و مفید به شیوه غذایی خود، موجب بهبودی پوست می‌شود و در صورتی که نکات لازم را پس از جراحی کربوکسی تراپی مورد توجه قرار بدهید، می توانیدزمان ماندگاری کربوکسی تراپی را زیاد کنید.

لازم به ذکر است

لازم به ذکر است که شما می توانید کربوکسی تراپی را همزمان با بوتاکس انجام بدهید، در بسیاری از بیماران انجام این امر وجود داشته است که به توصیه پزشک کربوکسی‌تراپی را همزمان با بوتاکس انجام داده اند تا تأثیر زیادی در برطرف کردن مشکلات پوستی داشته باشد.

با تزریق گاز دی اکسید کربن دو رویداد در بدن بیمار به وجود می‌آید، اول این که باعث ازدیاد این گاز در جریان خون می شود که در طی آن رگ ها باز می شوند و جریان خون در آنها افزایش پیدا می‌کند،

دوم در ریه ها یک رویداد که bohr نام دارد، به وجود می‌آید و تفاوت افزایش گاز دی‌اکسید کربن در یک طرح غشاء سلولی و هموگلوبین، موجب برقراری ارتباط این گاز با اکسیژن می شود،

در محل مورد نظر وجود گاز دی اکسید کربن باعث پیدایش رگ های کوچک خونی و افزایش اکسیژن می شود‌. در هر دو مورد بافت‌های چربی به از بین بردن چربی ها می پردازند.

علاوه بر این زیاد شدن فشار بافتی که بر اثر گاز دی اکسید کربن به وجود می‌آید، موجب فعالیت هایی به شکل آبشاری می‌شود که در نهایت موجب تجزیه چربی ها خواهند شد، در دیگر موارد زیاد شدن جریان خون و ایجاد مویرگ های تازه باعث ایجاد سلول ها، تارهای کلاژن و الاستین می‌شود و جوانسازی ناحیه مورد نظر را در پی دارد.

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران به چه میزان ماندگاری دارد؟

اگر از کربوکسی تراپی برای برطرف کردن سلولیت در ناحیه کشاله ران استفاده شود، طی آن چربی های اضافی که روی سطح پوست دیده می شوند،

از بین می روند و تقریباً بین ۸ تا ۱۰ جلسه نیاز می باشد، همچنین بین هر کدام از جلسات ۷ تا ۱۴ روز فاصله وجود دارد، در حالی که برای بر طرف کردن چین و چروک های پوست و به دست آوردن زیبایی به ۴ تا ۶ جلسه نیاز می باشد و بین جلسات ۷ روز فاصله وجود دارد.

ماندگاری کربوکسی تراپی بستگی به عوامل زیر دارد:

ماندگاری کربوکسی تراپی بستگی به عوامل زیر دارد:
ماندگاری کربوکسی تراپی بستگی به عوامل زیر دارد:

سن بیمار:

بهترین سن برای انجام عمل کربوکسی تراپی ۳۰ سالگی می باشد، زیرا در سن ۳۰ سالگی اکسیژن پوست به میزان ۲۵ درصد کاهش می‌یابد و در سن ۴۰ سالگی اکسیژن پوست ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و در صورت کم شدن اکسیژن شاهد مشکلات بسیاری هستیم.

نه تنها در این سن مشکلات پوستی برطرف می‌شوند، بلکه باعث طولانی شدن ماندگاری کربوکسی تراپی میشود.

جنسیت بیمار:

جنسیت روی ماندگاری این عمل تأثیر گذار می باشد. هر چه پوست مقاومت بیشتری نشان دهد، نیاز به تعداد جلسات بیشتری است و لی اگر پوست بیمار با انجام این عمل سازگار باشد، نه تنها در مدت زمان کوتاهی درمان می شود، بلکه ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

استفاده نکردن از مواد دخانیات:

موارد دیگری مانند مصرف دخانیات و آلودگی محیطی باعث مشکلات پوستی می شوند و برای اینکه پس از عمل کربوکسی تراپی مدت ماندگاری آن کاهش پیدا نکند، بهتر است، از پوست خود مراقبت زیادی کنید.

یکی از نکات بسیار مهمی که در ماندگار بودن کربوکسی تراپی تاثیر زیادی دارد، این می باشد که برگزیدن پزشک با سابقه می تواند مدت زمان تاثیر کربوکسی تراپی را زیاد کند و شما تزریق بهتری را انجام بدهید.

اگر تمامی جلسات را مرتباً انجام بدهید، میزان ماندگاری تاثیرات بعد از انجام این روش، خیلی طولانی است و می توان گف: به طور کامل بیمار درمان می شود.

قبل از انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران باید چه اقداماتی را انجام بدهیم؟

در کربوکسی تراپی به دلیل راحتی شیوه انجام کار و نداشتن عوارض و درد، همچنین کوتاه بودن مدت درمان نیاز به آمادگی ها و اقدامات قبلی نمی باشد، برای اینکه از درمان نتیجه دلخواه را به دست آورید،

باید اقداماتی را قبل و بعد از انجام این روش به کار بگیرید، مثلاً پیش از انجام کربوکسی تراپی باید یک جلسه حضوری با پزشک مورد نظر مشاوره داشته باشید

قبل از انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران باید چه اقداماتی را انجام بدهیم؟
قبل از انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران باید چه اقداماتی را انجام بدهیم؟

و اگر بیماری خاصی و سؤالی دارید، از او بپرسید، همچنین عکس های قبل و بعد از انجام این روش که روی بیماران قبلی انجام شده است را مشاهده کنید و درباره مهارت و تجربه دکتر مورد نظرتان پرس و جو کنید.

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای کشاله ران چه هزینه ای دارد؟

هزینه کربوکسی تراپی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله آنها به صورت زیر درج شده است:

  • یکی از عواملی که روی قیمت کربوکسی‌تراپی تأثیر می‌گذارد، این است که ناحیه درمان به چه میزان وسعت دارد، هر چه ناحیه مورد نظر بزرگتر باشد، به قیمت بیشتری نیاز دارد.
  • کیفیت مواد به کار رفته در انجام کار، تأثیر زیادی روی قیمت کربوکسی تراپی دارد.
  • میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص روی قیمت کربوکسی تراپی مؤثر می باشد.
  • توجه داشته باشید، به دلیل اینکه کربوکسی تراپی برای درمان بیماری های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر فرق دارد.
  • تعداد جلسات درمان بستگی به بیماری و میزان گستردگی ناحیه درمان دارد، بنابراین تعداد جلسات روی هزینه کربوکسی تراپی نقش بسیار مهمی دارد.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک روی هزینه کربوکسی تراپی تاثیر زیادی دارد، مثلا کلینیک هایی که در بالا شهر هستند، معمولاً هزینه بیشتری نسبت به پایین شهر دریافت می‌کنند.
استفاده از روش کربوکسی تراپی برای کشاله ران چه هزینه ای دارد؟
استفاده از روش کربوکسی تراپی برای کشاله ران چه هزینه ای دارد؟

از طرفی عمل کربوکسی تراپی از عمل هایی می باشد که مورد تأیید FDA است و می‌توانید آن را انجام بدهید،

همچنین عمل هایی که به تایید این سازمان رسیده اند، مانند عمل کربوکسی تراپی بسیار مطمئن هستند و از عمل های ایمن به حساب می آیند و دیگر لازم نیست دغدغه و ناراحتی درباره انجام آنها داشته باشید.

معمولاً زمان هر جلسه برای انجام کربوکسی تراپی سی دقیقه می باشد

بیماران در طول انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران چه احساسی دارند؟

همانطور که گفته شد، جراحی کربوکسی‌تراپی جزء جراحی هایی است که هیچگونه دردی را ایجاد نمی‌کند، به همین دلیل در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد و بیشتر بیماران پس از انجام جراحی کربوکسی تراپی احساس بسیار عالی دارند

و دلیل آن برطرف کردن مشکلات زیبایی و افزایش اعتماد به نفس در آنها می باشد، از آنجایی که ممکن است، به دلیل تیرگی ها، شل شدگی ها یا ایجاد خطوط زیادی در نواحی پایین تنه، احساس بدی داشته باشند و اعتماد به نفس آنها از بین رفته باشد، با انجام جراحی کربوکسی‌تراپی این مشکل به راحتی برطرف می شود و ظاهری زیبا در جامعه به دست می‌آورند.

بیماران در طول انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران چه احساسی دارند؟
بیماران در طول انجام کربوکسی تراپی برای درمان کشاله ران چه احساسی دارند؟

بیماران پس از انجام کربوکسی تراپی می‌توانند به فعالیت‌های خود مشغول شوند و نیازی به استراحت و دوره نقاهت ندارند و لی نکاتی بعد از انجام کربوکسی تراپی که گفته شد را باید رعایت کنند تا نتیجه مؤثرتری را از انجام این عمل دریافت کنند.

اطلاعاتی درباره گاز کربن دی اکسید

به کار بردن گاز دی اکسید کربن در جراحی کربوکسی تراپی هیچ گونه خطری ندارد و تاثیرات منفی ایجاد نمی‌کند، دقت داشته باشید که گاز دی اکسید کربن گازی غیر سمی است و به طور طبیعی در بدن تمامی انسان ها وجود دارد، به همین دلیل انجام این روش هیچ خطری ندارد.

گاز دی اکسید کربن از مخلوط کربن و اکسیژن به وجود می‌آید که به کار بردن آن در جراحی کربوکسی تراپی شادابی پوست را ایجاد می‌کند، گاز دی اکسید کربن در صورتی که مستقیماً به رگ‌های بیمار تزریق شود، خطری را به وجود نمی آورد، زیرا این یک نوع گاز غیرسمی و بدون خطر می باشد،

با تزریق دی اکسید کربن به ناحیه مورد نظر، هموگلوبین به دلیل تمایل به واکنش با دی اکسید کربن اکسیژن را رها می کند، سپس با آن ارتباط برقرار می‌کند، انجام این روش باعث زیاد شدن اکسیژن و تراکم آن در ناحیه تزریق می‌شود، همچنین جریان خون در این نواحی افزایش پیدا می‌کند.

اگر گاز دی اکسید کربن در اندازه کمی باشد، هیچ بویی ندارد و لی در صورتی که غلظت آن زیاد باشد، بوی اسیدی و تندی مشابه بوی سیر ایجاد می‌کند، گاز دی اکسید رنگ ندارد، به همین دلیل وزن بیشتری نسبت به هوا دارد و در منطقه‌ای که توزیع می شود، در ناحیه پایین تری قرار می گیرد.

پزشک عمل کربوکسی تراپی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی های منحصر به فرد پزشک خوب برای انجام کربوکسی تراپی به صورت ذیل درج شده است:

با توجه به زیاد شدن عمل ها و تکنیک های زیبایی کلینیک های زیادی در این عرصه وجود دارند و انتخاب پزشک خوب برای انجام عمل اهمیت زیادی دارد و انتخاب را کمی سخت می‌کند،

در واقع شما باید پزشکی را انتخاب کنید که تجربه زیاد و طولانی مدتی را در این تکنیک درمانی داشته باشد، همچنین دکتر باید اطلاعات جدیدی داشته باشد که بتواند تکنیکهای جدید را در این روش مورد استفاده قرار بدهد.

در انتخاب دکتر به هزینه آن اهمیت زیادی ندهید، زیرا بعضی از افراد بدون اینکه سابقه دکتر را مد نظر قرار دهند، اقدام به انجام شیوه های درمانی با هزینه کمتری می کنند

پزشک عمل کربوکسی تراپی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
پزشک عمل کربوکسی تراپی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در صورتی که یک پزشک هزینه بیشتری دریافت می ‌کند و مشتریان زیادی دارد، همین امر به طور مستقیم روی سابقه کاری وی تأثیر میگذارد، در نهایت دکتر باید وضعیت بیمار را مورد بررسی قرار دهد و برای برطرف کردن مشکلات او تمام سعی خود را انجام بدهد.

همانطور که تا اینجای مقاله متوجه شدید، کربوکسی تراپی جزء شیوه هایی است که برای از بین بردن ترک های پوستی و کمرنگ کردن آنها مؤثر است، این روش با تجزیه چربی های زیر پوست و رساندن اکسیژن به آن نواحی می تواند ترک های پوستی کشاله ران را از بین ببرد.

کربوکسی تراپی روی ترک های پوستی کشاله ران چه تأثیری دارد؟

استرچ مارک یا ترک های پوستی به علت از بین رفتن کلاژن روی پوست به وجود می‌آیند، این ترک ها در دوران بارداری یا چاق و لاغر شدن های ناگهانی روی پوست مشخص می‌شوند

کربوکسی تراپی شیوه‌ای برای برطرف کردن این مشکلات است، در این تکنیک کلاژن جدید به وجود می‌آید که کلفتی پوست را زیاد می کند و زیبایی آن را بیشتر می کند.

درصورتی می خواهید تأثیرات این روش را مشاهده کنید، باید جلسات درمانی را به طور کامل انجام بدهید. از کربوکسی تراپی برای از بین بردن چربی ها استفاده می شود،

کربوکسی تراپی روی ترک های پوستی کشاله ران چه تأثیری دارد؟
کربوکسی تراپی روی ترک های پوستی کشاله ران چه تأثیری دارد؟

بسیاری از افراد در نواحی کشاله ران با این مشکل روبرو هستند که گاز دی‌اکسیدکربن به ناحیه کشاله ران ها و داخل سلول‌های چربی تزریق می‌شود، سلول‌های چربی روی سلول های پوست تأثیر می گذارند و چربی های اضافی را خارج می کنند و باعث صاف شدن پوست در این نواحی می شوند.

در ناحیه کشاله ران هر چه خون رسانی بیشتر باشد، باعث صاف شدن و جوان سازی پوست می شود، برای افزایش خون رسانی به بافت های بدن شیوه های زیادی وجود دارد، یکی از آن ها باز شدن عروق کوچک بافتی است،

عروق خیلی سریع پس از اینکه در برابر درصد بسیار زیادی از گاز کربنیک قرار می گیرند، باز می شوند و خون رسانی به بافت های بدن را زیاد می کنند،

سپس هورمون های رشد را ایجاد می کنند تا در محل کشاله ران عروق جدیدی به وجود آیند و اکسیژن همراه با خون ازدیاد پیدا می کند، هورمون های رشد روی بافت های بدن سه تأثیر می گذارند که عبارتند از :

  • افزایش خون رسانی
  • تحریک بافت ها برای از بین بردن چربی
  • تشویق پروسه ترمیمی پوست مثل ایجاد کلاژن های نوین

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه اطلاعاتی دارید؟

دستگاه کربوکسی تراپی به دلیل نیازهای متعدد کاربران در سه مدل با قدرت های گوناگون طراحی و عرضه شده است، رگلاتور یا موتور به کار رفته در این دستگاه یکی از بهترین قطعات دستگاه کربوکسی است

و کشور آمریکا تولید کننده آن می‌باشد، همچنین دارای کیفیت بسیار زیادی است. دستگاه دارای گرم کننده برای حرارت دادن به گاز به عنوان کاهش دادن التهاب و مؤثر بودن بیشتر است.

دستگاه کربوکسی تراپی مجهز به نرم افزاری هوشمند برای سهولت کار با اپراتور است، بدنه دستگاه به صورت ایستاده میباشد و مخزن ۳ لیتری آن داخل بدنه جایگذاری شده است تا ساختار دستگاه زیبا و مرتب دیده شود

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه اطلاعاتی دارید؟
درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه اطلاعاتی دارید؟

همچنین به دلیل داشتن چرخ هایی که زیر آن قرار گرفته است، جابه جایی و حمل و نقل دستگاه به راحتی امکان پذیر می باشد و نیازی به میز یا ترالی برای نگهداری و ثابت نگه داشتن آن نمی باشد.

دستگاه کربوکسی تراپی به صورت دستی تنظیم می شود و مجهز به گرم کننده می باشد، همچنین مدیریت خروج گاز دی اکسید کربن با استفاده از پدال پا امکان پذیر میباشد، دارای انواع متنوعی است و کسی باید از آن استفاده کند که سابقه کار با دستگاه فیزیوتراپی را داشته باشد.

درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه اطلاعاتی دارید؟
درباره دستگاه کربوکسی تراپی چه اطلاعاتی دارید؟

نوعی دیگر از دستگاه کربوکسی تراپی به صورت دیجیتالی می باشد که تنظیمات آن کاملاً هوشمند می باشد و دارای صفحه نمایش لمسی ۴ اینچی است و مجهز به گرم کننده و خروجی گاز به صورت هوشمند و با استفاده از نرم افزار می باشد که دستگاه کربوکسی تراپی مجهز؛ امکان تخلیه اکسیژن موجود در لاین پیش از تزریق دی اکسید کربن را دارد.

دارای یک دیسک فیلتر است که برای جذب ناخالصی هایی که همراه با گاز دی اکسید کربن هستند، مفید و کاربردی می باشد.

هنگام اتصال نیدل اشتباه، سنسور آن هشدار می دهد.

هنگام خرید دستگاه کربوکسی تراپی قراردادی با خریدار تنظیم می شود و دارای خدمات پس از فروش می باشد که نمایندگی های آن در صورت ایجاد هرگونه خرابی و مشکل برای دستگاه در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی می ‌کنند و این مشکلات را برطرف خواهند کرد،

دستگاه در محل مورد نظر به صورت رایگان نصب می شود و آموزش‌های لازم برای کار با دستگاه در شرکت یا محل مورد نظر داده می‌شود، علاوه بر این مدرک آموزش نیز پس از یادگیری به شخص داده می شود.

در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه کرده اند، متشکرم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید