میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی واژن
کربوکسی تراپی واژن

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی واژن

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع کربوکسی تراپی واژن بپردازیم. شکل ظاهری واژن مسئله ­ای بسیار مهم و حائز اهمیت برای خانوم ­ها است که بعضی­ ها به دلیل افتادگی و شل ­شدگی آن بسیار ناراضی و ناراحت هستند و دل­ نگرانی­ های بسیاری دارند.

اگر به دنبال هزینه کربوکسی تراپی واژن هستید اینجا کلیک کنید.

کربوکسی تراپی واژن
کربوکسی تراپی واژن

این امر می­تواند تاثیرات منفی بر روی روحیه و زندگی شخصی این افراد داشته باشد. کربوکسی تراپی واژن جزو درمان­ های پر طرفدار بین خانوم ­ها است که کمک بسیاری به تنگ کردن واژن بانوان می­کند.

مواردی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند:

  1. کربوکسی تراپی واژن
  2. اثر بخشی کربوکسی تراپی چگونه است
  3. کربوکسی تراپی و تنگ کردن واژن
  4. عوامل شل شدن و افتادگی واژن
  5. دلیل کاهش میل جنسی در بانوان
  6. کاربرد­های روش کربوکسی تراپی در طب زنان

کربوکسی تراپی واژن:

کربوکسی تراپی به معنی تزریق گاز کرب دی اکسید در لایه­ های زیرین پوست است و امروزه در بسیاری از جنبه ­های پزشکی مورد استفاده قرار می­گیرد که یکی از این موارد کربوکسی تراپی واژن است.

بر اثر تحقیقات انجام شده کربوکسی تراپی واژن با استفاده از انرژی CO² و باز کردن عروق و آزاد سازی اکسیژن باعث می­شود تا مشکلاتی مثل خشکی واژن، تیرگی ناحیه تناسلی، چربی­ های تجمیع یافته در این ناحیه و چروک ناحیه تناسلی از بین برود.

کربوکسی تراپی واژن:
کربوکسی تراپی واژن:

اثر بخشی کربوکسی تراپی چگونه است:

CO² تا حد زیادی می­تواند شکل ظاهری پوست را بهبود بخشیده و الاستیسیته را ترمیم کند. این روش رادرمانی می­دانند که گردش خون منطقه تزریق شده را افزایش می­دهد.

با تزریق این گاز به نواحی خاصی همچون واژن، بدن بیمار تا حدی احساس کمبود اکسیژن می­کند و با خون رسانی بیشتر به این ناحیه برای اکسیژن رسانی، مواد مغذی بیشتری هم به این نقطه ارسال می­کند که این موضوع دلیلی می­شود برای ترمیم هرچه سریعتر این ناحیه از بدن میشود.کربوکسی تراپی در مناطقی نظیر برزیل و بقیه کشورهای اروپا بسیار پر طرفدار و محبوب است.

اثر بخشی کربوکسی تراپی چگونه است:
اثر بخشی کربوکسی تراپی چگونه است:

کربوکسی تراپی و تنگ کردن واژن:

این روش یکی از درمان­های سریع شل شدگی و کشسانی بودن واژن در بانوان است. واژن به دلایل متعددی پس از گذشت چند سال دچار بازشدگی می­شود که برطرف کردن این مشکل راه­های متفاوتی دارد.

بر اثر رابطه جنسی طولانی مدت و زایمان­های متعدد، دیواره واژن حالت خشکی پیدا می­کند و دیگر شکل طبیعی و خونی خود را ندارد به همین منظور است که با استفاده از عمل کربوکسی تراپی واژن کار خون­رسانی بیرون و قسمت داخلی واژن را تا حد زیادی تقویت می­کنند و این کار باعث ترمیم واژن شده و از حالت غیر ارادی و گشاد بودن خود خارج می­شود. این شیوه یکی از ساده­ترین و سریع­ترین روش­های تنگ کردن واژن است.

تنگ کردن واژن با استفاده از عمل کربوکسی تراپی به راحتی توسط پزشکان متخصص انجام می­شود و بیمار پس از گذشت مدت زمانی کوتاه می­تواند به زندگی عادی خود بازگردد. البته باید گفت که راه­های زیادی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که هر کدام طرفدارانی دارند

مثل لیزر درمانی یا تنگ کردن واژن با استفاده از نخ اما با روی کار آمدن این شیوه استفاده از روش­های ذکر شده به مرور کمرنگ شد و تنگ کردن واژن با این دستگاه تا حد زیادی مورد توجه بانوان قرار گرفت.

کربوکسی تراپی و تنگ کردن واژن:
کربوکسی تراپی و تنگ کردن واژن:

عوامل شل شدن و افتادگی واژن:

واژن یک لوله عضلانی است که اطرافش از بافت ­های همبند تشکیل شده است. اگر بر اثر عوامل متعددی این بافت شل شود بانوان احساس گشادی را در واژن خود می­کنند که در اکثر اوقات برای افراد امری بسیار آزار دهنده و ناخوشایند است. تنگ کردن این ناحیه از بدن به خصوص برای افرادی که تجربه بارداری را دارند به یک معضل اساسی تبدیل شده.

شایان ذکر است که گشاد بودن واژن در بانوان تا حد زیادی بر اعتماد بنفس و زندگی زناشویی آن­ها می­تواند تاثیر گذار باشد. بر اساس آمار ارائه شده بیش از سه چهارم بانوانی که بالای 25 سال سن دارند احساس گشادی را در دهانه واژن خود دارند. با ترشح هورمون ­ها در دوران بارداری بافت­های لگن اعم از مفصل­ها، استخوان­ ها و بافت­ های واژن نرم شده و شکل کشسانی به خود پیدا می­کنند.

در ماه­های آخر بارداری این حالت نرم شدگی و کشسانی تا حد زیادی در واژن اضافه شده و باعث می­شود تا واژن به صورت موقت این قابلیت را پیدا کند که جنین را از خود عبور دهد و بعد از زایمان و پس از مدتی واژن دوباره مستحکم شده و ظاهری مثل سابق خواهد داشت.

عوامل شل شدگی واژن عبارتند از:

زایمان: در زایمان­های طبیعی به خصوص اگر تعداد آن زیاد باشد به دلیل کشیدگی زیاد دهانه واژن شل می­شود و شکل خود را از دست می­دهد.

یائسگی: اولین دلیلی که باعث گشاد شدن ناحیه واژن می­شود یائسگی در زنان است که در نهایت همه بانوان با این مشکل مواجه خواهند شد.

ژنتیک: این موضوع هم می­تواند یکی از دلایل شل شدگی واژن به حساب بیاید. بعضی از بانوان پوست و گوشت سفت و محکمی دارند اما کسانی هم هستند که به صورت مادرزاد عظلات ضعیف و بافت شلی دارند.

ورزش­های سنگین: بعضی از حرکاتی که در ورزش ­ها بکار می­روند تا حدی باعث سفت شدن واژن و بعضی دیگر نیز مثل حرکات شدید بدنسازی باعث شل شدن واژن میشوند

 

دلیل کاهش میل جنسی در بانوان:

تعدادی از بانوان با مشکلات جنسی بسیاری مواجه می­ شوند و کاستی­ های بسیار زیادی را درباره مسئله روابط جنسی عنوان می­کنند. بر اساس تحقیقات به دست آمده بیشترین میل جنسی در سنین 27 تا 40 سالگی در بانوان می­باشد اما مسائل متفاوتی چون سبک زندگی، شریک جنسی، تغذیه مصرف مواد الکلی، خواب کم، مصرف داروهای خاصی چون ضد افسردگی و ضدبارداری و ایدز، چاقی، عدم رضایت از شکل ظاهری و … می­تواند تاثیرات بسیاری را بر تمایلات جنسی بگذارد.

کاربرد­های روش کربوکسی تراپی در طب زنان:

  1. باعث از بین رفتن لک ناشی از حاملگی و پلاسما می­شود.
  2. چربی­های اطراف شکم، پهلوها و ران و باسن را از بین می­برد.
  3. خطوطی که بر اثر حاملگی یا به دلیل چاقی و لاغری به وجود آمده­اند را رفع می­کند.
  4. اسکارهای ناشی از جراحی را درمان می­کند.
  5. باعث خون­رسانی و جوان سازی در واژن می­شود.
  6. تیرگی­های موجود در ناحیه تناسلی را از بین می­برد.
  7. از بین برنده استریادهای حاد و مزمن است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید