میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی صورت جای جوش
کربوکسی تراپی صورت جای جوش

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی صورت جای جوش

امروز با موضوع کربوکسی تراپی صورت جای جوش در خدمت شما عزیزان هستیم.

جای جوش ردی می ‌باشد که بر روی پوست ایجاد شده ‌است. این اثر به واسطه آسیب ‌های پوستی، جوش، آکنه بر روی پوست صورت باقی می‌ ماند و یکی از معضلات بسیار مهمی است که افراد  از آن رنج می برند.

کربوکسی تراپی صورت جای جوش
کربوکسی تراپی صورت جای جوش

اگر قصد انجام کربوکسی تراپی جای جوش صورت را دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید

وقتی که منفذ های پوست دارای چربی‌ های اضافی باشد ، به واسطه آن سلول های مرده با عوامل بیرونی جای خالی منافذ پوست را پر می‌کنند و به این واسطه باکتری موجود بر روی سطح پوست و سلول مرده ایجاد می‌شود که جوش نامیده می‌شود.

به همین دلیل هست که در این مناطق پوست تورم پیدا می‌کند و بسیار آشکارا خود را بر روی پوست ایجاد می‌کند. ممکن است این شکاف سطحی باشد و در نزدیکی سطح پوست انجام بگیرد که این روش به زودی بهبود می یابد و خود به خود پوست آن را ترمیم کند تا حالت اولیه بازگردد.

البته اگر این سطح پوست درمان نشود امکان این‌که باکتری ‌های بیشتری در آن نفوذ کند و دوباره در جاهای مختلف صورت جوش ایجاد شود بسیار است.

از همین جهت بسیاری از مردم  علی ‌الخصوص خانم ‌ها با معضل جای جوش دست ‌و پنجه نرم می‌کنند و از آن رنج می ‌برند. زیرا در زیبایی و چهره افراد بسیار تاثیرگذار می باشد.

اغلب تمامی راه های مورد نظر برای برطرف کردن جای جوش را در نظر گرفته ‌اند و به واسطه آن جواب مثبتی دریافت نکرده ‌اند.

ما قصد داریم در این مقاله در رابطه با کربوکسی تراپی صورت جای جوش برای شما مطالب مفیدی فراهم کنیم تا به واسطه آن بتوانیم اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با کربوکسی تراپی صورت جای جوش داشته باشید و از این جهت پوستی شاداب و با لطافت را برای خود به ارمغان آورید.

آنچه در این مطلب قرار است مطالعه کنید :

  1. جای جوش چیست ؟
  2. انواع جای جوش
  3. پیشینه کربوکسی تراپی
  4. آشنایی با کربوکسی تراپی برای جای جوش
  5. روش کار کربوکسی تراپی جای جوش
  6. انواع اسکار که با کربوکسی تراپی بر طرف می شوند
  7. میزان جلسات درمانی کربوکسی تراپی برای جای جوش
  8. هزینه کربوکسی تراپی جای جوش
  9. خطرات ناشی از کربوکسی تراپی جای جوش
  10. عوارض جانبی کربوکسی تراپی برای جای جوش
  11. احساس درد در هنگام کربوکسی تراپی جوش صورت
  12. ماندگاری نتیجه کربوکسی تراپی جای جوش
  13. چه افرادی نمی‌توانند از کربوکسی تراپی استفاده کنند
  14. موارد استفاده کربوکسی تراپی جای جوش صورت
  15. سخن آخر

 

جای جوش چیست ؟

آکنه یا جوش معضلی همگانی است که همه افراد با آن سر و کار دارند.  ممکن است به واسطه آن تغییراتی در پوست و رنگدانه ‌های آن به وجود بیاید.

علی‌ الخصوص اگر افراد پوستی زیتونی یا تیره رنگ داشته باشند، این تغییرات قابل مشاهده تر است. لکه‌ های تیره ‌ای که بر روی صورت ایجاد می ‌شود یکی از عوامل مخرب و آسیب ‌هایی است که به واسطه جوش و آکنه ایجاد می شود.

جای جوش چیست ؟
جای جوش چیست ؟

جوش‌ ها به دلیل غیرعادی تولید کردن کلاژن در بدن ممکن است دیر ترمیم و التیام ببخشند. جوش‌ هایی است که افراد در دوران بلوغ و نوجوانی بر روی صورت خود دارد ممکن است برای آن‌ ها در دوران جوانی به یادگار مانده باشد و هنوز از داشتن جای آن ‌ها در عذاب باشند و ناراحتی خاصی در این مورد داشته باشند.

جای جوش مدل ‌های متفاوتی دارد که می‌توانیم برای درمان هر کدام روش کربوکسی تراپی را انجام دهیم. درمان جای جوش به عواملی مانند : سبک زندگی، نوع پوست ، نوع جوش و میزان دوران بهبودی مؤثر است که باید با توجه به این عوامل درمان بسیار مؤثری مانند کربوکسی تراپی را برای جای جوش در صورت در نظر بگیریم.

انواع جای جوش

  • جای جوش چکشی : در جای جوش چکشی حفره‌ های ریز اما با عمق بسیاری بر روی پوست ایجاد شده است که این فرو رفتگی ها شباهت بسیاری به اصابت یخ شکن دارد.
  • جای جوش واگنی : در جای جوش واگنی سطح پوست مقداری فرو رفته است که بر روی آن لبه ‌هایی به ‌صورت عمودی و تیز قرار دارد و وقتی که از بالا به پوست نگاه می‌کنیم ، جای جوش‌ ها مانند دایره و یا بیضی‌ شکل هستند.
  • جای جوش دره‌ ای شکل : در جای جوش دره ‌ای شکل یک حالت موج مانند بر روی پوست ایجاد می شود. به طور معمول جا جای جوش ‌ها باعث کشیده شدن ساختارهای زیرین پوست می باشد.
انواع جای جوش
انواع جای جوش

پیشینه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش درمانی در فرانسه می‌باشد که در سال 1830 قدمت دارد. به واسطه گاز CO2 می ‌‌توان جریان گردش خون را افزایش داد و از این جهت متابولیسم خون بافت ها را التیام بخشید.

افرادی که دارای اختلال در گردش خون خود بودند به واسطه آب غنی‌ شده با دی ‌اکسیدکربن حمام می‌کردند تا بتوانند از این طریق زخم‌ هایشان را به‌ سرعت رو به بهبودی ببرند و از این جهت باعث سریع تر شدن روند التیام زخم ‌هایشان شوند.

به همین ترتیب پزشکان از این طریق توانستند یک فرایند بسیار طبیعی و قابل درمان برای کم کردن گردش خون به دلیل بالا رفتن میزان سن پیدا کنند و بتوانند با استفاده از کربوکسی تراپی بر آن غلبه کنند.

به‌ طورکلی به واسطه کربوکسی تراپی می‌‌ توان اکسیژن زیادی در نواحی که احتیاج به درمان دارند، استفاده کرد و به واسطه آن می‌‌توان تولید کلاژن را در سلول ‌های جدید تا حدودی متوقف کرد.

آشنایی با کربوکسی تراپی برای جای جوش

روز به‌ روز استفاده از کربوکسی تراپی زیاد می شود. زیرا به واسطه آن درمان بسیار ممتاز و پیشرو برای جوان کردن پوست و برطرف کردن اثرات جای جوش بر روی پوست افراد می باشد.

باید بدانید که کربوکسی تراپی یک درمان بسیار مطمئن و با تهاجم کم می‌باشد و دارای سود دهی بسیار بالا در افرادی که از آن استفاده می‌کنند می‌باشد و تاثیر به سزایی در جوان‌ سازی پوست، بازسازی پوست ،درمان عارضه ‌های پوستی ، برای درمان چین ‌و چروک ، شل شدگی و افتادگی پوست، سلولیت و ترک ‌های پوستی نیز استفاده می شود.

آشنایی با کربوکسی تراپی برای جای جوش
آشنایی با کربوکسی تراپی برای جای جوش

لازم است بگوییم روش کربوکسی تراپی که یک روش پزشکی و درمانی بسیار مفید می باشد به واسطه دی ‌اکسیدکربن می ‌‌توان هدف ‌های درمانی بسیار مفیدی را برای افراد به کار برد.

روش درمان کربوکسی تراپی به این‌گونه می ‌باشد که به واسطه گاز های استریل پزشکی می‌توان دی ‌اکسید کربن را به پوست افراد یا بافت ‌های چربی که در پوست آن‌ ها وجود دارد و نشانه ‌ای برای کم بودن اکسیژن می باشد، تزریق کرد. در عرض چند دقیقه کربوکسی تراپی را با اکسیژن میان آن‌ ها جایگزین می کند.

به طور کلی باید بگوییم نتیجه درمان به واسطه کربوکسی تراپی بسیار شباهت با درمان با اکسیژن پر فشار دارد.

اما می ‌‌توان این تفاوت را برای آن ‌ها قائل شد که در کربوکسی تراپی اکسیژن در پوست به واسطه غلظت بالایی که دارد تنها در زمانی قابل استفاده است که در پوست وجود دارد. به طورکلی اثرات کربوکسی تراپی در مدت هفت روز کاربرد و دوام دارند.

همه ما می‌ دانیم که دی ‌اکسید کربن یک گاز طبیعی شناخته شده است. از همین جهت به واسطه ارگانیسمی که در طول روند متابولیسم طبیعی به وجود می آورد ، احتمال ایجاد حساسیت در آن بسیار کم است و یا می‌‌توان گفت اصلاً وجود ندارد.

به واسطه دستگاه‌ های مخصوص که می ‌توانند محدوده فشار و میزان گاز را در زمان درمان معین شده کنترل کنند، می‌تواند کار کربوکسی تراپی انجام داد.

در هنگام درمان به واسطه کربوکسی تراپی فاکتورهای رشد عروقی غلیظ ‌تر می‌شوند و نیز جریان ‌های جدیدی به وجود می‌آید. از همین جهت تخلیه بافت غدد لنفاوی بیشتر می شود.

افزایش تولید کلاژن

تولید کلاژن به واسطه درمان کربوکسی تراپی افزایش می ‌یابد و در روند این عمل گاز به بافت چربی و سلول هایی که تخریب شده اند ،تزریق می‌شود و چربی از این جهت ذوب می‌شود.

ممکن است برای بسیاری از افراد سؤال پیش بیاید که آیا کربن دی ‌اکسید یک ترکیب مفید برای بدن است یا مضر. در جواب این سوال باید بگوییم همه ما می‌دانیم که ما به واسطه اکسیژن نفس می‌کشیم و دی ‌اکسیدکربن را به محیط پس می دهیم.

به ‌طورکلی همه از این روند اطلاعات کافی دارند همه ما در طول دوران تحصیل خود اکسیژن را یک ماده مفید و بسیار کارآمد می‌دانسته ‌ایم و از دی‌اکسید کربن به ‌‌عنوان یک ماده و ترکیب مضر و زیان‌آور یاد می‌کردیم.

اما به مرور زمان کربن دی ‌اکسید توانست کیفیت خود را در بین درمان‌ های مختلف جای باز کند و از این جهت بسیار مفید واقع شود.

روش کار کربوکسی تراپی جای جوش

روش درمان پوست به واسطه سوزن یک روش درمان قدیمی می‌ باشد که به اولین تزریق ها بستگی دارد. همیشه تا به امروز استرس تزریق آمپول و سوزن با ما همراه بوده است و همیشه نگرانی ‌هایی را به دنبال خواهد داشت. اما باید گفت که گاهی اوقات تزریق سوزن و آمپول باعث ترس و اضطراب نمی ‌شود

روش کار کربوکسی تراپی جای جوش
روش کار کربوکسی تراپی جای جوش

بلکه باعث می شود تأثیرات بسیار مثبتی بر روی پوست صورت شما انجام بگیرد. اگر شما جزء افرادی هستید که از سوزن استرس ندارید و نگران تزریق آن نیستید باید بدانید که از بهترین افرادی هستید که روش کربوکسی تراپی برای جای جوش در صورت شما بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود.

باید بدانید که به واسطه تزریق ‌های کوچکی که با استفاده از سوزن ‌های ظریفی انجام می‌گیرد می‌توانید برای بهبود جا های جوش خود روش بسیار مناسبی را داشته باشید.

این سوزن ‌ها به یک لوله اتصال دارند و به  واسطه آن لوله میزان بسیار کمی دی ‌اکسید کربنی که برای پوست مفید می باشد، وارد سوزن ‌ها می‌شود و از همین جهت به زیر پوست شما انتقال داده می‌شود.

نحوه عمل های علمی از طریق این روش بسیار زیاد است که برای اطلاعات بیشتر از آن‌ ها باید مقداری صبور باشید. تجربه تزریق کربوکسی تراپی در زیر پوست مانند نوشیدن نوشابه ‌های گازدار می باشد که به واسطه تزریق کردن بر روی پوست صورت شما ایجاد می شود.

انواع اسکار که با کربوکسی تراپی بر طرف می شوند

انواع اسکار که با کربوکسی تراپی بر طرف می شوند
انواع اسکار که با کربوکسی تراپی بر طرف می شوند

اسکار لکه ‌ای :

ضایعاتی بر روی پوست هستند که سطح صافی دارند و به ‌صورت کم‌رنگ و پررنگ بر روی پوست اشخاص ایجاد می شوند.

اسکار گوشت اضافه :

جای جوش هایی هستند که اغلب به‌ صورت برآمده و زائده اضافی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و اکثر آن‌ ها رنگی هستند.

اسکار عمقی :

به واسطه از بین رفتن بافت‌ های زیر پوستی یک اسکار با عمق زیاد به وجود می‌آید که به آن اسکار عمقی می گویند.

اسکار کلوئیدی :

رنگ این اسکار قرمز ارغوانی می باشد که به اندازه ضایعات پوستی بزرگی . به طور کلی می‌‌توان گفت جای جوش برآمده را اسکار کلوئیدی می‌نامند.

در رابطه با اطلاعات بیشتر شما لازم است بگوییم که اسکار در زبان فارسی به معنی بافت جوش گاه می ‌باشد. به‌ طورکلی اسکار یعنی بافتی که در ناحیه جوش ‌های صورت و اطراف آن حاشیه ‌ای زخم مانند به وجود می آید.

اسکار برای ترمیم زخم ‌ها بر جای جوش ‌ها یک مکانیسم طبیعی در بدن می ‌باشد که به واسطه آن می‌‌توان رشد بافت ها تا زمان رسیدن به استقامت لازم ادامه دار و پشت سر هم باشد.

حتی ممکن است این روند زمان حدود یک سال طول بکشد که در اصطلاح به این مرحله می گویند که اسکار بالغ شده است یا اسکار به طور کامل رسیده و پخته شده است.

میزان جلسات درمانی کربوکسی تراپی برای جای جوش

برای میزان جلسات درمانی کربوکسی تراپی باید به نتیجه دلخواهی که قرار است به آن برسیم توجه ویژه‌ای کرد. ممکن است پزشک معالج شما 4 تا 8 جلسه برای شما در نظر داشته باشد تا به واسطه فواصل یک الی دو هفته ‌ای انجام کربوکسی تراپی بر روی پوست صورت شما جهت اعمال جای جوش در نظر بگیرد تا بتواند از این طریق نتیجه ‌ای بسیار مؤثری حاصل شود.

البته لازم است بگوییم که نتیجه هر جلسه بستگی به جلسه قبل خود دارد. بعد از  گذشت زمان حدوداً پنج دقیقه بعد از تزریق کربن دی ‌اکسید به پوست اکسیژن جایگزین آن می‌شود و بیمار از این طریق می‌تواند به فعالیت روزانه خود ادامه دهد و هیچ منعی برای او نداشته باشد.

به ‌طورکلی کربوکسی تراپی یک راه‌ حل بسیار طبیعی و مؤثر می باشد تا بتوان جوان ‌سازی پوست و جریان خون محیطی را بهبود ببخشد و می‌تواند سلولیت و چربی ‌های موضعی پوست را کاهش دهد. از همین جهت بسیار ایمن و کارآمد می باشد.

هزینه کربوکسی تراپی جای جوش

بسیاری از افراد دوست دارند بدانند به ‌طور دقیق چه میزان هزینه کربوکسی تراپی جای جوش صورت می‌ شود. اما باید برای این افراد بگوییم که میزان هزینه و شرایط آن بستگی به میزان جلساتی که شما قرار است با توجه به میزان آسیب ‌دیدگی صورت خود انجام دهید ،متفاوت و متغیر می باشد.

به طور کلی امکان دارد میانگین طول درمان شما بین 4 تا 8 جلسه باشد که هر جلسه حدوداً 30 دقیقه زمان لازم دارد و بعد از گذشت زمان آن می‌توانید به‌ طور مشخص و واضحی روند درمان پوست صورت خود را ملاحظه کنید و از تغییرات منحصر به ‌فردی که برای پوست صورت شما و جای جوش شما رخ می دهد لذت ببرید.

اما باید بدانید در رابطه با هزینه باید با پزشک معالج خود صحبت کرده تا بتوانند از این طریق هزینه ‌های شما را برآورد کنند. زیرا میزان هزینه بستگی به مشکلات و عمق آثار روی پوست شما و همینطور تعداد جلسات متفاوت می باشد.

خطرات ناشی از کربوکسی تراپی جای جوش

باید بدانیم مثل هر تزریق دیگری ممکن است تزریق نا مطمئن نیز وجود داشته باشد که از این طریق برای شما مضر باشد. ممکن است در هنگام درمان شما عفونت وارد خون شما شود و به واسطه آن منجر به بیماری‌ های خونی شود.

از این جهت شما باید به یک کلینیک بسیار با تجربه و با دارای تایید بهداشت مراجعه کنید تا تمامی تکنسین آن از لحاظ حرفه ‌ کارآمد بسیاری برای شما داشته باشند تا بتوانند از این خطرات جلوگیری کنند.

همچنین تزریق مستقیم این گاز به رگ‌ های خونی یا سیاه رگ ‌ها باعث می‌شود که حباب ‌های گازی که در زیر پوست انجام می‌شود در خون حرکت کنند و باعث آریتمی در رگ ‌ها شوند و اگر این رگ ‌ها در نزدیک به چشم‌ ها باشند ممکن است ، مشکلاتی برای بینایی شما ایجاد کنند.

همان ‌طورکه می‌دانیم کربن دی ‌اکسید یک گاز سمی می باشد و میزانی که نیاز است برای کربوهیدرات است در کربوکسی تراپی انجام شود باید تعیین شده باشد و اگر میزان نا درستی باشد یا این‌که جای تعیین‌ شده برای در نظر گرفتن تزریق پوستی نادرست باشد ، ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.

انتخاب پزشک با تجربه

البته شما باید بتوانید با انتخاب یک پزشک معالج بسیار با تبحر از خطرات این روند بکاهید. باید بدانید داروهایی که باعث رقیق کردن خون می‌شوند، قبل از انجام کربوکسی تراپی  مضر می باشد. در خانم‌ های باردار انجام کربوکسی تراپی نیز بسیار ضرر دارد و این درمان برای افراد باردار ممکن است آسیب‌پذیر باشد.

با توجه به نکات و خطراتی که در رابطه با کربوکسی تراپی برای شما ذکر کردیم باید بدانید شما باید بتوانید با انتخاب یک پزشک با مهارت و کار بلد و یک کلینیک با پرسنل که رعایت بهداشت در آن صورت بگیرد ، می‌توانید خطرات کربوکسی تراپی را به صفر برسانید.

باید بگوییم که کربوکسی تراپی یک عمل بسیار ناهنجار و خطرناک نیست اما عواملی که شما توجه به آن کربوکسی تراپی انجام می دهید  ممکن است در روند درمان شما تاثیرگذار باشد.

از همین جهت پیشنهاد و توصیه می‌کنیم که برای درمان جای جوش خود حتماً با مراکز معتبر و پزشکان حاذقی که مهارت کافی در انجام این کار دارند ارتباط داشته باشید تا بتوانید از این طریق پوستی شاداب و زیبا را برای خود به ارمغان آورید و لذت پوستی بدون جای جوش را به همراه داشته باشید.

عوارض جانبی کربوکسی تراپی برای جای جوش

همان‌ طور که برایتان ذکر کردیم کربوکسی تراپی یک روش درمانی مطمئن می‌باشد که به طور کلی تا به امروز هیچ عارضه ‌ای از آن ایجاد نشده است.

البته باید گفت که میزانی کبودی و قرمزی در هنگام تزریق در محل ‌های تزریق ‌شده کربن دی ‌اکسید ممکن است ایجاد شود که در طول مدت یک هفته این کبودی ‌ها و قرمزی ها به سرعت از بین می‌رود.

عوارض جانبی کربوکسی تراپی برای جای جوش
عوارض جانبی کربوکسی تراپی برای جای جوش

باید بدانید که روش کربوکسی تراپی به دوران بهبودی طولانی مدت نیاز ندارد و در انجام فعالیت ‌های روزمره بعد از درمان هیچ‌ گونه محدودیتی در نظر نگرفته است.

در اکثر بیمارانی که به واسطه کربوکسی تراپی جای جوش صورت خود را درمان کرده ‌اند هیچ نشانه و عوارضی دیده نشده است.

البته ممکن است در نزدیکی محل تزریق احساس سوزن سوزن شدن را داشته باشند که حدوداً بعد از چند دقیقه این احساس بر طرف می‌شود و یا این‌ که ممکن است در نواحی تزریق به مدت 10 الی 20 دقیقه احساس گرم‌ تر شدن پوست خود را داشته باشند.

این اتفاق به این دلیل می باشد که تزریق در آن نواحی انجام شده است. لازم است بگوییم گازی که برای استفاده تزریقی به کار می‌رود از قبل استریل شده است و قبل از هنگامی‌که به درون مخزن دی ‌اکسید کربن برود از فیلترهای باکتریایی رد می‌ شود.

به طور کلی دارای فیلتر ضد باکتری و ضد ویروس می باشد. ما توصیه می‌کنیم که بعد از درمان کربوکسی تراپی مواردی که برایتان ذکر می کنیم انجام نگیرد :

  • شنا کردن و استفاده از سونا ،استخر
  • شستشوی نواحی که تزریق انجام شده تا بعد از 6 ساعت
  • استفاده کردن در نواحی تزریق از دمای بالا و پایین قبل از هنگامی که قرمزی پوست برطرف شده باشد

احساس درد در هنگام تزریق کربوکسی تراپی جوش صورت

ممکن است بسیاری از افراد نگران درد های تزریق کربن دی ‌اکسید در زیر پوست خود باشند و از این جهت اضطراب و دلهره داشته باشد. باید بگوییم که کربوکسی تراپی برای جای جوش ، بدون درد می‌باشد

و هنگام تزریق گاز در زیر پوست ممکن است میزان کمی ناراحتی جزئی حس شود که علت آن ممکن است به خاطر گرم شدن گاز در حین درمان باشد تا بتواند به این واسطه تمامی گازهای اضافی را تخلیه کند و این روش باعث کم تهاجمی بودن می‌شود

احساس درد در هنگام تزریق کربوکسی تراپی جوش صورت
احساس درد در هنگام تزریق کربوکسی تراپی جوش صورت

و از همین جهت احساس درد بسیار کمی دارد. البته لازم است بگوییم هر تزریق با سوزشی شبیه به نیش حشرات می باشد. به طور کلی میزان شدت تزریق کربوکسی تراپی در حد الکترولیز می باشد.

همه ما می‌دانیم که گاز CO2 در بدن به‌ صورت طبیعی ایجاد می‌شود و غیر انسدادی می‌ باشد.

اما اگر تزریق این گاز به دست متخصصین و کارشناسان حرفه ‌ای گرفته شود ، امکان عوارض و خطرهای درمان برای شما صفر می باشد.

البته باید بدانیم که دی ‌اکسید کربن حتی در مقدار های بسیار زیاد سمی نمی ‌باشد. مگر این ‌که شما از بیماری خاصی رنج ببرید و باعث شود که به بدن شما لطمه وارد شود.

لازم است بدانید که بعد از 5 دقیقه که گاز دی‌اکسید کربن وارد بدن شما بشود به محل مورد نظر جذب می‌شود و طی مدت کوتاهی به حالت طبیعی خود باز می‌گردد. کربوکسی تراپی صورت و جای جوش نیازی به استراحت بعد از درمان ندارد و شما را برای سال ‌ها جوان و زیبا خواهد جلوه داد و از این طریق پوستی شفاف و دارید و می‌توانید با اعتماد به نفس بسیار بالاتری در جامعه حاضر شوید.

ماندگاری نتیجه کربوکسی تراپی جای جوش

اگر به ‌صورت ماهانه روند درمان کربوکسی تراپی جای جوش صورت انجام بگیرد و تغذیه سالم و ورزش منظم به همراه آن باشد درمان شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

اما اگر این درمان را ادامه ندهید و یا تغذیه سالم و ورزش مناسبی نداشته باشید بعد از گذشت 5 الی 6 ماه ممکن است دوباره جای جوش های شما برگردد.

ماندگاری نتیجه کربوکسی تراپی جای جوش
ماندگاری نتیجه کربوکسی تراپی جای جوش

هر چقدر بیشتر تمرین کنید و پشتکار داشته باشید و توصیه ‌هایی که در رابطه با آن وجود دارد را رعایت کنید پوست شما بعد از 3 الی 4 جلسه شفاف ‌تر و صاف ‌تر می‌شود.

باید گفت نتیجه درمان به واسطه کربوکسی تراپی ماندگار می باشد اگر شما درمان خود را به ‌صورت روتین انجام دهید. به ‌طورکلی میزان ماندگاری یک جلسه انجام کربوکسی تراپی بر روی صورت به طور 6 ماه می‌ باشد. اما اگر این کار به‌ صورت روتین و یک روال مشخص صورت بگیرد، مسلماً ماندگاری آن بسیار زیاد تر می شود.

چه افرادی نمی‌توانند از کربوکسی تراپی استفاده کنند

  • بیماران دیالیزی
  • نارسایی کلیه
  • افرادی که شیمی ‌درمانی انجام می‌ دهند
  • کسانی که کم‌ خونی دارند
  • افرادی که دارای بیماری ‌های مغزی هستند
  • خانم‌ های باردار
  • بیماران سرطانی
چه افرادی نمی‌توانند از کربوکسی تراپی استفاده کنند
چه افرادی نمی‌توانند از کربوکسی تراپی استفاده کنند

موارد استفاده کربوکسی تراپی جای جوش صورت

برای شما ذکر کردیم کربوکسی تراپی می‌تواند در روند بسیاری از مشکلات دیگر تاثیرگذار و مفید باشد که در ادامه برای شما آن‌ ها را نام می‌ بریم :

  • بر طرف کردن رفع غبغب
  • از بین بردن لک صورت
  • کاهش سلولیت
  • پسوریازیس
  • پدیده رینود
  • چروک هایی در صورت
  • ریزش  مو
  • بر طرف کردن ترک های پوستی ناشی از چاقی و حاملگی
  • کاهش موضعی چربی
  • زخم و شیار های پوستی و عروقی
  • درمان اگزما های وخیم
  • بیماری های اندام تحتانی
  • برطرف شدن شل شدگی و افتادگی پوست صورت ، بازوها و غیره
  • کاهش درد و اسپاسم عضله در ورزش
  • درمان اختلالات نعوظ به دلیل مسائل عروقی
  • درمان چروک، تیرگی و پف دور چشم
  • جوانسازی پوست دست، قفسه سینه و گردن
  • بر طرف کردن خطوط ریز دور دهان و خط خنده
  • مکمل درمان لیپو ساکشن برای صاف کردن ناهمواری های پوست
موارد استفاده کربوکسی تراپی جای جوش صورت
موارد استفاده کربوکسی تراپی جای جوش صورت

سخن آخر

همیشه و در همه حال یکی از چالش ‌های بسیار مهمی که وجود داشت جای جوش در روی پوست برای افراد بوده است و همیشه افراد در پی درمان به دنبال آن بوده اند.

همین طور که می‌دانید با استفاده از یک جستجو و تحقیق می توانید به درک درستی از روش ‌های بسیار متعدد و زیادی که در رابطه با درمان جای جوش دارد ، برسید. ممکن است هرکدام از این درمان‌ ها معایب و مزایای خود را داشته باشد.

سخن آخر
سخن آخر

البته شما باید بدانید با توجه به مطالبی که برایتان ذکر کردیم می‌توانید درمان کربوکسی تراپی برای جای جوش را در اولویت ‌های دسته ‌بندی خود قرار دهید.

زیرا این روش دارای ایمنی خاصی می ‌باشد و از اطمینان خاصی برخوردار است تا به واسطه تزریق کوچک چند سوزن ظریف بتواند زیبایی شما را دوباره به شما برگردانند.

همان طور که برایتان ذکر کردیم سوزن‌ های مورد نظر به یک لوله متصل هستند که از این لوله می‌‌توان مقدار بسیار جزئی دی ‌اکسید کربن دریافت شود و به واسطه آن در زیر پوست شما جریان بگیرد. اما مسلماً شما هنوز درصدد این هستید که بتوانید انتخاب کنید بهترین و مؤثرترین درمان کدام است.

باید گفت که این روش ها تاثیر بسیار منحصر به‌ فردی در رابطه با انتخاب روش درمانی شما خواهند داشت. اما باید بدانیم که تکنولوژی و اتفاقاتی که درحال رخ دادن است قدرت به سزایی برای تأثیرگذاری بر روی جای جوش و پوستی زیبا را ثابت کرده ‌است

که کربوکسی تراپی یک روش مدرن می ‌باشد و به واسطه آن می‌‌توان بسیار ایمن و کم ‌خطر در رابطه با زیبایی پوست شما قدم برداشت.

به واسطه کربوکسی تراپی می‌‌ توان برای از بین بردن جای جوش ، افتادگی پوست ، چین و چروک ‌های پوست صورت اقدام کرد.

درمان به واسطه کربوکسی تراپی یک معجزه است که برای شما سوالاتی را بر می‌انگیزد که با توجه به مطالب بالا قصد داشتیم اطلاعات کاملی در رابطه با این سوالات ذهن شما ارائه دهیم

با توجه به تمام مسائلی که برای شما در این مقاله ذکر کردیم باید بدانید که یکی از راهکارهای جذاب و بسیار پر نتیجه درمانی برای جای جوش کربوکسی تراپی می باشد و می‌تواند یک جایگزین بسیار با اطمینان برای تمامی راه‌ های رفته و بدون نتیجه شما باشد.

از این جهت می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که کربوکسی تراپی یک روش بسیار مطمئن و پر نتیجه خواهد بود. اگر بعد از خواندن این مطالب قصد دارید که درمان خود را به واسطه کربوکسی تراپی آغاز کنید

به شما در این رابطه توصیه می‌کنیم که درمان کرکربوکسی تراپی برای جای جوش بسیار اهمیت ویژه‌ای داشته و در رابطه با آن با متخصصین و افرادی که تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارند، گفتگو کنید و از آن ‌ها مشورت بگیرید.

امیدواریم که با مطالعه این مطالب توانسته باشیم میزان اطلاعات جامع و کاربردی برای شما عزیزانی که قصد کربوکسی تراپی برای جای جوش صورت خود دارید، در نظر گرفته باشیم و برای شما مفید واقع شده باشیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید