میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب برند
ژل لب برند

لیست موضوعات

ژل لب برند

با بررسی موضوع ژل لب برند با شما دوستان عزیز همراه هستیم.

توجه به ژل لب برند از موارد مهمی است که افراد برای تزریق این ماده به ناحیه لب خود مد نظر قرار می دهند و دقت به برند ژلی که برای لب استفاده می شود، از موارد حائز اهمیتی است که در همان مرحله اول باید تعیین گردد.

ژل لب برند
ژل لب برند

در ادامه مقاله به سوالاتی که ممکن است، در زمینه ژل لب برند برای شما دوستان عزیز پیش بیاید و ذهنتان را درگیر کند، پاسخ می دهیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

منظور از ژل لب برند چیست؟

کاندیدای انجام دادن ژل لب چه افرادی هستند؟

دسته بندی مختلف برای ژل لب بر چه اساسی صورت می گیرد؟

برند مناسب ژل لب باید دارای چه مشخصه هایی باشد و برای انتخاب ژل مناسب چه معیارهایی باید مد نظر قرار گیرد؟

مزیت هایی که برای انجام دادن ژل لب وجود دارد، کدام موارد هستند؟

آیا انجام دادن روش ژل لب برند ماندگاری زیادی دارد؟ بعد از چه مدتی نیاز به تمدید این تزریق در بیماران می باشد؟

آیا انجام دادن ژل لب برند برای بیماران دردی به همراه دارد و پزشک متخصص برای کاهش دادن این درد چه اقدامی را در نظر می گیرد؟

مراقبت های مهمی که بیماران باید بعد از تزریق ژل لب مد نظر قرار دهند کدام موارد هستند؟

نکات مهمی که در زمینه ژل لب برند باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد هستند؟

 

منظور از ژل لب برند چیست؟

از قسمت های مهم صورت مربوط به لب می باشد که ممکن است، حجم لب و ارتفاع آن کمتر شده و از برجستگی و حالت زیبای لب در ظاهر بدن بیمار کاسته شود. تزریق ژل لب در ارتباط با رفع این نوع تغییرات می تواند مفید باشد.

حجم لب و ارتفاعی که این ناحیه از بدن دارد، تحت تأثیر عوامل زیادی همانند سن قرار می گیرند. معمولا لب تحتانی افراد از قسمت لب فوقانی حجم بیشتری دارد و پزشک در تزریق میزان ژل به این مسأله توجه دارد.

ژل لب در کل یک ماده ژلاتینی موثر است که برای افراد مختلفی به کار می رود تا از این طریق حجم خاصی به لب داده شود و لب ها برجسته تر و زیباتر گردد و این ژل از روش تزریق برای بیمار صورت می گیرد.

منظور از ژل لب برند چیست؟
منظور از ژل لب برند چیست؟

این عمل زیبایی در بین دیگر عمل ها از محبوبیت زیادی برخودار است و برای لب هایی که لازم است، حجم دهی بالایی داشته باشند، معمولا بیشتر به کار برده می شود، همچنین افرادی که لب آنها دارای حالت ارتجاعی زیادی نیست، به آسانی می توانند با مراجعه به پزشک متخصص این تزریق را انجام دهند.

عامل مهم دیگر درانجام دادن ژل لب توسط بیمار، مربوط به کارآیی این تزریق و بیشتر کردن زیبایی صورت بیمار است که افراد بیشتری را ترغیب به این اقدام می کند و داشتن رضایت بیماران از این عمل زیبایی در خیلی موارد دیگران را نیز تشویق خواهد کرد که تزریق ژل لب را انجام داده و از داشتن لب هایی پر حجم و زیبا بهره ببرند.

خصوصیات ژل

خصوصیاتی که یک ژل دارد، از عوامل مهم و موثر در کسب نتیجه رضایت بخش برای بیمار است و بررسی خصوصیات مهم فیزیکی و شیمیایی این نوع ژل اهمیت زیادی دارد.

افراد از روش های مختلفی برای حجم دهی به لب خود استفاده می کنند و خیلی از افراد از آرایش های متفاوتی که می تواند حجم لب را برای مدت زمان کوتاهی افزایش دهد؛ استفاده می کنند

اما متاسفانه این روش ها ماندگاری زیادی ندارند و افراد بعد از این نوع آرایش نمی توانند به نتیجه دلخواه برسند، در این موارد استفاده کردن از روش های موثری همانند تزریق ژل به لب ماندگاری بیشتری دارد و بهبود در تایم کمی ایجاد می شود، همچنین ظاهر زیبا در بیماران بیشتر حفظ می گردد.

 

ژل لب از محبوب ترین و ماندگارترین روش هایی است که برای افزایش دادن حجم لب ها به کار می رود و این روش ها دارای مزایای زیادی هستند که از جمله آن می توان به نقاهت کوتاه این روش اشاره کرد که چون جراحی صورت نمی گیرد، نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی نیست و بیماران بدون بستری شدن در بیمارستان و انجام دادن هزینه بیشتر، می توانند این تزریق را در نظر بگیرند.

تزریق ژل به لب با توجه به نیازی که برای هر بیمار وجود دارد، صورت می گیرد و این ژل به درون لب ها یا دور لب و جاهایی که پزشک تشخیص می دهد، تزریق می گردد.

کم شدن تولید کلاژن

در بدن افراد با افزایش یافتن سن کلاژن کمتری وجود دارد و این کمبود کلاژن می تواند شادابی صورت را از بین ببرد و سفتی حالت لب را کمتر کند.

اقدام مهمی که ژل ها انجام می دهند، این است که می توانند چربی و کلاژنی که در پوست از بین رفته است را برگردانند و این حجم مجددا ایجاد شود.

روش مناسبی که برای برجسته کردن فرم لب وجود دارد، مربوط به ژل لب است که در این روش از ژل مناسبی برای صورت استفاده می شود و سازگاری این روش با بدن بیمار به میزان زیادی می باشد و مناسب تر این است که مواد تشکیل دهنده این ژل در بدن خود فرد وجود داشته باشند.

در بدن همه ما ماده ای وجود دارد که وظیفه خاصی را در بدن به ویژه در ناحیه پوست بر عهده دارد و این ماده می تواند آب موجود در بدن را حفظ کند تا بدن زیباتر بماند و دچار چین و چروک یا کاهش برجستگی در نقاطی همانند لب نشود

اما متأسفانه کمی که سن افراد بالاتر می رود، این ماده های موثر برای آب رسانی به پوست ممکن است، در بدن کاهش یابند و بدن به دنبال دست یابی به این مواد از روش های دیگری است،

برای ناحیه لب انجام دادن روش مناسبی چون ژل لب پیشنهاد می شود که به راحتی می تواند جایگزینی برای این ماده باشد و حجم مناسبی به ناحیه لب دهد.

همان طور که اشاره شد، برندهای مختلفی از ژل لب در بازار وجود دارند و افرادی که قصد برجسته کردن بیشتر فرم لب خود را دارند، در خیلی از موارد با سردرگمی مواجه می شوند که بهتر است، از چه ژلی استفاده کنند تا نتیجه بهتری داشته باشد.

ساخت ژل از ماده های طبیعی

بیشتر برندهای معتبر از ماده های طبیعی ساخته شده اند که با بدن بیمار سازگار باشد و مشکلی ایجاد نکند،

زیرا در صورتی که ماده ای طبیعی به بدن بیمار تزریق شود، مسلما بدن این ماده را می شناسد و با اقداماتی قصد از بین بردن این ماده را ندارد.

ژل لب برند مورد نظر باید از موادی تشکیل شده باشد که در بدن بیمار بتواند افزایش حجم را در پی داشته باشد، همچنین رطوبت این ناحیه را حفظ کند و این ماده بتواند حالت ارتجاعی که پوست صورت و ناحیه لب دارند را همچنان حفظ کرده و فرم دهی مناسب تری به وجود آورد.

ساخت ژل از ماده های طبیعی
ساخت ژل از ماده های طبیعی

به عبارت دیگر در صورتی که ماده مورد نظر برای ژل لب در بدن افراد وجود داشته باشد، بعد از انجام دادن تزریق ژل لب بدن واکنش های خاصی را نشان نمی دهد و به نوعی واکنش های آلرژیک در بدن ایجاد نمی شود، همچنین بیماران می توانند با خیالی آسوده تزریق را انجام دهند.

واقعیتی در ارتباط با ژل لب وجود دارد که باید همه افراد آن را مد نظر قرار دهند، مسلما همه افراد بعد از انجام دادن ژل لب نتیجه لازم را دریافت نمی کنند و رضایت از این روش تنها در صورتی به بهترین نحو به وجود می آید که از ژل لب با برند مناسبی استفاده شود تا از این طریق نتیجه لازم کسب گردد.

کاندیدای انجام دادن ژل لب چه افرادی هستند؟

امروزه افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند، ظاهر زیبایی تری داشته و اجزای صورت آنها دارای برجستگی بیشتری باشد و از روش های مختلفی می توانند این اقدام را در نظر بگیرند. در صورتی که این افراد بخواهند از روش های مناسبی برای بزرگ کردن ناحیه لب تحتانی و فوقانی خود استفاده کنند، به راحتی از طریق روش تزریق ژل لب می توانند این کار را انجام دهند.

کاندیدای انجام دادن ژل لب چه افرادی هستند؟
کاندیدای انجام دادن ژل لب چه افرادی هستند؟

برخی از افراد به صورتی مادرزادی دارای لب ها و گونه های کوچکی هستند و ترجیح می دهند که فرم زیباتری را به لب خود داده تا زیباتر به نظر برسند، این افراد با تزریق ژل لب می توانند این کار را انجام داده تا به نتیجه مورد نظر دست یابند.

افراد دیگر که کاندیدای مناسبی برای انجام دادن ژل لب هستند، شامل بیمارانی می شود که به دنبال روشی برای پر کردن بهتر خط لب خنده می باشند و از طریق روش مناسبی همانند ژل لب برند این کار امکان پذیر است.

در کل مستعد ترین افرادی که می توانند فرم دهی بهتری را در ناحیه لب و گونه خود ایجاد کنند، افرادی هستند که به دنبال برجسته کردن این نواحی می باشند که با تزریق ژل این کار صورت می گیرد.

دسته بندی مختلف برای ژل لب بر چه اساسی صورت می گیرد؟

در کل برای ژل لب دسته بندی های مختلفی صورت می گیرد که این دسته بندی ژل ها با توجه به مدت ماندگاری که این ماده دارد، تعیین می شوند.

لازم است، ژل ها از موادی تشکیل شده باشند که این مواد در بدن واکنش خاصی به وجود نیاورند و با بدن سازگازتر باشند.

دسته بندی مختلف برای ژل لب بر چه اساسی صورت می گیرد؟
دسته بندی مختلف برای ژل لب بر چه اساسی صورت می گیرد؟

ژل لب موقت یک از ژل هایی است که ماندگاری کوتاهی دارد و برجستگی آن موقتا بر لب بیمار ماندگار است، همچنین اثرات این ماده در زمان محدودی از بین می رود و نیاز به تمدید و استفاده مجدد دارد.

ژل لب موقت در بدن انسان ها زودتر تجزیه می گردد و اثر این ماده در بدن زودتر از بین می رود. این روش مزیت های زیادی دارد و برای بدن ضرری ایجاد نمی کند، زیرا ماده تزریق شده از مواد مناسب تری تهیه شده است که برای بیمار موثرتر می باشند.

ژل های نیمه ماندگار

دسته دیگری از ژل های مناسب برای تزریق به لب مربوط به ژل های نیمه ماندگار هستند که ماندگاری بالایی داشته و دوره این تزریق طولانی تر است.

موادی که در تزریق برای لب به کار می روند، دارای غلظت بالایی هستند و این ماده را می توان برای حجم دادن بیشتر به ناحیه لب به کار برد.

دسته دوم به نام ژل های نیمه ماندگار مربوط به ژل هایی است که در بدن آهسته تر تجزیه می گردند و به نوعی اثر این مواد، طولانی تر از روش های دیگر است.

ژل لب های ماندگار از دسته دیگر ژل ها هستند که ماندگاری زیادی دارند و بقاء و ماندگاری این روش از تزریق های دیگر بیشتر است، اما این مواد در صورتی که توسط پزشک متخصص تزریق نشوند، برای بیماران مشکلاتی ایجاد می کنند.

این ژل لب در بدن قابل تجزیه نیست و برای یک مدت طولانی تر باقی می ماند.

برند مناسب ژل لب باید دارای چه مشخصه هایی باشد و برای انتخاب ژل مناسب چه معیارهایی باید مد نظر قرار گیرد؟

در ارتباط با ژل لب و حساس بودن این ناحیه از بدن لازم است که افراد دقت داشته باشند و تنها برندهای مناسبی از ژل که برای ناحیه لب وجود دارد را تهیه کنند که دارای مشخصه ها و ویژگی های مهمی باشند.

برند مناسب برای تزریق ژل به ناحیه لب باید برای این قسمت از صورت مناسب باشد و بعد از تزریق کردن این ژل برای بیماران مشکلی ایجاد نشود، همچنین ژل لب برند مناسب دارای تأییدیه های بین المللی بوده و معمولا از با اعتبارترین برندهای مطرحی است که پزشکان برای تزریق ژل به بیماران خود پیشنهاد می کنند.

مشخصه دیگری که باید ژل لب برند داشته باشد، مربوط به وارد شدن قانونی این ژل لب به کشور است تا در دمای مناسبی نگه دارای شود و به نوعی ماده مورد نظر در دمای زیاد فاسد نگردد و برای بیماران مشکلاتی ایجاد نکند.

برند مناسب ژل لب باید دارای چه مشخصه هایی باشد و برای انتخاب ژل مناسب چه معیارهایی باید مد نظر قرار گیرد؟
برند مناسب ژل لب باید دارای چه مشخصه هایی باشد و برای انتخاب ژل مناسب چه معیارهایی باید مد نظر قرار گیرد؟

در کشور ما نیز ژل لب برند باید تأییدیه لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده باشد و این ارگان مهم، مناسب بودن این ژل ها را تأیید و به کادر پزشکان و بیماران معرفی کند،

به عبارت دیگر اگر برندی از ژل لب موثر باشد، وزارت بهداشت تأییدیه لازم را برای این نوع ژل اعلام خواهد کرد و پزشکان در جریان موثر بودن این ژل قرار می گیرند.

ژل های ارزان قیمت

در صورت که بیماری بخواهد از ژل هایی که هزینه کمتری دارند، برای تزریق ژل لب استفاده کند، مسلما با خطرات زیادی مواجه شده و ممکن است، بیشتر این ژل ها غیر استاندارد باشند و برای بیمار خطرات زیادی را به وجود آورند و به نوعی با سلامت بدن خود بیمار بازی شود

البته ذکر این نکته لازم است که هزینه بالای یک ژل به معنی موثر بودن این ژل یا کیفیت بالای آن نیست و عامل هزینه تنها یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید ژل باید مد نظر قرار بگیرد، بلکه افراد باید به ماندگاری این ژل و دریافت مجوزهای لازم آن دقت کنند تا خرید مناسبی را انجام دهند.

برندی برای انجام دادن تزریق ژل در افراد باید انتخاب شود که این ماده دارای ماندگاری زیادی باشد و این ماندگاری در بدن فرد، برای مدت زمان زیادی حفظ گردد.

ژل های ارزان قیمت
ژل های ارزان قیمت

بیشتر بیماران ترجیح می دهند، به جای تزریق کردن ژل در فاصله محدود و تمدید این کار در فرصت هایی که برای تزریق در نظر می گیرند، از ماده مناسبی استفاده کنند که هم ماندگاری بالاتری داشته باشد و هم در وقت بیمار صرفه جویی شود، البته هزینه مناسب نیز از معیارهای مهم انتخاب یک ژل است.

مورد مهم دیگر در ارتباط با ژل لب، مربوط به کیفیت بالای ماده است که لازم می باشد، ماده مورد نظر از کیفیت بالایی برخودار بوده و برای بیماران مشکلی ایجاد نکند.

مقرون به صرفه

ژل لب برند باید مقرون به صرفه باشد و درصد ایجاد خطرات را تا حد زیادی کاهش دهد.

ژل لب برند باید بعد از تزریق برای بیماران نتایج طبیعی را ایجاد کند تا بیمار اطمینان یابد که تزریق به درستی صورت گرفته و نتیجه مناسب در زمان محدودی مشخص شود.

ژل لب مورد نظر لازم است که عوارض جانبی ایجاد نکند و به عبارت دیگر ایجاد عوارض جانبی در این تزریق به صفر برسد.

مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه و پرسیدن از نوع ژل لب مناسب، می تواند به بیمار کمک کند که نتیجه مناسب را از تزریق خود بگیرد.

معیار دیگر در انتخاب کردن ژل لب برند مناسب، مربوط به ساختار این ژل است که باید مد نظر قرار گیرد و اگر این ماده برای بیماران خطراتی به همراه دارد، از انجام دادن این تزریق خودداری کنند.

سنی که فرد متقاضی انجام دادن تزریق ژل به لب دارد، در انتخاب کردن برند ژل موثر است.

شکلی که حالت لب دارد، نیز در این مورد اهمیت زیادی دارد.

اینکه هدف فرد از انجام دادن تزریق ژل لب چه چیزی می باشد، نیز در این مورد اهمیت دارد.

مزیت هایی که برای انجام دادن ژل لب وجود دارد، کدام موارد هستند؟

بعد از انجام دادن تزریق ژل به لب بیمار، درصد عوارض کاهش می یابد و بیماران با کبودی کمتری می توانند این روش را انجام دهند.

حجم لب در روش تزریق ژل لب آسان تر کنترل می شود و افراد می توانند نتیجه مناسب را دریافت کنند.

این روش مدت زمان ماندگاری مناسبی دارد و نتیجه این روش قابل قبول است.

مزیت دیگر روش تزریق ژل به لب این است که در از بین بردن برآمدگی های این ناحیه موثر می باشد.

این روش درصد واکنش های آلرژیک کمتری دارد و از مواد مناسبی برای تزریق ژل به لب به کار برده شده است که حساسیت کمتری ایجاد کند.

مزیت هایی که برای انجام دادن ژل لب وجود دارد، کدام موارد هستند؟
مزیت هایی که برای انجام دادن ژل لب وجود دارد، کدام موارد هستند؟

مزیت دیگر این است که در روش تزریق ژل به لب می توان میزان مناسبی از ماده را در نظر گرفت و کم بودن یا بیشتر بودن این ماده را تعیین کرد.

سرعت انجام دادن درمان در روش تزریق ژل لب به بدن، از مزیت های دیگر این روش است که به صورت تدریجی این کار صورت می گیرد.

این روش به نسبت دیگر روش ها خون مردگی کمتری را ایجاد می کند و همین مسأله نیز به عنوان یک مزیت شناخته می شود.

آیا انجام دادن روش ژل لب برند ماندگاری زیادی دارد؟ بعد از چه مدتی نیاز به تمدید این تزریق در بیماران می باشد؟

خوشبختانه انجام دادن تزریق ژل لب دارای دوره ماندگاری زیادی است و اشخاصی که این نوع تزریق را انجام می دهند، می توانند شاهد یک لب با فرم زیبا و برجسته برای مدت زمان طولانی باشند. زمان دقیقی برای ماندگاری ژل لب برند در تمامی افراد وجود ندارد و بسته به مکانیسم های بدن همه افراد، این میزان از ماندگاری متفاوت است.

مزیت هایی که برای انجام دادن ژل لب وجود دارد، کدام موارد هستند؟
مزیت هایی که برای انجام دادن ژل لب وجود دارد، کدام موارد هستند؟

در فردی ممکن است، این روش حدود یک سال ماندگاری داشته باشد و افراد تا یک سال لب بزرگ و برجسته ای را مشاهده کنند، اما در برخی افراد این روش تا هجده ماه نتیجه مناسب را به همراه دارد و افراد برای تایم بیشتری لب برجسته و زیبایی دارند.

مدت زمان ماندگاری

در کل مدت زمان ماندگاری که برای ژل لب تعیین شده است، از شش ماه تا دو سال می باشد و در بدن بیماران بعد از این مدت، ماده ای که تزریق می شود، به مرور کاهش می یابد و جذب ناحیه لب می شود و نیاز بیمار به انجام دادن دوباره این تزریق احساس می گردد تا بتواند ظاهر بهتری داشته باشد.

نکته جالب این است که در صورتی که فردی بعد از انجام دادن تزریق ژل لب برند، پشیمان شده و بخواهد که این ژل را از این قسمت از صورت خود بردارد، با مراجعه به پزشک متخصص این کار امکانپذیر است

هر چند پیشنهاد می شود که در مرحله اول با آگاهی این کار صورت گیرد تا نیاز به تخلیه ژل نباشد. ممکن است، پزشک برای کم اثر کردن این ژل در ناحیه لب، تزریق دیگری انجام دهد تا این تأثیر را کمتر کند و برجستگی کاهش یابد.

همان طور که اشاره شد، واکنش های بدن بیمار به یک ماده که به بدن تزریق می شود، متفاوت است و این میزان از تزریق در هر فردی ممکن است، ماندگاری بیشتر یا کمتری را در پی داشته باشد.

در صورتی که بیمار برای تزریق ژل لب مراجعه کند و بدن این فرد متابولیسم سریع تری داشته باشد، مسلما بعد از تزریق ژل این ماده زودتر از بین می رود و به تمدید مجدد این تزریق نیاز خواهد بود.

در میزان ماندگاری ژل لب، عامل موثر دیگر مربوط به نوع لب افراد است که به چه میزانی با ژل تزریقی تناسب دارد،

مثال

مثلا در افرادی که لب هایشان دارای ضخامت بیشتر است و نیاز باشد که این افراد از پرکننده های طبیعی تر و نازک تری برای فرم دهی به لب خود استفاده کنند، ماندگاری تزریق کمتر است تا افرادی که لب های نازک دارند و پزشک می تواند برای آنها از پر کننده و ژل های مناسبی به کار برد که حجیم تر هستند و مدت زمان بیشتری در بدن ماندگار می ماند.

نوع ژل تزریق شده در ناحیه لب نیز از عوامل مهم و موثر بر این ماندگاری است.

عامل مهمی که در بالا بردن میزان ماندگاری تزریق ژل لب به بیمار تأثیر دارد، مربوط به مراقبت های مهمی است که بعد از تزریق، بیمار مد نظر قرار می دهد و هر چه یک بیمار به توصیه های پزشک خود بیشتر توجه داشته باشد، ماندگاری ژل لب بیشتر است و افراد برای مدت زمان طولانی تری می توانند از داشتن لب های حجیم و زیبا لذت ببرند.

نکته مهم این است که در تزریق ژل به لب باید از طریق متخصص اقدام شود و در این مورد در نظر گرفتن نکات اصلی که به تزریق بهتری منجر می گردد دارای اهمیت زیادی است.

در صورتی که بیماری دچار کاهش وزن شدید شود، ممکن است، حجم برجستگی لب کاهش یابد و نیاز به تزریق ژل لب مجدد باشد.

افرادی که تایم های طولانی در معرض نور خورشید قرار می گیرند، ممکن است که نیاز به تزریق بیشتری داشته باشند و بعد از مدت کوتاهی میزان مناسب از ژل لب آنها فروکش کند و باید تمدید مجدد صورت گیرد.

سیگار کشیدن نیز از عوامل مهمی است که باعث کاهش یافتن ماندگاری ژل لب می شود و نیاز مجدد به تزریق را افزایش می دهد.

بیمارانی که روش های خاصی را بعد از تزریق ژل لب در نظر نگیرند و به عبارت دیگر این افراد مراقبت های لازم را از پوست خود انجام ندهند، در دسته دیگری از افراد قرار می گیرند که بعد از مدت کوتاهی نیاز به تزریق دارند.

آیا انجام دادن ژل لب برند برای بیماران دردی به همراه دارد و پزشک متخصص برای کاهش دادن این درد چه اقدامی را در نظر می گیرد؟

افرادی که قصد انجام دادن ژل لب برند را دارند، در خیلی از مواقع این سوال برایشان پیش می آید که آیا این روش دردی به همراه دارد، یا بیمار بدون تحمل کردن درد می تواند نتیجه مناسب را از این رش خاص دریافت کند.

متأسفانه در برخی از کلینیک ها مشاهده می شود که پزشک برای انجام دادن تزریق ژل لب به بیمار، تنها از طریق کرم های بی حسی این کار را در نظر می گیرد که در این صورت تزریق ژل برای بیمار با درد زیادی همراه است و این افراد مجددا تمایلشان را به استفاده از روش تزریق ژل لب از دست می دهند و برای تمدید مجدد این روش هیچ رغبتی ندارند،

آیا انجام دادن ژل لب برند برای بیماران دردی به همراه دارد و پزشک متخصص برای کاهش دادن این درد چه اقدامی را در نظر می گیرد؟
آیا انجام دادن ژل لب برند برای بیماران دردی به همراه دارد و پزشک متخصص برای کاهش دادن این درد چه اقدامی را در نظر می گیرد؟

ولی در کلینیکی که برای بیمار بی حسی انجام شود و قبل از هر اقدامی پزشک ترجیح دهد که ناحیه لب را کاملا بی حس کند،

بدون درد

معمولا بیمار هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و با خیالی آسوده می تواند درمان را پیش ببرد، همچنین با این اقدام بیمار احساس آرامش دارد و نتیجه لازم را در تایم کوتاهی بعد از تزریق خود دریافت می کند.

پزشک متخصص برای کاهش دادن درد بیماران و اینکه بیماران دردی را در حین استفاده از تزریق تجربه نکنند، معمولا از طریق یک سوزن خیلی نازک، مقدار ماده ای از بی حسی را به ناحیه لب بیمار تزریق خواهد کرد.

در این مواقع امکان دارد، بیمارانی که سوزن به لب آنها تزریق می شود، مقدار خیلی کمی درد را تجربه کنند که این میزان درد خیلی کم است و بیماران به راحتی می توانند این میزان از درد را تحمل کنند.

بدون درد
بدون درد

پزشک، سپس از بیمار سوال می پرسد و بعد از اطمینان از بی حس شدن لب ها، تزریق ژل لب را انجام می دهد.

برای تزریق کردن ژل لب قبل از هر اقدامی پزشک متخصص باید در زمینه ساختمان پوست در بیمار آگاهی داشته و قبل از هر اقدامی در ارتباط با محل مناسب برای تزریق کردن ژل لب و همچنین میزان تزریق مورد نیاز برای بیمار، اطلاعات و تبحر لازم را کسب کرده باشد و از شیوه قرار دادن این نوع مواد در لایه های پوستی مطمئن شود.

عمق تزریق و نوع ماده

مقدار ژلی که تزریق می شود، به عمق تزریق و نوع ماده بستگی دارد و این موارد در میزان ماندگاری بیشتر موثر است.

بیماری که به پزشک معالج برای تزریق ژل لب مراجعه می کند، در وهله اول پزشک برای بیمار خود بی حسی را انجام می دهد،

عمق تزریق و نوع ماده
عمق تزریق و نوع ماده

سپس ناحیه محل تزریق را با استفاده از محلول های مناسب که ضد میکروب هستند، کاملا تمیز کرده و ماده را با استفاده از سرنگ های مخصوص تزریق ژل که خیلی ظریف هستند، به ناحیه لب تزریق می کند.

معمولا پزشک با تغییر دادن زاویه دست خود میزان خاصی از این ژل را به لب تحتانی یا فوقانی وارد خواهد کرد تا این ژل در جای مناسب قرار گیرد و جا به جا نشود، تنها پزشکانی در این مورد موفق خواهند شد که دارای تجربه بالایی باشند تا راحت تر بتوانند با زاویه دست خود ژل را در جای مناسب تزریق کنند.

مراقبت های مهمی که بیماران باید بعد از تزریق ژل لب مد نظر قرار دهند کدام موارد هستند؟

نکات مهمی که بعد از تزریق ژل لب برای بیمار در نظر گرفته می شود، تنها به بیماران کمک می کند که از ظاهر بهتری برخوردار باشند و با این نکات نتیجه بهتری را دریافت کنند.

بهتر این است که افراد بعد از تزریق ژل لب برای یک مدت زمان طولانی در مقابل آفتاب نباشند و این افراد از قرار گرفتن در مقابل آفتاب آن هم برای چند ساعت در روز خودداری کنند.

قرار گرفتن در حمام و سونا برای بیماران در چند روز اول مشکلاتی ایجاد می کند و ممکن است، از حجم ژل تزریق شده بکاهد.

مراقبت های مهمی که بیماران باید بعد از تزریق ژل لب مد نظر قرار دهند کدام موارد هستند؟
مراقبت های مهمی که بیماران باید بعد از تزریق ژل لب مد نظر قرار دهند کدام موارد هستند؟

بهتر است که بیماران در چند روز اولی که تزریق ژل لب را انجام داده اند از وسایل آرایشی به کار نبرند و این مواد را کمتر استفاده کنند.

لازم است که بیماران برای شستن صورت خود از آب سرد به کار نبرند. در صورتی که بیماران بتوانند این نکات و موارد مهم را برای چند هفته اول رعایت کنند، مسلما نتیجه بهتری را از عمل زیبایی خود می گیرند و نتیجه این تزریق بهتر است.

افزایش خون رسانی

بعد از تزریق کردن ژل لب به بیمار در ناحیه لب خون رسانی زیاد می شود و در برخی بیماران ممکن است، خون مردگی ایجاد شود، برای اینکه اتفاقاتی از این دست نیفتد، لازم است که از کمپرس یخ در چند روز اول برای کاهش این خون مردگی استفاده شود.

استفاده از داروهایی که به نوعی ضد انعقاد خون هستند و برای بیماران مشکلاتی را به وجود می آورد، در چند هفته اول بعد از تزریق باید ممنوع شود و بهتر است، از داروهایی چون امگا 3 یا آسپرین به کار برده نشود.

تا زمانی که بی حسی موضعی در بیمار کاهش نیابد، بهتر است که غذا خورده نشود تا بیمار به لب خود آسیب نزند.

انجام دادن ورزش های سنگین یا خم کردن شدید سر، بیمار را در شرایط سختی قرار می دهد.

استفاده از آب در چند روز ابتدایی بعد تزریق ژل لب برند توصیه می شود و بهتر این است که بیماران دستور العمل های پزشک را به صورت کامل رعایت کرده و آب کافی بنوشند.

جالب است، بدانید که تزریق ژل لب نباید به تمامی نقاط لب صورت گیرد و بهتر این است که بیمار قبل از تزریق این نقاط را مشخص کند و تصمیم گیری در مورد این میزان از تزریق را پزشک می تواند برای هر بیماری به درستی تعیین کند.

این روش زمان زیادی طول نمی کشد و به صورت سرپایی برای بیماران صورت می گیرد و بیماران با مراجعه به پزشک متخصص در کلینیک مخصوص، می توانند تزریق را انجام داده و در کمتر از نیم ساعت معمولا تزریق تمام می شود.

نکات مهمی که در زمینه ژل لب برند باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد هستند؟

میزان مناسب و مشخصی برای تزریق ژل لب در تمامی بیماران وجود ندارد و هر بیماری با توجه به نیاز خود برای برجسته کردن لب و فرم دهی بیشتر به این ناحیه، نیاز دارد که از مقدار تزریق بیشتری بهره ببرد

و البته تعیین این میزان بر عهده پزشک متخصص است که با توجه به فرم طبیعی لب بیمار و ناحیه خنده و … مشخص می کند که چه میزان از تزریق مناسب تر است تا این ناحیه به همان صورتی فرم گیرد که بیمار مد نظر دارد.

نکته مهم دیگر در زمینه تزریق ژل لب که بیماران باید به آن دقت داشته باشند این است که از برندهای مطرح برای تزریق به کار رود.

نکات مهمی که در زمینه ژل لب برند باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد هستند؟
نکات مهمی که در زمینه ژل لب برند باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد هستند؟

در برخی موارد ممکن است، بیماران از ژل لب هایی استفاده کنند که با برندهای ناشناخته به بازار عرضه شده اند و این نوع برندها برای بیماران نه تنها بزرگ کردن لب را در پی ندارند، بلکه عوارض خیلی بیشتری ایجاد می کنند.

تزریق کردن ژل لب برای بیماران عوارضی به همراه ندارد، اما در صورتی که بیماران از طریق پزشکانی که در این زمینه تخصص کافی ندارند، اقدام به تزریق کنند، با عوارض شدیدی مواجه می شوند و مشکلات بیشتری برای آنها به وجود می آید که ممکن است، خیلی از این عوارض جبران ناپذیر باشند

انجام تزریق توسط پزشک متخصص

به همین دلیل مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه اهمیت دارد و بهتر این است که بیماران از طریق پزشکی این تزریق را انجام دهند که در این زمینه مهارت زیادی دارد و سابقه کار چندین ساله پزشک در ارتباط با تزریق ژل لب برای همه شناخته شده باشد تا درصد خطاها به صفر کاهش یابد.

بیمارانی که سابقه ایجاد تبخال و … در ناحیه لب خود دارند، لازم است، قبل از انجام دادن ژل لب برند با پزشک مشورت کرده و این مسأله را بیان کنند تا پزشک بتواند با اطمینان این روش را برای بیمار خود به کار گیرد و آگاهی پزشک از سابقه بیمارهای فرد افزایش یابد.

نکته مهم دیگر این است که ژل لب برند باید ویژگی های مناسبی داشته باشد تا تزریق برای بیمار مناسب بوده و عوارض آن به کمترین حد برسد.

انجام تزریق توسط پزشک متخصص
انجام تزریق توسط پزشک متخصص

بیمارانی که قصد انجام دادن تزریق ژل لب را دارند، نیاز است که با پزشک مشورت کرده و قبل از این کار بیماران می توانند جلسه ای را با پزشک خود در نظر بگیرند و بهتر این است که در جلسه ای که به پزشک مراجعه می کنند، هر نوع سوالی که ذهنشان را درگیر می کند را از پزشک پرسیده تا متخصص بهتر بتواند برند مناسب ژل را با توجه به مکانیسم های اصلی بدن بیمار مشخص کند.

نشان دادن عکس هایی از تزریق ژل لب توسط پزشک متخصص، می تواند در بالا بردن سطح آگاهی بیمار از این نوع عمل زیبایی تأثیر بگذارد و از این طریق بیماران تصور بهتری را از عملکرد پزشک خود به دست می آورند و برای انجام دادن این روش توسط پزشک ترغیب می شوند.

کسب اطلاعات در ارتباط با زمان بهبودی این تزریق ژل، می تواند به بیمار کمک کند که عمل موفقیت آمیزی داشته باشد.

مهارت بالای پزشک متخصص نیز از عوامل مهم است که بر ماندگاری ژل تزریق شده تأثیر می گذارد.

نکته مهم دیگر این است که در بیشتر موارد پزشک تلاش می کند تا با آگاهی یافتن از سابقه بیماری فرد در مورد بیمار اطلاعات بیشتری کسب کند تا بتواند عمل بهتری را انجام دهد و از این طریق حساسیت های بیمار به یک ماده خاص مشخص شود و مشکلی در حین تزریق و بعد از آن برای بیمار به وجود نیاید.

اینکه بیمار می خواهد ظاهر لب هایش چه تغییری کند و لب ها چه شکلی شود، در هنگام مراجعه به پزشک باید مد نظر قرار گیرد.

بیمارانی که می خواهند محدوده لب های آنها مشخص تر باشد و این زیبایی را نمایان تر کنند، نیز در هنگام مراجعه به پزشک باید این مطلب را بیان کرده تا پزشک در جریان قرار بگیرد.

فرم لب در بیمار بعد از تزریق باید به گونه ای باشد که ابعاد میمیک صورت و سایز لب به درستی تعیین شده و بعد از عمل حالت طبیعی لب از بین نرود و این ناحیه از صورت دارای برجستگی زیبایی باشد.

با توجه به نیاز بیمار ممکن است که تزریق ژل در لب در ناحیه دور لب صورت گیرد یا این که باید تزریق را در حجم و عمق لب ها وارد کنند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید