میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل اسکین فیل کره ای
ژل اسکین فیل کره ای

لیست موضوعات

ژل اسکین فیل کره ای

در این مقاله ژل اسکین فیل کره ای را معرفی خواهیم کرد

همانطور که می دانید، ژل ها موادی هستند که برای از بین بردن چین و چروک و پر کردن بافت پوست استفاده می شوند. به عنوان مثال در کیسه نایلونی آب میریزیم، مشاهده می کنیم که چروک های کیسه از بین رفته است.

پوست انسان نیز درست به همین شکل عمل می کند که اگر ژل به پوست تزریق شود چین و چروک های صورت از بین می روند. برای این کار می توان از ژل های مختلف بسته به نوع کاربردشان استفاده کرد.

ژل اسکین فیل کره ای
ژل اسکین فیل کره ای

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  1. فایده و ضرر ژل اسکین فیل کره ای را بنویسید؟
  2. تزریق کردن ژل به چه شکلی امکان پذیر است؟
  3. مدت زمان ماندگاری ژل ها چقدر است؟

 

 

فایده و ضرر های ژل اسکین فیل کره ای را بنویسید؟

تزریق ژل اسکین فیل کره ای به سرعت انجام می شود ولی دائمی نمی باشد و ماندگاری آن حدود چند ماه است. در بدن افراد مختلف واکنش های  مختلفی را می دهد و اندازه عوارض آن در هر انسانی متفاوت می باشد. این فیل های کره ای از ترکیبات بدن انسان تهیه شده اند به همین دلیل عوارض کمتری را به همراه دارند. لذا یکی از معایب این ژل ها قیمت بالای آن ها می باشد.

 

تزریق کردن ژل به چه شکلی امکان پذیر است؟

در مرحله اول هر پزشک باید به این نکته توجه داشته باشد، که بیمار احساس درد نکند یا خیلی کم درد را حس کند. چون این کار باعث می شود که پزشک به راحتی تزریق خود را انجام دهد.

برای این کار می توان از بی حس کننده موضعی استفاده کرد. سپس پزشک متخصص باید به چهره بیمار دقت لازم را داشته باشد، مخصوصا لب ها و گونه های بیمار، زیرا فرم صورت هر فرد با فرد دیگر فرق می کند.

در مرحله بعد پزشک باید عوارض بعد از عمل مثل کبودی یا قرمزی در ناحیه تزریق شده را به بیمار توضیح دهد. تزریق ژل در مدت زمان کمی حدود بیست تا سی دقیقه انجام می شود.

تزریق کردن ژل به چه شکلی امکان پذیر است؟
تزریق کردن ژل به چه شکلی امکان پذیر است؟

مدت زمان ماندگاری ژل اسکین فیل کره ای چقدر است؟

ماندگاری ژل ها در هر فرد متفاوت است و بستگی به بدن فرد دارد. ولی نکته ای که قابل توجه می باشد این است که بعضی از ژل ها ماندگاری کم و قیمت بالایی دارند، لاکن عوارض آن ها نسبت به ژل های دیگر کمترمی باشد. به عنوان مثال ژل هایی که از اسید هیالورونیک که  از ترکیبات طبیعی بدن انسان گرفته می شوند و بسیار معتبر هستند تهیه می شوند و ماندگاری خوبی خواهند داشت.

مدت زمان ماندگاری ژل اسکین فیل کره ای چقدر است؟
مدت زمان ماندگاری ژل اسکین فیل کره ای چقدر است؟

ژل ها انواع متفاوتی دارند و هر کدام بسته به نوع و کاربردشان به 3 دسته تقسیم می شوند. ژلی با قابلیت جذب بالا نوعی از آن ها می باشد که از ترکیبات بدن خود فرد گرفته می شوند، به همین دلیل جذب بهتر و راحت تری دارند. نوع دیگر آن ها دیر جذب می باشند که عمل بافت سازی حدود 5 سال انجام می دهند.

معایب

یکی از معایب آن ها گرد شدن زیر پوست است. نوع دیگری از آن ها وجود دارد که اصلا جذب نمی شوند و برای استفاده از آن ها باید تزریق انجام گیرد. لذا این ژل ها معایبی نیز دارند، از قبیل زمان بیشتری را برای جذب شدن لازم دارند و ممکن است جذب آن ها بعد از 3 سال اتفاق بیفتاد. همچنین زیر پوست گرد می شوند و حتی می توان بعد از مدتی آن را لمس کرد.

ژل اسکین فیل از دسته ژل هایی می باشد که از ترکیبات بدن انسان تهیه شده است به همین دلیل از دسته اول ژل ها یعنی قابل جذب شدن می باشند. این دسته از ژل ها به رلحتی قابل جذب شدن هستند و به شکل گرد در زیر پوست قرار نمی گیرند. از ژل اسکین فیل می توان برای رفع چین و چروک و بزرگ کردن لب یا گونه استفاده کرد.

چند نکته که در تزریق ژل باید به آن توجه داشت

همانطور که می دانید در تزریق ژل، تجربه و سلیقه پزشک بسیار اهمیت دارد و رعایت اصول تزریق را هر پزشک باید به درستی انجام دهد. به عنوان مثال در تزریق لب تقارن بین لب ها باید حفظ شود و حجم بیشتر در وسط لب قرار گرفته شود.

در تزریق ژل به لب دو نوع لب وجود دارد، لب هایی که فقط حجم ندارند ولی برجستگی لازم را دارند و لب هایی که نه برجستگی و نه حجم لازم را دارند.

در نوع اول فقط کمی ژل تزرق می شود و زیبایی لازم را به وجود می آورد ولی در نوع دوم ژل بیشتری باید به لب تزریق شود تا هم حالت برجستگی و هم حجم لازم را به لب ها بدهد. تزریق ژل به لب ها باید به صورتی باشد که لب پایین از لب بالا جلو تر باشد تا فرم زیبا و طبیعی را داشته باشد.

 

با استفاده از ژل ها ی توان لب ها را برجسته و زیبا کرد و صورت را از حالت لاغر درآورد و برجسته و پر کرد. همچنین می توان چین و چروک یا جای زخم های مختلف روی صورت را از بین برد. ولی این ژل ها در روند پیر شدن تاثیری نخواهند داشت و باعث جوانسازی صورت نمی شوند.

باید به این نکته توجه داشت که روش های تزریقی نمی توانند مانند عمل های مختلف جراحی زیبایی باشند ولی می توانند سرعت پیری یا چروک شدن را به تاخیر بیندازند. این ژل ها تاثیر مثبتی در چهره ایجاد می کنند و زیبایی رضایت بخشی را می توانند به بیمار بدهند.

استفاده از ژل

هر فردی به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهد و داشتن چهره زیبا آرزوی هر فرد می باشد. لذا با زیاد شدن سن، افراد متوجه چین و چروک و پژمردگی حالت صورت خود می شوند و برای جوانسازی و شادابی چهره خود از ژل های تزریقی استفاده می کنند.

همچنین این ژل ها کمک خوبی به بهتر شدن و زیبا شدن لب ها و گونه ها و  قسمت های مختلف صورت خواهند کرد. لذا انجام دادن این عمل بسیار بهتر از عمل های جراحی سخت و پرهزینه می باشند.

استفاده از ژل
استفاده از ژل

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید