میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

پلاسما جت برای پف زیر چشم
پلاسما جت برای پف زیر چشم

لیست موضوعات

پلاسما جت برای پف زیر چشم

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع « پلاسما جت برای پف زیر چشم » آشنا نماییم.

اگر شما هم قصد انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم دارید میتوانید برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر زرگنج فرد تماس حاصل فرمایید.

اگر قصد انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم خود دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید.

02122930161

پلاسما جت برای پف زیر چشم
پلاسما جت برای پف زیر چشم

برای بسیاری از افراد ایجاد پف زیر چشم ناخوشایند بوده و احساس خوبی از ظاهر خود نخواهند داشت، این حس بد فرد را به فکر رفع آن می اندازد.

برای اینکه این مشکل را برطرف کنید بهتر است به سراغ روش های مدرن بروید که نتایج بسیار خوبی دارند.

یکی از این روش های مدرن روش پلاسما جت می باشد. با ما همراه باشید تا موضوع پلاسما جت برای پف زیر چشم را بررسی کنیم.

ممکن است سوالات زیر را در رابطه با پلاسما جت برای پف زیر چشم داشته باشید که در ادامه به آن ها پاسخ می دهیم:

  • چه عواملی باعث ایجاد پف زیر چشم می شود؟
  • مصرف چه مواد غذایی سبب ایجاد پف زیر چشم می شود؟
  • پلاسما جت چگونه روشی است؟
  • نحوه انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم به چه صورتی است؟
  • به کارگیری پلاسما جت چه مزایایی دارد؟
  • چه تعداد جلسه برای انجام پلاسما جت نیاز است؟
  • چه نکاتی را باید پیش از انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم رعایت کرد؟
  • چه نکاتی را باید پس از انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم رعایت کرد؟
  • چه افرادی نباید روش پلاسما جت را انجام دهند؟
  • آیا انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم خطرناک است؟
  • آیا انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم درد دارد؟
  • آیا روش پلاسما جت برای درمان پف زیر چشم دائمی می باشد؟
  • بهتر است در چه فصلی پلاسما جت را انجام داد؟
  • هزینه انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم چقدر است؟

 

چه عواملی باعث ایجاد پف زیر چشم می شود؟

چشم بر زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد و سلامتی و حفظ زیبایی آن بسیار مهم می باشد. اگر مشکلی نظیر پف زیر چشم برایش پیش آید، از زیبایی آن کم شده و احساس بدی در فرد ایجاد می کند.

عوامل بسیاری سبب ایجاد پف زیر چشم می شود که در قسمت زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • وراثت

وراثت از عواملی است که سبب بروز پف زیر چشم در خانم ها و آقایان می شود. اگر پف زیر چشم به علت مسائل ژنتیکی به وجود آمده است باید حتما با مراجعه به متخصص و با استفاده از پلاسما جت مشکل را برطرف کنید.

وراثت
وراثت
  • آب و هوا آلوده

اگر در شهری که زندگی می کنید آب و هوا ناپاک است، باید بیشتر به سلامتی بدن و به خصوص چشم خود اهمیت دهید، چرا که این نوع آب و هوا مشکلات بسیاری برای سلامتی به وجود می آورد که یکی از این موارد ایجاد مشکلاتی در چشم است. چشم انسان از مناطق حساس بدن بوده و به دلیل بافت نازکی که دارد در برابر عوامل خارجی خطرناک واکنش نشان می دهد، بنابراین شما باید از ماسک های به خصوص برای پیشگیری از این عارضه استفاده کنید.

آب و هوا آلوده
آب و هوا آلوده

سعی کنید در روزهای آلوده کمتر به خارج از منزل بروید یا اگر مجبور به رفتن سرکار هستید زیاد در محیط باز قرار نگیرید و با وسایل نقلیه خود را به محل کار برسانید و همینطور پیاده روی را در چنین روزهایی انجام ندهید، چرا که به ارگان های بدن و به خصوص چشمان شما آسیب زیادی وارد می شود که یکی از این آسیب ها پف زیر چشم می باشد.

  • افزایش سن

در برخی افراد گذر زمان و بالا رفتن سن سبب ایجاد پف در زیر چشم ها می شود که علت این است که وقتی سن انسان بیشتر می شود بافت های بدن نیز نازک تر شده و حساسیت بیشتری پیدا می کند. این نازک شدن پوست صورت سبب پف زیر چشم شده و از زیبایی آن کم می کند.

افزایش سن
افزایش سن
  • استرس

داشتن آرامش بر سلامت پوست تاثیرات بسیار خوبی می گذارد و برعکس اگر فرد استرسی باشد و نتواند این استرس را به خوبی کنترل کند به پوست او لطمه زیادی وارد شده و شاهد عارضه هایی نظیر پف زیر چشم خواهد بود، بنابراین برای اینکه چشم شما دچار مشکلی نظیر پف زیر چشم نشود استرس را از خود دور کنید.

استرس
استرس
  • کم کاری یا پرکاری تیروئید

کم کاری و پرکاری هورمون تیروئید بر چشم تاثیر گذاشته و در زیر آن حالت پف شدگی ایجاد می کند. برای اینکه دچار این عارضه نشوید نزد پزشک متخصص بروید و هورمون ها را در اندازه نرمال کنترل کنید.

کم کاری یا پرکاری تیروئید
کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • داشتن آلرژی

برخی از افراد به مواد غذایی یا داروهای خاصی آلرژی دارند و اگر آن ها را مصرف کنند نشانه های آلرژی بروز می کند. یکی از این نشانه ها ورم در زیر چشم است که معمولا با سوزش و خارش و حتی قرمزی همراه است.

در صورتی که این نشانه ها را مشاهده کردید، باید نسبت به مصرف مجدد موادی که آلرژی شما را تشدید می کنند حساسیت بیشتری به خرج دهید و همینطور درباره قطع دارو با پزشک مشورت کنید.

داشتن آلرژی
داشتن آلرژی
  • نارسایی کلیوی

افرادی که نارسایی کلیوی دارند، برخی از نقاط بدنشان متورم می شود که زیر چشم یکی از این نقاط است که در صورت مشاهده می توانید به راحتی و با کمک روش های مدرن این مشکل را برطرف کنید.

نارسایی کلیوی
نارسایی کلیوی
  • مصرف نوشیدنی های الکلی

مصرف الکل نه تنها بر ارگان های داخلی بدن بلکه بر پوست و چشم نیز تاثیر گذاشته و اختلالاتی در آن ها ایجاد می کند. یکی از این مشکلات که بر اثر نوشیدن الکل به وجود می آید، پف زیر چشم است. برای اینکه مانع از بروز این مشکل و از دست دادن سلامتی خود شوید، باید هر چه سریع تر مصرف آن را قطع کنید.

مصرف نوشیدنی های الکلی
مصرف نوشیدنی های الکلی
  • تغذیه نامناسب

تغذیه نامناسب به جز ایجاد چاقی و بیماری های خطرناک سبب بروز پف زیر چشم نیز می شود که باید برای پیشگیری از این اتفاق تغذیه سالمی داشته باشید و از خوردن غذاهای مضر اجتناب کنید. در ادامه مواد خوراکی که نباید مصرف شوند و سبب ایجاد پف زیر چشم می شوند را آورده‌ایم.

تغذیه نامناسب
تغذیه نامناسب

مصرف چه مواد غذایی سبب ایجاد پف زیر چشم می شود؟

مواد غذایی مانند یک ضمانت می مانند، شما هر چقدر در مصرف آن احتیاط کنید و غذاهای مفید میل کنید سلامت شما تضمین شده و مشکلی شما را تهدید نمی کند ولی اگر از مواد غذایی مضر میل کنید یا بیش از اندازه خوراکی مصرف کنید، به یک تهدید برای سلامتی شما تبدیل شده که پف زیر چشم نیز براثر بی احتیاطی در صرف برخی مواد غذایی پدید می آید.

 در قسمت زیر به تعدادی مواد خوراکی که به دلیل ایجاد پف زیر چشم نباید مصرف شوند اشاره شده است:

  • مصرف بیش از اندازه لبنیات باید ترک شود چرا که لبنیات ماده ای به اسم کازئین داشته که اگر در مقدار زیاد خورده شود سبب پف زیر چشم خواهد شد.
  • مصرف بیش از حد قند و شکر سبب پف زیر چشم می شود، بنابراین باید در حد نرمال آن ها را مصرف کنید یا جایگزینی برای آن ها در نظر بگیرید.
  • خوردن بیش از حد نمک نیز باعث تورم در چشم می شود به همین منظور حد استاندارد خوردن آن را رعایت کنید.
  • مواد خوراکی دیگری نیز نظیر چربی های مضر و نشاسته در صورت مصرف زیاد مشکل پف زیر چشم را به وجود می آورند.

پلاسما جت چگونه روشی است؟

در جهان 4 ماده شامل جامد، مایع، گاز و پلاسما وجود دارد. درواقع پلاسما یک گاز می باشد که یونیزه شده است. پلاسما کاربردهای فراوانی دارد، برای مثال از ساخت تلویزیون گرفته تا راکتورهای هسته ای و همینطور ساخت تجهیزات جنگی و خودرو و … از آن استفاده می کنند.

یکی از کاربردهای پلاسما در حوزه پزشکی می باشد. دانشمندان با کمک پلاسما یک دستگاه به نام پلاسما جت ساخته اند که این دستگاه در رفع مشکلات پوستی کاربردهای بسیاری دارد.

پلاسما جت چگونه روشی است؟
پلاسما جت چگونه روشی است؟

پلاسما جت یک دستگاه مدرن است که این روش به بلفاروپلاستی نیز معروف است. از زمان ساخت آن مدت زیادی نمی گذرد ولی با این حال توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد. افراد بسیاری در سراسر جهان با کمک پلاسما جت مشکلات پوستی خود را برطرف کرده اند و این روش در رفع پف زیر چشم عملکرد مناسبی دارد.

با کمک دستگاه پلاسما جت میتوان بینی های گوشتی را کوچک کرد، همچنین میتوان مشکلات پوست نظیر محل سوختگی و خراش، چین و چروک، شل شدگی پوست، ترک های زایمان، کک و مک، خال مویرگی، انواع جوش و همینطور افتادگی و پف زیر چشم را برطرف کرد.

در ادامه مقاله موضوع رفع پف زیر چشم با پلاسما جت را بررسی می کنیم.

نحوه انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم به چه صورتی است؟

پلاسما جت، کلاژن های زیادی را در پوست تولید کرده و با کمک این کلاژن ها کار جوانسازی پوست را انجام می دهد و در تمامی قسمت های بدن از جمله اطراف چشم آن را به کار می برد و همینطور پوست چشم را کشیده و به حالت سفت شده ای تبدیل می کند.

در درمان پف زیر چشم، ابتدا مناطق اطراف چشم و محل مورد نظر را بی حس می کنند تا شما دردی را احساس نکنید و سپس گاز اتمسفر یا همان پلاسما را در زیر چشم انتقال داده و سبب تحریک سلول های پوستی می شوند و در نهایت شاهد دانه های قهوه ای رنگ پس از تزریق بر روی پوست خواهید بود که پس از مدتی این نقاط از بین می روند.

انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم روشی راحت است و بدون کوچک ترین برشی قسمت پف زیر چشم را برطرف می کنند و در کل این روش امروزی، مراجعه کننده را به دردسر نمی اندازد، به همین علت روش بسیار محبوبی است و تقریبا در سال هزاران نفر آن را انجام می دهد.

به کارگیری پلاسما جت چه مزایایی دارد؟

  • نیازی به برش زدن ندارد.
  • خونریزی در آن اتفاق نمی افتد.
  • به بافت های دیگر آسیبی وارد نمی شود.
  • بدون بیهوشی انجام می شود.
  • مراقبت ویژه ای نیاز ندارد.
  • هزینه انجام آن پایین است.

چه تعداد جلسه برای انجام پلاسما جت نیاز است؟

تعداد جلسات انجام پلاسما جت به واکنش پوست شما بستگی دارد و از آنجایی که جنس پوست بیماران با یکدیگر تفاوت دارد ممکن است برخی از بیماران سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسند ولی برخی دیگر در 2 یا 3 جلسه و حتی بیشتر نتیجه مطلوب را به دست آورند.

معمولا هر چقدر پف زیر چشم بیشتر باشد به جلسات بیشتری نیز نیاز دارید البته ممکن است که در برخی افراد با پف زیاد زیر چشم در همان جلسه اول نتیجه خوبی به دست آید. باید اجازه دهید مدتی از انجام آن بگذرد مثلا 7 روز از از جلسه اول گذشته باشد، سپس با نظر پزشک درباره انجام یا عدم انجام مجدد پلاسما جت تصمیم گیری کنید و بهتر است 8 هفته از اولین انجام پلاسما جت گذشته باشد و بعد مرحله دوم را انجام دهید.

همه شرایط بالا به خود شما و نظر پزشک بستگی دارد، بنابراین سعی کنید برای کسب نتیجه عالی نزد متخصص حرفه ای بروید تا بهترین تصمیم را برای شما بگیرد.

چه نکاتی را باید پیش از انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم رعایت کرد؟

پیش از انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم، نیاز به رعایت نکات خاصی نیست و تنها باید به مرکزی که قصد انجام پلاسما جت را دارید توجه کرده و بهترین کلینیک را انتخاب کنید. نباید اجازه دهید مراکز غیراصولی به دلیل قیمت ارزان شما را فریب دهند، این مراکز حتی اگر انجام پلاسما را آموزش دیده باشند ولی قابل اطمینان نیستند و بهتر است شما در انجام پلاسما جت ریسک نکنید.

بهترین انتخاب برای شما مراجعه به متخصص می باشد، چرا که آن ها شما را کاملا از هر نظری بررسی کرده و مواظب هستند که با داشتن بیماری خاص پلاسما جت را انجام ندهید و به طور کلی در هر زمینه ای تخصصی عمل می کنند و در یک محیط آرامش بخش برای شما پلاسما جت را انجام می دهند.

چه نکاتی را باید پس از انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم رعایت کرد؟

  • مهمترین نکته ای که باید پس از انجام پلاسما جت به آن بسیار توجه کنید این است که به نقاط قهوه ای رنگ دست نزنید و آن ها را از پوست جدا نکنید. این نقاط پس از گذشت چند روز می افتند و شما نباید به آن دست زده یا آسیبی به آن ها وارد کنید.
  • ضمن اینکه برای اینکه نقاط قهوه ای رنگ کنده نشوند، بر روی آن ها کرم های مختلف نزنید و اجازه دهید کمی آن منطقه استراحت داشته باشد و از آن در برابر عوامل خارجی محافظت کنید تا نتیجه خوبی از انجام پلاسما جت به دست آورید و پف زیر چشم شما برطرف شود.
  • تا یک ماه بعد از انجام پلاسما جت در برابر تابش نور خورشید قرار نگیرید، چرا که ممکن است به نقاط درمان شده آسیب برساند، بنابراین تا زمان بهبودی و رفع نقاط به بیرون از منزل نروید و در صورتی که کار بیرون از منزل داشتید، در زمان اوج گرما از منزل خود خارج نشوید.
  • تا زمان بهبودی به مکان هایی نظیر سونا نروید. چرا که احتمال انتقال آلودگی به چشم شما وجود دارد، به همین دلیل اجازه دهید به بهبودی کامل برسید و بعد به این مکان ها بروید.
  • تا زمان کسب بهبودی و رفع نقاط قهوه ای، اطراف چشم خود را آرایش نکنید.
  • در نهایت مهمترین نکته که در سایر روش ها و دیگر جراحی های مهم اهمیت دارد رعایت بهداشت است. سعی کنید محل اطراف چشم را تمیز نگه دارید و اجازه قرار گرفتن ذرات ناپاک را به زیر چشم ندهید.

چه افرادی نباید روش پلاسما جت را انجام دهند؟

انجام پلاسما جت برای بیشتر افراد منعی ندارد و تنها افرادی که دارای شرایط زیر هستند باید از انجام آن امتناع کنند:

  • اگر شخصی دچار بیماری قلبی است یا اینکه هولتر مانیتور به آن وصل باشد، نباید پلاسما جت را انجام دهد.
  • اشخاصی که مبتلا به صرع و انواع التهابات هستند نباید به انجام پلاسما جت اقدام کنند.
  • اگر خانمی باردار است، نباید در دوران بارداری اقدام به پلاسما جت کند و بهتر است از زایمان آن مدتی بگذرد و بعد از ان پلاسما جت را برای رفع پف زیر چشم انجام دهد.
  • اشخاصی که بیماری سرطان دارند نباید از این روش استفاده کنند.
  • اگر در درون بدن مفصل فلزی دارید روش پلاسما جت را انجام ندهید.
  • افرادی که دارای زخم پوستی هستند از انجام پلاسما جت خودداری کنند.
  • اشخاصی که بیماری های مفصلی و استخوانی دارند نباید روش پلاسما جت را انجام دهند.

آیا انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم دائمی می باشد؟

ماندگاری پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم، به سیستم بدن شما بستگی دارد ولی در بیشتر افراد نتایج آن تا 2 سال و حتی بیشتر باقی می ماند و شما می توانید پس از دو سال مجدد پلاسما جت را انجام دهید.

آیا انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم خطرناک است؟

انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم کاملا بی خطر می باشد. این روش مدرن که استانداردهای لازم را نیز رعایت کرده است بدون کوچک ترین خونریزی صورت می گیرد و همینطور برشی در قسمت های چشم زده نمی شود.

انجام پلاسما جت هیچ ریسکی ندارد و یک جراحی ساده سرپایی است که زمان انجام آن حدودا نیم ساعت الی یک ساعت می باشد که این زمان کم، بیانگر راحتی انجام پلاسما جت است.

ضمن اینکه زمان عمل بسته به توانایی پزشک و همینطور میزان پف زیر چشم دارد و ممکن است باتوجه به میزان آن کمتر یا بیشتر از نیم ساعت طول بکشد ولی در کل زمان کمی از شما می گیرد و خطری هم ندارد. فقط باید در نظر داشته باشید که پلاسما جت را توسط متخصص انجام دهید و در سالن های زیبایی یا دیگر مراکز که مجوز لازم را ندارند پلاسما جت را انجام ندهید.

آیا انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم درد دارد؟

انجام پلاسما جت دردی به همراه ندارد، چرا که پیش از انجام آن از بی حس کننده در اطراف محل استفاده می شود و در کل شما اذیت نمی شوید. اگر هم احساس دردی داشته باشید بسیار کم است و کاملا قابل تحمل می باشد و نیازی به نگرانی نیست.

آیا روش پلاسما جت برای درمان پف زیر چشم موثر است؟

این روش به دلیل ریسک پایین و بی خطر بودن آن و از همه مهم تر نتایج مطلوبی که با انجامش به دست می آید، بسیار موثر است و همینطور اعتماد به نفس بیماران را به آن ها باز می گرداند، چرا که برخی از افراد به دلیل داشتن پف در قسمت زیرین چشم هایشان احساس خوبی ندارند و از ظاهر خود راضی نیستند.

انجام پلاسما جت این مشکل را در زمان کمی برطرف می کند به طوری که بیشتر مراجعه کنندگان از انجام پلاسما جت راضی بوده و احساس بسیار خوبی دارند.

انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم از  موثرترین روش ها می باشد که این موثر بودن، آن را در دسته پرطرفدارترین روش ها قرار داده است.

بهتر است در چه فصلی پلاسما جت را انجام داد؟

برای درمان برخی موارد پوستی نظیر درمان چین و چروک، آکنه و انواع لکه ها بهتر است آن را در فصل تابستان انجام ندهید، چرا که گرما برای محل پلاسما شده خوب نیست. اما در زمینه درمان پف زیر چشم منعی وجود دارد و می توانید در هر زمانی به انجام پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم اقدام کنید.

هزینه انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم چقدر است؟

از مزایایی که سبب محبوبیت این روش شده است، هزینه پایین آن می باشد. روش پلاسما جت برخلاف انواع جراحی که ریسک و قیمت بالایی دارند، هزینه کم تری داشته که این قیمت مناسب باعث جذب مراجعه کنندگان بیشتر و همینطور رضایت بیماران از انجام پلاسما جت شده است.

هزینه انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم چقدر است؟
هزینه انجام پلاسما جت برای پف زیر چشم چقدر است؟

توجه داشته باشید که اگر پف، حجم زیادی از قسمت زیرین چشم را گرفته باشد و احتیاج به برگزاری جلسات زیادی باشد، هزینه انجام پلاسما جت نیز بیشتر خواهد شد ولی باز این هزینه زیاد نمی باشد و به شما فشار مالی وارد نخواهد کرد.

« ممنون که این مقاله را مطالعه کردید. امیدوارم مطالب آن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. »

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید