میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر
هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر

لیست موضوعات

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع « هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر » آشنا نماییم.

معمولا خانم هایی که اهل یکی از کشورها در قاره آسیا و آفریقا هستند قسمت هایی از بدنشان مانند ناحیه تناسلی کمی تیره تر از سایر قسمت های بدن است که این رنگ تیره باعث کاهش اعتماد به نفس در خانم ها شده است

با ما همراه باشید تا درباره علت های تیرگی واژن، راه برطرف کردن آن و همینطور هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر
هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر

ممکن است سوالات زیر را درباره هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر داشته باشید که به آن ها پاسخ خواهیم داد:

تیرگی در واژن چه دلایلی دارد؟

تیرگی واژن در خانم ها چه پیامد‌‌‌‌هایی دارد؟

آیا رابطه جنسی باعث تیرگی در واژن می شود؟

برای رفع تیرگی واژن چه راه هایی وجود دارد؟

لیزر دارای چه پیشینه ای است؟

رفع تیرگی واژن با لیزر برای چه افرادی کاربرد دارد؟

مناسب ترین زمان برای رفع تیرگی واژن با لیزر چه زمانی است؟

چه نکاتی را باید پیش از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن رعایت کرد؟

چگونه تیرگی واژن را با لیزر برطرف می کنند؟

چه نکاتی را باید پس از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن رعایت کرد؟

چه مدتی انجام لیزر برای رفع تیرگی در واژن زمان می برد؟

رفع تیرگی واژن با لیزر چه مزایایی دارد؟

چه مدت پس از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن نتیجه نهایی به دست می آید؟

تیرگی در کدام قسمت های ناحیه تناسلی با لیزر برطرف می شود؟

استفاده از لیزر برای رفع تیرگی چه مقدار واژن را روشن می کند؟

چند جلسه برای رفع تیرگی واژن با لیزر لازم است؟

نتیجه رفع تیرگی واژن با لیزر چگونه است؟

آیا دختران باکره قادر به انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن هستند؟

چه افرادی نمی توانند از لیزر برای رفع تیرگی واژن استفاده کنند؟

آیا انجام لیزر برای رفع تیرگی با درد همراه است؟

آیا رفع تیرگی واژن با لیزر ماندگار است؟

امکان انجام همزمان دو لیزر برای رفع تیرگی واژن و رفع موهای زائد وجود دارد؟

آیا احتمال بروز برخی بیماری ها پس از انجام لیزر وجود دارد؟

آیا کسانی که از طریق لیزر اقدام به رفع تیرگی واژن کرده اند از انجام آن رضایت دارند؟

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر چقدر است؟

چه مواردی باعث افزایش هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر می شوند؟

آیا بیمه هزینه های مربوط به رفع تیرگی واژن با لیزر را پرداخت می کند؟

 

تیرگی در واژن چه دلایلی دارد؟

تیرگی در واژن به دلایل زیادی به وجود می آید که در زیر مهم ترین دلایل آن را ذکر کرده ایم:

تیرگی در واژن چه دلایلی دارد؟
تیرگی در واژن چه دلایلی دارد؟
  • وراثت

وراثت اصلی ترین دلیل تیرگی در واژن می باشد، اشخاصی که پوست تیره ای دارند واژن آن ها نیز به سیاهی می زند که این سیاهی در واژن تا قبل از سن بلوغ خیلی مشخص نیست ولی به محض رسیدن به سن بلوغ تیرگی در واژن نیز بیشتر می شود.

  • بارداری

دوران بارداری دورانی است که هورمون ها به شدت تغییر می کنند و این تغییر در هورمون ها عوارض زیادی دارد که یکی از آن ها تیرگی در واژن می باشد.

  • بالا بودن وزن

بالا رفتن وزن از علت های سیاهی در واژن می باشد و معمولا بیشتر خانم هایی که اضافه وزن دارند رنگ واژن آن ها تیره تر از سایر خانم ها است.

  • بالا رفتن سن

رنگ واژن خانم ها با بالا رفتن سن تغییر کرده که دلیل آن تغییر در هورمون های قسمت واژن است، جالب است بدانید که کوچک ترین تغییر در هورمون ها سبب تیرگی در واژن خواهد شد.

  • بیماری

وجود برخی بیماری ها در خانم ها نظیر سندروم تخمک پلی کیستیک، سرطان معده، بیماری های پوستی، بیماری کم کاری تیروئید و پرکاری تیروئید و … باعث تغییر در رنگ واژن می شوند و رنگ آن را تیره می کنند.

  • بیش از حد اصلاح کردن واژن با تیغ

بکارگیری زیاد تیغ و ژیلت برای اصلاح ناحیه تناسلی سبب تیرگی در واژن خواهد شد و همینطور از تیغ و ژیلتی که قبلا استفاده کرده اید دیگر نباید برای بار دوم استفاده کنید چرا که تیغ و ژیلت کند شده و استفاده از آن ها سبب تیرگی در ناحیه تناسلی می شود.

  • عفونت

عفونت در واژن خانم ها انواع مختلفی دارد و اگر آن ها دچار عفونت از نوع باکتریایی و قارچی شوند احتمال بروز تیرگی در واژن آن ها وجود دارد چرا که وجود عفونت حالت رطوبت در ناحیه تناسلی به وجود می آورند و این رطوبت باعث تیرگی در واژن می شود.

  • استفاده از لباس تنگ

استفاده از شلوارهای تنگ و همینطور لباس های زیر تنگ به واژن فشار آورده و باعث عرق کردن واژن می شود، اگر ناحیه تناسلی عرق کند رطوبت در واژن ایجاد شده و این رطوبت یکی از دلایل به وجود آمدن تیرگی در واژن است.

  • مصرف بیش از حد از پودر تالک یا پودر طلق

پودر طلق که در زبان فارسی به پودر تالک شناخته می شود در محصولاتی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت پلاستیک، صنعت غذایی، ساخت کابل های برق، صنعت سرامیک و … به کار می رود

و اگر شما بیش از حد معمول در معرض آن قرار بگیرید باعث تیرگی در واژن خواهد شد که البته خانم ها بیشتر با استفاده زیاد از محصولات بهداشتی در واژن با این مشکل مواجه می شوند.

  • مصرف بعضی از صابون ها و شامپوها

در انتخاب صابون و شامپویی که استفاده می کنید دقت لازم را داشته باشید چرا که بعضی از این مواد بهداشتی غیر استاندارد هستند و وقتی با پوست در تماس باشند باعث تیرگی آن می شوند، بهتر است پس از تحقیقات بسیار و اطمینان از کیفیت صابون و شامپو مورد نظر اقدام به خرید آن ها کنید.

  • فعالیت زیاد

فعالیت های زیاد مانند برخی تمرینات ورزشی و پیاده روی کردن زیاد باعث برخورد بسیار پوست واژن باهم شده که این برخورد های زیاد سبب تیرگی آن می شود.

  • کاهش ویتامین بدن

کاهش برخی ویتامین های بدن نظیر ویتامین E باعث تیرگی واژن می شود یه همین علت باید به تامین ویتامین های بدن خود بسیار اهمیت دهید و تغذیه اصولی را در پیش بگیرید و در طول روز مواد غذایی که حاوی ویتامین ها هستند را میل کنید.

  • افزایش تولید ملاتونین

ملاتونین جز مواردی است که بسیاری از خانم ها از آن آگاهی ندارند و افزایش تولید آن سبب چاقی می شود، تولید ملاتونین در مغز اتفاق می افتد و کار اصلی آن کنترل خواب و بیداری در انسان ها است، اگر ملاتونین بیش از اندازه استاندارد تولید شود باعث تیرگی واژن خواهد شد.

تیرگی واژن در خانم ها چه پیامد‌‌‌‌هایی دارد؟

تیرگی در واژن پیامدهای خطرناکی به همراه ندارد و سبب بروز بیماری خاصی نمی شود ولی در ظاهر واژن بسیار تاثیر دارد و وجود تیرگی واژن احساس بدی در خانم ها ایجاد می کند، معمولا بیشتر خانم ها علاقه به داشتن واژن سفید رنگ دارند و سعی می کنند از راه های مختلف تیرگی های واژن خود را از بین ببرند چرا که این تیرگی ها در رابطه جنسی آن ها تاثیر می گذارد و آن ها به جای لذت بردن از مقاربت جنسی با همسر خود مدام به ظاهر واژن خود فکر می کنند.

خوشبختانه با کمک علوم پزشکی راه رفع این مشکل کشف شده است، راه های بسیاری برای رفع تیرگی واژن وجود دارد که در ادامه شما عزیزان را با بهترین راه برای رفع تیرگی واژن آشنا می کنیم.

آیا رابطه جنسی باعث تیرگی در واژن می شود؟

خیر این تصور که رابطه جنسی زیاد باعث تیرگی در واژن می شود کاملا اشتباه است، علت چنین تصوری این موضوع است که خانم ها وقتی در حین رابطه جنسی تحریک می شوند جریان خون در آن ها افزایش پیدا می کند

و اگر جریان خون در اندام جنسی افزایش یابد سبب متورم شدن و لوبریکاسیون می شود که این علائم نشان دهنده تحریک در خانم ها است، از دیگر نشانه های تحریک در خانم ها تیرگی در قسمت هایی از واژن مانند کلیتوریس و لابیا داخلی است و بعد از اینکه خانم ها به ارگاسم برسند این تیرگی نیز تمام می شود و این روند تغییر رنگ کاملا نرمال است.

بروز هر از گاهی سیاهی در واژن حین رابطه جنسی این تصور را به وجود آورده که رابطه جنسی مسبب تیرگی در واژن است که این تصور کاملا اشتباه می باشد.

برای رفع تیرگی واژن چه راه هایی وجود دارد؟

برای رفع تیرگی واژن راه های زیادی کشف شده است برای مثال کرم های روشن کننده یکی از این راه ها است که بعضی از خانم ها اقدام به خرید این کرم ها می کنند، خرید این نوع کرم ها هرگز توصیه نمی شود چرا که کرم های روشن کننده حاوی یک ماده سرطانی به نام هیدروکینون هستند که بسیار ضرر دارد و همینطور استفاده از این کرم ها ماندگاری نخواهد داشت.

روش دیگری نیز برای رفع تیرگی واژن به کار می رود که در این روش تعدادی از مواد غذایی را ترکیب می کنند و به محل سیاهی در واژن می زنند، این روش نیز روش ایمنی نمی باشد چرا که واژن محل حساسی است و احتمال دارد به مواد غذایی واکنش بدی نشان دهد و ملتهب شود و همینطور روش ماندگاری نیز به حساب نمی آید.

برای رفع تیرگی واژن چه راه هایی وجود دارد؟
برای رفع تیرگی واژن چه راه هایی وجود دارد؟

راه هایی نظیر مزوتراپی،کربوکسی تراپی و لیزر وجود دارند که پزشکان برای برطرف شدن تیرگی واژن، لیزر را ترجیح می دهند که علت این علاقه به لیزر راحتی استفاده از آن و به دردسر نیفتادن فردی است که قصد رفع تیرگی واژن را دارد و اینکه لیزر ماندگاری بهتری دارد، پزشکان با کمک لیزر ناحیه واژن را لایه برداری می کنند که با این لایه برداری واژن بازسازی شده و از همه مهم تر نتیجه آن بسیار عالی و قابل قبول است.

لیزر دارای چه پیشینه ای است؟

آغاز کشف لیزر در سال 1958 صورت گرفت در این سال مقاله هایی در زمینه پرتو فرو سرخ و … منتشر شد که نشر این گونه مقاله ها باعث شروع تحقیقات علمی توسط دانشمندان جهان شد و این تلاش ها در سال 1960 میلادی به نتیجه رسید و مبانی پالس نور کشف شد که این مبانی زمینه ساز کشف لیزر شد و سپس در سال 1964 با بکارگیری دی اکسید کربن در لیزر ها، آن را در سایر روش های پزشکی به کار بردند.

این کشف بزرگ در زمینه های بسیار زیادی به کار رفت برای مثال در مسائل هسته ای، سرعت سنجی، تولید ترانزیستور و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفت، درواقع کشف لیزر در زمینه های گوناگون تحول عظیمی به وجود آورد.

رفع تیرگی واژن با لیزر  برای چه افرادی کاربرد دارد؟

انتخاب انجام لیزر برای رفع تیرگی در واژن کاملا آزاد است ولی خانم هایی که دارای بیماری هایی نظیر پسوریازیس، لوپوس و زگیل تناسلی و … هستند نتیجه لیزر برای آن ها خوب نخواهد شد و چندان کارایی ندارد

این نوع لیزر بیشتر برای خانم هایی که به علت تیرگی واژن احساس بدی دارند انجام شده و نتایج آن نیز قابل قبول است، ضمن اینکه داشتن برخی از بیماری ها مانع از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن می شود که در ادامه مقاله به این بیماری ها اشاره کرده ایم.

رفع تیرگی واژن با لیزر  برای چه افرادی کاربرد دارد؟
رفع تیرگی واژن با لیزر  برای چه افرادی کاربرد دارد؟

چه افرادی نمی توانند از لیزر برای رفع تیرگی واژن استفاده کنند؟

خانم هایی که دچار بیماری سیستمیک هستند نمی توانند لیزر را برای رفع تیرگی واژن به کار گیرند، ممکن است برایتان سوال شود که بیماری سیستمیک شامل چه بیماری هایی می شود

در واقع بیماری هایی نظیر بیماری ایدز، دیابت، آرتریت روماتوئید، گریوز، کولیت زخمی، سندروم خستگی های شدید، التهاب رگی، تصلب شرایین، سارکوئیدوز و همینطور کم خونی سلول داسی جز بیماری های سیستمیک هستند

و در صورتی که فردی یکی از این بیماری ها را داشته باشد قادر به انجام لیزر نخواهد بود، همچنین کسانی که مبتلا به بیماری های پوستی مانند زگیل تناسلی و لیکن پلان و تبخال تناسلی می باشند نباید لیزر انجام دهند.

خام هایی هم که مجبور به خوردن قرص راکوتان هستند هرگز اقدام به انجام لیزر نکنند، از قرص راکوتان برای بهبود آکنه ها در پوست و درمان پسوریازیس و موارد دیگر استفاده می کنند و این خانم ها بهتر است راه دیگری را برای رفع تیرگی واژن بکار گیرند.

چه افرادی نمی توانند از لیزر برای رفع تیرگی واژن استفاده کنند؟
چه افرادی نمی توانند از لیزر برای رفع تیرگی واژن استفاده کنند؟

مناسب ترین زمان برای رفع تیرگی واژن با لیزر چه زمانی است؟

حدود 7 روز پس از تمام شدن عادت ماهیانه مناسب ترین زمان است و شما بهتر است در این زمان برای انجام لیزر جهت رفع تیرگی واژن اقدام کنید.

 

چه نکاتی را باید پیش از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن رعایت کرد؟

  • اگر ناحیه تناسلی شما عفونت دارد پیش از اینکه برای لیزر به کلینیک مراجعه کنید کاملا این مشکل را برطرف کنید زیرا اگر عفونت داشته باشید هرگز برای شما لیزر انجام نمی دهند.
  • در 7 روز پیش از انجام به لیزر از زدن کرم های مختلف در واژن اجتناب کنید.
  • نباید در 3 روز پیش از انجام لیزر، واژن را اصلاح کنید.
  • در 3 روز پیش از انجام لیزر، واژن را برنزه نکنید.
  • از رابطه جنسی در شب پیش از انجام لیزر اجتناب کنید.
  • در شب پیش از انجام لیزر دوش بگیرید.
  • بهتر است در 1 ساعت پیش از انجام لیزر، در واژن خود کرم بی حس کننده بزنید و از حس سوزش و درد احتمالی جلوگیری کنید که البته معمولا خود پزشک کرم بی حس کننده را برای پیشگیری از سوزش و درد می زند.

چگونه تیرگی واژن را با لیزر برطرف می کنند؟

پیش از اینکه شروع به رفع تیرگی واژن کنند به محلی که قصد برطرف کردن تیرگی آن را دارند کرم بی حسی زده می شود، با زدن کرم بیمار کوچک ترین دردی را احساس نمی کند و بعد اشعه لیزر به بخش های تیره واژن تابیده می شود

که با تابیدن اشعه به واژن، رنگدانه هایی که سبب تیرگی آن شده اند و ملانین نام دارند نابود شده و در نتیجه تیرگی واژن رفع شده و سفید رنگ خواهد شد.

چه نکاتی را باید پس از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن رعایت کرد؟

  • باید ناحیه تناسلی شما خشک باشد و اگر اقدام به شستن واژن کردید پس از شستن آن با یک دستمال واژن را خشک کنید.
  • پس از لیزر کردن لباس هایی را که نخی و آزاد هستند به تن کنید.
  • باید حدود 7 روز از انجام لیزر بگذرد و بعد مقاربت جنسی را شروع کنید.
  • برای جلوگیری از هر گونه عفونتی و زیر نظر پزشک شروع به مصرف آنتی بیوتیک کنید.
  • با تجویز پزشک کرم های ترمیم کننده ای که برای جلوگیری از ملتهب شدن و سوزش واژن کاربرد دارند را بخرید.
  • از مکان هایی مانند استخر و وان استفاده نکنید.
  • دمای منزل را به صورت معتدل تنظیم کنید.
  • پس از 2 هفته از انجام لیزر ورزش کردن را شروع کنید.

 

چه مدتی انجام لیزر برای رفع تیرگی در واژن زمان می برد؟

مدت انجام لیزر برای برطرف کردن تیرگی واژن حدود نیم ساعت خواهد بود که اگر پزشک شما با سابقه باشد و سرعت عمل بیشتری داشته باشد ممکن است این زمان کم تر از نیم ساعت نیز شود.

رفع تیرگی واژن با لیزر چه مزایایی دارد؟

  • پوست واژن را جوان می کند.
  • انجام لیزر درد بسیار کمی دارد.
  • خونریزی در روش لیزر صورت نمی گیرد.
  • سرعت سفید شدن واژن سریع بوده و کمتر از 14 روز است.
  • می توانید به تنهایی برای انجام لیزر به کلینیک بروید چرا که اگر همراهی نداشته باشید ایرادی ندارد.
  • پس از اتمام لیزر شما را بستری نمی کنند.
  • نتیجه نهایی بسیار عالی است.

چه مدت پس از انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن نتیجه نهایی به دست می آید؟

نتیجه نهایی انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن را می توانید حدود 14 روز پس از انجام آن ببینید، ضمن اینکه پس از اتمام لیزر نیز نتیجه قابل قبول است ولی با گذشت چند روز از انجام لیزر نتیجه بهتر می شود و حس بسیار خوبی در شما ایجاد خواهد شد.

تیرگی در کدام قسمت های ناحیه تناسلی با لیزر برطرف می شود؟

رفع تیرگی با لیزر در قسمت هایی که در زیر آورده شده انجام می شود:

  • واژن
  • لابیا
  • کشاله ران
  • پرینیوم (خشتک)
  • مقعد

استفاده از لیزر برای رفع تیرگی چه مقدار واژن را روشن می کند؟

انجام لیزر، رنگ واژن را بسیار روشن می کند و چیزی حدود60 الی 70 درصد از رنگ واژن روشن می شود و به طور کامل تیرگی ها برطرف خواهد شد.

 

چند جلسه برای رفع تیرگی واژن با لیزر لازم است؟

تعداد جلسه ها برای رفع تیرگی واژن به خود فرد بستگی دارد برای مثال اگر واژن مراجعه کننده بسیار تیره باشد به جلسات بیشتری برای رفع تیرگی نیاز دارد یا ممکن است فردی تمایل به داشتن واژن بسیار سفیدی داشته باشد

که در این صورت نیز تعداد جلسه بیشتری لازم است تا به نتیجه مطلوب برسد، معمولا میانگین جلسه ها 1 الی 3 جلسه خواهد بود که باید فاصله بین این جلسه ها بین 30 الی 45 روز باشد که قطعا تعیین تعداد جلسه ها و فاصله بین آن ها به تشخیص پزشک و شرایط شما بستگی دارد.

نتیجه رفع تیرگی واژن با لیزر چگونه است؟

معمولا نتیجه رفع تیرگی واژن با لیزر بسیار عالی می شود چرا که همه مراحل انجام لیزر اصولی بوده و با علم پزشکی پیش می رود و خوشبختانه نتیجه انجام لیزر بیشتر از 80 درصد موفقیت آمیز است

و شما با خیالی آسوده می توانید برای لیزر واژن خود اقدام کنید و تیرگی واژن خود را به راحتی برطرف کنید، ضمن اینکه بیشتر خانم هایی که تیرگی واژن خود را با لیزر برطرف کرده اند از این روش بسیار راضی بوده و آن را به دیگر خانم ها پیشنهاد می دهند.

 

آیا دختران باکره قادر به انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن هستند؟

بله دختران باکره قادر به انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن هستند چرا که پرده بکارت در داخل واژن قرار گرفته و انجام لیزر در بیرون واژن صورت می گیرد و جای نگرانی نیست، جالب است بدانید که دختران باکره تعداد بیشماری از مراجعه کنندگان برای رفع تیرگی واژن را تشکیل می دهند.

آیا دختران باکره قادر به انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن هستند؟
آیا دختران باکره قادر به انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن هستند؟

آیا انجام لیزر برای رفع تیرگی با درد همراه است؟

درد در لیزر برای رفع تیرگی کم خواهد بود و این درد کم نیز پیش از لیزر با کرم بی حسی کنترل می شود و پس از لیزر نیز با کرم ترمیم کننده برطرف خواهد شد بنابراین می توانید با خیالی آسوده اقدام به انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن کنید.

آیا رفع تیرگی واژن با لیزر ماندگار است؟

رفع تیرگی واژن با لیزر ماندگاری بسیار خوبی دارد و ماندگارترین روش موجود در جهان برای درمان تیرگی واژن می باشد، ضمن اینکه نوع پوست در ماندگاری لیزر تاثیرگذار است و معمولا برای بیشتر خانم ها نیاز است که هر سال 1 بار این زیباسازی انجام شود.

امکان انجام همزمان دو لیزر برای رفع تیرگی واژن و رفع موهای زائد وجود دارد؟

خیر نمی توانید همزمان با رفع تیرگی واژن اقدام به لیزر موهای زائد کنید و اگر اینکار را کنید هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود و دلیلش این است که رفع موهای زائد با لیزر، نیاز به تاثیرگذاری بر روی فولیکول مو دارد که این امر به صورت همزمان با لیزر برای رفع تیرگی میسر نخواهد شد

امکان انجام همزمان دو لیزر برای رفع تیرگی واژن و رفع موهای زائد وجود دارد؟
امکان انجام همزمان دو لیزر برای رفع تیرگی واژن و رفع موهای زائد وجود دارد؟

ضمن اینکه برای کسب نتیجه خوب در لیزر باید پوست مراجعه کننده در ناحیه تناسلی سفید باشد و موهای زائد نیز تیره رنگ باشند، به همین علت بهترین راه این است که اول تیرگی در واژن را رفع کنید و پس از مدتی اقدام به برطرف کردن موهای زائد کنید و با انجام این دو لیزر به ترتیبی که گفته شد نتیجه آن بسیار عالی می شود.

 

 

آیا احتمال بروز برخی بیماری ها پس از انجام لیزر وجود دارد؟

خیر این احتمال بسیار نادر است، برخی از خانم ها ترس ابتلا به زگیل تناسلی و عفونت های مختلف در هنگام استفاده از لیزر را دارند که جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که بلافاصله پس از اتمام کار با لیزر سر آن را جدا کرده و برای لیزر هر شخصی نکات ایمنی را کاملا در نظر می گیرند و دستگاه ها را کاملا استرلیزه می کنند.

شما باید برای پیشگیری از بروز کوچکترین مشکلی تنها به کلینیک هایی مراجعه کنید که انجام لیزر توسط پزشک انجام می شود و به مراکز غیر اصولی که ممکن است پول کم تری دریافت کنند نروید چرا که نمی توان وجود بهداشت را در این مراکز غیراستاندارد که معمولا مجوز نیز ندارند تایید کرد و هرگز به آن ها اعتماد نکنید.

آیا احتمال بروز برخی بیماری ها پس از انجام لیزر وجود دارد؟
آیا احتمال بروز برخی بیماری ها پس از انجام لیزر وجود دارد؟

آیا کسانی که از طریق لیزر اقدام به رفع تیرگی واژن کرده اند از انجام آن رضایت دارند؟

بله بیشتر خانم هایی که تیرگی واژنشان با لیزر رفع شده است از انجام آن کاملا راضی هستند و برای مرتبه های بعدی نیز به انجام لیزر اقدام می کنند.

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر چقدر است؟

مدرک پزشک ها یکسان نیست و معمولا پزشکی که مدرک بالاتری دارد بابت انجام لیزر برای رفع تیرگی واژن هزینه بالاتری دریافت می کند، ضمن اینکه در هر شهر ایران یک قیمت دریافت کنند و معمولا شهرهای بزرگتر مانند پایتخت هزینه لیزر بیشتر است بنابراین شهر شما نیز در تعیین قیمت لیزر تاثیرگذار است.

علاوه بر مواردی که گفته شد موارد بسیاری بر قیمت لیزر واژن جهت رفع تیرگی آن تاثیرگذار هستند ولی در کل هزینه لیزر برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی هزینه منصفانه ای می باشد و شما از پس پرداخت آن بر خواهید آمد و ما در ادامه به مواردی که باعث افزایش هزینه لیزر برای رفع تیرگی واژن می شود را خواهیم پرداخت.

چه مواردی باعث افزایش هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر می شوند؟

چه مواردی باعث افزایش هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر می شوند؟
چه مواردی باعث افزایش هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر می شوند؟
  • تعداد جلسات

یکی از مهمترین موارد که بر هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر تاثیر می گذارد تعداد جلسات برای انجام لیزر است، هر چقدر تعداد جلسات بیشتر شود هزینه لیزر نیز افزایش پیدا می کند.

  • سابقه پزشک

همانطور که گفته شد پزشکانی که سابقه بیشتری دارند و حرفه ای تر هستند و همینطور مدرک آن ها بالاتر است مبلغ بیشتری را بابت لیزر واژن دریافت می کنند، ضمن اینکه احتمال دارد پزشکی دارای مدرک و سابقه زیادی باشد ولی هزینه کمتری دریافت کند که معمولا کمتر اتفاق می افتد و بیشتر پزشکان با شرایط ایده آل دستمزد بیشتری نسبت به تازه واردها دریافت خواهند کرد.

سابقه پزشک
سابقه پزشک
  • حجم تیرگی

اگر بخواهید حجم بیشتری از تیرگی را رفع کنید هزینه آن بیشتر می شود برای مثال اگر شخصی علاوه بر واژن قسمت های کشاله ران را نیز بخواهد برطرف کند باید هزینه بیشتری بپردازد.

  • میزان تیرگی

میزان تیرگی واژن بر قیمت لیزر تاثیر دارد، اگر تیرگی به حدی زیاد باشد که پزشک مجبور شود زمان زیادی برای رفع آن در نظر بگیرد هزینه بالا رفته و پزشک بابت زمان بیشتری که صرف کرده است از شما مبلغ بیشتری دریافت می کند و برعکس اگر تیرگی واژن کم باشد هزینه ای که باید بپردازید نیز کمتر خواهد بود.

میزان تیرگی
میزان تیرگی

آیا بیمه هزینه های مربوط به رفع تیرگی واژن با لیزر را پرداخت می کند؟

خیر بیمه هیچ هزینه ای بابت رفع تیرگی واژن با لیزر پرداخت نمی کند و علتش این است که انجام جراحی های زیبایی در هر کجای بدن شامل بیمه نمی شود و بیمه وظیفه ای در پرداخت این گونه موارد ندارد.

« ممنون بابت زمانی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید امیدوارم مطالبی که گفته شد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. »

آیا بیمه هزینه های مربوط به رفع تیرگی واژن با لیزر را پرداخت می کند؟
آیا بیمه هزینه های مربوط به رفع تیرگی واژن با لیزر را پرداخت می کند؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید