میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تنگ کردن واژن
هزینه تنگ کردن واژن

لیست موضوعات

هزینه تنگ کردن واژن

همه اطلاعاتی که باید در رابطه با تایتینگ و هزینه تنگ کردن واژن بدانید در این مقاله آورده شده است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

عمل تایتینگ یا تنگ کردن واژن چیست؟

دلایل انجام عمل تایتینگ چیست؟

عمل تنگ کردن واژن به چه شکل انجام می شود؟

توجه به چه نکاتی بعد از عمل تنگ کردن واژن ضروریست؟

هزینه تنگ کردن واژن چقدر است؟

آیا  ازPRP می توان برای جوان سازی  و تنگ کردن واژن استفاده کرد؟

 

هزینه تنگ کردن واژن
هزینه تنگ کردن واژن

عمل تایتینگ یا تنگ کردن واژن

واژن بانوان نیز متاسفانه مثل دیگر اعضای بدن در برابر روند پیری  مصون نیست بنابراین زنان به دنبال گزینه‌های آسان برای داشتن یک واژن جوان هستند. بعضی از زنان طرفدار انجام جراحی های پیچیده نیستند،اما تایتینگ یا تنگ کردن واژن یک روش غیر جراحی برای تنگ و سفت کردن واژن  است.

 

دلایل انجام عمل تایتینگ

حالا چرا یک نفر دوست دارد عمل تنگ کردن واژن را انجام دهد؟ پزشکان انجام عمل تنگ کردن واژن را “مدیریت واژن” صدا می‌زنند، و این عمل را بسته به برخی از مسائل که زنان ممکن است با آن روبرو شوند مانند بی‌اختیاری ادرار، خشکی واژن و کاهش استروژن تولیدی بدن انجام می دهند. اما آنها دو علت اصلی و عمده برای انجام دادن این عمل را “پس از زایمان” و “لذت بیشتر بردن در روابط جنسی” می دانند.

پزشکان سفت شدن واژن را از نظر تکنیکی (FemiLift) می نامند ومی‌گویند که انجام این عمل کشش معکوس را به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود که واژن، ، تنگ تر و لذت جنسی بیشتر شود.

گسترش واژن

گسترش واژن ممکن است پس از زایمان در بعضی از بیماران  ایجاد شود به خصوص پس از تولد دشوار نوزاد، ممکن است دیلاتاسیون واژن و اشک های عضلانی رخ دهد و اگر اپیزیوتومی باز شود، ممکن است بهبودی ناخوشایند زخم ایجاد شود. علاوه بر این، برخی از بیماران ممکن است از خارج شدن گاز از واژن شکایت کنند. همچنین بیماران معتقدند که در طول رابطه جنسی، کاهش احساسات و رضایت شریک و یا خود فرد به دلیل گسترده بودن واژن فرد می باشد

در بعضی از بیماران پس از تولد، بسته به میرایی بافت و خم شده و سیستوسل (پرولاپس مثانه از دیواره قدامی واژن / فتق) و یا رکتوسل (مهبل، مقعد پرولاپس عقب دیواری / فتق) ممکن است رخ دهد.

حتی ممکن است مشکل بی اختیاری ادرار ناشی از فشار ناشی از سرفه، عطسه و پریدن وجود داشته باشد. و یا به عنوان پارگی عضله اسفنکتر رکتوسل و بعد از در بی اختیاری مدفوع نیز مشکلات پیدا شد.

بعضی از بیماران از هنگام تولد خود ممکن است از نظر ساختاری از گسترده بودن واژن شکایت کنند. این ممکن است به دلیل این واقعیت باشد که ساختار بافتها ژنتیکی بیشتر الاستیکه است. تنگ شدن واژن به این دلایل انجام می شود.

باید توجه داشته باشید واژن شما هر شکلی که داشته باشد کاملا طبیعی است زیرا واژن مانند بقیه اعضای بدن منحصر به فرد به خود شخص و دارای تنوعات شکلی و رنگی زیادیست  و توجه داشته باشید که روش‌های تنگ کردن واژن قصد تغییر شکل بخش‌های داخلی بدن شما را ندارد.

گسترش واژن
گسترش واژن

عمل تنگ کردن واژن

باید توجه داشته باشید که عمل تنگ کردن واژن یک روش غیر جراحی است. این به آن معنی است که شما می‌توانید این عمل را خیلی راحت و در مدت زمان کم با دوران بهبودی خیلی سریع انجام دهید.

روش عمل به این شکل است که در ابتدا پزشک متخصص شما با کرم های بی حسی موضعی و یا با روش بی هوشی عمومی واژن شما را بی حس می کند و پس از چند دقیقه با استفاده از دستگاه لیزر

یک نور لیزری به درون واژن شما می اندازد، و باعث آسیب‌های ریز به دیواره‌های واژن می‌شود، و واژن را وادار به ترمیم خود و بافت برای تولید دوباره می‌کند. دیوارها تنگ شده‌اند، کلاژن تولید می‌شود و اصطکاک نیز افزایش می‌یابد.

این باعث می‌شه که روابط جنسی بهتر بشه و اوج لذت جنسی بیشتری به شما بدهد. علاوه بر این، بافت جدید قوی‌تر، به کنترل مثانه کمک می‌کند و جریان خون افزایش‌یافته انتظار می‌رود که در روند بهتر کار کردن مثانه به شما کمک کند. براساس گزارش وب سایت DeLucia ، این روند حدود 45 دقیقه طول می‌کشد و “واقعا بی‌درد” است و شما بلافاصله می توانید از کلینیک خارج و فعالیت های روزمره خود را انجام دهید.

 

نکاتی ضروری بعد از عمل تنگ کردن واژن

متوسط انجام عمل تنگ کردن واژن  بیشتر  در زنان سنین ۳۰ تا ۳۵ ساله می باشد، اگرچه برخی از بیماران تا ۶۰ سال سن  نیز دارند

تنها کاری که نمی‌توانید بلافاصله بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن انجام دهید باید مدتی به دور از روابط جنسی باشید تا واژن شما به طور کامل ترمیم و به بهبودی کامل برسد.

نکاتی ضروری بعد از عمل تنگ کردن واژن
نکاتی ضروری بعد از عمل تنگ کردن واژن

آیا اثرات جانبی وجود دارند؟

ممکن است بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن شاهد چند لکه صورتی رنگ بر روی لباس زیر خود باشید که کاملا طبیعی است.

 

چه کسانی نمی‌توانند عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند؟

انجام عمل تنگ کردن واژن در طول دوران بارداری انجام نمی شود- چون هیچ نوع عمل زیبایی نباید در دوران بارداری انجام شود چون ممکن است به جنین آسیب برساند .همچنین به زنانی که عفونت‌های باکتریایی مکرر دارند توصیه نمیشود تا این عمل را انجام دهند

 

هزینه تنگ کردن واژن

ممکن است هزینه ها در کلینیک های مختلف بسته به روش ها، مواد و نوع بیهوشی یا بی حسی و پزشک متخصص متفاوت باشد.

هزینه تنگ کردن واژن
هزینه تنگ کردن واژن

آیا از PRP می تواند برای جوان سازی واژن استفاده شود؟

جوان سازی واژن، سفت کردن و مرطوب سازی می تواند با تزریق PRP (پلاسما غنی از پلاکت) به دست آمده از خون خود بیمار در زیر مخاط دیواره واژن حاصل شود. به همان شیوه، این تزریق می تواند به نقطه G به عنوان یک واکسن ارگاسم داده شود.

در نهایت، انجام دادن این نوع عمل به خود شخص بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه کاری می‌خواهد به واژن  خود بکند و اینکه انجام این عمل می تواند او را خوشحال کند یا نه.اگر داوطلب انجام این نوع عمل ها  هستید، حتما بهتر است با پزشک خود صحبت کنید، تحقیقات زیادی انجام دهید و حتما در یک کلینیک معتبر و یک پزشک ماهر که تجربه انجام این نوع عمل ها را دارند، انجام دهید.

آیا از PRP می تواند برای جوان سازی واژن استفاده شود؟
آیا از PRP می تواند برای جوان سازی واژن استفاده شود؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه مونالیز

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید