میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تقریبی کاشت ابرو
هزینه تقریبی کاشت ابرو

لیست موضوعات

هزینه تقریبی کاشت ابرو

دراین مقاله درباره هزینه تقریبی کاشت ابرو صحبت خواهیم کرد.یکی از عملهای زیبایی و ترمیم مو در ایران کاشت ابرو است.که به نوعی همان کاشت مو است که در ناحیه ابرو انجام میشود و عمل پیوندمو در ناحیه ابرو صورت میگیرد.که شیوه ای جدید برای داشتن ابرو پرپشت وخوش حالت است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

1.کاشت ابرو و فاکتورهای درمانی آن چیست؟

2.مراحل کاشت ابرو چیست؟

3.عوامل ریزش ابرو چه هستند؟

4.روش های کاشت ابرو را چند مورد است؟

5.افراد مناسب برای کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

6.عوارض جانبی کاشت ابرو چه میتواند باشد؟

 

کاشت ابرو

برای انجام کاشت ابرو بهتر است ابتدا عامل ریزش ابرو مشخص شود زیرا در صورت عدم درمان با انجام کاشت ابرو،موهای پیوندی دوباره خواهند ریخت.عمل کاشت ابرو در روش های مختلفی انجام میشود.

بعنوان مثال کاشت ابرو به fut   دیگر روشی قدیمی است و امروزه انجام نمیشود.اما برخی کلینیک ها برای هزینه نسبتا کم کاشت ابرو از این روش همچنان استفاده میکنند.

و از طرف دیگر بعضی از کلینیک ها کاشت ابرو از تجهیزات و لوازم درجه یک و دستگاه های مناسب جهت انجام عمل کاشت استفاده نمی کنند و حتی بعضا این کار تکنسین ها انجام میشود.

و افراد مراجعه کننده به این کلینیکها بدانند که اگرچه هزینه کاشت ابرو ارزان تر میباشد اما کیفیت کار و نتیجه کار را هم باید در نظر بگیرند.

از دیگر فاکتورهای که باعث تفاوت قیمت برای کاشت ابرو باید درنظر گرفت میزان وسعت ریزش ابرو است.که هر په این میزان بیشتر و وسیع تر باشد نیاز به کاشت تعداد بیشتری دارد.

که این نیز موجب افزایش زمان عمل و افزایش تعداد گرفتهای استخراج شده میشود که نتیجتا باعث افزایش هزینه کاشت ابرو میشود.اما بطور کلی مجموع دستمزد متخصص پوست و مو،داروی بیهوشی و تجهیزات است که با توجه به ظرافت کار،مهارت،تجربه و ذوق هنری پزشک معالج و درخواستهای بیمار از کاشت ابرو در کلینیک های مختلف متفاوت است.

کاشت ابرو
کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو

برای اینکار جراح از فولیکولهای موی موجود در پشت گوش فرد که رنگ و ضخامت مشابهی با موهای ابرو دارد استفاده میکند ولی ابتدا خط رویش طبیعی ابرو با مشورت فرد توسط جراح طراحی میشود بعد با جداسازی فولیکول های مو از ناخالصی هایی چون چربی و پوسته سر شروع به کاشت ابرو در شکافهایی با منافذ مناسب و هم قطر مو میکند در این حالت روش FIT روشی مناسب است که در آن فولیکولهای جداگانه مو توسط دستگاه پانچ در سوراخ های کاشت پانچ میشوند.

جراح متخصص با بی حسی موضعی طی 4تا7ساعت تراکم مناسبی از فولیکول های مو را در سه زاویه مختلف و در جهت خواب ابرو انجام میدهد.اینکار توسط سوزن پیوند انجام میشود.بدلیل اینکه این مو از خود فرد گرفته میشود این موها بخوبی پیوند خورده و در طی 9تا12 ماه پس از کاشت بطور طبیعی مانند دیگر موها رشد میکنند.بعد از مدتی این موها را میتوان اصلاح و کوتاه کرد.

مراحل کاشت ابرو
مراحل کاشت ابرو

عوامل ریزش ابرو و درمان آن

عوامل ژنتیکی باعث ریزش ابرو و کم پشت شدن آن میشود.برای ترمیم و کاشت طیبعی مو در ابروی فرد از موهای بالای ناحیه گوش فرد استفاده می شود.

این کار کاملا ظریف میباشد وضخامت،قوس،فاصله بین ابروها و طول ابروها باید مورد دقت قرار بگیرد و در نهایت موی طبیعی یک ابرو بصورت جداگانه براساس فرم صورت و انتظار شخص طراحی و کاشته شود.بدلیل اینکه در این روش از موهای خود فرد استفاده میشود نتیجه کار یک ابروی طبیعی خواهد بود.

عوامل ریزش ابرو و درمان آن
عوامل ریزش ابرو و درمان آن

روش های کاشت ابرو

روشهای مختلفی برای اینکار وجود دارد.از جمله روشهای میتوان به دو روش FIT و FUT را نام برد.

  • کاشت ابرو به روش FIT

در روش FIT، کاشت ابرو با استفاده از دستگاه مخصوصی بنام پانچ ، فولیکولهای مورد نیاز مو از محل اهدکننده جداکرده و پس از جداسازی آنها از ناخالصی ها بصورت تک به تک در محل موردنظر که خط رویش طراحی شده ابرو است توسط پانچ کاشته میشوند.

در روش FIT حجم کمتری از فولیکولهای مو از پشت سر فرد خارج میشود که با توجه به تعداد کم گرافت مورد نیاز برای پیوند در مو،میتوان گفت این روش برای کاشت مو در ابرو مناسب تر است.

  • کاشت ابرو به روش FUT

در این روش نوار باریکی از موهای مورد نیاز برای پیوندبا جراحی برداشته میشود،جای برداشت موها بخیه میشوند.فولیکول های مناسب کاشت،بصورت جداگانه از نوار مو برداشت شده و تک به تک با ایجاد شکافهای ریز در محل ابرو در خط رویش پیوند زده میشوند.

البته انتخاب روش کاشت ابرو توسط پزشک معالج و براساس شرایط بیمار انجام میگیرد.

کاشت ابرو به روش FUT
کاشت ابرو به روش FUT

افراد مناسب برای کاشت ابرو

افرادی که دچار مشکلات قلبی و عروقی هستند و کسانی که دارای نارسایی کلیوی و شیمی درمانی میشوند برای انجام کاشت ابرو مناسب نیستند.

افراد مناسب برای کاشت ابرو
افراد مناسب برای کاشت ابرو

عوارض جانبی کاشت ابرو

اگر پیوند ابرو توسط پزشک انجام شود هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت اما عوارضی چون ایجاد خارش در محل ابرو ،کمی تورم و التهاب طبیعی است و ظرف یک یا دو روز این عوارض برطرف خواهند شد. اگر نتوان از موهای پشت گوش فرد جهت پیوند مو استفاده کرد از موهای دیگر نواحی بدن میتوان استفاده کرد.

پس از کاشت موی طبیعی در ابرو ،خارش و تورم در محل ابرو ایجاد میشود که بعد از چند روز خودبخود برطرف میشود،پس از دستکاری و خاراندن آن باید خودداری کرد.نتایج کاشت موی طبیعی در ابرو دائمی هستندکه بعد از چندماه نتیجه اصلی مشخص میشود.موی کاشت شده در سه مرحله رشد میکند اگر مو دچار ریزش شد نباید نگران باشید این امر طبیعی بوده و مجددا رشد خواهد کرد.

 

اما از عوارض جانبی کاشت ابرو موارد زیر را میتوان نام برد:

1.موها و گرافت که برای کاشت انتخاب میشوند از مناطقی غیر از ابرو برداشته میشوندکه معمولا آنها را از پشت گوش انتخاب میکنند به همین دلیل بیمار باید بین 6تا9 ماه صبر کند تا ابروها رویش کنند.

2.در خانم باردار بهتراست کاشت ابرو پس از زایمان انجام شود.زیرا ممکن است داروی بی حسی موضعی برای جنین خطرناک باشد.

3.کاشت ابرو در خانمها مانند کاشت مو است در این روش فولیکولهای دارای یک یا دو گرافت استفاده و سپس سوراخ هایی ظریف کوچک در ناحیه ابرو ایجاد میشود.این سوراخ ها بحدی کوچک هستند که بعد از مرحله کاشت نیز مشخص نخواهند بود.

در این مقاله درباره روشهای کاشت ابرو و عوارض آن و افراد مناسب این روش صحبت شد.روشهای FUT و FIT که هرکدام از نواحی جداگانه ای گرافت مو را برای پیوندانتخاب میکنند.از عوارض کاشت خارش و تورم جای پیوند است.

از اینکه تا انتهای مقاله هزینه تقریبی کاشت ابرو با ما همراه بودید متشکریم

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید