میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق چربی به باسن
هزینه تزریق چربی به باسن

لیست موضوعات

هزینه تزریق چربی به باسن

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع هزینه تزریق چربی به باسن و عوامل مؤثر بر قیمت آن بپردازیم.

برای اطلاع از هزینه تزریق چربی به باسن به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

تزریق چربی به باسن یا حجیم سازی باسن یکی از تکنیک‌های نوین برای تغییر سایز و فرم باسن است که به راحتی و بدون هیچ عوارض و خطری انجام میشود، باسن تأثیر زیادی در زیبایی اندام افراد دارد،

هزینه تزریق چربی به باسن
هزینه تزریق چربی به باسن

بعضی از افراد که باسن کوچکی دارند، اندام آنها خیلی زیبا به نظر نمی رسد و برخی دیگر برای رسیدن به اندامی مناسب تمرین های ورزشی و رژیم غذایی را انتخاب می‌کنند که این گونه شیوه ها برای فرم دهی قسمت های گوناگون بدن عمل نمی‌کند،

هزینه تزریق چربی به باسن
هزینه تزریق چربی به باسن

تزریق چربی دارای فواید و مزایای بسیار زیادی است که نسبت به مزیت های آن قیمت بسیار مناسبی دارد، هزینه تزریق چربی نسبت به سایر تکنیک های تهاجمی و غیر تهاجمی کمتر است.

اگر در رابطه با هزینه تزریق چربی به باسن ابهاماتی دارید، پس از مطالعه کردن این مقاله می توانید به پاسخ های خود برسید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. آیا اطلاعاتی در رابطه با تزریق چربی به باسن دارید؟
  2. آیا می دانید نحوه تزریق چربی به باسن چگونه صورت می گیرد؟
  3. آیا می دانید تزریق چربی به باسن دارای چه مزیت هایی است؟
  4. چه کسانی می توانند از روش تزریق چربی به باسن استفاده نمایند؟
  5. آیا تزریق چربی به باسن بهتر است، یا پروتز باسن؟
  6. چگونه می توانیم برای تزریق چربی به باسن یک پزشک خوب را انتخاب کنیم؟
  7. پس از تزریق چربی به باسن باید چه مراقبت هایی را انجام بدهیم؟
  8. تزریق چربی به باسن برای حجیم سازی و فرم دهی آن به چه میزان ماندگاری دارد؟
  9. پس از تزریق چربی به باسن برای بیمار چه نتایجی به وجود می آید؟
  10. در رابطه با هزینه تزریق چربی به باسن چه اطلاعاتی دارید؟
  11. قبل از انجام عمل تزریق چربی به باسن باید به چه مواردی توجه کنیم؟
  12. هزینه های جانبی تزریق چربی به باسن مربوط به چه مواردی است؟
  13. تزریق چربی به باسن نسبت به پروتز باسن دارای چه مزایایی است؟
  14. آیا در تزریق چربی به باسن محدودیت سن و جنسیت وجود دارد؟
  15. میزان چربی که به باسن تزریق می شود، بستگی به چه عواملی دارد؟
  16. آیا می دانید لیفت برزیلی باسن با تزریق چربی چه فرقی دارد؟
  17. آیا برای تزریق چربی به باسن باید در یکی از قسمت ها بدن ما چربی اضافی وجود داشته باشد؟
  18. آیا پس از عمل تزریق چربی به باسن بیمار باید برنامه غذایی مناسبی را رعایت کند؟

 

آیا اطلاعاتی در رابطه با تزریق چربی به باسن دارید؟

فرم و اندازه مناسب باسن یکی از فاکتورهای اساسی در تناسب اندام می باشد که برای فرم دهی و گرد کردن باسن تزریق چربی انتخاب بسیار خوبی است، زیرا هیچ گونه عوارضی ندارد.

تزریق چربی به باسن فرم و حجم می دهد و موجب ایجاد کشش در این قسمت از بدن می شود، تزریق چربی یکی از تکنیک‌های نوین برای افزایش سایز و فرم مناسب باسن است و این شیوه احتیاج به پروتز ندارد، برای به کارگیری این روش چربی اضافه ای که در قسمتهای دیگر بدن مانند:

شکم، پهلو، ران و غیره وجود دارد، تحت مراحلی خارج و به قسمت باسن پیوند داده می‌شود، در واقع با خارج نمودن چربی در قسمت شکم اندام بسیار جذاب می شود و چاقی فرد که در ناحیه شکم بیشتر دیده می شود، از بین میرود.

اگر این تکنیک از سوی یک جراح با تجربه و با مهارت صورت بگیرد، چربی اضافی به صورت یکسان از بدن بیرون کشیده می‌شود و به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد، این تکنیک ماندگاری بسیار زیادی دارد و کسانی که آن را انجام داده اند، به نتیجه دلخواه رسیده‌اند.

آیا اطلاعاتی در رابطه با تزریق چربی به باسن دارید؟
آیا اطلاعاتی در رابطه با تزریق چربی به باسن دارید؟

آیا می دانید نحوه تزریق چربی به باسن چگونه صورت می گیرد؟

در صورتی که قصد دارید، باسن خود را برجسته کنید، بهتر است، از تکنیک تزریق چربی استفاده نمایید، زیرا این تکنیک نسبت به سایر روش‌ها فواید بسیار زیادی دارد، به طور معمول تزریق چربی به باسن در سه گام صورت می گیرد که به شرح زیر می باشد؛

در گام اول چربی از یکی از قسمت های گوناگون بدن مانند: شکم، پهلو، ران و… که با توجه به نظر پزشک انتخاب می‌شود برداشته خواهد شد توجه داشته باشید، قسمتی از بدن برای خارج نمودن چربی انتخاب می‌شود که نسبت به سایر قسمت های بدن چربی زیادی دارد و با برداشتن آن اندام فرد مناسب می‌شود.

در گام بعد چربی های اضافی که از بدن خارج شده است، را به وسیله روش های خاصی از مواد اضافی تجزیه می کنند، طوری که چربی خالص را به وجود می‌آورند تا برای تزریق آماده شود، چربی در این مرحله صاف می‌شود و این امر موجب جدا شدن مواد اضافی همراه چربی می شود.

در گام نهایی چربی خالص برای تزریق آماده می شود، در این مرحله برای تزریق چربی حداقل ۳ برش سطحی روی باسن ایجاد می‌شود که پس از جراحی در صورت رعایت مواردی که در ادامه گفته می‌شود هیچگونه اثری از آنها باقی نمی ماند، به دلیل اینکه برش ها بسیار سطحی هستند، جای اسکار در مدت زمان کوتاهی بهبود مییابد و دیده نمی شود.

آیا می دانید نحوه تزریق چربی به باسن چگونه صورت می گیرد؟
آیا می دانید نحوه تزریق چربی به باسن چگونه صورت می گیرد؟

انتخاب روش تزریق چربی به باسن

برای به کارگیری روش تزریق چربی پزشک با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت بیمار برای وی بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی تجویز می کند، در بعضی از موارد مقدار بیشتری چربی برای تزریق به کار می‌برند، زیرا با انجام این امر فرم باسن ماندگاری طولانی دارد و تغییر فرم نمی دهد.

در صورتی که بیمار نیاز به چربی کمتری داشته باشد، یعنی با میزان چربی اندکی فرم ‌باسن او بهبود می یابد، عمل تحت بیهوشی موضعی صورت می گیرد.

انتخاب روش تزریق چربی به باسن
انتخاب روش تزریق چربی به باسن

آیا میدانید تزریق چربی به باسن دارای چه مزیت هایی است؟

فرم و تناسب باسن افراد تا حدودی به مسائل ارث بری مربوط است، به گونه ای که در برخی از افراد ژنتیک تأثیر زیادی می گذارد، از طرفی ساختار استخوان بندی و شیوه نگهداری چربی با داشتن یک برنامه غذایی مفید و انجام تمرین های ورزشی نقش بسیار مهمی برای به دست آوردن وزن مناسب و بهبود استخوان ها دارد،

ولی اغلب افراد با وجود داشتن شیوه زندگی سالم شکل و ساختار باسن آنها فرم مناسبی ندارد، در این صورت با تزریق چربی به باسن خود می‌توانند به یک اندام زیبا و جذاب برسند.

حجیم سازی و فرم دهی باسن

تزریق چربی به باسن شیوه‌ ای می‌باشد که می‌تواند بر تأثیرات مسائل ارث بری غلبه کند و یک اندام مناسب و زیبا را به وجود آورد، لذا در صورتی که در پی یکی از نتیجه های زیر می باشید، می توانید برای حجیم سازی و فرم دهی باسن به سبک برزیلی از تکنیک تزریق چربی استفاده نمایید؛

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد تزریق چربی دارای مزایای بسیار زیادی است، با کمک این روش فرم باسن مناسب می شود، طوری که جریان های منحنی ناحیه تحتانی بدن شکل مناسبی به دست می‌آورد و باعث تناسب اندام می‌شود.

با پوشیدن لباس های گوناگون بدن افراد نمای زیبایی دارد و هیچ محدودیتی در انتخاب لباس ندارند.

هماهنگی را در قسمت فوقانی و تحتانی بدن ایجاد می کند.

با تزریق چربی به باسن کمتر کسی متوجه این عمل می‌شود، زیرا نتیجه طبیعی دارد و دارای ماندگاری بالایی است.

موجب برطرف کردن شل شدگی باسن می شود که با افزایش سن یا پیری زود رس به وجود می‌آید.

با توجه به اینکه در انجام شیوه تزریق چربی از قسمت هایی که وزن زیادی دارد، استفاده می شود، ناحیه ای که فرم مناسبی ندارد، ایده‌آل می شود، زیرا بعضی از افراد با انجام تمرین‌های ورزشی نمی‌توانند قسمتهایی را مانند شکم یا ران ها را آب کنند، در این صورت چربی اضافی این قسمت‌ها گرفته می‌شود و فرم آنها مناسب خواهد شد.

عوارضی مانند مشکلات عفونتی ندارد

استفاده از تزریق چربی بر خلاف روش های دیگر هیچگونه عوارضی مانند مشکلات عفونتی را در پی ندارد، در حالی که بعضی از پروتزها باعث عفونت های شدید می شوند.

کسانی که از تزریق چربی برای شکل دهی و حجیم سازی باسن استفاده می‌کنند، هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را به آن ندارند.

بدن نسبت به چربی تزریق شده واکنش نشان نمی دهد، زیرا چربی از خود بدن گرفته میشود.

دوره نقاهت انجام این روش بسیار کوتاه است و فرد مستلزم رعایت اصول خاصی نمی باشد که بیمار در مدت زمان کوتاهی بهبودی خود را به دست می آورد و می تواند کارها و فعالیت های روزانه ی خود را انجام بدهد.

پس از عمل تزریق چربی نیازی به بستری شدن نیست، در حالی که در بعضی از شیوه های جراحی بیمار حداقل باید یک روز در بیمارستان بستری شود.

عوارضی مانند مشکلات عفونتی ندارد
عوارضی مانند مشکلات عفونتی ندارد

چه کسانی می توانند از روش تزریق چربی به باسن استفاده نمایند؟

بر اساس اینکه حجیم سازی باسن با کمک شیوه تزریق چربی که یکی از برترین تکنیک های فرم دهی به قسمت های گوناگون بدن به شمار می‌رود صورت می گیرد، ولی بعضی از افراد نمی توانند از این تکنیک استفاده کنند، کسانی که بهترین کاندید مناسب برای تزریق چربی به باسن هستند، دارای شرایط زیر می باشند؛

  • افرادی که تمایل به انجام تکنیک پروتز باسن ندارند، شرایط استفاده از تزریق چربی را دارند و با کمک این روش می توانند باسن خود را بزرگ کنند.
  • کسانی که دارای بافت بدنی سالمی هستند، می‌توانند از این تکنیک بهره ببرند، به گونه‌ای که باسن قابلیت کشسانی خود را از دست نداده باشد.
  • کسانی که در بعضی از نواحی بدنشان چربی اضافی انباشته شده است، می توانند از این تکنیک استفاده کنند تا علاوه بر اینکه باسن حجیم سازی و فرم دهی شود، بلکه چربی جمع شده در ناحیه مورد نظر از بین برود.
  • کسانی که برای مدتی می‌توانند روی باسن ننشینند.
  • افرادی که برای مدتی می‌توانند از سیگار یا دیگر دخانیات خودداری کنند، البته در اغلب جراحی های زیبایی برای مدتی مصرف سیگار و سایر دخانیات، همچنین نوشیدن مشروبات الکلی ممنوع میباشد.
  • اگر مبتلا به بیماری های قلبی کبدی یا افسردگی شده اید، قبل از به کارگیری تزریق چربی به باسن باید جراح را مطلع کنید.
چه کسانی می توانند از روش تزریق چربی به باسن استفاده نمایند؟
چه کسانی می توانند از روش تزریق چربی به باسن استفاده نمایند؟

آیا تزریق چربی به باسن بهتر است، یا پروتز باسن؟

کسانی که قصد بزرگ کردن باسن را دارند، معمولا این سؤال را دارند که تزریق چربی بهتر است، یا پروتز باسن. در واقع تزریق چربی باسن به سبک برزیلی صورت می‌گیرد، طوری که چربی تزریق شده از خود بدن بیمار گرفته می شود و احتیاجی به پروتز ندارد،

در این صورت خطرات و عوارض آن کاهش مییابدف در حالی که استفاده از روش های دیگر برای بزرگ کردن باسن ممکن است، فرد به مواد تزریق شده حساسیت داشته باشد و خارج نمودن آن در این شرایط کار دشواری است.

در صورتی که وزن کمی دارید و در قسمت هایی از بدن شما چربی اضافی وجود ندارد، می توانید از روش های دیگری مانند پروتز استفاده کنید، ولی روش های دیگر دارای خطرات بیشتری هستند، به عنوان مثال ممکن است، دچار عفونت یا انقباض شوید.

آیا تزریق چربی به باسن بهتر است، یا پروتز باسن؟
آیا تزریق چربی به باسن بهتر است، یا پروتز باسن؟

چگونه می توانیم برای تزریق چربی به باسن یک پزشک خوب را انتخاب کنیم؟

کسانی که قصد تزریق چربی به باسن دارند، باید در مرحله اول به دنبال یک جراح با تجربه و با مهارت باشند تا جراحی آنها نتیجه خوب و مؤثری داشته باشد، زیرا یکی از عواملی که در نتیجه تکنیک تزریق چربی تأثیر بسیار زیادی دارد، میزان حرفه ی جراح می‌باشد، تزریق چربی به باسن یکی از عمل های پیچیده ای است که نیاز به دقت و ظرافت کاری زیادی دارد، به همین دلیل بایست از سوی یک جراح حرفه ای صورت بگیرد.

پزشک در خارج نمودن چربی از بدن و تزریق آن به قسمت مورد نظر باید اطلاعات و سابقه بالایی داشته باشد، لذا در صورتی که در پی یک پزشک خوب هستید، باید قبل از انجام آن توسط وییک جلسه ملاقات ترتیب دهید و از پزشک تقاضا کنید که تصاویر قبل و بعد عمل هایی که برای سایر بیماران انجام داده است، را رونمایی کند،

البته اگر بتوانید با کسانی که این عمل را توسط پزشک مورد نظر انجام داده اند، گفت و گو کنید و میزان رضایت آنها را بپرسید انتخاب واقع بینانه ای خواهید داشت.

چگونه می توانیم برای تزریق چربی به باسن یک پزشک خوب را انتخاب کنیم؟
چگونه می توانیم برای تزریق چربی به باسن یک پزشک خوب را انتخاب کنیم؟

پس از تزریق چربی به باسن باید چه مراقبت هایی را انجام بدهیم؟

همانطور که بیان کردیم، در روش تزریق چربی نیازی به مراقبت های خاص و دشواری ندارید، ولی برای اینکه به نتیجه خوب و مؤثری برسید باید نکاتی را مورد توجه قرار بدهید؛

  • برای اینکه تأثیرات حجیم سازی باسن مثبت و مناسب باشد، باید قبل از انجام آن یک پزشک با تجربه و ماهر که آشنایی زیادی با تزریق چربی دارد، انتخاب کنید، زیرا این امر در نتایج پس از عمل تأثیر بسیار زیادی دارد.
  • بعد از انجام تزریق چربی به باسن ممکن است، درد ناچیزی داشته باشید که طبق تجویز پزشک میتوانید با داروی مسکن آن را برطرف کنید.
  • بعد از جراحی باید به مدت ۱۴ روز روی باسن ننشینید و دراز نکشید لازم به ذکر است که این مدت زمان بر اساس نظر جراح مشخص می‌شود و در برخی از بیماران این مدت زمان بسیار کم است، زیرا تزریق چربی به میزان کمی انجام شده است و خیلی سریع بهبودی خود را به دست می‌آورند.
  • سعی کنید، در ۱۴ روز اول روی پهلو بخوابید و فقط برای استفاده از توالت فرنگی روی باسن بنشینید پس از دو ماه قادر خواهید بود که تمامی فعالیت‌های خود را انجام بدهید.
  • سعی کنید، در دوره نقاهت اجسام سنگین را بلند نکنید و از جابجایی آنها خودداری نمایید.
پس از تزریق چربی به باسن باید چه مراقبت هایی را انجام بدهیم؟
پس از تزریق چربی به باسن باید چه مراقبت هایی را انجام بدهیم؟

تزریق چربی به باسن برای حجیم سازی و فرم دهی آن به چه میزان ماندگاری دارد؟

با توجه به تجربه، این تکنیک دارای تأثیرات بلند مدتی است، طوری که سلول‌های چربی تزریق شده به جایگاه خود برنمی گردند و برای مدت زمان زیادی ثابت می‌مانند، در صورتی که پس از انجام این تکنیک وزن بیمار تغییر و تحولات زیادی داشته باشد، ممکن است، تأثیرات آن کم شود، بنابراین میزان ماندگاری تزریق چربی به باسن تا حدودی به مراقبت‌های بیمار بستگی دارد، به عنوان مثال باید سعی کنید که وزن خود را حفظ کنید.

تزریق چربی به باسن یک تکنیک کاملا ایمن است و در مقایسه با سایر جراحی ها در ایمنی زیادی صورت می‌گیرد، اگر می خواهید عمل تزریق چربی به باسن تحت ایمنی زیادی انجام شود، باید این عمل را از سوی یک پزشک متخصص و ماهر انجام بدهید، زیرا این گونه هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

اگر تزریق چربی توسط پزشکی که تجربه و مهارت زیادی ندارد، انجام شود، ممکن است، پیوند چربی یکنواخت نباشد و باسن ها قرینه یکدیگر نباشند.

تزریق چربی به باسن برای حجیم سازی و فرم دهی آن به چه میزان ماندگاری دارد؟
تزریق چربی به باسن برای حجیم سازی و فرم دهی آن به چه میزان ماندگاری دارد؟

پس از تزریق چربی به باسن برای بیمار چه نتایجی به وجود می آید؟

پس از تزریق چربی به باسن بیمار تأثیرات و تغییرات را بلافاصله می‌بیند، زیرا براساس مشکل بیمار حداقل ۳۰ درصد به باسن چربی تزریق میشود، در صورتی که پزشک به اندازه لازم تجربه و مهارت داشته باشد،

نتیجه این عمل طبیعی می باشد و بیمار به نتیجه دلخواه می رسد، بسیاری از افراد به دلیل اینکه قبل از انجام تزریق چربی به باسن با پوشیدن لباس ها اندام جذاب و مناسبی نداشته و اعتماد به نفس آنها کاهش یافته است، پس از انجام این روش اعتماد به نفس آنها بالا میرود و با پوشیدن لباسهای گوناگون اندام جذابی را مشاهده می کنند.

باید7 روز پس از عمل تزریق چربی از گن های به خصوصی استفاده کنید‌.

تا دو ماه از تزریق عضلانی جلوگیری کنید و هیچ روش دیگری را روی ناحیه مورد نظر پیاده نکنید.

تا ۱۴ روز پس از عمل تزریق چربی از نشستن روی باسن به مدت طولانی خودداری کنید.

پس از تزریق چربی باسن در صورتی که نشانه های مشکوکی را روی ناحیه مورد نظر می بینید باید پزشک را مطلع کنید.

در صورتی که عادت به انجام تمرینهای ورزشی منظم دارید، می توانید پس از ۶ هفته تمرین های ورزشی را انجام بدهید توجه داشته باشید که در این مدت زمان از انجام تمرین های ورزشی سنگین خودداری کنید، زیرا باعث حرکت چربی در ناحیه مورد نظر می شود.

از حمام کردن طولانی مدت با آب داغ خودداری کنید.

تایک ماه به جاهایی که حرارت و بخار زیادی دارد، مانند سونا و جکوزی نروید.

تا مدتی بعد از تزریق چربی از مصرف سیگار و دیگر دخانیات خودداری کنید.

پس از تزریق چربی به باسن برای بیمار چه نتایجی به وجود می آید؟
پس از تزریق چربی به باسن برای بیمار چه نتایجی به وجود می آید؟

در رابطه با هزینه تزریق چربی به باسن چه اطلاعاتی دارید؟

هزینه تزریق چربی به باسن یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از افراد برای انجام آن دارند، در رابطه با قیمت کلی این روش نمی توان عدد مشخصی را اعلام نمود، ولی این عمل تحت تأثیر فاکتورهای گوناگونی است، به عنوان مثال عواملی که در هزینه تزریق چربی به باسن نقش مهمی دارند، به شرح زیر می باشد؛

میزان تجربه و مهارت جراح

همان طور که گفته شد میزان مهارت و سابقه جراح در انجام این عمل حرف اول را می‌زند، زیرا علاوه بر این که در نتایج پس از عمل نقش بسیار مهمی دارد، بلکه روی هزینه‌های تزریق تأثیر می گذارد، در صورتی که پزشک تجربه زیادی داشته باشد، با نحوه انجام عمل آشنایی زیادی دارد و کار را با دقت زیادی انجام می دهد،

اما اگر پزشک بی تجربه باشد و هیچ گونه مهارتی در این خصوص نداشته باشد، ممکن است، چربی تزریق شده بسیار کم باشد و یکنواخت انجام نشود، بنابراین با توجه به این موضوع باید فقط به هزینه تزریق‌ چربی توجه نکنید و اولویت خود را سابقه و تبحر پزشک مورد نظر قرار دهید.

در صورتی که می خواهید از قیمت مشخص تزریق چربی به باسن مطلع شوید، می توانید یک جلسه مشاوره پزشکی با جراح مورد نظر بگذارید تا تمامی سؤالات خود را از او بپرسید.

میزان گستردگی ناحیه تحت درمان

یکی دیگر از عواملی که در هزینه تزریق چربی به باسن تأثیر زیادی می‌گذارد، گستردگی ناحیه مورد نظر است، در صورتی که بیمار نیاز به تزریق چربی زیادی داشته باشد، باید مدت زمان بیشتری صرف درمان آن نمود، بنابراین هزینه افزایش پیدا می‌کند.

نوع بیهوشی

بیهوشی عمل تزریق چربی دارای انواعی است که با توجه به شرایط بیمار نوع آن مشخص می شود، مواد تزریق شده و نوع بیهوشی باعث تفاوت در قیمت تزریق چربی خواهد شد.

اغلب کسانی که باسن کم حجم و کوچک دارند، دارای اعتماد به نفس پایینی هستند و از اندام خود رضایت بسیار کمی دارند، چرا که پس از پوشیدن لباس اندام آنها جلوه زیبایی را به وجود نمی‌آورد و در انتخاب لباس ها دچار محدودیت و مشکل می‌شوند، به همین دلیل اکثر افراد در پی شیوه‌هایی برای حجیم سازی باسن خود هستند که یکی از برترین شیوه‌ها که طرفداران بسیار زیادی دارد، تزریق چربی می باشد،

از این روش برای بزرگ کردن و فرم دهی باسن استفاده می شود، کسانی که تمایل به اندام ایده آل دارند، راه های گوناگونی را برای حجیم سازی باسن انجام می‌دهند، ولی تزریق چربی به باسن یک شیوه بدون خطر و غیر تهاجمی برای به دست آوردن اندام مناسب است.

هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب این روش می باشد و برای بسیاری از افراد هزینه آن بسیار مهم است، در این رابطه باید بگوییم که با توجه به مزایا و فایده استفاده از تزریق چربی به باسن هزینه آن بسیار مناسب می باشد، در حالی که بعضی از عمل های جراحی دارای هزینه بالایی هستند و پس از انجام آن ها بیمار دچار عوارض زیادی می شود.

هزینه تزریق چربی
هزینه تزریق چربی

در تزریق چربی پزشک متخصص یک شکاف کوچک و غیر قابل رؤیت در محل برداشت چربی ایجاد می کند تا چربی های اضافی گردآوری و خارج شوند، پس از خارج نمودن چربی نوبت به تصفیه و خالص سازی می رسد،

زیرا تمامی چربی های خارج شده خالص نیستند و دارای افزودنی های زیادی هستند، بنابراین لازم است که چربی خالص شود، پس از خالص سازی چربی آن را با استفاده از یک سرنگ که در ابتدای آن یک سوزن بسیار باریک و کوچکی وصل شده است، چربی به باسن تزریق می شود، هر بار که سوزن به زیر پوست نفوذ می کند و خارج می شود، میزانی از چربی به آن ناحیه تزریق خواهد شد.

با کمک تزریق چربی باسن افراد حجیم می‌شود

با کمک تزریق چربی باسن افراد حجیم می‌شود و از قسمت هایی که چربی زیادی وجود دارد، چربی خارج میشود و فرم بدن بسیار مناسب خواهد شد، زیرا چربی برداشته شده برای برطرف کردن نواقص قسمت مورد نظر انجام می شود، تزریق چربی به باسن دارای دوام زیادی است و با پرداخت هزینه مناسبی افراد می توانند برای مدت زمان طولانی از اندامی مناسب و زیبا بهره ببرند.

کسانی که سن بالایی دارند، دچار افتادگی و شل شدگی پوست شده اند،یکی از قسمت هایی که تحت تأثیر نشانه های بالا رفتن سن است و علائم پیروی روی آن به وجود می‌آید باسن می باشد، طوری که افزایش سن موجب شل شدگی و فرسودگی پوست این ناحیه می شود، بعد از تزریق چربی به باسن افتادگی و شل شدگی آن برطرف خواهد شد،

در این صورت باسن بسیار سفت می شود و حالت کشیدگی به خود پیدا می‌کند و اینگونه هیچ چین و چروکی روی آن دیده نمی‌شود.

کسانی که باسن صافی دارند و به دلیل همین موضوع اعتماد به نفس آنها پایین است، می‌توانند با تزریق چربی اضافی آن را از بین ببرند و اعتماد به نفس خود را افزایش بدهند.

با کمک تزریق چربی باسن افراد حجیم می‌شود
با کمک تزریق چربی باسن افراد حجیم می‌شود

قبل از انجام عمل تزریق چربی به باسن باید به چه مواردی توجه کنیم؟

  • در واقع برای انجام هر عملی باید قبل از آن مواردی را مورد توجه قرار بدهید تا به نتیجه دلخواه برسید همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم، نخستین و اساسی ترین کاری که باید قبل از انجام عمل تزریق چربی به باسن انجام بدهید این است که یک جراح با سابقه و مجرب پیدا کنید.
  • چند هفته قبل از انجام تزریق چربی به باسن باید پزشک مربوطه را ملاقات کنید تا شما را با نحوه انجام این روش آشنا کند و موارد لازم را گوشزد نماید.
  • ۱۴ روز قبل از تزریق چربی به باسن باید از مصرف داروهایی که موجب رقیق کردن خون می‌شود خودداری کنید.
  • ۳۰ روز قبل از انجام این روش باید از کشیدن سیگار و دیگر دخانیات، همچنین نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید.

در صورتی که تزریق چربی به باسن از سوی یک جراح با تجربه انجام شود، هیچ گونه مشکلی برای بیمار به وجود نمی آید، پس از تزریق چربی ممکن است، از ناحیه ای که چربی خارج شده کمی قرمزی یا کبودی به وجود آید که این امر کاملاً طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی ناپدید می شود، چند روز اول پس از تزریق چربی می توانید از کیسه یخ استفاده کنید تا درد و کبودی ها به سرعت از بین بروند.

بعضی از افراد تصور می کنند که تزریق چربی به باسن درد دارد

بعضی از افراد تصور می کنند که تزریق چربی به باسن درد دارد، در حالی که این تصور غلط است، زیرا قبل از شروع این تکنیک ناحیه مورد نظر با استفاده از یک بی حسی موضعی بی حس می شود و این گونه در انجام عمل بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند، در صورتی که در طی عمل جراحی با شما همراه باشد تا از راحتی شما مطمئن شود، در مدت زمان کوتاهی بهبودی خود را به دست می آورید.

تزریق چربی به باسن یکی از راه هایی است که بسیار محبوب می باشد، همان گونه که بیان کردیم، هزینه تزریق چربی به باسن تحت تأثیر عوامل مختلفی است، به عنوان مثال تعداد شکاف هایی که برای خارج نمودن چربی صورت می‌گیرد، نوع بیهوشی که برای بیمار در نظر گرفته می‌شود و غیره در هزینه تزریق چربی بسیار تأثیرگذار هستند، میزان خدماتی که در هنگام انجام این تکنیک به بیمار ارائه می‌شود گوناگون است، به همین دلیل هزینه های جراحی بیماران با یکدیگر فرق دارد.

موقعیت جغرافیایی یکی از عواملی است که بر هزینه تزریق چربی به باسن نقش مهمی دارد، در صورتی که کلینیک پزشک مورد نظر در منطقه بالا شهری باشد، به مراتب هزینه های آن افزایش پیدا می‌کند.

بعضی از افراد تصور می کنند که تزریق چربی به باسن درد دارد
بعضی از افراد تصور می کنند که تزریق چربی به باسن درد دارد

هزینه های جانبی تزریق چربی به باسن مربوط به چه مواردی است؟

حق الزحمه متخصص، هزینه بیمارستان یا مراکز درمانی، میزان تزریق، استفاده از داروهای بیهوشی، مصرف داروهایی که بر اساس نظر پزشک تجویز می‌شود، هزینه تست و… جزء سایر هزینه‌ها است که بیمار باید پرداخت کند.

هزینه های جانبی تزریق چربی به باسن مربوط به مواردی است که بیمار باید پس از عمل برای ثابت ماندن وزن و… پرداخت کند به عنوان مثال بیمار پس از عمل باید لباس های جدیدی را خریداری کند و در باشگاه برای ثابت ماندن وزن ثبت نام یا برخی از مکمل ها را خریداری نماید.

تزریق چربی در نواحی گوناگون بدن صورت می‌گیرد و بیشتر افراد برای برطرف کردن علائم پیری مثل شل شدگی و افتادگی پوست به منظور برجسته سازی آن را انتخاب می‌کنند که بسیار نتیجه بخش و بدون عوارض است.

فرآیند تکنیک تزریق چربی

فرآیند تکنیک تزریق چربی به این صورت است که قرار دادن سلول های چربی در حیطه لابراتوار از سوی پزشک متخصص با صبر و دقت زیادی انجام می‌شود تا با استفاده از آن چربی برای برجسته سازی باسن آماده شود، در انجام این عمل نخست از قسمتی که چربی های اضافی زیادی دارد و باعث نافرم شدن بدن می‌شود، چربی گرفته خواهد شد،

این امر با استفاده از یک استوانه باریک و کوچک که به صورت یک مکش است، انجام می گیرد، بعد از آن بافت های اضافی از سلول‌های چربی متمایز می‌شوند و پروسه خلوص سازی صورت می گیرد، به این دلیل در پیوند چربی از سرنگ استفاده می شود که پزشک دقت و تمرکز بیشتری روی ناحیه مورد نظر داشته باشد تا چربی به صورت یکنواخت و هماهنگ تزریق شود.

برای برجسته سازی و فرم دهی به باسن افراد می‌توانند از دو روش تزریق چربی و پروتز استفاده کنند که تزریق چربی نسبت به پروتز مزایا و فواید بیشتری دارد، زیرا در روش پروتز از چربی خود بدن استفاده نمی‌شود و ممکن است، بیمار نسبت به مواد تزریق شده آلرژی پیدا کند.

فرآیند تکنیک تزریق چربی
فرآیند تکنیک تزریق چربی

تزریق چربی به باسن نسبت به پروتز باسن دارای چه مزایایی است؟

همانطور که در این مقاله گفتیم، تزریق چربی به باسن دارای فواید زیادی نسبت به پروتز باسن است، از جمله آنها به صورت زیر می باشد؛

  • تزریق چربی به باسن نسبت به پروتز دارای قیمت بسیار کمی است و در عین حال فواید آن در مقایسه با این تکنیک بیشتر می باشد.
  • شکل دهی باسن در روش تزریق چربی کاملا طبیعی است و به صورت مصنوعی و غیر نرمال نیست.
  • چربی که به باسن تزریق می شود، از بدن خود فرد گرفته خواهد شد، به همین دلیل بدن بیمار نسبت به آن آلرژی و حساسیت پیدا نمی کند، در حالی که در پروتز باسن ممکن است، در بعضی از بیماران بدن واکنش نشان بدهد.
  • در پروتز باسن ممکن است، عوارض عفونت و پس زدن به وجود آید، در این شرایط باید مواد تزریق شده از بدن بیمار خارج شود.

مقداری از چربی تزریق شده به باسن از سوی بدن ذخیره خواهد شد، به همین دلیل پس از کامل کردن چربی مقداری از آن جا می ماند، به این معنا که ماندگاری تزریق چربی همیشگی می شود.

آیا از چربی فرد دیگری می توان برای حجیم سازی و فرم دهی باسن خود استفاده نمود؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که این کار غیر ممکن است، چرا که چربی بدن فرد دیگری با بدن بیمار سازگاری ندارد و بدن او نسبت به چربی تزریق شده واکنش نشان می دهد، چربی تزریق شده از بدن فرد دیگری که بافت زنده است، با استفاده از سیستم ایمنی بیمار پس زده میشود، در این صورت ممکن است، برای وی عفونت ها و عوارضی را به وجود آورد.

تکنیک پیوند چربی به هیچ عنوان چربی تزریق شده را پس نمی زند، زیرا چربی از خود بدن گرفته می‌شود و تنها حدود ۲۵ درصد چربی تزریق شده به شکل روغن در می آید و توسط کلیه به مدت یک ماه و نیم برطرف میشود.

آیا از چربی فرد دیگری می توان برای حجیم سازی و فرم دهی باسن خود استفاده نمود؟
آیا از چربی فرد دیگری می توان برای حجیم سازی و فرم دهی باسن خود استفاده نمود؟

آیا در تزریق چربی به باسن محدودیت سن و جنسیت وجود دارد؟

در حال حاضر اغلب خانم ها و آقایان برای داشتن باسنی با انحنای بیشتر و جذابتر از تزریق چربی استفاده می‌کنند، با این وجود باید گفت که در تزریق چربی هیچ گونه محدودیت جنسی وجود ندارد، سایر روش‌های جراحی برای برجسته‌سازی دارای محدودیت سنی هستند،

به عنوان مثال کسانی که به سن یائسگی می رسند، نمی توانند از عمل جراحی برجسته سازی باسن استفاده کنند، در حالی که تزریق چربی این گونه محدودیتی ندارد و بیشتر برای کسانی که با بالا رفتن سن دچار افتادگی و شل شدگی باسن شده اند، مناسب می باشد.

آیا در تزریق چربی به باسن محدودیت سن و جنسیت وجود دارد؟
آیا در تزریق چربی به باسن محدودیت سن و جنسیت وجود دارد؟

میزان چربی که به باسن تزریق می شود بستگی به چه عواملی دارد؟

میزان چربی که به محل مورد نظر تزریق می شود، تحت تأثیر عوامل گوناگونی است، از جمله آنها به شرح زیر می باشد؛

  • در صورتی که بیمار بخواهد باسن حجم زیادی نداشته باشد و تنها شکل آن تقویت شود، از ۴۰۰ سی سی چربی استفاده میشود.
  • اگر فرم دهی و شکل دهی باسن به صورت برزیلی باشد، طوری که شکل آن بزرگ و یکنواخت باشد، حداکثر از ۶۰۰ سی سی چربی استفاده میشود.
  • بعضی از افراد تمایل دارند که شکل باسن آنها به صورت یک ماه کامل باشد، این گونه باسن نیاز به چربی زیادی دارد، بنابراین بیش از ۶۰۱ سی سی چربی به کار می رود.

 یکی از خواسته های در حال گسترش در جراحی زیبای

تزریق چربی برای افزایش اندازه باسن یکی از خواسته های در حال گسترش در جراحی زیبایی است، جابجایی بافت چربی برای فرم دهی باسن به علت زیبایی و اندام مناسب به کار می‌رود، این شیوه فرآیند تهاجمی بسیار کمی دارد و یک انتخاب مناسب به جای پروتز باسن است که هیچگونه جسم خارجی در باسن قرار نمی گیرد.

اول اینکه از بافت بدن چربی تأمین می شود و چربی ها به سلول بالغ معروف هستند و به قسمت مورد نظر تزریق می شود، به این ترتیب ناهماهنگی با سلولهای اولیه موجود نمیباشد و این تزریق با همخوانی که دارد، موجب ایجاد یک جراحی زیبایی کاربردی شده است، تأثیرات مثبت این عمل تحت تأثیر این پروسه قرار دارد، مثلاً با انجام بازسازی باسن پس از عمل تزریق چربی باسن فرم مناسب و زیبایی را به دست می‌آورد.

این فرآیند در افراد به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی های موضعی صورت می گیرد، زمان بهبودی این عمل در بیماران خیلی سریع است و با شیوه‌های سنتی متفاوت می باشد، در این روش برش و جای زخم نوینی یا جسم خارجی وجود ندارد.

تزریق چربی باسن به دلیل اینکه تأثیر زیادی دارد، در حال حاضر جزء شیوه های بالا کشیدن باسن می باشد که بسیاری از افراد برای فرم دهی از آن استفاده می کنند، این تکنیک جراحی به صورت تهاجمی نیست و بیمار در طی انجام عمل هیچ دردی حس نمی‌کند، تزریق چربی به باسن نسبت به ژل های تزریقی و سایر روش‌های تهاجمی هزینه بسیار کمی دارد.

آیا می دانید لیفت برزیلی باسن با تزریق چربی چه فرقی دارد؟

در تزریق چربی باسن برجسته می شود و موجب افزایش سایز آن خواهد شد، ولی در لیفت برزیلی چربی و پوست از طریق شکاف و در بعضی از شرایط لیپوساکشن از بدن خارج میشود.

از راه برطرف کردن افتادگی و شل شدگی باسن به تدریج پوست انعطاف زیادی به دست می‌آورد، در واقعیت رژیم غذایی و تمرین‌های ورزشی تأثیر خیلی زیادی در برطرف کردن شل شدگی باسن ندارند، یا اینکه فرد باید برای به دست آوردن تأثیرات مثبت مدت زمان طولانی را صبر کند،

تمرین های ورزشی یا عضویت در باشگاه امکان دارد، به ظرفیت ماهیچه‌های باسن کمک کند، ولی اغلب بانوان نتایجی که در فرم دهی یک باسن مناسب که توقع دارند، را نمی‌بینند شیوه های جراحی و غیر جراحی برجسته سازی و شکل‌دهی به باسن برای بهبود اندازه آن و افزایش قوس باسن صورت می‌گیرد.

پس از حجیم سازی باسن به وسیله تزریق چربی ممکن است، مقدار اندک از چربی پیوند داده شده از سوی بدن ذخیره یا جذب شود،

یک جراح زیبایی با به کارگیری روش تزریق سطحی می تواند به سطوح گوناگون باسن چربی تزریق کند و میزان چربی جذب شده توسط بدن را کاهش بدهد و از سوی دیگر باعث به وجود آوردن باسنی یکنواخت و طبیعی می شود،

پس از اینکه پروسه حجیم سازی باسن به اتمام برسد لازم است که چندین هفته از خود مراقبت کنید، در این مدت زمان باید از یک گن فشاری استفاده کنید تا شکل جدید باسن را ساپورت کند.

پس از تزریق چربی به باسن باید هیچگونه فشاری به این ناحیه وارد نشود.

آیا برای تزریق چربی به باسن باید در یکی از قسمت ها بدن ما چربی اضافی وجود داشته باشد؟

برای تأمین چربی مورد نیاز برای پیوند به باسن باید به اندازه کافی چربی داشته باشید، جراح معمولا می‌تواند، در اغلب بیماران چربی مورد نیاز برای پیوند را در قسمتهای دیگر بدن به دست آورد، در این صورت برای پی بردن به اینکه کاندید مناسبی برای تزریق چربی هستید یا خیر باید یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص داشته باشید.

هزینه تزریق چربی به باسن در مقایسه با تزریق چربی به صورت بیشتر است، زیرا این قسمت از بدن احتیاج به چربی بیشتری دارد، در این صورت زمان بر و احتیاج به مواد بیشتری است.

کسانی که وزن اضافی زیادی را کاهش داده اند، برای تناسب اندام شان بهتر است، از تزریق چربی به باسن استفاده کنند، در واقع تزریق چربی به باسن این مزیت را دارد که اندام به تناسب میرسد و باسن با سایر قسمت های بدن همخوانی دارد.

کسانی که وزن آنها مدام نوسان پیدا می کند

کسانی که وزن آنها مدام نوسان پیدا می کند، در صورت تمایل به تزریق چربی باید مراقبت زیادی را انجام بدهند و پس از آن یک برنامه رژیم غذایی مناسبی داشته باشند و مدام تمرین‌های ورزشی را انجام بدهند تا کمتر دچار تغییر وزن شوند، زیرا تغییر وزن در ماندگاری باسن تأثیر زیادی دارد.

روش تزریق چربی به وسیله لیپوساکشن که نام دیگر آن لیپوماتیک می باشد، چربی مورد نیاز ناحیه مورد نظر را خارج می کند، چربی از قسمت های کمر به پایین تامین می شود، جراح برای انجام این روش از کانولای تزریق و مرتفع ۳ میلیمتر که دارای گودالهای یک میلیمتری می‌باشد، در محل برداشت چربی مورد استفاده قرار می‌دهد، چربی در وسیله‌ای به نام سانتریفیوژ تصفیه و پاک سازی می‌شود.

با وجود اینکه تزریق چربی به باسن بیشتر در افرادی که سن بالایی دارند، انجام می‌شود، ولی کسانی که سن پایین دارند، برای رفع عدم تقارن در قسمت های گوناگون صورت یا بدن و باسن خود از آن استفاده می کنند.

آیا پس از عمل تزریق چربی به باسن بیمار باید برنامه غذایی مناسبی را رعایت کند؟

به دلیل اینکه با نوسانات وزن ممکن است، چربی بدن سوخت و ساز انجام بدهد، بنابراین بهتر است، از یک برنامه غذایی مناسب استفاده کنید تا وزن ثابت نگه داشته شود، ولی۷ روز قبل و یک هفته پس از عمل باید از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری نمایید.

از مسکن‌های آسپرین و داروهایی که موجب رقیق شدن خون می شوند، مصرف نکنید، پس از تزریق می توانید از میوه آناناس استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهی بهبودی خود را به دست آورید.

در هفته اول سعی کنید، از غذاهای سفت و سنگین کمتر استفاده کنید.

در صورتی که ناچار به نشستن در هفته‌های اول تزریق چربی هستید،یک بالش گردی یا بادی را به کار ببرید، زیرا قرار دادن یک بالش در پشت پا طوری که باسن در سطح زمین ارتفاع داشته باشد، باعث عدم نیروی زیاد به چربی های تزریق شده می شود،

در واقع رسیدن به نتیجه مطلوب برای ماندگاری زیاد اهمیت زیادی دارد که در دوره نقاهت چگونه از خود مراقبت می‌کنید، نشستن روی باسن موجب کاهش گردش خون در آن قسمت می شود، همچنین کاهش جریان خون باعث از بین بردن سلول های چربی تزریق شده میشود.

بعد از یک ماه سعی کنید، برای مدت طولانی در حالت نشستن قرار نگیرید، یعنی در یک مدت زمان مشخصی بایستید و چند قدم راه بروید.

در یک ماه اول پس از تزریق چربی سعی کنید، به حالت پشت نخوابید، زیرا این گونه فشار زیادی به باسن وارد می‌شود و جریان خون در این ناحیه کاهش پیدا می‌کند.

در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مورد مطالعه قرار داده اند، متشکرم و امید است، مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید