میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت
هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت

لیست موضوعات

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت

اگر به دنبال هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت هستید، با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در مورد بوتاکس دیسپورت و همچنین هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت را در اختیارتان قرار دهیم.

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت
هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت

برای کسب اطلاعات لازم در مورد هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به زیبایی و جوانی خود اهمیت می دهید و دوست دارید همیشه جوان باشید و صورت شما بدون چین چروک باشد، پس حتما به بوتاکس فکر کرده اید. خوشبختانه امروزه مشکل پیری و چین و چروک با پیشرفت علم پزشکی رفع شده است، بوتاکس های زیادی برای رفع چروک ها و جوان سازی وجود دارد،

اما به همه ی بوتاکس ها نمی توان اعتماد کرد. بوتاکس های تقلبی زیادی در بازار جهانی وجود دارند و از بین انواع بوتاکس ها، بعضی از بوتاکس ها نا مرغوب هستند و بعد از تزریق، متوجه می شوید که نتیجه آن چیزی که می خواستید، نشده و کم کم عوارض دیگر آن به سراغتان خواهند آمد. افرادی که به بوتاکس و جوان شدن فکر می کنند، برایشان خیلی اهمیت دارد که صورتشان کاملا طبیعی به نظر برسند.

استفاده از وسایل مرغوب در همه جای زندگی ما دارای اهمیت است

استفاده از وسایل مرغوب در همه جای زندگی ما دارای اهمیت است. به خصوص اگر مربوط به زیبایی و صورت ما باشد که در ظاهر ما اهمیت ویژه ای دارد. وقتی در مورد جوان سازی و اهمیت دادن به آن حرف می زنیم، فکر می کنیم که فقط خانم ها هستند که به این موضوع اهمیت می دهند.

این باور کاملا اشتباه است. بوتاکس فقط مخصوص خانم ها نیست، بلکه آقایانی که از چین و چروک رنج می برند نیز از این روش برای جوان سازی استفاده می کنند.

استفاده از وسایل مرغوب در همه جای زندگی ما دارای اهمیت است
استفاده از وسایل مرغوب در همه جای زندگی ما دارای اهمیت است

بوتاکس فقط جنبه ی زیبایی و جوان سازی ندارد، بلکه در برخی موارد جنبه ی درمانی نیز دارد. در اوایل از این محصول برای درمان استفاده می شده و پزشکی متوجه شد که در استفاده از آن می شود خطوط چین و چروک را نیز رفع کرد.

در ادامه ما به بوتاکسی که در جهان طرفداران زیادی دارد و دارای تاییدیه ی آمریکا هست، یعنی بوتاکس دیسپورت و هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

در ادامه به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

اهمیت زیبایی در زندگی

داشتن پوست صاف و بدون چروک

انواع روش های داشتن پوست زیبا

انواع پوست ها

پیشگیری از چین و چروک پوست

بوتاکس

بوتاکس دیسپورت

تزریق بوتاکس برای چه سنینی مناسب است؟

فواید درمانی بوتاکس

آیا بوتاکس عوارض هم دارد؟

فرق بین بوتاکس و ژل

چگونگی تشخیص بوتاکس اصلی و تقلبی

ماندگاری بوتاکس چه مدت است؟

مرغوب ترین نوع بوتاکس چیست؟

مراقبت های قبل از انجام تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس

دلایل بهتر بودن بوتاکس دیسپورت نسبت به سایرین

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس

هزینه ی تزریق بوتاکس دیسپورت

 

اهمیت زیبایی در زندگی

زیبایی در زندگی یک امر سلیقه ای است و این که هر فرد یک شخص را زیبا ببیند، در ذهن خود برای زیبایی معیار هایی دارد که با توجه به این معیار ها افراد را زیبا  ویا زشت می بیند، اما باید این موضوع را قبول کنیم که یک سری استانداردهایی کلی برای زیبایی وجود دارد که نمی توانیم منکر آن ها شویم.

این استانداردها شامل داشتن چشم های درشت و کشیده، صورت معصوم، و هماهنگی میان اجزای صورت و غیره است. افلاطون معتقد بود که زیبایی یک نوع هماهنگی و تعادل بین اجزای یک پدیده با کل است. البته استانداردهای زیبایی با گذشت زمان تغییر کرده است و ما امروزه در زمان حال داشتن یک چهره ی کاملا طبیعی و صاف را زیبا می دانیم.

اهمیت زیبایی در زندگی
اهمیت زیبایی در زندگی

البته یکی از رکن های زیبایی داشتن پوست صاف و بدون چروک است، پوست صورت یکی از بخش های حساس بدن است. زیرا بیشتر در معرض نور خورشید است و زودتر از سایر بخش های بدن فرسوده می شود، پس باید خیلی به آن اهمیت دهید و به آن رسیدگی کنید.

دغدغه ی اکثر زنان، داشتن پوست صاف و عاری از هر گونه چین و چروک است

دغدغه ی اکثر زنان، داشتن پوست صاف و عاری از هر گونه چین و چروک است و به دنبال این هستند که پوستشان بدرخشد و می خواهند تا آنجا که می توانند فرایند پیری را به تاخیر بیندازند.

چین و چروک های صورت وقتی زیاد در معرض نور خورشید باشید در صورت ایجاد می شوند، پس قبل از این که به محیط بیرون بروید، حتما از کرم های ضد آفتاب که مخصوص پوست شما هستند، استفاده کنید.

در اولین برخورد ما با دیگران، اولین چیزی که توجهشان را جذب می کند، زیبایی و صورتتان است. این مسلم است که وقتی پوست شما بدون چروک و صاف باشد، سرحال تر و شاداب تر دیده می شوید و این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر روی دیگران بگذارد و انسان ها از معاشرت با انسان های سر حال و زیبا لذت می برند.

تحقیقات اخیر نشان داده که افرادی که زیبا تر هستند، در کار و زندگی خود موفق ترند. زیرا اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بقیه دارند و این اعتماد به نفس باعث موفقیت آن ها می شود.

داشتن یک پوست صاف و بدون چروک به ما احساس زیبایی و جوانی می دهد

داشتن یک پوست صاف و بدون چروک به ما احساس زیبایی و جوانی می دهد و این اعتماد به نفس به ما احساس شادابی و سر حالی می دهد.

البته وقتی سن ما بیشتر می شود، پوست ما به مرور شادابی خود را از دست می دهد و چروک هایی اطراف چشم ها و لب ها و در پیشانی دیده می شود که این امری است کاملا طبیعی. اما می توان با انجام یک سری کارها، آن ها را به تعویق انداخت یا اگر در صورتتان چین و چروک دارد، اصلا نگران نباشید.

با روش های زیادی می توانید آن ها را کم تر یا درمان کنید از جمله ماساژهای صورت یا تزریق ژل و بوتاکس که در ادامه مقاله هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، به آن می پردازیم.

داشتن یک پوست صاف و بدون چروک به ما احساس زیبایی و جوانی می دهد
داشتن یک پوست صاف و بدون چروک به ما احساس زیبایی و جوانی می دهد

داشتن پوست صاف و بدون چروک

پوست انسان یک مرز نازک بین بدن و محیط پیرامون است که از فرد در برابر آسیب ها و صدمات گوناگون محافظت می کند که  همواره باید از زمان تولد تا مرگ، به آن رسیدگی کنیم و نباید مراقبت از آن را نا دیده بگیریم.

در صورت عدم رسیدگی، پوست زود پیر و فرسوده می شود و کارایی خود را از دست می دهد. پوست ما دارای سه بخش است که از داخل به خارج عبارتند از:

1. هیپودرم (داخلی ترین لایه پوست است که شامل عروق و اعصاب است) 2. درم (لایه میانی پوست است) 3. اپیدرم (خارجی ترین لایه پوست). در طی زمان و با گذر عمر در این سه لایه تغییراتی به وجود می آید که این تغییرات سبب پیری می شود.

در لایه اپیدرم که خارجی ترین لایه پوست است، پروتئینی به نام کلاژن وجود دارد که وظیفه ی آن جوان سازی و خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست است. کلاژن برای جوان سازی پوست بسیار مفید  است و اگر مقدار آن در پوست کاهش پیدا کند، باعث پیدایش چین و چروک می شود.

وقتی پوست چروکیده و پیر شود

وقتی پوست چروکیده و پیر شود، یعنی رشته های کلاژن آن به مرور زمان از هم گسسته شده است. در نتیجه باید برای به تعویق انداختن پیری و جلوگیری از چین و چروک، وقتی به بیرون می روید و پوستتان در تماس مستقیم با نور خورسید و آلودگی هواست باید با یک لایه آن را بپوشانید و پوست خود را همیشه مرطوب نگه دارید و آن را آب رسانی کنید تا از آسیب های احتمالی به لایه های پوست جلوگیری کنید.

وقتی پوست چروکیده و پیر شود
وقتی پوست چروکیده و پیر شود

درست است که با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن کم تر می شود و چین و چروک ها در صورت پدیدار می شوند. اما این به این معنی نیست که شما باید دست روی دست بگذارید و از مقابله با علائمی که باعث پیری شما می شوند، دست بکشید، بلکه تا آنجا که می توانید باید با آن مقابله کنید و به پوست خود رسیدگی کنید.

شخصی که پوست شاداب و سالم دارد

شخصی که پوست شاداب و سالم دارد، از لحاظ جسمی و روانی در وضعیت مطلوب تری نسبت به سایرین قرار دارد. دغدغه ی داشتن یک پوست صاف و بدون هر گونه چروکی در اطراف چشم ها و لب و بر روی پیشانی همه را نگران کرده است. ولی امروزه روش های متعددی برای درمان چین و چروک های پوستی وجود دارد. بنابر این به راحتی می توان پیر شدن را به تعویق انداخت و دوران جوانی خود را بیشتر کنیم.

افرادی که پوست آن ها چین و چروک کم تری دارد، نسبت به همسن و سال های خود جوان تر به نظر می رسند و البته که موفق تر و با اعتماد به نفس تر هستند. چین های صورت باعث افسرگی فرد می شوند و فرد هر بار که خود را در آینه نگاه کند، از زندگی نا امید می شود و اعتماد به نفسش کم می شود و این امر در زندگی شخص خیلی تاثیر می گذارد.

در ادامه نوشتار هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، به داشتن پوست زیبا می پردازیم. تا انتهای مقاله هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، همراه شما هستیم.

انواع روش های داشتن پوست زیبا

پوست شخص در تعیین زیبایی یک فرد نقش مهمی ایفا می کند. اگر شما پوستی زیبا و درخشانی داشته باشید، از نظر بقیه شما زیبا و جذابید. ما در یک جامعه ای زندگی می کنیم که زیبایی یک ارزش مهم محسوب می شود،

بنابراین در بسیاری از جنبه های زندگی شما تاثیر گذار است. مراقبت و رسیدگی از پوست یک امر مهم و ضروری است. پس با ما همراه باشید تا در مورد مراقبت از پوست، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

انواع روش های داشتن پوست زیبا
انواع روش های داشتن پوست زیبا

شناخت نوع پوست:

شما باید جنس و نوع پوست خود را بشناسید تا بدانید که چگونه به آن رسیدگی کنید و با توجه به نوع پوست خود به آن رسیدگی کنید. اگر شما نوع پوست خود را نشناسید، باعث می شود که از محصولات اشتباه برای مراقبت از آن استفاده کنید که سبب آسیب رساندن نا خواسته به پوست شما می شود.

ما 5 نوع پوست داریم که شامل پوست های معمولی، پوست های خشک، پوست های چرب، پوست های مختلط و پوست های حساس می باشند که چگونگی مراقبت از آن ها با همدیگر فرق می کند که در بخش های بعدی مقاله هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، در مورد آن ها به صورت کامل توضیح می دهیم.

استفاده از محصولات مراقبت پوست:

استفاده از این محصولات در طولانی مدت سبب ایجاد تغییر و حساسیت در پوست می شود، زیرا دارای مواد شیمیایی هستند. البته استفاده از محصولات مراقبت پوست به صورت دوره ای و با تجویز پزشک مفید می باشد، در صورتی که با توجه به مدت و شیوه ای که پزشک در اختیارتان قرار می دهد، باشد.

اما استفاده نابجا و خود سرانه این محصولات شاید به پوستتان آسیب بزند که شما مجبور شوید تا برای ترمیم پوستتان هزینه زیادی خرج کنید و در موارد حادتر پژوهش ها نشان داده که شاید سبب ابتلا به سرطان پوست شوید.

استفاده از محصولات مراقبت پوست:
استفاده از محصولات مراقبت پوست:

رژیم غذایی سالم:

داشتن یک رژیم سالم در داشتن پوست زیبا و بدون چروک نقش ویژه ای دارد. زیرا شما هر آنچه را که می خورید، پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهد. خوردن غذاهای سالم از جمله سبزیجات سبز، غلات، میوه ها و ماهی به شما علاوه در داشتن بدن سالم و سلامتی، پوست خوب نیز می دهد.

باید از موادی که سرشار از آنتی اکسیدان هستند، استفاده کنید و از خوردن موادی که سرشار از کربوهیدرات و چربی های مضر هستند، دوری کنید.

همچنین شیر، یک منبع مهم از کلسیم است که در رنگ پوست نقش مهمی دارد. خوردن و حتی شست و شو با شیر سبب روشن شدن پوستتان می شود. البته برای افرادی که به شیر حساسیت دارند، توصیه نمی شود.

برنامه مراقبت از پوست:

بعد از این که شما نوع پوست خود را شناختید، باید محصولاتی که برای پوست شما خوب هستند را پیدا کنید و یک برنامه روزانه که مناسب پوست شماست را داشته باشید که پوست شما آب رسانی شود و در پایان روز، آلودگی ها را از پوست خود پاک کنید.

تمیز کردن پوست در صبح و شب باید انجام شود و همچنین باید مطمئن شوید که پوست شما به صورت صحیح تمیز شده و هیچ گونه مواد آرایشی روی پوستتان باقی نمانده است.

انواع پوست ها

در بخش های آغازین مبحث هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت هم گفتیم که ما پنج نوع پوست داریم که شامل پوست های معمولی، پوست های خشک، پوست های چرب، پوست های مختلط، پوست های حساس می باشد.

پوست های معمولی:

پوست های معمولی همیشه شاداب هستند و بدون هیچ گونه قرمزی می باشند. دارای منافذ پوستی ریز و خون رسانی مناسبند. این نوع پوست ها نه چرب و نه خشک می باشند. این پوست نیازی به مراقبت های پوستی خاصی ندارد و فقط به آب رسانی نیاز دارد و به مرور زمان و با افزایش سن کمی خشک می شود.

پوست های خشک:

به پوستی که نمی تواند رطوبت خود را نگه دارد، گفته می شود که کمتر چربی تولید می کند. پوست خشک در خانم ها بیشتر از آقایان دیده می شود که این نوع پوست شبیه بقیه ی پوست ها با افزایش سن به مرور خشک تر نیز خواهد شد.

علت پیدایش پوست خشک می تواند تعریق( بدن انسان روزانه مقداری از آب خود را از طریق عرق کردن از دست می دهد ) باشد. این نوع پوست به دلیل این که نمی تواند رطوبت را حفظ کند، باید با استفاده از مراقبت پوست، آن را آب رسانی کنیم.

همواره باید بدانیم که پوست های خشک مستعد اگزما و التهاب هستند و اگر به دنبال راه حلی برای درمان نباشیم، قطعا با مشکل پوست جدی رو به رو خواهیم بود. مواردی که باید برای پوست های خشک رعایت کنیم، عبارتند از حمام کردن با آب ولرم، زمان حمام کردن را به 5 تا 10 دقیقه محدود کنید.

استفاده از مرطوب کننده های مخصوص پوست چرب بعد از حمام، استفاده از شوینده های ملایم برای حمام و در زمستان ها از مرطوب کننده های قوی استفاده کنید. در این فصل پوست بیشتر خشک می شود.

پوست های چرب:

پوستی که چربی بیش از حد تولید می کند، پوست چرب نامیده می شود و علت آن می تواند ژنتیکی، استرس، تغییرات هورمونی و یا داروها باشند. مهم ترین مشکل داشتن پوست چرب جوش های سرسیاه و سرسفید و آکنه ها هستند.

روش های مراقبت از این پوست عبارتند از استفاده کردن از شوینده های ضد آکنه. این محصولات دارای بنزویل پروکسید و سالیسیلیک اسید می باشند که آکنه ها و جوش ها را از بین می برند.

هنگام شست و شو با ملایمت پوست خود را بشورید و مراقب باشید به آکنه ها آسیب نزنید. زیرا باعث زخم شدنشان می شود. از ترکاندن جوش ها کاملا خودداری کنید. از محصولات آب رسانی که رقیق تر و بر پایه ی آب و همچنین ضد آکنه هستند، استفاده کنید و همچنین از محصولات آرایشی که بدون روغن و ضد آکنه هستند، استفاده کنید.

پوست های مختلط:

افرادی که پوستشان مختلط است، در برخی ناحیه از صورت خود پوست چرب و در برخی ناحیه دیگر پوستشان خشک است. اغلب در ناحیه چانه، گونه و بینی پوست چرب و دارای منافذ بزرگ است و پوست در گونه ها خشک یا معمولی است و روش مراقبت از آن، به این گونه است که از دو نوع آب رسان برای پوست های چرب و پوست های خشک استفاده کنید.

پوست های حساس:

پوست های حساس و اگزمایی دارای شرایط مراقبت خاصی است و باید برای مراقبت از آن به پزشک مراجعه کنید و به صورت خود سر برای خود، از محصولات آرایشی استفاده نکنید.

پوست همه ی ما به مرور و با گذشت زمان دچار پیری و چین و چروک می شود که برای درمان آن باید از روش های خاصی استفاده کنیم که بعضی از روش های پر طرفدار عبارتند از:

. لیفت صورت

. تزریق ژل

. میکرودرم و هیدرو درم

. تزریق بوتاکس که بوتاکس دیسپورت از معتبرترین نوع بوتاکس است که در ادامه در مورد آن و همچنین هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت توضیح خواهیم داد.

پیشگیری از چین و چروک پوست

قبل از این که موضوع هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت را بررسی کنیم، با پیشگیری از چین و چروک پوست آشنا می شویم. همه ما با این موضوع آشنا هستیم که مراقبت از پوست چقدر دارای اهمیت است.

حتی استفاده از یک کرم ضد آفتاب ساده می تواند پیری شما را به تعویق بیندازد و همچنین از سرطان پوست نیز جلوگیری کند و از هزینه های اضافی در آینده هم جلوگیری می کند.

روش های زیادی برای پیشگیری از چین و چروک پوست وجود دارد که بعضی از آن ها اصولی بوده و برخی دیگر غیر اصولی و بی فایده هستند. در ادامه مطلب هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، به برخی از روش های اصولی و مفید می پردازیم.

بعد از این که شما نوع پوست خود را شناختید، مرحله ی بعدی داشتن یک برنامه مناسب پوست است که از چین و چروک جلوگیری می کند و دارای چهار مرحله است.

پاکسازی:

از شوینده هایی برای شست و شو استفاده کنید که پوست شما را سفت نکند. باید دوبار در طول روز صورتتان را بشویید. اگر پوست شما خشک نیست و اگر آرایش نمی کنید، یک بار شست و شو برای پوستتان کافی است. شما باید به گونه ای صورت خود را بشویید که چربی طبیعی خود را از دست ندهد. زیرا بعدها باعث پیدایش چین و چروک صورتتان می شود.

آب رسان و مرطوب کننده ها:

آب رسان و مرطوب کننده ها با هم تفاوت زیادی دارند و این دو محصول را با هم اشتباه نگیرید. آب رسان، پوست را آب رسانی می کنند و چرب نیستند و باعث حفظ رطوبت و جذب رطوبت می شود، در حالی که مرطوب کننده ها چرب هستند و از تبخیر شدن رطوبت پوست جلوگیری می کنند.

این دو محصول حتی برای پوست های چرب نیز ضروری هستنند، اما برای پوست های چرب باید از آب رسان هایی که بر پایه آب هستند و سبک ترند، استفاده کنند و پوست های خشک بیشتر باید از این محصولات استفاده کنند تا رطوبت پوست حفظ شود.

استفاده از ضد آفتاب ها:

شما باید 15 دقیقه قبل از این که به بیرون بروید و در معرض آفتاب قرار بگیرید، از کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست خود استفاده کنید و از SPF که برای سن شما مناسب است، استفاده کنید.

پوست هایی که تیره ترند، باید بیشتر از پوست های روشن مراقب باشند. زیرا نور خورشید را بیشتر جذب می کند. ضد آفتاب ها برای جلوگیری از چین و چروک بسیار مهم می باشند.

سرم ها:

سرم ها دارای ویتامین C هستند که برای جوان سازی و روشن کردن پوست مفید است. سرم ها را اغلب باید صبح ها و زیر کرم ضد آفتاب استفاده کنید. استفاده از سرم های شبیه سه موارد قبل، الزامی نیست. اما استفاده از آن در حفظ رطوبت پوست مفید است.

همیشه این را به یاد داشته باشید که از محصولاتی که مناسب پوست شما هستند، استفاده کنید و حتما روی بروشور محصولات را مطالعه کنید و طبق آن عمل کنید.

چند توصیه که برای انواع پوست ها لازم است عبارتند از:

مایعات زیاد بنوشید، رو بالشتی خود را زود به زود عوض کنید، هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین برای خود برنامه های سنگین انتخاب نکنید تا از آن زود خسته شوید و آن را رها کنید. همین چهار موارد ساده که در بالا ذکر شد، تاثیر زیادی در جلوگیری از چین و چروک دارد.

اگر جزو افرادی هستید که دیر متوجه مراقبت از پوستتان شده اید و چین و چروک ها به سراغتان آمده اند، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با توجه به روش های جدید مثل ژل و بوتاکس، از شر آن ها رها شوید. البته تزریق بوتاکس، آن هم بوتاکس دیسپورت خیلی در از بین بردن چروک ها موثر است که در ادامه به هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت می پردازیم.

بوتاکس

در ادامه بررسی موضوع هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، ابتدا لازم است، با بوتاکس آشنا شویم. امروزه روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک ها وجود دارد که یکی از این روش ها تزریق بوتاکس است.

بوتاکس یک نوع داروی تزریقی است که عملکرد آن به گونه ای است که با آرام کردن و فلج کردن عضلات، چین و چروک های صورت را درمان می کند.

بوتاکس
بوتاکس

بوتاکس در واقع از یک نوع ماده به اسم بوتولونیم ساخته شده که این سم با فلج کردن عضلاتی که به دلیل حرکت های زیاد موجب ایجاد چین و چروک شده اند، سبب درمان این چین و چروک ها می شود.

البته بوتاکس فقط محدود به زیبا سازی صورت نمی شود، بلکه خواص درمانی زیادی دارد که در درمان همه ی آن ها بوتاکس عملکرد یکسانی دارد و بیشتر بیماری هایی که اسپاسم های عضلانی دارند را درمان می کند.

بوتاکس امروزه جزو روش های پرطرفدار بین همه ی روش ها برای جوان سازی پوست به شمار می آید

بوتاکس امروزه جزو روش های پرطرفدار بین همه ی روش ها برای جوان سازی پوست به شمار می آید. سابقه ی درمانی بوتاکس به 50 سال قبل بر می گردد ولی سابقه ی جوان سازی و محو چین و چروک های پوستی بوتاکس و همچنین از بین بردن خطوط پوستی، تنها به 15 سال پیش بر می گردد.

اولین بار، یک چشم پزشک به نام آلن اسکات برای درمان اختلال انقباض پلک و اختلالات دیگری که مربوط به عضلات چشم بود، از تزریق بوتاکس استفاده می کرد. آلن اسکات در طول درمان خود متوجه شد که شیارها و چین و چروک هایی که بین دو ابرو قرار داشتند، به طور کامل از بین رفتند.

بالاخره در سال 2002 از سازمان FDA آمریکا بوتاکس را که از نوعی بوتولونیوم است، برای از بین بردن خطوط اطراف چشم تایید کرد. از آن زمان تا اکنون تزریق بوتاکس جزو پر طرفدار ترین نوع جوان سازی و از بین بردن چین و چروک است که بوتاکس دیسپورت از انواع مرغوب آن است که در ادامه در مورد هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت توضیح خواهیم داد.

تزریق بوتاکس یکی از روش های کم تهاجمی برای جوان سازی پوست است

تزریق بوتاکس یکی از روش های کم تهاجمی برای جوان سازی پوست است و به عنوان یکی از روش های امن و مفید برای جوان سازی و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود، به خصوص برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم کاربرد زیادی دارد.

البته برای بقیه چین پروک های صورت نیز می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد اما برای از بین بردن چین وچروک های اطراف چشم کاربرد بیشتری دارد.

تزریق بوتاکس یکی از روش های کم تهاجمی برای جوان سازی پوست است
تزریق بوتاکس یکی از روش های کم تهاجمی برای جوان سازی پوست است

بوتاکس دیسپورت

هما نگونه که در بخش قبلی مطلب هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت به آن اشاره کردیم، به دلیل انقباضات عضلات صورت، چین و چروک هایی در صورت پدیدار می شود که راه های  متفاوتی برای از بین بردن آن ها از جمله بوتاکس وجود دارد. مارک های زیادی با نام های متفاوتی از بوتاکس وجود دارد که هدف همه ی آن ها جوان سازی پوست است.

البته هر کدام از این مارک ها، معایب و مزایای خود را دارد. پس انتخاب یک مارک خوب از بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها دارای اهمیت ویژه ای است. در بین انواع بوتاکس ها، بوتاکس دیسپورت دارای عوارض کمتری است.

شما باید همواره این موضوع را بدانید که یکی از بهترین نوع بوتاکس ها بوتاکس دیسپورت می باشد. ما در نوشتار هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، اطلاعات بیشتری در مورد بوتاکس دیسپورت در اختیارتان قرار می دهیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

بوتاکس نوع دیسپورت:

یکی از انواع بوتاکس است که کشور انگلستان آن را ساخته است و دارای تاییدیه سازمان بهداشت و درمان ایران است و با نام دیسپورت شناخته می شود که بیشتر در مواردی مثل محو کردن و از بین بردن خطوط ریز صورت استفاده می شود.

همه ی بوتاکس های ساخته شده عملکرد یکسانی دارند و با فلج کردن عضلات باعث بهبودی شرایط بیمار می شوند و از همان سم بوتولونیوم است. تفاوت آن با بقیه انواع بوتاکس این است که در واقع میزان پروتئین های غیر سمی که اطراف مولکول فعال وجود دارند، کم تر هستند.

در نتیجه تفاوت بین ناحیه ای که تزریق صورت گرفته و بین بقیه نواحی بسیار کم و ظریف است که قابل تشخیص نیست و نتیجه ی آن سریع تر قابل مشاهده است. همچنین دیسپورت به صورت عمقی تر تزریق می شود.

بوتاکس نوع دیسپورت:
بوتاکس نوع دیسپورت:

شما بعد از این که بوتاکس دیسپورت را تزریق کردید، می توانید نتیجه ی آن را سریع ببینید

به همین خاطر در هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت موثر است. شما بعد از این که بوتاکس دیسپورت را تزریق کردید، می توانید نتیجه ی آن را سریع ببینید که نسبت به ژل عوارض کمتری دارد.

پس در نتیجه می توانید با خیال راحت برای از بین بردن چین و چروک های صورت از ان استفاده کنید. زیرا به صورت، جنبه ی طبیعی تر می بخشد.

یکی از بهترین نوع و برند بوتاکس، بوتاکس دیسپورت می باشد که می توان این ادعا را که بوتاکس دیسپورت از بهترین بوتاکس ها است را داشت که در ادامه به هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت نیز خواهیم پرداخت.

تزریق بوتاکس برای چه سنینی مناسب است؟

بوتاکس به طور مستقیم روی ماهیچه هایی که فعالیت آن ها زیاد بوده و باعث پیدایش چین و چروک شده اند، اثر می گذارد و فعالیت آن ها را کم می کند. در نتیجه چین و چروک ها از بین می روند و باعث جوان تر شدن پوست می شود. تمام افرادی که چین و چروک در صورت خود دارند، می توانند بوتاکس تزریق کنند.

اما میانگین سن برای تزریق بوتاکس 35 سال به بالا است، زیرا در این سن چین و چروک های زیادی در پوست ایجاد می شود و پوست دچار افتادگی می شود.

افرادی که می خواهند از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنند

اما افرادی که می خواهند از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنند و پوست ها یی که مستعد چین و چروک است، می توانند از 20 سال به بالا تصمیم به انجام تزریق بوتاکس زیر نظر پزشک بگیرند. تزریق بوتاکس محدودیت سنی نیز دارد که افرادی که زیر 20 سال هستند، نباید بوتاکس تزریق کنند. البته پوست این افراد نیاز به تزریق بوتاکس هم ندارد.

تزریق بوتاکس برای افرادی که 20 سال به بالا دارند، می تواند یک عمل پیشگیرانه برای ایجاد چین و چروک محسوب شود، به خصوص در افرادی که بیشتر مستعد چین و چروک هستند. البته چون این افراد چین و چروک زیادی ندارند، از دوز های پایین تری برای تزریق استفاده می کنند که همین امر در هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت تاثیر می گذارد.

افرادی که بیشتر در معرض نور خورشید هستند، یا استرس داشته  و یا افراد سیگاری، بیشتر مستعد چین و چروک هستند که در این افراد، در سنین پایین تری چین و چروک پدیدار می شود  و باعث پیری زود رس می شود.

افرادی که سیگار می کشند

افرادی که سیگار می کشند، پوست آن ها نمی تواند اکسیژن کافی جذب کنند در نتیجه باعث می شود که جریان خون کند تر می شود و مواد مغذی کم تری به پوست می رسد.  همچنین پوست اآن ها نسبت به بقیه خشک ترند، پوستی خشک خود به تنهایی یکی از عواملی که سبب چین و چروک پوست می شود.

البته بعضی از افراد، اصولا نباید از بوتاکس استفاده کنند که شامل موارد زیر می باشند: افرادی که اختلالات سیستم عضلانی یا اختلالات سیستم عصبی دارند، خانم های باردار یا خانم های شیرده و همچنین افرادی که سیستم دفاعی ضیعف دارند، افرادی که به دلایلی از داروی ضد انعقاد خون استفاده می کنند و یا افرادی که بیماری های قلبی عروقی حاد یا بیماری ام اس دارند نیز نباید از بوتاکس استفاده کنند.

همچنین تحقیقات نشان می دهد که مناسب ترین سن برای تزریق بوتاکس از 30 سالگی به بعد است و همچنین گفته می شود، افرادی که زیر بیست سال سن دارند، از تزریق بوتاکس اجتناب کنند.

شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص متوجه شوید که آیا نیاز به تزریق بوتاکس دارید یا نه و این که به چه میزان، نیاز به تزریق دارید. دکتر شما را بهتر راهنمایی می کند.

فواید درمانی بوتاکس

افرادی که برای از بین بردن چین و چروک به پزشک مراجعه می کنند تا بوتاکس تزریق کنند، اکثرا از فواید آن خبر ندارند. روشی که در آن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات  کشف شده بود، امروزه به یکی از پرطرفدار ترین روش های جوان سازی تبدیل شده است.

اما شما باید بدانید که تزریق بوتاکس فقط و فقط برای از بین بردن چین و چروک و زیبا سازی استفاده نمی شود، بلکه در دیگر موارد نیز استفاده می شود و کارایی دارد که عبارتند از:

میگرن:

از بوتاکس برای درمان میگرن نیز استفاده می شود که بهترین مزیت آن این است که شما نیاز به خوردن قرص و دارو ندارید و می توانید با تزریق بوتاکس، به سر دردهای خود ناشی از میگرن پایان دهید.

البته دلیل درمان میگرن با بوتاکس کاملا مشخص نمی شود و محققان با فرضیه این که تزریق بوتاکس با تاثیر گذاشتن بر روی اعصاب حسی مانع این می شود که این اعصاب پیام درد را به مغز ارسال کنند، سبب بهبود دردهای میگرنی می شود.

بی اختیاری ادرار:

افرادی که دچار بی اختیاری ادرار هستند، می توانند بیماری خود را با تزریق بوتاکس بهبود بخشند. این افراد چون دچار بی اختیاری ادرار یا همچنین دچار نشت ادرار از مثانه هستند و فشار زیادی بر روی مثانه این افراد وجود دارد، با تزریق ژل می توانند تا حدودی از شر بیماری خود رها شوند.

درمان تعریق زیاد با استفاده از تزریق بوتاکس:

افرادی که از عرق کردن زیاد رنج می برند، می توانند با تقبل هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت برای طی مدت چند ماه از شر عرق کردن زیاد راحت شوند؛ بدون استفاده از دارو. در این درمان شما فقط باید هر شش ماه یک بار آن را تمدید کنید.

درمان تعریق زیاد با استفاده از تزریق بوتاکس:
درمان تعریق زیاد با استفاده از تزریق بوتاکس:

درمان مشکلات پوستی:

بخی از مشکلات پوستی مثل پسوریازی که به دلیل رشد زیاد سلول ها ایجاد می شود و یک مشکل حاد پوستی است، می توان با تزریق بوتاکس این مشکل را تا حد زیادی حل کرد و جلوی رشد زیاد این سلول ها را با تزریق بوتاکس گرفت.

درمان افسردگی:

افرادی که به سبب پیدایش چین و چروک در صورت خود دچار استرس می شوند، حس می کنند که چقدر پیر شده اند. این امر باعث از دست دادن اعتماد به نفس آن ها شده و آن ها به مرور با دیدن چروک های صورت خود در آینه دچار افسردگی می شوند. با درمان این چین و چروک ها احساس جوانی دوباره به شما باز می گردد.

درمان درد کمر:

در مورد معالجه درد کمر با تزریق بوتاکس، هنوز تحقیقات انجام می دهند. بعضی از افرادی که تزریق بوتاکس را برای درمان کمر درد انتخاب کرده اند، از آن نتیجه ی مثبت گرفته اند. البته شاید بوتاکس با تاثیر بر روی التهاب کمر و اسپاسم های عضلانی باعث بهبود در کمر درد می شود که این محققان همچنان بر روی این موضوع تحقیق می کنند تا دلیل آن را به صورت کامل دریابند.

آیا بوتاکس عوارض هم دارد؟

افرادی که ترجیح می دهند تا جوان تر به نظر برسند، به تزریق کردن بوتاکس یا یکی از روش های رفع چین و چروک روی می آورند تا حس جوانی و شادابی به آن ها باز گردد.

البته این که این افراد به کجا مراجعه کنند تا تزریق بوتاکس انجام دهند، در چگونگی کیفیت و جوانی آن ها و همچنین در هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت نیز تاثیر دارد.

اگر می خواهید تزریق بوتاکس انجام دهید، حتما این کار را در جای درست آن و به شیوه ی درست انجام دهید تا از عوارض آن در امان باشید. اگر مکان های درست را برای تزریق بوتاکس انتخاب نکنید، مسلما عوارض آن نیز به سراغتان خواهند آمد.

هیچ وقت تزریق بوتاکس را در آرایشگاه ها انجام ندهید

هیچ وقت تزریق بوتاکس را در آرایشگاه ها انجام ندهید و به پزشکانی که دارای بورد تخصصی نیستند، اعتماد نکنید. هرگز اجازه ندهید تا دستیار پزشک یا منشی پزشک برای شما این کار را انجام دهند.

اگر به پزشک مراجعه کردید و پزشک شما خانم بود، حتما به صورت او خوب نگاه کنید. اگر متوجه شدید که پزشک شما از بوتاکس یا ژل برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده نکرده بود، حتما دلیل آن را بپرسید؛

اگر استفاده کرده بود، خوب دقت کنید و ببینید که آیا این کار با ظرافت و تمیز انجام شده و کاملا طبیعی به نظر می رسد یا خیر تا خیالتان کاملا آسوده شود که پزشکتان با تجربه است.

فرق بین بوتاکس و ژل

ژل و بوتاکس هر دو برای جوان سازی و از بین بردن چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرند، اما تفاوت های اساسی با هم دارند که نباید آن ها را باهم اشتباه بگیرید. اول باید درباره ی کاربردهای بوتاکس و ژل بدانیم تا بتوانیم راحت تر تفاوت بین این دو نوع را بیان کنیم. در ادامه  به کاربردهای بوتاکس می پردازیم.

بوتاکس:

برای بالا بردن ابرو، گوشه لب ها، نوک بینی و برای از بین بردن تعریق زیاد و بهبود دردهای کمر و همچنین برای رفع چین و چروک های دور چشم، دور لب و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد. چون در تزریق بوتاکس احتمال می رود که صورت به خود فرم غیر طبیعی بگیرد، نمی توان آن را به همه جای صورت تزریق کرد.

این را به یاد داشته باشید. بوتاکس فقط جنبه ی زیبایی ندارد. جنبه ی درمانی نیز دارد و اوایل برای درمان ( از جمله درمان پرش پلک و درمان اسپاسم عضلات گردن )از آن استفاده می کردند.

بعدها متوجه شدند که می توان از آن برای از بین بردن چین و چروک ها نیز استفاده کرد. بعد از تزریق بوتاکس، بیمار به برنامه روزانه خود بر می گردد و بیمار سریع شاهد نتیجه خواهد بود.

ژل:

تزریق ژل نیز برای از بین بردن چین و چروک های صورت انجام می شود. افرادی که ژل تزریق می کنند، بلافاصله نمی توانند نتیجه ی آن را ببینند. گفته می شود که اثرات و عوارض ژل از بوتاکس بیشتر است و احتمال این که بیمار دچار حساسیت، کبودی، عفونت، خارش و قرمزی و بی حسی شود وجود دارد. اما بعد از گذشت چند هفته این عوارض از بین می روند.

البته بعضی مواقع دکتر تشخیص می دهد که می توانید هم از بوتاکس و هم از ژل استفاده کنید. یعنی هر دو را با هم برای نتیجه ی بهتر روی بعضی افراد تزریق می کنند که نظر دکتر در این باره خیلی مهم است و نباید سر خود از دکتر درخواست کنید که هر دو را با هم برایتان تزریق کنند.

چگونگی تشخیص بوتاکس اصلی و تقلبی

کشور ما جزو کشورهایی می باشد که دلالان زیادی دارد که کار آن ها قاچاق اجناس تقلبی است.  یکی از پر سود ترین این کالاها، بوتاکس است که طرفداران زیادی دارد.

شما نباید فریب شعارهای دروغین آن ها را بخورید و بوتاکس را به قیمت ارزان تهیه کنید. مشخص است که کالای مرغوب و با کیفیت، قیمتشان بیشتر است. پس فریب قیمت ارزان بوتاکس را نخورید.

البته به خاطر تحریم ها، مشخص است که قیمت بوتاکس دیسپورت بالاست و اگر به متخصص برای تزریق مراجعه کنید، با توجه به قیمت آن نه تنها عوارض ندارد، بلکه دارای فواید زیادی است.

چگونگی تشخیص بوتاکس اصلی و تقلبی
چگونگی تشخیص بوتاکس اصلی و تقلبی

وقتی برای شما تزریق با بوتاکس بی کیفیت و ارزان انجام شود، محل تزریق کهیر می زند و تغییر رنگ به نارنجی می دهد که نشاندهنده ی بوتاکس تقلبی است.

اگر شما به جای درست برای تزریق مراجعه کرده باشید، پزشکتان به شما بوتاکس دیسپورت را نشان خواهد داد که تمام اطلاعات ساخت کشور و تاییدیه ی اف دی ای آمریکا را دارد تا خیالتان راحت شود. پس به مراکز خیلی معتبر برای تزریق مراجعه کنید تا از همان ابتدا خیالتان آسوده باشد.

یکی از دلایلی که شما می توانید مطمئن شوید که بوتاکس شما اصل است

یکی از دلایلی که شما می توانید مطمئن شوید که بوتاکس شما اصل (به خصوص دیسپورت) است که شما می توانید آن را از داروخانه ها تهیه کنید. چون کاملا مجاز و دارای تاییدیه وزارت دارو و بهداشت هستند. به راحتی می توانید از داروخانه ها آن را تهیه کنید. پس می توانید به پزشک خود بگویید تا برای شما در نسخه بنویسد و خودتان آن را از داروخانه ها تهیه کنید تا پزشکتان برایتان آن را تزریق کند.

یکی از دلایلی که شما می توانید مطمئن شوید که بوتاکس شما اصل است
یکی از دلایلی که شما می توانید مطمئن شوید که بوتاکس شما اصل است

وقتی بوتاکس شما تقلبی باشد، بعد از تزریق با پروتئین های گوناگونی که در بدن وجود دارد، ترکیب می شود و یک مولکول جدید را به وجود می آورد. سیستم ایمنی بدن این مولکول جدید که به وجود آمده را یک مولکول بیگانه شناسایی می کند و آن را مورد حمله قرار می دهد و موجب بیماری خود ایمنی در فرد می شود.

همواره این موضوع را به یاد داشته باشید که خطر پزشک ناوارد نسبت به بوتاکس تقلبی کم نیست. پس در انتخاب پزشک حتما تحقیق کنید و به پزشکی مراجعه کنید که قبلا یکی از دوستان و آشنایان به آن مراجعه کرده و شما می توانید نتیجه ی آن را ببینید.

ماندگاری بوتاکس چه مدت است؟

استفاده از بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها یک روش پر طرفدار است. پس طبیعی است که وقتی تصمیم به تزریق بوتاکس می گیرید، این سوال برایتان پیش آید که تزریق بوتاکس چقدر ماندگار است و چه زمانی اثر خود را از دست می دهد؟ آیا هنگامی که اثر آن از بین رفت، چین و چروک های پوست زیاد می شوند؟ پس با ما در این مقاله همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ دهیم.

این فرضیه که بعد از این که اثر بوتاکس از بین برود و زمان تمدید و شارژ آن باشد، در پوست نسبت به قبل از تزریق چین و چروک های بیشتری تولید می شود. کاملا اشتباه و غلط است.

بوتاکس برای درمان موقت چین و چروک ها استفاده می شود و بعد از از بین رفتن اثر بوتاکس، پوست به حالت قبل از تزریق بر می گردد و خبری از چین و چروک اضافی نیست.

بوتاکس با گذشت چند ماه که اغلب بین 6 تا 12 ماه است، اثر ماندگاری دارد

پس این نظریه اشتباه را دور بیندازید. بوتاکس با گذشت چند ماه که اغلب بین 6 تا 12 ماه است، اثر ماندگاری دارد و اگر شما بخواهید، می توانید که دوباره آن را تمدید کنید و مجددا بوتاکس را تزریق کنید. برای اشخاصی که می خواهند از دست چین و چروک های خود راحت شوند، باید در طی سال دو بار بوتاکس تزریق کنند تا از شر چین و چروک ها به طور کامل خلاص شوند.

مهارت شخصی که برای شما تزریق بوتاکس را انجام داده، در ماندگاری آن تاثیر دارد و همچنین مارک بوتاکسی که شما آن را تزریق کرده اید نیز تاثیر به سزایی در ماندگاری و پایداری بوتاکس دارد.

پس لطفا در انتخاب دکتر خود بسیار دقت کنید و در انتخاب مارک بوتاکس خود نیز دقت کنید. البته بوتاکس دیسپورت از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین نوع بوتاکس است که ما در ادامه به هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت خواهیم پرداخت و توضیحات کافی در این زمینه را برای شما که می خواهید از بوتاکس دیسپورت برای از بین بردن چین و چروک های خود استفاده کنید، قرار خواهیم داد.

ماندگاری تزریق بوتاکس در افراد با همدیگر کاملا متفاوت است

ماندگاری تزریق بوتاکس در افراد با همدیگر کاملا متفاوت است. زیرا شرایط جسمی افراد با هم متفاوت است. همچنین یکی از موارد که پزشک باید در نظر بگیرد، این است که واکنش بدن در مقابل تزریق بوتاکس چه خواهد بود.

سن طرف مقابلی که تزریق بوتاکس انجام می دهد نیز در ماندگاری بوتاکس تاثیر دارد. در افرادی که  مسن تر هستند و چین و چروک بیشتری دارند، مشخص است که ماندگاری بوتاکس نیز نسبت به افرادی که جوان ترند و چین کمتری دارند، کم تر است. در این افراد ماندگاری تزریق بوتاکس بیشتر است.

مرغوب ترین نوع بوتاکس چیست؟

زیبایی یک نیاز مهم برای انسان ها به حساب می آید. به خصوص در بانوان؛ امروزه فاکتور های مهمی برای زیبایی وجود دارد که یکی از آن ها پوست صورت است که در برخورد اول با بقیه افراد دیده می شود و تغییرات در آن قابل مشاهده است.

داشتن پوست سالم و عاری از هر گونه چین و چروک باعث اعتماد به نفس در انسان ها می شود که این امر در زندگی آن ها دارای اهمیت ویژه ای است.

در نتیجه مراقبت و رسیدگی از آن امری مهم است و اگر در صورت فرد چین و چروکی ظاهر شد، باید به درمان آن بپردازد و به پزشک مراجعه کند( تا حد امکان از تجویز داروهای خانگی دوری کنید ).

مرغوب ترین نوع بوتاکس چیست؟
مرغوب ترین نوع بوتاکس چیست؟

یکی از روش های مهم برای رفع چین و چروک ها و جوان سازی پوست، بوتاکس است که انواع گوناگونی از آن در بازار عرضه می شود که دارای کیفیت و عملکرد متفاوتی هستند.

از اجناس تقلبی گرفته تا اجناس اصلی. برای تهیه بوتاکس اصلی حتما آن را از داروخانه ها تهیه کنید و هرگز بوتاکس را از لوازم آرایشی یا مکان های نا معتبر تهیه نکنید و از خرید بوتاکس های ارزان خودداری کنید. این را به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.

انواع متفاوتی از بوتاکس ها وجود دارد

قبلا هم گفتیم، انواع متفاوتی از بوتاکس ها وجود دارد که وقتی شما به پزشک مراجعه می کنید، به شما پیشنهاد می دهد. اما شما با توجه به تحقیقات اولیه ای که در این زمینه کرده اید باید بدانید که کدام نوع آن از همه بهتر است و از پزشک خود بخواهید تا برایتان آن بوتاکس را تزریق کند.

با توجه به اطلاعات قبلی که در مطالب بالا در اختیارتان قرار دادیم، بوتاکس دیسپورت یکی از معتبرترین بوتاکس های شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد که تاییدیه اف دی ای آمریکا را دارد.

همچنین عوارض کمتری نسبت به انواع بوتاکس ها دارد و دارای ماندگاری بیشتری است. بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت، شما می توانید نتیجه ی تزریق را هر چه زودتر ببینید که این یکی از مزیت هایی است که باعث پر طرفدار بودن این محصول می شود.

انواع متفاوتی از بوتاکس ها وجود دارد
انواع متفاوتی از بوتاکس ها وجود دارد

اکثرا در مطب های متخصصین پوست معتبر، از بوتاکس دیسپورت برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده می کنند. زیرا مرغوب بودن بوتاکس و رضایت بیمار برای آن ها در اولویت قرار دارد. در نتیجه آن ها از کالای معتبر و کاملا مرغوب استفاده می کنند تا سابقه ی آن ها خدشه دار نشود.

بوتاکس دیسپورت دارای مزایای زیاد و عوارض خیلی کم می باشد

بوتاکس دیسپورت دارای مزایای زیاد و عوارض خیلی کم می باشد. این موضوع سبب محبوبیت این کالا نسبت به سایر مارک های بوتاکس می شود. اما به خاطر تحریم ها، قیمت آن افزایش یافته که با توجه به تحریم ها کاملا عادی است و دلالان از این موضوع سوء استفاده می کنند و جنس تقلبی این محصول را با قیمت ارزان تر به فروش می رسانند.

پس مراقب باشید و فریب ارزان بودن این محصول را نخورید و حتما آن را از داروخانه ها تهیه کنید و برای تزریق به مراکز معتبر مراجعه کنید. هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت در مراکز با هم فرق چندانی ندارند و تفاوت آن کم است.

بوتاکس دیسپورت دارای مزایای زیاد و عوارض خیلی کم می باشد
بوتاکس دیسپورت دارای مزایای زیاد و عوارض خیلی کم می باشد

مراقبت های قبل از انجام تزریق بوتاکس

شما قبل از انجام تزریق بوتاکس باید یک سری نکات را برای نتیجه ی بهتر از بوتاکس انجام دهید که شامل این موارد می باشد: شما باید از چند روز قبل از این که تزریق بوتاکس انجام دهید، از مصرف داروهایی که ضد التهابی و همچنین غیر استروئیدی هستند خودداری کنید و از مصرف کردن یا تزریق کردن آسپرین نیز باید اجتناب کنید.

حداقل 10 روز قبل از این که بخواهید بوتاکس کنید، شما نباید قبل از انجام بوتاکس صورت خود را وکس، اپیلاسیون و یا بند بیندازید و حتما قبل از این که بوتاکس کنید، چند هفته قبل، از ضد آفتاب ها استفاده کنید. زیرا پوست شما برای بوتاکس نباید دچار آفتاب سوختگی باشد.

شما باید حتما در جلسات مشاوره ی خود اگر سابقه ی تبخال دارید، دکتر خود را در جریان بگذارید تا تدابیر لازم را انجام دهد. دکتر اغلب برای افرادی که سابقه ی تبخال دارند، از قبل داروهایی تجویز می کند تا از ایجاد تبخال بعد از بوتاکس جلوگیری کند.

از مصرف کردن الکل تا 24 ساعت قبل از این که برای رفع چین و چروک خود از روش بوتاکس استفاده کنید، دوری و اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

در روز اول بعد از این که شما بوتاکس تزریق کردید، این کاملا عادی است که صورت شما کمی ورم کند. پس نگران نباشید. به زودی این ورم ها می خوابد و احتمال این که جای تزریق اندکی قرمز و یا کبود شود، هست.

در این باره نیز نگران نباشید. این اثرات زود از بین می روند. شما بعد از تزریق بوتاکس یک سری نکات را رعایت کنید تا تزریق شما تغییر نکند. بعد از این که شما به صورتتان بوتاکس تزریق کردید، نباید صورت خود را ماساژ دهید و یا بمالید.

اگر حس می کنید که بوتاکس تزریق شده خوب جاگیری نشده، می توانید با حرکت هایی شبیه اخم کردن یا چپ چپ نگاه کردن، به جای گیری بهتر بوتاکس کمک کنید و پوست خود را به هیچ وجه ماساژ ندهید.

نباید بلافاصله دراز بکشید

بعد از این که تزریق بوتاکس را انجام دادید، همچنین نباید بلافاصله دراز بکشید. اگر قصد استراحت داشتید، بعد از سه الی چهار ساعت دراز بکشید. زیرا موجب می شود تا بوتاکس تزریق شده پخش شود

و همچنین شما باید از مصرف دخانیات و الکل بلافاصله بعد از تزریق اجتناب کنید. از خوردن داروهای ضد التهاب مثل ایبوبروفن نیز خودداری کنید.

اگر جزو افرادی هستید که هر روز ورزش می کنید، از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که بعد از تزریق، حمام آب داغ نگیرید. این ها از سری اقداماتی است که در روز اول بعد از تزریق باید از آن ها دوری کنید.

شما در روزهای دوم و سوم هنوز شاهد کمی ورم و کبودی خواهید بود

شما در روزهای دوم و سوم هنوز شاهد کمی ورم و کبودی خواهید بود که نسبت به روز اول کمترند. اما نگران نباشید. این کاملا عادی است که بعد از گذشت 72 ساعت کم تر می شوند.

بعد از این که ورم شما کم شد، می توانید کاملا نتیجه ی تزریق خود را ببینید. اگر قصد دارید تا درمان های دیگری بر روی صورت خود انجام دهید، می توانید بعد از گذشت یک هفته که ورم شما خوابید و کاملا نتیجه ی تزریق خود را مشاهده کردید، درمان های دیگری که دوست داشتید را انجام دهید.

اگر شما بعد از تزریق بوتاکس احساس ناراحتی و درد در ناحیه تزریق شده داشتید، می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. البته درد شما به آن صورت نیست که اذیت شوید اما اگر از احساس تورم و کبودی که ایجاد شده بود، خیلی احساس ناراحتی کردید، از کمپرس یخ برای سریع تر شدن روند بهبود استفاده کنید. به این صورت که در طی روز چند بار از کمپرس یخ استفاده کنید؛ تا سه روز اول.

بعد از تزریق نباید محل تزریق شده در معرض گرما قرار گیرد. زیرا امکان این وجود دارد که کبودی و ورم شما بیشتر شود. حتی تا بعد از گذشت چند ساعت در معرض مستقیم آفتاب نیز نباید قرار بگیرید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

دلایل بهتر بودن بوتاکس دیسپورت نسبت به سایرین

بوتاکس دیسپورت جزو بهترین بوتاکس هاست که طرفداران زیادی دارد و جزو پرفروش ترین هاست. این محصول به دلیل این که پرطرفدار است، نمونه های تقلبی زیادی از آن در بازار موجود است. این محصول ساخت کشور انگلستان است. همه ی بوتاکس ها عوارضی دارند که عوارض این محصول نسبت به بقیه بسیار کم است.

دلایل بهتر بودن بوتاکس دیسپورت نسبت به سایرین
دلایل بهتر بودن بوتاکس دیسپورت نسبت به سایرین

بوتاکس دیسپورت در افرادی که بوتاکس دیگر برای رفع چین و چروک های آن ها عملکردی ندارد، مفید است. زیرا در بوتاکس دیسپورت پروتئین کم تری وجود دارد و حساسیت واکنش سیستم ایمنی فرد نسبت به بوتاکس کمتر می شود. در کل افرادی که بوتاکس روی عضله های آن ها نمی تواند تاثیر بگذارد، می توانند از این محصول استفاده کنند.

ظاهر طبیعی بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت به دلیل این است که بوتاکس دیسپورت پروتئین کمی در مقایسه با سایر بوتاکس ها دارد و به صورت یکنواخت پخش می شود. همچنین  بوتاکس دیسپورت می تواند خطوط متوسط تا عمیق را پوشش بدهد و در عین حال ظاهر شما طبیعی باقی بماند.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت نسبت به انواع دیگر بوتاکس ها بیشتر است و حتی گفته می شود، میزان ورم و کبودی در این نوع بوتاکس کم تر است.

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس

یکی از عواملی که بر هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت اثر دارد، این است که شما می خواهید در کدام ناحیه ی صورت که چین و چروک در آن ایجاد شده، تزریق بوتاکس انجام دهید و همچنین به چه مقدار مواد برای بوتاکس نیاز دارید، که باعث می شود هزینه ی آن بیشتر یا کم تر شود.

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس
عوامل موثر بر هزینه بوتاکس

یکی دیگر از این عوامل این است که شما در کدام شهر و کدام مرکز می خواهید بوتاکس تزریق کنید. این مشخص است که شما اگر بخواهید در شهرهای بزرگتر که متخصصین معروف دارد،انجام دهید، هزینه ی تزریق بیشتر می شود.

تعداد واحدهایی که شما برای از بین بردن چین و چروک های خود دارید، در افراد، متفاوت است و بستگی به عمق چین و چروک های شما دارد و حتی به ناحیه ی تحت درمان دارد. برای مثال برای خطوطی که در پیشانی شما ایجاد شده، شما به میزان 25 واحد بوتاکس نیاز دارید ولی اگر میزان چین و چروک های شما کمتر باشد و پیشانی ظریف تری داشته باشید، به 10 واحد بوتاکس نیاز دارید.

هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت

هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت، در شهرهای مختلف با هم فرق می کند و به دلیل با کیفیت بودن و پرطرفدار بودن این محصول، قیمت آن بیشتر از بقیه بوتاکس هاست.

در مطب های خصوصی که دکتر متخصص دارند و در انجام تزریق این بوتاکس ماهرترند و مراجعه کننده ی زیادی دارند، هزینه ی تزریق بوتاکس دیسپورت بیشتر است. البته به این که پوست شما چه میزان چین و چروک داشته باشد و عمق این چین و چروک ها چقدر باشد، هزینه  کم یا بیشتر است،

هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت
هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت

زیرا برای چین و چروک هایی که عمق آن ها بیشتر است، واحد بیشتری از بوتاکس تزریق می شود. پس هزینه ی آن نیز به نسبت بیشتر است. هزینه ی تزریق بوتاکس دیسپورت به ناحیه ای از صورت که می خواهید تزریق کنید نیز بستگی دارد.

هزینه ی تزریق بوتاکس دیسپورت به دوزهای مصرفی و مقدار آن نیز بستگی دارد

قبلا هم گفته شد که هزینه ی تزریق بوتاکس دیسپورت به دوزهای مصرفی و مقدار آن نیز بستگی دارد که دوز مصرفی برای ناحیه ی پیشانی با توجه به میزان چین و چروک آن از 20 واحد تا 80 واحد است و برای از بین بردن خط اخم و بین ابروها از 40 واحد تا 80 واحد است.

برای خطوطی که اطراف چشم به وجود آمده است، اغلب 15 واحد تا 30 واحد نیاز است. برای از بین بردن قوس استخوان بینی به 10 تا 20 واحد بوتاکس نیاز است.

پس با توجه به مواردی که گفته شد، هزینه های تزریق بوتاکس دیسپورت به واحد، قسمتی که می خواهید در آن تزریق انجام دهید و متخصصی که می خواهد برایتان این تزریق را انجام دهد، بستگی دارد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید