میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی
هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی

لیست موضوعات

هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی

در این مقاله قصد داریم در رابطه با هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی برای شما صحبت کنیم.

برای آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی به زر کلینیک مراجعه کنید.

همان ‌طور که می ‌دانید پوست انسان روز به ‌روز درحال تغییر کردن می باشد، به دلیل این‌که با افزایش سن، سلول های بسیاری تشکیل می شوند

هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی
هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی

و ممکن است، سلول های فعلی نابود شوند. همان ‌طور که می ‌دانید به ‌مرور زمان و با بالاتر رفتن سن میزان تولید شدن کلاژن و الاستین در پوست بسیار کاهش می یابد و ممکن است، به مرور زمان پوست صورت دچار مشکلاتی مانند چین ‌و چروک شود و از این جهت ظاهر ناخوشایندی برای افراد به وجود بیاورد و سن افراد را بیشتر از حد معمول نشان دهد.

به همین جهت امروزه راه کار های بسیار مفیدی برای برطرف نمودن چین ‌و چروک ‌های پیشانی در نظر گرفته شده است. علم و تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده که توانسته دارو های متفاوتی را به جهت کمک برای زیبا تر شدن تجویز کند.

به ‌غیر از عمل ‌های جراحی روش ‌های تأثیرگذار دیگری می‌ توانند، در فرآیند بر طرف نمودن چین ‌و چروک پیشانی مؤثر باشند.

بر طرف کردن چین و چروک

همه ما می‌ دانیم که رژیم غذایی و مواد آرایشی، تأثیرات مثبتی بر روی زیبایی ما دارند. اگر این مواد به طور صحیح مورد استفاده قرار بگیرند، می توانند باعث شادابی پوست شوند اما در برخی از موارد ممکن است، به دلیل استفاده ‌های غلط پیشانی دچار چین ‌و چروک بسیاری شود.

از همین جهت اغلب افراد راه کار مفیدی مانند بوتاکس را پیشنهاد می دهند تا به این جهت بتوانند به سادگی برای بر طرف نمودن چین ‌و چروک‌ های پوست اقدام کنند.

اغلب افراد به واسطه استفاده از تزریق بوتاکس به ناحیه ی پیشانی خود توانستند نتایج مطلوبی را دریافت کنند و در این راستا چین و چروک موجود در صورت خویش را برطرف کنند.

حتماً شما نیز شنیده‌اید که بسیاری از اطرافیانتان از تزریق بوتاکس استفاده کرده اند تا بتوانند نواقص و ایرادات صورت خود را برطرف کنند.

در همین راستا ممکن است، شما نیز وسوسه شوید که از این روش به جهت برطرف نمودن چین ‌و چروک خود استفاده کنید، اما ممکن است اطلاعات کافی در رابطه با این زمینه نداشته باشید و نیازمند کسب اطلاعات باشید.

در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با بوتاکس پیشانی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. همین طور موضوعی که اغلب افراد ممکن است، در راستای آن سوالات متفاوتی داشته باشند، هزینه ‌های ناشی از تزریق بوتاکس به پیشانی می باشد.

اگر شما نیز از افرادی هستید که کاندیدای استفاده از تزریق بوتاکس به پیشانی هستید و در رابطه با هزینه‌ های تزریق بوتاکس به پیشانی نیازمند کسب اطلاعات هستید، به شما این پیشنهاد را می دهیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

بوتاکس چیست؟

انجام تزریق بوتاکس برای پیشانی به چه صورت می باشد؟

نحوه تزریق بوتاکس برای پیشانی چگونه می باشد؟

چه عواملی در به وجود آمدن خطوط پیشانی نقش دارند؟

مزایای تزریق بوتاکس برای پیشانی کدام موارد می باشند؟

چه افرادی نمی توانند از تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کنند؟

قبل از تزریق بوتاکس به پیشانی چه اقداماتی را باید انجام داد؟

روش ‌های تزریق بوتاکس به پیشانی کدام موارد می باشند؟

بعد از تزریق بوتاکس به پیشانی چه اقداماتی را باید انجام داد؟

توصیه ‌های لازم در رابطه با تزریق بوتاکس به پیشانی کدام موارد می باشند؟

انجام بوتاکس پیشانی در دوران بارداری به چه صورت می باشد؟

آیا تزریق بوتاکس پیشانی با درد همراه است؟

بوتاکس پیشانی برای آقایان به چه صورت می باشد؟

هزینه های معمول درمان به روش بوتاکس شامل کدام موارد می باشند؟

هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی چگونه محاسبه می شود؟

انتخاب پزشک با مهارت در نتیجه بوتاکس پیشانی چه اثراتی را دارد؟

تمدید مجدد بوتاکس برای پیشانی دارای چه شرایطی است؟

پیشگیری از کبودی بعد از تزریق بوتاکس پیشانی چگونه انجام می شود؟

جمع بندی مطالب

 

بوتاکس چیست؟

پاسخ این سوال بسیار ساده می باشد، مطمئناً همه ما با نام بوتاکس آشنایی کلی داریم، ولی ممکن است، قبل از به وجود آمدن داروی مؤثر آن به نام دیگری بوتاکس را می ‌شناختیم.

حتماً شما می ‌دانید که برای استفاده از انواع کنسرو ها نیاز است که ۲۰ دقیقه جوشانده شوند، زیرا این امر می‌ تواند باکتری بتولیتیوم در کنسرو ها را از بین ببرد.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

بتولیتیوم می ‌تواند از خود سمی به جای بگذارد، این سم به نام بوتولیسم شناخته شده است. ممکن است، اگر کنسرو حاوی این سم باشد، افراد را دچار فلج عضلانی بکند.

تا زمان بسیاری کشف نشده بود که این دارو می ‌تواند اثر بسیار مثبتی بر روی بسیاری از نواحی بدن داشته باشد تا این‌که محققان توانستند درک کنند که این سم قابلیت فلج کردن عضلات را دارد و می توانند از آن استفاده ‌های مفید دیگری داشته باشند.

به همین جهت نام آن را بوتاکس گذاشتند و پا به عرصه دنیای دارو های زیبایی گذاشت. پس بوتاکس یک نام تجاری برای سم بتولیتیوم می‌باشد که تغییرات بسیاری در ساختار اصلی آن شده است تا بتواند در این باره مفید واقع شود.

فلج کردن عضلات پوستی

بوتاکس دارویی مؤثر است که با تزریق می تواند باعث فلج کردن عضلات پوستی شود و از این جهت می ‌تواند خطوط پوستی را از بین ببرد و بسیار مفید و کاربردی باشد. داروی بوتاکس به واسطه سم بتولیتیوم ساخته می شود و از این جهت می ‌تواند باعث فلج شدن موقت عضلات گردد.

یکی از مهم‌ ترین دلایل به وجود آمدن چین ‌و چروک در پیشانی حرکت بسیار عضلات می باشد و می ‌تواند بر روی پوست آثار مخربی بگذارد. به واسطه داروی بوتاکس می ‌توان عضلات را فلج کرد تا دیگر حرکتی در عضلات پیشانی صورت نگیرد و همین طور خطوط به ‌وجود آمده برطرف گردند.

تزریق داروی بوتاکس یکی از روش ‌های کم تهاجمی می باشد که می ‌تواند از این جهت برای جوان ‌سازی پوست بسیار مفید باشد.

این روش بسیار ایمن است و می‌ تواند باعث بر طرف نمودن خطوط ظریف و چین‌ و چروک‌ های پیشانی گردد. به همین جهت در بین افراد بسیار کاربرد داشته و توانسته جایگاه ویژه‌ای باز کند و مخاطبان بسیاری به خود جذب کرده است.

فلج کردن عضلات پوستی
فلج کردن عضلات پوستی

انجام تزریق بوتاکس برای پیشانی به چه صورت می باشد؟

عموماً چین ‌و چروک هایی که در ناحیه پیشانی قرار دارند، در زیر عضلات این ناحیه انقباض پیدا کردند و از این جهت ایجاد شده ‌است.

به ‌طور مثال چین و چروک ‌هایی که در ناحیه پیشانی قرار می‌گیرند، همگی افقی هستند و ماهیچه‌ های پیشانی عمودی هستند. هنگامی که ماهیچه های پیشانی منقبض می شوند، مثل تمام زمان ‌هایی که شما ابروان خود را به بالا جهت می‌ دهید، می ‌تواند باعث به وجود آمدن چین‌ و چروک هایی بر روی پیشانی شما گردد.

در این راستا نیز ممکن است، دو عضله‌ای که ما بین ابروان شما قرار دارد، انقباض شود و باعث به وجود و آمدن چین ‌و چروک و خطوطی نیز در بین ابروها باشید و به هنگام منقبض شدن آن‌ ها خطوطی به صورت عمودی در بین دو ابروی شما پدیدار می شود.

به همین جهت بوتاکس می ‌تواند در این راستا بسیار مفید واقع شود و ماهیچه‌ هایی که باعث تحریک عصب می شوند، را تحت تاثیر قرار دهد.

در راستای تزریق بوتاکس پیشانی نیاز است که به ماهیچه‌ هایی که باعث تحریک عصب می‌ شوند، بوتاکس تزریق گردد.

توقف حرکت عضلانی در ناحیه پیشانی

هنگامی که تزریق بوتاکس برای شما انجام می‌ شود، باعث می شود که در ناحیه پیشانی خود حرکت عضلانی شما متوقف شود و به این جهت پوست صاف تری پدیدار می‌ شود و سبب زیبایی بسیاری در صورت شما می شود. ماندگاری بوتاکس زیاد می‌ باشد و به همین جهت مدت زمان زیادی به طول می ‌انجامد که مجدداً پوست شما به واسطه انقباض بیش از حد عضلات چروک شود.

برای تزریق بوتاکس نهایتاً ۱۰ دقیقه زمان نیاز است و بعد از چند روز می توانید، بهبودی بی ‌نظیری را در ناحیه چین‌ و چروک پیشانی مشاهده کنید و از این جهت بتوانید اعتماد به ‌نفس خود را بالاتر ببرید.

طبق گفته پزشکان حدوداً ۱۰ الی ۱۴ روز زمان نیاز است که تزریق بوتاکس بتواند بهترین تاثیر و نتیجه را در قسمت پیشانی شما بگذارد و شما بتوانید از روند عملکرد آن راضی باشید.

توقف حرکت عضلانی در ناحیه پیشانی
توقف حرکت عضلانی در ناحیه پیشانی

نحوه تزریق بوتاکس برای پیشانی چگونه می باشد؟

بهتر است، بدانید اثرات بوتاکس حدوداً ۳ تا ۴ ماه می ‌تواند برای شما باقی بماند، اما این بستگی به سبک زندگی شما دارد. عوامل بسیاری می‌ توانند در کاهش و یا افزایش یافتن این زمان مؤثر باشند.

به همین جهت لازم است، در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای تزریق بوتاکس سن افراد یک مسئله بسیار مهم می باشد، زیرا افرادی که سن های بالاتری دارند، تراکم عضلات به ‌وجود آمده آن‌ ها نسبت به افرادی که سن کمتری دارند، پایین‌ تر می باشد.

به همین جهت افراد با سن بالاتر می ‌توانند تأثیرات بوتاکس در پیشانی را سریع ‌تر از دست بدهند و نسبت به افراد جوان این تزریق دوره کوتاه‌ تری برای آن‌ ها دوام داشته باشد، البته در این راستا ساختار فیزیکی و حالات صورت نیز از تاثیر بسیاری برخوردار است و می ‌تواند در روند ماندگاری بوتاکس تاثیر گذار باشد.

برای تزریق بوتاکس در پیشانی نباید سیگاری باشید، زیرا می تواند تاثیر مخربی بر روی نتیجه تزریق بوتاکس برای پیشانی داشته باشد. همین طور نیاز است که در طی این دوران از رژیم ‌های غذایی خاصی استفاده کنید تا بتواند میزان نگهداری بوتاکس را بیشتر کند.

اغلب افرادی مدت ‌های زیادی در معرض آفتاب هستند و مسلماً پوست آسیب ‌دیده تری دارند. آفتاب نیز یکی از عواملی است که می ‌تواند مدت زمان نگهداری بوتاکس در پیشانی را کمتر کند، البته برخی از افراد اعتقاد بر این دارند که هرچند ماه یک ‌بار مجدداً عمل تزریق بوتاکس به پیشانی را تکرار کنند.

نحوه تزریق بوتاکس برای پیشانی چگونه می باشد؟
نحوه تزریق بوتاکس برای پیشانی چگونه می باشد؟

چه عواملی در به وجود آمدن خطوط پیشانی نقش دارند؟

همان‌ طور که می ‌دانید عوامل متعددی ممکن است، در به وجود آمدن چین ‌و چروک‌ های پیشانی نقش مؤثری داشته باشند. ممکن است، در این زمینه آگاهی کافی نداشته باشید و ناخودآگاه باعث به وجود آوردن چین ‌و چروک در پیشانی خود شوید. به همین جهت قصد داریم در ادامه، در رابطه با عوامل پدید آمدن خطوط پیشانی برای شما اطلاعاتی داشته باشیم.

عموماً بخش خارجی پیشانی حالتی ایزوله دارد، اما با افزایش سن حالات صورت شروع به افتادگی می کند و در قسمت ابروها ممکن است، با شل شدگی عضلات مواجه باشیم.

به همین جهت ممکن است، عضلات تلاش کنند، منقبض شوند تا بتوانند از افتادگی ابرو ها جلوگیری کنند و آن‌ ها را همواره به سمت بالا بکشند.

به همین دلیل با انقباض ماهیچه ها کم کم در پیشانی باعث به وجود آمدن چین ‌و چروک‌ های متفاوتی می‌گردد که می ‌تواند عامل مخربی برای زیبایی شما باشد و زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

عموماً خطوط افقی که بر روی پیشانی وجود دارند، به دلیل بالا بردن بیش از حد ابرو ها تشکیل می شوند. هر چه که فرد عادت داشته باشد، ابرو های خود را به سمت بالا ببرد، ممکن است، در نواحی پیشانی خود دچار چین ‌و چروک ‌های بیشتری باشد و خطوط عمیق ‌تری در پیشانی او ظاهر شوند.

چه عواملی در به وجود آمدن خطوط پیشانی نقش دارند؟
چه عواملی در به وجود آمدن خطوط پیشانی نقش دارند؟

مزایای تزریق بوتاکس برای پیشانی کدام موارد می باشند؟

همان ‌طور که می ‌دانید بوتاکس می ‌تواند تاثیر به سزایی برای جوان‌ سازی صورت داشته باشد و از مزایای بسیاری بهره‌مند است. در ادامه این مطالب قصد داریم به مزایایی که با تزریق بوتاکس پیشانی برای شما در نظر گرفته می شود، بپردازیم.

بوتاکس می ‌تواند خطوط اخم و چین ‌و چروک‌ هایی که بر روی پیشانی به وجود آمده است، را بر طرف کند و صورتی شاد به شما هدیه دهد.

بوتاکس یک ماده حرفه ‌ای می باشد که می‌ تواند راز زیبایی شما باشد و به غیر از در نظر گرفتن سن و جنسیت شما بتواند، در روند زیبا سازی شما بسیار مفید واقع شود.

عموماً بوتاکس برای درمان و برطرف نمودن خطوط و چین ‌و چروک‌ های پیشانی استفاده می‌شود و می‌ تواند جوان ‌سازی صورت را به حالت طبیعی خود بازگرداند. اغلب افراد از نتایج به دست آمده از بوتاکس، راضی بوده‌ اند.

در روش درمانی به واسطه بوتاکس برای برطرف نمودن چین ‌و چروک ‌های پیشانی نیازی به جراحی و بی‌ حسی ‌های قبل از آن ندارد و بسیار سریع و آسان اتفاق می ‌افتد.

نیاز به دوره نقاهت ندارد

در این روش بیمار نیازی به دوره نقاهت ندارد و احتیاج به استراحت های طولانی مدت ندارد و می ‌تواند فوراً فعالیت ‌های روزانه خود را انجام دهد.

در این روش درمانی بیمار درد بسیار کمی احساس می ‌کند و گاهی در برخی از موارد اصلاً دردی احساس نمی ‌کند، زیرا پزشک مورد نظر به واسطه بی‌حسی ‌های موضعی میزان درد او را کاهش داده است.

بیمار بعد از انجام تزریق بوتاکس بسیار راحت می باشد و هیچ‌گونه عوارضی بعد از آن ندارد.

بیمار بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس برای پیشانی می‌ تواند نتیجه آن را مشاهده کند.

این روش غیر تهاجمی می باشد و بسیار ایمن است.

نسبت به جراحی زیبایی، روش بوتاکس برای بر طرف نمودن چین ‌و چروک ‌های پیشانی از هزینه بسیار کمی برخوردار است.

نیاز به دوره نقاهت ندارد
نیاز به دوره نقاهت ندارد

چه افرادی نمی توانند از تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کنند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر شما نیاز است، بگوییم بوتاکس هیچ‌ گونه عوارضی ندارد و می‌ تواند برای تمامی افراد مورد استفاده قرار بگیرد، اما به دلیل موقعیت هایی که ممکن است، در بدن برخی افراد وجود داشته باشد، ممکن است، برای آن ‌ها روشی مناسب نباشد.

چه افرادی نمی توانند از تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کنند؟
چه افرادی نمی توانند از تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کنند؟

در ادامه این مطلب برای شما عنوان خواهیم کرد که چه افرادی نمی ‌توانند از روش بوتاکس برای بر طرف نمودن خطوط پیشانی خود استفاده کنند.

کسانی که تا ۲ هفته قبل از انجام بوتاکس از انواع واکسن ها استفاده کرده باشند.

ممکن است، برخی از افراد به دلیل حساس بودن سابقه حساسیت به بوتاکس داشته باشند.

کسانی که از دارو های ضد انعقاد کردن خون استفاده می کنند، کاندیدای مناسبی برای بوتاکس نیستند.

افرادی که از بیماری ‌های عفونی و التهابی در صورت خود رنج می ‌برند، نمی ‌توانند از بوتاکس استفاده کنند.

ممکن است، اغلب افراد به پروتئین‌ ها حساسیت داشته باشند.

کسانی که از بیماری ام اس رنج می ‌برند، کاندیدای خوبی برای تزریق بوتاکس نیستند.

افرادی که از مشکل نارسایی کلیه رنج می ‌برند، نمی توانند بوتاکس کنند.

افرادی که از نظر ایمنی بدنی ضعیف می باشند.

بیماران قلبی و عروقی نمی ‌توانند از بوتاکس استفاده کنند.

بانوانی که در دوران حاملگی یا شیردهی هستند، مجاز به استفاده از بوتاکس نیستند.

افراد زیر ۱۸ سال کاندیدای مناسبی برای بوتاکس نمی ‌باشند.

افرادی که دچار افتادگی پلک هستند.

کسانی که در صورت خود زخم عمیق بسیار دارند.

کسانی که پوست بسیار ضخیمی دارند.

افرادی که صورت نا متقارنی دارند.

افرادی که در قسمت پیشانی خود دچار عارضه‌ های پوستی می باشند.

قبل از تزریق بوتاکس به پیشانی چه اقداماتی را باید انجام داد؟

یکی از دلایلی که توانسته تزریق بوتاکس را بین مردم رواج بدهد، این است که قبل از تزریق بوتاکس نیاز به هیچ‌ گونه آمادگی خاصی نیست، البته پزشک مورد نظر شما، برای این‌که از ایجاد کبودی و قرمزی در سطح پوست شما جلوگیری کند پیشنهاد می کند، در روز قبل از تزریق از داروی آسپرین و هر داروی دیگری که حاوی آسپرین می باشد، استفاده نکنید.

دارو های دیگری که ممکن است، در داخل آن ‌ها آسپرین وجود داشته باشد، مانند بیشتر مسکن ‌هایی است که در داروخانه‌ ها بدون نسخه پزشک به فروش می‌ رسند، البته استامینوفن جزء این دسته از دارو ها به حساب نمی ‌آید.

به همین جهت پزشک پیشنهاد می‌کند که از این دسته دارو ها استفاده نکنید. اگر فردی قبل از تزریق بوتاکس برای پیشانی از قرص هایی نظیر وارفارین و پلا ویکس استفاده کند، باعث رقیق شدن خون او می‌گردد و ممکن است، بعد از تزریق بوتاکس در پیشانی دچار کبودی و قرمزی در سطح پوست خود باشد.

در همین راستا کشیدن سیگار نیز می ‌تواند باعث به وجود آمدن کبودی های پوست فرد بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی شود. پزشک مد نظر توصیه می‌کند که حدوداً چند روز قبل از بوتاکس از سیگار استفاده نکنید.

ممکن است، پوست برخی از افراد نازک باشد و فوراً دچار کبودی شوند، این افراد می ‌توانند از دارو های گیاهی و طبیعی استفاده کنند تا از این جهت بتوانند میزان کبودی های سطح پوست خود را بعد از تزریق بوتاکس کاهش دهند

و در این راستا دچار قرمزی و کبودی نشوند، اما به طور کلی قبل از تزریق بوتاکس هیچ‌ گونه آمادگی خاصی برای شما در نظر گرفته نمی شود و می ‌توانید به راحتی از انجام این تزریق لذت ببرید.

قبل از تزریق بوتاکس به پیشانی چه اقداماتی را باید انجام داد؟
قبل از تزریق بوتاکس به پیشانی چه اقداماتی را باید انجام داد؟

روش ‌های تزریق بوتاکس به پیشانی کدام موارد می باشند؟

عموماً برای تزریق بوتاکس به پیشانی نیاز است که پزشک چندین مرحله را طی کند. برای اطلاعات بیشتر شما در رابطه با مراحل تزریق بوتاکس به پیشانی اطلاعاتی داریم:

در ابتدای کار نیاز است که بیمار بر روی تخت های مخصوص این عمل که قسمت پشتی آن به حالت نیمه نشسته می باشد، بنشیند.

سپس به واسطه پزشک قسمتی از پوست پیشانی که قرار است، تزریق در آن نواحی صورت بگیرد، پاک‌ سازی و تمیز می شود.

بعد از انجام پاک ‌سازی در نواحی تزریق، نیاز است که پزشک به واسطه ماژیک مخصوص بخش‌هایی که قرار است، در آن ناحیه تزریق صورت بگیرد را علامت‌گذاری کند تا به این جهت بتواند تزریق بهتری برای بیمار انجام دهد. ممکن است، محل دقیق این تزریق ‌ها در افراد مختلف متفاوت باشد.

به‌ طورکلی نشانه‌گذاری این قسمت ها به علت کارکرد ماهیچه در زمان چروک بودن پیشانی بستگی دارد و برای همه افراد متفاوت می باشد.

درمان خطوط افقی پیشانی

برای درمان خطوط افقی پیشانی معمولاً تزریق بوتاکس با بالا بردن ابرو ها همراه می باشد و نیاز است که با بالا رفتن ابرو ها در خطوط افقی یا ما بین پیشانی تزریق انجام شود، زیرا اگر فقط به عضلات پیشانی بوتاکس تزریق شود، باعث می شود، افتادگی ابرو ها اتفاق بیفتد و همین طور سنگینی بسیاری در پیشانی ایجاد می کند.

بعد از این‌که پزشک مد نظر نواحی تزریق را تشخیص داد، لازم است، تزریق بوتاکس به عضله را آغاز کند. این کار چیزی حدوداً ۱ تا ۲ دقیقه برای شما زمان می ‌برد و در این راستا هیچ ‌گونه دردی حس نمی ‌شود.

بعد از این‌که پزشک مد نظر تزریق را در نواحی پیشانی انجام داد نیاز است که به عضلات پیشانی فرد میزان اندکی فشار وارد کند تا از این جهت باعث جلوگیری از کبود شدن پوست آن نواحی گردد.

و در آخر نیاز است که علامت‌گذاری های روی پوست محو شوند.

درمان خطوط افقی پیشانی
درمان خطوط افقی پیشانی

بعد از تزریق بوتاکس به پیشانی چه اقداماتی را باید انجام داد؟

بهتر است، برای اثر بخشی بهتر پس از تزریق بوتاکس، رسیدگی ها و توجهات زیر را انجام دهید:

تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی، نیاز است که از دراز کشیدن بر روی قسمت پیشانی و یا ماساژ دادن آن نواحی شدیداً اجتناب نمود، زیرا این موضوع باعث می ‌شود، بوتاکس تزریق ‌شده در سطح پوست شما جا به جا شود و آن را به سمت پلک بالایی حرکت دهد و از این جهت ممکن است، فرد در پلک خود احساس سنگینی داشته باشد و یا حتی در برخی از موارد دچار افتادگی پلک شود.

عموماً تأثیرات بوتاکس بر روی پلک در ۷ تا ۲۱ روز از بین می ‌رود، اما برای این‌که بتوانید با آن مقابله کنید، می ‌توانید از قطره چشم لپیودین استفاده کنید تا این موارد را برطرف کنید.

امکان دارد، برخی از افراد به دلیل حساسیت ‌های زیاد، بعد از تزریق بوتاکس دچار سردرد شوند. پزشک مورد نظر توصیه می‌کند که می ‌توانند با استفاده از مسکن‌ های قوی مانند استامینوفن این سر درد را برطرف کرد.

کبودی در ناحیه تزریق

بهتر است، بدانید در برخی از افراد ممکن است، نواحی که تزریق در آن ‌جا صورت گرفته است، دچار کمی کبودی شود، اما مسئله نگران ‌کننده ‌ای نمی‌ باشد و به کمک آرایش پوشانده می شود. عموماً این کبودی در چند روز آتی بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی رفع می‌گردد.

برای تاثیر تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی باید ۳ تا ۱۰ روز صبر کنید. در این بازه زمانی به‌ طور کامل مشخص می‌ شود که نتیجه دلخواه آن را گرفته ‌اید. عموماً نتیجه تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی به میزان تزریق بوتاکس و فیزیولوژی فرد متغیر است، اما ماندگاری آن ۲ تا ۷ ماه دوام دارد. ممکن است، بوتاکس در بدن برخی از افراد زودتر حل شود.

امکان این‌که در برخی از بیماران پزشک درخواست کند، به ‌جهت این‌که اولین بار است، از تزریق بوتاکس در بدن خود استفاده می‌کنند، به مدت ۲ تا ۳ هفته بعد از تزریق، مجدداً برای معاینه و ویزیت نزد پزشک بازگردند.

برای نتیجه اثر بخش بیشتر تزریق بوتاکس نیاز است که ۱ یا ۲ بار در سال مجدداً این تزریق در نواحی پیشانی خود تکرار کنید.

کبودی در ناحیه تزریق
کبودی در ناحیه تزریق

توصیه ‌های لازم در رابطه با تزریق بوتاکس به پیشانی کدام موارد می باشند؟

پزشکان توصیه می‌کنند، بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی به مدت ۲۴ ساعت از ورزش خودداری کنید، البته استفاده کردن از ورزش ‌های سبک مثل:

شنا، پیاده ‌روی و دو خیلی نرم مشکل ‌ساز نمی‌ باشد، اما اگر ورزش سنگین انجام دهید و فعالیت زیادی داشته باشید، می تواند آثار بوتاکس را طی چند هفته از بین ببرد و این بسیار نا خوشایند می باشد.

برای این‌که بتوانید نتیجه بوتاکس را ماندگار کنید، بهتر است، در چند ساعت اولیه از خم شدن ‌های طولانی مدت پرهیز کنید و هرگز سنگینی صورت خود را بر روی پیشانی قرار ندهید.

همان ‌طور که می‌ دانید بوتاکس باعث می‌ شود، عضلات صورت مورد هدف قرار بگیرند به همین جهت بهتر است، از برخورد باد شدید به پیشانی پیشگیری کرد.

دوچرخه ‌سواری و موتور سواری

در همین راستا نیاز است که از دوچرخه ‌سواری، موتور سواری و سایر فعالیت ‌هایی که باعث خوردن باد به پیشانی شما می شوند تا ۲۴ ساعت بعد از بوتاکس خودداری کنید.

محققان توصیه می کنند، در این راستا بهتر است که از سفر های هوایی به مدت ۱ هفته جلوگیری کنید، زیرا فشار هوا می ‌تواند موجب آسیب ‌رسانی به عضلات پوست شود.

به همین جهت توصیه می شود، پوست ناحیه پیشانی خود را تا چند روز لمس نکنید و به آن اجازه دهید که دوره مراقبت بعد از تزریق را به خوبی سپری کند.

همان ‌طور که می ‌دانید دوره نقاهت بوتاکس پیشانی طولانی نمی باشد و نهایتا در حد چند ساعت است، اما برای این‌که بتوانید ماندگاری بوتاکس را در پوست خود حفظ کنید، بهتر است که چند روز مراقب آن باشید.

پزشکان توصیه می‌کنند، بوتاکس پیشانی برای افراد بین بازه سنی ۱۸ تا ۶۵ سال مناسب می باشند و افرادی که در این گروه سنی قرار ندارند، بهتر است، از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی خود خودداری کنند، زیرا در خارج از این سن پوست افراد دارای حساسیت بسیاری می باشد و ممکن است، با تغییرات بوتاکس سازگاری نداشته باشد.

دوچرخه ‌سواری و موتور سواری
دوچرخه ‌سواری و موتور سواری

انجام بوتاکس پیشانی در دوران بارداری به چه صورت می باشد؟

طبق تحقیقات به ‌عمل‌آمده هیچ ‌گونه آثار مخربی ازتزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی در دوران بارداری و خانمان گزارش نشده است. بوتاکس تاثیر زیادی بر روی جنین در شکم مادر و یا نوزادان شیرخواری که از شیر مادر تغذیه می کنند، نخواهد داشت، البته برخی از پزشکان در این رابطه تردید دارند،

به همین دلیل هیچ پزشکی نمی ‌تواند به بیمار باردار خود را مطمئن کند که تزریق بوتاکس هیچ تاثیر منفی بر روی جنین و یا فرزند او نخواهد گذاشت.

اغلب پزشکان در این راستا توصیه می‌کنند که بهتر است، انجام بوتاکس پیشانی را به قبل از بارداری و یا بعد از دوران شیردهی فرزندتان موکول کنید، زیرا سلامت فرزند شما مهم‌ ترین مسئله در زندگی شماست.

آیا تزریق بوتاکس پیشانی با درد همراه است؟

حتماً می‌ دانید که اگر تزریق در هر جای بدن اتفاق بیفتد، میزان اندکی درد با آن همراه است. همان طور که برای آزمایشات متعدد و آمپول از تزریق استفاده کرده‌اید، می ‌دانید که میزان اندکی درد با خود همراه دارد

اما بهتر است، بدانید سوزن ‌هایی که برای تزریق بوتاکس استفاده می شوند، بسیار نازک هستند و از همین جهت باعث می شوند، درد نا چیزی اتفاق بیفتد و در برخی از موارد اغلب افراد اصلاً آن را حس نمی‌کنند

اما اگر شما از دسته افرادی هستید که حساسیت های زیادی دارید و نگران درد های ناشی از بوتاکس هستید، نگران نباشید می‌توانید با قرار دادن یک تکه یخ بر روی ناحیه پیشانی خود، باعث بی ‌حسی این نواحی شوید و دردی حس نکنید، البته در برخی از موارد ممکن است،

به دلیل حساسیت بیش از حد شما طبق آزمایشات نشان داده، پزشک از مواد بی ‌حسی موضعی برای شما استفاده کند، البته ممکن است، بعد از این‌ که بی‌ حسی اثر خود را بر روی پوست شما از دست داد، میزان اندکی در نواحی تزریق احساس ناراحتی کنید.

آیا تزریق بوتاکس پیشانی با درد همراه است؟
آیا تزریق بوتاکس پیشانی با درد همراه است؟

بوتاکس پیشانی برای آقایان به چه صورت می باشد؟

اغلب افراد بر این باورند که زیبایی مختص بانوان می ‌باشد. لازم به ذکر است، بگوییم که این تصور غلطی است. آقایان نیز نیازمند زیبایی در چهره هستند.

تزریق بوتاکس فقط مخصوص بانوان نمی باشد و آقایان می ‌توانند از این روش برای بر طرف نمودن چین و چروک‌ های موجود در پیشانی خود استفاده کنند و از این جهت زیبایی بیشتری به صورت خود بدهند.

چین ‌و چروک‌ های به ‌وجود آمده در پیشانی آقایان باعث بالا بردن سن آن ‌ها و شکسته به نظر آمدن می ‌شود. به همین جهت آقایان نیز می ‌توانند برای بر طرف نمودن چروک هایی در نواحی پیشانی خود از روش بوتاکس استفاده بهینه‌ای داشته باشند. امروزه اغلب آقایان نیز برای این‌که بتوانند نواقص صورت خود را بر طرف کنند، از تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند.

بوتاکس پیشانی برای آقایان به چه صورت می باشد؟
بوتاکس پیشانی برای آقایان به چه صورت می باشد؟

هزینه های معمول درمان به روش بوتاکس شامل کدام موارد می باشند؟

همان‌ طور که می ‌دانید هزینه‌ های شما برای درمان به واسطه بوتاکس، به تخصص پزشکی که قرار است، تزریق بوتاکس برای شما انجام دهد و میزان مورد نیاز دارو بستگی دارد. به طور معمول هزینه یک واحد بوتاکس متفاوت می باشد و بستگی به نوع کشور ارائه دهنده آن دارد.

این مبلغ ها ممکن است، با توجه به منطقه زندگی میزان کمی تغییر داشته باشد. کیفیت بوتاکس یک عامل اصلی در رابطه با تعیین کردن هزینه ‌های بوتاکس به شمار می‌آید.

برای این‌که بتوان بوتاکس موفقیت آمیزی را انجام داد، نیاز است که کیفیت داروی بوتاکس و برند آن مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، البته اغلب مراکز مراقبت از پوست و پزشکان تخفیفات بسیاری برای بیماران خود شامل می شوند و به این جهت می‌ توانند هزینه ‌های وارد بر درمان بوتاکس را کمتر کنند.

عموماً در مطب‌ های مراقبت از پوست با توجه به در نظر گرفتن برند بوتاکس و موضع تزریق بوتاکس بر روی پیشانی، هزینه بوتاکس متفاوت می باشد. به‌ عنوان نمونه تصور کنید که با استفاده از یک برند انگلیسی با کیفیت، تزریق بوتاکس خود را انجام می ‌دهید.

هزینه بالاتر

به این جهت بالاترین هزینه، ممکن است، برای شما شامل شود، اما بهترین نتیجه را نیز می ‌توانید از آن بگیرید، زیرا مواد استفاده بوتاکس از برند محبوبی تشکیل شده اند

اما ممکن است، هزینه ‌های یک بوتاکس کره‌ای قیمت متوسط تری نسبت به انگلیسی داشته باشد. همین طور در این راستا برند چینی می‌ تواند کمترین قیمت را داشته باشد. به همین روند ممکن است، نتایج به واسطه برند های متفاوت گوناگون باشد و بر روی هزینه های آن اثر گذار باشد.

ارائه دادن هزینه و قیمت تزریق بوتاکس برای هر پزشک متفاوت می باشد و ممکن است، هر پزشک بر اساس ناحیه مد نظر قیمت تعیین شده‌ای در نظر بگیرد.

به ‌عنوان نمونه برای خطوط پیشانی یک ناحیه و برای خطوط دور چشم یک ناحیه دیگر قیمت در نظر می‌گیرند تا به این جهت بتوانند هزینه ‌های تزریق بوتاکس برای پیشانی را تعیین کنند. پزشکان بر اساس میزان واحد های تزریقی از مراجعه‌کننده هزینه دریافت می‌کنند.

به همین دلیل یکی از موارد تأثیرگذاری که می ‌تواند بر روی قیمتهای تزریق بوتاکس تاثیر گذار باشد، تعداد هر واحد از بوتاکس می باشد.

ویال‌ های بوتاکس دارای ۲ اندازه هستند: ویال‌ های ۵۰ واحدی و ویال‌ های ۱۰۰ واحدی. با توجه به چین ‌و چروک ‌های محدوده پیشانی شما پزشک تشخیص می دهد که چه تعداد واحد های تزریق برای چین‌ و چروک ‌های شما کافی می باشد و می‌ تواند برای از بین بردن آن کارایی مفیدی داشته باشد.

هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی چگونه محاسبه می شود؟

به‌ طورکلی هزینه ‌هایی که تزریق بوتاکس پیشانی ممکن است، برای شما متحمل شود، متغیر می باشد. تمامی مطب ‌ها و کلینیک ‌ها براساس ناحیه پیشانی و میزان چین ‌و چروک شما می ‌توانند، هزینه ‌های وارد بر آن ‌ها را دسته ‌بندی کنند.

در همین راستا بعضی از پزشکان و کلینیک ‌ها نیز بر اساس تعداد واحد های تزریق، ممکن است، هزینه‌ های متفاوتی برای شما در بر داشته باشند.

عوامل بسیاری بر روی هزینه بوتاکس پیشانی تاثیرگذار است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از این‌که نسبت به انجام بوتاکس اقدام نمایید، یک جلسه مشاوره با پزشک معالج خود داشته باشید تا از این جهت بتوانید هزینه ‌های وارد برای تزریق بوتاکس در پیشانی را برآورد کنید و آگاهی لازم در این زمینه را کسب کنید.

در این جلسات پزشک می تواند روش کاری خود را برای شما شرح دهد و از نوع برندی که برای درمان شما استفاده می‌کند، شما را آگاه سازد.

این جلسات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و به غیر از این‌که می ‌توانید آگاهی لازمی در رابطه با هزینه‌ های بوتاکس برای پیشانی داشته باشید، می توانید کمک به سزایی به پزشک خود در راستای شناختن پوست خود کنید تا به این جهت بتواند بهینه ‌ترین تزریق را برای شما انجام دهد.

همان ‌طور که می‌دانید هزینه‌ های تزریق بوتاکس برای پیشانی به فاکتور های مهمی بستگی دارد که لازم می ‌دانیم در ادامه این مطالب برای شما در رابطه با این عوامل مؤثر مفصلاً صحبت کنیم:

  • اندازه پیشانی که نیاز به درمان دارد

هر چقدر که میزان محدوده چین و چروک افزایش بیابد، مسلماً درمان آن با هزینه بالاتری رو به رو خواهد بود، البته بسیاری از کلینیک ‌ها در این راستا تخفیفات بسیاری به مراجعه‌کنندگان خود می دهند تا به این جهت بتوانند دارمان مفیدی برای چین ‌و چروک پیشانی در نظر بگیرند.

اندازه پیشانی که نیاز به درمان دارد
اندازه پیشانی که نیاز به درمان دارد
  • دوز مورد نیاز دارو برای درمان

در برخی اوقات میزان چین ‌و چروک ‌های به‌ وجود آمده در پیشانی شما بسیار شدید می باشد. به همین جهت نیاز است که پزشک مد نظر واحد های بیشتری از داروی بوتاکس را برای شما در نظر بگیرد و این عامل نیز می ‌تواند در راستای افزایش هزینه بوتاکس پیشانی تاثیرگذار باشد.

یکی از مهم‌ ترین پارامتر ها در مشخص نمودن هزینه ‌های بوتاکس برای پیشانی مقدار محلولی می باشد که باید جهت بر طرف نمودن چین‌ و چروک تزریق شود. بهتر است، قبل از مراجعه به پزشک از مقدار مورد نیازی که قصد تزریق دارو دارید، مطلع شوید.

البته لازم به ذکر است، در جلسه مشاوره ممکن است، نتوانید میزان دقیق دوز دارو را شناسایی کنید، زیرا درحین تزریق ممکن است، پزشک مجبور شود، میزان بیشتری محلول برای شما تزریق کند و به واسطه آن محلول اولیه، نتواند نتیجه بهبود خوبی بگیرد.

  • هزینه کلینیک و دستمزد پزشکان

بهتر است، بدانید علاوه بر اینکه نیاز است، هزینه محلول را پرداخت کنید، به علت خدمات بسیاری که کلینیک و پزشک مد نظر برای شما در نظر می‌ گیرند، هزینه‌ای از شما دریافت می کنند، البته تمامی این هزینه ‌ها بستگی به کلینیک مد نظر و پزشک مخصوص شما دارد.

  • نیاز به تزریق مجدد

ممکن است، در برخی از موارد تشخیص پزشک این باشد که شما نیاز به چند جلسه درمانی به واسطه بوتاکس دارید تا بتوانید چین‌ و چروک محدوده‌ی پیشانی خود را برطرف کنید.

این فاکتور رابطه مستقیمی به عمیق بودن چین‌ و چروک ‌های پیشانی شما دارد. به همین جهت یکی از پارامتر های تاثیرگذار در مشخص نمودن هزینه‌ های تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی تعداد ویزیت ها و جلسه های ملاقات هستند و می ‌توانند باعث افزایش هزینه ‌های موجود شوند. هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای شما در نظر گرفته می ‌شود

البته برخی از پزشکان هستند که توانایی انجام شیوه ی درمانی را در یک جلسه دارند و به جای در نظر گرفتن چندین جلسه می توانند بر طرف نمودن چین‌ و چروک ‌های شما را در یک جلسه انجام دهند که ممکن است، این راه کار نیز با توجه به زمان، هزینه متفاوتی داشته باشد.

نیاز به تزریق مجدد
نیاز به تزریق مجدد
  • هزینه‌ های قبل و بعد از تزریق بوتاکس

به ‌جهت این‌که پزشک نیاز دارد، پوست شما را به طور کامل بشناسد و در رابطه با آن در رابطه با جنس آن اطلاعاتی داشته باشد، نیاز است که آزمایشاتی در این قبیل انجام دهید.

پزشک مد نظر آزمایشاتی به تشخیص خود برای شما در نظر می‌گیرد، البته در بسیاری از مواقع در نظر گرفتن این آزمایش‌ ها نیاز نمی ‌باشد. هنگامی پزشک تشخیص می دهد که نیاز به استفاده از آزمایشات قبل از تزریق بوتاکس دارید که بیمار به جهت نگرانی های قبل از عمل درخواست بیهوشی داشته باشد

البته بهتر است، بدانید که این موضوع بسیار کم پیش می آید، زیرا حدوداً ۹۰ درصد از عمل‌ های بوتاکس به صورت سر پایی انجام می شوند و فقط به واسطه یک بی ‌حسی موضعی انجام می گیرند.

شدت کبودی و قرمزی بعد از تزریق بوتاکس نیز ممکن است، بر هزینه‌ های بوتاکس پیشانی تاثیرگذار باشد. ممکن است، پوست شما به جهتی نتواند فرآیند عمل را به سرعت انجام دهد. به این جهت پزشک مورد نظر برای شما دارو های تقویتی تجویز می کند تا بتواند در این راستا به کاهش تورم و بهبودی پوست شما کمک بهینه ‌ای داشته باشد.

در همین راستا بهتر است، بدانید قبل از مراجعه به مطب پزشک از افرادی که تجربه تزریق بوتاکس داشته اند، اطلاعاتی را کسب کنید تا بتوانید هزینه ‌های وارد بر تزریق بوتاکس برای پیشانی را برآورد کنید.

  • مناطقی از پیشانی که نیاز به درمان دارند

ممکن است، برخی از مناطق پیشانی دارای چین‌ و چروک بیشتری باشند. عمق چین ‌و چروک ‌ها بیشتر نیازمند تزریق بیشتر می باشند. به همین جهت این عامل نیز در هزینه تزریق بوتاکس پیشانی تاثیر گذار است.

  • موقعیت مکانی کلینیک مد نظر

عموماً هزینه بوتاکس در شهر های بزرگ و مناطقی که کلینیک در آن واقع شده است، گران ‌تر می باشد. به دلیل این‌که می ‌توانند خدمات بیشتری ارائه دهند، ممکن است، هزینه‌ های وارد بر آن با توجه به پرسنل، خدمات و کارایی ‌های دیگر برای شما متفاوت باشد.

به همین جهت یکی دیگر از عوامل مؤثر بر هزینه بوتاکس پیشانی موقعیت جغرافیایی کلینیک و یا مطب می باشد و می‌ تواند تاثیر بسیاری در افزایش یافتن هزینه های بوتاکس باشد.

  • اعتبار پزشکی که درمان بوتاکس را برای شما انجام می دهد،

برای این‌که بتوانید بوتاکس انجام دهید، نیاز است که از یک تکنیسین خوب استفاده کنید تا از این طریق بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید. ممکن است، در برخی از موارد هزینه ‌های کمتری را پرداخت کنید و فرد مورد نظر تسلط کافی برای تزریق بوتاکس نداشته باشد و نتیجه مفیدی را از روند تزریق بوتاکس به پیشانی نگیرید

اما مسلماً قیمت کم مبنی بر مفید بودن و کارایی داشتن نمی‌ باشد. به ‌هرحال یکی از عوامل مؤثری که می‌ تواند در افزایش هزینه بوتاکس تاثیرگذار باشد، تخصص فردی است که قرار است، درمان را برای شما انجام دهد.

اعتبار پزشکی که درمان بوتاکس را برای شما انجام می دهد،
اعتبار پزشکی که درمان بوتاکس را برای شما انجام می دهد،

انتخاب پزشک با مهارت در نتیجه بوتاکس پیشانی چه اثراتی را دارد؟

برای این‌که بتوانید نتیجه بهتری از روند تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی خود داشته باشید، نیازمند است که حتماً از یک پزشک با تخصص کمک بگیرید، زیرا پزشکی که در این راستا اطلاعات کافی و دقیق داشته باشد، می‌ تواند نواحی مناسبی را برای تزریق بوتاکس انتخاب کند.

بخش‌ هایی که قرار است، تزریق بوتاکس در آن‌ جا انجام بگیرد، ارتباط بسیار مستقیمی به عضله ‌ها دارد. به همین جهت نیازمند تجربه می باشد.

پزشک با مهارت می ‌تواند در این راستا بسیار مفید باشد. اگر فاصله ها در تزریق بوتاکس بسیار کم باشد، امکان دارد که ماهیچه ‌های شما دچار بسط شوند.

به همین جهت حرفه‌ای بودن پزشک در این زمینه یکی از مهم ‌ترین موارد می باشد. تزریق بوتاکس یک امر بسیار تخصصی می باشد، امکان دارد، در اثر تزریق اشتباه افراد ماهیچه‌ های خود را از دست بدهند. تشخیص پزشک می تواند نتیجه اثر بخشی در راستای تزریق بوتاکس برای پیشانی داشته باشد.

امکان این‌که به واسطه تزریق بوتاکس میزان کمی از ماهیچه‌ های افراد از کار بیفتد بسیار است، اما برخی از افراد نیز فقط دچار کمی ضعف ماهیچه ‌ای می ‌شوند.

پزشک متبحر

پزشکی که تبحر کافی را داشته باشد، قادر است با صلاحیت خویش تشخیص دهد که کدام بخش از ماهیچه های پیشانی شما نیاز به تزریق بوتاکس دارد و می‌ تواند تشخیص دهد که کدام طرف ماهیچه ‌های صورت شما ضعیف ‌تر و یا قوی ‌تر می باشد.

برای این‌که بتوانید نتیجه دلخواهی از روند بوتاکس داشته باشید، باید این امر به واسطه یک پزشک حاذق اتفاق بیفتد. پزشک شما موظف است، شما را در این زمینه آگاه کند که مقدار دوز و اندازه بوتاکس برای پیشانی شما چه میزان کافی می باشد

زیرا یکی از عوامل بسیار مهمی که می ‌تواند در نتیجه اثر بخشی بوتاکس تاثیر داشته باشد، میزان دوز تزریق دارو می باشد. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، می‌ توانید از پزشک خود پرس ‌و جو کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

پزشک متبحر
پزشک متبحر

تمدید مجدد بوتاکس برای پیشانی دارای چه شرایطی است؟

بعد از این ‌که شما تزریق بوتاکس برای پیشانی را انجام دادید، حدوداً زمانی بین 60 تا 180 روز زمان لازم است تا اثرات بوتاکس بر روی صورت شما حفظ و ماندگار شود،

اما ممکن است، در همه افراد این ماندگاری زمان معینی نباشد و متفاوت باشد. ممکن است، شما نیز از دسته افرادی باشید که برای اولین بار از بوتاکس استفاده می‌کنید.

به همین جهت نکته قابل اهمیتی که در این راستا وجود دارد، این است که بتوانید در رابطه با تمدید مجدد بوتاکس در ناحیه پیشانی خود از تجربیات پزشک خود استفاده کنید و از او مشاوره بگیرید.

اصولاً هنگامی تزریق مجدد انجام می شود که آثار تزریق بوتاکس قبلی در ناحیه پیشانی از بین رفته باشد، اما در برخی از موارد پزشکان معتقدند نباید در این امر فاصله زیادی انداخت و اجازه دهید که آثار تزریق قبلی از بین برود، سپس از تمدید بوتاکس استفاده کنید.

به طور کلی بوتاکس به این جهت صورت می‌گیرد که بتوانیم فعالیت عضلات و ماهیچه ‌ها را متوقف کنیم و ماهیچه‌ ها نتوانند مجددا بازسازی شوند.

در برخی از موارد مشاهده شده که تمدید مجدد بوتاکس در ناحیه پیشانی به ۲ سال بعد موکول شده و تمامی این تنها بستگی به فرد مورد نظر دارد.

پیشگیری از کبودی بعد از تزریق بوتاکس پیشانی چگونه انجام می شود؟

برای این‌که بتوانید از کبود شدن نواحی تزریق جلوگیری کنید، نیاز است که موارد زیر را رعایت کنید:

  • تا ۱ هفته قبل از درمان از دارو های آسپرین استفاده نکنید.
  • از ویتامین E به مدت ۲ تا ۳ روز قبل از تزریق استفاده نکنید.
  • از فعالیت های شدید تا قبل از ۲۴ ساعت از تزریق خودداری کنید.
  • مصرف قرص آرونیکا از ۲ هفته قبل توصیه نمی ‌شود.
پیشگیری از کبودی بعد از تزریق بوتاکس پیشانی چگونه انجام می شود؟
پیشگیری از کبودی بعد از تزریق بوتاکس پیشانی چگونه انجام می شود؟

جمع بندی مطالب

به وجود آمدن چین ‌و چروک در نواحی پیشانی یکی از عواملی است که می ‌تواند عامل مخربی در زیبایی افراد باشد. به همین جهت در این مقاله قصد داشتیم، در رابطه با تزریق بوتاکس به پیشانی برای شما مطالب مفیدی داشته باشیم تا از این جهت بتوانید چین ‌و چروک ‌های پیشانی خود را به واسطه بوتاکس برطرف کنید.

در این مقاله چگونگی انجام تزریق بوتاکس برای پیشانی را برای شما شرح دادیم تا بتوانید با اطلاعات کامل از این روش استفاده کنید.

تزریق بوتاکس برای پیشانی دارای مزایای بسیاری است که در مطالب بالا توانستیم تعداد بی ‌شماری از مزایای آن را عنوان کنیم. در تزریق بوتاکس ممکن است، برخی از افراد محدودیت داشته باشند و بهتر است که از این روش استفاده نکنند.

یکی از عوامل مؤثری که اغلب افراد درگیر آن هستند، هزینه تزریق بوتاکس به پیشانی می باشد. در این مقاله قصد داشتیم در رابطه با این موضوع مفصلاً برای شما صحبت کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل هزینه‌ های بوتاکس پیشانی را برآورد کنید.

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و از این طریق بتوانید چین‌ و چروک هایی که در نواحی پیشانی شما می باشد، را برطرف کنید و نتیجه مطلوبی از آن دریافت کنید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید