میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست
هزینه بوتاکس برای عرق کف دست

لیست موضوعات

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست یکی از سوالاتی است که افرادی که احتیاج به بوتاکس کردن برای درمان تعریق کف دست دارند، می پرسند؟

اگر قصد انجام بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست را دارید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید.

اما در جواب این افراد بهتر است که گفته شود: نگران هزینه های تزریق بوتاکس نباشند، چرا که انجام این کار هزینه زیادی ندارد، هر چند که هزینه های تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما باز و به هر حال این قیمت ها آنقدر بالا نیستند که فرد را دچار استرس و تنش کنند.

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست
هزینه بوتاکس برای عرق کف دست

بهتر است، به جای موضوع هزینه به این مورد فکر کنند که با انجام این کار برای مدت طولانی از شر این مشکل نجات پیدا می کنند و به دنبال یک کلینیک خوب برای درمان باشند.

در ادامه این مقاله در رابطه با بوتاکس و روند درمانی تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق کف دست می پردازیم. لطفا ما را همراهی بفرمایید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

چرا کف دست زیاد عرق می کند؟

بوتاکس چیست؟

درمان با بوتاکس به چه شکل است؟

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس کف دست چیست؟

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست چقدر است؟

 

چرا کف دست زیاد عرق می کند؟

عرق کف دست یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد را به خود درگیر می کند. با اینکه عرق کردن امری طبیعی و عادی است و به منظور پایین آمدن دمای پوست انجام می شود، اما گاهی این امر از حد طبیعی فراتر می رود و فرد را دچار مشکلات زیادی می کند.

این عرق کردن غیر طبیعی در واقع نوعی اختلال است که باید سریع تر به فکر درمان بود. با اینکه فرد در طی بیماری عرق کردن زیاد، دچار درد نمی شود، اما مشکل بدتری برای وی پیش می آید که حتی می توان گفت که بدتر از درد کشیدن است و آن مشکل احساس شرمساری است که فرد ناخواسته به آن دچار می شود.

چرا که فرد انتخاب نکرده است که دستش همیشه خیس عرق باشد و یا قطره قطره عرق از دستش بچکد.

برای همین بیشتر افرادی که به عرق کردن دست دچار میشوند، اول اینکه به دنبال علت می گردند و در مرحله بعدی به دنبال راهی برای درمان هستند.

در واقع عرق کردن کف دست به دلایل گوناگونی اتفاق می افتد که در ادامه به بررسی این دلایل و راه های درمانی می پردازیم:

  • گرما

گرما موجب عرق کردن می شود و این مورد اصلا جای نگرانی ندارد، چرا که همه ی ما این مورد را تجربه کرده ایم.

در واقع عرق کردن نوعی پاسخ طبیعی بدن نسبت به گرما است. و حتی ممکن است که این مورد را در هنگام ورزش کردن، آشپزی کردن و… حس کنید.

لازم نیست برای این مورد به فکر راه درمانی خاصی باشید، چرا که این مورد یک اتفاق عادی و طبیعی در بدن است.

، اما اگر می خواهید که این مورد کمتر برای شما اتفاق بیفتد، بهتر است که از حضور در زیر نور آفتاب خودداری کنید و همین طور میتوانید برای کمک کردن به بدن لباس های خنک با رنگ های روشن بپوشید. علاوه بر این موارد می توانید، از روش های خانگی کنترل عرق کف دست و همینطور دئودورانت های مخصوص کمک بگیرید.

گرما
گرما
  • استرس

استرس یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود، کف دست عرق کند. این مورد به دلیل ترشح هورمون آدرنالین و کورتیزول است. در واقع وقتی که در شرایط استرس زا قرار می گیرید، این هورمون ها ترشح میشوند که نتیجه آن را با تعریق در کف دستان خود مشاهده خواهید کرد.

برای اینکه تعریق کف دستان خود را که ناشی از استرس و اضطراب هستند، را کاهش دهید بهتر است که خود را در شرایط استرس زا قرار ندهید و اگر در چنین شرایطی قرار گرفته اید بهتر است که استرس خود را با نوشیدن آب خنک کنترل کنید.

انجام این کار ساده می تواند، تعریق کف دستان شما را به شدت کاهش دهد، اما این مورد برای زمانی مناسب است که به ناچار موردی برای شما پیش آمده است که دچار اضطراب و استرس شده اید،

اما هنگامی که این استرس ناشی از بیماری افسردگی و یا روانی باشد، نوشیدن آب به تنهایی کمک خوبی نخواهد بود و برای حل مشکل تعریق کف دست ابتدا باید مشکل اصلی یا همان افسردگی را درمان کنید و به مرور زمان متوجه این مورد خواهید شد که تعریق کف دست شما کمتر شده است.

  • بیماری های غدد درون ریز

گاهی بیماری ها باعث میشوند که شما عرق کردن شدید کف دست را تجربه کنید. برای مثال اختلال در عملکرد غده تیروئید باعث می شود که کف دستان شما بسیار زیاد عرق کند.

زمانی که مشخص شد، این عرق بیش از اندازه کف دست به علت بیماری تیروئید بوده است، پزشک درمان دارویی شما را آغاز می کند و در نهایت به مرور زمان و با مصرف دارو ها متوجه این موضوع خواهید شد که میزان تعریق کف دستان شما به شدت کاهش پیدا کرده است.

  • بیماری های قلبی و عروقی

یکی دیگر از دلایل تعریق کف دست به دنبال بیماری های قلبی و عروقی بروز می کند. از آن جایی که در بیماری قلبی فشار خون افزایش پیدا می کند، کف دستان شما همیشه گرم و خیس خواهد بود.

برای این که متوجه این مورد بشوید، بهتر است که در هنگام بروز تعریق کف دست به پزشک مراجعه کنید تا پزشک با بررسی آزمایشات متوجه این موضوع شود که دلیل اصلی تعریق کف دست چیست و بر اساس بیماری برای شما دارو تجویز کند.

بیماری های قلبی و عروقی
بیماری های قلبی و عروقی
  • ارث

اما گاهی تعریق زیاد کف دست ارثی است. اگر خوب به خاطرات گذشته فکر کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که حتی در زمان کودکی هم کف دستان شما عرق می کرده است و حتی زمانی که به مدرسه می رفتید همیشه دفتر و کتاب هایتان به خاطر خیسی دست شما، مرطوب و خیس بودند.

در واقع از زمانی که به یاد دارید، درگیر این مشکل بودید و با اینکه انواع روش های مرسوم درمانی را انجام دادید، نتیجه دلخواه نگرفتید.

اما یکی از روش هایی که جدیدا برای درمان تعریق زیاد کف دست ارائه شده است، روش درمانی با بوتاکس است. انجام این روش درمانی تا مدت های زیادی شما را از شر این درد سر بزرگ نجات می دهد. در این روش درمانی بوتاکس به نقاط مختلف کف دست شما تزریق میشود، . بوتاکس ها به نوعی بر عملکرد اعصاب کف دست تاثیر می گذارند و شما را از شر دستان همیشه خیس و عرق کرده نجات می دهند.

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست زیاد نیست و هر کسی می تواند از عهده پرداخت این مورد برآید و یک بار برای همیشه خودش را از شر این مشکل آزاد کند.

بنا براین همانطور که در این قسمت خواندید، عرق کف دست به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. پس بهتر است که با مشاهده عرق کف دستان خود به صورت متناوب به پزشک مراجعه کنید تا پزشک دلیل این موضوع را تشخیص دهد و بر آن اساس درمان را شروع کند.

توجه داشته باشید که همان طور که در سایر بیماری ها، اقدام خود سرانه برای بهبود بیماری کاری نادرست است، در این مورد هم همین طور است. سعی کنید که به پزشک مراجعه کنید و با مشورت پزشک، در کنار درمان اصلی، از روش ها درمان خانگی هم استفاده کنید.

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست
هزینه بوتاکس برای عرق کف دست

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع یک داروی تزریقی است که در هر نقطه ای که تزریق شود، عملکرد آن نقطه را تحت تاثیر قرار می دهد و به نوعی عضلات آن ناحیه را فلج می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته میشود، . بوتولونیوم نوع A در واقع نوعی ماده سمی برای اعصاب است که بر روی عملکرد اعصاب تاثیر می گذارد و می تواند اعصاب را به طور موقت فلج کند.

بوتولونیوم به صورت طبیعی از باکتری کلستردیوم بوتولونیوم تولید می شود، اما نکته ای که پزشکان و یا دانشمندان را بر آن داشت که از این روش درمانی استفاده کنند، این است که اولا مقدار دوزی که برای تزریق در نظر گرفته می شود، بسیار بسیار کم است.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

بوتولونیوم

و دوما اینکه بوتولونیوم استفاده شده در داروی بوتاکس، خطرات سم اصلی که توسط باکتری تولید می شود، را ندارد. هم چنین زمانی این سم خطرناک است که وارد گردش خون شود، در صورتی که در تزریق بوتاکس تنها به صورت موضعی از این سم استفاده می شود.

در مطالعه انجام شده مشاهده شده است که تنها 3 درصد از افرادی که از بوتاکس استفاده کردند، دچار عوارض جانبی شدند و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که تمامی افرادی که عوارض بوتاکس را مشاهده کرده بودند، زیر نظر یک کلینیک درمانی معتبر این کار را انجام نداده بودند.

بنا براین تزریق بوتاکس یک پایه و اساس پزشکی دارد و حتی قبل از اینکه در جوان سازی پوست به کار برود، دردرمان بیماری های مختلف کاربرد داشته است.

روش درمانی تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست، یکی از روش های مرسوم در درمان این بیماری است که در ادامه مقاله به این موضوع پرداخته شده است.

درمان با بوتاکس به چه شکل است؟

زمانی که فرد دچار تعریق بیش از اندازه کف دست می شود و این مورد قابل کنترل نیست، اصطلاحا گفته می شود که فرد دچار اختلال هیپروهیدروز یا Hyperhidrosis شده است.

همانطور که قبل تر اشاره شد، تحمل کردن این مورد برای کسانی که گهگاهی به آن دچار می شوند، آسان است، اما اگر این عرق کردن هم چنان ادامه دار باشد و غیر قابل کنترل باشد، معضلی جدی محسوب می شود.

این مشکل مخصوص سن و گروه خاصی از افراد نیست و خیلی ها ممکن است که به این مشکل دچار شوند. معمولا افرادی که به این مشکل دچار می شوند، در محدوده سنی نوجوان تا میانسالی هستند و در برهه های مختلف زندگی میتوانند این مورد را تجربه کنند، هر چند که این مورد بیشتر در دوران جوانی و نوجوانی بروز می کند.

درمان های خانگی و دارویی مختلفی در مراحل اولیه برای درمان فرد تجویز می شود، اما در بیشتر موارد، درمان به صورت موقت انجام می شود و پس از مدتی تعریق کف دست به صورت کنترل ناشدنی، بر می گردد.

در چنین شرایطی بوتاکس برای درمان تعریق کف دست انجام می شود. احتمالا با خواندن این جمله دچار تعجب شده اید، چرا که همیشه در ذهنتان بوده است که بوتاکس، یک دارو تزریقی است که با اثراتی که دارد، باعث جوان سازی پوست می شود.

البته باید بگویم که بوتاکس علاوه بر کاربرد زیبایی که دارد، کاربرد درمانی هم دارد. در ادامه برخی از کاربردهای درمانی بوتاکس از جمله تزریق بوتاکس، برای کم کردن تعریق کف دست آورده شده است:

  • تعریق بیش از حد کف دست

در تعریق زیاد کف دست که به معضلی دائمی تبدیل شده باشد، یکی از روش های درمانی تایید شده، تزریق بوتاکس است. در واقع تزریق بوتاکس تحولی بزرگ را در روش های درمانی موثر به وجود آورده است.

چرا که دیگر روش های درمانی به صورت موقتی بودند، اما بوتاکس این مشکل را به صورت دائمی حل می کند و تاثیر بیشتری دارد. به علاوه تزریق بوتاکس برای بهبود تعریق کف دست، عوارض درمان های دارویی را ندارد و همین طور ساده و ارزان است.

تعریق بیش از حد کف دست
تعریق بیش از حد کف دست

در واقع بوتاکس از طریق منتقل نکردن پیام ترشح عرق، مانع از تعریق می شود و در صورتی که تزریق به صورت صحیح انجام شود، باعث غیر فعال شدن غدد ترشحی کف دست میشود، و دیگر فرد مشکل عرق کردن بیش از اندازه را تجربه نمی کند و احساس رضایت می کند.

روش کار در تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست

روش کار در تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست به این صورت است که پزشک به ازای هر سانتی متر مربع یک تزریق عمیق انجام می دهد و مقدار مناسب از دارو را تزریق می کند. معمولا در طی تزریق فرد درد زیادی را حس نمی کند، اما اگر فرد احساس نارضایتی کند، بی حسی اعمال می شود.

بعد از دو هفته از تزریق، پزشک در نوبت دیگری بیمار را ویزیت می کند و در صورتی که برخی از نقاط غدد عرقی بسته نشده باشند، در آن نقاط تزریق صورت می گیرد.

در واقع بین بیست و چهار الی چهل و هشت ساعت پس از تزریق، می توانید تاثیر فوق العاده این درمان جدید را ببینید. این روش درمان در بین روش های مرسوم درمانی بیشترین تاثیر را دارد.

اگر که به دنبال یک راه حل جدی برای پایان دادن به عرق کردن کف دستان خود هستید، میتوانید از این روش درمانی استفاده کنید و از تاثیر فوق العاده آن احساس رضایت کنید و خود را از شر شرمساری ها نجات دهید.

روش کار در تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست
روش کار در تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست
  • افتادگی پلک

افتادگی پلک یکی از مشکلاتی است که میزان دید افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از روش های درمانی غیر جراحی برای بیمارانی که مشکل افتادگی پلک دارند، تزریق بوتاکس است.

تزریق بوتاکس باعث می شود که عضلات قسمت چشم و ابرو تحت تاثیر قرار گیرند و در نتیجه پلک کشیده شود. این روش درمانی با بوتاکس یکی دیگر از کاربردهای گسترده این ماده است.

  • اسپاسم عضلات

همه ما در طول زندگی اسپاسم یا همان گرفتگی ماهیچه را تجربه کرده ایم. گرفتگی ماهیچه ها معمولا کوتاه مدت هستند و بعد از گذشت دو یا سه روز به طور کامل خوب میشوند.

اما گاهی شرایطی پیش می آید که این گرفتگی برای مدت طولانی ادامه پیدا می کند و فرد را دچار مشکلات می کند. در چنین شرایطی یکی از راه هایی که برای درمان تجویز می شود، تزریق بوتاکس است.

در واقع پس از تزریق بوتاکس اتفاقی که برای آن ناحیه می افتد این است که بوتاکس کم کم جذب ماهیچه می شود و در کانال عصبی ماهیچه قرار می گیرد. در واقع قرار گرفتن بوتاکس در ناحیه کانال عصبی، باعث میشود، که پیام مغز مبنی بر انقباض ماهیچه انجام نگیرد.

  • مثانه بیش فعال

مثانه بیش فعال مشکلی است که برخی از افراد را درگیر خود می کند و این افراد همیشه در صف دستشویی هستند.

مثانه بیش فعال و یا اختلالات مثانه ممکن است، به دلایل مختلفی رخ دهد، اما هر چه که هست تجربه بسیار ناخوشایندی است.

یکی از روش هایی که برای درمان این مشکل به کار برده می شود، تزریق بوتاکس به ناحیه عضلات مثانه است. با این کار عضلات مثانه دیرتر منقبض می شوند و فرد را از مراجعات مجدد به دستشویی و یا بی اختیاری ادرار نجات می دهد.

مثانه بیش فعال
مثانه بیش فعال
  • میگرن

یکی دیگر از مشکلاتی که برخی از افراد جامعه را به خود مشغول کرده است، میگرن است. این بیماری واقعا دردناک است و در بهترین حالت حداقل دو روز طول می کشد.

یکی از جدیدترین درمان هایی که برای درمان میگرن به کار برده میشود، تزریق بوتاکس است. مکانیسم این روش هم مانند روش های دیگر درمانی بوتاکس، کاهش فعالیت های عصبی است. در واقع تزریق بوتاکس به سر کمک می کند تا سیگنال های درد کمتری به نخاع برسند و فرد درد کمتری را حس کند.

  • لاغری

این روش درمانی بوتاکس، کاملا نوآورانه و جدید است و در این روش بوتاکس به دیواره معده تزریق می شود که انجام این کار باعث می شود که فرد احساس سیری کند و همین امر باعث می شود که فرد غذای کمتری مصرف کند و در نهایت لاغر شود.

همانطور که متوجه شدید بوتاکس نه تنها برای زیبا سازی و جوان سازی پوست به کار می رود، بلکه کاربردهای درمانی متنوعی دارد که یکی از آن کاربرد های درمانی می تواند شما را از شر عرق کردن بیش از اندازه کف دست نجات دهد که البته هزینه بوتاکس برای عرق کف دست زیاد نیست و این روش موفق تر از سایر روش های درمانی بوده است.

لاغری
لاغری

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس کف دست چیست؟

اگر که تزریق بوتاکس را در یک محیط حرفه ای و توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام داده باشید، پس خیالتان از بابت عوارضی که ممکن است، شما را درگیر خود کند، راحت باشد.

اما به هر حال لازم است که شما پس از تزریق بوتاکس مراقبت هایی را انجام دهید تا دچار مشکلات جانبی نشوید:

  • ماساژ دادن را تا 24 ساعت پس از تزریق به تاخیر بیندازید.

یکی از کارهای اشتباهی که افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس انجام می دهند این است که کف دست خود را ماساژ می دهند.

ماساژ دادن در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس، باعث می شود که ماده بوتاکس که قرار است، در نقطه خاصی بماند و عملکرد آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهد، در سطح پوست پخش شود. برای همین است که گفته می شود، از ماساژ دادن نقطه تزریقی تا چندین ساعت بپرهیزید.

  • فعالیت فیزیکی سنگین ممنوع

بهتر است تا یکی دو روز پس از تزریق بوتاکس کف دست، از انجام فعالیت فیزیکی سنگین بپرهیزید. چون که تقریبا همه کار به وسیله دست انجام می شود، فشار آمدن به این ناحیه می تواند، بوتاکس ها را در سطح پوست پخش کند و این اتفاق می تواند از تاثیر فوق العاده بوتاکس کم کند

و شما پس از مدتی دوباره تعریق را در کف دستان خود مشاهده کنید، اما در صورتی که این مراقبت ساده را انجام دهید، دیگر شاهد عرق در کف دست خود نخواهید بود و برای مدت طولانی از شر این مشکل خلاص می شوید.

فعالیت فیزیکی سنگین ممنوع
فعالیت فیزیکی سنگین ممنوع
  • دستان خود را با آب داغ نشویید

شستن دستان و یا حمام کردن بعد از تزریق بوتاکس هیچ مشکلی ندارد، اما توجه داشته باشید که از آب داغ جهت شستن دستان خود استفاده نکنید ،

چرا که شستن دست با آب داغ ممکن است، بر حالت اولیه مواد تزریقی اثر گذار باشد و ماده بوتاکس تغییر حالت دهد. به همین دلیل بهتر است که پس از تزریق بوتاکس دستان خود را با آب ولرم شست و شو دهید.

  • از بین بردن کبودی

ممکن است، در برخی از افراد پس از تزریق بوتاکس دیده شود که قسمت های تزریقی به صورت موقت ورم کرده است و یا اینکه کبود شده است.

در چنین شرایطی بهتر است که پزشک معالج خود را در جریان بگذارید. پزشک به احتمال زیاد قبل از اینکه به خانه بروید، شما را از شرایط احتمالی با خبر کند و یا پماد هایی را جهت تسریع از بین بردن کبودی تجویز کند، اما به هر حال بهتر است که قبل از مصرف هر گونه پماد، کرم، لوسیون و… پس از تزریق بوتاکس با پزشک خود صحبت کنید.

روش های مراقبتی که در قسمت بالا بیان شد، بسیار ساده و ارزان بودند. انجام دادن روش های مراقبتی پس از تزریق بوتاکس تا حد زیادی با کیفیت بوتاکس تزریقی برابری می کند ، چرا که در صورتی که مراقبت نداشته باشید، اثرات بوتاکس را از بین برده اید. حتی اگر از با کیفیت ترین بوتاکس های بازار استفاده کرده باشید.

روش های خود مراقبتی

پس برای جلوگیری از هزینه های اضافی، روش های خود مراقبتی را در پیش بگیرید که بسیار ساده و آسان هستند و تاثیر مثبت بوتاکس را بیشتر می کنند.

روش های خود مراقبتی
روش های خود مراقبتی

ممکن است افرادی به شما گفته باشد که با روش هایی به شما کمک کند تا بتوانید تعریق دستان خود را کنترل کنید، اما انجام روش های درمانی غیر تخصصی و بدون نظر پزشک به خودی خود، نمی توانند شما را برای همیشه از شر این تعریق زیاد نجات دهند.

بلکه این روش های درمانی می توانند در فصل های گرم سال که تعریق بدن بالاتر می رود و یا اینکه تعریق به دلیل بیماری های زمینه ای مانند اختلال در غده تیروئید و یا اختلال قلبی عروقی به وجود آمده باشد، کمک دهنده خواهند بود.

اما برای اینکه تعریق بیش از اندازه دستان خود را برای همیشه از بین ببرید، احتیاج به یک روش درمانی موثر مانند تزریق بوتاکس خواهید داشت. که در کنار تزریق بوتاکس می توانید از این روش های خانگی، البته با نظر پزشک کمک بگیرید و روند درمان را تسریع کنید.

روش های خود مراقبتی
روش های خود مراقبتی

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست چقدر است؟

خیلی از افراد این تصور را دارند که هزینه بوتاکس برای عرق کف دست بسیار زیاد است و نمی توانند هزینه انجام این درمان را تامین کنند.

در صورتی که واقعا این طور نیست و هزینه درمان تعریق کف دست دارای یک نرخ معمول و عادی است که همه افرادی که دچار هیپروهیدروز کف دست هستند، با نظر پزشک می توانند از این روش درمانی استفاده کنند و نگران هزینه های بالای آن نباشند.

البته باید به این نکته توجه داشت که به طور دقیق نمی توان این هزینه را پیش بینی کرد، چرا که هزینه تزریق بوتاکس کف دست ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل پرداخته شده است:

  • نوع برند

بی شک یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بوتاکس برای عرق کف دست نوع برند است. هر چقدر که برند بوتاکس معتبرتر و معروف تر و با کیفیت تر باشد، قیمت آن هم متفاوت تر است.

توصیه می شود که قبل از انجام بوتاکس، یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید تا از کیفیت مواد اولیه مطمئن شوید.

  • ناحیه تزریق

این که قرار است، تزریق بوتاکس به چه منظور استفاده شود، نیز می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد. اینکه قرار باشد، بوتاکس به منظور از بین بردن چین و چروک دور چشم تزریق شود، یا برای اینکه تعریق کف دست بهبود پیدا کند، این ها همه و همه مواردی هستند که باعث می شوند، قیمت های تزریق متفاوت باشند.

  • ترکیبات

حتی ترکیبات به کار رفته در مواد بوتاکس میتوانند در قیمت تاثیر گذار باشند. هر چقدر مواد اولیه ای که قرار است، در ترکیب بوتاکس به کار برده شوند، با کیفیت تر باشند، این مورد قطعی خواهد بود که قیمت بالاتر می رود. همین طور که هر چقدر ترکیبات بی کیفیت تر باشند، میزان قیمت پایین تر خواهد بود.

ترکیبات
ترکیبات
  • تعداد تزریق

اینکه قرار است، چه تعداد تزریق در ناحیه مورد نظر انجام شود، قیمت را بالاتر می برد. این که قرار است، چه تعداد تزریق برای بهبود تعریق کف دست خود انجام دهید موردی است که حتما باید توسط پزشک تعیین شود.

شما نمی توانید برای پزشک تعیین کنید که چند بار تزریق را انجام دهد تا هزینه کمتری بپردازید. این مورد حتما باید توسط پزشک تعیین شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

در ضمن هنگامی که تزریق برای کف دست انجام می دهید، ممکن است که پزشک از شما بخواهد که برای بار دوم و یا حتی بار سوم مراجعه کنید تا او بررسی کند که آیا تزریق بوتاکس در عضله های مختلف کف دست به درستی انجام شده است، یا نه؟

به همین خاطر و برای اینکه از تزریق بوتاکس برای کف دست بیشترین نتیجه را بگیرید، احتمالا مجبور می شوید که تزریق را یکی دو بار دیگر انجام دهید. درست است که برای هر بار تزریق باید مبلغ بیشتری را بپردازید، اما این موضوع در نهایت به نفع شما خواهد بود، چرا که این شمایید که از تعریق بیش از اندازه کف دستان خود راحت می شوید.

  • انتخاب شما

شاید برایتان سوال باشد، اما حتی نحوه انتخاب شما در انتخاب کیلینیک هم بر روی قیمت تاثیر گذار است، اما این موضوع را مد نظر داشته باشید که نتیجه این موضوع کاملا به خودتان بر می گردد.

اینکه بخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید و به یک کلینیک غیر معتبر و با افراد غیر حرفه ای برای تزریق بوتاکس به کف دست خود مراجعه نمایید، در واقع در حق خودتان بدی کرده اید.

چرا که افراد غیر حرفه ای در این مراکز کار می کنند و همین طور ممکن است که از مواد بهداشتی استفاده نکنند. در نتیجه شما با مشکل رو به رو می شوید و حتی ممکن است که دوباره مجبور بشوید برای درمان به یک پزشک متخصص مراجعه کنید که در این صورت شما مجبور به پرداخت دو هزینه و همین طور عوارض تزریق ناشیانه و غیرحرفه ای خواهید شد.

پس همانطور که متوجه شدید هزینه این روش درمانی به عوامل مختلفی بستگی داشت که هر یک از عوامل به خودی خود می توانند بر این قیمت ها تاثیر گذار باشند

اما پیشنهاد می شود که در هنگام انجام بوتاکس فقط به این نکته فکر کنید که بهترین نتیجه را خواهید گرفت و هزینه ای را که پرداخت کرده اید، اثر بخش خواهد بود و این مورد بسیار بهتر خواهد بود که هزینه های چند باره را برای درمان های موقت بپردازید.

انتخاب شما
انتخاب شما

سخن آخر

تعریق بیش از حد کف دست یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد را درگیر خودش کرده است. شاید برخی از افراد فکر کنند که این مشکل به دلیل عدم بهداشت رخ داده است، اما در واقع این طور نیست.

مشکلاتی باعث می شوند که غدد درون ریز به طور مرتب پیام ترشح عرق را در نقطه خاصی از بدن برای مثال کف دست ها را بدهند. در نتیجه خواهیم دید که این قسمت ها مرتبا در حال تعریق هستند و کف دست این افراد همیشه خیس است.

علاوه بر این موضوع استرس نیز بر ترشح غدد عرقی تاثیر دارد. افرادی که دچار تعریق بیش از حد کف دست هستند، از استرس این موضوع، دچار تعریق بیشتری نیز می شوند.

البته یک سری درمان های خانگی برای کنترل تعریق کف دست و یا حتی بدن وجود دارند، اما این روش های خانگی فقط در شرایطی موثر هستند که فرد دچار هیپروهیدروز نشده باشد و فقط گه گاهی این مشکل را داشته باشد.

درمان موثر

پس افراد در چنین شرایطی باید به دنبال یک درمان موثر باشند. یکی از روش های ساده، موثر،کارآمد و با نتیجه طولانی مدت تزریق بوتاکس برای کنترل تعریق کف دست است.

تزریق بوتاکس در کف دست باعث می شود که غدد ترشحی در کف دست دیگر پیام ترشح عرق را به خوبی دریافت نکنند و همین امر باعث میشود، که فرد برای همیشه با تعریق کف دست خداحافظی کند.

از آن جایی که این روش درمانی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است، خیلی ها را نگران هزینه بوتاکس برای عرق کف دست کرده است، اما نگرانی این افراد به نظر بی دلیل می رسد، چرا که هزینه انجام این کار آنقدر بالا نیست که فرد نتواند از عهده پرداخت بربیاید.

از این که ما را تا قسمت آخر این مقاله همراهی فرمودید، از شما سپاسگزاریم. لطفا تجربیات خود را در رابطه با بوتاکس کف دست با ما و دیگر خوانندگان عزیز این مقاله به اشتراک بگذارید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک :

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید