میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت
نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

لیست موضوعات

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع «نظرات در مورد بوتاکس مسپورت» مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. بوتاکس در جامعه امروز، در سطح جهانی، به عنوان یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی، به شمار می رود.

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت
نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت، یا مصپورت و یا دیسپورت، زیبایی و جوانی از دست رفته را دوباره بر می گرداند. برای کسب دانش بیشتر، نسبت به این موضوع، با ما همراه باشید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

منظور از بوتاکس مسپورت، چیست؟

بوتاکس مسپورت، چه کمکی برای درمان زیبایی صورت، انجام می دهد؟

تفاوت بوتاکس دیسپورت با مسپورت در چه مواردی است؟

خواص بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی است؟

عملکرد ماده بوتاکس دیسپورت، برای درمان زیبایی، به چه شکلی ثابت شده است؟ 

نتیجه اثر تزریق بوتاکس دیسپورت، بعد از چه زمانی دیده می شود؟

ماندگاری روش بوتاکس مسپورت، چقدر است؟

آیا تزریق بوتاکس دیسپورت، دارای عوارض خواهد بود؟

عوارض تزریق بوتاکس دیسپورت کدام موارد است؟

روش های تزریق بوتاکس مسپورت های تقلبی و اصل، کدام است؟

روش بررسی اصل بودن بوتاکس مسپورت، از روی مشخصه یال برچسب، چگونه انجام می شود؟

از طریق متخصص زیبایی، چگونه می توان به روش بوتاکس مسپورت انجام شده اعتماد کرد؟

عامل هزینه در تعیین اصل بودن و یا تقلبی بودن بوتاکس مسپورت، چقدر تأثیر گذار است؟

آیا عوارض تزریق بوتاکس مسپورت تقلبی، جدی و خطرناک است؟

چه نظراتی در مورد استفاده از انواع بوتاکس مسپورت، وجود دارد؟

چه نظراتی در مورد بوتاکس مسپورت، وجود دارد؟

انواع محصولات بوتاکس مسپورت، در چه کشور هایی تولید می شود؟

آیا شرایط خاصی برای انتخاب بوتاکس دیسپورت وجود دارد؟

بوتاکس دیسپورت، بیشتر مناسب درمان زیبایی کدام بخش از صورت است؟

پس با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با موضوع نظرات در مورد بوتاکس مسپورت برای شما توضیح دهیم

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت
نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

منظور از بوتاکس مسپورت، چیست؟

ماده تزریقی بوتاکس مسپورت، یک سم به نام سم بوتولینوم نوع A است. سم بوتولینوم نوع A، بهترین ماده برای از بین بردن چین و چروک، در نواحی مختلف صورت شامل خطوط پیشانی، زیر چشم، اطراف لب و غیره است. در واقع، بوتاکس مسپورت، روش درمانی زیبایی است که به صورت واقعی، جوانی و زیبایی از دست رفته را دوباره به افراد بر می گرداند.

منظور از بوتاکس مسپورت، چیست؟
منظور از بوتاکس مسپورت، چیست؟

روش بوتاکس مسپورت، چه کمکی برای درمان زیبایی صورت، انجام می دهد؟

بوتاکس مسپورت، بوتاکسی است که در سراسر دنیا از معروفیت خاصی، بهره مند است. این روش، یکی از روش های درمان برای زیبایی و جوانسازی است. بوتاکس مسپورت، در مطب های زیبایی و لیزری، توسط جراحان زیبایی، قابل تزریق است. بوتاکس مسپورت به صورت تزریق در صورت، انجام می گیرد.

این روش زیبایی دارای ماندگاری بیشتری، نسبت به سایر روش های زیبایی است. استفاده از این روش نیز، در مقایسه با سایر روش های درمانی و زیبایی، بیشتر از همه است. بوتاکس مسپورت، بوتاکسی است که در کل دنیا، مورد استقبال همه افراد، قرار گرفته است.

این محصول نیز بیشتر از کشور های خارجی، قابل تهیه است. انواع مختلف بوتاکس مسپورت در مطب های زیبایی و لیزری، توسط جراحان زیبایی، برای متقاضیان استفاده می شود.

اگربه دنبال دانستن نظرات در مورد بوتاکس مسپورت هستید با ما همراه باشید.

نوع اصل بوتاکس مسپورت در درمان جوان سازی و زیبایی صورت، یکی از مواردی است که باید متقاضی با مشاوره جراح، از آن اطلاع یابد؛ زیرا که روش انجام بوتاکس مسپورت با مواد بوتاکس مسپورت اصل، هم نتیجه بهتری را در پی دارد و هم آن که عوارض بعد از تزریق بوتاکس مسپورت، برای افراد به وجود نخواهد آمد. از این رو، توصیه می شود، جهت استفاده از بوتاکس مسپورت به مواردی که در ادامه مقاله خواهد آمد، توجه ویژه نشان داده و آن ها را برای دریافت نتیجه مطلوب تزریق بوتاکس مسپورت، به کار ببرید.

 

تفاوت بوتاکس با مسپورت در چه مواردی است؟

همان طور که گفته شد، روش بوتاکس، یک روش درمانی برای زیبایی در سراسر جهان، به شمار می رود. این روش تزریقی، از محبوب ترین، پر طرفدار ترین، و رایج ترین روش های درمان زیبایی است. بوتاکس در نوع خود همچون سایر روش های زیبایی، از تنوع روش های درمانی، برخوردار است.

یکی از مواد تزریقی بوتاکس، روش بوتاکس مسپورت است.

اصطلاح مسپورت را مصپورت نیز می گویند. ماده بوتاکس مسپورت یا مصپورت، در ایران تولید می شود.

ویژگی این ماده برای رفع چین و چروک های صورت، به صورت موقتی، است. برای تزریق بوتاکس مسپورت، تفاوت های وجود دارد که سعی می کنیم، همه آن ها برای اطلاع بیشتر شما بیان نماییم.

 

محصولات مختلف بوتاکس، توسط شرکت های سازنده که در سراسر دنیا مشغول تولید و توزیع آن، هستند، در مطب های زیبایی برای درمان زیبایی، مورد استفاده قرار گرفته است.

از این رو، محصولات بوتاکس، با برند های متنوعی، تولید و عرضه می شود. یکی از این برند ها، برند دیسپورت انگلیسی، است. این نوع از بوتاکس بیش از سایر انواع آن، مورد استفاده عموم افراد قرار گرفته است.

دیسپورت یکی از انواع مواد تزریقی بوتاکس است. دیسپورت به دلیل ماهیت متفاوتی که در ماده خود دارد، آن را به طریقی، مستقل نموده است و طرفداران خاص خود را نیز همه روزه به سمت خود جلب می کند. در ادامه تفاوت های عینی این روش را برای شما بیان خواهیم نمود.

تفاوت بوتاکس با مسپورت در چه مواردی است؟
تفاوت بوتاکس با مسپورت در چه مواردی است؟

دیسپورت در اصل یک ماده نوروتوکسینی است

یک تفاوت اساسی بین مسپورت و دیسپورت آن است که، دیسپورت در اصل یک ماده نوروتوکسینی است. ماده نوروتوکسین، کار جذب مولکول های پروتئین را بر عهده دارد. هدف این ماده قوی، مسدود کردن انتقالات عصبی از مغز به عضله است. طراحی ماده نوروتوکسین، از این قرار است که بتواند عصب را که از مغز فرمان گرفته است در محل تزریق عظله متوقف نماید.

به لحاظ علمی این نکته، حاکی از آن است که چین و چروک ایجاد شده در صورت فرد، به هر دلیلی که باشد، به خاطر انتقالات عصبی دریافتی از مغز است که در سراسر بدن از جمله نقاط مختلف صورت، وارد می شود و منجر به ادامه، پیش روی و افزایش چین و چروک در صورت می شود.

دیسپورت در اصل یک ماده نوروتوکسینی است
دیسپورت در اصل یک ماده نوروتوکسینی است

اندازه مولکولی ماده تزریقی

یک تفاوت مهم دیگر، در خصوص بوتاکس دیسپورت آن است که به اندازه مولکولی ماده تزریقی آن ها بستگی دارد.

باید بدانید که مولکول های داخل ماده نوروتوکسین دیسپورت، بسیار کوچک تر و پر تراکم تر از ماده بوتاکس معمولی است.

در آزمایشات متعدد، نشان داده شده که اندازه مولکول ها در سرم حاوی دیسپورت به نحوی است که در نوع خود تفاوت زیادی با مولکول های سرم بوتاکس دارد.

یک حقیقت مهم و یا یک تفاوت دیگر از بوتاکس دیسپورت، به نتیجه اثر آن ها، ارتباط دارد. روش دیسپورت اثر طبیعی تری نسبت به روش مسپورت دارد. دلیل این خاصیت، مربوط به مولکول های ریز تر این روش نسبت به روش مسپورت است.

خواص بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی است؟

خواصی که دیسپورت دارد بسیار منحصر به فرد است و محبوبیت خود را نیز به خاطر همین موارد، به دست آورده است. ماده بوتاکس دیسپورت، یک ماده فوق العاده، برای از بین بردن و رفع چین و چروک، صورت و حتی خطوط ظریف در صورت، به کار می رود. خاصیت ماده دیسپورت به گونه ای است که عضله های ناحیه اطراف محل تزریق را، کاملاً بی حس و بی حرکت می کند. تصویر زیر برخی از نقاط مختلف صورت که به عارضه چین و چروک، دچار می شود را به صورت جداگانه، نشان می دهد.

دیسپورت ممکن است شباهت زیادی با بوتاکس مسپورت داشته باشد؛ زیرا هر دو یک ماده جهت درمان زیبایی به روش تزریق با سرم هستند که برای زیبایی،جوان سازی، و رفع چین و چروک های صورت به کار می روند؛ ولیکن به صورت واقعی، بین مسپورت و دیسپورت، تفاوت های چشمگیری وجود دارد که نباید از آن غافل بود.

خواص بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی است؟
خواص بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی است؟

عملکرد ماده بوتاکس دیسپورت، برای درمان زیبایی، به چه شکلی ثابت شده است؟ 

ورود ماده نوروتوکسین، با تزریق روش دیسپورت، از انتقال پیام عصب برای ادامه روش چروک صورت، جلوگیری به عمل می آورد. در حقیقت ماده بسیار قوی و سمی نوروتوکسین، مانع ادامه روند پیری شده و با تزریق آن در نواحی دلخواه و مورد نیاز صورت، قابل ترمیم و بهبود است.

در حقیقت، آنچه مسلم است میزان و تعداد پروتئین های غیر سمی این دو ماده درمان زیبایی است. ماده نوروتوکسین دیسپورت، می تواند با صورت فعال تری نسبت به ماده بوتاکس، مولکول های پروتئین را جذب نماید. این روش جذب، برای جوان سازی پوست صورت، بسیار لازم و ضروری است.

نکته مهم

یک نکته مهم وجود دارد که خوب است از آن اطلاع داشته باشید. عوارضی همچون چین و چروک صورت به هر دلیلی که باشد؛ به عنوان مثال چروک صورت مادرزادی بوده و یا در اثر افزایش سن و پیری در صورت مشاهده شود و یا در اثر تصادفات دلخراش و جراحی های اجباری صورت، برای فرد، ایجاد شده باشد، در اثر نبود مواد پروتئینی در صورت است که روش تزریق بوتاکس و دیسپورت، آن را به روش پزشکی و جراحی، می تواند برای فرد آن را جبران نماید.

برای این دسته از افراد هر دو روش تزریقی مسپورت و دیسپورت، مشکلات به وجود آمده را حل می کند. اما روش تزریق دیسپورت، سریع تر خود را نشان می دهد و حتی با جزئیات ریز در بخش های مختلف صورت، ماهیت خود را نمایان می سازد.

مولکول های دیسپورت، در ناحیه تزریق شده به صورت ظریف و جزیی توزیع می شود. حتی می توان گفت، فاصله توزیع ماده در ناحیه ترزیق شده، می تواند، تا مقدار دو سانتی متر بعد از آن را نیز پوشش دهد. شاید به نظر شما دو سانتی متر، خیلی زیاد نباشد.

اما بدانید که تزریق ماده در صورت به اندازه دو میلیمتر آن هم به صورت ظریف و جزئی، نتیجه بسیار مطلوبی را خواهد گذاشت. اثری که روش تزریق دیسپورت دارد، بسیار سریع تر و طبیعی تر از سایر روش های درمان زیبایی، خواهد بود.

نکته مهم
نکته مهم

تزریق دیسپورت مناسب برای چین و چروک

شایان ذکر است که روش تزریق دیسپورت به دلیل عمق بیشتر نسبت به بوتاکس مسپورت، برای رفع چین و چروک های زیاد صورت که معمولاً در نواحی پیشانی و اطراف لب و چشم ایجاد شده اند، بسیار مناسب است، چون ظاهر طبیعی را به فرد بر می گرداند. البته روش تزریق دیسپورت برای سایر نواحی صورت نیز می تواند به کار برود.

تفاوت بعدی بین بوتاکس مسپورت و دیسپورت به عمق تزریق مرتبط است. ماده تزریق دیسپورت در عمق بیشتری یعنی همان دو سانتی متر از اطراف ناحیه تزریق، قابل گسترش است. این در حالی است که بوتاکس، فقط در همان نقطه تزریق آن هم با عمق کمتر، اثر گذار است.

تزریق دیسپورت مناسب برای چین و چروک
تزریق دیسپورت مناسب برای چین و چروک

نتیجه اثر تزریق بوتاکس و دیسپورت، بعد از چه زمانی دیده می شود؟

بعد از استفاده از روش تزریق بوتاکس، افراد دوست دارند بدانند که بعد از چه زمانی اثر خود را در صورت، نشان خواهد داد. در بین عموم، روشی بهتر و مطلوب تر است که بعد از دارا بودن کیفیت، بتواند اثری مطلوب و سریع داشته باشد.

در مورد روش تزریق بوتاکس دیسپورت، این مورد صادق بوده است. تزریق دیسپورت، می تواند بلافاصله بعد از یک روز مشخص شود. البته اثر و نتیجه دیسپورت بین 1 تا 7 روز نیز گزارش شده است. این تفاوت در تعداد روز، برای هر فرد، ممکن است بنا به دلایل دیگری باشد.

یکی از دلایلی که اثر دیسپورت دیر تر نشان داده شده است، به ژنتیک بدن فرد و یا عوارض بیماری های خاص دیگری که فرد به آن مبتلا باشد، دیده شده است. در مجموع می توان گفت، دیسپورت، اثر خود را حداکثر تا یک هفته به خوبی و به صورت بسیار طبیعی، خود را نشان می دهد.

نتیجه اثر تزریق بوتاکس و دیسپورت، بعد از چه زمانی دیده می شود؟
نتیجه اثر تزریق بوتاکس و دیسپورت، بعد از چه زمانی دیده می شود؟

ماندگاری بوتاکس مسپورت و دیسپورت، چقدر است؟

در خصوص زمان ماندگاری اثر دو روش تزریقی بوتاکس و دیسپورت باید گفت که، طبق بررسی های به عمل آمده، مشاهده شده است که نتایج تزریق هر دو روش بین  4 ماه تا 6 ماه است. لازم به ذکر است که برای روش تزریق دیسپورت، ماندگاری 13 ماه هم، گزارش داده اند. از این رو، بعد از مقایسه های به عمل آمده، بدون شک، ماندگاری روش تزریق دیسپورت بیشتر از روش بوتاکس معمولی، بوده و هست.

ماندگاری روش بوتاکس و دیسپورت، چقدر است؟
ماندگاری روش بوتاکس و دیسپورت، چقدر است؟

آیا تزریق بوتاکس دیسپورت، دارای عوارض خواهد بود؟

هر روش تزریقی، دارای عوارض خاصی است که با توجه به ماده تزریقی، زمان و نوع آن متفاوت است. عوارض تزریق دیسپورت، با توجه به نوع و کیفیت ماده تزریق دیسپورت متفاوت است. اگر دیسپورت از نوع اصل باشد، عارضه آن نسبت به دیسپورت از نوع تقلبی، قطعاً متفاوت است.

برند ماده دیسپورت، چنانچه از نوع دیسپورت انگلیسی باشد، دارای عوارض بسیار خفیفی نسبت به سایر مواد دیسپورت است. عوارض دیسپورت در نقطه و محل تزریق نیز با یکدیگر، متفاوت است و ممکن است در هر بیمار نسبت به بیمار دیگر متفاوت باشد. این احتمال هم وجود دارد که تزریق دیسپورت در هر فرد نسبت به فرد دیگر، تفاوت داشته باشد.

این تفاوت حاکی از آن است که مقاومت بدنی افراد برای پاسخگویی به ماده جدید وارد شده، مختلف می باشد؛ بنابر این نباید انتظار داشت که اثر روش دیسپورت برای همه افراد، یکسان عمل نماید. این انتظار، چیزی خارج از منطق است. در نظر گرفتن تمامی شرایط بیمار، می تواند شما را نسبت به این موضوع، متوجه نماید.

آیا تزریق بوتاکس دیسپورت، دارای عوارض خواهد بود؟
آیا تزریق بوتاکس دیسپورت، دارای عوارض خواهد بود؟

عوارض تزریق بوتاکس دیسپورت کدام موارد است؟

حال که با شرایط عارضه آشنا شدید، بهتر است شمار را با شایع ترین عارضه دیسپورت آشنا نماییم. روش تزریق دیسپورت، دارای یک عارضه بسیار شایع، یعنی سر درد است. علت این سر درد نیز بسیار واضح است. ماده سمی نوروتوکسین دیسپورت، پیام عصبی از مغز را دچار اختلال کرده است؛ این طبیعی است که مغز نیز نسبت به این موضوع، واکنش نشان دهد.

به  هر حال اثر دیسپورت با مقاومت بیشتری که در ماده سمی خود دارد، بعد از 1 تا 7 روز، در صورت مشاهده خواهد شد. قدرت سم نوروتوکسین در مقابل قدرت مغز، با مقاومت بالا برای اثر گذاری، خود را نشان می دهد. از این رو، انجام روش دیسپورت را برای افرادی که واقعاً برای درمان به آن نیاز دارند، توصیه می کنند.

البته استفاده آن برای عموم آزاد است و افراد اعم از زنان و مردان می توانند برای درمان زیبایی خود از این روش درمانی استفاده کنند. شایان ذکر است که این روش نیز دارای مراقبت های قبل و بعد از تزریق است که اگر همه آن ها به درستی رعایت کنند، نتایج رضایت بخشی را برای آنان به همراه خواهد آورد.

عوارض تزریق بوتاکس دیسپورت کدام موارد است؟
عوارض تزریق بوتاکس دیسپورت کدام موارد است؟

روش های تزریق بوتاکس مسپورت تقلبی و اصل، کدام است؟

همان طور که بیان شد، بوتاکس مسپورت دارای تنوع محصولات است. بعد از تنوع محصولات، نوع تقلبی و اصل آن، نکته ای است که باید به آن توجه کرد. زیرا اثری که یک ماده اصل دارد با اثری که یک ماده تقلبی دارد در کیفیت اثر، بسیار تأثیر گذار است.

البته باید در نظر داشته باشید که ماده تقلبی دارای عوارض است که ممکن است هیچ گاه، جبران پذیر نباشد. یا اینکه زمان و هزینه زیادی را برای درمان بعد از عوارض، باید صرف کرد. در ادامه روش هایی که بتوانید بوتاکس مسپورت اصل را از بوتاکس مسپورت تقلبی تشخیص دهید، برای شما بیان خواهیم نمود.

روش اول. روش بررسی هزینه است. به صورت معمول هزینه بوتاکس بر حسب واحد محاسبه می شود. این مقدار را می توانید نسبت به سایر مراکز درمانی مقایسه نمایید. در زمینه میزان قیمت باید به اصل یا تقلبی بودن آن، شک کرد.

روش دوم. میزان اعتبار مطب یا جراح متخصص را به صورت کامل بررسی نمایید. ابتدا مرکز درمان زیبایی و یا مطب زیبایی را به لحاظ اعتبار و سابقه انجام بوتاکس مسپورت، با روش های مختلف، مورد بررسی کامل قرار دهید. امروزه با توجه به گسترش روش بوتاکس مسپورت، مراکز تقلبی و موقت زیادی در حال فعالیت هستند. سعی نمایید آن را به خوبی تشخیص دهید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

روش سوم. از متخصص زیبایی بخواهید که مشخصه ویال ماده بوتاکس مسپورت را به شما نشان دهد. باید بتوانید مشخصات بوتاکس مسپورت را تشخیص دهید. اگر بوتاکس مسپورت از محصولات کشور های خارجی است باید بتوانید توضیحات ماده را به خوبی درک نمایید.

روش های تزریق بوتاکس مسپورت های تقلبی و اصل، کدام است؟
روش های تزریق بوتاکس مسپورت های تقلبی و اصل، کدام است؟

روش بررسی اصل بودن بوتاکس مسپورت، از روی مشخصه یال برچسب، چگونه انجام می شود؟

این روش سریع ترین و مطمئن ترین روشی است که باید به آن اقدام نمایید. در محصولات خارجی باید عبارت «Onabotulinumtoxin» را روی مشخصه ویال بوتاکس مسپورت پیدا نمایید. اگر روی بوتاکس مسپورت نوشته شده بود «سم بوتولینوم» یا نام های مشابه آن، بوتاکس مسپورت به طور یقین، تقلبی است. بطری حاوی ماده بوتاکس مسپورت دارای یک هولوگرام است.

در هولوگرام عبارت «Allergan» نوشته شده است. این عبارت اصل بودن بوتاکس مسپورت را تعیین می کند. پس اگر بطری ماده تزریق بوتاکس مسپورت، هولوگرام  Allerganرا نداشت، مطمئن باشید که بوتاکس مسپورت، تقلبی است.

نوع بسته بندی ماده بوتاکس مسپورت نیز حالت ظاهری از اصل یا تقلبی بودن این ماده تزریقی است. حال اگر از بوتاکس مسپورت دیسپورت ایرانی استفاده نمایید، راحت تر می توانید اصل بودن آن را با مشورت پزشک متخصص، بررسی کنید و به یقین برسید.

از پزشک بپرسید که از کدام دانشگاه، تخصص خود را دریافت کرده است. متخصصین فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دنیا، دارای تجربه بهتری نسبت به سایر متخصصین خواهند داشت.

از متخصص زیبایی، بخواهید که عکس بیماران خود را در زمان قبل و بعد از درمان زیبایی، به شما نشان دهد. عکس ها را با دقت بررسی نمایید و به تفاوت نتایج آن ها، دقت نمایید. این روش می تواند شما را از نتیجه انجام بوتاکس مسپورت این مرکز، آگاه نماید. بعد از آن هم می توانید برای درمان خود، تصمیم نهایی را بگیرید و در فرصت آتی برای درمان زیبایی خود با رضایت و آسودگی کامل، اقدام نمایید.

از طریق متخصص زیبایی، چگونه می توان به اصل بودن بوتاکس مسپورت اعتماد کرد؟

تخصص پزشک و جراح زیبایی نیز، یکی از روش های دیگر است که باید به دنبال صحت آن باشید. علاوه بر داشتن تخصص نیاز است که جراح در زمینه بوتاکس مسپورت دارای سابقه درخشانی باشد. باید بتوانید افرادی که توسط آن پزشک، تزریق بوتاکس مسپورت انجام داده اند را ببینید و با آن ها صحبت نمایید به طور یقین این افراد نتایج بوتاکس مسپورت خود را به صورت واضح برای شما بیان می کنند.

اگر افرادی پیدا شود که از نتیجه بوتاکس مسپورت خود راضی نباشند، باید این احتمال را بدهید که در آن مطب و یا مرکز، متخصص زیبایی از ماده تقلبی بوتاکس مسپورت استفاده کرده است. همچنان که دیده شده است برخی از پزشکان با تجربه و ماهر که در مراکز زیبایی و یا در مطب شخصی خود، مشغول به درمان زیبایی هستند، اثر زیبایی آن طور که باید به صورت مطلوب حاصل نشده است.

بررسی های به عمل آمده در مورد تقلبی بودن مواد به کار برده در درمان توسط متخصصان است. این ماده تقلبی به هر دلیل و راهی که باشد، منطقی و یا غیر منطقی، برای مراجعین، چیزی جز ضرر و زیان، باقی نمی ماند. پس توجه به این نکته باید با دقت زیادی همراه باشد.

عامل هزینه در تعیین اصل بودن و یا تقلبی بودن بوتاکس مسپورت، چقدر تأثیر گذار است؟

به عبارت بهتر، اگر قیمت یک نوع از بوتاکس مسپورت ،پایین تر از قیمت بوتاکسی است که در مطب یا مرکز درمان زیبایی دیگری، عرضه می شود، باشد؛ باید به تقلبی بودن آن شک کنید. هیچ گاه یک ماده بوتاکس مسپورت خوب و اصل، نمی تواند قیمت پایینی داشته باشد. بوتاکس مسپورت های کم قیمت، کم کیفیت و غیر قانونی هستند که نباید آن ها را خریداری نمایید.

همچنین نباید از آن استفاده کنید؛ زیرا قطعاً دارای عوارض بعد از تزریق می شوید. شما که قصد دارید به زیبایی خود اضافه نمایید، نباید با خرید بوتاکس مسپورت تقلبی متحمل ضرر های بعد از تزریق شوید. نباید چهره خود را به خاطر استفاده از یک ماده تقلبی، نا همگون نمایید و یا به عوارض تزریق، مبتلا شوید. این توصیه را جدی بگیرید.

عامل هزینه در تعیین اصل بودن و یا تقلبی بودن بوتاکس مسپورت، چقدر تأثیر گذار است؟
عامل هزینه در تعیین اصل بودن و یا تقلبی بودن بوتاکس مسپورت، چقدر تأثیر گذار است؟

آیا عوارض تزریق بوتاکس مسپورت تقلبی، جدی و خطرناک است؟

بعد از آگاهی شما از روش های تشخیص اصل و تقلبی بودن بوتاکس مسپورت، باید بتوانید عوارض بوتاکس مسپورت را جدی تلقی کنید و سرسری و بی تفاوت نسبت به آن گذر نکنید. بوتاکس مسپورت اصل، باید از سوی سازمان غذا و دارو FDA  مورد تأیید قرار گیرد. سازمان غذا و داروی FDA، برای اصل بودن هر ماده، تمام آزمایشات خود را به صورت کامل انجام می دهد.

بعد از بررسی های به عمل آمده با اطمینان، نوشته و هولوگرام اصل بودن ماده به صورت برچسب روی ماده، قرار داده می شود. اگر بوتاکس مسپورت دارای تأییدیه FDA نباشد، به این معنا است که آزمایش های علمی روی این نوع از بوتاکس مسپورت، صورت نگرفته است. به عبارت دیگر هیچ تضمینی برای استفاده از آن وجود ندارد.

پایین بودن ایمنی

در حقیقت، ایمنی این ماده تزریقی، بسیار پایین است و ضمانتی آن را پشتیبانی نمی کند. هیچ شرکت تولید کننده معتبر و یا پزشک معتبری، عواقب تزریق آن را نخواهد پذیرفت. پس توصیه می شود عوارض استفاده از بوتاکس مسپورت تقلبی را جدی بگیرید. برای وضوح و اطمینان بیشتر، عوارض جدی بعد از تزریق بوتاکس مسپورت تقلبی را برای شما بیان خواهیم کرد.

اگر شما برای درمان زیبایی خود به جای استفاده از بوتاکس مسپورت اصل و مشاهده نتایج مطلوب آن، از بوتاکس مسپورت تقلبی به هر دلیلی استفاده نمایید دچار عوارض جبران ناپذیری خواهید شد. تزریق بوتاکس مسپورت تقلبی، بسیار زیاد است. مهم ترین این عوارض، آسیب دیدن همیشگی اعصاب در بخش ناحیه تزریق شده خواهد بود.

فلج جزئی

این احتمال نیز وجود دارد که صورت در محل تزریق دچار فلج جزئی شود. این حالت در صورت بروز، جبران نخواهد شد. عارضه بعدی می تواند عفونت در محل تزریق باشد. عفونت در نوع خود برای بدن مضر است. صورت که اصلی ترین بخش از بدن است و قابل مشاهده است اگر دچار عفونت شود، ممکن است برای فرد شکننده باشد و اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و یا مورد تحقیر سایرین قرار گیرد.

آیا شما از آن دسته از افراد هستید که بتوانید نسبت به واکنش افراد، بی تفاوت باشید؟. علاوه بر عفونت در محل تزریق ممکن است عارضه تورم یا کبودی بیش از حد نیز مشاهده شود. گاهی نیز فرد به افتادگی چشم نیز ممکن است مبتلا شود.

برخی دیگر از عوارض نیز احتمال دارد شامل سرما خوردگی و یا حالت تهوع باشد. عوارض بیان شده همه به خاطر تزریق یک ماده تقلبی برای فرد به ارمغان می آورد. ارمغانی که نه تنها دوست داشتنی نیست بلکه بسیار تنفر آمیز است.

نکته

این نکته نباید مورد غفلت واقع شود. توصیه می کنیم در مرحله تشخیص تقلبی و اصل بودن بوتاکس مسپورت خود، تمام بررسی های خود را به صورت کامل به انجام برسانید. این کار، شما را برای بعد از عمل، آسوده خاطر می سازد.

عکس زیر تأثیر مطلوب تزریق بوتاکس مسپورت اصل را به خوبی نشان می دهد. می توانید جزئیات تزریق را به وضوح، مشاهده نمایید. این اثر، و مطلوبیت آن، تنها در اثر استفاده از بوتاکس مسپورت اصل است. بوتاکس مسپورت تقلبی، هزینه و زمان شما را به یغما می برد و هیچ گاه اثری مانند اثر بوتاکس مسپورت اصل، به شما نخواهد داد.

چه نظراتی در مورد استفاده از انواع بوتاکس مسپورت، وجود دارد؟

از آن جا که افراد زیادی در دنیا  بوتاکس مسپورت را برای درمان زیبایی خود انتخاب می کنند، به یک لوتاکس محبوب و پر طرف دار، مشهور شده است. این روش با توجه به مطالبی که در قبل در خصوص مرکز تخصصی، تخصص پزشک، نوع اصل یا تقلبی بودن بوتاکس مسپورت، نوع بوتاکس مسپورت به کار رفته و غیره، برای شما آوردیم؛ در این بخش نیاز است که نظرات افراد استفاده کننده از بوتاکس مسپورت را نیز مطرح نماییم. این نظرات می تواند شما را در تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از بوتاکس مسپورت، یاری نماید.

برخی از نظرات

برخی از نظرات به صورت جامع برای شما بیان می شود. این نظرات به صورت تجمیع شده از تمام نظرات دریافتی است که به صورت یکجا بیان خواهد شد:

  1. بیشتر شدن خطوط صورت.
  2. افتادگی پیشانی.
  3. افتادگی پلک.
  4. گود شدن دور چشم.
  5. افتادگی لپ.
  6. افتادگی بینی و بزرگ شدن بینی.
  7. صورت درهم و عدم قرینه گی.
  8. ریزش ابرو.
  9. از بین رفتن رنگ دانه ابرو.
  10. برآمدگی پیشانی.
  11. نقاطی که کبود میشه قلمبه خواهد بود.
  12. تو رفتگی و پرس شدن پوست در نقاط تزریق.
  13. تیرگی پوست.
  14. ریزش پوست از داخل.
  15. نازک شدن پوست.
  16. لاغر شدن صورت.
  17. افتادگی صورت.
  18. سر درد شدن.
  19. گرفتگی عضلات پشت سر.
  20. بزرگ شدن پیشانی و عقب تر رفتن خط رویش مو.
  21. سفید شدن مو و ابرو.
  22. خشکی پوست.
  23. عدم انعطاف پوست در جذب مواد آرایشی.
  24. و غیره.

در این بخش از مقاله، سعی کردیم تمام نظرات را برای شما یکجا گرد هم آوریم. نظرات و نکات آن بسیار زیاد شد. ممکن است در وهله اول از انجام روش بوتاکس مسپورت، صرف نظر کنید و بخواهید روش درمانی دیگری را برای خود بیابید. در این جا باید مطلبی گفته شود که برای تصمیم گیری نهایی شما تأثیر گذار باشد.

درمان زیبایی

بوتاکس مسپورت در نوع خود یک بوتاکس مطلوب برای درمان زیبایی است. به طور یقین و طبق بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده، دارای اثرات مطلوب با کیفیت مناسبی است. آنچه باعث شده تا شاهد نظراتی بر خلاف هدف و نتیجه اصلی بوتاکس مسپورت باشیم، آن است که در استفاده از نوع بوتاکس مسپورت دقت کافی به خرج نداده باشید.

به صورت معمول استفاده از بوتاکس مسپورت آن هم از نوع بوتاکس مسپورت دیسپورت اصل، نتایج بسیار مثبت اعلام شده است. به گونه ای که فرد بعد از انجام آن با رضایت خاطر، آن را تمدید و حتی برای سایر افراد تبلیغ کرده است. تأثیر نهایی بوتاکس مسپورت، نیاز به زمان دارد. این زمان مابین 1 تا 7 روز، است. بنابراین افراد باید برای مشاهده اثر نهایی و مطلوب بوتاکس مسپورت، کمی حوصله به خرج دهند. نباید از همان روز اول، بخواهند اثر بوتاکس مسپورت، خود را نشان دهد.

چه نظراتی در مورد بوتاکس مسپورت، وجود دارد؟

لازم به ذکر است که بعد از تزریق هر ماده درمان زیبایی و حتی بوتاکس مسپورت، ممکن است عوارضی مشاهده شود. در صورت بروز عارضه بعد از بوتاکس مسپورت، اولین کاری که باید انجام دهید آن است که برای از بین بردن عوارض ایجاد شده در صورت خود، صبر نمایید تا به صورت طبیعی از بین برود و اثری از آن باقی نماند.

دوم اینکه برای افزایش بهبود عوارض ایجاد شده می توانید با مشاوره از متخصص زیبایی خود، اقدام به استفاده از دارو های درمانی مخصوص به عارضه ایجاد شده نمایید.

سعی کنید نوع اصل و مطلوب بوتاکس مسپورت، را تشخیص دهید. این تشخیص، به بررسی شما و نیز راهنمایی های متخصص زیبایی و نیز نظرات در مورد بوتاکس مسپورت که افراد استفاده کننده از آن بوتاکس مسپورت، نیازمند است. مواظب باشید که از نوع تقلبی آن استفاده نکنید.

زیرا همان طور که در لیست نظرات قبلی مشاهده نمودید دو احتمال در خصوص بوتاکس مسپورت استفاده شده وجود داشت. اولین احتمال آن است که بوتاکس مسپورت تقلبی بوده است و دومین احتمال، آن است که جراح زیبایی شما، تخصص کافی برای انجام تزریق نداشته است.

ممکن است جراح در مقدار و ناحیه تزریق ماده بوتاکس مسپورت، به صورت دقیق تشخیص نداده باشد، پس عوارض بعد از تزریق منجر به مشاهده نظرات خلاف هدف بوتاکس مسپورت می شود.

گاهی اوقات نیز یک احتمال دیگر برای نارضایتی بوتاکس مسپورت وجود دارد و آن این است، ممکن است برند محصول بوتاکس مسپورت مطلوب و مرغوب نباشد. برند های موجود که تا کنون استفاده شده است، از برند های کشور چین، انگلیس، کره و آمریکا بوده است.

چه نظراتی در مورد بوتاکس مسپورت، وجود دارد؟
چه نظراتی در مورد بوتاکس مسپورت، وجود دارد؟

انواع محصولات بوتاکس مسپورت، در چه کشور هایی تولید می شود؟

برخی محصولات این کشور ها، اصلاً مرغوبیت ندارند؛ بنابر این استفاده از آن، نتیجه رضایت بخشی ندارد. محصولات دیگری نیز وجود دارد که، دارای عوارض بسیار خفیفی است که تا حدی نوع اصل آن، توصیه به استفاده می شود. محصولات مرغوب تر به طور یقین از مطلوبیت بیشتری برخوردار است. در کشور ما نیز محصولات بوتاکس مسپورت از نوع ایرانی مصپورت یا مسپورت تولید می شود.

با توجه به موضوع نظرات در مورد بوتاکس مسپورت در واقع رشد روز افزون علم پزشکی در کشور ایرانف خوشبختانه متخصصین مجرب و توانمند ایرانی، توانسته اند تا محصول بوتاکس مسپورت ایرانی، تولید نمایند. این نوع از بوتاکس مسپورت ایرانی، دارای کیفیت بالا و مطلوبی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA، مورد تأیید قرار گرفته است. به عبارت دیگر، بوتاکس مصپورت یا مسپورت و یا دیسپورت، یکی از برترین مارک های ایرانی، شناخته شده است.

از این رو، این محصول از بوتاکس مسپورت، در تمام نقاط دنیا، مورد استفاده قرار گرفته است. ویژگی منحصر به فرد بوتاکس دیسپورت، کاهش تعریق بیش از حد است که از بروز آن جلوگیری نموده است. اثری که یک بوتاکس دیسپورت دارد، اثر ماندگار و طبیعی است؛ زیرا طبق خاصیت اصلی ماده تزریقی خود، خطوط چین و چروک صورت را به خوبی از بین می برد و فرد را زیبا و جوان می سازد.

آیا شرایط خاصی برای انتخاب بوتاکس مسپورت وجود دارد؟

در برچسب روی بوتاکس، برخی مشخصه های تأییدی وجود دارد. قیمت بوتاکس مسپورت نیز می تواند شما را نسبت به انتخاب بوتاکس خود یاری نماید. قیمت های متنوع بوتاکس دیسپورت، نتایج متفاوتی نیز دارند که به وضوح در افراد استفاده کننده، به خوبی دیده شده است.

برخی از مدل های دیسپورت بعد از تزریق، روی صورت حالت روشنایی ایجاد می کنند، استفاده از این نوع، توصیه نمی شود. برای دریافت نتجه مطلوب تر از استفاده بوتاکس دیسپورت می توان همراه با آن از سایر روش های زیبایی استفاده نمود. روش پیشنهادی، روش نورونکس است. کسانی که این دو روش درمانی را به هم انجام داده اند، از عمل خود راضی بوده اند.

بوتاکس دیسپورت، بیشتر مناسب درمان زیبایی کدام بخش از صورت است؟

از آن جا که ماده بوتاکس آن هم از نوع دیسپورت، یک ماده بسیار قوی است، توصیه می شود که برای رفع چین و چروک های عمیق در صورت مثل پیشانی و خطوط دور لب استفاده شود. عمق تأثیر بوتاکس دیسپورت، زیاد است و برای پیشانی و لب، منجر به سفت شدن پوست صورت می شود. البته بوتاکس دیسپورت را هم برای دور چشم استفاده می کنند.

یک تذکر مهم در مورد موضوع نظرات در مورد بوتاکس مسپورت که باید در این بخش باید داده شود و آن این است که اگر شما برای استفاده از بوتاکس، به منظور رفع خطوط اطراف چشم، تصمیم نهایی خود را گرفته اید؛ باید بدانید که احتمال افتادگی چشم در این حالت وجود دارد، پس سعی کنید بوتاکس مطلوب از انواع مرغوب دیسپورت را برگزینید. رعایت موارد گفته شده، برای انجام یک بوتاکس رضایت بخش، ضروری و مهم است. پس به آن ها توجه ویژه نشان دهید.

نکته

در تکمیل موضوع نظرات در مورد بوتاکس مسپورت می توان به این نکته رسید که روش درمان زیبایی مطلوب به روشی اتلاق شده است که مخاطبان بیشتری به سمت خود جلب کرده باشد. مخاطبانی که از انجام عمل خود رضایت خاطر و کاملی را کسب کرده باشند. عوارض کمی داشته و اگر دچار عوارض شده باشند، عوارض طبیعی عمل انجام شده باشد. تزریق باید به نحوی انجام پذیرد که ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشد.

قیمت تمام شده آن نیز برای عموم، مناسب باشد. طبق بررسی های به عمل آمده می توان به این نتیجه رسید که در میان بوتاکس ها، بوتاکس مسپورت از دیگر انواع آن بهتر و مرغوب تر شناخت شده است. آسودگی خاطر از نحوه تهیه آن، وجود محصولات این مدل از بوتاکس است. این عامل برای رضایت استفاده کنندگان، یک عامل مهم برای نحوه دسترسی بوده که فراهم شده است.

از اینکه تا انتهای مقاله نظرات در مورد بوتاکس مسپورت ، با ما همراه بودید، بسیار متشکریم؛ و امیدواریم که از خواندن مقاله نظرات در مورد بوتاکس مسپورت بهره لازم و کافی را کسب کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید