میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مراقبتهای بعد از عمل اولترازد
مراقبتهای بعد از عمل اولترازد

لیست موضوعات

مراقبتهای بعد از عمل اولترازد

در این مقاله سعی داریم تا درباره ی مراقبتهای بعد از عمل اولترازد توضیحاتی برای شما دوستان ارائه بدهیم .اکثر افراد در قسمت های مختلف بدن خود دارای چربی های مقاوم میباشند که حتی با ورزش و رژیم غذایی از بین نمیروند به همین دلیل این افراد با استفاده از روش هایی مانند اولترازد میتوانند به اندام دلخواه خود دست یابند.در این روش با استفاده از امواج صوتی و حرارتی چربی های اضافه بدن را از بین میبرند. مراقبت های بعد اولترازد مسئله ی بسیار مهمی است که باید رعایت شوند

اگر میخواهید برای عمل اولترازد به پزشک مراجعه کنید و یا مایلید که در این زمینه مشاوره دریافت کنید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنح فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

مراقبتهای بعد از عمل اولترازد
مراقبتهای بعد از عمل اولترازد

سوالاتی که ممکن است در این باره برای شما پیش بیایند:

  1. اولترازد چیست؟
  2. مزایای لاغری با اولترازد چیست؟
  3. اولترازد چگونه انجام میشود؟
  4. اولترازد برای چه کسانی مناسب است؟
  5. برای دستیابی به نتیجه دلخواه چند جلسه درمان نیاز است؟
  6. مراقبت های بعد از اولترازد چگونه است؟
  7. عوارض اولترازد چیست؟
  8. هزینه ی لاغری با اولترازد چقدر است؟
  9. مدت زمان ماندگاری اولترازد چقدر است؟

                            

  • اولترازد چیست؟

اولترازد جدید ترین و پیشرفته ترین روش برای فرم دهی به بدن است که این درمان اکثرا با استفاده از امواج حرارتی  انجام میشود .در مورد استفاده از امواج حرارتی باید گفت که با حرارت بسیار پایین یا بسیار بالا انجام میشود که باعث مرگ سلول های بافت چربی میشود.

اولترازد چیست؟
اولترازد چیست؟

دمای پایین باعث ایجاد فشارمنفی میشود و چون سلول ها نمیتوانند این فشار را تحمل کنند منفجر میشوند و یا به دلیل گرمای فراوان سلول ها درهم میشکنند و به صورت مایع از بدن دفع می شوند این روش بسیار بی خطر و موثر میباشد و با هربار انجام این درمان کاهش سایز مشهود میباشد.

  • مزایای لاغری با اولترازد چیست؟

اولترازد یکی از سریع ترین روش های لاغری میباشد که هم برای پزشک و هم برای فرد آسان تر است و فرد میتواند در مدت بسیار کم چربی زیادی از دست بدهد.با این کار بیمار نیازی به رژیم غذایی ندارد و همچنین چون این روش بسیار بی خطر است باعث سوختگی پوست و بافت نمیشود.این روش علاوه بر برداشتن چربی های اضافه باعث لیفت و سفت شدن پوست محل درمان هم زمان با جراحی میباشد.

مزایای لاغری با اولترازد چیست؟
مزایای لاغری با اولترازد چیست؟

این روش درمان، بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام پذیر است.همه ی مناطق بدن که چربی های اضافه دارند میتوانند با این درمان به صورت دلخواه تبدیل شوند و هیچ مشکلی برای شخص ایجاد نشود.

  • اولترازد چگونه انجام میشود ؟

با استفاده از دستگاه اولترازد امواج اولتراسونیک زیر پوست فرد تابیده میشود و سلول ها و بافت چربی را از بین میبرد . چونکه این روش نسبت به سایر روش های لیپوساکشن جدید تر است کبودی کمتری ایجاد میکند و دوران نقاهت کمتری دارد .این عمل حدود ۲ الی ۳ ساعت طول میکشد و حتما باید یک همراه در کنار فرد حضور داشته باشد .بعد ازعمل  فرد میتواند باقی روز را استراحت کند و نهایتا تا آخر شب میتواند به راحتی کار های خود را انجام دهد و حالت عادی خود را بدست آورد.

اولترازد چگونه انجام میشود ؟
اولترازد چگونه انجام میشود ؟
  • اولترازد برای چه کسانی مناسب است؟

مناسب ترین افراد برای انجام این درمان کسانی اند که دارای شاخص توده ی بدنی حدود ۳۰ هستند.افراد خیلی چاق بهتر است تا قبل از درمان کاهش وزن داشته باشند .این عمل موجب کشیدگی پوست و سفت شدن آن میشود اما افرادی که دارای پوست شل هستند برای مثال کسانی که زایمان انجام داده اند نمیتوانند  فقط برای کشیدگی و لیفت پوست خود با اولترازد اقدام کنند  و باید از روش های لیفت برای سفت کردن پوست خود استفاده کنند

  • برای دستیابی به نتیجه ی دلخواه چند جلسه درمان نیاز است ؟

این درمان یکی از درمان های موثر برای لاغری میباشد که اکثرا با یک جلسه به حالت معقول و مناسب دست میابند .اما با تشخیص پزشک و هدف شخص از این کار میتوان چندین بار این درمان را انجام داد و البته  اهداف باید واقع بینانه باشند .بهتر است برا انجام این کار به پزشک متخصص آن مراجعه شود .

 

  • مراقبت های بعد از اولترازد چگونه است؟

بعد از درمان بهتر است تا فرد تمام روز را استراحت کند و از فردای آن روز شروع به فعالیت کند .بعد از درمان بیمار باید تا یک الی دوهفته از گن مخصوص طبق دستور پزشک استفاده کند.  فرد باید تا مدتی  از فعالیت های سنگین و ورزش بپرهیزد.

اگر پوست بیماردچار شل شدگی شد باید سریعا به پزشک مراجعه کند تا پوست را لیفت کند و از افتادگی بیشتر آن جلوگیری کند .این عمل باعث ایجاد زخم های کوچک میشود اما با این حال باید همه ی انتی بیوتیک ها و قرص های ضد التهاب سر موقع استفاده شوند.

 

  • عوارض اولترازد چیست؟

مانند هر عمل جراحی زیبایی اولترازد نیز عوارضی دارد که میتوان گفت نسبت به سایر روش ها زود تر از بین میروند عوارضی مانند سوزش ،خارش ،درد ،ورم ،سرگیجه و سردرد، حالت تهوع و استفراغ ،کبودی و قرمزی پوست ،زخم های خفیف و گوشت اضافه،خواب رفتگی و سوزن سوزن شدن و …  که البته این عوارض ماندگار نیستند و فقط تا چند روز اول ادامه پیدا میکنند.

 

  • هزینه ی اولترازد چقدر است؟

کسی که قصد انجام اولترازد را دارد برخی اوقات با قیمت های مختلف روبه رو میشود که گاهی بسیار پایین و گاهی هم بالا میباشند اما قبل از انجام این کار باید اطلاعات لازم را از کلینیک بدست بیاورد چون اگر قیمت به صورت نامعقول و غیر عادی کم باشد ممکن است در انجام اولترازد بهداشت را رعایت نکند یا از دستگاه هایی با برند های قدیمی استفاده کند .

چون اولترازد عمل زیبایی و بسیار حساس میباشد بهتر است تا به کلینیک شناخته شده و دکتر متخصص مراجعه شود تا عوارض کمتری برای فرد داشته باشد ؛برند دستگاهی که برای اولترازد استفاده میشود بر قیمت هر جلسه ی اولترازد تاثیر بسزایی دارد زیرا کرایه یا خرید این دستگاه ها با برند های شناخته شده توسط کلینیک بسیار هزینه بر است .

  • مدت زمان ماندگاری اولترازد چقدر است؟

نتیجه ی این درمان حتی پس از انجام آن دیده میشود اما دو یا سه هفته طول میکشد تا کاملا از حالت تورم خارج شود .بعد  از انجام این درمان چون ممکن است دوباره با تغدیه ی نامناسب چربی سازی صورت بگیرد بیمار باید رژیم غذایی مناسب و نرمش ها و برنامه ی تمرینی مناسبی را پیش بگیرد تا از بازگشت چربی در محل درمان شده جلوگیری کند

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید