میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیفت لب بالا بدون جراحی
لیفت لب بالا بدون جراحی

لیست موضوعات

لیفت کردن لب بالا بدون جراحی و توسط روش هایی هم چون استفاده از نخ ( بالا اوردن لب ) یکی از روش های نوینی است که بدون انجام عمل های جراحی باعث شکل و فرم دهی به لب می شود . که در میان افرادی که علاقه ای به جراحی برای لیفت لب بالای خود ندارند و یا اینکه بنابر دلایلی که در ادامه به تفصیل خواهیم پرداخت، نمی توانند جراحی کنند ، بسیار محبوب و مورد استقبال انها واقع می شود .

لیفت لب بالا بدون جراحی
لیفت لب بالا بدون جراحی

در این روش بر خلاف سایر روش های دیگر مانند تزریق ژل و تزریق ژل لب که فقط جهت برجسته کردن لب ها مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند باعث فرم دهی و شکل دهی به لب شود

و هم چنین با فرم دهی که خاصی که به لب می دهد ، می تواند فاصله بین لب و بینی را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داده و به زیبایی صورتتان کمک شایانی بکند . همچنین این روش کاربرد های دیگری نیز دارد از جمله برای بالا کشیدن گوشه لب می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و عملکرد مفید و جالبی نیز دارد .

پس در این مقاله قصد داریم تا شما را با بالا کشیدن لب بدون جراحی توسط نخ و سایر روش ها، بیشتر اشنا کنیم و توضیحات کامل و مفیدی را خدمت شما ارائه بدهیم تا اگر شما هم با این روش اشنایی ندارید و از حالت و فرم لب های خود ناراضی هستید ، بتوانید بدون هیچ گونه عمل جراحی ای و عوارضی نسبت به فرم دهی و زیبا سازی صورت خود اقدام کنید . همراه ما باشید با مقاله لیفت لب بدون جراحی .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. روش لیفت لب توسط نخ به چه صورتی انجام می گیرد ؟
  2. این روش بیشتر مناسب چه افرادی است ؟ و برای چه کسانی ممنوع است ؟
  3. نکات و مواردی که قبل از انجام این روش باید در نظر داشته باشید چه هست ؟
  4. مزایا و عوارض لیفت لب با نخ چی می باشد ؟
  5. انجام این روش برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشد باید چه مراقبت هایی کنیم ؟
  6. هزینه انجام لیفت لب با نخ چقدر است و در مقایسه با سایر روش ها چگونه می باشد ؟

بنابراین در این مقاله ای که در پیش روی خود دارید سعی بر این داریم تا شما را با سوالاتی که در بالا مطرح کردیم اشنا کنیم و شما با اگاهی از این موارد ، چنان چه جز افرادی بودید که تکنیک لیفت لب برایتان موثر است ، بتوانید لب خود را بالا بکشید و صورتی جوان تر از قبل داشته باشید .

روش لیف لب توسط نخ به چه صورتی انجام می گیرد ؟

تکنیک لیفت جز ان دسته از تکنیک هاست که با انجام ان می توانید نشانه های پیری را در صورت خود کم رنگ کنید و هرچه بیشتر بر جوانی پوست خود اعتماد کنید . از دیگر عواملی که با کشیدن لب بالا به طور کامل از صورت شما ممکن هست حذف شود این است ، فاصله دار بودن لب بالایی از بینی و زیاد بودن این فاصله ، دو انتها و گوشه لب به سمت پایین متمایل باشد که ظاهر نا خوشایندی را به همراه دارد .

معلوم نبودن دندان های بالایی جلو برای جذابیت هر چه بیشتر شما ، که ممکن است لب بالایی پایین باشد و دندان های بالایی را پوشیده باشد و از زیبایی و جذابیت شما کاسته باشد و همچنین در اخر ممکن است افرادی که معمولا سیگار می کشند

روش لیف لب توسط نخ به چه صورتی انجام می گیرد ؟
روش لیف لب توسط نخ به چه صورتی انجام می گیرد ؟

در دور تا دور لب های خود چین و چروک هایی داشته باشند که این چین چروک ها بر روی صورت ظاهری ناخوشایندی دارد و چهره شما را پیر نشان می دهد که با لیفت لب بالا میتوانید تمامی موارد بالایی را به طور کامل بهبود ببخشید و به طور کلی موجب جوان سازی پوست شما بشود .

به طور کلی تکنیک و یا جراحی لیفت لب بالا از ساده و کم خطر ترین جراحی های زیبایی است که بر روی صورت ، انجام می شود و نسبت به سایر عمل های زیبایی از خطرات و عوارض کمتری برخوردار است .

لیفت لب در کلینیک و از طریق بی حس کردن موضعی صورت می پذیرد و اصلا عمل سنگینی نیست اما ممکن است برخی از افراد خودشان بخواهند به همراه بی هوشی باشد و به این ترتیب راحت تر هستند و همچنین ترس کمتری نیز دارند برای انجام کار ، که این خواست انها هم ممکن است ولی باید از عوارض بیهوشی مطلع و با خبر باشند که مبادا باعث دلخوری و عوارض جانبی بشود .

همچنین عمل لیفت لب با بیهوشی ممکن است دارای خطراتی بیشتری باشد نسبت به بی حسی موضعی و ما به شما توصیه می کنیم تا برای انجام این کار حتما از روش بی حسی موضعی بهره ببرید .

عمل لیفت لب بالا از عمل های غیر تهاجمی به حساب می آید که به طور معمول با انجام عمل بینی انجام می شود و هیچ مشکلی برای طرف پیش نمی اید . انجام این تکنیک هم بدین صورت هست که در این روش قسمت کوچکی از پوست برداشته شده و لب را به سمت بالا می کشند .

از مزایا و ویژگی های این نوع عمل این است که در فرایند انجام ان هیچ گونه ماهیچه و یا عصبی کشیده و یا قطع نمی شود و تمام بافت های صورت خودتان را به صورت طبیعی حفظ می نمایید .

چه افرادی نامزد انجام تکنیک لیفت لب بالا هستند ؟

به مرور زمان و بالا رفتن تدریجی سن ، رنگ صورتی لب ها از بین میرود و انگار لب های شما کوچک و کوچک تر می شوند و همچنین تازه با پیر تر شدن صورت ، در اطراف لب ها دچار چین و چروک هایی می شود که ظاهر نا خوشایندی را در صورت شما نمایان می کند و همچنین باعث نارضایتی شما می شود

همچنین افرادی که سیگار می کشند به مرور در اطراف لب خود دچار چروک هایی می شوند که باعث به وجود امدن حس ناراضایتی در انها می شود و در کل سایر افرادی که از لب های نازکی برخوردارند ، کاندیدای مناسبی هستند برای انجام لیفت لب بالا و می تواند تغییر شگرفی را در صورت انها به وجود بیاورد .

از سمتی، معیار دیگری که وجود دارد و افراد می توانند از ان به عنوان شاخصی بهره ببرند تا که کاندید بدانند خودشان را برای عمل لیفت لب بالا ، این است که فاصله بین لب بالا تا بینی باید مناسب و متناسب و به اندازه باشد و این فاصله در خانم ها و اقایان دارای رنجی است که اگر از این رنج خارج باشد شما نیاز به جراحی لیفت لب بالا دارید .

چه افرادی نامزد انجام تکنیک لیفت لب بالا هستند ؟
چه افرادی نامزد انجام تکنیک لیفت لب بالا هستند ؟

فاصله نرمال و طبیعی لب با بینی در خانم ها معمولا بین 1 تا 1.2 سانتی متر است و در اقایان بین 1.3 تا 1.5 است که اگر این فاصله بیشتر باشد و فراتر از حد نرمال باشد شما در دسته افرادی قرار می گیرید که کاندیدای مناسبی هستید برای جراحی لیفت لب بالا .

قبل از تشریح تکنیک لیفت لب بالا توسط نخ ( بدون جراحی ) ، بهتر است تا شما را با انواع مختلف عمل لیفت لب اشنا کنیم و شما اصولا بدانید کلا چند دسته عمل برای لیفت لب بالا وجود دارد و از هر کدام شناختی را بدست بیاورید .

اصولا پزشکان از تکنیک ها و روش های گوناگونی جهت انجام لیفت لب و شکل دهی و فرم دهی و تغییر شکل و تغییر موقعیت و غیره لب ها ی شما استفاده می کنند که ما در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع محبوب ترین های تکنیک عمل لیفت لب اشنا کنیم :

1 _ لیفت لب به طور مستقیم

نام دیگر عمل لیفت لب مستقیم ، لیفت بالابر است که بعضی ها از این عنوان جهت این نوع تکنیک استفاده می کنند . این تکنیک به این صورت است که پزشک قسمت بسیار کوچکی از پوست بالای اطراف و پیرامون خارجی لب بر می دارد و مرز وسیعی ای بین بینی با دهان ایجاد می کند ، سپس پزشک با ایجاد برشی کوچکی قسمتی از پوست را بالا می کشد و اینکار وی باعث می شود لب ظاهری پر تر و قرمز تری را داشته باشد .

از معایب این روش این است که با انجام این نوع از عمل لیفت لب ، شما همواره در بالای لب خود زخم مشخصی را دارید و خیلی احتمال آن کمرنگ است که به طور کامل خوب شود ، به همین دلیل این عمل از محبوبیت زیادی بر خوردار نیست .

2 _ لیفت لب با ایجاد برشی در زیر بینی ( به شکل شاخ گاوی )

این نوع از انجام عمل لیفت لب را می توان تقریبا غالب ترین و پر طرفدار ترین عمل انجام لیفت لب بالا دانست . در این روش نیاز است تا پزشک در زیر بینی شما یه شکافی را ایجاد کند که شاید در نگاه اول کمی دردناک باشد .

پزشک انجام دهنده این نوع عمل زیبایی یه برشی را به شکل یک سبیل مردانه یا شبیه به شاخ گاوی در می اورد تا قسمت های مختلف لب بالایی از قبیل قسمت مرکزی ، راست و چپ و اطراف گوشه لب فرد به سمت بالا کشیده شود .

مزیتی که این روش دارد نسبت به روش قبل این است که جای زخمی که در این روش به جای می ماند قابلیت مشاهده کم تری دارد و به همین جهت بسیاری ترجیح می دهند تا از این تکنیک جهت بالا اوردن لب خود استفاده کننده و از نتیجه عالی اش بهره مند شوند .

3- لیفت کردن لب به سبک ایتالیایی

لیفت لب ایتالیایی ، در واقع همان لیفت لب شاخ گاوی است که در واقع نمونه اصلاح شده روش قبلی است. بدین ترتیب که همانند روش قبل انجام می گیرد اما به جای برش دادن و برداشتن پوست به مقدار زیادی و برشی به شکل شاخ گاو ، با ایجاد 2 برش کوچک در زیر سوراخ های بینی صورت می گیرد .

در هر حال این تکنیک مانند سایر تکنیک ها متداول نیست و کمتر صورت می پذیرد ، اما این نوع لیفت به افرادی پیشنهاد و توصیه می شود که بیشتر خواهان ظرافت و جای زخم کمتری هستند و می خواهند کاری ظریف و هنرمندانه تری را داشته باشند .

4 _ تکنیک لیفت سانترال لب بالا

لیفت سانترال لب نیز یکی از تکنیک های محبوب و پر طرفداری است که افراد زیادی خواهان این نوع روش جهت بالا اوردن لب بالای خود هستند . به طور کلی ، در این روش لیفت خیلی زیادی برای لب بالایی شما صورت نمی گیرد

ولی به جای ان باعث به وجود امدن برجستگی دائمی در لب بالای شما می شود . طریقه انجام این روش به این صورت است که پزشک در مطب با استفاده از بی حسی موضعی در زیر بینی شما یک برش کرچکی ایجاد می کند تا با بالا کشیدن مرکز لب باعث زیبایی هر چه بیشتر شما شود .

5 _ لیفت گوشه لب

اگر شما متعلق به ان دسته افرادی هستید که هدفتان از انجام عمل لیفت لب برای این است که چهره خود را خندان تر جلوه بدید ، لیفت گوشه لب بهترین و موثرترین شیوه ای است که به شما توصیه می شود و شما برای اینکار بهتر است تا از این روش استفاده کنید .

این روش به این ترتیب صورت می پذیرد که ابتدا قسمت بسیار کوچکی از پوست گوشه لب توسط پزشک برداشته می شود تا بتواند لب شما و به خصوص گوشه های لب شما را به بالا متمایل کند .

کسانی که گوشه های لب آنها دچار افتادگی است و بیشتر دو انتهای لب انها به سمت پایین متمایل می باشد این روش برای آنها مناسب است و در نهایت در صورتشان افتادگی ای ظاهر می شود .

همچنین بیشتر افراد خواهان این هستند که عمل لیفت لب خود را همزمان با لیفت گوشه لب انجام دهند تا هم به لب هایشان شکل و فرم و حجم زیبایی بدهند و هم اینکه گوشه های لبشان بالا بیاید و باعث این شود که ، چهره ای خندان تر داشته باشند . بنابراین هیچ ممنوعیت و مشکلی برای اجرای همزمان این دو عمل وجود ندارد.

شما در حال مطالعه مقاله لیفت لب بالا بدون جراحی هستید

مشکلات و خطرات ناشی از انواع لیفت لب

هر عمل جراحی که شما انجام می دهید می تواند دارای عوارضی باشد از قبیل اینکه جای محل جراحی دچار عفونت ، اب اوردن و یا غیر طبیعی شدن جای زخم بشود ، که در اینجا انتخاب جراح ماهر و متخصص در انتخاب بهترین روش برای انجام عمل لیفت لب بالا می تواند جلوی بسیازی از این عوارض را برای فرد بگیرد و جلوی سایر مشکلات اساسی ای که می تواند برای فرد ایجاد شود را بگیرد . اما به طور کلی انجام عمل لیفت لب دارای مشکلات و عوارض چندانی نیست .

مشکلات و خطرات ناشی از انواع لیفت لب
مشکلات و خطرات ناشی از انواع لیفت لب

اغلب عوارضی که برای افراد به وجود می اید در تزریق های ژل لب و یا پروتز لب ها می باشد که این کار ها باعث می شود تا لب ها به مرور زمان به سمت پایین کشیده بشوند و فرد برای بر طرف کردن این نقص باید عمل لیفت لب بالا را انجام دهد و به این ترتیب باید به یک پزشک جراح پلاستیک مراجعه کند .

افرادی که در سابقه خود تزریق ژل لب را در کارنامه دارند ، پس از انجام عمل لیفت لب بالا دچار تورم بیشتری می شوند و حتی ممکن است مدت زمان بیشتری را برای بهبود طی کند تا بتواند در جامعه ظاهر شود .

در اخر از عوارض و مشکلاتی که خیلی به ندرت ممکن است برای کسانی که اقدام به انجام عمل لیفت لب می کنند پیش بیاید ، می توان به عدم توازن و هماهنگی لب در بالا امدن و یا عدم تقارن در لب پس از عمل جراحی همچنین عفونت ها و اسکار های بد شکل اشاره نمود که البته بسیار نادر هستند این اتفاق ها و در صورتیکه به نکات بهداشتی قبل و بعد از انجام عمل توجه نکرده باشید ممکن است گریبان گیر شما شود .

روند بهبودی بیمار پس از انجام لیفت لب

معمولا بعد از انجام انواع مختلف عمل های لیفت لب بالا فرد برای حضور در جامعه نیاز به گذشت 5 تا 7 روز است ، برای اینکه بتواند در جامعه حضور پیدا کند . پس این نکته را همواره به یاد داشته باشید که چنان چه پس از انجام عمل لیفت لب بالا برنامه خاصی جهت حضور در جامعه و سایر فعالیت های اجتماعی دارید ، باید ان را حداقل به ده روز پس از انجام عمل لیفت لب بالا موکول کنید .

همچنین معمولا در 72 ساعت اولیه بعد از عمل جراحی لیفت لب تورم های بسیار شدیدی در بالای لب بیمار به وجود می اید که بیمار می تواند با استفاده از کمپرس یخ تا حدودی جلوی تورم بیش از حد را بگیرد و در صد تورم را کاهش دهد .

روند بهبودی بیمار پس از انجام لیفت لب
روند بهبودی بیمار پس از انجام لیفت لب

همچنین برای کاهش درد بیماران می تواند از داروهایی که پزشک تجویز می نمایند استفاده کنند . که از داروهایی که بیشتر جنبه عمومی دارد و اکثرا تجویز می نمایند می توان به دارو هایی همچون ویکودین اشاره کرد که دارای دز نسبتا پایینی از مسکن را دارا هستند .

دقت کنید که چند روزقبل از عمل از غذاهای نرم استفاده کنید ، بخیه هایی که در این جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند تنها 5 روز پس از انجام جراحی کشیده می شوند و به طور کامل از لب خارج می شوند . اگر پس از گذشت سه روز از انجام عمل محل بخیه بالای لب هنوز قرمز بودند ، مدتی خیلی کمی از کرم های حاوی استروئیدی ( حتی بدون نسخه پزشک ) استفاده کنید .

همچنین این نکته را باید توجه داشته باشید که جای زخم ناشی از جراحی به طور طبیعی و نرمال تا چند روز پس از جراحی به طور طبیعی برامده می شود و به جلو می اید که با گذشت زمان و بهبود کامل ان بر طرف می شود .

بنابراین بهبودی کامل پس از عمل لیفت لب بالا تا 12 ماه پس از انجام عمل به طول می انجامد .

در دوران نقاهت از استفاده از روغن های گل راعی و یا مکمل های ویتامین ( ای ) پرهیز کنید . حتما تا یک هفته پس از انجام عمل لیفت لب از انجام ورزش های پر تحرک و سنگین و همچنین مصرف الکل پرهیز کنید .

در ادامه قصد داریم تا بیشتر و به طور خاص پیرامون عمل لیفت لب با نخ برایتان توضیح دهیم و چگونگی انجام این عمل را با جزئیات بیشتری برایتان شرح دهیم .

این روش بدین گونه صورت می پذیرد که بیمار بدون هیچ گونه درد و فقط تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و تمام فرایند انجام می گیرد . پزشک جراح پلاستیک با استفاده از سوزن هایی بسیار ظریف و نازک نخ های مخصوص و ویژه را وارد بافت لب می کنند که این نکته هم حائز اهمیت است این نخ ها قابلیت جذب نیز دارند . بنابراین بعد از بالا کشیدن لب ها پزشک نخ ها را خارج می کند .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت لب بالا بدون جراحی هستید

لیفت لب روشی ایمن و کم خطر

دوران بهبودی حدود دو روز می باشد .انجام لیفت لب یک نوع روش بسیار ایمن و کم خطری است که هیچ گونه تهاجمی را در بر ندارد و عوارض خاص و جبران ناپذیری از خود به جا نمی گذارد و از این حیث هیچ خطری بیمار را تهدید نمی کند .

لیفت لب روشی ایمن و کم خطر
لیفت لب روشی ایمن و کم خطر

اما تنها ممکن است نواحی که لیفت برای انها انجام گرفته است کمی دچار تورم و قرمزی بشود که به خاطر استفاده از سوزن هایی است که جهت عمل لیفت به کار بسته ایم و کاملا طبیعی می باشد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین میروند .

همچنین مدت زمان ماندگاری و بقای این روش چیزی در حدود 6 الی یک سال می باشد که اگر فرد تمایل داشته باشد پس از طی این زمان می تواند جهت عملیات ترمیم و بازسازی لیفت لب خود اقدام کند و مجددا لب خود را به همان فرم قبل در بیاورد .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت لب بالا بدون جراحی هستید

5 نکته ای که باید قبل از لیفت لب در نظر داشته باشید :

انجام عمل لیفت لب بالا نیاز به هیچ گونه تست و ازمایش خاصی ندارد ، اما توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست

  • حداقل به مدت 4 هفته پیش از عمل لیفت لب از مصرف و استعمال سیگار حاوی نیکوتین پرهیز کنید و یا مصرف ان را تا حد زیادی کاهش دهید .
  • در صورت اینکه الرژی و یا بیماری خاصی دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید و وی را از این موضوع اگاه کنید .
  • در صورت اینکه در گذشته و یا حال در قسمت های سر یا گردن خود دچار عفونت هستید حتما به دکتر خود در میان گذاشته و او را مطلع سازید .
  • اگر جز ان دسته از افرادی هستید که با کوچکترین ضربه پوستتان دچار کبودی می شود و در کل پوستی اسیب پذیر دارید حتما پزشک جراح خود را اگاه سازید .
  • همچنین برای ایمنی و دقت بیشتر اگر در گذشته هر گونه جراحی خاصی داشته اید ، پزشک خود را از ان مطلع بفرمایید .
5 نکته ای که باید قبل از لیفت لب در نظر داشته باشید :
5 نکته ای که باید قبل از لیفت لب در نظر داشته باشید :

چه افرادی از انجام لیف لب منع می شوند ؟

ما به افرادی که در اطراف لب های خود دارای تبخال فعالی هستند و یا اینکه از داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند توصیه می کنیم تا بر طرف نشدن این مشکل خود از انجام عمل لیفت لب بالای خود پرهیز کنند و انجام ان را به تعویق بی اندازند ، زیرا احتمال دارد برای انها مشکلات و مخاطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و در اینده دچار پشیمانی شوند .

لذا قبل از هرگونه عملی برای لیفت لب خود ، از سلامت کامل آن مطمئن شوید و در صورتی که هر گونه دارویی مصرف می کنید یا مبتلا به هر نوع بیماری هستید ، با پزشک خود در میان گذاشته و مشورت کنید .

چه افرادی از انجام لیف لب منع می شوند ؟
چه افرادی از انجام لیف لب منع می شوند ؟

مزایای لیفت لب بالا با نخ چیست ؟

این عمل علاوه بر اینکه باعث می شود لب بالای شما بالا برود و ظاهر شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد باعث ایجاد یک تناسب و برقراری اعتدال بین اجزا و شاخص های صورتتان می شود ، همچنین باعث می شود خطوط خونی و چین و چروک هایی که در لب وجود دارد را برطرف سازد و انها را اصلاح کند و باعث می شود که از طریق حجیم سازی و برجسته شدن هر چه بیشتر لب های شما ، لبخندی زیبا تر و جذاب تر و در کل خاص تری نسبت به سایر هم سن و سال های خود داشته باشید .

مزایای لیفت لب بالا با نخ چیست ؟
مزایای لیفت لب بالا با نخ چیست ؟

 هزینه لیفت لب با نخ حدودا چه مقدار می شود ؟

قیمت و هزینه لیفت لب با نخ ابتدا بستگی دارد که شما در کجا هستید تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و یا . . . همچنین علی رغم اینکه شهر مهم است قیمت این عمل بسیار به قیمت نخ مورد استفاده در این عمل بستگی دارد ، نخ مورد استفاده در این عمل نخ کاگ می باشد .

همچنین دستمزد پزشک شما هم در کل هزینه این عمل موثر است و هرچه پزشک شما فردی کار کشته تر و شناخته شده تری باشد هزینه وی نیز به همان اندازه بالاتر می رود و البته ضریب اطمینان شما از انجام این عمل نیز بالاتر می رود .

 هزینه لیفت لب با نخ حدودا چه مقدار می شود ؟
هزینه لیفت لب با نخ حدودا چه مقدار می شود ؟

چند عمل هم زمان

از طرفی ، در موارد متعددی اتفاق می افتد که فرد بیمار در حین انجام عمل لیفت لب بالا تصمیم به انجام هم زمان عمل بالا کشیدن لب و عمل بالا اوردن گوشه لب ، و سایر عمل های زیبایی که یا بر روی لب هست و یا سایر اجزای صورت که در کل باعث می شود هزینه عمل شما نهایتا بسیار متفاوت تر و بالاتر برود .

همچنین به این نکته هم باید کاملا اشراف داشته باشید که عمل لیفت لب بالا زیر مجموعه پوشش شبکه بیمه ای قرار نمی گیرد و بیمه تکمیلی برای انجام ان هیچ گونه پولی را به شما پرداخت نمی کند ، و لازم است شما این نکته را پیش از انجام عمل بدانید . همچنین این عمل دارای مراقبت هایی در قبل و بعد از ان است و یک رعایت یک سری نکات بهداشتی ضروری است . که این ها هم هزینه ای هایی دارد.

در مجموع و با توجه به این نکات این عمل به طور تقریبی در شهر تهران و دیگر شهر های کشور رقم انجام این عمل ها متفاوت است و ممکن است با توجه به سایر موارد و تعرفه های متفاوت هزینه ی نهایی محاسبه شود .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت لب بالا بدون جراحی هستید

لیفت لب با انجام ورزش

از جمله دیگر روش هایی که برای لیفت لب بدون جراحی در نظر گرفته می شود، انجام ورزش های روزانه است. ورزش هایی هم چون غنچه کردن لب و بعد از آن خندیدن . که به ماهیچه های لب یک فشار وارد کرده و مانع از افتادگی آن می شود از جمله ورزش هایی می باشد که شما به راحتی و درهر زمانی از شبانه روز می توانید آن ها را انجام داده و به زیبایی خود بی افزایید .

البته این ورزش ها تاثیر زیادی در صورت فرد نمی گذارد . فقظ می تواند مانع از افتادگی های زود رس لب شده و اگر به طور مستمر در یک مدت زمان طولانی انجام گیرد ، تا حدودی باعث لیفت لب شما شود . فراموش نکنید زمان لازم برای انجام ورزش ها : دو مرتبه در روز و هر بار 10 دقیقه می باشد تا هم باعث فرم دهی لب ها شود و هم صورت و غبغب های شما را فرم دهد .

لیفت لب با انجام ورزش
لیفت لب با انجام ورزش

و در نهایت سخن پایانی :

لیفت لب از جمله عمل های زیبا سازی صورت محسوب می شود که به تازگی و در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است . انجام این عمل با روش های بسیار زیادی توسط افراد متخصص و غیر متخصص بسیار زیادی صورت می گیرد .

لذا قبل از انتخاب یک روش و انجام آن ، حتما تحقیقات خود را در خصوص نوع روش لیف لب چه بدون جراحی و چه با انجام عمل های جراحی، کامل کرده و از افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند پرس و جو کنید .

و در نهایت سخن پایانی :
و در نهایت سخن پایانی :

به دنبال یک پزشک ماهر برای این کار بگردید و فراموش نکنید که هر گونه بی احتیاطی در انجام این عمل ممکن است پشیمانی های دائمی برای شما به همراه داشته باشد . چرا که لب از جمله اعضایی است که کانون توجه در صورت شماست و باید کمال توجه برای آن لحاظ کرد . ممنونیم که تا انتها همراه ما بوده اید .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید