میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده
لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده

لیست موضوعات

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده

ما دنبال این موضوع هستیم که بدانیم لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده به همین منظور در این مقاله به صورت کامل و مفصل در مورد سوال فوق بحث خواهیم نمود تا شما خوانندگان و مخاطبین عزیز به خوبی با آن آشنا شوید. لطفا تا پایان این مقاله تحت عنوان  لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده با همراه باشید.

جهت انجام لیزر بیکنی با بالاترین کیفیت ممکن با ما در تماس باشید.

02122930161

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده
لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده

برای کسب اطلاعات لازم در مورد لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

امروزه بسیاری از مردم در سراسر دنیا برای زیبایی خویش ارزش زیادی را قائل هستند. این موضوع مختص خانم ها نیست و در میان آقایان نیز رواج داشته و بسیاری از مردها نیز به آن توجه می نمایند. موضوعات مرتبط با زیبایی ظاهری بسیار متنوع می باشد و شامل مواردی در خصوص مو، پوست و… می باشند.

لیزر در چند جلسه جواب میده

یکی دیگر از سوال های مهمی که برای اناجم لیزر برای همه ی ما پیش می اید این است که ایا بعد از به پایان رسیدن دوره لیزر موهای زائد به طور مجدد موها رشد خواهد کرد یا خیر؟ بعد از چند دوره موها به طور کامل برطرف می شود؟ ایا لیزر واقعا برای همیشه موها را از بین خواهد برد؟

لیزر در چند جلسه جواب میده
لیزر در چند جلسه جواب میده

خب طبیعی ست که برای هر کسی که در حال تحقیق درباره لیزر هستند این سوال ها پیش بیاید .

اما پاسخ صحیح به تمامی سوالات شما این است که:

بعد از تکمیل دوره درمان موهای زائد شما به طور کامل حذف شده و رویش آن به صورت کامل قطع خواهد شد .گرچه  باید حتما به نوع دستگاه دقت داشته باشید و تمامی طول دوره ی درمان را پشت سر گذاشته باشید.

سپس رشد موها در مراحل اول کم .کمتر و قطع می گردد.

آیا می دانید که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده؟

ما در بخش های دیگر این مقاله به دنبال پاسخ این سوال بودیم که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده.

درحقیت در این قسمت از متن خود به سوال مهم و اصلی این مقاله رسیدیم که از ابتدای مقاله تا این قسمت در حال مقدمه چینی و بیان پیش زمینه های مهم در خصوص آن بوده ایم.

خیلی ها دنبال پاسخ آن هستند و می خواهند بدانند که بعد از چه مدتی موهای زائد ایشان بعد از انجام لیزر بیکینی، شروع به ریختن می کند و به اصطلاح بعد از چه مدتی می توانند نتیجه مناسب این اقدام را ملاحظه نمایند.

این شیوه می تواند رشد کردن موها را تا حد 90 درصد کم تر نماید و یکی از بهترین شیوه ها برای از میان بردن موهای اضافی و زائد بدن می باشد.

بر اثر انرژی نوری که توسط لیزر صادر می شود، رنگدانه های مو مورد هدف قرار می گیرند و ذرات لیزر مستقیما به آن ها برخورد می نمایند.

در ابتدای امر لیزر صادر شده به واسطه ی ملانین ها مورد جذب قرار می گیرد و سپس انرژی آن به فولیکول های همان موها منتقل می شود. در ادامه، نور می تواند به نوعی از انرژی یعنی حرارت و گرما مبدل شود.

به این صورت می توانیم بیان نماییم که انرژی ایجاد شده باعث صدمه زدن به فولیکول های مو شده و دیگر امکان ترمیم و تعمیری نیز برای آن ها وجود نخواهد داشت.

تجربه های برخی مراجعین از تاثیر گذاری لیزر بیکینی

مهشید از مراجعین زرکلینیک به ما می گه که حدود 14 جلسه هست که برای موهای زائد پاهاش از لیزر کندلا استفاده کرده .
اما در مورد لیزر بیکنی برای او 5 جلسه کفایت کرده .

خوب البته تجربیات کسانی که لیزر بیکینی رو تست کردن می تونه متفاوت باشه و ما از شما می خواهیم که در صورت نیاز به مشاوره از کارشناسان زرکلینیک کمک بگیرید.

برای این منظور کافیه با ما تماس بگیرید.

آیا نتیجه لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت را تضمین میکنید؟

به احتمال زیاد اگر در ابتدا درست مشاوره شوید متخصص می تواند تشخیص دهد که آیا می شود در این مورد خاص برای شما تضمین داد یا اینکه نمی شود.

در واقع تضمین موفقیت 100 در صد این خدمت از زرکلینیک بستگی به شرایط فرد تحت درمان نیز دارد.

به همین دلیل تصویه میکنیم با ما در تماس باشید و برای مشاوره حضوری به زرکلینیک مراجعه نمایید.

 

موهای زائد

در این بین برخی از مردم هستند که در نقاطی از بدن خویش دارای موهایی زائد می باشند و همواره در تلاش هستند که با شیوه های مختلفی این موهای اضافی را از بدن خویش حذف نموده و آن ها را از بین ببرند.

در گذشته های نه چندان دور، اغلب مردم از شیوه هایی نظیر به کار بردن تیغ اصلاح، کرم ها، اسپری ها، فوم های موبر، استفاده موم، چسب های مخصوص کندن موها و…… استفاده می کردند.

هر یکی از این موارد ذکر شده دارای یک سری معایب می باشد. مثلا می توانیم به ضخیم شدن موهایی که مجددا رشد می کنند، تیرگی پوست در ناحیه ای که شیوه های فوق استفاده شده است، احساس سوزش پوست در محل استعمال موارد فوق و… اشاره نماییم.

در این بین برخی از افراد هستند که به دنبال شیوه های جدید و نوینی مانند استفاده از لیزر می باشند و از لیزر برای از میان بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن خویش استفاده می کنند.

در این بین خانم ها بیشتر از موهای اضافی در سطح بدن خویش رنج می برند و عمدتا مایل هستند که این موهای زائد را با شیوه های بدون عارضه و در زمانی مناسب از بین ببرند.

یکی از شیوه های متداول

یکی از شیوه های متداولی که ایشان مورد استفاده قرار می دهند، شیوه لیزر نمودن موهای زائد بدن می باشد. لیزر نمودن موهای اضافی در سطح بدن را می توان در نقاط مختلفی از بدن استفاده نمود و در این خصوص محدودیت خاصی وجود ندارد.

این مورد کاربردی و مفید دارای مزیت های فراوانی نیز می باشد و حداقل فایده ی موجود در شیوه ی لیزر نمودن موهای زائد در سطح بدن این می باشد که از تهیه و خرید مداوم و زیاد وسائل مختلفی همچون تیغ های اصلاح راحت می شوید و دیگر نیازی نیست تا به صورت دوره ای از مواد مربوط به اصلاح و یا موبرها استفاده نمایید.

خلاص شدن از موهای زائد

در حقیقت شما با یک اقدام، برای همیشه از دست آن موهای زائد خلاص می شوید و خودتان را راحت می نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا این موضوع را برای شما باز کنیم و به شما توضیح دهیم که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده در حقیقت منظور از لیزر بیکینی همان لیزر نمودن موهای اضافی از نقاط مختلف بدن می باشد.

اگر شما نیز مایل به استفاده از این شیوه ی نوین می باشید و دوست دارید که با روشی جدید و سریع از دست این موهای زائد راحت شوید،

تا انتهای مقاله با ما همراه شوید تا در این خصوص که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خلاص شدن از موهای زائد
خلاص شدن از موهای زائد

در این جا برای این که بهتر متوجه شویم که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده لازم می دانیم که به طرح و پاسخ تعدادی تیتر و یا سوال در این زمینه بپردازیم که سوالات مهم در خصوص این که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده به شرح ذیل می باشند:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا در خصوص لیزر بیکینی و مهم ترین انواع آن اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مجموع هزینه های مربوط به لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

آیا پیش از اقدام به لیزر بیکینی لازم است که مواردی را رعایت نماییم؟

آیا در خصوص مجموعه اقداماتی که لازم است، بعد از لیزر بیکینی انجام دهید، اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص این که بعد از جلسه اول لیزر بیکینی چه اتفاق هایی می افتد، اطلاعاتی دارید؟

بعد از این که چند روز از انجام لیزر بیکینی گذشت، چه اتفاق هایی در آن ناحیه می افتد؟

آیا بعد از اقدام به لیزر بیکینی می توانیم آن ناحیه را اصلاح نماییم؟

آیا می دانید بعد از گذشت چند روز از اولین جلسه ی لیزر بیکینی موهای زائد آن ناحیه شروع به ریختن می کنند؟

آیا این امکان وجود دارد که پس از گذشت اولین جلسه ی لیزر بیکینی، موها را به کمک موچین و یا انواع موم برداشت؟

آیا در خصوص اولین اقدامات ورزشی بعد از جلسه ی ابتدایی لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص امکان استحمام بعد از جلسه های لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص امکان به کار گیری اسپری های برنزه نمودن و یا گرفتن لیرز آفتاب بعد از لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده؟

آیا در خصوص این موضوع که بعد از لیزر بیکینی می توانید کدام نوع لوسیون های پوست را در ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار دهید، اطلاع دارید؟

آیا می دانید که مهم ترین نتیجه های مربوط به لیزر بیکینی از چه زمانی به خوبی قابل مشاهده می باشند؟

آیا در خصوص میزان دوره های درمانی موهای زائد به شیوه ی لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

آیا برای انجام لیزر بیکینی می توان به 1 الی 2 جلسه اکتفا نمود؟

آیا می دانید که انجام لیزر بیکینی بر روی چه دسته از افرادی دارای بیشترین میزان تاثیر می باشد؟

آیا متوقف شدن رشد موهای زائد در شیوه ی لیزر بیکینی برای همیشه و به صورتی دائمی خواهد بود؟

معمولا جلسه های مربوط به لیزر بیکینی به صورت چند روز یک بار برگزار می شوند؟

بیشترین تاثیر لیزر بیکینی بر روی چه سبک موهایی می باشد؟

آیا در خصوص مدت زمان هر یک از جلسه های لیزر بیکینی اطلاع دارید؟

آیا در خصوص ناحیه هایی از بدن که می توان برای آن ها لیزر بیکینی را به کار برد، اطلاعاتی دارید؟

آیا برای انجام لیزر بیکینی محدوده ی سنی خاصی در نظر گرفته شده است؟

 

آیا در خصوص لیزر بیکینی و مهم ترین انواع آن اطلاعاتی دارید؟

در آغاز نوشتار خود و برای این که به خوبی متوجه شوید که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده لازم می دانیم تا توضیحاتی را در خصوص خود لیزر بیکینی برای شما خوانندگان گرامی ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

بخش های شرمگاهی که مربوط به اطراف نواحی تناسلی افراد می باشند، اغلب اوقات با حجم زیادی از موهای اضافی پوشیده می شوند. این نوع از موها، با وجود زائد بودن، باعث به وجود آمدن مشکلاتی نظیر عرق نمودن مداوم آن ناحیه از بدن نیز می شوند.

آیا در خصوص لیزر بیکینی و مهم ترین انواع آن اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص لیزر بیکینی و مهم ترین انواع آن اطلاعاتی دارید؟

همچنین وجود این موهای اضافی بر مواردی نظیر رابطه های جنسی و زناشویی نیز موثر می باشد و دارای اثراتی سوء و منفی در این زمینه است.

خیلی از خانم ها شیوه های متنوعی را برای خلاص شدن از دست این نوع موهای زائد به کار می گیرند که هر کدام از آن شیوه ها، دارای عارضه هایی می باشند که در بخش های بالایی برخی از آن عوارض را نام بردیم.

از طرفی زمانی که نیاز باشد تا یک کار را به تعداد دفعات زیادی و در دوره های زمانی نزدیک به هم تکرار نماییم، معمولا از آن کار خسته شده و نمی توانیم تا آخر عمر آن اقدام را حتی برای زیبایی و سلامتی خود نیز انجام دهیم. بنابراین همه ی افراد در خصوص زیبایی پوست و موهای خویش، در پی راه هایی راحت تر و بی دردسرتر می باشند.

استفاده از متد لیزر بیکینی

در این بین یکی از شیوه های متداول و نوینی که برای خلاصی از موهای زائد مورد کاربرد قرار می گیرد و معمولا به خانم ها پیشنهاد می شود، استفاده از متد لیزر بیکینی می باشد که ما در ادامه به صورتی کاملا مفصل در مورد آن برای شما شرح خواهیم داد.

یکی از دلیل های مهم برای محبوب بودن لیزر بیکینی این می باشد که تاثیرات آن برای بلند مدت بوده و نیاز نیست تا به طور مداوم و در دوره های کوتاه مدت آن را تکرار نمایید. همچنین این شیوه دارای درد و ناراحتی خاصی نمی باشد.

استفاده از متد لیزر بیکینی
استفاده از متد لیزر بیکینی

آن دسته از افراد و به ویژه خانم هایی که تمایل دارند که این شیوه را مورد کاربرد و استفاده قرار دهند، می توانند با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایند و بعد از کسب اجازه و دستور از ایشان، نسبت به لیزر بیکینی در خصوص ناحیه ی شرمگاهی خویش اقدام نمایند و برای مدت ها از فواید بی نظیر آن استفاده کنند.

معمولا لیزر بیکینی نیاز به چند جلسه دارد و با تنها یک جلسه قابل انجام نمی باشد و فرد لازم است که بر اساس دستورات، در همه جلسات مورد نیاز شرکت نماید تا در نهایت استفاده های بهتری را از این شیوه ببرد و شاهد نتیجه های مناسبی بر روی پوست خویش باشد.

پزشک ها از تجهیزات مربوط به لیزر استفاده می کنند

در این شیوه یعنی لیزر بیکینی، پزشک ها از تجهیزات مربوط به لیزر استفاده می کنند که یکی از مهم ترین موارد کاربرد ایشان، استفاده از لیزر هایی تحت عنوان الکساندرایت می باشد.

توسط این تجهیزات و دستگاه می توان میزان معینی از لیزر را بر روی یک ناحیه از بدن مانند ناحیه ی تناسلی متمرکز نموده و به آن ناحیه لیزر را تاباند.

به این صورت بعد از این که فرد چند جلسه کوتاه را در زمینه لیزر بیکینی طی نمود، موهای زائد بدن ایشان از بین می روند و البته در جلسه های ابتدای دوره، موها ابتدا نازک و نازک تر شده تا این که به طور کامل محو می شوند.

در شیوه لیزر بیکینی میزان تاثیر گذاری برای از میان رفتن موهای اضافی و زائد بدن تا 85 درصد می باشد و تایم هر یک از جلسه های مربوط به لیزر بیکینی نیز خیلی زیاد نمی باشد و نهایتا فرد لازم است که برای هر یک از جلسه های لیزر بیکینی 10 دقیقه زمان صرف نماید تا بتواند در آینده لذت استفاده از آن را ببرد.

بعد از این مراحل، کارهای یک جلسه از لیزر بیکینی به اتمام می رسد. فرد می تواند با خیالی راحت و بدون داشتن دردسر و یا کوچک ترین دردی، محل را ترک نموده و به منزل خویش مراجعه نماید.

این شیوه از لیزر بیکینی دارای مراقبت های خاص و ویژه ای بعد از انجام نمی باشد و فقط کافی است تا فرد برخی از نکته هایی را که پزشک مربوطه به ایشان متذکر می شود، مورد رعایت قرار دهد.

آیا در خصوص مجموع هزینه های مربوط به لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از نوشتار خود و قبل از ورود به این موضوع که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده بهتر است تا مواردی را در خصوص هزینه ها و مخارج این کار درمانی برای شما مخاطبین عزیز بیان نماییم. لطفا در ادامه نیز ما را همراهی نمایید.

یکی از موضوعاتی که معمولا در هر یک از اقدامات درمانی و به ویژه در خصوص زیبایی مورد سوال می باشد، موارد مربوط به هزینه ها و مخارج آن اقدامات می باشد.

در خصوص از بین بردن موهای اضافی بدن نیز این موضوع مد نظر افراد می باشد که البته چیزی غیر طبیعی نیست. چون هر فردی می خواهد بر اثر هزینه هایی که به ایشان اعلام می شود و بر طبق شرایط مالی که دارد، نسبت به اقدام یا عدم انجام آن کار تصمیم گیری نماید.

آیا در خصوص مجموع هزینه های مربوط به لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص مجموع هزینه های مربوط به لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

در خصوص لیزر بیکینی که مورد کاربرد در ناحیه های تناسلی افراد می باشد، مواد مهمی دخیل هستند که ما در این جا آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد. پیش از تشریح موارد مهم، لازم است تا موضوعی را خدمت شما بیان نماییم.

هزینه ها و مخارج

در خصوص مجموعه هزینه ها و مخارج در هر یک از اقدامات درمانی و یا درمان با لیزر، نمی توان یک عدد دقیق و مشخص و آن هم بر اساس واحدهای پولی، ریال، تومان و… بیان نمود.

یکی از دلیل های این موضوع این می باشد که قیمت ها به هیچ عنوان ثابت نبوده و تحت اثر برخی از پارامترها و فاکتورهای موجود، در حال نوسان بوده و حتی اگر برای مدتی نیز شاهد ثبات قیمت ها باشیم،

باز هم از آن جایی که نسخه مورد تجویز برای همه افراد در زمینه های متنوع پزشک یکی نمی باشد، نمی توان مجموع مخارج را دقیقا محاسبه نموده و به شکلی عددی و رقمی اعلام نمود.

از مهم ترین عواملی که بر هزینه های لیزر بیکینی تاثیر گذار می باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

شما کارهای مربوط به لیزر بیکینی را در کدام ناحیه از کشور انجام می دهید: این که شما لیزر بیکینی را در یکی از شهرهای دورافتاده و کم جمعیت، مرکزهای استانی، کلان شهرها و… انجام می دهید،

با توجه به عوامل مختلفی که در این شهرها وجود داشته و تاثیرات متفاوتی که در همه ی قیمت ها دارند، بر قیمت نهایی شما نیز در انجام لیزر بیکینی موثر می باشد.

از مهم ترین عواملی که بر هزینه های لیزر بیکینی تاثیر گذار می باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:
از مهم ترین عواملی که بر هزینه های لیزر بیکینی تاثیر گذار می باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

مطمئنا می دانید که در کلان شهرها و پایتخت با توجه به وجود عامل های مهمی نظیر کرایه های بالا، قیمت انواع خدمات نیز به نسبت سایر شهرهای کشور بالاتر می باشد و برعکس شهرهای کوچک تر و کم جمعیت تر دارای هزینه هایی کم تر هستند

که البته مطمئنا میزان کیفیت کارها نیز در این مکان متفاوت بوده و اغلب مردم برای کیفیت اهمیت بیشتری قائل بوده و برای رسیدن به آن، حاضر هستند که مبلغ های بالاتری را پرداخت نمایند.

موضوع دومی که در هزینه های مربوط به لیزر بیکینی تاثیر گذار می باشد، موضوع تجهیزات و لوازم مورد کاربرد در این مکان های درمانی می باشد.

امکانات و خدمات پیشرفته

برخی از کلینیک هایی که در آن ها لیزر بیکینی انجام می شود، دارای امکانات و خدمات مناسب تری بوده و از دستگاه های پیشرفته تری در این زمینه استفاده می کنند که طبیعتا هزینه ها و مخارج مربوط به انجام لیزر بیکینی در این مکان ها بیشتر خواهد بود.

بر عکس در برخی از کلینیک ها ممکن است که میزان خدمات و سرویس ها کم تر بوده و دستگاه ها نیز چندان پیشرفته و جدید نباشند و حتی این امکان نیز وجود دارد که این دسته از کلینیک ها، روی ارزان بودن کارهای درمانی خویش تبلیغ نیز داشته باشند که مطئنا یکی از دلایل این تبلیغات و ارزانی همین بود که امکانات کافی و مناسب می باشد.

مورد دیگری که در هزینه های مربوط به لیزر بیکینی اثر دارد، موضوع تخصص، مهارت، تجربه و میزان معروف بودن پزشکی است که می خواهد اقدامات مهم و اصلی لیزر بیکینی را مورد اجرا قرار دهد.

محبوبیت بالا

در این بین زمانی که پزشک از محبوبیت بالایی در میان جامعه پزشکی و در حوزه ی لیزر بیکینی برخوردار است، میزان مبلغی که ایشان دریافت می نماید تا حدودی بیشتر می باشد

که البته در خصوص این هزینه ها و مبالغ از سوی مسئولین و ارگان های مربوطه نظارت هایی وجود دارد و به این صورت نیست که این دسته از پزشک ها نیز مبلغ هایی غیر منطق را از افراد بی اطلاع دریافت نمایند.

موارد دیگری نیز هستند که می توانند در مجموع مخارج مربوط به لیزر بیکینی تاثیر گذار باشند از جمله این که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده که ما به تشریح موارد مهم بالا بسنده نموده ایم.

محبوبیت بالا
محبوبیت بالا

به یک مورد نیز توجه داشته باشید که عموما جمع مخارج در خصوص لیزر بیکینی در کشور ما ایران بسیار پایین تر از سایر کشورها در سطح جهان می باشد.

مردمی که در ایران ساکن می باشند، معمولا نگرانی چندانی ندارند

از این رو مردمی که در ایران ساکن می باشند، معمولا نگرانی چندانی در این خصوص ندارند. از طرفی در کشورهای دیگر هزینه های مربوط به لیزر بیکینی بر حسب واحد دلار مورد محاسبه قرار می گیرند

که معمولا رقم هایی بالا به ویژه برای ما ایرانی ها می باشد و حتی در برخی از همین کشورها نیز مردم برای پرداخت مبلغ هایی کمتر در خصوص انجام لیزر بیکینی، به دیگر کشورها که هزینه های آن ها پایین تر می باشد، می روند.

به عنوان نمونه می توانیم مسافرت مردم از کشورهای روسیه و یا ارمنستان به ایران را اشاره نماییم که هدف آن ها انجام لیزر بیکینی با هزینه هایی پایین تر نسبت به کشور خودشان می باشد.

آیا پیش از اقدام به لیزر بیکینی لازم است که مواردی را رعایت نماییم؟

در صورتی که شما نیز جزء داوطلبان انجام لیزر بیکینی می باشید، باید بدانید که هر اقدام درمانی و یا مواردی در خصوص زیبایی بدن، مستلزم رعایت یک سری اقدامات و پیش زمینه ها برای آن مسئله می باشد.

این موضوع در مورد لیزر بیکینی نیز وجود دارد و بهتر است تا شما مواردی را که پزشک متخصص برای شما سفارش می نماید، رعایت نمایید تا با انجام لیزر بیکینی مشکلی برای شما پیش نیاید و بهترین نتیجه ها را از کار خود کسب نمایید.

یکی از مواردی که لازم است تا در خصوص لیزر بیکینی انجام دهید، این می باشد که از هفته ی قبل از آن، بخش مورد نظر را با کمک تیغ بتراشید.

به این موضوع نیز دقت داشته باشید که برای این کار از روش مناسب به کارگیری تیغ استفاده نمایید و به دنبال به کارگیری دیگر متدها مانند وکس، موم، انواع موبر و… نباشید.

اگر شما از روش های غیر مجاز برای تمیز نمودن محل لیزر بیکینی استفاده نمایید، ممکن است که در حین انجام لیزر بیکینی مشکلاتی برای پوست ناحیه مورد نظر شما پیش بیاید. پس به عنوان پیش زمینه و برای پاک نمودن قسمت مورد نظر، تنها از روش تراشیدن با تیغ استفاده نمایید.

30 روز مانده به زمان انجام لیزر بیکینی

از حدود 30 روز مانده به زمان انجام لیزر بیکینی، بهتر است که از شیوه هایی که در ارتباط با پاکسازی پوست می باشند و با پوست شما تماس دارند، استفاده ننمایید. مثلا طی 30 روز مانده تا روز انجام لیزر بیکینی، نباید از مواردی چون اپیلاسیون، وکس و… استفاده نمایید.

30 روز مانده به زمان انجام لیزر بیکینی
30 روز مانده به زمان انجام لیزر بیکینی

چون در طی این مدت می بایست ریشه های موها به طور کامل سالم باشند تا انجام لیزر بیکینی قادر باشد، آن ها را به خوبی از میان ببرد. حدودا 120 دقیقه قبل از این که کارهای اصلی در خصوص لیزر بیکینی آغاز شوند، باید ناحیه مورد نظر را با تیغ و به طور کامل بتراشید.

پاک سازی محصولات موضعی در خصوص پوست

اگر قبل از این موضوع از محصولات موضعی در خصوص پوست خود استفاده نموده اید، باید آن ها را پاک سازی نمایید. منظور ما در این جا از محصولات موضعی پوستی مواردی هم چون:

انواع لوسیون، انواع پودر، انواع عطر و… می باشد. بعد از پاک سازی موارد ذکر شده ی فوق نباید تا انجام لیزر بیکینی از آن ها استفاده مجدد نمایید.

به این ترتیب شما شرایط مناسب و لازم راپیش از اقدام به لیزر بیکینی رعایت نموده اید و می توانید با خیالی راحت نسبت به لیزر بیکینی اقدام نمایید. در این وضعیت شما بهترین نتیجه را از کار خود به دست خواهید آورد.

شما در حال مطالعه ی یک مقاله ی علمی پزشکی و در حوزه لیزر موهای زائد بدن می باشید، یکی از هدف های مهم در این مقاله این می باشد که متوجه شویم تا لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده پس بخش های بعدی این نوشتار را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

آیا در خصوص مجموعه اقداماتی که لازم است، بعد از لیزر بیکینی انجام دهید، اطلاعاتی دارید؟

در این جای مقاله در خصوص این سوال که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده وارد بیان و تشریح موارد مهم قبل از اقدام به لیزر بیکینی می شویم و مواردی مهم را برای شما عزیزان مطرح خواهیم نمود.

بعد از این که کارهای مربوط به لیزر بیکینی به پایان رسید، برای مدت مشخصی فرد باید برخی از موارد و اصول صحیح را در این زمینه رعایت نماید تا بهترین نتیجه برای ایشان حاصل شود.

یکی از این موارد این می باشد که فرد از دست زدن به آن ناحیه که مورد لیزر بیکینی قرار گرفته است، خودداری نماید. چون در ابتدای کار لیزر بیکینی این امکان وجود دارد که ناحیه ی تناسلی مقداری التهاب داشته باشد

و در صورتی که فرد به آن ناحیه دست بزند، امکان دارد تا کمی سوزش و یا خارش در آن قسمت ایجاد شود. در مواردی که این اتفاق می افتد، لازم است که فرد یا یکی از اطرافیان ایشان پزشک متخصص را با خبر سازند.

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اگر فرد این مورد را رعایت نماید و به ناحیه ای که تحت لیزر بیکینی واقع شده است، دست نزند، مشکلی برایش پیش نمی آید و ما نمی توانیم این موضوع را به عنوان یکی از عوارض لیزر بیکینی در نظر بگیریم. فقط کافی است تا فرد مواردی را رعایت نماید تا نتیجه هایی خوب و عالی را کسب نماید.

آیا در خصوص مجموعه اقداماتی که لازم است، بعد از لیزر بیکینی انجام دهید، اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص مجموعه اقداماتی که لازم است، بعد از لیزر بیکینی انجام دهید، اطلاعاتی دارید؟

به کارگیری کمپرس یخ

اقدام دیگری که می بایست فرد مورد نظر بعد از اتمام لیزر بیکینی انجام دهد، این می باشد که از کمپرس یخ در موضع مربوطه استفاده نماید. یکی از شیوه های اصلی لیزر در از بین بردن فولیکول های پوست، استفاده از گرما می باشد.

بنابراین با استعمال لیزر بیکینی در ناحیه مورد نظر، مقدار گرما در آن جا ایجاد شده و دمای آن ناحیه از پوست افزایش پیدا می کند. برای همین منظور است که به فرد مورد نظر توصیه می شود که از کمپرس یخ استفاده نماید تا دمای پوست ناحیه ی مورد لیزر بیکینی کم تر شود.

عدم به کار گیری انواع شیوه ها و تیغ بر روی پوست ناحیه مورد نظر

بهتر است تا بعد از آن که کارهای لیزر بیکینی تمام شد، از به کار بردن هر گونه شیو و یا تیغ بر روی ناحیه ی مورد نظر خودداری نمایید. اگر شما بعد از این لیزر درمانی، بر روی ناحیه ی مربوطه از تیغ استفاده نمایید، فولیکول های مربوط به مو به صورتی دست نخورده بر جای می مانند و همه تلاش ها در این شیوه ی درمان بی نتیجه و بی اثر خواهد شد.

یعنی دیگر انتظار نداشته باشید که موهای زائد آن ناحیه از بدن شما در این مرحله از بین بروند و لازم است که مراحل را مجددا از سر بگیرید و مجددا برای این اقدام وقت بگذارید.

البته در برخی موارد ممکن است که در فاصله های زمانی مناسبی بین هر یک از جلسه های لیزر بیکینی، نیاز باشد تا به آن ناحیه تیغ بکشید که این مورد ایرادی ندارد. چون از نظر زمانی همه چیز رعایت شده و طبق دستور پزشک می باشد.

هر چه شما به مراحل بالاتر این مورد وارد می شوید، نیاز به استفاده از تیغ در هر یک از جلسه ها کاهش پیدا می کند

همچنین هر چه شما به مراحل بالاتر این مورد وارد می شوید، نیاز به استفاده از تیغ در هر یک از جلسه ها کاهش پیدا می کند. معمولا زمانی که حداقل 3 روز از آخرین مرحله های لیزر بیکینی گذشته باشد، استفاده نمودن از تیغ ایرادی ندارد.

لطفا بخش های بعدی مقاله ی ما در خصوص این سوال که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده را از دست ندهید. چون قصد داریم موارد و مطالب مهم و با ارزشی را با شما خوانندگان عزیز به اشتراک بگذاریم تا در انتها متوجه شوید که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده؟

آیا در خصوص این که بعد از جلسه اول لیزر بیکینی چه اتفاق هایی می افتد، اطلاعاتی دارید؟

شیوه عملکرد اصلی در لیزر بیکینی به این صورت می باشد که ریشه ی موها را در آن ناحیه از بین می برد و به این صورت بعد از گذشت چند جلسه، موهای زائد حذف می شوند.

از آن جایی که این شیوه ی درمانی اصلی ترین تاثیراتش را بر روی ریشه ی موها می گذارد، معمولا افرادی که به شیوه لیزر بیکینی اقدام می نمایند، بعد از جلسه آغازین شاهد تغییری سریع و فوری در موهای ناحیه ی مورد نظر می باشند و فقط شاهد برخی از نقاط قرمز رنگ در آن قسمت هستند.

آیا در خصوص این که بعد از جلسه اول لیزر بیکینی چه اتفاق هایی می افتد، اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص این که بعد از جلسه اول لیزر بیکینی چه اتفاق هایی می افتد، اطلاعاتی دارید؟

شیوه ی ریخته شدن موها در لیزر بیکینی:

عمدتا زمانی که افراد جلسه ی ابتدایی لیزر بیکینی را پشت سر می گذارند، موها در ناحیه ی مورد نظر هنوز دارای رشد می باشند و البته تا حدود کمی از میزان رشدشان کاسته شده است. مهم ترین نکته این است که علتی که سبب رویش موها در آن ناحیه می باشد، در حال تضعیف و از میان رفتن می باشد.

زمانی که فرد جلسه های بیشتری را در خصوص لیزر بیکینی طی می کند، تعداد موهای زائد بیشتری شروع به ریزش می کنند. در این حالت ممکن است که این افراد وسوسه شوند و خودشان موهای باقیمانده آن ناحیه را بکنند و یا شروع به خاراندن ناحیه نمایند.بهتر است تا نسبت به این کار اقدام نکنند.

برای این موضوع 2 دلیل مهم وجود دارد که ما در قسمت ذیل آن ها را برای شما تشریح می کنیم:

امکان جدا نمودن و تشخیص دقیقی برای موهای عادی و آن هایی که دارای فولیکول ضعیف شده اند، برای فرد مورد نظر وجود ندارد. پس در حقیقت با انجام این کار مانند این است که شما زمان خویش را تلف کرده اید.

پوست آن ناحیه ای که شما لیزر بیکینی را روی آن انجام داده اید، تا مدتی حساس است و نیاز دارد که برای بهبودی بهتر و کامل استراحت نماید و حتی زمانی که تورم های ابتدایی بعد از لیزر بیکینی نیز از بین می روند، باز مقداری از حساسیت پوست ناحیه باقی مانده است و برای بهتر شدن به زمانی کافی نیاز دارد. پس بهتر است که ناحیه ی ذکر شده را لمس نکرده و به خصوص آن جا را مورد خارش قرار ندهید.

ممانعت از خاراندن پوست ناحیه و یا کندن برخی موها از آن جا حداقل می بایست برای مدت زمان 5 روز رعایت شود.

بعد از این که چند روز از انجام لیزر بیکینی گذشت، چه اتفاق هایی در آن ناحیه می افتد؟

زمانی که چند روز از اجرای لیزر بیکینی بر روی ناحیه مورد نظر می گذرد، باز ممکن است که فرد مقداری رشد مو را در آن قسمت شاهد باشد. ایشان نباید در این خصوص هیچ گونه نگرانی به خود راه دهند. هر چند ممکن است که این نگرانی تا حدودی طبیعی نیز باشد. اما نکته ای که در این جا وجود دارد، این می باشد که متوجه می شویم که پرسه ی لیزر بیکینی کار خود را به خوبی انجام داده است.

بعد از این که چند روز از انجام لیزر بیکینی گذشت، چه اتفاق هایی در آن ناحیه می افتد؟
بعد از این که چند روز از انجام لیزر بیکینی گذشت، چه اتفاق هایی در آن ناحیه می افتد؟

معنی آن جمله این می باشد که در آن زمان اقدامات اصلی در خصوص لیزر بیکینی در حال انجام بوده است. بخش هایی از موهای آن ناحیه در زیر پوست فرد بوده و به قسمت های بالایی نرسیده است.

رشد موها

یعنی این رشد موهایی که فرد مشاهده می کند، مربوط به بخش هایی است که در حین اجرای لیزر بیکینی داخل فولیکول مو قرار داشته اند و رشدشان به آن مقدار نموده است که قابل رؤیت باشند. اما در حال حاضر این موها نیز خود را به سطح پوست فرد رسانده و به راحتی و به کمک لیزر بیکینی قابل حذف می باشند.

پس همین رشد ناچیزی که شما بعد از گذشت چند روز از لیزر بیکینی مشاهده می نمایید، یک نکته مثبت برای داشتن نتیجه های بهتر از انجام لیزر بیکینی می باشد.

به این موضوع نیز عنایت نمایید که هر گاه می خواهید همین موهای ضعیف سطحی را از بین ببرید، برخوردی آرام با آن ها داشته باشید. گاهی اوقات فرد احساس می کند که این موها هنوز به ناحیه ای دیگر متصل می باشند. پس با این نوع موها فعلا کاری نداشته باشید و به آن ها اجازه دهید که به خودی خود شروع به ریزش نمایند.

در هر یک از جلسه های مربوط به لیزر بیکینی، نهایتا 20 درصد از موهای آن ناحیه تحت کارهای درمان توسط لیزر قرار می گیرند

این مورد را نیز در خاطر داشته باشید که در هر یک از جلسه های مربوط به لیزر بیکینی، نهایتا 20 درصد از موهای آن ناحیه تحت کارهای درمان توسط لیزر قرار می گیرند. پس اگر افراد تمایل دارند که بهترین نتیجه ها را از این نوع درمان به دست آورند، باید مقداری صبور باشند و چندین جلسه برای لیزر بیکینی مراجعه نمایند که این تعداد جلسه ها توسط پزشک متخصص مشخص می شوند.

برای دانستن تعداد جلسه ها در خصوص انجام لیزر بیکینی باید بگوییم که این موضوع وابسته به نوع پوست فرد و همچنین سایز قسمتی است که قرار است تا در آن جا لیزر بیکینی انجام شود.

شما در حال قرائت و بررسی یک مقاله ی علمی پزشکی در شاخه ی لیزر درمانی با کمک لیزر بیکینی و در خصوص سوال لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده، می باشید. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

آیا بعد از اقدام به لیزر بیکینی می توانیم آن ناحیه را اصلاح نماییم؟

در این قسمت از نوشتار خود در خصوص این که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده، لازم می دانیم تا به امکان انجام اصلاح بعد از لیزر بیکینی اشاره نماییم و مواردی را در این خصوص برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

آیا بعد از اقدام به لیزر بیکینی می توانیم آن ناحیه را اصلاح نماییم؟
آیا بعد از اقدام به لیزر بیکینی می توانیم آن ناحیه را اصلاح نماییم؟

معمولا فردی که نسبت به لیزر بیکینی اقدام می نماید، نیازی نخواهد داشت که در حد فاصل جلسه های مربوط به لیزر بیکینی آن قسمت را اصلاح نماید.

اگر شما نسبت به این موضوع حساس می باشید و دوست دارید تا کوچک ترین مویی در آن ناحیه وجود نداشته باشد، برای انجام اصلاح ناحیه و آن هم فقط با کمک تیغ دارای محدودیت خاصی نیستید

و تنها موردی که باید رعایت نمایید، این است که دست کم به مدت 10 روز بعد از جلسه اخیر لیزر بیکینی صبر نمایید و طوری زمان را برای اصلاح با تیغ تنظیم نمایید که بیشتر از 24 ساعت برای جلسه ی بعدی لیزر بیکینی باقی مانده است و اگر قرار است که فردای آن روز برای جلسه ای دیگر از لیزر بیکینی مراجعه نمایید، بهتر است تا این کار را نکنید.

آیا می دانید که بعد از گذشت چند روز از اولین جلسه ی لیزر بیکینی موهای زائد آن ناحیه شروع به ریختن می کنند؟

به این نکته در خصوص ریختن موهای زائد ناحیه ی مورد لیزر بیکینی توجه نمایید. به این صورت که میزان ریختن موها در آن قسمت و زمانبندی مربوط به این موضوع (ریختن موهای زائد) یک موضوع ثابت نمی باشد

و در برخی از افراد متفاوت می باشد. اگر موهای آن ناحیه در مرحله ی صحیحی از نمو و بلند شدن خود قرار داشته باشند، توسط لیزر بیکینی برای همیشه از میان خواهند رفت.

این امکان وجود دارد که تعدادی از موهای ناحیه ی مورد نظر از بخش فولیکول و به صورتی سریع و فوری از بین بروند و در برخی دیگر احتمال دارد تا ریزش تمام و کمال آن ها به حدود یک هفته زمان نیاز داشته باشد. بنابراین در این موارد نیاز است که تلاش های دیگری برای از بین بردن این موها نیز صورت گرفته و جلسه های دیگری از لیزر بیکینی برقرار شوند.

آیا می دانید که بعد از گذشت چند روز از اولین جلسه ی لیزر بیکینی موهای زائد آن ناحیه شروع به ریختن می کنند؟
آیا می دانید که بعد از گذشت چند روز از اولین جلسه ی لیزر بیکینی موهای زائد آن ناحیه شروع به ریختن می کنند؟

آیا این امکان وجود دارد که پس از گذشت اولین جلسه ی لیزر بیکینی، موها را به کمک موچین و یا انواع موم برداشت؟

برای این که افراد بهترین نتیجه و ثمره را از لیزر بیکینی ببرند، لازم است تا حداقل 4 الی 6 جلسه از لیزر بیکینی را پشت سر بگذارند.

لذا در این مدت زمانی که ایشان تحت درمان و حذف موهای زائد خویش به شیوه ی لیزر بیکینی می باشند، بهتر است که دنبال دیگر متدها مانند بند انداختن، استفاده از موم ها و یا به کارگیری موچین برای برداشتن موهای زائد خویش نباشند.

در واقع این ها ایده های مناسبی در این دوره ی زمانی نمی باشند و می توان گفت که تنها نتیجه ی حاصل شده از این روش ها برای فرد مورد نظر، آزار دیدن و تحمل درد می باشد. پس نسبت به این شیوه ها اقدام ننمایید.

آیا این امکان وجود دارد که پس از گذشت اولین جلسه ی لیزر بیکینی، موها را به کمک موچین و یا انواع موم برداشت؟
آیا این امکان وجود دارد که پس از گذشت اولین جلسه ی لیزر بیکینی، موها را به کمک موچین و یا انواع موم برداشت؟

مطمئنا آن هایی که به دنبال از بین بردن موهای زائد خویش می باشند، زمانی که با مقداری رشد در آن موها مواجه می شوند، ناراحت شده و دوست دارند تا به هر شیوه ای که می توانند آن ها را کنده و از میان ببرند.

یکی از مواردی که لیزر بیکینی می خواهد آن ها را به طور کامل مورد هدف و قدرت خویش قرار دهد

اما یک نکته در این جا وجود دارد و آن این می باشد که یکی از مواردی که لیزر بیکینی می خواهد آن ها را به طور کامل مورد هدف و قدرت خویش قرار دهد، همین موهایی هستند که بعد از جلسات لیزر بیکینی، مقداری رشد نموده و سر از زیر پوست فرد بیرون می آورند.

زمانی که شما با کمک گرفتن از شیوه هایی مانند بند انداختن و موچین، این موها را می کنید و از پوست جدا می نمایید، در حقیقت ریشه آن ها را کنده اید و به این صورت به این موها فرصت نمی دهید که کمی بالا بیایند و در معرض تابش لیزر بیکینی قرار بگیرند.

پس در هر مرحله ای که هستید، این گونه موها در دسترس لیزر بیکینی قرار نخواهند گرفت و نیاز است که حذف شدن و از بین رفتن این ها تا جلسه هایی دیگر که موها رشد نمایند، متوقف شود و تا آن موقع باید صبر نمایید.

پس برای رهایی از این موهای تازه رشد نموده که رشدی نسبی و ضعیف هم دارند، به هیچ عنوان عجله نکرده و وارد به کار بردن شیوه های دیگر مانند مومک نمودن و یا به کار گیری موچین نشوید. این مورد از پرهیز را تا تمام شدن دوره ها و جلسه های کامل لیزر بیکینی رعایت نمایید و نسبت به این موضوع کاملا صبور باشید.

در صورتی که تمایل دارید تا برای جلسه های بعدی لیزر بیکینی آن ناحیه از بدن شما تمیز و بدون مو باشد، می توانید در خصوص این موهای تازه برآمده که اخیرا رشد نموده اند، از شیوه shave کردن استفاده نمایید.

آیا در خصوص اولین اقدامات ورزشی بعد از جلسه ی ابتدایی لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از متن علمی خود در مورد سوال لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده، وارد موضوع امکان انجام حرکات و فعالیت های ورزشی بعد از اقدام به لیزر بیکینی می شویم و مواردی مهم را در این زمینه با شما به اشتراک می گذاریم.

در این زمینه بهتر است که برای داشتن فعالیت های ورزشی و هر گونه تحرکی که باعث تعرق در نواحی مختلف بدن و به ویژه ناحیه ی مورد لیزر بیکینی می شود، دست کم به مدت 24 ساعت صبر نمایید و از اقدام به تحرکات شدید و هر نوع فعالیت ورزشی خودداری فرمایید.

این موضوع به این خاطر می باشد که پوست ناحیه ی مورد لیزر بیکینی استراحت کاملی داشته و به خوبی آرام شود. به این ترتیب احتمال ایجاد التهاب در نواحی مختلف پوست قسمت مورد لیزر بیکینی، بسیار کم تر می شود.

یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید بعد از اقدام لیزر بیکینی مورد رعایت قرار دهید

در حقیقت یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید بعد از اقدام لیزر بیکینی مورد رعایت قرار دهید، این می باشد که پوست آن ناحیه را خنک نگه دارید. اگر یادتان باشد، در بخشی که مربوط به اقدامات مهم بعد از لیزر بیکینی بود نیز متذکر شدیم که از کمپرس یخ در آن ناحیه استفاده نمایید.

یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید بعد از اقدام لیزر بیکینی مورد رعایت قرار دهید
یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید بعد از اقدام لیزر بیکینی مورد رعایت قرار دهید

پس لازم است که از عرق کردن شدید و ایجاد تعرق در آن ناحیه خودداری نمایید و همان گونه که می دانید، یکی از کارهایی که معمولا باعث تعرق در نواحی مختلف بدن هر فردی می شود، داشتن فعالیت های ورزشی می باشد.

زمانی که شما آن ناحیه را خنک نگه می دارید، در واقع جلوی حساس بودن ناحیه را گرفته اید و احتمال به وجود آمدن سوزش، خارش و یا درد را در ناحیه کاهش داده اید.

آیا در خصوص امکان استحمام بعد از جلسه های لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

در خصوص موضوع استحمام نمودن بعد از جلسه های لیزر بیکینی باید خدمت شما خوانندگان گرامی عرض نماییم که ایرادی در این کار وجود ندارد و البته بهتر است که در حین حمام نمودن، از آب خنک استفاده نمایید و تا حد ممکن آب دوش را گرم ننمایید. همچنین بهتر است که انواع صابون های معطر را تا مدتی به کار نبرید.

در هفته ی ابتدایی پس از گذشتن و طی شدن اولین جلسه ی لیزر بیکینی واجب است که در حمام کردن خود حتما از آب ملایم و ولرم استفاده نمایید.

آیا در خصوص امکان استحمام بعد از جلسه های لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص امکان استحمام بعد از جلسه های لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

علت ممنوعیت استفاده از محصولات معطر این می باشد که عطر موجود در آن ها می تواند سبب بالا رفتن میزان حساسیت پوست شما شود و از طرفی بالا رفتن دمای آب نیز می تواند پوست آن ناحیه را تا حدودی حساس نموده و فرد احساس کمی درد را تجربه نماید.

لطفا در بخش های بعدی مقاله ی لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده نیز با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی را در خصوص لیزر بیکینی کسب نمایید.

آیا در خصوص امکان به کار گیری اسپری های برنزه نمودن و یا گرفتن لیرز آفتاب بعد از لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

در حالت کلی اقدام هایی نظیر ایستادن زیاد در زیر نور شدید آفتاب، برنزه نمودن و… در بین جلسه های مربوط به لیزر بیکینی خیلی مورد توصیه قرار نمی گیرند

و بهتر است که در خصوص این موارد تا زمانی که تحت درمان به شیوه ی لیزر بیکینی قرار دارید، اقدامی نداشته باشید و تا اتمام کامل جلسه های لیزر بیکینی صبر نمایید و بعد از آن نیز برای شروع این قبیل کارها با پزشک متخصص خود مشورت نموده و بر اساس دستورات و تجویزهایی که ایشان انجام می دهد، عمل نمایید.

آیا در خصوص امکان به کار گیری اسپری های برنزه نمودن و یا گرفتن لیرز آفتاب بعد از لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص امکان به کار گیری اسپری های برنزه نمودن و یا گرفتن لیرز آفتاب بعد از لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

اگر این موضوع را رعایت نکنید و مثلا از شیوه های برنزه نمودن و یا آفتاب گرفتن استفاده نمایید، این امکان وجود دارد که رنگدانه هایی در ناحیه های مورد درمان توسط لیزر بیکینی تجمع پیدا کنند و به این صورت پروسه ی مربوط به درمان به شیوه ی لیزر بیکینی با برخی اختلال ها مواجه می شود.

اگر هم در خصوص فعالیت در زیر آفتاب چاره ای ندارید و مجبور به این اقدام می باشید، توصیه می شود که حتما از انواع با کیفیت ضد آفتاب که دارای فاکتور محافظتی حداقل 30 یا بالاتر می باشند، استفاده نمایید.

این نکته را نیز در حین آفتاب گرفتن مد نظر خود قرار دهید که از انواع لوسیون ها و یا اسپری های برنزه نمودن به هیچ عنوان استفاده ننمایید. چون این گونه مواد می توانند در بافت و ساختار اصلی و طبیعی پوست و یا موی افراد تغییراتی غیر نرمال را ایجاد نمایند.

 

از جلسات آغازین شاهد ریزش موهای زائد خواهید بود

در نتیجه امکان تولید موهای تازه برای فولیکول ها وجود نخواهد داشت. پس در حقیقت فرد می تواند از همان جلسه های آغازین نیز تا حدودی شاهد ریزش و کم شدن موهای زائد خویش باشد.

البته این موضوع که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده به صورت دقیق قابل بیان نمی باشد و به برخی از پارامترها مانند جنس و نوع موها وابسته می باشد و همچنین بستگی به این موضوع نیز دارد

از جلسات آغازین شاهد ریزش موهای زائد خواهید بود
از جلسات آغازین شاهد ریزش موهای زائد خواهید بود

که شما کار مربوط به لیزر بیکینی و حذف موهای زائد خود را در چه مرکز و کلینیک انجام می دهید. در حقیقت منظور ما از این جمله ی اخیر سطح کیفیت لیزر، تجهیزات مورد کاربرد و میزان تسلط و تجربه پرسنل آن مرکز می باشد.

اما به طور معمول شما می توانید بعد از طی شدن حدود 7 جلسه از لیزر بیکینی خود، شاهد ریزش 90 درصدی موهای اضافی خود در ناحیه ی مورد نظر باشید.

آیا در خصوص این موضوع که بعد از لیزر بیکینی می توانید کدام نوع لوسیون های پوست را در ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار دهید، اطلاع دارید؟

معمولا اغلب کلینیک ها بعد از انجام لیزر بیکینی استفاده از ژل های تهیه شده از آلوئه ورا را پیشنهاد می نمایند. به این صورت وضعیت رطوبت در پوست ناحیه ی مورد لیزر بیکینی بهتر خواهد شد و پوست راحتتر و زودتر آرام می شود.

البته بهتر است که شما استفاده از لوسیون نامبرده را نیز تا حداقل 48 ساعت بعد از انجام لیزر بیکینی به تاخیر بیندازید و بعد از این که دست کم 48 ساعت از اجرای لیزر بیکینی گذشت، دیگر مشکلی برای به کار بردن این لوسیون ها نخواهید داشت.

آیا در خصوص این موضوع که بعد از لیزر بیکینی می توانید کدام نوع لوسیون های پوست را در ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار دهید، اطلاع دارید؟
آیا در خصوص این موضوع که بعد از لیزر بیکینی می توانید کدام نوع لوسیون های پوست را در ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار دهید، اطلاع دارید؟

آیا می دانید مهم ترین نتیجه های مربوط به لیزر بیکینی از چه زمانی به خوبی قابل مشاهده می باشند؟

البته در این جا این نکته حائز بیان می شود که از همان جلسه های آغازین نیز تا حدودی می توان ثمرات حاصل شده از لیزر بیکینی را رؤیت نمود. در همان مرحله های اولیه نیز میزان و شدت رشد موهای زائد بسیار کم تر می شود و موها در آن ناحیه به تدریج ضعیف شده و از ضخامت آن ها کاسته می شود.

پوست آن ناحیه که لیزر بیکینی در آن اجرا شده است، مقداری نرم تر می شود و یک مورد دیگر این که منفذهای روی پوست آن ناحیه به تدریج و بعد از گذشتن چند جلسه دیگر قابل رؤیت نمی باشند و امکان مشاهده ی آن ها سخت تر می شود.

در این جا شما باید با صبر و حوصله، باقیمانده ی جلسه های مربوط به لیزر بیکینی را انجام دهید و آن جلسه ها را نیز به طور کامل به اتمام برسانید. در این صورت با گذشت زمان و هر کدام از جلسه ها، شما بهتر می توانید نتیجه های به دست آمده را مشاهده نمایید تا این که در نهایت بهترین نتیجه که همان از بین رفتن حدودا 90 درصدی این موهای زائد می باشد، برای شما حاصل شود.

آیا در خصوص میزان دوره های درمانی موهای زائد به شیوه ی لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

این روش از لیزر درمانی برای این که بتواند به خوبی موهای زائد را از میان بردارد و تیرگی های موجود در ناحیه ی مورد نظر را از بین ببرد، به حداقل 6 جلسه ی درمانی نیاز دارد.

البته میزان جلسه ها در لیزر بیکینی گاهی تا 8 جلسه نیز می رسد. به این صورت قسمت عمده ای از فولیکول های موها در ناحیه ی مورد درمان از بین می روند و موهای آن قسمت دیگر امکان رشد و نمو مجدد را نخواهند داشت.

آیا در خصوص میزان دوره های درمانی موهای زائد به شیوه ی لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص میزان دوره های درمانی موهای زائد به شیوه ی لیزر بیکینی اطلاعاتی دارید؟

البته میزان تاثیری که لیزر بیکینی می تواند بر روی افراد مختلف داشته باشد، متفاوت می باشد و برای همه به یک اندازه نمی باشد. البته بر اساس آمارها و بررسی های انجام شده، مشخص شده است که همین میزان 6 الی 8 جلسه ای لیزر بیکینی می تواند تاثیرات خیلی خوبی را در بیشتر افراد داشته باشد

و با این میزان جلسه، مقدار بسیاری از موهای زائد از میان می روند و دیگر امکانی برای رشد نخواهند داشت. حتی اگر برخی از این موها رشدی داشته باشند، به صورت بسیار ضعیف بوده و بیشتر شبیه کرک می باشند.

آیا برای انجام لیزر بیکینی می توان به 1 الی 2 جلسه اکتفاء نمود؟

از آن جایی که ما می دانیم تاثیرات اصلی روش لیزر بیکینی بر روی آن موهایی می باشد که در حال رشد هستند و دوره ی مربوط به رشد خود را طی می کنند

و این شیوه بر روی گروهی از موها که به شکل غیر فعال هستند، اثری ندارد، لذا تعداد جلسه های ذکر شده در بخش های قبلی برای اثربخشی این روش کافی می باشد و ما نمی توانیم برای دریافت نتیجه هایی خوب و موثر به 1 الی 2 جلسه اکتفاء نماییم.

یعنی این میزان از جلسه ها برای نابودی کامل فولیکول های مو کافی نمی باشند. پس بهتر است تا برای این که نتیجه های عالی دریافت نمایید و همه تلاش شما به هدر نرود، طبق برنامه و به صورتی کاملا منظم و دقیق پیش بروید.

در غیر این صورت ممکن است، با تلف شدن وقت خود مواجه شده و شاید مجبور شوید که همه ی اقدام های قبلی را مجددا و از اول تکرار نمایید. پس در خصوص کم نمودن میزان جلسه های مربوط به لیزر بیکینی حساس نباشید و صبوری نمایید.

آیا برای انجام لیزر بیکینی می توان به 1 الی 2 جلسه اکتفاء نمود؟
آیا برای انجام لیزر بیکینی می توان به 1 الی 2 جلسه اکتفاء نمود؟

آیا می دانید انجام لیزر بیکینی بر روی چه دسته از افرادی دارای بیشترین میزان تاثیر می باشد؟

میزان تاثیر این روش برای از میان بردن موهای زائد بدن، در بدن افراد مختلف و نژادهای متفاوت، فرق دارد. به این صورت که در آن دسته از افرادی که موهایی تیره دارند و البته رنگ پوست ایشان روشن می باشد، دارای تاثیرات بیشتری می باشد.

البته با پیشرفت هایی که امروزه در تجهیزات مربوط به لیزر بیکینی شاهد هستیم، امکان استفاده از این روش برای انواع رنگ ها و سبک های مختلفی از پوست ها وجود دارد و تقریبا همه ی افراد می توانند آن را به کار بگیرند.

آیا متوقف شدن رشد موهای زائد در شیوه ی لیزر بیکینی برای همیشه و به صورتی دائمی خواهد بود؟

در خصوص دائمی بودن تاثیرات شیوه ی لیزر بیکینی برای از میان برداشتن موهای زائد نواحی مختلف بدن، باید این گونه بیان نماییم که تا حدود 80 درصد از موهایی که تحت اجرای لیزر بیکینی قرار گرفته اند، بعد از این که فرد جلسه ی پایانی لیزر بیکینی را پشت سر گذاشت، برای همیشه از بین رفته و دیگر امکان رشد نخواهند داشت.

بعد از این مرحله های اصلی، فرد می تواند برای این که همواره پوستی بدون مو را داشته باشد، در طول هر سال 1 الی 2 بار از لیزر بیکینی در همان ناحیه استفاده نماید.

آیا متوقف شدن رشد موهای زائد در شیوه ی لیزر بیکینی برای همیشه و به صورتی دائمی خواهد بود؟
آیا متوقف شدن رشد موهای زائد در شیوه ی لیزر بیکینی برای همیشه و به صورتی دائمی خواهد بود؟

معمولا جلسه های مربوط به لیزر بیکینی به صورت چند روز یک بار برگزار می شوند؟

در خصوص فاصله های زمانی مربوط به برقرار شدن هر یک از جلسه های لیزر بیکینی باید به این صورت عرض کنیم که معمولا فاصله های 4 هفته ای و یا نهایتا ماهیانه مناسب ترین و بهترین تایم ها برای اجرای هر یک از جلسه های لیزر بیکینی می باشند.

مهم ترین علت برای پاسخ دهی مناسب جلسه ها بر اساس این زمان بندی این می باشد که موها در این فاصله های زمانی رشد خوبی داشته و در حالت فعال خود می باشند و بنابراین بیشترین تاثیر را از لیزر بیکینی خواهند پذیرفت.

بیشترین تاثیر لیزر بیکینی بر روی چه سبک موهایی می باشد؟

در این خصوص باید این چنین بیان کنیم که هر چه میزان کلفتی و اصطلاحا مردانه بودن موها بیشتر باشد، میزان اثرپذیری آن ها از لیزر بیکینی نیز بیشتر و بهتر خواهد بود. بنابراین این گونه موها بهتر و زودتر از بین می روند. لذا انجام لیزر بیکینی در ناحیه هایی مانند زیر بغل افراد دارای نتیجه هایی بهتر و مناسب تر خواهد بود.

بیشترین تاثیر لیزر بیکینی بر روی چه سبک موهایی می باشد؟
بیشترین تاثیر لیزر بیکینی بر روی چه سبک موهایی می باشد؟

آیا در خصوص مدت زمان هر یک از جلسه های لیزر بیکینی اطلاع دارید؟

میزان دقیقی برای این موضوع وجود دارد و مدت زمان مربوط به اجرای هر جلسه در لیزر بیکینی وابسته به ناحیه ای می باشد که قرار است تا لیزر بیکینی روی آن جا اجرا شود و همچنین به میزان و اندازه مورد هدف نیز بستگی دارد. اما در مجموع این موضوع نهایتا چند دقیقه طول خواهد کشید و خیلی زمان بر نخواهد بود.

آیا در خصوص ناحیه هایی از بدن که می توان برای آن ها لیزر بیکینی را به کار برد، اطلاعاتی دارید؟

عمدتا برای نواحی مورد نظر که قابلیت انجام لیزر بیکینی را دارند، محدودیت خاصی وجود ندارد و در اغلب مناطق بدن افراد می توان از آن استفاده نمود. مثلا ما می توانیم لیزر بیکینی را برای حذف موهای زائد ناحیه ی سر و گردن استفاده نماییم. یا می توانیم برای از بین بردن موها در همه نقاط دست ها و پاها از شیوه ی لیزر بیکینی استفاده کنیم.

به کارگیری لیزر بیکینی در نواحی زیر بغل افراد، پشت سینه و ناحیه ی بیکینی مانعی نداشته و قابل انجام می باشد.

آیا در خصوص ناحیه هایی از بدن که می توان برای آن ها لیزر بیکینی را به کار برد، اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص ناحیه هایی از بدن که می توان برای آن ها لیزر بیکینی را به کار برد، اطلاعاتی دارید؟

آیا برای انجام لیزر بیکینی محدوده ی سنی خاصی در نظر گرفته شده است؟

پاسخ به این سوال منفی می باشد و بیانگر این است که انجام لیزر بیکینی برای افراد مختلف دارای محدودیت های سنی نمی باشد و همه در هر سن و حتی جنسیتی می توانند از این شیوه استفاده نمایند.

توضیحات ما در خصوص این که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده در این جا به پایان رسید. امیدوار هستیم که از مجموعه توضیحات ما در این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و به خوبی متوجه شده باشید که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده؟

اگر شما نیز برای انجام لیزر بیکینی داوطلب هستید و تمایل دارید که برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن خویش از لیزر بیکینی استفاده نمایید،

ما نیز به کارگیری این شیوه ی نوین را به شما پیشنهاد می دهیم و امید داریم که با به کارگیری این متد جدید، بهترین و مناسب ترین نتیجه ها را در خصوص حذف موهای زائد بدن خویش به دست آورید و از داشتن پوستی بدون مو برای همیشه لذت ببرید.

آیا برای انجام لیزر بیکینی محدوده ی سنی خاصی در نظر گرفته شده است؟
آیا برای انجام لیزر بیکینی محدوده ی سنی خاصی در نظر گرفته شده است؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید