میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر الکساندرایت اصفهان
لیزر الکساندرایت اصفهان

لیست موضوعات

لیزر الکساندرایت اصفهان

در این مقاله سعی می شود در خصوص لیزر الکساندرایت اصفهان اطلاعاتی به شما داده شود و نکته هایی در خصوص لیزر بر روی پوست و همچنین اطلاعاتی که باید قبل از انجام دادن لیزر بدانید را توضیح می دهیم :

لیزر الکساندرایت اصفهان
لیزر الکساندرایت اصفهان

مو نقش مهم، در زیبایی ظاهری انسان ها دارد اما موهای زائد که در نواحی مختلف بدن رشد می کنند باعث آزار انسان ها شده است ،از این رو انسان ها همیشه به دنبال راهی برای خلاصی و از بین بردن موهای زائد خود هستند .

این امر هم حتی در گذشته مورد توجه بوده است و مردم در قدیم هم به دنبال  راهی برای از بین بردن این موها بوده اند وراه هایی مانند پودرهای موبر گیاهی و تیغ استفاده می کردند .

امروزه با پیشرفت علم روش های بهتری پیش روی انسان ها قرار گرفته است مانند استفاده از کرم های موبر ،پودر های بهداشتی ،اپیلاسیون ها ،انواع موم های سرد و گرم که همگی موارد فوق رضایت چندانی برای انسان ها فراهم نکرده است .اما دستگاه های جدید و مختلف لیزر کمک بزرگی به حل این مشکل به صورت دائمی کرده است ..

در این مقاله به سوالات زیر در خصوص لیزر الکساندرایت و انواع لیزر پاسخ می دهیم :

1:لیزر الکساندرایت چیست و چگونه عمل می کند ؟

2: آیا لیزر موهای زائد سرطان زا هستند ؟

3: قبل از انجام لیزر موهای زائد به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

4:آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

 

1:لیزر الکساندرایت چیست و چگونه عمل می کند ؟

مو های زائد بدن ما به صورت ناخواسته در حال رشد است و ما نیاز به روش درمانی برای جلوگیری و توقف رشد این موها داریم گاهی رشد غیر معمولی موهای زائد دلایلی از قبیل ژنتیک ، مصرف دارو های خاص وبالا بودن و یا اختلال درهورمون های آندروژن و… است.

لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود، حال انتخاب نوع لیزر در موثر بودن نتیجه بسیار مهم است.یکی از با کیفیت ترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر ، الکساندرایت می باشد ، چرا که نسبت به سایر دستگاه ها ی مشابه عملکرد بهتری داشته است .

طول اشعه ای که بر روی بدن وارد می شود 750نانومتر است که نسبت به دستگاه مشابه خود مانند دایود که طول موج اشعه آن 810است ، کمتر می باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت آن قسمت از بدن که قست انجام لیزر را دارد را با استفاده از اشعه و نور گرم می کندو این نورکه به پوست می رسد باعث ضعیف شدن ریشه های موو از بین رفتن آن ها  می شود.

1:لیزر الکساندرایت چیست و چگونه عمل می کند ؟
1:لیزر الکساندرایت چیست و چگونه عمل می کند ؟

اختلالات پوستی زیر را می توان با پرتوهای لیزر الکساندرایت درمان کرد

 

  • ضایعات عروقی
  • لکه های پوستی
  • رفع موهای زائد
  • حذف تاتو

 

2:آیا لیزر موهای زائد، سرطان‌زاست؟

در پاسخ به سوال بسیاری از افراد در زمینه ی لیزر موهای زائد که آیا لیزر باعث سرطان می شود باید پاسخ داد که لیزر و اشعه آن به ناحیه پوست می خورد و تاثیر بر غدد لنفاوی ندارد چرا که عمق اشعه تنها به لایه زیر پوست می رسد تا ریشه موها را از بین ببرد . حتی اشعه لیزر به پوست دوم هم نمی رسد و عوارض طولانی مدت هم ندارد .

پس نمی تواند اثری روی تخمدان ها و قسمتهای داخلی بدن بگذارد و باعث ناباروری گردد ،حتی در دوران بارداری هم روی جنین اثر منفی ندارد اما توصیه می شود در این دوره لیزر انجام نشود اما ممنوعیتی هم ندارد .

2:آیا لیزر موهای زائد، سرطان‌زاست؟
2:آیا لیزر موهای زائد، سرطان‌زاست؟

3: قبل از انجام لیزر موهای زائد به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

اولین نکته برای انجام دادن لیزر بر روی پوست این است که در صورت برنزه کردن باید مدتی کار لیزر را به تاخیر بیندازند چرا که ممکن است باعث تاول و سوختگی پوست شود .همچنین قبل از انجام لیزر در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

 

دومین نکته برای تاثیر بهتر لیزر در طول درمان این است که از تیغ (شیو )قبل از انجام لیزر استفاده شود ،پس در طول درمان از اپلاسیون ،بند و کرم های موبر استفاده نکنید تا نتیجه بهتری را بدست آوردید .بهترین زمان برای شیو کردن قبل از لیزر یک یا دو روز قبل می باشد .

اگر موهای زائد در سه جلسه اول لیزر درمانی از بین رفتند به این معنا نیست که درمان پایان یافته است ،این باور غلطی است که خیلی ها گمان می کنند اگر رشد موهای زائد و ناخواسته بعد از 2-3جلسه متوقف شد دیگر نیاز به ادامه درمان نیست در صورتی که عملکرد دستگاه لیزر به این صورت می باشد در هر جلسه اشعه لیزر روی فولیکول ها که برای رشد موهاست تاثیر دارد

بعضی موها ممکن است در فاز استراحت باشند پس اشعه لیزر روی آن ها اثری ندارد با این اوصاف حداقل باید 6-4 جلسه درمان موهای زائد را ادامه دهید تا موهایی که در فاز استراحت بودند به فاز رشد برسند و آن ها هم در گیر اثر لیزر شوند .

 

4: آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

به طور کلی لیزر موهای زائد عوارض چندانی ندارد ، چون عمل لیزر یک درمانبی نظیر برای از بین بردن موها  بحساب می آید و اشعه آن بر روی پوست می باشد و به ریشه مو می رسد تا آن را ضعیف و بعد از مدتی از بین بیرد . احتمال اینکه در بعضی افراد ایجاد لک کند یا قسمتی متورم وقرمز شود هست ، اما بسیار کم می باشند .

باید توجه داشت ، هرچه که دستگاه باکیفیت تر باشد اثر آن بهتر است و عوارض کمتری اتفاق می افتد . انجام لیزر ،ناباروری ومشکلات سرطان وهورمونی را بدنبال نخواهد داشت و هیچ تاثیری بر عملکرد غدد لنفاوی و تخمدان‌ها ندارد ..

تنها ایراد لیزر این است که باید دوره کامل لیزر درمانی را انجام دهید .مثلا اگر بعداز  سه جلسه لیزر شما نتیجه گرفتید و موهای  بدن از بین رفت ، به این معنا نیست که درمان شما تمام شده ،باید این را بدانید، در زیر پوست ریشه های موهستند که در حال استراحت می باشند .

بعد از چند وقت شروع به رشد می کنند،  پس برای درمان کامل باید حداقل 6 تا 8 جلسه لیزر انجام شود تا ریشه هایی که در حال استراحت هستند هم درگیر اشعه های لیزر شوند .

4: آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟
4: آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاکرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید