میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل رووفیل اولترا
قیمت ژل رووفیل اولترا

لیست موضوعات

قیمت ژل رووفیل اولترا

قیمت ژل رووفیل اولترا موضوع اصلی این مقاله می باشد

با بالا رفتن سن و بیشتر شدن چین وچروک های پوست، دغدغه های بانوان در این رابطه تشدید می یابد و پیگیر راه کارهای  مختلفی برای بهبود و جلوگیری از چروک های پوستی در صورت می شوند.

از روش های موثر و شگفت انگیز در مورد این مشکل ، تزریق ژل فیلر به روی پوست می باشد. تزریق ژل ، اثرات مطلوبی به روی نواقص پوستی دارد.

قیمت ژل رووفیل اولترا
قیمت ژل رووفیل اولترا

در ادامه با کاربردهای Revofil Ultra آشنا خواهید شد و به پرسش های خود در این زمینه خواهید رسید.

  • ژل رووفیل اولترا چیست؟
  • ماندگاری ژل رووفیل اولترا در چیست؟
  • ناحیه های مورد تزریق در کجاست؟
  • ویژگی های رئولوژیکی چیست؟
  • مدت زمان دوران نقاهت چه مدت است؟
  • قیمت ژل رووفیل اولترا چگونه است؟

 

ژل رووفیل اولترا چیست؟

این ژل محصولی از کمپانی  Caregen کره جنوبی است. فواید زیاد و تکنولوژی پیشرفته این ژل ، موجب می شود که نقصان و چروک های موجود به روی پوست از بین رفته و یا در موارد خیلی حاد که چین و چروک بسیار عمیق و کهنه هستند ، موجب کمرنگ شدن آن ها شود. وجود هیالورونیک در این محصول ، باعث طول عمر و ماندگاری بالای آن می شود و نتیجه ای که پس از درمان خواهید گرفت بسیار چشم گیر و قابل توجه است.

فیلر مورد بحث، دارای مقادیری اسید کراس لینک شده و طی پیوندی که با پپتید داشته ، باعثه ترکیب شدن هیالورونیک اسید با پپتد در رووفیل اولترا شده است .

این عمل به بهتر شدن و بالارفتن خاصیت کشسانی و الاستیسیته ژل و در نتیجه بهبود مقاومت و پایداری هرچه بیشتر به روی سطح پوست می شود.

ماندگاری ژل رووفیل اولترا به طور معمول، حدود یک سال است که پس از گذشت این مدت بایستی ترمیم صورت پذیرد.

ژل رووفیل اولترا چیست؟
ژل رووفیل اولترا چیست؟

ماندگاری ژل رووفیل اولترا در چیست؟

اثر و میزان ماندگاری این ژل به عواملی مثل عمق چین و چروک، نوع تزریق ژل، جنس پوست ، و میزان ژلی که تزریق می شود وابسته است.  قیمت مناسب، کیفیت بالا ، داشتن مجوز عواملی برای محبوب بودن این ژل در بین پزشکان و مصرف کنندگان آن است.  ژل  رووفیل اولترا با حجم یک سی سی و با تائیده ی وزارت بهداشت کشور، در دسترس می باشد.

 

ناحیه های مورد تزریق در کجاست؟

رووفیل  اولترا را می توان در بسیاری از نقاط صورت مورد استفاده قرار داد. با تزریق این ژل، که تا عمق لایه ی زیری پوست انجام می شود ، چین و چروک هایی که بسیار کهنه شده و به شکل عمیق و ضخیم به چشم می آیند را می توان بهبود بخشید .

علاوه بر این ، ایجاد حجم از دیگر توانایی های این ژل شگفت انگیز است. سوزنی که برای تزریق استفاده می شود ، سوزنی بسیار ظریف 27 جی است که در هنگام استفاده به هیچ وقتی دردی برای بیمار ندارد و آسایش بیمار را فراهم می سازد.

نواحی مورد استفاده این ژل، در برگیرنده اقصی نقاط صورت از جمله :

گونه ها ، پیشانی،خطوط ماریونت، چانه ، نواحی زیرین فک یعنی قسمت گیج گاهی ، گونه  و چانه، چین های نازولبیال ، لیفت لب ، فرو رفتگی گونه و افزایش حجم است.

ناحیه های مورد تزریق در کجاست؟
ناحیه های مورد تزریق در کجاست؟
ناحیه های مورد تزریق در کجاست؟
ناحیه های مورد تزریق در کجاست؟

ویژگی های رئولوژیکی چیست؟

طی تحلیل و بررسی دینامیک این محصول مشخص شد ، رووفیل اولترا خاصیت کشسانی در برش بالا جی و ضریب اتلاف برشی ثابت جی است. پس با این نتیجه مشخص می شود که ماندگاری زیاد و خاصیت الاستیسه این محصول  به همین علت است.

 

مدت زمان دوران نقاهت چه مدت است؟

بعد از انجام تزریق، بیمار می تواند پس از طی کردن ریکاوری خیلی کوتاهی به زندگی عادی برگردد و انجام تزریق مانع فعالیت های شما نخواهد شد. در این زمان فقط باید از تعریق شدید و غیر معمول ، فعالیت های سنگین ورزشی، انجام فعالیت های دیگر در راستای زیبایی مانند لیزر، قرارگرفتن طولانی مدت در برابر نور شدید خورشید ، سرما ودیگر عوامل خارجی تا مدت زمان خیلی کوتاهی دوری کرد.

پس از تزریق با قرمزی مختصری در نواحی آن ،که ناشی از وارد شدن ماده و شئ خارجی است مواجه می شوید. برای رفع این مشکل استفاده از کمپرس را به شما پیشنهاد می کنیم.

در خاتمه ی جلسه اول درمان  و در همان یک ساعت اول آثار و نتایج کار کاملا مشهود خواهد بود. اما برای دیدن نتیجه ی قطعی و دلخواه باید حداقل یک هفته صبر کنید. زیرا برای بهبود کبودی و تورم حاصل از تزریق ژل ، و همچنین فروکش شدن ناحیه مربوطه به گذشت زمان کوتاهی نیاز دارید.

 

قیمت ژل رووفیل اولترا چگونه است؟

در این مورد نمی توان هیچ رقم  ثابتی را اعلام کرد . زیرا عوامل زیادی در قیمت ژل رووفیل اولترا و نرخ تزریق ژل وجود دارد. باتوجه به تحریم های اخیر و بالارفتن نرخ دلار ، قیمت های محصولات وارداتی به شدت نوسان دارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک ها و مطب های معتبر پوست و مو ،  به بررسی قیمت ها بپردازید و در نهایت مورد مناسب خود را با دقت و اطمینان چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ هزینه انتخاب کنید.

اما در مورد تعلق گرفتن بیمه به این تزریق باید بگوییم چون تزریق ژل در لیست عمل های زیبایی جا دارد و عمل مهمی محسوب نمی شود پس در نتیجه بیمه به آن تعلق نمی گیرد.

سه عامل در تعیین قیمت تزریق ژل دخالت دارد. مقدار ژلی که مورد استفاده قرار میگیرد و در نقاط مختلف صورت شما تزریق می شود یکی از این عوامل است. واضح است که هر مقداری که ژل بیشتری به کاربرده شود، هزینه ی وارده برای شما بیشتر خواهد بود.

قیمت ژل رووفیل اولترا چگونه است؟
قیمت ژل رووفیل اولترا چگونه است؟

عامل دیگر تعیین قیمت ، نوع ژلی است که به بیمار تزریق می شود . باتوجه به کیفیت ژل این قیمت بندی لحاظ می شود . عامل آخر اندازه ی سطحی است که ژل در آن تزریق می شود ، مثلا قسمت پیشانی به علت وسعت بیشتری که با سایر نواحی دارد قطعا مقدار بیشتری از ژل را ، برای برطرف ساخت چین و چروک هایش مورد استفاده قرار می دهند.

البته ی قابل عرض در این رابطه این است که ،دستمزدی که پزشک برای خود در نظر میگیرد از مهمترین علت های متغییر بودن هزینه هاست که در کلینیک ها و مطب های مختلف با توجه به خیلی از دلایل،شاهد قیمت های متفاوتی هستیم .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاکرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید