میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت تزریق ژل بانوان
قیمت تزریق ژل بانوان

لیست موضوعات

قیمت تزریق ژل بانوان

مخاطبان محترم قصد ما از نوشتن این مقاله این است که شما را با قیمت تزریق ژل بانوان آشنا کنیم .برای دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید . اگر مایل به تزریق ژل هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد.

پرسش‌هایی که ممکن است به ذهن شما برسد به شرح زیر می‌باشد:

– ژل‌ها چیستند و چه انواعی دارند؟

– عوارض تزریق ژل چیست؟

– قیمت تزریق ژل بانوان چقدر است؟

قیمت تزریق ژل بانوان
قیمت تزریق ژل بانوان

ژل‌ها:

از ژل‌ها یا فیلر یا پرکننده‌ها برای حجم دادن و تغییرشکل دادن قسمت‌ها و بخش‌های مختلف صورت استفاده می‌شود که کاربرد آن در جوان‌ها با افراد مسن‌تر متفاوت است.

جوانان از ژل‌ها برای بزرگ کردن لب و گونه‌ها استفاده می‌کنند در صورتی که افراد مسن‌تر از آن برای از بین بردن چین وچروک صورت استفاده می‌کنند.

در ترکیب ژل‌های حجم‌دهنده از موادی استفاده می‌شود که کمترین ناسازگاری را با بافت‌های بدن دارد. به عنوان مثال: یکی از آن‌ها «هیالوروییک اسید» است که یکی از مواد طبیعی موجود در پوست است.

 

انواع ژل‌ها:

ژل‌ها به طور کلی شامل سه دسته می‌باشند: 1.موقتی، 2. نیمه‌دائمی، 3. دائمی.

ژل‌های موقتی ژل‌هایی هستند که اثرشان سریع‌تر از بین می‌رود و در بدن به وسیله آنزیم‌ها تجزیه می‌شوند. این ژل‌ها نتایج موثرتری نسبت به دو دسته دیگر دارند و مهم‌ترین معایب آن‌ها  هزینه بالا در تزریقات مکرر آنهاست. دسته دوم بسیار آهسته در بدن تجزیه می‌شود و اثرشان طولانی‌تر است. دسته سوم در بدن اصلاً تجزیه نمی‌شود و برای همیشه باقی خواهند ماند.

انواع ژل‌ها:
انواع ژل‌ها:

 

عوارض جانبی تزریق ژل:

عوارض ناشی از تزریق ژل کاملاً بستگی به نوع ژل استفاده‌شده دارد. ژل‌هایی خوب هستند که در ابتدا بافت‌های بدن به آن واکنشی نشان ندهد و بعد به مرور زمان استحکام و شکل خود را در زیر پوست یعنی محل تزریق‌شده از دست ندهند. ژل‌هایی وجود دارند که بعد از تزریق تا چند ماه مشکلی ندارند؛

ولی بعد از گذشت چند سال در زیر پوست تجمع پیدا می‌کنند و گلوله گلوله می‌شوند و تخلیه آنها از پوست بسیار دشوار است و مراجعه‌کننده باید از پزشک، نوع و مارک ژل را بپرسد. به عنوان مثال تزریق ژل لب می‌تواند باعث آسیب‌دیدگی بافت‌ها و مرگ و از بین رفتن آنها شود. بسیاری از عوارض جانبی موقتی هستند مانند کبودی، تورم و برآمدگی که فقط برای چند روز باقی می‌مانند. متأسفانه ممکن است بعضی از ژل‌ها مشکلات دائمی نیز ایجاد کنند.

عوارض جانبی تزریق ژل:
عوارض جانبی تزریق ژل:

یکی از شایع‌ترین عوارض جانبی، تزریق بیش از حد چربی است. این کار ظاهری مصنوعی به شما می‌دهد. ژل‌های پرکننده  استاندارد بین حداقل  شش تا نه ماه دوام می‌آورند و وجود دارند؛ اما گزینه‌های دائمی دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد.

با این حال این گزینه‌های دائمی عوارض جانبی خطرناکی به دنبال دارد. به عنوان مثال بعضی از پرکننده‌های دائمی مانند سیلیکون آسیب دائمی به لب‌ها می‌تواند برساند. حتی اگر از مقدار مناسبی از سیلیکون استفاده شود حتی این مقدار کم نیز می‌تواند بدن را ملتهب کند و لب را برای همیشه از بین ببرد.

 

قیمت تزریق ژل بانوان:

در نواحی مختلفی از بدن تزریق ژل صورت می‌گیرد که شامل لب، گردن، صورت و دست‌ها هستند که باعث ایجاد ظاهری جوان‌تر و صاف‌تر در فرد می‌شوند. هزینه تزریق ژل بستگی به این دارد که لب شما چقدر ژل احتیاج داشته باشد و همچنین به نوع محصول ژل و میزان یا تعداد سرنگ‌ها وابسته است.

بنابراین قیمت تزریق ژل برای افراد مختلف متفاوت است و همچنین قیمت تزریق چربی معمولاً گران‌تر از قیمت تزریق ژل است. بنابراین قیمت آن را باید در طول جلسه اول مشاوره مشخص کرد و قیمت بزرگ کردن لب‌ها با تزریق ژل و چربی بسیار کمتر از هزینه کاشت پروتز در لب‌ها می‌باشد؛

قیمت تزریق ژل بانوان:
قیمت تزریق ژل بانوان:

ولی باید توجه داشته باشید که ژل‌ها حداقل  شش ماه ماندگاری دارند و هنگام محاسبه و پرداخت هزینه‌ها به این نکته نیز توجه کنید. مقدار ژل مورد نیاز برای گونه بسته به اندازه و فرم صورت متفاوت است. اندازه و برجستگی گونه اولیه و آنچه که مراجعین در نظر دارند تا به آن دست یابند در مقدار تزریق ژل نیز نقش اساسی را دارا می‌باشد.

گونه

گونه در صورت نسبت به سایر اجزای صورت مانند لب، خطوط خنده و چانه به علت وسعت بیشتر جهت برجسته‌سازی به میزان ژل بیشتری نیاز دارد. کسانی که گونه‌های نسبتاً برجسته‌ای دارند و می‌خواهند به آن فرم‌دهی کنند هر طرف بین یک تا یک و نیم سی‌سی کافی است؛

یعنی مجموعاً دو تا سه سی‌سی و مراجعینی که گونه‌های کوچک‌تر و کم‌حجم‌تری دارند و می‌خواهند علاوه بر فرم‌دهی برجسته نیز به نظر بیاید معمولاً به دو تا سه سی‌سی هر طرف از صورت نیاز دارند به طور میانگین پنج سی‌سی.  میزان عمق و طول خط خنده یکی دیگر از عوامل موثر در محاسبه قیمت است.

گونه
گونه

   

هر چقدر عمیق‌تر و طولانی‌تر، طبیعتاً برای پر کردن آن میزان ژل بیشتری نیاز است و هزینه بیشتری نیز در پی خواهد داشت. طبق تجربه چند ساله، بیش از ۹۰ درصد مراجعینی که برای رفع خطوط خنده تشریف می‌آورند دو سی‌سی ژل تزریق کرده‌اند (هر طرف یک سی‌سی). تعداد معدودی نیاز به تزریق مقدار کمتر داشته‌اند و دلیل آن کاملاً مشخص است.

کسانی که برای رفع خطوط خنده مراجعه می‌کنند اکثر آنها از عمیق بودن این خطوط ناراضی هستند و می‌خواهند آن را از بین ببرند. پس اگر شما هم کاندیدای تزریق ژل خط خنده هستید، بین یک و نیم تا دو سی‌سی را در نظر داشته باشید.

دومین عامل مؤثر در میزان هزینه نوع ژل به‌کارفته است.

توصیه ما برای ترزیق ژل خط خنده، استفاده از ژل‌هایی با غلظت بالاتر است. این ژل‌ها با غلظت زیادی که دارند برای پر کردن خطوط عمیق طراحی شده‌اند.

 

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

091273793893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید