میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت بوتاکس ایرانی
قیمت بوتاکس ایرانی

لیست موضوعات

قیمت بوتاکس ایرانی

با بررسی موضوع قیمت بوتاکس ایرانی با شما همراهیم..

قیمت بوتاکس ایرانی را موارد خاصی مشخص می کند، بسته به اینکه بیمار چه ناحیه ای را برای تزریق مدنظر دارد و… می تواند بر روی قیمت تأثیر دارد.

قیمت بوتاکس ایرانی
قیمت بوتاکس ایرانی

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش بیاید پاسخ می دهیم.

بوتاکس ایرانی چیست و چگونه انجام می شود؟

چه ضرورت  و اهمیتی برای تولید بوتاکس در ایران وجود دارد؟

هزینه بوتاکس ایرانی چقدر است؟

مزیت هایی که استفاده از بوتاکس ایرانی دارد کدامند؟

ماندگاری تزریق بوتاکس ایرانی به چه مواردی بستگی دارد؟

 

بوتاکس ایرانی چیست و چگونه انجام می شود؟

تزریق کردن بوتاکس امروزه افزایش زیادی یافته و خیلی از افراد متقاضی این هستند که از طریق پزشک متخصص بتوانند بوتاکس را انجام دهند، این درمان جزء این است که زیبایی را به راحتی به پوست برمی گرداند، در افرادی که حس می کنند با افزایش یافتن سن زیبایی صورت خود را از دست داده اند، یا افرادی که جوانی خود را می خواهند بیابند به کار برده می شود، برای درمان کردن و از بین بردن چین های صورت نیز از بوتاکس به کار برده می شود.

در حال حاضر برای اینکه به پوست زیبایی بیشتری دهند، شرکت های متعددی بوتاکس را می سازند و همه آنها از ماده ای به نام سمی به نام بوتولینیوم به کار می برند، همه بوتاکس هایی که وجود دارد برای درمان بیشتر زیبایی به کار برده می شود،

بوتاکس ایرانی چیست و چگونه انجام می شود؟
بوتاکس ایرانی چیست و چگونه انجام می شود؟

کم کردن عوارض

برای جلوگیری از کم کردن عوارض ناشی از این روش می توان از طریق پزشک متخصص استفاده کرد یا اینکه به درستی در ناحیه مورد نظر تزریق شود، خیلی از افرادی که می خواهند بوتاکس را تزریق کنند معمولا بوتاکس های با برندهای خارجی را مدنظر دارند و احساس می کنند که این تزریق را از طریق بوتاکس های خارجی انجام دهند، در صورتی که استفاده از بوتاکس ایرانی نیز به همان اندازه می تواند مزایای خود را داشته باشد، و این محصول می تواند کیفیت را بالا ببرد.

چه ضرورت و اهمیتی برای تولید بوتاکس در ایران وجود دارد

در حال حاضر تولید برای تمام کشور های جهان در اولویت قرار دارد، و تمام مردم هم به این امر واقف هستند. حتی تا حدی جوامع در این امر پیشرفت کرده اند که افراطی هم در این امر صورت گرفته است. در واقع علت اصلی این ماجرا نگاه کلی به ارزش بالای تولید در دید عموم است .

امروزه یکی از عوامل سنجش میزان پیشرفت کشورها میزان تولید است،  چرا که تولید در واقع سبب ایجاد رشد و رفاه جامعه میشود، تا جاییکه اقتصاد دانها یکی از عوامل اصلی در اقتصاد محکم و پویا را تولید میدانند.

در این میان کالاهای آرایشی و بهداشتی که استفاده بسیاری در کشور دارند، بیش از سایر کالاها نیاز به تولید داخلی برای آنها حس می شود ، این اهمیت از آنجا حاصل می شود که علاوه بر ارزبری کمتر و نگهداری سرمایه ملی در داخل ، سبب ایجاد اشتغال بسیار برای مردم عزیز کشورمان می شود.

نکته

از طرف دیگر نکته حائز اهمیت که باید به آن توجه کنیم کیفیت کالای مورد استفاده است ، یکی از دلایلی که هموطنان ما دلخوش به استفاده از کالاهای داخلی نیستند عدم توان رقابتی کالاهای داخلی با مشابه خارجی است ، در حالیکه در مورد بوتاکس ایرانی الحمدالله به درجه ای از کیفیت رسیده ایم که مردم ما علاوه بر داشتن رضایت بالا از بوتاکس های تولید داخل تا حدی جرات ریسک استفاده از بوتاکس های خارجی را ندارند ، چرا که در بوتاکس خارجی امکان وجود مشابه تقلبی آن وجود دارد اما در با توجه به نظارت کافی بر تولیدات داخلی امکان استفاده از کالای تقلبی وجود ندارد.

و نکته نهایی قیمت مناسب کالای داخلی است ، مطمئنن علاوه بر هزینه تولید هزینه هایی جهت حمل و نقل و واردات بر کالاهای خارجی اعمال می شود که این امر سبب بوجود آمدن هزینه بالاتر برای  بوتاکس های خارجی شده است ، در حالیکه بوتاکس ایرانی علاوه بر کیفیت مناسب ، رقابت پذیری بالایی در میزان قیمت دارد ، که البته باز هم توصیه میکنیم این دیدگاه که کالای ارزان بی کیفیت است را نداشته باشید و بدانید که این ارزانی به جهت هزینه کمتر تمام شده است .

هزینه بوتاکس ایرانی چقدر است؟

هزینه ای که برای بوتاکس دریافت می شود به موارد زیادی بستگی دارد از جمله هر چه تزریق هایی که به صورت انجام می شود بیشتر باشد هزینه بیشتری دریافت می شود.

اینکه تزریق بوتاکس برای چه ناحیه ای به کار رود بر روی هزینه تأثیر بگذارد.

هزینه بوتاکس ایرانی چقدر است؟
هزینه بوتاکس ایرانی چقدر است؟

مزیت هایی که استفاده از بوتاکس ایرانی دارد کدامند؟

بوتاکس ایرانی مزیت های زیادی دارد معمولا برای استفاده از این روش به بستری شدن احتیاجی نیست، همچنین دوره بهبود یافتن و نقاهت را لازم نیست سپری کنند، نتیجه دریافت شده از این بوتاکس4 تا 6 ماه است و ماندگاری موثرتری دارد، درمان در زمان کمی انجام می شود، روش این نوع درمان معمولا به صورت ایمن است.

نتایج این روش در مدت زمان کمی نمایان می شود و ظرف نهایت حدود7تا 14 روز به کار می رود.

ماندگاری تزریق بوتاکس ایرانی به چه مواردی بستگی دارد؟

معمولا ماندگاری که این بوتاکس دارد در حدود 4 تا 6 ماه می باشد اما عوامل زیادی می توانند بر مدت ماندگاری این روش بیشتر تأثیر بگذارند از جمله رژیم غذایی درست نتیجه موثرتری را از بوتاکس نشان می دهد، همچنین اگر سن فرد کمتر باشد می تواند بوتاکس نتایج بهتری را داشته باشد، در صورتی که فرد از دخانیات استفاده می کند احتمال اینکه ماندگاری این روش کمتر باشد نیز وجود دارد، اینکه بیمار در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد و همچنین پوست او در برابر خورشید آسیب نبیند نیز بر ماندگاری اثر می گذارد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید