میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

طول موج لیزر الکساندرایت
طول موج لیزر الکساندرایت

لیست موضوعات

طول موج لیزر الکساندرایت

در این نوشتار علمی پزشکی قصد داریم تا شرح مفصل و کاملی بر روی موضوع طول موج لیزر الکساندرایت داشته باشیم و مهم ترین مواردی که در رابطه با طول موج لیزر الکساندرایت می باشند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما درخواست می شود تا پایان این مقاله ی کاربردی ما را همراهی نمایید.

طول موج لیزر الکساندرایت
طول موج لیزر الکساندرایت

برای کسب اطلاعات لازم در مورد طول موج لیزر الکساندرایت می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

امروزه شاهد هستیم که مردم برای رفع عارضه های مختلف و بیماری های گوناگون خود به افراد متخصص یعنی پزشک ها مراجعه می نمایند. این ها ممکن است با بیماری های مختلف مواجه باشند.

اما در برخی از شرایط انسان ها برای اقدام های دیگری به پزشک مراجعه می نمایند. برخی از خدمات درمانی و یا سرویس های دنیای پزشکی خارج از بحث های درمانی و یا رفع بیماری ها می باشند.

مثلا تعدادی از مردم برای بحث های زیبا نمودن پوست، جوانسازی صورت، رفع موهای زائد و این گونه موارد به یک پزشک متخصص مراجعه می نمایند و از مجموعه نظرات ایشان بهره مند می شوند.

در برخی از مواقع این پزشک ها به جز موضوعات مشاوره ای و ارائه ی برخی از راهنمایی ها، خدماتی از قبیل لیزر درمانی را نیز به این افراد ارائه می نمایند.

لیزر الکساندرایت

یکی از انواع سرویس ها و خدماتی که در حوزه ی لیزر درمانی، جوانسازی و رفع موهای زائد قابل ارائه به مراجعه کنندگان مختلف می باشند، لیزر الکساندرایت می باشد. امروزه این نوع لیزر از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده و افراد زیادی نسبت به درمان مشکلات مختلف خود در نواحی گوناگون بدن، رفع موهای زائد  و دیگر موارد با کمک این شیوه ی نوین اقدام می نمایند.

لیزر الکساندرایت
لیزر الکساندرایت

در حال حاضر مردم  و افراد متقاضی استقبال خیلی خوبی را از لیزر الکساندرایت دارند.

در همین بخش مقدمه؛ حضور شما عرض می نماییم که کارهای مربوط به لیزر درمانی خود را در مرکزهای معتبر انجام دهید و یا برای هر اقدامی که در حوزه ی لیزر درمانی می باشد، به این مرکزها و یا پزشک های با تجربه، متخصص و با سابقه مراجعه نمایید.

موضوعات مربوط به زیبا نمودن پوست، مو و یا درمان مشکلات مربوط به ارگان ها، موارد بسیار مهمی می باشند و به سادگی نمی توان از کنار آن ها گذشت و نسبت به آن ها بی تفاوت بود.

در ادامه ی مقاله و برای این که سوژه ی طول موج لیزر الکساندرایت را به خوبی مورد تشریح و بسط قرار دهیم، لازم است که بعضی از موضوعات مرتبط با لیزر الکساندرایت را به شکل تیترها و یا سوالاتی مطرح نماییم و در قسمت های متنوع این نوشتار علمی پزشکی، همه ی آن ها را مورد توضیح قرار دهیم.

از همه شما سروران گرامی دعوت می نماییم تا انتهای این نوشتار ما را همراهی نمایید.

مهم ترین و اساسی ترین تیترهای مرتبط با موضوع طول موج لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی لیزر الکساندرایت اطلاعاتی دارید؟

آیا با مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت آشنایی دارید؟

دستگاه لیزر آریون  Orion

دستگاه لیزر آلما  Alma

دستگاه لیزر کوترا  Cuter

آیا در زمینه ی طول موج مربوط به لیزر مو اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های به کار گیری لیزر الکساندرایت اطلاعاتی دارید؟

پاکسازی پوست با لیزر الکساندرایت

عمق مناسب

دوره ی لازم برای بهبودی  و رفع موهای زائد کوتاه می باشد

آیا در زمینه ی مهم ترین تفاوت های میان لیزر الکساندرایت و سیستم نوری آی ال پی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی لیزر نمودن موهای زائد در پوست های تیره اطلاعاتی دارید؟

آیا امکان لیزر نمودن موهای کرکی و نازک نیز وجود دارد؟

آیا در زمینه ی تعداد جلسه هایی که برای لیزر نمودن موهای زائد مورد نیاز می باشد، اطلاعاتی دارید؟

نتیجه گیری

 

آیا در زمینه ی لیزر الکساندرایت اطلاعاتی دارید؟

در قسمت آغازین از نوشتار علمی پزشکی طول موج لیزر الکساندرایت، قصد داریم تا این نوع لیزر را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم و موارد مهم مربوط به آن را برای شما توضیح دهیم. خواهشمند است در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی لیزر الکساندرایت اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی لیزر الکساندرایت اطلاعاتی دارید؟

لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه های لیزر می باشد که طول موج موجود در آن به شکلی کاملا مستقیم، فولیکول و ریشه ی موی فرد را مورد هدف خود قرار می دهد. در این شرایط است که لیزر الکساندرایت توانایی از بین بردن کامل آن تار مو را دارد.

از لیزر الکساندرایت می توان برای انواع پوست ها و به ویژه آن هایی که دارای پوست های روشن می باشند، استفاده نمود. این نوع لیزر دارای فواید بسیاری در از بین بردن موهای زائد به خصوص در انواع پوست های روشن می باشد.

پوست هایی با رنگ تیره

آن دسته از افرادی که دارای پوست هایی با رنگ تیره می باشند، بهتر است در به کار گیری این نوع لیزر دقت بیشتری را خرج دهند. زمانی که این گروه از افراد نیز می خواهند  لیزر الکساندرایت را مورد استفاده ی  خود قرار دهند، بهتر است تا برای ایشان از سیستم های کولینگ که همان خنک کننده ها می باشند، استفاده شود.

پوست هایی با رنگ تیره
پوست هایی با رنگ تیره

در این صورت و با به کار گیری سیستم های خنک کننده امکان حذف موهای زائد ایشان نیز وجود دارد.

نکته ی مهمی که در این قسمت بهتر است بیان شود، این است که خود لیزر الکساندرایت نیز دارای انواع متنوعی می باشد. هر یک از این انواع نیز برای خود دارای خصوصیت های جداگانه می باشند.

در بخش مجزایی از این مقاله، مهم ترین انواع لیزر الکساندرایت را برای شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

از شما عزیزان خواننده دعوت می شود که در بخش های بعدی از نوشتار طول موج لیزر الکساندرایت، با ما همراه باشید.

آیا با مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت آشنایی دارید؟

همان گونه که ملاحظه کردید؛ در قسمت پیشین از نوشتار علمی پزشکی طول موج لیزر الکساندرایت، این نوع از لیزر را که در رفع موهای زائد بسیار موثر می باشد، خدمت شما عزیزان معرفی نمودیم. در ادامه ی این نوشتار کاربردی، نوبت به این مسئله می رسد که انواع مهم و کاربردی لیزر الکساندرایت را خدمت شما تشریح نماییم.

آیا با مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت آشنایی دارید؟
آیا با مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت آشنایی دارید؟

از همه ی شما سروران گرامی دعوت می نماییم، در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

در قسمت قبل نیز حضور شما عرض کردیم که لیزر الکساندرایت دارای انواع گوناگونی می باشد.

مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:

دستگاه لیزر آریون Orion

دستگاه لیزر آلما Alma

دستگاه لیزر کوترا Cuter

که در ادامه در مورد آن ها توضیحاتی را به اختصار ارائه خواهیم داد. لطفا با ما همراه باشید.

مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:
مهم ترین انواع مربوط به لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:

دستگاه لیزر آریون Orion

این نمونه از سریع ترین انواع لیزر الکساندرایت می باشد. به طور معمول از این نمونه لیزر الکساندرایت در اقصی نقاط جهان استفاده می شود. در واقع این نمونه، هم پر سرعت بوده و هم یکی از پر کاربردترین نمونه های مربوط به لیزر الکساندرایت می باشد.

این نمونه لیزر دارای طول موج بسیار قوی می باشد و طول موج آن تا 755 نانو متر نیز می رسد.

با کمک این نوع لیزر افراد می توانند به سادگی همه ی موهای زائد خویش را از بین ببرند. این نمونه از لیزر الکساندرایت دارای تمام استاندارهای لازم برای بحث لیزر درمانی و رفع موهای زائد می باشد.

از مهم ترین خصوصیت های این نوع لیزر این است که به یک اسکنر بزرگ مجهز می باشد و به همین خاطر امکان اجرای لیزر درمانی بر روی برخی از ناحیه های بزرگ پوست نیز وجود دارد.

این نوع از لیزر می تواند پالس هایی را با اختلاف زمانی کوتاه تولید نماید. در همین حین امکان خنک نمودن سطح پوست نیز با کمک این نوع دستگاه لیزر الکساندرایت  وجود دارد. در نهایت باید خدمت شما مخاطبین گرامی عرض نماییم که شرایطی برای سوختن پوست ناحیه ی تحت درمان وجود ندارد و  افراد تحت درمان نباید به هیچ عنوان نسبت به این مسئله نگرانی داشته باشند.

دستگاه لیزر آریون Orion
دستگاه لیزر آریون Orion

دستگاه لیزر آلما Alma

این نمونه نیز یکی از انواع معروف و شناخته شده ی لیزر الکساندرایت می باشد. این نمونه از قدرت و خصوصیت های انحصاری و خوبی برخوردار می باشد. یکی از خصوصیت های مهم در رابطه با به کار گیری این نمونه از لیزر الکساندرایت این می باشد که امکان ورود و نفوذ پالس های زیادی از این لیزر به بخش تحت درمان وجود دارد.

به همین خاطر تعداد زیادی از فولیکول ها، این پالس ها را دریافت و جذب می نمایند و با توجه به حرارت ایجاد شده، موهای مورد نظر به خوبی از بین می روند.

این نمونه از لیزر الکساندرایت دارای سرعت بسیار بالایی می باشد و در کم ترین زمان ممکن امکان از میان بردن تعداد زیادی از موهای زائد وجود دارد.

از مهم ترین خصوصیت های انحصار

از مهم ترین خصوصیت های انحصاری در این نمونه لیزر الکساندرایت این است که دارای سازگاری مناسبی با گونه های مختلف پوست می باشد و از طرفی قادر است تا همه ی موهای زائد را نیز از بین ببرد.

این دستگاه دارای یک سیستم کولینگ و خنک کننده می باشد و افرادی که از این دستگاه برای رفع موهای زائد خود استفاده می نمایند، دیگر نگرانی بابت سوختن پوست ناحیه ی تحت لیزر درمانی ندارند.

این نمونه از لیزر الکساندرایت دارای امکاناتی می باشد که به واسطه ی آن می تواند همه ی ناحیه های پوست را تحت اثر خود قرار دهد و به این شکل همه ی موهای آن قسمت به خوبی رفع می شوند. این خصوصیت با عنوان اپیلیکاتوری نیز شناخته می شود.

از مهم ترین خصوصیت های انحصار
از مهم ترین خصوصیت های انحصار

دستگاه لیزر کوترا Cuter

این نمونه نیز از گونه های شناحته شده ی لیزر الکساندرایت می باشد که برای رفع موهای زائد، چه در خانم ها و چه در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که این نمونه از لیزر الکساندرایت نیز  دارای سرعت بسیار بالا  و خوبی می باشد، امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد.

این نمونه از لیزر الکساندرایت برای انواع پوست با رنگ های مختلف مورد کاربرد قرار می گیرد و در هر دو حالت پوست های تیره و یا روشن امکان به کار گیری این سری از لیزر الکساندرایت وجود دارد.

این نمونه از لیزر الکساندرایت دارای وضعیت ایمنی بسیار خوبی بوده و از سیستم خنک کننده نیز بهره می برد. به همین علت است که افراد استفاده کننده از این نمونه لیزر الکساندرایت نباید دیگر نگران سوختگی پوست و یا دیگر عوارض ناشی از لیزر درمانی خود باشند.

ویژگی مهم دیگری که در این مدل از لیزر الکساندرایت وجود دارد

ویژگی مهم دیگری که در این مدل از لیزر الکساندرایت وجود دارد، این است که قادر است، طیف گسترده ای از سیاهرگ هایی که حالت عنکبوتی دارند را تحت پوشش خود قرار داده و آن ها را از میان بردارد. این نمونه از لیزر الکساندرایت می تواند بر روی پوست های روشن و یا انواع برنزه اثرگذار باشد و موهای زائد آن ها را از بین ببرد.

در انتهای این قسمت باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که همه ی انواع لیزر الکساندرایت دارای شرایط و امکانات بسیار خوبی می باشند.

تعیین نوع لیزر

هر چند در این مدل ها تفاوت هایی وجود دارد و برخی از پارامترهای موجود در آن ها با هم متفاوت می باشند، اما در نهایت باید به این موضوع دقت کنید که نوع لیزر الکساندرایت که برای شرایط موها و پوست شما مناسب می باشد را پزشک متخصص و معالج شما می تواند تعیین نماید. مطمئن باشید که ایشان بر اساس تخصص و تجربه ای که دارد، مناسب ترین نوع از لیزر الکساندرایت را برای شما مورد انتخاب قرار خواهد داد.

تعیین نوع لیزر
تعیین نوع لیزر

خواهشمند است تا قسمت های بعدی از نوشتار علمی پزشکی طول موج لیزر الکساندرایت را از دست ندهید و با ما همراه باشید. در بخش های پیش رو، قصد داریم تا موضوعات مهم و کاربردی دیگری که در ارتباط با طول موج لیزر الکساندرایت می باشند را برای شما بیان نماییم.

این موارد در برنامه های لیزر درمانی شما با کمک لیزر الکساندرایت بسیار مفید و موثر می باشند. البته به شرطی که اقدام های ذکر شده را زیر نظر افراد متخصص و همچنین در مرکزهای معتبر انجام دهید.

آیا در زمینه ی طول موج مربوط به لیزر مو اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مشاهده فرمودید؛ در بخش پیشین از نوشتار طول موج لیزر الکساندرایت، برخی از انواع این لیزر را نام بردیم و هر کدام را خدمت شما عزیزان معرفی نمودیم. در ادامه و بخش دیگری از مقاله خود قصد داریم، وارد بحث مربوط به طول موج در انواع دستگاه های لیزر شویم و البته در ابتدای این بخش، طول موج لیزرهای مخصوص مو را خدمت شما توضیح دهیم.

از همه ی شما مخاطبین عزیز درخواست داریم تا در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.

برای از بین بردن موهای زائد باید فولیکول های آن ها را مورد هدف قرار داده و آن ها را تخریب کرد. این کار با طول موج های مختلفی صورت می گیرد. در نهایت با تابیده شدن نور و نفوذ آن به اعماق پوست فرد، موهای بدن از بین می روند. در اینجا با کمک گرفتن از یک سیستم خننک کننده، شرایط به گونه ای می باشد که حرارت ایجاد شده بر اثر طول موج های مختلف سبب سوختگی و احساس ناراحتی در فرد تحت درمان نمی شود.

هر دستگاه لیزری برای خودش یک طول موج متفاوت و خاص را دارد

نکته ی مهم این است که هر دستگاه لیزری برای خودش یک طول موج متفاوت و خاص را دارد و هر نوع از این دستگاه ها برای شرایط خاص برخی از انواع موها مفید بوده و مورد کاربرد قرار می گیرد. به همین منظور برای هر نوع پوستی بهتر است تا از دستگاه متناسب آن استفاده شود.

برای اندازه گیری طول موج های مختلف مربوط به دستگاه های لیزر و از جمله لیزر الکساندرایت، از واحد هایی مانند نانومتر استفاده می نمایند. در حقیقت هر یک از این طول موج ها توانایی از بین بردن موهایی با شرایط، ضخامت و رنگ پوست خاص را دارند.

مثلا در لیزر الکساندرایت که یکی از محبوب ترین انواع لیزر می باشد، امکان از بین بردن طیف وسیعی از انواع موهای زائد وجود دارد. مثلا این نوع لیزر می تواند موهای نازک، کرک مانند و موهای رنگی را به سادگی از بین ببرد. میزان طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت 755 نانومتر می باشد که این طول موج می تواند بر طیف گسترده ای از موها اثر گذار باشد و همین موضوع نیز سبب بیشتر شدن میزان محبوبیت لیزر الکساندرایت شده است.

شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی نوشتار کاربردی طول موج لیزر الکساندرایت می باشید. لطفا قسمت های باقیمانده از این مقاله را از دست ندهید و ما را همراهی نمایید. در بخش های دیگر، قصد داریم تا موضوعات کاربردی دیگری که در رابطه با طول موج لیزر الکساندرایت می باشند را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های به کار گیری لیزر الکساندرایت اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه کردید؛ در قسمت پیشین از متن طول موج لیزر الکساندرایت، در مورد طول موج های مختلف در دستگاه های لیزر که هر یک می توانند موهایی خاص را مورد هدف قرار داده و از بین ببرند، با شما عزیزان صحبت نمودیم. در ادامه و قسمت دیگری از این مقاله ی علمی پزشکی، قصد داریم که اصلی ترین مزیت های به کار گیری لیزر الکساندرایت را مورد توضیح قرار دهیم.

از همه ی شما عزیزان درخواست می نماییم تا با شرح این مزیت ها با ما همراه باشید.

مهم ترین مزیت های به کار گیری لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:

همه ی اختلالات مربوط به عروق با به کار بردن لیزر الکساندرایت در 1 الی 3 جلسه مورد رفع شدن قرار می گیرند. پس آن دسته از افرادی که دارای هر نوع اختلال عروقی می باشند، می توانند به سادگی از لیزر الکساندرایت استفاده نمایند.

مهم ترین مزیت های به کار گیری لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:
مهم ترین مزیت های به کار گیری لیزر الکساندرایت به شرح ذیل می باشند:

این دستگاه یعنی لیزر الکساندرایت می تواند مشکلات رنگدانه ای را در افراد مختلف از بین ببرد و آن دسته از اشخاصی که با این عارضه ها مواجه می باشند نیز می توانند از لیزر الکساندرایت استفاده کنند.

مهم ترین مزیتی که معمولا سبب محبوبیت بالای لیزر الکساندرایت شده است، بحث زیبا و جوان تر نمودن پوست افراد می باشد. در واقع یکی از مهم ترین علت ها برای به کار گیری این نمونه لیزر توسط اغلب افراد، همین موضوع بالا رفتن میزان زیبایی و جوانی اشخاص می باشد. آن ها به دنبال شفاف شدن و زیباتر شدن پوست خویش می باشند.

پاکسازی پوست با لیزر الکساندرایت

کاربرد مهم دیگر دستگاه لیزر الکساندرایت بحث پاکسازی پوست می باشد که از نظر بیشتر افراد دارای اهمیت فراوانی می باشد. این افراد قادر خواهند بود تا با استفاده از لیزر الکساندرایت و دیگر انواع لیزری که در این زمینه مفید می باشند، پوست هر یک از نواحی بدن خویش را پاکسازی نمایند. این شیوه باعث می شود که افراد برای پاکسازی پوست خویش نسبت به دیگر متدها بی نیاز شوند.

مزیت دیگر به کار گیری لیزر الکساندرایت امکان ایجاد تغییر در رنگ پوست می باشد. مثلا در آن دسته از افرادی که بر اثر تابش خورشید و یا دیگر عوامل، تغییری در رنگ پوست ایشان ایجاد شده است، می توانند با کمک لیزر الکساندرایت پوست خود را به رنگ اصلی و قبلی خود برگردانند.

اصلی ترین کاربرد لیزر الکساندرایت این می باشد که با کمک این دستگاه امکان رفع موهای زائد در هر قسمتی از بدن فرد متقاضی وجود دارد. خیلی ها تمایل دارند تا در نواحی دست و یا پای خود موهای زائد را از میان بردارند و  از این لحاظ هیچ گونه محدودیتی برای لیزر الکساندرایت وجود ندارد و این افراد به راحتی می توانند به خواسته های خویش دست پیدا نمایند.

یک کاربرد مهم دیگر لیزر الکساندرایت از بین بردن تاتوها می باشد

یک کاربرد مهم دیگر لیزر الکساندرایت از بین بردن تاتوها می باشد. افرادی که در برخی از نواحی بدن خویش آثاری از تاتو دارند، می توانند از لیزر الکساندرایت کمک بگیرند و بین 5 الی 20 جلسه تاتوی مورد نظر را از بین ببرند.

کاربرد مهم دیگری که با لیزر الکساندرایت قابل انجام می باشد، از بین بردن انواع لکه های پوستی می باشد. این موضوعی می باشد که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول نموده است. لیزر الکساندرایت می تواند این خواسته را به خوبی و سادگی انجام دهد. برای این مهم لازم است تا فرد مورد نظر چند جلسه لیزر الکساندرایت را انجام دهد تا لکه های موجود به طور کامل از بین بروند.

لیزر الکساندرایت قادر است که انواع رنگدانه ها و به ویژه رنگدانه های قرمز را از بین ببرد. البته برای این موضوع باید از یک نوع خاص دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده شود. پزشک معالج بعد از بررسی پوست و موهای افراد، نوع دستگاه لیزر الکساندرایت را تشخیص داده و آن را برای رفع عارضه ی مورد نظر انتخاب می نماید.

یک کاربرد مهم دیگر لیزر الکساندرایت از بین بردن تاتوها می باشد
یک کاربرد مهم دیگر لیزر الکساندرایت از بین بردن تاتوها می باشد

عوارض به کارگیری دستگاه لیزر الکساندرایت خیلی کم می باشند. به همین علت است که افراد زیادی که در خصوص برخی عوارض دیگر دستگاه های لیزر نگران می باشند، به خوبی از لیزر الکساندرایت استقبال می نمایند و با کمک آن موهای زائد بدن خویش را رفع می نمایند.

عمق مناسب

لیزر الکساندرایت برای این که بهترین نتیجه ها را ایجاد نماید، به عمق مناسبی از پوست افراد نفوذ می کند و هر زمان که به آن عمق مورد نظر رسید، دیگر نفوذ بیشتری نکرده و در همان موقعیت، فولیکول موهای زائد را تخریب کرده  و موهای زائد را از بین می برد. به این صورت هیچ گونه آسیبی به پوست افراد وارد نمی شود.

دوره ی لازم برای بهبودی و رفع موهای زائد کوتاه می باشد

مورد دیگری که می توانیم به عنوان مزیت های لیزر الکساندرایت نام ببریم، این است که افراد با دوره ها و جلسه های کم می توانند موهای زائد خویش را از بین ببرند و به هدف مورد نظر خود دست پیدا نمایند.

معمولا این افراد برای رسیدن به اهداف خود به 3 الی 5 جلسه نیاز دارند. همچنین برای از میان بردن موهای زائد ضخیم، تعداد جلسه های کم تری مورد نیاز می باشد. چون بر اساس اعتقاد اغلب پزشک ها، این موهای ضخیم با کمک لیزر الکساندرایت در زمان و جلسه های کم تری رفع شده و از بین می روند.

این ها مهم ترین مزیت های انواع لیزر الکساندرایت بودند که خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. با این مزیت های فراوان، شما عزیزان نیز می توانید بهترین بهره ها را از لیزر الکساندرایت ببرید و به راحتی و برای رسیدن به هدف مورد نظر خویش از لیزر الکساندرایت استفاده نمایید.

نکته ای که بیان آن در این قسمت حائز اهمیت است، این است که نوع دستگاه لیزر الکساندرایت را باید شخص پزشک معالج تعیین نماید و برای این منظور در اولین قدم باید نزد ایشان مراجعه نمایید تا شرایط پوست و موهای زائد شما را مورد بررسی قرار دهد.

دوره ی لازم برای بهبودی و رفع موهای زائد کوتاه می باشد
دوره ی لازم برای بهبودی و رفع موهای زائد کوتاه می باشد

لطفا در ادامه ی مقاله ی طول موج لیزر الکساندرایت، با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی مهم ترین تفاوت های میان لیزر الکساندرایت و سیستم نوری آی ال پی اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده کردید، در قسمت بالا مهم ترین مزیت های مربوط به استفاده از لیزر الکساندرایت را برای شما بیان کردیم. در ادامه و بخش دیگری از نوشتار علمی و پزشکی خود با عنوان طول موج لیزر الکساندرایت، بنا داریم تا تفاوت هایی که میان این دستگاه لیزر و سیستم نوری آی ال پی وجود دارد را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

لذا از همه ی شما همراهان گرامی درخواست می شود تا با توضیح این تفاوت ها با ما همراه باشید.

در همین آغاز به شما بگوییم که این سیستم های نوری به هیچ وجه دارای عملکردی  در سطح دستگاه های لیزر الکساندرایت نمی باشند. این سیستم ها تنها دارای یک نوع از پرتوها می باشند که مقداری تقویت شده اند و برخی از زمان ها و به اشتباه برای این سیستم ها نیز از واژه ی لیزر استفاده می شود. در حالی که این بیان کاملا اشتباه می باشد.

زمانی که قرار است یکی از دستگاه های مربوط به سیستم های نوری برای پوست افراد مورد استفاده قرار گیرد، در آن ناحیه از پوست مقداری ژل مورد مصرف قرار می گیرد. این در حالی می باشد که در لیزر الکساندرایت به هیچ عنوان نیازی به مالیدن ژل نمی باشد.

یک مورد از سیستم های نوری، دستگاه ای لایت می باشد. در دستگاه هایی که مربوط به لیزر پرتوان می باشند، هیچ نوع ژل یا ماده ی مشابهی مورد کاربرد قرار نمی گیرد.

خواهشمند است در بخش های بعدی از متن طول موج لیزر الکساندرایت، ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی لیزر نمودن موهای زائد در پوست های تیره اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین از نوشتار کاربردی طول موج لیزر الکساندرایت، تفاوت های میان این نوع لیزر با سیستم های نوری موسوم به آی ال پی را توضیح دادیم. اینک و در بخش دیگری از این مقاله، نوبت به ارائه توضیحات در زمینه ی لیزر کردن موهای زائد در پوست هایی با رنگ تیره می رسد.

از شما عزیزان درخواست داریم که با توضیحات این شیوه ی لیزر درمانی نیز ما را همراهی نمایید.

در اینجا لازم است نوع دیگری از لیزر که می تواند در کنار لیزر الکساندرایت پاسخ های مناسبی را به وجود آورد، برای شما عزیزان معرفی نماییم. این نوع لیزر با عنوان اندی دیگ شناخته می شود.

این لیزر دارای طول موجی معادل 1064 نانومتر می باشد

این لیزر دارای طول موجی معادل 1064 نانومتر می باشد که  برای قسمت های تیره رنگ پوست بسیار مفید می باشد. اگر قرار باشد کارهای مربوط به لیزر درمانی را با لیزر الکساندرایت انجام دهید، احتمالا لازم داشته باشید که از درجه های بالای این سیستم استفاده نمایید که احتمالا دمای پوست، بالا می رود.

در این شرایط بهتر است تا از لیزر درمانی ترکیبی و دستگاه هایی که به شکل توأمان دارای سیستم لیزر الکساندرایت و همچنین اندی دیگ می باشند، استفاده نمایید. در صورتی که از این ترکیب بهره مند شوید، امکان لیزر درمانی بر روی تیپ های مختلفی از پوست و افراد مختلف وجود دارد.

چون ممکن است برخی از اشخاص دارای پوست روشنی باشند اما در برخی از نواحی بدن خود از جمله قسمت های زیر بغل، پوست تیره نیز داشته باشند.

در این صورت دستگاه هایی که ترکیبی از سیستم لیزر الکساندرایت و اندی دیگ می باشند، می توانند همه نوع پوست را در همه ی افراد مورد پشتیبانی خود قرار دهند.

از این نمونه لیزرها و دستگاه های ترکیبی می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

‏Candela Gentlemax Pro

‏Cutera

cynosure apogee elite plus

این ها مهم ترین نمونه ها از دستگاه های لیزر می باشند که سیستم های لیزر الکساندرایت و اندی دیگ را به شکل همزمان دارا هستند و تنها فرقی که در هر کدام از این مدل ها وجود دارد، در موضوع سیستم کولینگ یا خنک کننده ی آن ها می باشد.

در ادامه ی این نوشتار خواندنی با عنوان طول موج لیزر الکساندرایت، با ما همراه باشید.

آیا امکان لیزر نمودن موهای کرکی و نازک نیز وجود دارد؟

در ادامه ی بحث خود در زمینه ی طول موج لیزر الکساندرایت، قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که آیا می توان موهای کرکی و یا موهای نازک را تحت لیزر درمانی قرار داد یا خیر؟

از همه ی شما سروران گرامی دعوت می کنیم، با بحث لیزر نمودن موهای کرکی با ما همراه باشید.

در این خصوص باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که پاسخ منفی می باشد. این موضوع یک بحث کلی است و فقط مختص لیزر الکساندرایت نمی باشد. در حقیقت زمانی که هر یک از لیزرها حتی با کیفیت ترین آن ها را برای موهای کرکی مورد کاربرد قرار می دهید، امکان دارد حتی این موها ضخیم تر و تیره تر شوند و در کل فرد مورد نظر، نتیجه ی مناسبی را دریافت ننماید.

این موضوع به خصوص در نواحی مختلف مانند  صورت و بازوها مشاهده می شود. پس با دقت به این مسئله ی مهم توجه نمایید. لذا افراد متقاضی بهتر است که قبل از هر اقدامی در خصوص لیزر نمودن این نوع از موها، با یک پزشک با تجربه و متخصص مشورت نمایند تا ایشان وضعیت موهای فرد مورد نظر را بررسی کند و بهترین  تصمیم را در این زمینه بگیرد.

لطفا در بخش های باقیمانده از نوشتار طول موج لیزر الکساندرایت ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی تعداد جلسه هایی که برای لیزر نمودن موهای زائد مورد نیاز می باشد، اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید؛ در قسمت قبلی از مقاله ی طول موجه لیزر الکساندرایت، در مورد امکان لیزر کردن موهای کرکی مواردی را خدمت شما عرض کردیم. در این قسمت نوبت به این موضوع می رسد که میزان و تعداد جلسه های لازم برای از بین بردن انواع موهای زائد را مورد بررسی قرار دهیم.

لطفا در ادامه ی توضیحات ما در خصوص تعداد جلسه های لیزر درمانی با ما همراه باشید.

معمولا برای این که بهترین نتیجه ها برای لیزر الکساندرایت به دست آید، نیاز است که بین 4 الی 6 جلسه لیزر درمانی انجام شود. البته این موضوع در هر فردی می تواند متفاوت باشد که ما میزان متوسط جلسه ها را بیان کرده ایم.

معمولا تعداد 4 الی 6 جلسه برای خانم ها می باشد

معمولا تعداد 4 الی 6 جلسه برای خانم ها می باشد. البته حدود 10 درصد اشخاص نیاز به چند جلسه ی لیزر درمانی بیشتر دارند. به طور معمول این تعداد جلسه ها در مردها بیشتر می باشد.

همچنین افراد باید بین هر یک از جلسه های خود یک فاصله ی مناسب را در نظر بگیرند. مثلا برای انجام لیزر در بخش های مختلف بدن، نیاز است که فاصله ای حدودا 2 ماهه بین جلسه های مختلف مورد رعایت قرار گیرد. هر چند در مورد لیزر کردن صورت این فاصله ی زمانی به یک ماه نیز کاهش پیدا می کند.

در نهایت این پزشک متخصص است که تعداد دقیق جلسه های لیزر الکساندرایت و دیگر شیوه های لیزر درمانی را مشخص می کند و ایشان می تواند در مورد بهترین فاصله ی زمانی بین جلسه های لیزر الکساندرایت تصمیم گیری نماید. در این صورت افراد می توانند به دریافت مناسب ترین نتیجه ها کاملا امیدوار باشند.

نتیجه گیری

در اینجا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی لیزر الکساندرایت و همچنین طول موج لیزر الکساندرایت به پایان رسید. امید است موارد مختلفی که در هر کدام از قسمت های مقاله ی لیزر الکساندرایت بیان کردیم، برای شما مخاطبین گرامی مفید بوده باشند و به خوبی شرایط مربوط به طول موج لیزر الکساندرایت را درک نموده باشید.

موضوع لیزر درمانی و از طرفی به کار گیری شیوه ی لیزر الکساندرایت یک موضوع مهم و کاملا تخصصی می باشد. شما می خواهید رفع موهای زائد و یا بر طرف نمودن مشکلات پوستی خود را به شیوه ی لیزر الکساندرایت به پزشک متخصصی که آن را برای شما پیاده سازی می نماید، بسپارید.

پس لازم است تا در خصوص لیزر الکساندرایت و همچنین فرد متخصص و پزشک معالج تحقیقات مناسبی را صورت دهید تا موفق شوید نتیجه های مناسبی را از این اقدام درمانی به دست آورید. در نهایت اگر به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه داشته باشید، به پوستی روشن، شفاف و جوان دست پیدا خواهید کرد.

از این که تا انتهای مقاله ی طول موج لیزر الکساندرایت با ما همراه بودید، از همه ی شما عزیزان سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید