میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

دکتر پوست اندرزگو
دکتر پوست اندرزگو

لیست موضوعات

دکتر پوست اندرزگو

موضوع این مقاله یافتن دکتر پوست اندرزگو می باشد.. مشکلات پوستی به دلیل آن که زیبایی شخص را هدف قرار می دهند می توانند بسیار مشکل زا باشند، دکتر پوست در این زمان می تواند کمک زیادی به شخص کند.

اگر به دنبال دکتر پوست در اندرزگو و به طور کلی شمال و شرق تهران هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های فعالیت و سابقه کاری این کلینیک هستید، به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و با مرکز تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید.

دکتر پوست  اندرزگو
دکتر پوست  اندرزگو

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

در چه زمانی باید به دکتر پوست مراجعه کرد؟

کدام مشکلات پوستی برای درمان به دکتر متخصص نیاز دارند؟

ویژگی های دکتر پوست خوب را شرح دهید؟

دکتر پوست کیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

دکتر پوست اندرزگو
دکتر پوست اندرزگو

در چه زمانی باید به دکتر پوست مراجعه کرد؟

دکتر متخصص پوست، دکتری است که می تواند راهکارهای علمی و منطقی برای برطرف کردن مشکل پوستی شما ارائه دهد. عده ای بر این باور هستند که تنها زمانی باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کرد که مشکلاتی از مانند چین و چروک های صورت وجود دارد و می خواهید آن را از بین ببرید. اما در ادامه می خواهیم زمان های دیگری که باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید را شرح دهیم.

التهاب و قرمزی چشم یکی از دلایلی است که اکثر افراد تصور می کنند به پزشک متخصص چشم نیاز دارند، در صورتی که این عارضه باید تحت درمان یک پزشک متخصص پوست برطرف شود.

در بسیاری از  مواقع زخم هایی که در دهان مشاهده می کنید با مراجعه به پزشک متخصص پوست و تحت درمان قرار گرفتن، مداوا می شود. توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع این عارضه به سبب مشکلاتی در دستگاه ایمنی رخ می دهد، برخلاف تصور عامیانه این مشکل را پزشک متخصص پوست می تواند به راحتی درمان کند.

پوست در صورت نقش به سزایی در زیبایی دارد. زیرا بیشترین فضا را در صورت به خود اختصاص داده است. اگر پوست صورت زیبا باشد، زیبایی شخص بیش از پیش نمایان خواهد شد. در بسیاری از مواقع کسانی که مشکل پوستی دارند و پوستی نازیبا با جوش های بزرگ یا چین و چروک های زیادی دارند از افسردگی رنج می برند.

در این افراد مراجعه به پزشک متخصص پوست می تواند افسردگی آن ها را درمان کند. البته لازم به ذکر است که برای درمان افسردگی باید به پزشک متخصص روان( روان پزشک یا روانشناس) مراجعه کرد. اما در صورتی که متوجه این امر شدید که افسردگی بر اثر عدم رضایت از پوست به وجود آمده، پزشک متخصص پوست می تواند کمک زیادی به شما کند.

کدام مشکلات پوستی برای درمان به دکتر متخصص نیاز دارند؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که بعضی از عارضه ها برخلاف تصور اکثر افراد با مراجعه به پزشک متخصص برطرف می شوند، در ادامه قصد داریم مشکلات پوستی را بررسی کنیم که برای درمان آن حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

زگیل های ایجاد شده در نواحی مختلف را می توان یکی از خطرناک ترین بیماری های پوستی دانست که برای حل آن مراجعه به دکتر پوست تنها راه ممکن است. البته منظور از خطرناک این است، در صورتی که خودسرانه اقدام به درمان آن کنید به نقاط دیگر پوست هم سرایت می کند. زیرا زگیل یک بیماری ویروسی است. البته این در زمانی است که زگیل را به درستی تشخیص دهید. زیرا زگیل شباهت فوق العاده ای با میخچه دارد و در بسیاری از مواقع تشخیص قطعی را تنها پزشک متخصص می تواند بیان کند.

اگر از افرادی هستید که با مشکل جوش های زیاد رو به رو هستید باید به دکتر پست مراجعه کنید. البته برای درمان جوش ممکن است درمان های خانگی را به شما پیشنهاد دهند اما تصیه ما این است که با پزشک متخصص مشورت کنید زیرا جوش های پوستی علت  های مختلفی دارند و همه ی آن ها را نباید با یک روش درمان کرد.

کدام مشکلات پوستی برای درمان به دکتر متخصص نیاز دارند؟
کدام مشکلات پوستی برای درمان به دکتر متخصص نیاز دارند؟

ویژگی های دکتر پوست خوب را شرح دهید؟

اولین ویژگی که یک دکتر خوب پوست باید داشته باشد، مهارت کافی در حرفه خود است. پوست و مو از حساس ترین اعضاء بدن هستند که تاثیرات فوق العاده ای را در زیبایی هر شخصی ایفا می کنند. اگر پزشک از مهارت کافی برخوردار نباشد علاوه بر این که مشکلی از شما حل نمی کند بلکه سبب بروز مشکلات دیگر هم خواهد شد.

پزشکان برای فعالیت در زمینه پوستی به دو روش می توانند این کار را کنند، پزشکان متخصص پوست که به صورت تخصصی گرایش پوست و مو را ادامه داده اند و پزشکان عمومی که تخصصی در این مورد ندارند و فقط گرایش پوست و مو را انتخاب کرده اند. برای انتخاب پزشک مورد نظر خود می توانید با توجه به تابلو پزشک تخصص وی را بررسی کنید.

اگر پزشک مورد نظر شما در کلینیک فعالیت می کند تعرفه های دریافتی باید با توجه به نرخ مصوب باشد. یکی دیگر از ویژگی های یک دکتر خوب همین رعایت تعرفه ها نرخ های ویزیت و دیگر کارهای زیبایی است.

ویژگی های دکتر پوست خوب را شرح دهید؟
ویژگی های دکتر پوست خوب را شرح دهید؟

دکتر پوست کیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

در مطالبی که گفته شد ویژگی های دکتر پوست خوب را بررسی کردیم و گفتیم که در چه مواردی می توان به پزشک پوست مراجعه کرد. سوالی که در این زمان ذهن هر کسی را به خود مشغول می کند این است که، پزشک متخصص پوست کیست و چه کارهایی می کند؟

دکتر پوست کسی است که بیماری های پوستی را می تواند به بهترین شکل ممکن تشخیص دهد، برای درمان راه هایی را پیشنهاد دهد و در بسیاری از مواقع از بروز مشکلات پوستی هم جلوگیری می کند.

درمان هایی که توسط پزشک متخصص پوست ارائه می شود گاهی جنبه جراحی داشته و نیاز به بی هوشی و اتاق عمل است و گاهی هم در مطب یا کلینیک انجام می شود. به عنوان مثال یکی از این درمان ها تزریق ژل و بوتاکس است که پزشک متخصص با مهارت خود می تواند مقدار مناسب ژل و همین طور ناحیه دقیق تزریق را به درستی انتخاب کند.

در نهایت برای جمع بندی مطالب گفته شده باید به این موضوع اشاره کرد که مشلات پوستی را جدی بگیرید و آن را با مراجعه به پزشک متخصص بر طرف کنید زیرا می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی و سلامت داشته باشند.

دکتر پوست کیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟
دکتر پوست کیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید