میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

دکتر خوب برای هایفو در کرج
دکتر خوب برای هایفو در کرج

لیست موضوعات

دکتر خوب برای هایفو در کرج

امروز با موضوع دکتر خوب برای هایفو در کرج در خدمت شما هستیم.

می خواهیم با یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی پوست که به نام هایفوتراپی معروف است، آشنا شویم.

دکتر خوب برای هایفو در کرج
دکتر خوب برای هایفو در کرج

برای کسب اطلاعات لازم در مورد دکتر خوب برای هایفو می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

با ما در مقاله کاربردی  دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید تا به صورت جامع و مفید به روش هایفو تراپی بپردازیم و مسائل مختلف را در این زمینه، مورد تجزیه و تحلیل خود قرار دهیم.

قطعاً شما، پس از مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات بسیار زیادی در مورد این روش مدرن جوانسازی و همچنین انتخاب پزشک مناسب برای انجام این روش  به دست آورید.

زر کلینیک

اگر شما هم می خواهید برای جوانسازی پوست خود روش هایفوتراپی را انجام دهید، ما به شما زر کلینیک را معرفی می ‌کنیم که  با داشتن کادری مجرب و پزشکان متخصص در این زمینه، می ‌تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد.

همه ما می‌ دانیم که امروزه در سرتاسر جهان روش های مختلفی برای جوانسازی پوست صورت به وجود آمده و افراد مختلفی در سرتاسر جهان از این روش ها برای جوانسازی پوست، به خصوص در ناحیه صورت خود استفاده می کنند.

می ‌دانیم که امروزه با توجه به نوع تغذیه افراد و همچنین نوع فعالیت آن ها و با افزایش میزان اضطراب و استرس در افراد، پوست انسان بیش از پیش دچار تحلیل شده و بافت منسجم و زیبا و قابل انعطاف خود را از دست داده و چروکیده و افتاده می شود.

استفاده از مواد شیمیایی

اما خیلی از روش هایی که امروزه در سرتاسر جهان برای جوانسازی پوست وجود دارد، روش هایی است که به وسیله مواد شیمیایی این هدف را برای ما به انجام می رساند.

اما در روش هایفوتراپی باید بدانیم که این روش، روشی طبیعی  با عوارض بسیار کم می باشد که می تواند  پوست صورت ما را به دوران جوانی بازگرداند و شادابی را برای ما به ارمغان آورد.

در مقاله دکتر خوب برای هایفو در کرج، می ‌خواهیم دقیقاً در مورد همین روش بسیار مهم و کم خطر جوانسازی پوست بپردازیم و از جهات مختلف، این روش را مورد تجزیه و تحلیل خود قرار دهیم.

قبل از هر چیز باید بدانیم که روش هایفوتراپی، یکی از معتبرترین و  در عین حال جدیدترین روش های جوانسازی برای پوست، به خصوص در ناحیه صورت می باشد.

روشی بسیار کم خطر

همین طور باید این نکته را نیز بدانیم که روش هایفوتراپی در مقابل روش‌هایی مانند بوتاکس و دیگر روش های جوانسازی پوست، روشی بسیار کم خطر می باشد و همان طور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم، روشی طبیعی است که می‌ تواند سلامتی پوست شما را دوباره برای شما به ارمغان آورد.

ما به شما زر کلینیک را  به عنوان بهترین مکان که دارای بهترین پزشکان برای انجام هایفوتراپی است، معرفی می ‌کنیم. به شما توصیه می‌ کنیم، اگر خواستار انجام این روش زیبایی کم خطر و طبیعی برای جوانسازی پوست خود هستید، حتماً به زر کلینیک مراجعه نمایید.

در ادامه مقاله ی  دکتر خوب برای هایفو در کرج با ما همراه باشید تا پس از بیان این مقدمه، به سوالات مهمی که در زیر مطرح می ‌کنیم، بپردازیم و به تک تک آن ها به صورت مختصر و مفیدی پاسخ دهیم.

قطعاً شما با استفاده از این مطالب کاربردی می توانید بهترین انتخاب را برای جوانسازی پوست خود در نظر گرفته و با استفاده از راهنمایی های پزشکان متخصص در این زمینه و با توجه به شرایط خود، بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

پس با ما در ادامه مقاله جامع دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید.

ما در ادامه نوشتار دکتر خوب برای هایفو در کرج، قصد داریم تا به سوالات زیر پاسخ دهیم.

  • هایفو تراپی چیست؟
  • تاثیر هایفوتراپی به چه صورت است؟
  • آیا هایفوتراپی عوارض نیز دارد؟
  • بهترین مرکز برای انجام هایفوتراپی
  • مراقبت های قبل و بعد از انجام روش هایفوتراپی
  • تجربه­ ی افرادی که این روش را انجام داده اند، چه می گوید؟
  • آیا نتایج به دست آمده از روش هایفوتراپی دائمی می باشد؟
  • جمع بندی مطالب

 

هایفو تراپی چیست؟

قبل از پرداختن به موضوع دکتر خوب برای هایفو در کرج، به عنوان اولین نکته و اولین سوال باید در مورد ماهیت هایفوتراپی و کاربرد این روش در جوانسازی پوست توضیحاتی را خدمت شما بیان کنیم.

باید بدانید که هایفوتراپی روشی طبیعی، کم خطر و بسیار کاربردی می باشد که در سرتاسر جهان مورد استفاده و استقبال تعداد زیادی از افراد که دچار تیرگی پوست و افتادگی و شل شدگی  پوست در ناحیه صورت شده اند، قرار گرفته است.

همان طور که می ‌دانیم، شل شدگی پوست می ‌تواند ظاهر بسیار نامطلوبی را برای افراد به وجود آورد.

به خصوص که نمی ‌توان این  عیب ها و شل شدگی را در پوست صورت خود مخفی کنیم.

از طرفی، شل شدگی پوست در نواحی صورت می تواند بسیار بر روی سنجش سن ما تاثیر منفی گذاشته و ما را پیرتر از سنی که داریم، نشان دهد.

برای رفع چنین مشکلاتی، روش مدرن و طبیعی جدیدی به وجود آمده که به آن روش هایفوتراپی می گویند.

هایفو تراپی چیست؟
هایفو تراپی چیست؟

در روش هایفوتراپی، پزشکان می توانند بدون آن که شما را تحت عمل های جراحی قرار دهند

در روش هایفوتراپی، پزشکان می توانند بدون آن که شما را تحت عمل های جراحی قرار دهند، زیبایی و جوانی از بین رفته را برای شما به ارمغان آورند  و شل شدگی پوست شما را کاملاً از بین ببرند.

قطعاً، شما نیز پس از انجام این روش و مشورت کردن با پزشکان متخصص می توانید شاهد معجزه‌ای در  پوست صورت خود باشید.

اما باید این نکته را بدانید که قبل از هر چیزی باید با در نظر گرفتن شرایط خود و با معاینات پزشکان و مشورت کردن با این پزشکان متخصص برای انجام روشی مناسب در زمینه جوانسازی پوست صورت اقدام نمایید.

تا اینجا این نکته را دانستیم که روش هایفوتراپی، روش بدون درد و خونریزی بوده و از این طریق خطر خاصی را برای ما به دنبال نخواهد داشت.

تحریک کردن سلول ها

باید در مورد نحوه تاثیر گذاری روش هایفوتراپی بر روی پوست صورت خود این نکته را بدانیم که هایفوتراپی با تحریک کردن سلول ها و بافت های پوستی صورت برای کلاژن سازی، بیشتر می تواند بسیار به پوست ما کمک نماید.

می دانیم که کلاژن یکی از پروتئین های بسیار حیاتی برای پوست می باشد که باعث سفت شدن و مستحکم شدن بافت پوست می شود.

از طرفی این را می دانیم که روش هایفوتراپی بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که دچار شل شدگی در نواحی پوست صورت  خود شده‌اند.

پس با تحریک کلاژن سازی و در نتیجه  کلاژن سازی بیشتر پوست می توان پوست را سفت تر کرده و از این  شل شدگی و افتادگی پوست به میزان قابل توجهی جلوگیری نمود و آن را درمان کرد.

تحریک کردن سلول ها
تحریک کردن سلول ها

باید بدانیم که هایفوتراپی روشی است که می تواند با نفوذ خود به لایه های عمیق پوست، مشکلات مختلفی مانند پیری پوست و همچنین افتادگی و شل شدگی پوست به خصوص در نواحی صورت را درمان نماید.

پس روش هایفوتراپی نه تنها می ‌تواند شل شدگی و افتادگی پوست به ویژه در ناحیه صورت را درمان کند، بلکه می تواند چین و چروک هایی که بر روی پوست صورت ما نیز ایجاد شده است را رفع کند.

روش هایفوتراپی در واقع روشی کم خطر، طبیعی و بسیار کاربردی است

پس درمی‌ یابیم که روش هایفوتراپی در واقع روشی کم خطر، طبیعی و بسیار کاربردی است که هم می تواند باعث از بین رفتن شل شدگی پوستی گردد و هم با رفع چین و چروک می ‌تواند بسیار در جوانسازی صورت ما کمک بسزایی نماید.

باید بدانیم که روش هایفوتراپی برای کسانی کاربردی است که نمی خواهند تحت عمل های جراحی طاقت‌ فرسا قرار بگیرند و هزینه‌های زیادی را برای انجام این روش بپردازند.

پس اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دچار افتادگی پوست و یا چین و چروک در ناحیه صورت شده‌اید، می‌ توانید به روش هایفوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست فکر کنید.

اما قبل از هرچیز باید به پزشکان متخصصی که در این زمینه سابقه درخشان و تجربه لازم را دارند، مشورت کنید.

ما در این راستا به شما زر کلینیک را معرفی می کنیم که با داشتن کادری مجرب از پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه می ‌تواند بهترین انتخاب را برای جوانسازی پوست شما با در نظر گرفتن شرایطتان  برای شما در نظر بگیرد.

با ما در ادامه مقاله کاربردی دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید تا به اطلاعات بسیار جامع و مهم تری در زمینه ی هایفوتراپی دست پیدا کنید تا با اطلاعات بیشتری برای انتخاب این روش  تصمیم گیری کنید.

نحوه عملکرد هایفو تراپی

در مورد هایفوتراپی باید این را بدانیم که در این روش با استفاده از انرژی صوت، بافت های پوست تحریک می شود و دوباره کلاژن بیشتری را برای پوست می سازد.

این بافت های  صوتی با نفوذ گسترده‌ای که در لایه های عمیق پوست می کنند، تاثیر خود را بر آن لایه های پایه می گذارند.

باید بدانیم که نفوذ انرژی صوت در لایه های عمیق پوست به گونه ای است که با هیچ روشی غیر از عمل های جراحی ممکن نیست و تنها با انجام دادن روش‌های جراحی طاقت ‌فرسا می ‌توان به این لایه عمیق پوست، دست پیدا کرد.

افرادی که از روش هایفوتراپی استفاده می ‌کنند، پس از انجام مراحل هایفوتراپی و گذشتن حدود دو و یا سه ماه بعد از انجام این روش، شاهد جوانسازی پوست به صورت طبیعی خواهند بود.

در واقع در این روش، با استفاده از مکانیسم های خود بدن برای جوانسازی پوست بدن استفاده می شود.

این روش عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت که این یکی از بهترین مزایای انجام روش های هایفوتراپی می باشد.

تاثیر هایفوتراپی به چه صورت است؟

در مورد تاثیر و میزان تأثیرپذیری از روش هایفوتراپی  باید این نکات را در نظر داشته باشیم که در واقع هایفوتراپی یک روش طبیعی و غیر جراحی می باشد.

پس در این روش، ما فوراً نمی‌ توانیم انتظار معجزه داشته و پوست خود را صاف و بدون شل شدگی و یا چین و چروک ببینیم.

زیرا در این روش طبیعی، با استفاده از مکانیسم های خود بدن عمل نموده و با تحریک کلاژن سازی بدن خود به ترمیم بافت پوست و رفع شل شدگی آن می‌پردازد.

از طرفی باید بدانیم که با روش هایفوتراپی می توانیم برای چین و چروک های قسمت های مختلفی مانند زیر چانه، گردن  و همچنین لیفت ابرو استفاده نماییم.

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که روش هایفوتراپی برای دیگر قسمت های بدن  مانند دست ها و دیگر اندام ها نیز کاربرد دارد و می توان بهترین  حالت جوانسازی پوست را با این روش تجربه کرد.

سوالی که برای خیلی از افراد مطرح می ‌شود، این است که آیا این روش یعنی روش هایفوتراپی می ‌تواند روشی موثر باشد یا در واقع روشی بی تاثیر است؟

باید بدانیم که در روش هایفوتراپی، در واقع از مکانیسم کاری خود بدن استفاده می شود و بدن به دست خود، صورت و بافت پوستی خود را تصحیح و ترمیم می کند.

امروزه ثابت شده که افزایش کلاژن در بافت پوست می تواند باعث رفع چین و چروک و از بین رفتن افتادگی پوست در نواحی مختلفی مانند صورت گردد که روش هایفوتراپی در واقع بر اساس همین عامل عمل می ‌کند و تاثیر خود را بر جای می گذارد.

باید بدانیم که روش هایفوتراپی با آن که نیاز به جلسات بیشتری از روش هایی مانند عمل های جراحی دارد و ممکن است به مدت دو یا سه ماه بعد از انجام این روش تاثیر آن را ببینیم، اما روشی بسیار کاربردی و مطمئن است.

خسته حرفی روش هایفوتراپی روشی بسیار بی خطر حاکم مضرتی بوده که می تواند نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست یک سر و گردن بالاتر باشد.

روش هایفوتراپی روشی کاملاً طبیعی است

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که روش هایفوتراپی روشی کاملاً طبیعی است و این به آن معنی است که در این روش از هیچ گونه مواد شیمیایی مانند ژل ها، کرم ها و یا مواد شیمیایی دیگر مصرف نمی شود.

فرد پس از انجام دادن این روش به تدریج آثار مثبت این روش را بر روی صورت خود و در ناحیه مورد نظر خواهد دید.

به صورت کلی، این روش بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که نیاز و رغبت خاصی به انجام جراحی های طاقت فرسا و سخت برای به دست آوردن جوانی پوست ندارند و با حوصله بیشتر و راهی مطمئن تر می خواهند به این جوانسازی پوست برسند.

پس اگر شما نیز جزو این گونه افراد هستید که می ‌خواهید روشی طبیعی و کم خطر را برای جوانسازی پوست خود برگزینید، ما به شما روش هایفوتراپی را پیشنهاد می کنیم که شما می توانید با استفاده از راهنمایی ها و مشورت پزشکان متخصص در زمینه پوست و زیبایی و با در نظر گرفتن شرایط خود، این روش را به عنوان روشی کم خطر برای خود انتخاب کنید.

روش هایفوتراپی روشی کاملاً طبیعی است
روش هایفوتراپی روشی کاملاً طبیعی است

این روش در بازه سنی ۳۰ سال تا ۶۰ سال بیشترین تاثیر خود را دارد

اما این نکته را نیز باید در مورد روش هایفوتراپی بدانیم که این روش در بازه سنی ۳۰ سال تا ۶۰ سال بیشترین تاثیر خود را گذاشته و در کمتر و یا بیشتر از این سنین تأثیرات کمتری را بروز خواهد داد.

باید بدانیم که پزشکان متخصص پوست و زیبایی با استفاده از بررسی نتایج اولیه در روند هایفوتراپی برای او دستور به تکرار دوره درمان و یا قطع آن نمی دهند.

البته می دانیم که این عامل کاملاً بستگی به میزان کلاژن سازی در روند هایفوتراپی دارد.

برای انتخاب پزشک متخصص و مجرب، ما به شما زرکلینیک را معرفی می کنیم تا شما بتوانید با استفاده از تجربیات این کادر مجرب، بهترین‌ ها را برای خود رقم بزنید.

پس اگر به دنبال انجام روش هایفوتراپی به صورت مطمئن هستید، زر کلینیک می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

با ما در ادامه مقاله پزشکی دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید تا از اطلاعات بسیار کاربردی برای انتخاب مناسب خود جهت جوانسازی پوست استفاده نمایید.

آیا هایفوتراپی عوارض نیز دارد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد روش‌ های فتوتراپی مطرح می شود، در مورد عوارض پس از انجام روش هایفوتراپی است.

باید بدانیم که هایفوتراپی به علت آن که طبیعی بوده، در این روش از انرژی صوت برای تحریک کردن  کلاژن سازی استفاده می شود که نسبت به بقیه روش های جراحی زیبایی بسیار کم خطر بوده و شاید بتوان گفت که عوارض خاصی را برای اکثر افراد در پی نخواهد داشت.

اما باید بدانیم که این روش برای افرادی که در بدن خود  از تکه های فلزی ایمپلنت استفاده می ‌کنند، توصیه نمی ‌شود و این افراد نباید از روش هایفوتراپی برای هیچ قسمت از بدن خود استفاده کنند.

این نکته را نیز باید بدانیم که افرادی که مشکلات قلبی دارند و در قلب آن ها باتری کار گذاشته شده است، نباید از روش هایفوتراپی استفاده نمایند.

پزشکان توصیه می کنند، افرادی که دچار فشار خون بالا هستند نیز از روش هایفوتراپی استفاده نکنند. زیرا می ‌تواند برای این قشر از افراد، مشکلاتی را در پی داشته باشد.

افرادی که در حوزه درمانی خود قبلاً از روش‌ ها و تزریق سیلیکون استفاده کرده‌ اند

نکته دیگر برای افرادی که در حوزه درمانی خود قبلاً از روش‌ ها و تزریق سیلیکون استفاده کرده‌ اند، بهتر است که از روش هایفوتراپی با توجه به مشورت و توصیه پزشکان استفاده ننمایند.

این توصیه ها به این خاطر است که افراد بعد از انجام روش هایفوتراپی با خیال آسوده به فعالیت‌های روزمره خود ادامه داده و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

مثلا افرادی که پوستشان دچار آسیب های بافتی شده است، بهتر است که از روش‌ هایفتوتراپی استفاده نکنند.

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، افرادی که در بازه سنی بالای ۶۰ سال و یا کمتر از ۳۰ سال قرار دارند، نتیجه کمتری از روش هایفوتراپی دریافت می کنند.

باید در مورد زنان باردار نیز بدانیم که این افراد که در دوران بارداری قرار دارند، نباید روش هایفوتراپی را برای جوانسازی پوست خود انتخاب نمایند.

همچنین پزشکان توصیه می کنند که افرادی که دچار خونریزی شده اند و یا دارای اختلالات خونی هستند و یا در بازه زمانی که  دچار بیماری های ویروسی مانند آنفولانزا شده اند نیز نباید از روش‌ هایفتوتراپی استفاده کنند.

افرادی که در حوزه درمانی خود قبلاً از روش‌ ها و تزریق سیلیکون استفاده کرده‌ اند
افرادی که در حوزه درمانی خود قبلاً از روش‌ ها و تزریق سیلیکون استفاده کرده‌ اند

افرادی که دچار بیماری‌ های صعب العلاج مانند سرطان هستند

امروزه ثابت شده است که افرادی که دچار بیماری‌ های صعب العلاج مانند سرطان هستند و در دوران شیمی درمانی به سر می ‌برند نیز نباید از روش هایفوتراپی استفاده کنند. زیرا در این دوران یعنی در دوران شیمی درمانی، سیستم ایمنی بدن تا حد زیادی ضعیف می شود. روش هایفوتراپی در چنین زمانی می تواند عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشد که در این مورد، پزشکان توصیه می کنند تا در این بازه زمانی از هایفوتراپی استفاده نشود.

افرادی که دچار بیماری‌ های صعب العلاج مانند سرطان هستند
افرادی که دچار بیماری‌ های صعب العلاج مانند سرطان هستند

اما برای افرادی که دارای این مشکلات نیستند و قصد دارند تا با تجربه پزشکان و مشورت کردن با ایشان روش هایفتوتراپی را برای بازی پوست خود انتخاب کنند، باید بدانند که این روش عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. اما ممکن است در محلی که تراپ انجام شده، مقداری حساسیت پوستی مثل خارش و یا ورم را تجربه کنند.

البته باید بدانیم که این عوارض در تمام روش های جوانسازی کاملاً طبیعی است و پس از مدت کوتاهی، خود به خود کاهش یافته و رفع می شود.

بعضی از عوارض روش هایفوتراپی در اشخاص مختلف نسبت به شرایط آن ها متفاوت عمل می کنند

باید بدانیم که بعضی از عوارض روش هایفوتراپی در اشخاص مختلف نسبت به شرایط آن ها متفاوت عمل می کنند. بعضی از افراد درد کمی را در ناحیه مورد نظر احساس می کنند و این درد را ناراحت کننده می دانند. اما عده ای دیگر بدون هیچ درد و مشکلی این دوران را طی کرده و جوانی پوست خود را به دست می ‌آورند.

اما همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم، روش هایفوتراپی به علت غیر تهاجمی بودن برای فرد، هیچ گونه زخم و یا اثری از عفونت و غیره در پی نخواهد داشت.

این مزیت باعث شده که افراد زیادی در سرتاسر جهان به این روش برای جوانسازی پوست خود اعتماد کنند.

پس، عوارض اندکی که این روش دارد نیز به شرایط افراد مختلف بستگی دارد و می ‌تواند در افراد متفاوت به صورت های مختلف عمل کند.

شما می توانید با مشورت کردن با پزشک متخصص که از شرایط شما  آگاهی لازم را دارد، بدون هیچ مشکلی، این روش را برای خود برگزینید.

شما می توانید برای اطمینان حاصل کردن از عوارض این روش، با متخصصین مجرب زر کلینیک  مشورت نمایید و از تجربه و سابقه ایشان برای انجام دادن این روش با توجه به شرایط خود استفاده کنید.

بهترین مرکز برای انجام هایفوتراپی

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بسیاری از افرادی را که قصد دارند روش هایفوتراپی را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنند به خود مشغول کرده، این است که چه مراکزی برای انجام دادن روش هایفوتراپی معتبرتر بوده و به چه مراکزی در کشورمان می توانیم اعتماد بیشتری کنیم و اساساً چه پزشکانی می توانند بهترین روش هایفوتراپی را با اطمینان بیشتر برای ما به انجام برسانند و باید این پزشکان چه ویژگی هایی را داشته باشند.

بهترین مرکز برای انجام هایفوتراپی
بهترین مرکز برای انجام هایفوتراپی

این که شما چه پزشکی و یا چه مراکزی را برای انجام دادن روش هایفوتراپی انتخاب می کنید، کاملاً بستگی به شما دارد.

زیرا شرایط مالی و  دیگر شرایط افراد می ‌تواند عاملی مهم برای انتخاب مراکز درمانی باشد.

افرادی که توان مالی بیشتری دارند، طبیعتاً می‌ توانند به متخصصان مجرب تری در این زمینه با امکانات بیشتر مراجعه کرده و از این مزایا استفاده بهتری نمایید.

اما در جامعه ما برای این که بتوانیم یک متخصص خوب و یا یک مرکز درمانی خوب را برای انجام روش هایفوتراپی انتخاب کنیم، باید تلاش بسیاری در زمینه تحقیقات و جست و جوی یک مرکز معتبر مانند زر کلینیک انجام دهیم.

اعتبار مرکز درمانی

زیرا می ‌دانیم هر مرکز درمانی با اعتباری که دارد، می‌ تواند به همان اندازه پزشکان‌ متخصص را دور هم جمع آورده و به مراجعه کنندگان، خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهد.

اعتبار مرکز درمانی
اعتبار مرکز درمانی

ما به شما پیشنهاد می کنیم که کار پزشک متخصصی که قصد دارید روش ‌هایفوتراپی را نزد او انجام بدهید، زیر نظر داشته و در مورد اعتبار و سابقه او تحقیقات لازم را به عمل آورید.

همچنین ما پیشنهاد می کنیم که شرایط خود را برای انجام دادن این روش جوانسازی در نظر داشته و با هر پزشکی که در این باره می خواهید کار کنید، حتماً شرایط  فیزیکی خود را برای او کاملا شرح داده و  از نظرات و پیشنهادات این پزشک مجرب و متخصص استفاده نمایید.

جلسات مشاوره ای

پزشکان ‌متخصص معمولاً در چنین شرایطی یک یا چند جلسه برای افراد متقاضی، جلسات مشاوره ای ترتیب داده تا افراد بتوانند از جهات مختلف برای تصمیم گیری آماده شوند و با خیال آسوده برای انجام دادن این روش  جوانسازی پوست یعنی هایفوتراپی اقدام نمایند.

در این جلسات، نوع پوست شما را بررسی کرده و با توجه به شرایط  سنی  و دیگر شرایط شما می ‌توانند، برای شما پیشنهادات جالبی در زمینه جوانسازی پوست ارائه کنند.

پس، عامل مهم در زمینه انتخاب مراکز درمانی معتبر و همچنین پزشکان متخصص قابل اعتماد در این زمینه، عامل صبر و تحقیقات است.

همچنین پزشکان در مراکز درمانی معتبر می توانند برای شما نمونه کارهای قبلی خود را از تجربیات افرادی که این روش را انجام داده اند، ارائه دهند.

اما ما به شما یکی از معتبرترین مراکز انجام روش هایفوتراپی را معرفی می کنیم.

سابقه درخشان و کادر مجرب زر کلینیک

زر کلینیک با سال ها سابقه درخشان و با داشتن کادری مجرب از پزشکان متخصص و با تجربه در خدمت شماست تا بتوانید توسط این پزشکان متخصص و با استفاده از امکانات خاص این مرکز درمانی، روش هایفوتراپی را بعد از تحقیقات برای خود انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که شما می توانید در مورد اعتبار این مرکز درمانی یعنی زر کلینیک از نزدیک مراجعه کرده و از طریق سامانه های مربوطه، پزشکان این مرکز را ارزشیابی کنید.

قطعاً این روش ها را با شرایط بهتری برای شما فراهم می کنند و این می تواند در مطلوب بودن نتیجه کار به شما بسیار کمک کند.

در ادامه مطلب دکتر خوب برای هایفو در کرج با ما همراه باشید تا اطلاعات کاربردی تری را در دیگر زمینه های  این روش جوانسازی پوست در اختیار شما قرار دهیم.

با ما همراه باشید.

مراقبت های قبل و بعد از انجام روش هایفوتراپی

همان طور که در بخش های قبلی نوشتار دکتر خوب برای هایفو در کرج، اشاره کردیم، در روش هایفوتراپی از انرژی صوت استفاده می ‌شود که از روش های جوانسازی پوست به صورت غیر تهاجمی می باشد.

پس در این روش هیچ گونه جای زخمی وجود ندارد که بخواهد مشکلی را از این طریق برای افراد به وجود آورد.

اما یک سری مراقبت هایی بعد از انجام هایفوتراپی وجود دارد که بهتر است، افراد متقاضی آن را بدانند.

البته پزشکان متخصصی که شما به آن ها مراجعه می ‌کنید، ممکن است نظریات دیگری را نیز به این موارد بیفزایند تا نتیجه مطلوب تری را برای شما حاصل کنند.

ما اینجا به نکات مهمی که معمولاً به آن اشاره می شود می پردازیم.

متقاضیان باید توجه داشته باشید که بعد از انجام دادن روش هایفوتراپی اگر احیاناً احساس درد داشتید و این احساس درد از زمان درمانی معمول آن بیشتر شد، باید سریعاً با پزشکان متخصصی که این روش را برای شما انجام داده اند مراجعه کرده و در مورد این درد با آن ها مشورت کنید تا پزشک بتواند این مشکل را برای شما حل نماید.

تجویز داروهای مسکن

پزشکان در این موارد می توانند با تجویز داروهای مسکن این درد را کاهش و تسکین دهند تا این دردها خود به خود از بین برود.

همچنین بانوانی که از مواد آرایشی در ناحیه صورت استفاده می کنند، باید بدانند که باید با در نظر گرفتن شرایط خود و مشورت کردن  با پزشکان متخصص خود بعد از مراقبت های پوستی که توسط پزشکان به آن ها گفته خواهد شد، می ‌توانند بعد از طی کردن این دوره از مواد آرایشی نیز استفاده نمایند.

اما به طور معمول این مدت زیاد طول نمی کشد و حتی می توان روش های دیگری را نیز معمولا بعد از یک هفته بر روی پوست صورت و دیگر اندام های بدن انجام داد.

مثلا افرادی که می ‌خواهند از تزریق بوتاکس و دیگر روش های جوانسازی مانند تزریق ژل نیز استفاده کنند، می ‌توانند با مشورت کردن با پزشکان متخصص خود و نظر ایشان، بعد از طی کردن مدتی، این روش را نیز برای جوانسازی پوست خود برگزینند.

نباید ورزش های سنگین و هوازی انجام دهند.

همچنین افرادی که هایفوتراپی را انجام می ‌دهند، باید بدانند که ۲۴ ساعت بعد از آن که هایفوتراپی بر روی آن ها انجام شده، نباید ورزش های سنگین و هوازی انجام دهند.

همچنین این افراد باید بدانند  که 48 ساعت یعنی دو روز بعد از انجام دادن هایفوتراپی نباید در معرض شدید نور خورشید قرار بگیرند، زیرا این امر می تواند برای آن ها ضرر داشته باشد.

نباید ورزش های سنگین و هوازی انجام دهند.
نباید ورزش های سنگین و هوازی انجام دهند.

البته باید بدانیم که مراقبت‌های روش هایفوتراپی نسبت به دیگر روش‌ های درمانی جوانسازی پوست بسیار کم تر و ساده تر بوده  و بسیار مشکلات کمتری را  برای فرد به وجود می آورد که اگر تحت نظر پزشکان و طبق دستور ایشان عمل گردد، می تواند بدون هیچ مشکل و خطر خاصی انجام پذیرد.

پس ما به شما توصیه می کنیم که بهترین مراکز درمانی مانند مرکز زرکلینیک را برای انجام دادن روش هایفوتراپی انتخاب کرده و با استفاده از تجربیات و مشورت پزشکان و در نظر گرفتن شرایط خود اقدام به انجام این روش کنید.

با ما در ادامه مقاله جامع دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید تا اطلاعات جامعی را در مورد تجربیات افراد مختلف در زمینه انجام روش هایفوتراپی به دست آورید.

تجربه­ ی افرادی که این روش را انجام داده اند، چه می گوید؟

همه ما می دانیم که اگر با افرادی که روش هایفوتراپی را برای خود برگزیدند و انجام دادند، صحبت کنیم و از تجربیات آن ها استفاده کنیم، می توانیم با آرامش خاطر بیشتر و اعتماد بیشتری نسبت به این روش درمانی نظر داده و آن را برای خود برگزینیم.

افراد راهی که ما می خواهیم برویم را رفته ‌اند و نتایج آن را عیناً درک کرده و از شرایط و عوارض آن آگاهی کامل دارند.

البته ممکن است که تجربیات آنان برای ما به وجود نیاید. زیرا شرایط فیزیکی افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

اما به صورت کلی این تجربیات می ‌تواند بسیار برای ما راهگشا بوده و قطعاً بهتر است تا قبل از انجام دادن روش هایفوتراپی برای تحقیق، به افرادی که قبلاً این روش را برای خود به انجام رسانده اند، مراجعه کنیم.

اکثر افرادی که روش هایفوتراپی را انجام می دهند، در دوره میانسالی یعنی بیش از ۳۰ سال و کمتر از ۶۰ سال سن دارند.

این افراد معتقد هستند که این بازه زمانی بهترین بازه برای انجام دادن روش هایفوتراپی می باشد.

سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال بهترین زمان برای انجام دادن هایفوتراپی

حتی یک دکتر خوب برای هایفو در کرج، معتقد است که سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال بهترین زمان برای انجام دادن هایفوتراپی در بازه زمانی مشخصی که گفتیم، می باشد.

این افراد معتقدند، افرادی که بالای ۴۵ سال سن دارند بهتر است که از روش‌های درمانی دیگر برای جوانسازی پوست و روش  جراحی لیفت صورت  استفاده کنند تا نتایج مطلوب را کسب کنند.

سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال بهترین زمان برای انجام دادن هایفوتراپی
سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال بهترین زمان برای انجام دادن هایفوتراپی

البته اعتقادات دیگری نیز در مورد روش هایفوتراپی وجود دارد.

بسیاری از افرادی که روش هایفوتراپی را انجام داده اند، بعد از انجام روش های فیزیوتراپی، درد بسیار خفیفی را در ناحیه مورد نظر حس می کنند و یا در آن ناحیه  احساس درد داشتند.

این افراد می ‌گویند که این تورم و ورم کردگی پس از چندین ساعت از بین می رود و از این طریق مشکلی را برای فرد به وجود نخواهد آورد. پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سرتاسر جهان افراد زیادی به این روش طبیعی و کم خطر و همچنین کم عوارض روی آورده اند

سرتاسر جهان افراد زیادی به این روش طبیعی و کم خطر و همچنین کم عوارض روی آورده اند و می خواهند این روش را جایگزین روش هایی مانند جراحی و تزریق بوتاکس و ژل نمایند.

زیرا این افراد معتقدند که در روش هایفوتراپی، بر خلاف روش های دیگر، صورت به حالت طبیعی باقی می ماند و این افراد معتقدند که روش‌هایی مانند تزریق ژل و تزریق بوتاکس می تواند مشکلاتی را مانند پلاستیکی و غیر طبیعی شدن حالت صورت به وجود آورد.

ایشان معتقدند که روش هایفوتراپی این مورد را در بر نخواهد داشت و کسانی که از این روش استفاده می ‌کنند، به‌ تدریج شاهد زیبایی پوست خود و از بین رفتن چین و چروک ها و افتادگی پوست خود به خصوص در ناحیه صورت می شوند.

از طرفی خیلی از افرادی که روش هایفوتراپی را انجام داده اند، این نکته را می دانند که در این روش افراد بعد از انجام دادن روش هایفوتراپی نیازی به هیچ گونه مراقبت خاصی ندارند و می‌ توانند بلافاصله و با در نظر گرفتن توصیه های پزشکان به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، در این روش هیچ گونه زخمی دیده نمی شود که نیاز به مراقبت های خاص و یا استراحت های طولانی داشته باشد.

افراد می ‌توانند بدون هیچ مشکلی و با در نظر گرفتن توصیه های پزشکان به راحتی به فعالیت ‌های ساده خود بپردازند.

ضعف پوستی

عده‌ای از این افراد که روش هایفوتراپی را انجام دادند، شدیدا معتقد هستند که روش هایفوتراپی برای کسانی که دچار ضعف پوستی هستند، بسیار کاربرد دارد.

زیرا در این افراد مثلاً کلاژن و یا مواد دیگر در پوست به صورت کامل ساخته نمی شود و پوست حالت طبیعی و جوان خود را از دست می دهد و با روش هایفوتراپی می توان این اختلال را به صورت کامل و به صورت تدریجی و طبیعی درمان نمود.

البته بهتر است که  پس از در نظر گرفتن سابقه و تجربیات افرادی که روش هایفوتراپی را انجام داده‌ اند، حتماً با پزشکان متخصص مانند پزشکان متخصصی که در زر کلینیک مشغول به فعالیت هستند، مشورت کرده و آن ها با در نظر گرفتن شرایط شما نظریات علمی خود را به شما ارائه دهند.

زیرا داشتن پزشک متخصص خوب و کاربلد  بسیار می تواند ما را در این زمینه کمک کند.

با ما در ادامه مقاله جامع دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید.

آیا نتایج به دست آمده از روش هایفوتراپی دائمی می باشد؟

در مورد روش هایفوتراپی باید بدانیم که ماندگاری این روش کاملاً بستگی به شرایط فرد و مراقبت او دارد‌.

می دانیم که در این روش به تدریج و حدود ۲ یا ۳ ماه می ‌توانیم آثار مطلوب انجام روش هایفوتراپی را در خود مشاهده کنیم. زیرا که می‌ دانیم کلاژن سازی نیاز به زمان دارد تا بدن بتواند به صورت اختصاصی در آن ناحیه کلاژن سازی را افزایش داده و پیری پوست و چین و چروک آن را و همچنین شل شدگی آن را از بین ببرد.

اما افرادی که دنبال یک راه دائمی برای جوانسازی پوست خود هستند، باید بدانند که در روش هایفوتراپی اگر مراقبت‌ های خاصی که توسط پزشکان توصیه می ‌شود و همچنین جلساتی که پزشکان هر چند وقت یک بار برای متقاضیان خود تعیین می کنند، رعایت شود؛ می توان هایفوتراپی را روشی دائمی در نظر گرفت.

این در حالی است که بسیاری از روش های جراحی زیبایی دائمی نبوده و هرچند وقت یک بار نیاز به تجدید دوره برای درمان دارد.

قرار گرفتن تحت نظر پزشک

اما در این روش می ‌توان با قرار گرفتن تحت نظر پزشکی متخصص و مراقبت های ویژه ای که پزشکان توصیه می کنند، ماندگاری را به صورت طولانی مدت اما تدریجی برای خود رقم زد.

بار دیگر بهترین مرکز برای انجام دادن روش هایفوتراپی را معرفی می کنیم.

زر کلینیک با سال ها تجربه و کادری مجرب می ‌تواند در این زمینه کمک بسیار شایانی به شما نماید.

با ما با نتیجه گیری مقاله جامع دکتر خوب برای هایفو در کرج همراه باشید.

جمع بندی مطالب

ما در مقاله جامع و پزشکی دکتر خوب برای هایفو در کرج به مطالب مهم و کاربردی در مورد روش هایفوتراپی پرداختیم و دانستیم که این روش بسیار طبیعی و کم خطر بوده و می ‌تواند به صورت تدریجی برای ما جوانسازی پوست را به دنبال داشته باشد.

همچنین دانستیم که تاثیر هایفوتراپی با استفاده از انرژی صوتی بر روی تحریک کلاژن سازی در اعماق پوست می باشد و می تواند از این طریق به صورت طبیعی برای رفع چین و چروک و همچنین از بین بردن  شل شدگی و افتادگی پوست نیز به کار آید.

همچنین در مطلب بهترین دکتر برای هایفو در کرج، در مورد عوارض ناچیز هایفوتراپی صحبت کردیم و دانستیم که این روش، روشی غیر تهاجمی بوده و در این روش زخمی وجود ندارد و فرد می‌ تواند با در نظر گرفتن مواردی که پزشک متخصص به او توصیه می کن،د به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازد و از این نظر مشکلی نداشته باشد و اندک خارش و یا تورمی که در ناحیه مورد نظر به وجود می آید، معمولاً به صورت خود به خودی بعد از چند ساعت از بین خواهد رفت.

در روش هایفوتراپی، مراقبت‌ های خاص قبل و بعد از انجام این روش وجود ندارد

همچنین دانستیم که در روش هایفوتراپی، مراقبت‌ های خاص قبل و بعد از انجام این روش وجود ندارد و با همان نکاتی که اشاره کردیم، می ‌توان این روش را نسبت به شرایط خود برگزید.

دانستیم که در روش هایفوتراپی، انتخاب مراکز درمانی درست و معتبر یکی از مهم ‌ترین عوامل موثر برای گرفتن نتیجه مطلوب است که می توان با تحقیقات و جست و جو یکی از بهترین آن ها را پیدا نمود.

همچنین گفتیم که ما به شما یکی از بهترین مراکز برای انجام روش هایفوتراپی را معرفی می کنیم و آن مرکز درمانی زر کلینیک می باشد که شما می توانید بعد از  تحقیقات و با در نظر گرفتن کار و سابقه پزشکان مجرب، این کلینیک را برای انجام روش هایفوتراپی و دیگر روش های جراحی زیبایی انتخاب نمایید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید