میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

خرید ژل فیلر 10 سی سی
خرید ژل فیلر 10 سی سی

لیست موضوعات

خرید ژل فیلر 10 سی سی

مقاله ای که امروز قرار است برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم راجع به خرید ژل فیلر 10 سی سی می باشد با ما همراه باشید.

امروزه مردم بیش از پیش به زیبایی اهمیت می دهند، که البته راه های مختلفی جهت جوان سازی و زیبایی وجود دارد یکی از آن ها تزریق ژل و فیلر است. در این مقاله هر آنچه را که باید در خصوص ژل فیلر بدانید به شما خواهیم گفت.

اگر به دنبال کلینیک تزریق ژل هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می  توانید از مشاوره رایگان ایشان استفاده کنید.

خرید ژل فیلر 10 سی سی
خرید ژل فیلر 10 سی سی

در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است در این باره به ذهنتان رسیده باشد پاسخ خواهیم داد:

  1. فیلر چیست؟
  2. فیلرها چه کاربردهایی دارند؟
  3. چند نوع فیلر وجود دارد؟
  4. تزریق فیلر چه مزایایی دارد؟
  5. معایب تزریق فیلر چیست؟
  6. پیش از تزریق فیلر چه مراقبت هایی لازم است؟
  7. مراقبت های بعد از تزریق فیلر شامل چه مواردی است؟
  8. ژل فیلر پس از تزریق چه مدت ماندگاری دارد؟
  9. آیا تزریق ژل فیلر به لب با درد همراه است؟

فیلر چیست؟

فیلرها موادی ژل مانند هستند که برای پر کردن و همچنین حجم دادن به خطوط عمیق روی پوست، برطرف کردن چروک ها، برجسته سازی لب ها و گونه ها، پرکردن جای اسکار یا جوش و لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر افراد با رسیدن به سن 30سالگی به مرور زمان آثار پیری را در صورت خود مشاهده می کنند، نتیجه ی آن نگرانی هایی است که در خصوص پیر شدن به وجود می آید.

البته لازم به ذکر است که این موارد برای تمامی افراد صدق نمی کند و مسائلی همچون ژنتیک و شیوه ی زندگی می تواند روی این روند تاثیر مستقیم داشته باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر این مسائل چندان نگران کننده نیستند زیرا روش های جوان سازی متعددی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به فیلر ها اشاره کرد، فیلر ها می توانند از افتادگی سریع پوست جلوگیری کنند به نحوی که تا حد زیادی روند پیری را کاهش می دهند. نتایج تزریق فیلر به سرعت قابل مشاهده است.

فیلر چیست؟
فیلر چیست؟

فیلرها چه کاربردهایی دارند؟

همانطور که در قسمت قبل گفته شد فیلرها در جوان سازی صورت نقش موثری دارند از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چین و چروک های اطراف چشم، ابرو و دهان
  • حجم دهی به چانه، گونه و فک زیرین
  • خطوط لبخند یا همان چین های نازولیبال را کاهش می دهد
  • خطوط Marrionette که از گوشه لب ها تا چانه امتداد دارند را کاهش می دهد
  • رفع خطوط اخم که در حالت عادی نمایان هستند و با تزریق بوتاکس رفع نخواهند شد
  • از بین برنده ی جای زخم، جوش، آکنه و اسکار
  • از بین برنده ی گودی های زیر چشم
  • یرجسته کننده ی لب ها
  • تزریق فیلر مناسب کسانی است که نمی خواهند زیر تیغ جراحی بروند اما صورت خود را جوان کنند

چند نوع فیلر وجود دارد؟

به طور کلی فیلر ها را می توان به سه دسته ی فیلر موقت، فیلر نیمه دائم و فیلر دائم تقسیم کرد.

لازم به ذکر است که به توصیه ی پزشکان بهتر است که از فیلر موقت یا نیمه دائم استفاده شود به این دلیل که فیلر های دائمی را چنانچه بخواهید تخلیه کنید یا تغییر شکل دهید کار آسانی نخواهد بود، علاوه بر آن عوارض های مخصوص به خود را نیز به همراه دارد.

چند نوع فیلر وجود دارد؟
چند نوع فیلر وجود دارد؟
  • فیلرهای موقت

فیلرهای موقت مناسب برای برجسته سازی لبه ها، گونه ها و همچنین از بین برندهی چین و چروک های صورت می باشد. این نوع از فیلرها دارای دو نوع متفاوت هستند که یکی از آن ها از کلازن ساخته شده است و مواد تشکیل دهنده ی دیگری اسید هیالورونیک می باشد.

معمولا فیلرهای موقتی که در بازار یافت می شوند از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند ماده ی فوق یکی از مواد ضروری در بدن است که با افزایش سن و گذشت زمان از مقدار آن در بدن کاسته می شود. نتایجی که از تزریق فیلرهای موقت برای نقاط مختلف بدن مثل حجم دهی به گونه ها، لب ها و رفع چین و چروک های موجود به دست می آید جلوه ای بسیار طبیعی دارند ماندگاری که این نوع از فیلرها دارند چیزی بین 9 تا 12 ماه برای هر فرد متفاوت است.

  • فیلرهای نیمه دائمی

فیلرهای نیمه دائم بیشتر مناسب خطوط عمیق روی پوست هستند. بر اساس ماهیتی نیمه دائمی که دارند این امکان وجود دارد که طی چند هفته پس از تزریق نیاز به روتوش کردن یا حتی تزریق مجدد کمی از آن باشد. این دسته از فیلرها با خاصیت تحریک سازی که در بافت ها ه وجود می آورند پس از گذشت چندی آثار خود را نمایان می کنند. ماندگاری فیلرهای نیمه دائمی به طور معمول یک سال و نیم است اما گاهی منجر به گلوله گلوله شدن در زیر پوست می شوند.

  • فیلرهای دائمی

تا به حال فیلر دائمی تولید نشده است که هیچ گونه عارضه ای نداشته باشد تمامی فیرهای پرکننده ای که خاصیت دائمی دارند می توانند برای افرادی که از آن ها استفاده می کنند خطراتی را به دنبال داشته باشد.

برخی مواقع اتفاق افتاده است که فردی پس از تزریق فلرهای دائم پشیمان شده و پس از مدتی قصد دارد که آن را تخلیه کند، حتی زمانی که تخلیه توسط پزشک صورت می گیرد پستی و بلندی های را روی پوست باقی می گذارد و این یکی از عوارض تزریق فیلرهای دائم به حساب می آید. لازم به ذکر است که با افزایش سن روند پیری نیز افزایش می باید در نتیجه چین و چروک ها نیز عمیق تر خواهند شد حتی هنگام تزریق نیز فیلر به درست درجای خود قرار نخواهد گرفت.

تزریق فیلر چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که مواد تشکیل دهنده ی فیلرها کلاژن و اسید هیالورونیک است و این مواد در بدن نیز یافت می شوند علاوه بر آن جز موادی به شمار می آیند که سبب جوان ماندن می شود در نتیجه نمی تواند عوارض خاصی داشته باشد.

تزریق فیلر به پوست باعث جوانی، شادابی و سرزندگی پوست می شود زیرا علائم پیری را کاهش می دهد یا از بین می برد. از دیگر مزایایی که می توان برای تزریق فیلر برشمرد این است که تزریق آن ها مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید و تنها با یک بی حسی موضعی به سرعت تزریق می شود، علاوه بر آن پس از تزریق می توان بهبودی پوست را مشاهده کرد به طور کل نتایج آن به سرعت قابل تشخیص است.

تزریق فیلر چه مزایایی دارد؟
تزریق فیلر چه مزایایی دارد؟

معایب تزریق فیلر چیست؟

مانند هر چیز دیگری فیلرها نز هم مزایایی دارند و هم معایبی از معایبی که می توان برای فیلرها نام برد این است که تزریق آن هزینه ی زیادی را به دنبال دارد، علاوه بر آن این هزینه به یک بار ختم نمی شود و باید به طور مکرر در مدت زمان خاصی ترمیم شود. در برخی از افراد حساسیت هایی نسیبت به تزریق فیلر دیده شده است در نتیجه برای تخلیه آن ناچارند تا هزینه ی مجددی را متقبل شوند. علاوه بر موارد ذکر شده گاهی پیش می آید که بعد از تزریق فیلر نتیجه دلخواه را نمی گیرید این موضوع به نداشتن مهارت و تجربه ی متخصص بر می گردد.

معایب تزریق فیلر چیست؟
معایب تزریق فیلر چیست؟

پیش از تزریق فیلر چه مراقبت هایی لازم است؟

  • پیش از اینکه تزریق فیلر را انجام دهید حتما برای پزشک خود به صورت واضح و کامل توضیح دهید که از تزریق فیلر دقیقا چه انتظاراتی دارید، بعد از توضیحاتی که متخصص برای شما داد باید یک جمع بندی انجام دهید به این خاطر که آیا توضیحات پزشک با توقع شما همخوانی دارد یا خیر.
  • پزشک متخصص برای شما توصیه هایی دارد که بهتر است به طور کامل آن ها را رعایت کنید تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی پیشگیری شود.
  • چند روز پیش از تزریق فیلر سعی کنید آب بیشتری بنوشید
  • هرگز فیلری را که خریداری می کنید با ملاک قیمت انتخاب نکنید سعی کنید از قبل درباره ی آن تحقیق کنید زیرا ممکن است دردسرهای خاص خود را به دنبال داشته باشد.
  • دقت داشته باشید که تزریق فیلر یک امر بسیار حساسا است و تنها باید توسط پزشک متخصص تزریق شود در نتیجه هیچ گاه در آرایشگاه ها یا مکان های غیر پزشکی به تزریق آن نپردازید.
  • سعی کنید چند روز قبل از تزریق از مصرف داروهایی که سبب تشدید آثار کبودی می شوند مانند آسپرین یا ایبوبروفن پرهیز کنید.
پیش از تزریق فیلر چه مراقبت هایی لازم است؟
پیش از تزریق فیلر چه مراقبت هایی لازم است؟

مراقبت های بعد از تزریق فیلر شامل چه مواردی است؟

  • توصیه می شود تا چند روز بعد از تزیق فیلر آب بیشتری بنوشید
  • به دستوراتی که پزشک به شما در خصوص مراقبت بعد از تزریق فیلر داده است به درستی عمل کنید تا دچار مشکل نشوید
  • دقت داشته باشید که کبودی هایی بعد زا تزریق تا چندروز وجود دارند اما نگران نباشید زیرا طبیعی هستند و به مرور از بین می روند
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق فیلر از ماساژ دادن، فشاردادن یا دستکاری آن بپرهیزید زیرا ممکن است که گلوله گلوله شود
  • تا 24 ساعت پس از تزریق از سیگار کشیدن یا مصرف الکل بپرهیزید
  • یک روز پس از تزریق در معرض نور مستقیم آفتاب یا حتی شسوار داغ قرار نگیرید
مراقبت های بعد از تزریق فیلر شامل چه مواردی است؟
مراقبت های بعد از تزریق فیلر شامل چه مواردی است؟

ژل فیلر پس از تزریق چه مدت ماندگاری دارد؟

اینکه ژل های فیلر تا چه مدت می توانند دوام داشته باشند به عموامل مختلفی بستگی دارد. مثلا نوع ژلی که انتخاب کرده اید که به طور معمول در بروشوری که داخل جعبه وجود دارد نوشته شده است البته به طور تقریبی است زیرا این مدت زمان برای هر فرد می تواند متفاوت باشد.

از دیگر عواملی که نقش بسزایی در ماندگاری ژل فیلر دارد تکنیک تزریق است متخصصی که با تجربه باشد می داند که باید در چه جاهایی از پوست و به چه مقدار تزریق کند به طور مثال ژلی که پایه ی آن کلاژن یا اسیدهیالورونیک است را باید در لایه ی میانی پوست که اصطلاحا به آن درم گفته می شود تزریق کرد به همین دلیل دکتر باید در حین تزریق بسیار دقت کند که خیلی سطحی یا عمقی ژل را استفاده نکند.

اما بر اساس آمارهای کلی که به دست آمده است مدت زمان تاثیر ژل های فیلر تا 2 سال بوده است. در برخی موارد دیده شده است که فرد می گوید ژل فیلری که تزریق کرده ام تا یک سال دوام داشته است اما دقت داشته باشید که این بدان معنا نیست که در مدت این یکسال به اندازه ی روزهای اول اثر پرکنندگی خود را حفظ کرده است در واقع این اثر به مرور زمان کم می شود و تا پایان یک سال به صورت کامل از بین می رود. عواملی دیگری مثل میزان عمق چن و چروک یا خطوط، میزان ژل تزریقی و… نیز می توانند همگی از عواملی باشند که در مدت زمان ماندگاری ژل فیلر تاثیر مستقیم داشته باشند.

آیا تزریق ژل فیلر به لب با درد همراه است؟

از نکات مهمی که لازم است پیش از تزریق ژل فیلر بدانید این است آن ها از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند این ماده نیز جز موادی است که به صورت طبیعی در بدن یافت می شود و قابلیت بسیار زیادی برای اتصال به آب دارد به همین دلیل است که برای تزریق لب از هیالورونیک اسید استفاده می کنند. به هنگام تزریق ژل به لب حجم آن ها افزایش می یابد و چروک ها را نیز کاهش می یابند.

برخلاف تصور عموم که فکر می کنند تزریق ژل به لب ها با درد همراه به این دلیل که حجم آن ها بیشتر می شود، اما باید گفت که این چنین نیست ممکن است باور این مسئله برایتان سخت باشد، لازم است بدانید که پزشک متخصصی که قصد دارد تزریق را برای شما انجام دهد از کرم های موضعی استفاده می کنند که لب ها را بی حس می کند در نتیجه شخص هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.

اما پس از اینکه تزریق به پایان رسید و بی حسی از بین رفت درد شروع خواهد شد که در این صورت پزشک مربوطه با تجویز داروها و توصیه هایی که می کند می تواند به کاهش این درد کمک کند و در نهایت پس از مدت کوتاهی به طور کامل از بین خواهند رفت.

از اینکه در خواندن مقاله خرید ژل فیلر 10 سی سی شکیبا بودید صمیمانه سپاسگزاریم. هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی شما با موضوع خرید ژل فیلر 10 سی سی بود امیدواریم رضایت مند بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید