میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

خدمات کلینیک زیبایی چیست
خدمات کلینیک زیبایی چیست

لیست موضوعات

خدمات کلینیک زیبایی چیست

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع خدمات کلینیک زیبایی چیست آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02122930161 تماس بگیرید.

امروزه با مدرن شدن سبک زندگی انسان ها و نیازهای جدیدی که به دنبال آن برای افراد به وجود می آید، کلینیک های زیبایی بسیاری در سطح شهرها به وفور ایجاد شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که خدمات کلینیک زیبایی چیست .

خدمات کلینیک زیبایی چیست
خدمات کلینیک زیبایی چیست

این کلینیک های زیبایی در حوزه های متفاوتی مانند : زیبایی صورت، زیبایی اندام ، زیبایی پوست و مو و موارد دیگر فعالیت می کنند. تمایل به زیبایی، هم در بانوان و هم در آقایان مشاهده می شود.

از جمله خدماتی که مورد استقبال آقایان قرار گرفته  میتوان به کاشت مو، بوتاکس، لیزر موهای زائد بدن و فیلر اشاره کرد. در این مقاله، به این موضوع خواهیم پرداخت که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست و به نحوه انجام آن خدمات، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آن چه در نوشتار خدمات کلینیک زیبایی چیست می خوانیم :

انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست ؟

نحوه انجام خدمات کلینیک زیبایی چگونه است؟

جوانسازی پوست

فیلر کردن یا پر کردن بدن

خدمات مو

ویژگی های یک کلینیک خوب در ارائه انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست؟

نتیجه گیری

 

انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک های مختلف زیبایی، خدمات متفاوتی را برای مشتری های خود ارائه می دهند. این خدمات با گذشت زمان و پیشرفت علم تحت تغییر قرار می گیرد و به تعداد آن افزوده می شود.

کلینیک های زیبایی با حضور یک متخصص پوست و زیبایی تاسیس می شوند و پزشکان عمومی نباید اقدام به تاسیس این کلینیک های زیبایی کنند.

انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست؟
انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست؟

بعضی از کلینیک های زیبایی از متخصصان بیشتری در کادر درمانی و زیبایی خود استفاده می کنند

بعضی از کلینیک های زیبایی از متخصصان بیشتری در کادر درمانی و زیبایی خود استفاده می کنند و خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه می کنند. برخی نیز فضای محدودتری داشته و خدمات کمتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

در جواب به این سوال که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست تعدادی از این خدمات که بسیار مورد توجه علاقه مندان مراجعه کننده به کلینیک های زیبایی قرار گرفته اند عبارتند از:

تزریق بوتاکس به صورت، درمان تعریق با بوتاکس، تزریق ژل یا فیلر، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، پی آر پی یا پلاسمای تغلیظ شده، مزوتراپی، لایه برداری شیمیایی، خدمات کاشت و ترمیم مو، لیزر موهای زائد، پاکسازی و آبرسانی پوست، اصلاح فرم بینی،  لاغری موضعی، درمان ضایعات عروقی و بسیاری خدمات دیگر.

حال به بررسی این که هر کدام از این خدمات کلینیک زیبایی چیست و نحوه انجام آن چگونه است، خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید.

نحوه انجام خدمات کلینیک زیبایی چگونه است؟

جوانسازی پوست:

با گذشت زمان برای انسان، پیری اتفاق می افتد که امری غیر قابل اجتناب است و برای همه انسان ها اهمیت بسیاری دارد که شادابی و طراوت ظاهر و پوست خود را حفظ کنند.

تعداد بسیاری از خدمات کلینیک های زیبایی در راستای زیباسازی و جوانسازی پوست ارائه می شود. برخی از این خدمات و روش ها عبارتند از :

جوانسازی پوست:
جوانسازی پوست:

هایفوتراپی:

این روش غیر تهاجمی بوده و بدون هیچ گونه برش، بخیه، زخم و … با استفاده از امواج فرا صوت انجام می شود. از طریق دستگاه هایفوتراپی که مستقیما روی پوست فرد متقاضی قرار

می گیرد، امواج به لایه های خاصی از بدن به صورت متمرکز ارسال می شوداین امواج فرا صوت باعث افزایش دما در این لایه ها شده و به آن ها آسیب سلولی وارد می کند.

این آسیب نگران کننده نیست زیرا باعث می شود تا قسمت کلاژن سازی تحریک شده و تولید کلاژن افزایش یابد. این عمل به سایر لایه ها آسیبی وارد نمی کند. کلاژن باعث صاف شدن و سفت شدن بافت بدن و به ویژه پوست می شود و از عواملی است که با افزایش سن، میزان تولید آن در بدن انسان کاهش می یابد که علت اصلی ایجاد چروک در روی پوست است.

با هایفوتراپی، چین و چروک های صورت از بین می رود

با هایفوتراپی، چین و چروک های صورت از بین می رود و پوست جوان خواهد شد. این روش بسیار ایمن تر و مطمئن تر از جراحی های زیبایی است.

این روش برای افراد در محدوده ی سنی 30 تا 70 سال که پوست آن ها سفتی خود را از دست داده و کمی شل شده، بسیار مناسب است و سرعت پیر شدن پوست را کاهش می دهد.

این روش برای کسانی که در قسمت های مورد نظر انجام هایفوتراپی زخم، عفونت، آکنه و … دارند، مناسب نمی باشد. این روش، دوران نقاهت ندارد و بعد از انجام درمان، می توان به فعالیت های روزمره خود پرداخت.

با هایفوتراپی، چین و چروک های صورت از بین می رود
با هایفوتراپی، چین و چروک های صورت از بین می رود

تزریق بوتاکس به صورت:

تزریق بوتاکس به صورت از ایجاد چروک بر روی پوست خودداری می کند و چین و چروک های موقت را نیز از بین خواهد برد. این روش یکی از روش های محبوب جوانسازی پوست است و توسط افراد بسیاری مورد توجه قرار گرفته شده است.

در روش تزریق بوتاکس، سم بوتولوینم نوع الف را تزریق میکنند و این سم باعث بی حسی و فلج شدن عضلات قسمت تحت تزریق می گردد. این روش بیشتر برای محو کردن چین و چروک های ضعیف و به خصوص برای اطراف چشم، خط اخم، خط های افقی که روی پیشانی به وجود می آیند، چروک های گردن، بالا بردن گوشه های لب و بینی به کار می رود.

استفاده از این سم در صورتی که وارد گردش خون نشود و فقط به صورت موضعی مورد استفاده قرار گیرد، بدون خطر است. همچنین برای جوانسازی پوست از میزان کمی از این ماده استفاده می شود.

برای تزریق بوتاکس به مراکز درمانی معتبر مراجعه و حتما توسط پزشک انجام گردد

نکته مهمی که بیان آن لازم است، اینکه برای تزریق بوتاکس به مراکز درمانی معتبر مراجعه و حتما توسط پزشک انجام گردد. زیرا سایر مراکز غیر بهداشتی از بوتاکس قاچاق و بدون مجوز استفاده میکنند که عوارض جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

ماندگاری و اثرات بوتاکس معمولاً بین 4 تا 6 ماه میباشدکه با توجه به محلی که بوتاکس به آن تزریق شده و میزان تزریق، تغییر می کند.

همچنین میزان سن و انعطاف پذیری پوست و عمیق بودن چین و چروک ها نیز حائز اهمیت است. پس از تزریق بین 3 تا 10 روز زمان لازم است تا اثرات آن مشاهده شود.

انجام بوتاکس برای خانم های باردار ، شیرده و افرادی که به بیماری های عصبی و عضلانی مبتلا هستند و همچنین افرادی که در محل تزریق، زخم عفونی یا تبخال دارند، مناسب نیست.

برای تزریق بوتاکس به مراکز درمانی معتبر مراجعه و حتما توسط پزشک انجام گردد
برای تزریق بوتاکس به مراکز درمانی معتبر مراجعه و حتما توسط پزشک انجام گردد

تزریق ژل یا فیلر:

ژل ها و فیلرها با پر کردن چین و چروک ها و گودی ها ، پوست را صاف و هموار می کنند و باعث صاف شدن آن می شوند. فیلرها بیشتر از اسید هیالورونیک ساخته می شوند که خاصیت ذخیره سازی رطوبت دارد و هنگامی که به زیر ناحیه مورد نظر تزریق می شود، هم کمبود آن را جبران می کند و هم پوست را تحریک می کند تا همین ماده توسط پوست به طور طبیعی تولید شود و جوانسازی پوست صورت گیرد.

میکرودرم ابریژن:

در این روش لایه برداری پوست با روش های مختلف انجام می شود ، که باعث شادابی و سالم تر شدن پوست شده و اثرات پیری را کاهش می دهد.

این روش با هدف برداشتن سلول های مرده و آسیب دیده پوست انجام می شود. با میکرودرم ابریژن لکه های باقیمانده از جوش و آکنه بهبود پیدا می کنند ، رنگ پوست یکدست می شود و لکه های تیره پوست محو می شوند.

اساس آن لایه برداری فیزیکی بوده و از مواد شیمیایی هیچ استفاده ای نمی شود و به وسیله ذرات کریستالی یا دستی نوک الماسی، لایه برداری صورت می گیرد. نتیجه حاصل از لایه برداری بلافاصله بعد انجام آن قابل مشاهده است.

برای افرادی که دارای زخم باز، عفونت پوستی، زگیل، تبخال، مشکلات عروق، دیابت و اگزما و مشکلاتی از این دست می باشند، این روش توصیه نمی شود. همچنین برای خانم های باردار و شیرده، افرادی با پوست سوخته شده بر اثر آفتاب و افراد دچار بیماری های غیر التهابی، غیر قابل انجام است.

میکرودرم ابریژن:
میکرودرم ابریژن:

میکرونیدلینگ :

این روش بر پایه تحریک سازی و ساخت بیشتر رشته های کلاژن است. کلاژن با افزایش حجم پوست و سفت تر کردن آن باعث محو شدن چین و چروک ها و خطوط پوستی می شود و پوست را محکم تر می کند.

یکی از راه های انجام میکرونیدلینگ، درمارولر است که حالت غلتک داشته و روی سطح آن تعداد زیادی سوزن ریز وجود دارد و با حرکت دادن آن روی صورت، تعداد بسیاری سوراخ بسیار ریز روی صورت ایجاد می شود.

این روش ممکن است کمی دردناک باشد و به همین دلیل هنگام انجام آن از بی حس کننده ها استفاده می شود. دوره نقاهت این روش به عمق ورود سوزن ها به داخل پوست بستگی دارد و همچنین روند ترمیم پوست مهم است.

برای افرادی که دارای زخم باز، عفونت پوستی، زگیل، تبخال، مشکلات عروق، دیابت و اگزما و موارد مشابه هستند، این روش توصیه نمی شود.

میکرونیدلینگ :
میکرونیدلینگ :

لایه برداری شیمیایی:

این عمل برای نرم و محکم شدن پوست و از بین بردن لایه های خارجی پوست که آسیب دیده اند، توسط محلول های شیمیایی استفاده می شود. نوع محلول شیمیایی با توجه به تست های آزمایشگاهی متقاضی، مصرف داروهای خاص و … توسط متخصص تعیین می شود.

ابتدا پوست به طور کامل تمیز شده و بعد از پوشاندن و حفاظت موها و چشم ها، متخصص محلول شیمیایی تعیین شده برای شما را که نوعی اسید میباشد، بر روی قسمت هایی از پوست شما قرار داده و پوست جدید ظاهر می گردد.

سه نوع لایه برداری شیمیایی وجود دارد. اولین نوع آن، آلفا هیدروکسی اسید است که خفیف ترین نوع لایه برداری بوده که برای چین و چروک های سطحی و آکنه های خفیف مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دوم آن، تری کلرو اسید است که برای لایه برداری با عمق متوسط و تغییر رنگدانه های سطحی و چین و چروک های نازک استفاده می شود.

این نوع لایه برداری یک دوره ریکاوری بسیار کوتاه دارد. نوع سوم آن، لایه برداری عمقی یا فنول است و برای چین و چروک های عمیق صورت، لکه ها و آسیب های پوستی و … استفاده می شود. این نوع بیشتر برای صورت به کار می رود و دوره ریکاوری طولانی تری نسبت به دو نوع قبلی دارد.

لیزر درمانی:

لیزر تراپی یا لیزر درمانی استفاده از امواج نوری متمرکز شده برای بهبود و درمان پوست است. لیزر درمانی پوست باعث تحریک سلول های آن و شروع روند طبیعی بهبود در بدن می شود.

لیزر درمانی موجب کاهش التهاب و افزایش میزان جریان خون در منطقه لیزر شده، کاهش میزان تشکیل اسکار در محل زخم و بازسازی سلولی می شود.

از لیزر درمانی برای پاک سازی تتو، برطرف کردن جای آکنه، محو کردن محل ماه گرفتگی، برطرف سازی افتادگی پلک، رفع تیرگی زیر چشم و سفت کردن پوست و درمان خال ها و ضایعات عروقی استفاده می شود.

دو نوع لیزر درمانی برای پوست صورت می گیرد. اولین لیزر، لیزر ابلاتیو است که در آن یک طول موج فشرده از نور را به محل مورد نظر می تابانند که باعث تحریک شدن لایه های زیرین آن قسمت از بافت شده و تولید کلاژن افزایش می یابد.

بعد از التیام پیدا کردن زخم ناشی از لیزر درمانی که بسیار سطحی است، پوست جدید و سالم شکل می گیرد.

بعد از التیام پیدا کردن زخم ناشی از لیزر درمانی که بسیار سطحی است، پوست جدید و سالم شکل می گیرد. این نوع لیزر به دو دسته دیگر به نام لیزر کربن دی اکسید و لیزر اربیوم یتریوم تقسیم می شود.

دومین دسته بندی برای لیزر درمانی، لیزر غیر ابلاتیو است که این لیزر هیچ گونه زخمی را بر روی محل لیزر شده به وجود نمی آورد و در لایه مورد نظر زیر پوست، موجب افزایش تولید کلاژن شده و پوست را سفت و چروک ها و آسیب های پوستی خفیف یا متوسط را محو می کند.

این نوع لیزر هم دسته بندی مختلفی دارد که از انواع آن می توان لیزر رنگی پالسی، لیزر الکساندرایت و انواع دیگر را نام برد. لیزرهای کم قدرت، زمان نقاهت بسیار کم و سریع تری را دارند و بسته به میزان افزایش قدرت لیزر، این دوره نقاهت نیز افزایش می یابد.

جوانسازی نوری:

این روش توسط ماسک نور درمانی یا ماسک لیزری صورت انجام می شود. موج نوری با طول مشخص که با تشخیص پزشک تعیین می شود، به صورت متقاضی تابیده می شود و در سریع ترین زمان جوانسازی ، کاهش منافذ ، درمان آکنه ، جوش و لک ، جای زخم و موارد مشابه دیگر، با تحریک سلول های پوست انجام می شود. این کار بدون هیچ گونه سوزش ، زخم و دردی انجام می شود و یک روش غیر تهاجمی است که دوره نقاهت نیز ندارد.

جوانسازی نوری:
جوانسازی نوری:

مزوتراپی:

در این روش، یک سری مواد که قابلیت درمان پوست را دارند، به قسمت مورد نظر تزریق می شود. نوع مواد نسبت به هدف شما از مزوتراپی تعیین می شود. این مواد می توانند داروهای گیاهی، آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها و مواد موثر دیگری باشند. این روش، لایه میانی پوست را هدف قرار می دهد اما بر دو لایه دیگر پوست نیز تاثیر گذار است.

سوزنی که عمل تزریق را انجام می دهد، بسیار ریز است و چندین بار وارد پوست می شود. این کار، باعث فعال شدن سلول های پوست و شروع روند ترمیم پوست با تحریک و ساخت کلاژن و فاکتورهای رشد و پروتئین های بین بافتی و … می شود. از طرفی موادی که خاصیت درمانی دارند و به پوست تزریق می شوند نیز تاثیر گذاری بیشتری دارند.

داروها باعث بهبود خونرسانی و تغذیه پوستی و … می شوند. ویتامین ها نیز باعث تنظیم ترشح غدد چربی پوستی ، بهبود بافت پوست ، رفع تیرگی و شادابی و سلامت پوست می شود.

این روش، دوره نقاهت ندارد و بعد انجام آن می توان به فعالیت های روزمره پرداخت. اما یک سری مراقبت ها هنگام انجام آن و قبل و بعد از آن وجود دارد که بیشتر مربوط به مصرف یک سری قرص ها و داروهای به خصوص است که با مواد تزریق شده تداخل دارد. مزوتراپی برای درمان لکه ها و اسکارها، برای درمان ریزش مو، برای درمان سلولیت ها و … بهترین روش درمانی است.

پی آر پی:

پلاسما درمانی یک روش طبیعی برای جوانسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده تمام بدن فرد متقاضی و به ویژه صورت وی است. در این روش، از بیمار به میزان لازم و کم خون گرفته میشود ، بعد پلاکت آن جدا و غنی شده و به محل مورد نظر شخص تزریق می گردد. به عبارتی پلاکت غلیظ شده به بدن تزریق می شود. این روش هم مانند سایر روش ها سلول های بنیادی و ساخت کلاژن را تحریک می کند.

تاثیرات این روش با گذشت زمان برای شخص آشکار می شود. این روش برای جوانسازی پوست، رفع چین و چروک ها، رفع ریزش ابرو یا موی سر، از بین بردن تیرگی دور چشم و پف آن، درمان زخم های دیابتی و افزایش شادابی پوست و … به کار می رود.

پی آر پی:
پی آر پی:

پی آر پی ایمن ترین روش جوانسازی پوست است. زیرا پلاکت بدن خود شخص به وی تزریق می شود و از هیچ ماده خارجی استفاده نمی شود.

افرادی که از بیماری های خونی، بیماری های پوستی، بیماری های مزمن مانند ایدز و بیماری های مشابه دیگر رنج می برند، باید در انجام این روش احتیاط کنند و با پزشک متخصص زیبایی مشورت حاصل کنند.

کربوکسی تراپی:

در روش کربوکسی تراپی، کمی گاز کربن دی اکسید را به داخل پوست انتقال میدهند. این گاز کربن دی اکسید وارد بافت های بدن می شود و در آن محلی که تزریق شده، منتشر می شود .

بدن نسبت به آن واکنش نشان داده ، به موجب  آن خونرسانی و تغذیه سلول های زیر پوست بیشتر شده و واکنش هایی برای ترمیم پوست انجام می شود و جوانسازی به صورت طبیعی انجام می شود.

همچنین به وسیله کربوکسی تراپی می توان کلاژن سازی را تحریک کرد ، چربی های موضعی پوست را از بین برد و برای درمان سلولیت و سیاهی زیر چشم نیز انجام می شود. یکی از سریع ترین و ساده ترین روش های جوانسازی پوست است که دوره نقاهت نداشته و بلافاصله بعد از انجام آن می توان به کارهای روزمره پرداخت.

این روش درمانی، میزان خونرسانی را افزایش می دهد ، بافت را مجبور به سوزاندن چربی می کند و کلاژن سازی را نیز تحریک می کند. نتایج کربوکسی تراپی برای رفع سلولیت در صورت رعایت کردن موارد دیگر چندین سال ماندگاری داشته اما برای جوانسازی تا 6 ماه ماندگاری دارد.

انجام این روش به افرادی که بیماری های قلبی و عروقی حاد دارند، افرادی که بیماری های تنفسی دارند، افرادی که در انعقاد خون مشکل دارند، افرادی که عفونت های پوستی دارند و بانوانی که باردار هستند و یا شیر می دهند، توصیه نمی شود.

کربوکسی تراپی:
کربوکسی تراپی:

آر اف فرکشنال:

در این روش که امواج رادیوفرکانسی نیز نام دارد، انرژی توسط سوزن های ریزی به لایه های زیرین پوست منتقل می شود و جوانسازی و رفع عوارض پوستی مانند آکنه، زخم های قدیمی، منافذ باز پوست، ترک های به وجود آمده روی پوست به علت چاقی و لاغری و … صورت می گیرد .

پوست هم درمان شده و هم شاداب تر خواهد شد.  این روش غیر تهاجمی بسیار تاثیرگذار بوده و به جوان سازی پوست کمک می ‌کند.  قبل از آر اف، پوست به طور کامل تمیز شده و پماد بی‌ حسی موضعی بر روی ‌کننده روی صورت یا بدن استفاده می‌ شود.

این ژل در حین درمان از پوست محافظت می‌ کند. دستگیره آر اف روی ناحیه مورد نظر قرار گرفته و امواج رادیویی به لایه‌ های پوست منتقل می‌شود. این روش به طور موثری پوست را سفت می‌ کند. درجه لیزر آر اف فرکشنال بر اساس پوست هر بیمار توسط پزشک تعیین شده و به عمق پوست نفوذ می ‌کند. آر اف در اصل انرژی الکتریکی است.

گرم شدن لایه‌ های پوست با این روش تا ۶۰ درجه سانتی‌ گراد می ‌باشد

گرم شدن لایه‌ های پوست با این روش تا ۶۰ درجه سانتی‌ گراد می ‌باشد. در این حالت، پوست سفت شده و کلاژن‌ سازی انجام می‌ شود. در این روش از سوزن ‌های بسیار ریز با روکش طلا استفاده می ‌شود.

آر اف فرکشنال سوزنی به آرامی لایه‌ های پوست را سوراخ کرده و انرژی راحت ‌تر به لایه ‌ها می‌ رسد. عمق نفوذ این سوزن ‌ها به طور دقیق کنترل می‌ شود.

روش آر اف فرکشنال نسبت به بسیاری از روش‌ های زیبایی مزیت داشته و کاربردهای بسیار زیادی دارد. این روش لایه ‌برداری برای تمامی طیف رنگ‌های پوست، ایمن و موثر است و برای بیماری‌ های پوستی مختلف، درمانی انعطاف ‌پذیر محسوب می ‌شود.

گرم شدن لایه‌ های پوست با این روش تا ۶۰ درجه سانتی‌ گراد می ‌باشد
گرم شدن لایه‌ های پوست با این روش تا ۶۰ درجه سانتی‌ گراد می ‌باشد

نسبت به روش‌های سنتی بازسازی پوست راحت ‌تر انجام می شود و جلسات درمانی آن کوتاه تر است.

همچنین نتایج حاصل از درمان، بسیار رضایت‌ بخش است.

در این روش نیازی به بیهوشی نیست. تنها کمی احساس گرم شدن ایجاد می ‌شود. اثرات حاصل از درمان تا چند ماه ادامه دارد. زیرا پوست شروع به کلاژن ‌سازی می‌ کند. معمولا این نتایج پس از ۶ ماه به حالت مطلوب خود می ‌رسند. در صورتی که درمان مداوم باشد، نتایج طولانی مدت باقی می ‌ماند.

لیفت صورت:

لیفت صورت روش کشیدن پوست های اضافی صورت برای جوانسازی صورت می باشد که می تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت و … باشد که سبب شادابی و جوان تر نشان دادن پوست شما شود.

لیفت صورت یک روش جوانسازی موثر محسوب می شود که شامل روش هایی است که با دو متد مختلف لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی بنا به تشخیص پزشک معالج انجام می گیرد.

جراحی لیفت صورت به طور قابل ملاحظه ای در برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست و همین طور رفع چین و چروک های عمیق موثر است اما در صورتی که لیفت صورت را همزمان با تزریق چربی انجام دهید، می توان حجم از دست رفته صورت در اثر پیری را نیز بازگرداند.

لیفت صورت:
لیفت صورت:

در لیفت با نخ، از نخ و سوزن بسیار ظریفی برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست استفاده می شود. سطح برخی از این نخ ها هموار نیست و خارهای دندانه مانندی بر روی نخ وجود دارد که باعث می شود تا به بافت های چربی پوست گیر کنند. نخ استفاده شده در لیفت از جنس پروپیلن یا پلی دی اکسانون می باشد.

معمولا لیفت با نخ با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

معمولا لیفت با نخ با بی حسی موضعی انجام می گیرد. مدت زمان لیفت با توجه به تعداد نخ های استفاده شده بین 60 تا 90 دقیقه طول می کشد. پزشک نخ ها را با دقت در بخش های تعیین شده وارد می کند و سوزن از قسمت دیگر از پوست خارج می شود. این نخ ها علاوه بر کشیدن پوست سبب تولید کلاژن و الاستین می شود.

نخ ها سپس در ناحیه انتهایی گره زده می شوند و در عمق پوست پنهان می گردد. این نخ ها شفاف می باشند و از زیر پوست تیره یا روشن قابل مشاهده نیستند. لیفت با نخ انواع مختلفی دارد که عبارتند از: لیفت بینی، لیفت چانه، لیفت پیشانی، لیفت شقیقه، لیفت گونه، لیفت ابرو، لیفت فک، لیفت غبغب، لیفت چشم، لیفت خط خنده و لیفت افتادگی.

معمولا لیفت با نخ با بی حسی موضعی انجام می گیرد.
معمولا لیفت با نخ با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

استفاده لیفت با نخ مزایای بسیاری دارد. این روش  بسیار بی خطر بوده و بعد از انجام آن نیاز به هیچ گونه مراقبتی نیست. تاثیر لیفت بلافاصله بعد از انجام آن قابل مشاهده است. نخ ها نیز قابل لمس و مشاهده نبوده و کاملا طبیعی به نظر می رسند.

فیلر کردن یا پر کردن بدن :

 این کار با هدف فرم دادن و افزایش حجم بدن، پر کردن و بعضی از خطوط و قسمت های بدن و از بین بردن چین و چروک های بدن صورت می گیرد.

 تزریق ژل ها :

ژل ها برای حجم دهی به پوست استفاده می شوند و از مواد طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند. ماندگار بودن حجم دهی وابسته به نوع ژل تزریق شده به بدن است. ژل هایی که از PMMA ساخته می شود، PMMA ماده ای به نام ژل های دائمی یا ماندگار نام دارد و ژل های کلاژنی ماندگاری بسیار کمی را دارند.

همچنین ژل هایی به نام ژل نیمه دائم وجود دارند که از هیالوئوریک اسید ساخته شده و محبوبیت بیشتری دارند زیرا در بدن هم وجود دارد و طبیعی و بدون ضرر است.

تزریق چربی:

در این روش،  چربی های بخشهایی  از بدن مانند چربی شکم یا ران ، به قسمت هایی که تمایل به افزایش حجمشان وجود دارد، تزریق می شود. برداشت چربی از طریق لیپوساکشن صورت می گیرد و این روش ماندگاری بسیاری در زمینه حجم دهی دارد.

تزریق چربی:
تزریق چربی:

خدمات مو:

 خدماتی که در خصوص مو در یک کلینیک زیبایی انجام می شود، مربوط به جلوگیری از ریزش موهای سر، تقویت فولیکول های موهای سر برای پرپشت شدن و ضخیم شدن موهای سر است.

پی آر پی:

این روش در کاهش محسوس ریزش مو اثر به سزایی دارد. در این روش با انجام یک آزمایش خون، پلاسمای خون شما را که حاوی پلاکت هاست، از فرآورده خونی شما جدا می کنند . پلاکت هایی که داخل پلاسما وجود دارند را فعال کرده و به قسمت های مختلف سر تزریق می کنند.

همانطور که قبلاً گفته شد این روش حتی به عنوان خدمات پوستی نیز کارایی دارد. افرادی که از جای زخم یا بخیه روی پوستشان ناراضی هستند، با مشورت پزشک می توانند کاندید استفاده از این روش درمانی باشند.

پی آر پی:
پی آر پی:

آر اف:

این روش نیز از ‌جمله خدمات زیبایی برای پرپشتی مو هستند که در کلینیک زیبایی انجام می شود. دستگاه فرکشنال دارای تعداد زیادی سوزن حدود 50 عدد می باشد که با استفاده از روکش طلا پوشانده شده و عمق نفوذ آن را می توان کنترل کرد.

این سوزن ها با استفاده از امواج آر اف، انرژی مکانیکی و حرارتی را به صورت عمودی به پوست بدن انتقال می دهد . انتقال این انرژی به زیر پوست تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.

قبل از شروع کار، پزشک سطح پوست و زیر پوست را با استفاده از روغن و نوعی ژل آغشته و آماده کرده تا بهترین و بیشترین تاثیر آن را بر روی پوست افراد بگذارد.

تکرار این روش در چند جلسه به ماندگاری و دوام تاثیرات آن کمک می کند. این روش هیچ عارضه و مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند، البته ممکن است تا ناحیه ای که آر اف انجام می شود، دچار خشکی پوست یا قرمز شدن پوست شود که بعد از مدتی برطرف خواهد شد.

با وجود این که سوزن ها وارد پوست می شوند، اما این عمل درد و خونریزی ندارد. برای تاثیر گذار بودن، بهتر است که این روش درمانی،  با مزوتراپی انجام شود.

آر اف:
آر اف:

لیزر موهای زائد بدن:

لیزر، در واقع پرتو نورى است که به علت داشتن ویژگی هایى نظیر تک رنگ بودن و داشتن انرژى زیاد، کاربردهاى گوناگون و متعددى در علم پزشکى پیدا کرده است. یکى از محبوب ترین کاربردهاى لیزر، رفع موهاى زائد است.

لیزر موی زائد، براساس خاصیت جذب انتخابى توسط رنگدانه ملانین موجود در موها عمل مى ‌کند. به عبارت دیگر، لیزر روى سطح پوستى که موى زائد دارد، تابانده شده و رنگدانه هاى ملانین موجود در موها انرژى لیزر را جذب کرده و آن را از سطح پوست به عمق ٢ تا ٣ میلی مترى پوست، جایى که سلول هاى تولید کننده مو در ریشه موها قرار گرفته ‌اند، رسانده و باعث تخریب این سلول ها مى‌ شود.

در زمان استفاده از لیزر موهای زائد بدن، رنگدانه ‌های ملانین موجود در مو این انرژی را جذب کرده و آن را به ریشه مو منتقل می ‌کند. این انتقال انرژی باعث تخریب ریشه مو شده و موهای زائد بدن جدا می شوند.

یکی از موثرترین عوامل تعیین کننده نتیجه در لیزر موهای زائد بدن

یکی از موثرترین عوامل تعیین کننده نتیجه در لیزر موهای زائد بدن، دستگاه‌ ها و تجهیزات کلینیک لیزر موهای زائد است. هر روزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه ‌های به روزتر با اثر بخشی بالا تولید می‌ شوند و دستگاهی که بسیار قدیمی باشد، مطمئنا نمی ‌تواند انتظارات مراجعان را به طور کامل برآورده کند.

همچنین هر دستگاه تعداد شات معینی دارد و پس از اتمام آن ها دستگاه‌ ها نیاز به شارژ، تعمیر و یا تعویض دارند. پس یکی از مهم‌ترین عوامل در اثربخشی لیزر، دستگاه های مجهز در کلینیک است.

انواع لیزر موهای زائد بدن بستگی به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان دارد که بر اساس این موارد، یکی از این دستگاه ها انتخاب می شود: 1.دستگاه الکساندرایت  2.لیزر موهای زائد بدن با لیزر روبی  3.تورپالسی بالا  4. لیزر موهای زائد بدن با استفاده از دایود  5.لیزر موهای زائد بدن با دستگاه سایناشور

لیزر موهای زائد بدن هیچ ارتباطی با جنسیت ندارد و هم برای آقایان و هم بانوان انجام می شود. این روش روی بدن اشخاصی که پوست روشن و موهای تیره تری دارند، عملکرد بهتری از خودشان نشان خواهد داد و هر قدر موها تیره تر باشند، به جلسات کمتری برای حذف کامل حجم موها نیاز خواهد بود.

انجام لیزر موهای زائد بدن برای افرادی که دارای سابقه اختلال هورمونی هستند، افرادی که سابقه دارویی یا بیماری خاصی دارند، افرادی که سابقه گوشت اضافه در محل دارند یا دارای سابقه تبخال مکرر در ناحیه مورد نظر هستند ، تبخال یا کک و مک و خالکوبی دارند و همچنین زنان باردار توصیه نمی شود.

یکی از موثرترین عوامل تعیین کننده نتیجه در لیزر موهای زائد بدن
یکی از موثرترین عوامل تعیین کننده نتیجه در لیزر موهای زائد بدن

ویژگی های یک کلینیک خوب در ارائه انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست ؟

یک کلینیک زیبایی خوب بایستی پیشرفته ‌ترین و جدیدترین دستگاه‌ های روز دنیا را داشته باشد و با نحوه کار با آن ها به خوبی آگاه باشد و دوره هایی را برای بازدید و تست سلامت آن ها در نظر بگیرد تا آسیبی به متقاضیان در هنگام انجام خدمات زیبایی وارد نشود.

استفاده از بهترین روش ‌ها و متدهای زیبایی:

پزشکان و متخصصان مشغول به کار در کلینیک های زیبایی باید بهترین روش ها و متدهای زیبایی که در سطح جهان بر روی متقاضیان خدمات زیبایی انجام می شود را به خوبی بشناسند و بدانند که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست ، راه های انجام آن را بدانند و اطلاعات خود را همواره به روز کنند.

بهره مند از بهترین متخصصان:

مهم ترین دلیل برای برتری و متمایز بودن یک کلینیک زیبایی نسبت به سایر کلینیک های زیبایی، وجود متخصصان و پزشکان ماهر و توانا در آن کلینیک زیبایی است. این پزشکان و متخصصان باید اطلاعات بسیار قوی در رابطه با این که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست داشته باشند و باید دارای مدارک پزشکی مرتبط با زیبایی، پروانه تخصصی خدمات زیبایی و همچنین گواهینامه مرتبط باشند که بسیار حائز اهمیت است.

ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب:

یک کلینیک زیبایی مجرب، لیست کاملی از اینکه انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست را تهیه کرده و در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد. همچنین  از بهترین خدمات برای مراجعین خود استفاده می نماید. در کنار آن، قیمت خدمات نیز مناسب می باشد و هزینه های گزافی را برابر ارائه خدمات از مشتریانش دریافت نمی کند.

خدمات مشاوره‌ای پیش از عمل توسط مشاوران کلینیک زیبایی:

پیش از هر اقدام در کلینیک زیبایی می ‌بایست مراجعین با پزشک خود مشورت نمایند و بدانند که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست و متناسب با پوست و موی خود و سایر شرایط مرتبط دیگر، خدمات دریافت نمایند. مشاوره مناسب قبل از هر عمل زیبایی ضروری می‌باشد و کلینیک زیبایی نباید بدون مشاوره شروع به انجام خدمات زیبایی کند.

تعهد و مسئولیت کاری بالای کادر پزشکی:

از ویژگی های برتر کلینیک زیبایی، تعهد و مسئولیت کادر درمان به منظور حصول بهترین نتیجه از ارائه ی خدمات زیبایی است و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

نظم و اهمیت به مشتری:

انجام خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی باید به صورت منظم، بدون اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی انجام شود و هرگز در ارائه ی خدمات زیبایی کلینیک پوست و مو، وقفه ای ایجاد نشود.

نظم و اهمیت به مشتری:
نظم و اهمیت به مشتری:

نتیجه گیری

سلامت و زیبایی پوست برای همه ی افراد هم خانم ها و هم آقایان دارای اهمیت بسیار زیادی است. برای جوانسازی و شادابی پوست، دو راه کلی وجود دارد.

راه اول آن این است که با انجام مراقبت های لازم، شادابی پوست را حفظ کنید تا پیری پوست به تعویق بیفتد. اما با گذشت زمان و افزایش سن، به مرور چین و چروک هایی بر روی پوست به وجود خواهد آمد که برای رفع آن ها باید به پزشک و متخصص مراجعه شود.

در این مقاله سعی بر آن شد که پاسخ به این سوال که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست داده شود و روش انجام آن نیز شرح داده شد.

برای مراجعه به این کلینیک ها باید تحقیقات کافی درباره این که انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست را انجام دهید و با پرس و جو و انجام تحقیقات بیشتر، آگاهی پیدا کنید که کدام کلینیک های زیبایی در سطح شهرتان، این خدمات را به بهترین نحو ممکن، ارائه می دهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

منبع:

https://bit.ly/3mYiD7Y

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید