میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تنگ کردن واژن با لیزر
تنگ كردن واژن با ليزر

لیست موضوعات

تنگ کردن واژن با لیزر

راهنمای شناخت تنگ کردن واژن با لیزر ، تنگ کردن واژن به چه منظور صورت می گیرد و چرا تنگ کردن واژن با لیزر از پر طرفدارترین روش هاست ؟ عمل های زیبایی واژن را می توان یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی در بین بانوان دانست .

روزانه افراد زیادی از خانم ها به مطب ها و کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و درخواست های زیادی برای زیباسازی واژن خود و هم چنین تنگ کردن واژن می کنند .

تنگ کردن واژن با لیزر
تنگ کردن واژن با لیزر

عده ای بهبود رابطه ی جنسی خود را دلیل این درخواست می دانند ، عده ای فکر ها و سلایق شخصی خود بیان می کنند و . . . بسیاری از دلایل دیگر که که باعث می شود خود را به دست تیغ های جراحی بسپارند .

عمل ها و روش های بسیاری در حال حاضر وجود دارد که به تنگ سازی واژن بانوان می پردازد ، عمل هایی نظیر : تنگ کردن واژن با نخ ؛ تزریق ژل به واژن در جهت تنگ کردن آن ، تنگ کردن واژن با لیزر ، لایباپلاستی و پرینورافی واژن و . . . بسیاری موارد که هر فرد مطابق با هدف خود یکی از این روش ها را انتخاب می کند . در این مقاله قصد توضیح در ارتباط با هر آن چیزی است که به جراحی لیزر و تنگ کردن واژن به وسیله آن مربوط شود . همراه ما باشید .

اگر به دنبال کلینیک معتبر برای تنگ کردن واژن با لیزر  هستید پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلینیک ایشان می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید.

 

در ابتدا آنچه که در این مقاله بررسی می کنیم را با شرح سوالات کاربردی و پر تکرار مراجعه کنندگان آغاز کرده و بسط و بررسی تمام جوانب موجود و ارائه ی راهکار های کلی ، از تمام شبهه ها در ارتباط با این مقاله پرده برداری می کنیم . این سوالات به شرح زیر است :

  • چه افرادی متقاضی برای عمل تنگ کردن واژن خود می باشند ؟

  • چرا عمل تنگ کردن واژن پرطرفدار است ؟ گشاد شدن واژن چه معایبی دارد ؟
  • عمل تنگ کردن واژن به طور کلی با چه روش هایی قابل انجام شدن است ؟
  • عملکرد تنگ کردن واژن به کمک لیزر چگونه می باشد و کاربرد های دستگاه لیزر مونالیزا تاچ چیست ؟
  • مهم ترین ویژگی های انتخاب لیزر برای تنگ کردن واژن نسبت به سایر روش ها چیست ؟
  • چه افرادی نمی توانند از دستگاه لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟
  • نکات لازم برای قبل و بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن خود با لیزر چه می باشد ؟
  • زمان انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر چه مقدار است ؟
  • عملکرد دستگاه های لیزر برای تنگ کردن واژن چگونه است ؟
  • زمان انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر چه مقدار است ؟
  • هزینه ی انجام تنگ کردن واژن به کمک لیزر در چه رنجی می باشد ؟
  • خطرات احتمالی که بعد از عمل لیزر برای تنگ کردن واژن ممکن است برای فرد مراجعه کننده پیش آید شامل چه مواردی می شود ؟
  • آیا بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن به کمک لیزر می توان باردار شد ؟
  • آیا انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای فرد متقاضی دردناک است ؟
  • چه عواملی باعث تیرگی واژن می شود و آیا لیزر کردن واژن در تیره شدن آن نقش دارد ؟
  • معاینات لگنی لازم برای قبل از انجام لیزر چیست ؟

  • چه زمانی بعد از گذشتن زمان قاعدگی بانوان برای تنگ کردن واژن به کمک لیزر مناسب است ؟
  • آیا برای درمان گشادی واژن با کمک لیزر نیاز به مصرف داروی خاصی در قبل و بعد از انجام آن است ؟
  • درمان گشادی واژن به کمک لیزر و جراحی را به طور کامل مقایسه کنید ؟
  • آیا افرادی که رحم خود را برداشته اند نیز می توانند از لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟

یکی از پر تقاضا ترین عمل هایی که امروزه افراد زیادی را مجاب به انجام آن کرده است ، عمل های زیبایی است ، عمل های بینی ، چهره ، جراحی های پوست و انواع مدل های لیزر جزو پر طرفدار ترین عمل های زیبایی نه تنها در ایران بلکه در بین سایر افراد کره ی زمین می باشد .

عمل جراحی واژن از این دسته مستثنی نبوده و روزانه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد . افرادی که برای زیبا سازی واژن خود، تنگ کردن ان و سایر موارد دیگر به پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه می کنند و با آن ها مشورت می کنند .

کمک به روابط جنسی

زیبایی واژن از جمله عمل هایی است که فرد با انجام آن نه تنها به بهبود روابط جنسی خود کمک می کند بلکه اعتماد به نفسش نیز بالا تر رفته و در سایر لحطات زندگی اش نسبت به خود و بدن خودش دیدگاه مثبت تری پیدا می کند .

انجام این جراحی توسط متخصصین زنان حاذق و ماهر انجام می شود . اما در موارد پزشکان جراح پلاستیک نیز این عمل را انجام می دهند . البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدن هر انسانی قلم دست خداست . تا زمانی که مجبور نشدیم در طراحی پروردگار خود دست درازی نکنیم .

در این مقاله قصد بر شمردن معایب و مزایای تنگ کردن واژن با روش های مختلف است و یکی از مهم ترین و رایج ترین این روش ها که تنگ کردن واژن به کمک لیزر است را به طور کامل مورد بررسی و تشریح قرار خواهیم داد . همراه ما باشید با مقاله تنگ کردن واژن با لیزر .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

چه افرادی متقاضی برای عمل تنگ کردن واژن خود می باشند ؟

امروزه شاهد بانوان بسیاری هستیم که قصد بر تنگ کردن واژن خود دارند . افرادی که گشاد شدن واژن خود را عامل اصلی بد فرم شدن این عضو از بدن خود و هم چنین ابتلا به عفونت های ناحیه ی تناسلی خود می دانند در صدد رفع این مشکل بر آمده اند . اما علت این امر چیست ؟ چه مواردی باعث می شود که فرد به گشادی واژن دچار شود ؟

چه افرادی متقاضی برای عمل تنگ کردن واژن خود می باشند ؟
چه افرادی متقاضی برای عمل تنگ کردن واژن خود می باشند ؟
  • زایمان کردن طبیعی در دفعات مختلف :

شاید زایمان طبیعی در بانوان یکی از مهم ترین دلایل گشادی واژن آن ها محسوب شود . زمانی که یک زن نوزاد خود را به روش طبیعی زایمان می کند دهانه ی واژن او مانند حالت قبل خود نمی شود و اندکی گشاد تر از حالت اول باقی می ماند .

اگر این عمل چندین بار تکرار شود و فرد کودکان خود را به روش طبیعی وضع حمل کند ، به گشادی دهانه ی واژن دچار شده و برای رفع این موضوع باید به پزشک ماهر مراجعه کند . اما زایمان طبیعی یکی از محبوب ترین روش ها برای وضع حمل در بانوان سراسر دنیا محسوب می شود .

لذا ورزش هایی در این زمینه وجود دارد که بعد از وضع حمل و زایمان می توان به راحتی به کمک آن ها از گشادی واژن در امان ماند . اگر به کمک ورزش جواب دلخواه خود را نگرفته اید می توانید به پزشک مراجعه کرده و با کمک یکی از راه کار های تنگی واژن مشکل خود را حل کنید .

  • افزایش سن در بانوان :

بالا رفتن سن یکی از مواردی است که باعث توقف کلاژن سازی و درنتیجه افتادگی و از بین رفتن شکل اولیه ی اعضای بدن می شود .

این امر باعث نارضایتی در انجام روابط جنسی در بانوان بالای 40 سال شده و برای درمان این مورد به راه های مختلف تنگی کردن واژن روی می آورد . لابیاپلاستی ، تنگ کردن واژن به کمک لیزر و روش های دیگر ، روشن سازی واژن و . . . از جمله مواردی است که خانم های 40 تا 50 سال برای انجام آن ها به پزشک مراجعه می کنند .

  • داشتن رابط جنسی بسیار زیاد :

داشتن روابط جنسی بیش از حد ممکن و توان بدن هر فردی ، باعث می شود که پوست نتواند مطابق با عملکرد طبیعی بدن کلازن سازی کند ، لذا افتادگی پوست و هم چنین شل شدن دهانه ی واژن را شاهد هستیم .

برای رفع این مورد اگر از انجام روش های سنتی و ورزش کردن به نتیجه ی مطلوب خود نرسیدید و زمان کافی برای گرفتن نتیجه از روش های مذکور را ندارید لیزر واژن در جهت تنگ سازی آن می تواند لذت جنسی را به روابط شما باز گرداند .

استفاده ی مداوم از تامپون و یا کاپ های قاعدگی :

تامپون ها نوعی از نوار بهداشتی هستند که فرد در دهانه ی واژن حود قرار می دهد تا نیاز خود را به استفاده از پد های بهداشتی کاهش دهد .

کاپ های قاعدگی نیز عملکردی چنین دارند و در هنگامی که فرد قصد رفتن به استخر یا استفاده از لباس های تنگ و بسیاری از موارد دیگر را دارند می توانند استفاده کنند .

اما استفاده ی مداوم این لوازم باعث گشادی دهانه ی واژن شده وبعد از گذشت زمانی فرد را مجبور به مراجعه به کلینیک های زیبایی و انجام عمل های زیبایی واژن کند .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

چرا عمل تنگ کردن واژن پرطرف دار است ؟ گشاد شدن واژن چه معایبی دارد ؟

در بالا به مواردی اشاره کردیم که گشاد شدن واژن را تسریع می بخشند . اما چرا این عمل بسیار پر رفدار است ؟ گشادی واژن باعث بروز چه می شکلاتی می تواند بشود . در پایین به معایب و مشکلاتی که گشادی واژن ممکن است برای افراد مختلف ایجاد کند می پردازیم :

  • گشادی واژن باعث کاهش لذت روابط زناشویی می شود :

یکی از مهم ترین عوامل در تحکیم بنیان خانواده ها ، داشتن روابط جنسی متعدد با لذت جنسی بسیار بالا می باشد . زمانی که فرد دچار گشادی واژن می شود دیگر نمی تواند در رواط جنسی خود مانند قبل لذت برد و لذا این امر موجب بروز ناراحتی و تنش در بین زوج ها می شود .

می توان ادعا کرد یکی از عمده ترین دلایلی که زنان سن بالا برای انجام این عمل به پزشک مراجعه می کنند ، همین کاهش تنش ها و رسیدن به آرامش در روابط جنسی شان می باشد .

راه های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد که افراد سن بالا به دلیل مشکلات فیزیولوژیکی و ترس از بیهوشی انجام لیزر برای تنگ کردن واژن خود را ترجیح می دهند .

  • گشادی واژن باعث ایجاد عفونت های ناحیه تناسلی می شود :

هر چه واژن گشاد تر شود ، امکان اینکه میکروب های بیشتری به ناحیه ی تناسلی وارد شود بیشتر می شود . همانطور که می دانید ناحیه تناسلی از جمله اعضایی است که به شدت در معرض ورود میکروب های مختلف قرار دارد

و اگر کنترل های لازمه برای رعایت نکات بهداشتی در این زمینه را انجام ندهیم ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شویم . این امر در زنانی که دو یا سه بار زایمان طبیعی داشته اند بسیار زیاد است و باعث ایجاد ترشحات زرد رنگ در آن ها می شود .

لذا توصیه می شود بعد از رفع مشکل و عفونت های خود ، نسبت به انجام تنگ کردن واژن خود اقدام کنید تا کم تر شاهد عفونت های میکروبی در دستگاه تناسلی خود بشوید .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

  • شل شدن دیواره های واژن ممکن است باعث بی اختیاری ادرار در زنان شود :

هر چند این مورد از موارد نادر در بین مراجعه کنندگان این عمل است اما از مواردی محسوب می شود که بانوان را مجاب می کند قبل از گرفتاری به آن ، نسبت به تنگ کردن دهانه ی واژن خود اقدام کنند .

موارد بسیار زیاد دیگری است که در صورت شل شدن دهانه های واژن ممکن است فرد به آن ها دچار شود ، مواردی از جمله ناتوانی در نگه داری تامپون در بدن ، نفخ های شکمی در طول انجام رابطه ی جنسی ابتلا به بیماری های سرطان دهانه ی رحم ، ابتلا به قارچ های مختلف و . . . بسیاری موارد دیگر که باید قبل از بروز آن ها اقدام به رفع این مشکل کرد .

تنگ کردن واژن به کمک دستگاه های لیزر از جملع روش هایی است که امروزه نه تنها جوابدهی خوبی بر جای گذاشته است بلکه با احتیاج نداشتن به بی هوشی نظر بسیاری از متقاضیان این عمل  را به خود جلب کرده است .

شل شدن دیواره های واژن ممکن است باعث بی اختیاری ادرار در زنان شود :
شل شدن دیواره های واژن ممکن است باعث بی اختیاری ادرار در زنان شود :

عمل تنگ کردن واژن به طور کلی با چه روش هایی قابل انجام شدن است ؟

امروزه روش های زیادی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که موارد زیر را می توان از طرفداراترین و موفق ترین روش ها در طی گذشت زمان دانست :

عمل تنگ کردن واژن به وسلیه ی لیزر

عمل تنگ کردن واژن به کمک جراحی

عمل تنگ کردن واژن با نخ های لیفتینگ واژن

عمل تنگ کردن واژن به کمک پرینو رافی

که بر طبق آمارگیری های جدید ، بسیاری از بانوان تمایل دارند با لیزر عمل تنگ کردن واژن خود را انجام بدهند .

عمل تنگ کردن واژن به طور کلی با چه روش هایی قابل انجام شدن است ؟
عمل تنگ کردن واژن به طور کلی با چه روش هایی قابل انجام شدن است ؟

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

عملکرد تنگ کردن واژن به کمک لیزر چگونه می باشد و کاربرد های دستگاه لیزر مونالیزا تاچ چیست ؟

تنگ کردن واژن یک عملی است که تقویت کردن عضلات لگن و هم چنین دیواره های واژن این امکان را برای بانوان به وجود می آورد که توانایی خود را در این زمینه دوباره بازسازی کرده و رابطه ی جنسی بهتری برای خود و همسر خود به ارمغان بیاورد .

لیزر های مخصوص برای انجام این کار به گونه ای طراحی شده اند که با وارد شدن به غشای مخاطی واژن و ارسال پرتو های تقویتی عمل جوانسازی این عضو را تسریع ببخشند . این لیزر ها باعث تولید غشای مخاطی جدید در عضو می شوند و عمل کلاژن سازی در واژن را سریع تر و بهتر می کنند .

علاوه بر اینکه از شر انواع دارو ها و مواد بیهوشی راحت می شوید ، شاهد تاثیر تهاجمی لیزر بر روی جوانسازی عضو خود نیز هستید و متوجه تاثیرات بی نظیر آن در کوتاه ترین زمان ممکن می شوید و لیزر مونا لیزا تاچ از جمله لیزر هایی است در برای این کار و در جهت آتروفی و پیشگیری از ابتلا به آن در زنان کاربرد دارد .

عملکرد تنگ کردن واژن به کمک لیزر چگونه می باشد و کاربرد های دستگاه لیزر مونالیزا تاچ چیست ؟
عملکرد تنگ کردن واژن به کمک لیزر چگونه می باشد و کاربرد های دستگاه لیزر مونالیزا تاچ چیست ؟

کابرد های رایج دستگاه لیزر مونالیزا تاچ :

  • باعث تنگی واژن در بانوان می شود .
  • افتادگی های رحمی در بانوان را درمان می کند .
  • باعث درمان بی اختیاری های ادراری در بانوان می شود .
  • برای انجام عمل لابیا پلاستی و یا زیبا سازی لبه های واژن مورد استفاده قرار می گیرند .
  • برای درمان علائم پیش از یائستگی نیز موثرند .
  • برخی از بانوان به خشکی واژن دچار هستند . این دستگاه می تواند این مشکل را به راحتی رفع کند .
  • درمان سوزش ها در نواحی تناسلی
  • درد در زمان نزدیکی و مقاربت را کاهش می دهد .
کابرد های رایج دستگاه لیزر مونالیزا تاچ :
کابرد های رایج دستگاه لیزر مونالیزا تاچ :

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

مهم ترین ویژگی های انتخاب لیزر برای تنگ کردن واژن نسبت به سایر روش ها چیست ؟

  • با گذشت زمان و انتقال تجربیات افراد مختلف از راه های مختلف انجام عمل تنگ کردن واژن ، شاهد افزایش روز افزون تقاضا برای تنگ کردن واژن به کمک لیزر هستیم . اما چرا لیزر با سرعت به این جایگاه تقاضا رسیذه است ؟ موارد زیر از جمله مهم ترین مزایایی است که می توان برای لیزر بر شمرد :
  • در هنگام استفاده از لیزر به بیهوشی نیاز نیست .
  • به راحتی می توان عمل را سرپایی انجام داد و در مدت زمان کم و هم چنین نیاز به بستری نمی باشد .
  • تغییرات محسوسی را بلافاصله بعد از انجام لیزر در بدن خود مشاهده کرده و با استمرار انجام این عمل در چند جلسه به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید .
  • فقط سه جلسه برای اکثر افراد متقاضی تنگ کردن واژن پیشنهاد می شود که در مقایسه با هزینه های سایر روش ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است .
  • انجام لیزر بدون درد و بدود خونریزی است و به بدون ایجاد هیچگونه ناراحتی برای شما به حداکثر نتیجه ی دلخواهتان خواهید رسید .
  • ماندگاری نتیجه ی این روش بسیار بالاست و تا سال های سال نیاز به انجام عمل های دیگر نخواهید داشت . البته این نکته را باید در نظر گرفت که دوره ی درمان و تعداد جلسات تعیین شده از طرف پزشک خود را به طور منظم انجام دهید . به طور معمول فاصله ی زمانی یک ماه و نیم تا دو ماه را مابین دو جلسه در نظر خواهند گرفت .
مهم ترین ویژگی های انتخاب لیزر برای تنگ کردن واژن نسبت به سایر روش ها چیست ؟
مهم ترین ویژگی های انتخاب لیزر برای تنگ کردن واژن نسبت به سایر روش ها چیست ؟

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

چه افرادی نمی توانند از دستگاه لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟

استفاده از لیزر برای تنگ کردن واژن یکی از جدید ترین روش هایی است که به تازگی با کاهش محدودیت های روش های گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است . اما چه افرادی برای تنگ کردن واژن خود با لیزر مجاز نیستند ؟

چه افرادی نمی توانند از دستگاه لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟
چه افرادی نمی توانند از دستگاه لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟
  • افرادی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی هستند مجاز به استفاده از لیزر برای تنگ کردن واژن خود نمی باشد .
  • افرادی که به بیماری های موضعی نظیر انواع زگیل های تناسلی و . . . دچار هستند مجاز به استفاده از لیزر نمی باشند .
  • کسانی که پوست های بسیار حساس و نازک دارند یا مبتلا به بیماری های واگیر دار پوستی هستند باید بعد از رفع مشکل خود برای انجام جلسات لیزر اقدام کنند .
  • افرادی که داری مجاری ادراری تنگ هستند مناسب استفاده از لیزر نمی باشند .

  • اگر افتادگی واژن افراد قابل توجه و بسیار زیاد باشد لیزر بر روی آن ها تاثیر چندانی نخواهد گذاشت . لذا توصیه می شود قبل از افتادگی های شدید و گشاد شدن دهانه ی واژن نسبت به رفع و درمان این مشکل اقدام کنید .
  • بانوان باردار از جمله افرادی هستند که منع استفاده ی لیزر برای تنگ کردن واژن آنها توصیه شده است . اگرچه لیزر تاثیری بر روی جنین مادر نخواهد گذاشت و در هنگام زایمان ممکن است مادر با مشکل مواجه شود .
  • بانوان مجرد از جمله دیگر افرادی هستند که نمی توانند از لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند .
  • افرادی که مبتلا به بیماری های عفونی لگنی می باشند محدودیت استفاده از لیزر برای تنگ کردن واژن خود دارند .

در حال حاضر دو دستگاه در کشور وجود دارد که عمل لیزر برای تنگ کردن واژن را انجام می دهد . این دو دستگاه : دستگاه لیزر مونالیزا تاچ و دستگاه لیزر ژولیت می باشد که رایج ترین آن در بین کلینیک های درمانی در کشور دستگاه مونالیزا تاچ می باشد .

نکات لازم برای قبل و بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن خود با لیزر چه می باشد ؟

زمانی که شما تصمیم به مراجعه به کلینیک های زیبایی یا مطب های مورد نظر خود را گرفتید باید یک سری نکات و موارد را برای حصول نتیجه ی بهتر رعایت کنید . این موارد به شرح زیر می باشد :

نکات لازم برای قبل و بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن خود با لیزر چه می باشد ؟
نکات لازم برای قبل و بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن خود با لیزر چه می باشد ؟

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

نکات لازم برای قبل از انجام لیزر :

  • توصیه می شود روز نوبت خود برای لیزر حتما استحمام کرده و ناحیه ی تناسلی خود را عاری از هر گونه آلودگی ، کرم ها و لوسین های مختلف نگه دارید . در هنگام انجام لیزر باید واژن شما کاملا تمیز باشد .
  • برای درمان گشادی واژن خود به کمک واژن ، یکی از مواردی که باید رعایت شود ، نداشتن موی زائد بلند است . هم چنین توصیه می شود تا سه روز قبل از نوبت خود برای تنگ کردن واژن به وسیله ی لیزر ، ناحیه ی خود را اپیلاسیون ، شیو یا برنزه نکرده باشید .
نکات لازم برای قبل از انجام لیزر :
نکات لازم برای قبل از انجام لیزر :

نکات لازم برای بعد از انجام لیزر :

  • اگر در ناحیه ی خود ، درد یا تورم احساس می کنید ، کمپرس یخ می تواند بهترین گزینه برای کاهش ناراحتی شما باشد .
  • توصیه می شود که در روز ، دو یا سه مرتبه واژن خود را با سرم های استریل شسته و ضد عفونی کنید تا فرصت رشد میکروب در محیط تناسلی شما فراهم نشود .
  • تا زمانی که به طور کامل ناحیه ی شما بهبود پیدا نکرده است ، بعد از هر بار شست و شو ، ناحیه ی خود را با کرم ها و لوسیون های تجویز شده توسط پزشک خود ، مرطوب و چرب کنید .
نکات لازم برای بعد از انجام لیزر :
نکات لازم برای بعد از انجام لیزر :
  • توصیه می شود چندین روز بعد از انجام لیزر از بلند کردن و جا به جا کردن اشیا سنگین جدا خودداری کنید .

  • بهتر است بعد از لیزر از پوشیدن جوراب شلواری ، شلوار های تنگ و . . . خودداری کرده و 72 ساعت استراحت کنید . تا اثر لیزر بهتر بر روی بدن شما پدیدار شود .
  • برخی از پزشکان انجام رابطه ی جنسی تا یک ماه را مناسب نمی دانند اما برخی از آن ها تا 3 روز داشتن رابطه ی جنسی را منع می کنند . حتما بعد از انجام این عمل ، با پزشک خود در این زمینه صحبت های لازمه را داشته باشید .
  • استحمام با آب بسیار گرم یا نشستن در وان با آب داغ از مواردی است که به شدت تا یک ماه بعد از انجام لیزر منع شده است .
  • به شدت مراقب باشید که بعد از انجام لیزر ناحیه ی تناسلی شما دچار جراحت یا تحریک جنسی نشود .
  • از دیگر موارد که برای اثر بخشی بهتر لیزر توصیه می شود ، اجتناب از ورزش و فعالیت های شدید تا 10 روز بعد از انجام لیزر می باشد .

با توجه به موارد گفته شده در بالا ، اگر قصد شما رسیدن به حداکثر نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن است ، رعایت موارد بالا الزامی می باشد . در صورت عدم رعایت موارد فوق ، بر طبق زمانبندی گفته شده ، به نتیجه ی مد نظر خود دیر تر خواهید رسید .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

زمان انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر چه مقدار است ؟

قبل از انجام عمل لیزر حتما با پزشکان مختلف مشورت کنید و تمام جوانب این عمل را بسنجید . در ارتباط با نوع انجام لیزر ، شرح چگونگی عملکرد دستگاه ، نکات لازم برای جوابدهی حداکثر و . . . را از پزشک خود بپرسید .

به طور معمول انجام عمل تنگ کردن واژن با دستگاه های لیزر چیزی در حدود 15 تا 20 دقیقه  طول می کشد و نیاز به همراه ندارد . این عمل درد ندارد و به راحتی بدون هیچ گونه استرسی می توانید عمل خود را انجام دهید .

عملکرد دستگاه های لیزر برای تنگ کردن واژن چگونه است ؟

دستگاه های لیزر مناسب برای انجام تنگ کردن واژن شامل یک سطح صاف می باشند که تاثیر اصلی خود را بر روی دیواره های واژن و هم چنین بافت های آن می گذارد

در این عمل دستگاه لیزر را از طریق دهانه ی واژن داخل کرده و باعث تابیدن نور لیزر بر روی بافت ها و دهانه ی ناحیه تناسلی می شویم . این نور بر ساختار قسمت های مفید که وظیفه ی جوانسازی واژن را دارند ، تاثیر گذاشته و باعث تنگ شدن و رفع مشکلات موجود واژن می شود .

عملکرد دستگاه های لیزر برای تنگ کردن واژن چگونه است ؟
عملکرد دستگاه های لیزر برای تنگ کردن واژن چگونه است ؟

به طور خلاصه اگر بخواهیم مکانیزم این دستگاه را توضیح دهیم :

بعد از وارد کردن دستگاه لیزر به داخل واژن و چرخاندن آن یک بار به اندازه ی 360 درجه و بار دیگر به اندازه ی 90 درجه ، پرتو های آن را به بافت های مهم واژن ارسال می کنیم .

این کار باعث می شود که کلیه ی فیبر های کلاژن ها و دیگر موارد غشا ی واژن مجددا بازسازی شده و فعالیت خود را از نو شروع کنند .

اما اگر بخواهیم با جزئیات کامل عمل تنگ کردن واژن به وسیله ی لیزر را شرح دهیم :

در ابتدا قبل از انجام واژن و نوبت دهی یک معاینه ی کلی از واژن توسط پزشک مربوطه انجام می شود . این بررسی به این دلیل است که اطلاعات کلی در رابطه با بافت واژن و درجه ی گشادی و شل شدگی عضلات آن مشخص شده و درمان مناسب برای آن فرد تجویز شود .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

ضد عفونی کردن وسایل

بعد از آن نوبت به ضدعفونی کردن وسایل ، کارتج اولتراسوند و خود واژن شخص است که باید به خوبی و با دقت بسیار زیادی انجام پذیرد .

بر روی میله ای به اندازه ی 10 سانتی متر ، یک کارتیج 4.5 میلی متری قرار گرفته است که وارد به واژن می شود . این کارتیج وظیفه ی ارسال پرتو های التراسوند به بافت ها و نواحی داخلی واژن را به عهده دارد و با چرخیدن خود در زوایای 360 درجه این امواج را به عمیق ترین بافت های واژن ارسال می کنند .

زمانی که این مرحله طول می کشد چیزی در حدود 3 دقیقه است و به دلیل عمیق بودن این تابش ها فرد ممکن است کمی احساس سوزش در واژن خود کند .

بعد از انجام این مرحله ، دسته ی دستگاه 3 سانتی متر از واژن بیرون کشیده می شود و چرخش هایی با مدت زمان سه دقیقه توسط دستگاه انجام می گیرد .

در گام بعد دوباره 3 سانتی متر این دسته بیرون کشیده می شود ، و تابش های مختلف با زوایای 90 درجه و 360 درحه دوباره به واژن ارسال می شود . در این مرحله پرتو های التراسوند به مدت 3 دقیقه به دیواره ی واژن فرستاده می شود .

سرم های مغذی

بعد از اتمام این مراحل نوبت به وارد کردن سرم های مغذی پوست است . در این مرحله باید سرم های مغذی که باعث کلاژن سازی پوست و افزایش استحکام دیواره ی آن می شود را وارد واژن کرده تا جذب بافت های داخلی آن شود .

در صورت انجام این عمل در مراکز معتبر برای انجام لیزر بر روی هر فردی ، از پروب های مخصوص هر فرد استفاده می شود که از لحاظ بهداشتی کاملا مورد اعتماد می باشد .

لذا انتخاب یک کلینیک و مرکز معتبر باعث می شود به راحتی از شر هرگونه استرس و نگرانی در امان بمانید . در انتها کل زمان سپری شده برای این عمل ، حدود 20 دقیقه می باشد و تاثیرات بسیار زیادی تا 4 هفته بعد از انجام یک جلسه مشاهده می کنید .

وقتی شما بطور مداوم و منظم تمام جلسات لیزر را که پزشک شما مشخص کرده است ، انجام می دهید تا 2 سال نیازی به تمدید لیزر نیست و واژن شما حالت تحکیمی خود را حفظ می کند .

اما توصیه می شود که هر دو سال یک بار انجام این عمل را شارژ کرده تا احساس راحتی و اعتماد به نفس شما کمرنگ نشود .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

هزینه ی انجام تنگ کردن واژن به کمک لیزر در چه رنجی می باشد ؟

انجام تنگ کردن لیزر با روش های مختلف هزینه های مختلفی را شامل می شود . همانطور که در بالا اشاره شد ، روش های بسیاری وجود دارد که به کمک آن ها می توان مشکل گشادی واژن را رفع کرد .

اما مناسب ترین این روش ها با توجه به قیمت چیست ؟ انتخاب نوع روش کاملا سلیقه ای می باشد و هر فرد متناسب با نتیجه ی تحقیقات خود و شرایط بدنش تصمیم گیری می کند .

لیزر یکی از روش های بسیار مناسب برای انجام این عمل است که هم از لحاظ جواب گیری و هم قیمت برای اکثر افراد مناسب است .

نکات مهم در تعیین قیمت

قیمت انجام این عمل به تعداد جلسات مورد نیاز برای مراجعه ، هزینه ی خدماتی که کلینیک یا مراکز درمانی به مراجعه کننده می دهند ، نوع دستگاه لیزر ، هزینه ی مواد مغذی مصرفی و . . . بستگی دارد . تغییر این عوامل در مراکز درمانی مختلف باعث به وجود آمدن نوسان در این مورد می شود .

از طرفی هزینه ی انجام این عمل ها در ایران بسیار پایین تر از سایر کشور های آمریکایی و اروپایی می شود . از این رو بسیاری از کسانی که در کشور های خارجی ساکن هستند ترجیح می دهند که برای انجام عمل های جراحی زیبایی خود از جمله تنگ کردن واژن با لیزر ، به ایران مراجعه کرده و عمل خود را انجام دهند .

البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست بسیاری از کلینیک های درمانی در شروع برخی از جشنواره های خود تخفیف های شگفت انگیزی در راستای کاهش هزینه های خدمات این عمل ها می دهند

که برای افرادی که قصد انجام آن را دارند و به دلایل مسائل مالی نمی توانند عمل تنگ کردن واژن به کمک لیزر را انجام دهند ، بسیار فرصت مناسبی محسوب می شود . در هر صورت توصیه می شود این عمل را جدی گرفته تا از بروز مشکلات در آینده به راحتی جلوگیری کنید .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

خطرات احتمالی که بعد از عمل لیزر برای تنگ کردن واژن ممکن است برای فرد مراجعه کننده پیش آید شامل چه مواردی می شود ؟

واژن یک عضو مخاطی است که با گذشت زمان و کاهش تولید هورمون های زنانه بافت اولیه خود از دست می دهد و عمل کلاژن سازی در آن با مشکل مواجه می شود

این مشکلات باعث بروز ناراحتی های بسیاری هم در زندگی فردی یک زن و هم در زندگی مشترک زوج ها می شود . از این رو بسیاری از افراد بدون اطلاع از عوارض و خطرات ناشی از این عمل به زیر تیغ های جراحی رفته و بدن خود را به دست پزشکان مختلف می سپارند .

انجام عمل های جراحی برای تنگ کردن واژن ، به دلیل بیهوشی در طول این عمل و ایجاد زخم و بخیه و . . . ممکن است باعث عوارض بی شماری از جمله درد ، خون ریزی ، تورم ، عفونت های مختلف و سایر موارد دیگر  شود .

اما استفاده از لیزر برای انجام تنگ کردن واژن دیگر عوارض جراحی های مختلف را نداشته و فرد ممکن است بعد از عمل کمی دچار سوزش شود . اما به طور کلی عوارض احتمالی بعد از انجام لیزر برای تنگ کردن واژن به شرح زیر می باشد :

خطرات احتمالی که بعد از عمل لیزر برای تنگ کردن واژن ممکن است برای فرد مراجعه کننده پیش آید شامل چه مواردی می شود ؟
خطرات احتمالی که بعد از عمل لیزر برای تنگ کردن واژن ممکن است برای فرد مراجعه کننده پیش آید شامل چه مواردی می شود ؟

ممکن است باعث سوختگی شود .

اگر این عمل را در مراکز معتبر انجام ندهید ممکن است به انواع عفونت ها و بیماری های واگیر دار مبتلا شوید .

تا مدت یک ماه امکان برقرار کردن رابطه ی جنسی وجود ندارد و اگر اهل ورزش هستید باید تا حداقل یک هفته انجام ورزش را به تعویق بی اندازید .

انتخاب لیزر برای جوانسازی واژن یکی از بهترین روش هایی است که امروزه انجام می گیرد و با توجه به مزیت های گفته شده و قیمت بسیار به صرفه ی این روش ، می تواند بهترین تاثیر را بر روی بدن شما بگذارد .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

آیا بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن به کمک لیزر می توان باردار شد ؟

در گذشته هنگامی که عمل تنگ کردن واژن با کمک جراحی های مختلف و راه های دردناک انجام می شد، یک سری محدودیت ها برای بارداری به وجود می آمد و فرد نمی توانست به راحتی و در حالت طبیعی و ناخواسته باردار شود .

اما امروزه با به کار گیری تکنولوژی های پیشرفته دراین زمینه ، این مشکل را حل نموده و توانسته اند تمامی محدودیت های بارداری را بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن به کمک لیزر ، از بین ببرند .

این اتفاق در سال های 2009 تا 2012 رخ داد .

زمانی که پژوهشگران خارجی در صدد بر آمدند تا با ساخت دستگاهی عوارض انجام عمل های زیباسازی واژن را به حداقل برسانند .

لیزر با تابش پرتو های خود تنها با بافت های سطحی و مهم ، کاربردی ترین بافت ها را نشانه گرفته و در صدد ترمیم آن ها بر می آید . از این رو فرد به راحتی می تواند باردار شود و هیج مشکلی برای او پیش نخواهد آمد .

اما در صورتی که زایمان خود را به صورت طبیعی انجام دهد اثرات لیزر را تا حد زیادی از دست خواهد داد و برای تمدید مجدد آن باید تعداد جلسات انجام لیزر خود را دوباره تکرار کند .

آیا انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای فرد متقاضی دردناک است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر ، لیزر در داخل واژن هیچ گونه دردی برای فرد متقاضی نخواهد داشت . فقط ممکن است در همان ابتدای ورود دستگاه به داخل واژن فرد کمی حالت ترس و استرس داشته باشد و کمی سوزش در داخل واژن خود احساس کند .

انجام لیزر در لبه های بیرونی واژن اندکی دردناک است اما در حدی نیست که غیر قابل تحمل باشد . برای کنترل این درد می توان از پماد های بی حسی موضعی در فواصل زمانی قبل از انجام لیزر استفاده کرد .

آیا انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای فرد متقاضی دردناک است ؟
آیا انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای فرد متقاضی دردناک است ؟

یا هم چنین می توان از یخ برای بی حس کردن واژن و کاهش درد کمک بسیار زیادی برد . بطور کلی استفاده لیزر برای تنگ کردن واژن بسیار بسیار نسبت به سایر روش ها راحت تر است و فرد با تحمل دردی چیزی حدود یک دهم عمل های جراحی می تواند نتیجه ی دلخواه خود را مشاهده کند .

چه عواملی باعث تیرگی واژن می شود و آیا لیزر کردن واژن در تیره شدن آن نقش دارد ؟

تیرگی از جمله مواردی است که می توان برای واژن ناخوشایند دانست . عواملی هم چون : بالا رفتن سن ، استفاده از ژیلت و شیو کردن به روش های نامناسب ، استفاده از لباس های نامناسب و ایجاد اصطکاک به صورت مداوم ، ژنتیک خانوادگی ، چاق شدن و لاغر شدن و . . . از جمله مواردی است که باعث تیرگی واژن می شوند . اما آیا لیزر باعث تیرگی می شود ؟ خیر . نه تنها لیزر باعث تیرگی واژن شما نخواهد شد ، بلکه باعث رفع کبودی ها و تیرگی های پوست واژن شما نیز شده و آن را روشن می کند .

چه عواملی باعث تیرگی واژن می شود و آیا لیزر کردن واژن در تیره شدن آن نقش دارد ؟
چه عواملی باعث تیرگی واژن می شود و آیا لیزر کردن واژن در تیره شدن آن نقش دارد ؟

شما می توانید در یک جلسه هم عمل تنگ کردن واژن خود را انجام دهید و هم عمل روشن سازی آن را . چون انجام این عمل ها به کمک لیزر هیچ گونه درد و دوره ی نقاهتی ندارد ، می تواند همزمان انجام گیرد و بسیار برای بانوان این مزیت ، یک مزیت مهم شناخته می شود .

البته برای رفع تیرگی می توان از روش های سنتی دیگر نظیر کرم های لایه بردار و روشن کننده ، استفاده از مواد ترکیبی و شیمیایی ، استفاده از ویتامین ای و . . . سایر روش ها نیز بهره برد . اما این روش ها به زمان بیشتری برای رسیدن به تاثیر دلخواه شما احتیاج خواهند داشت .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

معاینات لگنی لازم برای قبل از انجام لیزر چیست ؟

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از انجام هر گونه روشی برای تنگ کردن واژن توسط پزشک متخصص صورت می گیرد ، معاینه ی کامل ناحیه ی لگنی فرد مراجعه کننده است . این مراحل باید به دقت صورت گیرد و مطابق با شرایط کلی بدن فرد ، درمان انجام گیرد . این روند به شرح زیر می باشد :

معاینات لگنی لازم برای قبل از انجام لیزر چیست ؟
معاینات لگنی لازم برای قبل از انجام لیزر چیست ؟

برای ممانعت از ، ازجا پریدن بیمار ، باید ورودی واژن را ریلکس کرد تا استرس و اضطراب و هم چنین خجالت فرد را به حداقل رساند . سپس اسپکولوم سرویکس را وارد واژن کرده و تمام جهات و اطراف واژن را به خوبی و با دقت بسیار زیاد مورد ارزیابی قرار می دهیم .

برای اطمینان از وجود یا عدم وجود ضایعات مهم مانند زگیل های تناسلی و دیگر موارد مخفی ، در این مرحله باید وقت زیادی صرف کرد و با دقت خاص محیط بررسی شود .

بیوپسی

در صورتی که هر گونه ضایعه در محیط مشاهده شود باید حتما آن ضایعه بیوپسی شود . هر نوع بیماری که واگیر دار است و شرایط آن خاص می باشد باید توسط مراز درمانی شناخته شده و بعد نسبت به ادامه ی روند درمان تصمیم گیری شود .

در گام دوم بعد از خروج اسپکواوم از واژن ، باید عمل لمس لگن صورت گیرد . بدین منظور دکتر با دستگاه بر دست خود و مالیدن ژل بر روی آن ، به آرامی دو انگشت خودش را به داخل واژن فرو می کند .

اصولا پزشکان با دست راست خود وارد واژن شده و دست چپ خود را بر روی شکم فرد بیمار قرار می دهند تا با ایجاد فشار بر روی قسمت های لنگی ، کنترل های لازمه در این زمینه را انجام دهند .

زمانی که بیمار درد لگنی داشته باشد برای معاینه ی آن ها بررسی لگنی عملکردی توصیه می شود . بدین طریق که تمامی اعضای لگن از جمله کف لگن ، مثانه فرد ، رکتوم و . . . به ترتیب لمس شده و اسپاسم های طبیعی آن ها را مورد ارزیابی قرار می دهند .

شما در حال مطالعه مقاله تنگ کردن واژن با لیزر هستید

نکته

حتما باید دقت داشت که واژن فرد ، فورنیکس ها و سرویکس ها به خوبی به لحاظ ابتلا به توده یا ضایعات پوستی لمس شوند . برای این کار پزشک باید یک یا دو انگشت خود را در فورنیکس های خلفی آرام آرام وارد کرده و رحم فرد را که بالا تر از سطح پوبیس او قرار دارد ، لمس کند .

به کمک این روش از تحرک ، شکل ، سایز ، حدود و موقعیت رحم اطلاع پیدا می کند . در طول روند معاینات لگنی باید از بیمار درخواست شود که به محض داشتن درد شدید با ایجاد حرکت یا تغییر در چهره ی خود به پزشک آن را اطلاع دهد .

نکته
نکته

در تمام طول انجام این فرایند پزشک باید کلیه مراحل را برای بیمار توضیح دهد و از او بخواهد که عضلات خود را شل کند . استفاده از ژل های موضعی بی حس کننده مانند لیدوکائین در این زمینه بی تاثیر نیست .

باید توضیحات کلی در ارتباط با پرده ی هایمن به بیمار ارائه شود که فرد متوجه شود این معاینات اثری بر روی باکرگی او نخواهد گذاشت و هم چنین سایر توضیحات لازم در ارتباط با نحوه ی معاینه ، نحوه ی انجام عمل تنگ کردن واژن به کمک لیزر و سایر موارد دیگر که بیمار متعجب نشود و با اطلاعات کاملی این عمل را انجام دهد .

چه زمانی بعد از گذشتن زمان قاعدگی بانوان برای تنگ کردن واژن به کمک لیزر مناسب است ؟

مراجعین برای انجام عمل تنگ کردن ، اصولا بانوان با سن و سال بالا هستند که به دلیل یائسگی و عدم تولید هورمون های استروژن و پروژسترون مانند قبل در بدنشان ، دچار پیری و افتادگی واژن می شوند . این افراد مشکل قاعدگی ندارند و هر زمان که اراده کنند می توانند برای انجام این عمل اقدام کنند .

اما اگر به دلایل دیگر بانوان قبل از انجام رسیدن به زمان یائسگی خود دچار گشادی دهانه ی واژن خود شدند ، فاصله ی 3 تا 5 روز بعد از پاک شدن کامل پریودی  و در هفته ی اول پاک شدن فرد ، بهترین زمان برای انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر می باشد .

چه زمانی بعد از گذشتن زمان قاعدگی بانوان برای تنگ کردن واژن به کمک لیزر مناسب است ؟
چه زمانی بعد از گذشتن زمان قاعدگی بانوان برای تنگ کردن واژن به کمک لیزر مناسب است ؟

آیا برای درمان گشادی واژن با کمک لیزر نیاز به مصرف داروی خاصی در قبل و بعد از انجام آن است ؟

به صورت کلی و برای یک فرد عادی بدون هیچ مشکل قابل توجه ای ، خیر . نیاز به هیچ گونه دارو نیست و فرد می تواند تنها جلسات لیزر خود را انجام دهد .

اما اگر فرد مبتلا به بیماری یا مشکل خاصی باشد که مجاز به انجام لیزر نباشد ، باید با مصرف دارو به بهبودی کامل رسیده و بعد از آن اقدام به انجام لیزر کند .

آیا برای درمان گشادی واژن با کمک لیزر نیاز به مصرف داروی خاصی در قبل و بعد از انجام آن است ؟
آیا برای درمان گشادی واژن با کمک لیزر نیاز به مصرف داروی خاصی در قبل و بعد از انجام آن است ؟

درمان گشادی واژن به کمک لیزر و جراحی را به طور کامل مقایسه کنید ؟

تا همین لحظه ، محققان نتوانسته اند یک روش دائمی برای تنگ کردن دهانه ی واژن پیدا کنند . چرا که گشادی واژن زمینه ای فیزیولوژیکی دارد و انجام راه های مذکور تنها برای پیشگیری از پیشرفت آن می باشد .

زمانی که فرد برای درمان گشاد شدگی واژن خود به روش هایی هم چون جراحی روی می آورد ، متاسفانه نه تنها مشکلش حل نمی شود بلکه در دراز مدت شاهد برگشت و گشاد شدگی بیش از حالت اولیه آن نیز هستیم .

چرا که بافت واژن خود به خود بعد از گذشت زمان شل می شود و رفتن به زیر تیغ جراحی و تحمل درد های شدید بعد از انجام عمل واقعا امری بیهوده در مقابل استفاده از لیزر به حساب می آید .

درمان گشادی واژن به کمک لیزر و جراحی را به طور کامل مقایسه کنید ؟
درمان گشادی واژن به کمک لیزر و جراحی را به طور کامل مقایسه کنید ؟

مزیت مهم استفاده از لیزر

هرچند ممکن است بعضی افراد در ماه های اولیه بعد از جراحی به نتیجه ی خوبی رسیده باشند ، اما به دلیل اینکه در طی روند جراحی ، قسمت از بافت واژن برداشته شده و قسمتی از بافت اصلی آن حذف می شود ، محدودیت هایی را برای بارداری ، ارتباط جنسی بی دغدغه و هم چنین زایمان به وجود خواهد آورد . اما در هنگام استفاده از لیزر شاهد چنین مواردی نخواهیم بود .

مزیت مهم استفاده از لیزر
مزیت مهم استفاده از لیزر

افرادی که عمل های جراحی را برای درمان گشادی واژن خود انتخاب می کنند ، در آینده به هنگام زایمان طبیعی با مشکلات جدی مواجه خواهند شد .

در جراحی واژن ، روند به این صورت است که ورودی واژن را تنگ کرده و به بقیه ی بافت های آن دست نمی زنند . این کار باعث شده در هنگام برقراری ارتباط جنسی فرد دچار درد شده و انجام آن را با مشکل مواجه کند .

اما در انجام این درمان با کمک دستگاه های لیزر ، ورودی واژن بدون تغییر باقی می ماند و تنها تنگ شدن واژن در عمق آن صورت می پذیرد . لذا فرد نه برای بارداری و زایمان با مشکل مواجه می شود و نه در مواقع برقراری رابطه ی جنسی .

آیا افرادی که رحم خود را برداشته اند نیز می توانند از لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله ، چرا که لیزر فقط و فقط در محدوده ی واژن انجام می گیرد و ربطی به بود یا نبودن رحم در بدن فرد نخواهد داشت .

آیا افرادی که رحم خود را برداشته اند نیز می توانند از لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟
آیا افرادی که رحم خود را برداشته اند نیز می توانند از لیزر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند ؟

و در انتها سخن پایانی :

با توجه به نکات گفته شده در بالا و بررسی تمامی جوانب مربوط به این عمل ، می توان اظهار کرد که یکی از مفید ترین و جامع ترین روش هایی که باعث راحتی شما و افزایش اعتماد به نفس شما می شود ، استفاده از لیزر در جهت تنگ شدن واژن می باشد .

و در انتها سخن پایانی :
و در انتها سخن پایانی :

از لحاظ روانشناسی افرادی که در زندگی خود موفق هستند که رابطه ی جنسی سالم و جذابی داشته باشند . زمانی که یک خانم پا به سنین میانسالی می گذارد و رفته رفته بافت های بدنش استحکام اولیه خود را از دست می دهند ، اعتماد به نفس او نیز از بین می رود و دیگر مانند قبل نه تنها رابطه ی جنسی خوبی نمی تواند بر قرار کند ، بلکه به گرفتاری های مختلفی دچار می شود .

امروزه با کمک این دستگاه ها ، مشکل بانوان به آسانی حل شده و می توانند با هزینه های بسیار پایین و تحمل درد و ناراحتی بسیار کم ، دوباره شادی را به زندگی خود باز گردانند . از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بوده اید ، بسیار بسیار متشکریم .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید