میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تفاوت لیزر کندلا و آپوجی
تفاوت لیزر کندلا و آپوجی

لیست موضوعات

تفاوت لیزر کندلا و آپوجی

معمولا کسانی که قصد انجام لیزر را دارند، می خواهند اطلاعاتی پیرامون تفاوت لیزر کندلا و آپوجی کسب کنند. چرا که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزرها، امری بسیار رایج است که به کسب اطلاعات و آگاهی بالا نیاز دارد.

با گذشت زمان دستگاه های جدیدتری در زمینه لیزر موهای بدن ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فردی دارند. در این مقاله به مهمترین تفاوت های بین دو دستگاه لیزر نامبرده می پردازیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

لیزر کندلا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

لیزر آپوچی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چه تفاوت هایی بین لیزرهای کندلا و آپوچی وجود دارد؟

برای لیزر، کندلا را انتخاب کنیم یا آپوچی؟

تفاوت لیزر کندلا و آپوجی
تفاوت لیزر کندلا و آپوجی

لیزر کندلا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از آن که به تفاوت های این دو دستگاه بپردازیم، ابتدا ویژگی های دستگاه های کندلا و آپوچی را به طور جداگانه بررسی می کنیم. لیزر کندلا از بهترین و جددیترین دستگاه ها در زمینه لیزر است. این لیزر بدون ایجاد درد و با سرعت بالا موهای بدن را در مدت زمان کوتاهی از بین می برد.

با توجه به قدرت بالای این دستگاه، می توانید در تعداد جلسات کمتر، موهای زائد را از بین ببرید. معمولا با استفاده از دستگاه کندلا، تعداد جلسات شما در مقایسه با سایر دستگاه ها به نصف می رسد. ویژگی مهمتری نیز که این دستگاه دارد، این است که محدودیتی در رنگ پوست و موی افراد برای لیزر وجود ندارد؛

چرا که همان طور که می دانید، افرادی که پوست روشن با موهای بور دارند، نمی توانند پاسخ مناسبی از دستگاه های لیزر قدیمی بگیرند؛ اما لیزر کندلا این مشکل را حل کرده است. طول موج و انرژی دستگاه نیز با توجه به رنگ پوست و نوع موها قابل تنظیم است.

لیزر آپوچی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه آپوچی نیز یکی از دستگاه های جدید در زمینه لیزر موهای زائد است. این دستگاه برای تنظیم میزان طول موج و انرژی، به یک متخصص خبره نیاز دارد. چرا که هر بیمار باید دقیقا مطابق با شرایط خود از این دستگاه استفاده کند و گرنه لیزر نمی تواند تاثیر مناسبی بر موهای بیمار داشته باشد.

این دستگاه نیز مانند کندلا سرعت بالایی دارد که باعث می شود شما در مدت زمانی کمتر از یک ساعت کل بدن خود را لیزر کنید. درد ناشی از انجام لیزر با دستگاه آپوچی نیز بسیار اندک است. جالب است بدانید که دستگاه های آپوچی نیز می توانند موهای بور را از بین ببرند.

لیزر آپوچی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
لیزر آپوچی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چه تفاوت هایی بین لیزرهای کندلا و آپوچی وجود دارد؟

یکی از تفاوت های اصلی که بین لیزر کندلا و آپوچی وجود دارد، در کاربری این دستگاه ها است. دستگاه کندلا به شکل راحت تری کنترل  می شود که کار اپراتور را بسیار ساده می کند. معمولا تعداد جلسات لیزر با استفاده از کندلا مدت زمان کمتری طول می کشد چرا که لیزر کندلا می تواند تا نیمی از موها را در همان جلسه اول از بین ببرد.

سایر ویژگی های این دو دستگاه تقریبا مشابه یکدیگر است. هر دوی این دستگاه ها از فناوری های جدید استفاده می کنند که سرعت و تاثیرگذاری آن ها را افزایش می دهد.

چه تفاوت هایی بین لیزرهای کندلا و آپوچی وجود دارد؟
چه تفاوت هایی بین لیزرهای کندلا و آپوچی وجود دارد؟

برای لیزر، کندلا را انتخاب کنیم یا آپوچی؟

همان طور که گفتیم، این لیزرها از نظر نوع عملکرد بسیار با یکدیگر شباهت دارند. پزشک می تواند در هر دوی این دستگاه ها طول موج و شدت انرژی را تغییر داده و متناسب با پوست بیمار خود مورد استفاده قرار دهد. درد کم، تعداد جلسات کوتاه و تاثیرگذاری بر روی موهای نازک نیز از جمله ویژگی های مشترک هر دوی این دستگاه ها است.

اما اگر به دنبال تعداد جلسات کمتری هستید، احتمالا لیزر کندلا برای شما مناسب تر است؛ هر چند که باید توجه داشته باشید که در لیزر کندلا نیز اگر خواهان تاثیر بر روی موها نازک و کمرنگ هستید، باید تعداد جلسات خود را افزایش دهید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید