میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بوتاکس نورونوکس چیست
بوتاکس نورونوکس چیست

لیست موضوعات

بوتاکس نورونوکس چیست

این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید تا بدانید که بوتاکس نورونوکس چیست. همراه شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

بوتاکس نورونوکس چیست
بوتاکس نورونوکس چیست

تمایل کششی و روحی انسان ها به زیبایی کاملا طبیعی است اما به شرطی که در آن افراط نباشد. زیبایی یکی از صفات خداوند است و خدا هم زیبایی را دوست دارد. البته به شرطی که کارهای نادرستی برای رسیدن به زیبایی انجام نشود. در این مطلب به بررسی بوتاکس نورونوکس خواهیم پرداخت.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

چرا باید از بوتاکس استفاده کنید؟

آیا استفاده از بوتاکس نورونوکس بهتر است یا جراحی صورت؟

بوتاکس نورونوکس چیست؟

بهترین سن برای استفاده از بوتاکس نورونوکس چیست؟

مهم ترین مزیت بوتاکس نورونوکس چیست؟

نکات مهم برای استفاده از بوتاکس نورونوکس چیست؟

نکات مراقبتی بعد از بوتاکس نورونوکس چیست؟

 

میل به زیبایی

همیشه میل به زیبایی یکی از دغدغه های انسان ها است. اما امروزه این میل بیشتر از قبل افزایش یافته است. حتی در سال های اخیر ما تغییرات هنجارهای زیبایی شناختی را در جوامع مختلف دیده ایم.

برخی از کشورها فرهنگ بیشتری دارند و به همین علت از این لحاظ وضع بهتری دارند. اما متاسفانه در کشورهای زیادی اتفاقات نه چندان مناسبی برای مقوله زیبایی انجام می شود. متاسفانه تحلیل گران و جامعه شناسان زیادی اعلام کرده اند که این مشکلات تا حدودی در کشور ما هم وجود دارد.

در حقیقت کشور ایران از لحاظ تعداد جراحی های زیبایی جزو چند کشور اول دنیا به حساب می آید. در هر سال تقریبا 15 هزار جراحی بینی در دنیا انجام می شود که این مقدار در مقایسه با سایر کشورها کمی زیاد است. یعنی ایران جزو 10 کشور برتر دنیا از لحاظ تعداد عمل جراحی است.

البته که این آمار بیشتر در مورد خانم است. اما مردهایی نیز وجود دارند که مبلغ های زیاد ی را صرف عمل زیبایی و مصرف داروهای بدنسازی می کنند. سازمان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی بهداشتی، آماری منتشر کرده است که طبق آن، کشور ایران در منطقه خاورمیانه دومین کشور از لحاظ مصرف لوازم آرایشی بهداشتی است.

میل به زیبایی
میل به زیبایی

عقیده روانشناسان

طبق گفته روانشناسان، مقداری از تمایل های زیبایی در جامعه به خاطر مشکلات پیرامون است. یعنی در زندگی همه کاستی هایی وجود دارد که سبب می شود اعتماد به نفس انسان ها تا حد زیاد کاهش پیدا کند. زمانی که اعتماد به نفس انسان ها کم می شود، انگیزه بیشتری برای مدگرایی پیدا می کنند.

در واقع آن ها تصور می کنند که اگر کارهای این چنینی را انجام دهند، در جامعه بیشتر مورد پذیرش قرار می گیرند. افزایش زیبایی می تواند کمبودهای دیگر را جبران کند.

البته که این جمله مورد تایید روانشناسان و جامع شناسان نیست. اما انسان هایی که در زندگی کمبودهایی از لحاظ عاطفی دارند، چنین اعتقادی دارند. متاسفانه هر ساله جوانان زیادی دست به تغییرات افراطی در بدن خود می زنند. در مطلب بوتاکس نورونوکس چیست، به برخی موارد خواهیم پرداخت.

زیبایی بیشتر

البته تمایل کششی و روحی انسان ها به زیبایی کاملا طبیعی است اما به شرطی که در آن افراط نباشد. زیبایی یکی از صفات خداوند است و خدا هم زیبایی را دوست دارد.

البته به شرطی که کارهای نادرستی برای رسیدن به زیبایی انجام نشود. تعداد زیادی از خانم ها زیبایی را در استفاده از لوازم آرایشی می دانند و بدون استفاده از این مواد در جامعه و یا حتی جمع های خانوادگی حضور پیدا نمی کنند.

این افراد همواره در حال استفاده از لوازم آرایشی هستند و صرفا به زیبا تر شدن توجه می کنند. اما آن ها با انجام چندین کارهایی بیشتر به پوست و موی خویش آسیب وارد می کنند.

چرا که اگر وقت و پولی که صرف استفاده از مواد آرایشی می کردند را به استفاده از محصولات بهداشتی مانند استفاده از لایه بردارهای پوست و اسکراب ها و کرم های نرم کننده و شفاف کننده پوست می کردند، نتیجه بهتری هم می دیدند.

برای رسیدن به زیبایی حتما نباید از مواد و لوازم گران قیمت استفاده کرد

برای رسیدن به زیبایی حتما نباید از مواد و لوازم گران قیمت استفاده کرد. زیرا مواد مناسب و در دسترس زیادی وجود دارند که می توانند به زیبایی پوست و مو کمک کنند. بدون این که ضرری را برای پوست و مو ایجاد کنند. اگر می خواهید بدانید که بوتاکس نورونوکس چیست، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

برای رسیدن به زیبایی حتما نباید از مواد و لوازم گران قیمت استفاده کرد
برای رسیدن به زیبایی حتما نباید از مواد و لوازم گران قیمت استفاده کرد

همواره انسان ها عمل های زیبایی را برای زیبا تر شدن انجام می دهند. تزریق بوتاکس نورونوکس یکی از عمل هایی است که برای زیبایی انجام می شود. به همین علت ما در این متن به بررسی بوتاکس نورونوکس چیست خواهیم پرداخت.

این بوتاکس تاثیر زیادی روی چهره انسان ها دارد. اگر تا آخر این مطالب همراه ما باشید، علاوه بر این که با عمل های زیبایی آشنا می شوید، می توانید اطلاعات مناسبی در مورد بوتاکس نورونوکس به دست بیاورید. پیش از پرداختن به این که بوتاکس نورونوکس چیست، به انواع عمل های زیبایی خواهیم پرداخت.

انواع جراحی های زیبایی

به طور کلی جراحی های زیبایی به چند دسته زیر تقسیم بندی می شوند.

دسته اول جراحی هایی هستند که در صورت انجام می شوند.

دسته دوم جراحی هایی هستند که برای زیبایی چهره مورد استفاده قرار می گیرند.

لیپوساکشن:

در عمل لیپوساکشن، چربی های موضعی بدن حذف و برداشته می شوند. بعضی از چربی های بدن با ورزش کردن و یا رژیم گرفتن از بین نمی روند. به همین علت باید برای از بین بردن آن ها از از عمل لیپوساکشن کمک گرفت.

به طور کلی لیپوساکشن برای پشت بازوها و ران ها و چربی های شکم مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت های بدن، تراکم چربی بسیار زیاد است. یکی از شرایط اولیه برای انجام عمل لیپوساکشن داشتن پوستی نازک است. اگر پوست شما انعطاف پذیر و نازک باشد، عمل لیپوساکشن بهتر انجام می شود.

انسان هایی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند، نمی توانند به کمک این عمل وزن خود را کاهش دهند. همچنین انسان هایی که بیماری قلبی و عروقی دارند و نیز افرادی که از مشکلات انعقاد خون رنج می برند، نمی توانند از این روش استفاده کنند.

لیپولیز:

لیپولیز برای تجزیه سلول های چربی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع به کمک این روش، بدون جراحی می توان اضافه وزن را از بین برد.

در واقع به کمک این روش چربی های اضافی بدن و دیگر چربی ها از بدن خارج می شوند و در روش لیپولیز، افرادی که ضخامت چربی بین 1 تا 3 میلی متر در زیر پوست دارند و همچنین افرادی که دارای افتادگی پوست نیستند، همین طور افرادی که دیابت دارند و از اضافه وزن زیاد رنج نمی برند، روش بسیار مناسبی است. افرادی که دارای اضافه وزن مفرط هستند، معمولا هم پوست بسیار شلی دارند و هم به سلولیت مبتلا هستند.

متاسفانه افرادی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند، به بیماری های قلبی و ریوی و کبدی هم مبتلا می شوند. به همین علت این افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند.

لیپولیز:
لیپولیز:

جراحی های زیبایی صورت

ما در قسمت قبلی از مطلب بوتاکس نورونوکس چیست، به انواع جراحی هایی که به کاهش وزن کمک می کنند، پرداختیم. در ادامه ی این مطالب، ضمن آشنایی با بوتاکس نورونوکس، به جراحی های زیبایی صورت خواهیم پرداخت.

تزریق چربی:

یکی از خواسته های هر انسانی داشتن صورتی صاف و بدون چین و چروک است. به همین علت انسان ها پس از این که به سن خاصی رسیدند، کارهای زیادی را انجام می دهند تا پوست صافی داشته باشند. یکی از راه هایی که می تواند چین و چروک های روی پوست بدن را از بین ببرد، تزریق چربی است.

استفاده از چربی برای برطرف کردن چین و چروک روی پوست می تواند روش مناسبی باشد. در واقع برای از بین بردن خطوط زیر چشم و همچنین گونه ها و و خط خنده و شقیقه می توان از این ماده استفاده کرد. افرادی هم که قصد  برجسته کردن پشت چشم لب ها و گونه ها را دارند، می توانند از چربی استفاده کنند.

استفاده از پروتز:

پروتز یکی دیگر از روش هایی است که برای زیبایی صورت به کار برده می شود. در واقع به کمک این ماده می توان فرورفتگی های صورت را از بین برد. معمولا از پروتز در محل هایی مانند لب و گونه و چانه و باسن استفاده می شود.

استفاده از این ماده فقط برای برجسته سازی است. به طور مثال به کمک پروتز می توان گونه های کوچک و یا فرو رفته را زیبا ساخت. با تزریق کردن ژل می توان این برجستگی را ایجاد کرد. ممکن است این روش برای برخی از افراد مناسب نباشد. در واقع اگر فردی به این ماده حساسیت داشته باشد، باید جراحی شود. در این صورت پوست بخیه می شود.

تزریق بوتاکس:

هدف اصلی از نوشتن این متن به این موارد مربوط می شود. ما در این مطلب به بوتاکس نورونوکس چیست می پردازیم و در واقع نورونوکس نوعی از این بوتاکس ها است.

افرادی که قصد دارند تا چین و چروک های روی پوست خود را از بین ببرند، باید از این ماده استفاده کنند. همچنین به کمک این ماده می توان فاصله بین چشم ها و ابروها را افزایش داد. در واقع بوتاکس می تواند سبب کشیدگی پوست گردد.

تزریق بوتاکس:
تزریق بوتاکس:

جراحی زیبایی اجزای ‌صورت

همان طور که در قسمت های قبلی مطلب  بوتاکس نورونوکس چیست گفتیم، بیشتر انسان ها به انجام عمل های زیبایی زیادی علاقه دارند. در بین عمل های مختلف زیبایی، برخی محبوبیت بیشتری دارند که در این قسمت از مطلب  بوتاکس نورونوکس چیست، به آن ها خواهیم پرداخت.

جراحی زیبایی بینی:

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است.

جراحی زیبایی پلک:

جراحی زیبایی پلک علاوه بر این که مشکل افتادگی پلک ها را درمان می کند، می تواند حالت خستگی را از بین ببرد و همچنین چهره را بشاش تر کند.

لیزر پوست:

یکی دیگر از عمل های رایج و متداول در بین مردم، لیزر پوست است.

بوتاکس:

به این علت در این متن به بررسی بوتاکس نورونوکس چیست پرداختیم که این ماده طرفداران زیادی دارد. استفاده از بوتاکس در بین مردم بسیار رایج است. پس تا آخر این مطالب همراه ما باشید تا به خوبی متوجه شوید که بوتاکس نورونوکس چیست.

بوتاکس نورونوکس چیست؟

بوتاکس ها تاثیر زیادی روی زیبایی پوست دارند. متاسفانه عده ای تصور می کنند که بوتاکس ها انتخاب مناسبی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی صورت نیستند.

اما در واقع این روش می تواند بسیار اثر بخش باشد. از آن جایی که این ماده روی پوست تاثیر مثبتی می گذارد، تصمیم گرفتیم تا در این متن به سوال بوتاکس نورونوکس چیست، بپردازیم. همه ساله انسان ها روش های مختلفی را برای افزایش زیبایی امتحان می کنند.

اما متاسفانه نتیجه دلخواه خویش را دریافت نمی کنند. در بین این افراد، تعداد زیادی وجود دارند که نه تنها به نتیجه مورد نظر نرسیدند، بلکه مشکلات زیادی را هم تجربه کرده اند.

زیبایی امر مهمی است

به هر حال زیبایی امر مهمی است. به همین علت اگر برای رسیدن به زیبایی از روش های درست کمک نگیرید، هم به زیبایی مورد نظر نمی رسید و هم ضرر و زیان زیادی را به خود وارد می کنید.

پس قبل از هر چیزی باید از مطمئن بودن روش انتخابی اطمینان خاطر داشته باشید. همان طور که در ابتدای این مطلب گفتیم، عمل های زیادی برای زیبایی انجام می شود.

توصیه ما به شما استفاده از تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک های روی صورت است. البته دقت کنید که بوتاکس های زیادی وجود دارند اما نباید از همه آن ها استفاده کرد. همان طور که می دانید، در این متن به بررسی بوتاکس نورونوکس چیست خواهیم پرداخت.

در واقع هدف اصلی ما از پرداختن به بوتاکس نورونوکس این است که بتوانید بهترین بوتاکس را تشخیص دهید و از آن بهره ببرید. اگر تا آخر این مطالب همراه ما باشید، علاوه بر این که به خوبی با بوتاکس نورونوکس چیست آشنا می شوید، می توانید اطلاعات مناسبی برای انجام تزریق بوتاکس به دست بیاورید.

آشنایی با بوتاکس نورونوکس

بوتاکس نورونوکس یکی از انواع بوتاکس ها است. زمانی که با بوتاکس نورونوکس به خوبی آشنا شوید، می توانید از مزایای این ماده آگاه شوید. بوتاکس نورونوکس در کشور کره جنوبی ساخته می شود. این محصول در شرکت مدی تکس تولید می شود.

در سال 2006  این شرکت توانست مجوز fda را در کشور کره کسب کند. همچنین این شرکت در سال 1390 موفق شد تا رضایت وزارت بهداشت ایران را کسب کند. نوروسک در واقع سم بوتولینیوم کلستریدیوم نوع a است.

این بوتاکس از موادی به دست می آید که به عضله ها تزریق می شوند. افرادی که تمایل دارند تا افتادگی های پوست شان را برطرف کنند، از این ژل استفاده می کنند.

با آزمایش هایی که انجام شده است، محققان به این نتیجه رسیده اند که این ماده می تواند برای درمان خطوط اخم و افتادگی پلک و همچنین درمان چین و چروک مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین این نوع بوتاکس می تواند سردردهای میگرنی را از بین ببرد و همین طور انقباض های عضلانی ناخواسته را بهبود ببخشد.

درمان بلفارواسپاسم و دندان قروچه

برای درمان بلفارواسپاسم و دندان قروچه و همچنین استرابیسم و دیستونی نیز موثر واقع می شود. به دلیل خاصیت های این نوع بوتاکس است که در این متن به بررسی بوتاکس نورونوکس چیست پرداخته ایم.

زمانی که از این نوع بوتاکس استفاده می شود، امکان حرکت عضلانی از بین برده می شود. به  همین علت می تواند چین و چروک های صورت را از بین ببرد. زمانی که از ژل بوتاکس نورونوکس استفاده می شود، با کاهش افتادگی ها و چین و چروک های صورت سبب جوانسازی پوست می شود و به همین علت استفاده از آن تاثیر زیادی روی زیبایی می گذارد.

شرکت مدی تکس اعتقاد دارد که میزان اثرگذاری این ماده یعنی نورونوکس از بوتاکس آلرگان آمریکایی هم بیشتر است. به همین علت 50 کشور در سراسر دنیا نمایندگی هایی را برای خرید و فروش نوروسک دایر کرده اند.

اگر بخواهیم مهمترین کاربرد این نوع بوتاکس را به شما بگوییم، قطعا فلج کردن عضلات را نام می بریم. در واقع به کمک تزریق نورونوکس می توانید عضلات اخم را فلج کنید و همچنین چین و چروک ها را از بین ببرید. اگر به دنبال توضیحات بیشتری در مورد بوتاکس نورونوکس چیست هستید، تا آخر این مطالب همراه ما باشید.

درمان بلفارواسپاسم و دندان قروچه
درمان بلفارواسپاسم و دندان قروچه

چین و چروک

حتما شما هم اطراف خود اشخاصی را دیده اید که هنگامی که لبخند می زنند، در اطراف چشم های ایشان چین و چروک هایی می افتد. این افراد برای برطرف کردن مشکل خود باید قبل از هر چیزی با بوتاکس نورونوکس آشَنا باشند و پس از آن برای استفاده از آن وارد اقدام شوند.

همچنین ممکن است افرادی را دیده باشید که روی پیشانی آن ها خط هایی وجود دارد. این افراد هم باید با بوتاکس نورونوکس آشنا شوند و با استفاده از آن صورت خود را جوان تر کنند. همچنین افرادی وجود دارند که در کنار لب های خود خط هایی وجود دارد.

به اصطلاح به این خط ها خط لبخند گفته می شود. این افراد هم باید با بوتاکس نورونوکس آشنا شوند و به کمک آن پوست خود را جوانسازی کنند.

زمانی که از این نوع بوتاکس استفاده می شود، تقریبا به مدت 6 ماه عضلات ریلکس می شوند. به همین علت چین و چروک آن ها برطرف می شود. اگر پس از این مدت چین و چروک های پوست برگشت، می توانید مجددا آن را تزریق کنید.

تنها یک بوتاکس خوب نمی تواند اثر گذار باشد

اما توجه داشته باشید که تنها یک بوتاکس خوب نمی تواند اثر گذار باشد و فردی که این بوتاکس را برای شما تزریق می کند نیز مهم است. بهتر است که تزریق بوتاکس را به کسی بسپارید که تجربه و مهارت کافی را دارد.

متاسفانه  افرادی وجود دارند که بوتاکس را توسط انسان های نا وارد انجام می دهند و پس از آن از نوع و برند بوتاکس ابراز نارضایتی می کنند. این چنین مشکلات تنها به برند و نوع بوتاکس مربوط نمی شود.

اگر بهترین ژل بوتاکس را فردی کم تجربه تزریق کند هم، کیفیت مورد نیاز را به وجود نمی آورد. به همین علت توصیه می شود که این کار را به فردی متخصص بسپارید. نورونوکس را در سه ویال تولید می کنند.

ویال های 50 و 100 و 200 مورد استفاده تولید کنندگان قرار می گیرد. نورونوکس برندهای مختلفی دارد. سیکس و بوتو لیفت و مدی تکسین انواع این برندها هستند.

برای جلوگیری از بروز مشکلات باید دقت کنید که از هر برندی استفاده نکنید. برخی از این برندها تقلبی هستند. به همین علت نباید از آن ها استفاده کرد. دقت کنید که پیش از انتخاب یک برند بوتاکس باید اعتبار آن را در نظر بگیرید. اگر بوتاکس نورونوکس با برند معتبر را خریداری نکنید، مشکلات زیادی را به وجود خواهید آورد.

در واقع زمانی که قصد آشنایی با بوتاکس نورونوکس را دارید، باید با برندهای معتبر آن هم آشنا باشید. البته ممکن است انتخاب یک برند معتبر کمی سخت باشد. به همین علت باید از یک راهنمای خوب کمک بگیرید تا ببینید که بهترین  بوتاکس نورونوکس چیست.

مهم ترین مزیت بوتاکس نورونوکس چیست؟

برای آشنایی با بوتاکس نورونوکس باید با عوارض آن هم آشنا باشید. در حال حاضر هیچ عوارض و حساسیت خاصی از این نوع بوتاکس گزارش نشده است. اما به هر حال همان طور که گفتیم، اگر از برند نا معتبر استفاده کنید، ممکن است همین بوتاکس هم ضرر داشته باشد.

مهم ترین مزیت بوتاکس نورونوکس چیست؟
مهم ترین مزیت بوتاکس نورونوکس چیست؟

البته عوارض کمی پس از استفاده بوتاکس نورونوکس ایجاد می شود. مانند درد و ورم و قرمزی پوست که همگی زودگذر  و موقتی هستند. اگر پس از استفاده از این بوتاکس، مشکلاتی مانند تنگی نفس و مشکلات دیگری مانند بلع و اختلال در بینایی و تکلم برای شما ایجاد شد، باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

البته که اگر بیماری زمینه ای نداشته باشید، احتمال بروز این مشکلات به صفر می رسد. برای  آشنایی بیشتر با موضوع بوتاکس نورونوکس چیست، همراه ما باشید.

تزریق ژل

ممکن است برخی از افراد، بوتاکس ها را با ژل ها اشتباه بگیرند. به همین علت توصیه می شود تا بوتاکس نورونوکس را به خوبی بشناسید. حتما ژل ها و بوتاکس ها را هم می توان شناخت. قطعا شما هم جمله معروف هر کسی را بهر کاری ساختند را شنیده اید. این جمله مصداق ژل ها و بوتاکس ها هم می شود.

یعنی این دو، ویژگی های متفاوت با یکدیگر دارند.  بوتاکس عضلات را ریلکس  و یا فلج می کند. به همین علت گفته می شود که استفاده از این نوع بوتاکس می تواند گرفتگی و سختی را از پوست دور کند.

زمانی که روی پوست شما چین و چروک هایی ایجاد شده است، می توانید از بوتاکس استفاده کنید. اما اگر زیر چشمان تان گود افتاده است، باید ژل تزریق کنید.

در اینترنت تصویرهای زیادی در مورد ژل و تزریق بوتاکس وجود دارد. اما در حقیقت این تصویرها درست نیستند. به طور مثال اگر برای از بین بردن خط لبخند قصد دارید که از بوتاکس استفاده کنید، نیازی نیست که روی کل خط لبخند، تزریق انجام شود. در واقع برای انجام این کار باید بوتاکس تنها به عضله ی کنار خط لبخند تزریق شود.

تزریق ژل
تزریق ژل

سن مناسب برای استفاده از بوتاکس نورونوکس چیست؟

در راستای آشنایی با بوتاکس نورونوکس باید با سن استفاده از آن هم آشنا باشیم. در واقع افرادی که دارای سنی بین 21 تا 65 سال هستند، می توانند از این نوع بوتاکس استفاده کنند. همچنین باید مراقبت های قبل و بعد از عمل را به درستی انجام داد. در طی آگاهی از بوتاکس نورونوکس چیست، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این نوع بوتاکس را به چه بخش هایی از صورت تزریق می کنند؟ برای پاسخ به این سوال به ادامه متن دقت بفرمایید.

  •   خطوط پنجه کلاغی دور چشم: برای از بین بردن چین و چروک هایی که در اطراف چشم قرار دارند، می توان از بوتاکس نورونوکس استفاده کرد.
  •   خطوط گردن: خطوطی که دور گردن ایجاد می شوند را هم می توان با این نوع بوتاکس برطرف کرد.
  •   چین و چروک های اطراف لب: اگر قصد از بین بردن چین و چروک های اطراف لبتان را دارید، استفاده از بوتاکس نورونوکس بهترین انتخاب است.
  •   چین و چروک های بالای بینی: در اطراف و قسمت بالایی بینی، چین و چروک هایی وجود دارد که به کمک بوتاکس می توان آن ها را حذف کرد.
  •   چین های روی چانه: اگر از چین و چروک هایی که روی چانه وجود دارند رنج می برید، می توانید از این نوع بوتاکس استفاده کنید.

فواید دیگر

استفاده از بوتاکس نورونوکس تنها سبب زیبایی نمی شود. در واقع برای درمان برخی از بیماری ها هم از این نوع بوتاکس استفاده می شود. در راستای آشنایی با بوتاکس نورونوکس چیست؟ باید با کاربردهای درمانی این ماده نیز آشنا شویم.

  •   درمان اسپاسم عضله های صورت
  •   کمک به درمان گرفتگی عضله پلک
  •   کمک به گرفتگی عضلات ناشی از سکته
  •   کمک به درمان دیستونی سرویکال (گرفتگی عضلات غیر ارادی گردن)
  •   درمان استرابیسم و یا استرابیسموس برای سنین مختلف (انحراف و نا تقارنی در چشم ها که به اصطلاح به آن لوچی می گویند).
  •   درمان کجی و یا دیستونی گردن که به آن تورتیکولی اسپاسمودیک نیز گفته می شود.

ماندگاری بوتاکس نورونوکس چیست؟

اکنون که قصد آشنایی با بوتاکس نورونوکس چیست را داریم، باید با میزان ماندگاری آن هم آشنا شویم. میزان تاثیر بوتاکس، بستگی به افراد دارد. یعنی به طور مثال ممکن است بوتاکس در بدن فردی 3 ماه و در بدن فرد دیگری 8 ماه ماندگاری داشته باشد. هر چقدر هم که از بوتاکس خوب و مرغوبی استفاده کنید، باز هم برای افزایش ماندگاری باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.

ماندگاری بوتاکس نورونوکس چیست؟
ماندگاری بوتاکس نورونوکس چیست؟
  •   روش صحیح زندگی مانند دوری از سیگار و مصرف مشروبات الکلی
  •   داشتن تغذیه مناسب مانند مصرف میوه هایی مانند انبه که چین و چروک های پوست را کاهش می دهند.
  •   انجام مراقبت های لازم از پوست که سبب کاهش چین و چروک های صورت می شود. به طور مثال اگر زیاد اخم کنید، خطوط روی پیشانی افزایش پیدا می کنند.
  •   توجه به ژنتیک بدن زیرا در صد پذیرش و همچنین مقاومت بدن در برابر ماده بوتاکس متفاوت است.
  •   دوری از اشعه های مضر؛ نور آفتاب و اشعه های ماورای بنفش برای پوست مضر هستند.

عوامل موثر برهزینه بوتاکس نورونوکس چیست؟

برای آشنایی با بوتاکس نورونوکس باید با هزینه آن هم آشنا شویم. متاسفانه قیمت این نوع بوتاکس دچار تغییرات زیادی می شود. زیرا به دلیل اوضاع بد اقتصادی، ارز خارجی دچار افزایش می شود.

بهتر است برای تزریق بوتاکس نورونوکس به محلی مراجعه کنید که این کار را با کیفیت بالایی انجام می دهد. ممکن است قیمت تزریق بوتاکس نورونوکس در مراکز مختلف متفاوت باشد.

به همین علت باید به مراکزی معتبر مراجعه کرد. البته که قیمت به صرفه نمی تواند فاکتور مناسبی برای تعیین کیفیت بوتاکس باشد. در واقع بوتاکسی می تواند جزو بوتاکس های خوب به حساب بیاید که ویژگی هایی داشته باشد.

  •   فردی که قرار است از بوتاکس استفاده کند، نباید بیماری های زمینه ای داشته باشد. زیرا در این صورت ممکن است مشکلاتی برای او پیش بیاید.
  •   قبل و بعد از عمل تزریق بوتاکس باید مراقبت هایی انجام شود اگر به این مراقبت ها توجهی نشود، ممکن است خطراتی ایجاد شود.
  •   بهتر است به مرکز مناسبی  برای انجام این کار مراجعه کنید.
  •   باید از دکتری ماهر و با تجربه برای تزریق بوتاکس نورونوکس مراجعه کنید.
عوامل موثر برهزینه بوتاکس نورونوکس چیست؟
عوامل موثر برهزینه بوتاکس نورونوکس چیست؟

زمانی که سن افزایش پیدا می کند، قابلیت ارتجاعی پوست کم می شود

زمانی که سن افزایش پیدا می کند، قابلیت ارتجاعی پوست کم می شود. در نهایت خطوطی روی پیشانی ایجاد می شود. هنگام اخم کردن به دلیل منقبض شدن عضلات، این خطوط روی پیشانی ایجاد می شوند. اما در سنین بالا تر حتی زمانی هم که اخم کرده اید و عضلات منقبض نشده اند، این خطوط روی صورت باقی می مانند.

ضمن مطالعه مطلب بوتاکس نورونوکس  چیست، باید بگوییم که بهتر است پس از تزریق این ماده، کارهایی که سبب ایجاد خطوط و چین و چروک روی صورت می شوند را ترک کنید. در ادامه مبحث بوتاکس نورونوکس چیست، باید با شرایط نگهداری این ماده هم آشنا شده باشید. در واقع نورونوکس را باید در دمایی بین منفی پنج تا منفی پانزده درجه سانتی گراد نگهداری کرد.

در راستای آگاهی از بوتاکس نورونوکس ؛علاوه بر شرایط نگهداری، با شرایط اثرگذاری این بوتاکس نیز آشنا می شویم. یعنی در این مواقع باید بدانیم که تقریبا 1 تا 3 روز بعد از تزریق بوتاکس اثرات به چشم می خورند. یکی از مشکلاتی که توسط این ماده به وجود می آید، کبودی روی صورت است. البته این مشکل زیاد جدی نبوده و آرام آرام از بین می رود.

ممکن است پس از تزریق بوتاکس، سردرد و افتادگی پلک را هم تجربه کنید

ممکن است پس از تزریق بوتاکس، سردرد و افتادگی پلک را هم تجربه کنید. تقریبا پس از گذشت 1 تا 3 هفته از زمان  تزریق بوتاکس نورونوکس می توانید اثرات آن را مشاهده کنید.

اگر پس از گذشت چند ماه متوجه شدید که تاثیر بوتاکس از بین رفته است، باید به پزشک مراجعه کنید. متاسفانه افراد زیادی پس از آن که تصور می کنند تاثیر بوتاکس از بین رفته است، به مراکز تزریق بوتاکس مراجعه می کنند و مجدد بوتاکس نورونوکس را تزریق می کنند.

اما در حقیقت در این شرایط ابتدا باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک می تواند شما را راهنمایی کند. در این صورت ممکن است به شما اجازه تزریق بوتاکس را بدهد و یا ممکن است توصیه کند که این کار را به روزهای بعد موکول کنید. به هر حال مشورت با یک  پزشک متخصص برای این کار الزامی است. برای آگاهی بیشتر در مورد متن بوتاکس نورونوکس چیست، همراه ما باشید.

ممکن است پس از تزریق بوتاکس، سردرد و افتادگی پلک را هم تجربه کنید
ممکن است پس از تزریق بوتاکس، سردرد و افتادگی پلک را هم تجربه کنید

مراقبت پس از تزریق

در ادامه بررسی موضوع بوتاکس نورونوکس چیست، باید با مراقبت های لازمه پس از تزریق این ماده نیز آشنا شویم. در واقع اگر قصد دارید که ماندگاری بوتاکسی که تزریق کرده اید بیشتر باشد، باید کارهای زیر را انجام دهید.

بهتر است تا یک هفته بعد از تزریق این ماده از رفتن به سونا و استخر اجتناب کنید.

برای کاهش تورم هایی که پس از تزریق بوتاکس نورونوکس ایجاد می شوند، باید روی آن کمپرس آب سرد قرار دهید.

همچنین بهتر است تا سه روز زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

دقت کنید که پس از تزریق بوتاکس نورونوکس نباید نوشیدنی های الکلی و کافئین دار مصرف کنید.

نباید قسمتی را که بوتاکس تزریق کرده اید، لمس کنید. زیرا در این صورت اثرات این ماده از بین می رود.

بد ترین کار پس از تزریق بوتاکس نورونوکس ماساژ دادن آن ناحیه است.

ماساژ دادن

اگر قصد دارید که هر چه سریع تر تاثیر بوتاکس را از بین ببرید، باید آن ناحیه را ماساژ دهید. زیرا در این صورت بوتاکس پخش شده و تاثیر آن از بین می رود.

اجسام سنگین را تا یک هفته پس از تزریق این ماده بلند نکنید.

همچنین  تا یک هفته پس از تزریق بوتاکس نورونوکس نباید بوتاکس تزریق کنید.

برای داشتن یک تزریق بهتر باید با سوال بوتاکس نورونوکس چیست به طور کامل آشنا شوید.

مطالعه دقیق مقاله ی بوتاکس نورونوکس چیست، شما را از بایدها و نبایدهای این کار آگاه می سازد.

اگر از بوتاکس نورونوکس به خوبی آگاه شده باشید، می توانید تاثیرات این تزریق را به خوبی ببینید.

این که چه مقدار بوتاکس نورونوکس را باید تزریق کنید، توسط پزشک تعیین می شود. در واقع میزان تزریق این ماده به عواملی مانند وسعت ناحیه تزریق و عمق چین و چروک بستگی دارد. طبیعتا هر چقدر عمق خطوط و چین و چروک روی پوست بیشتر باشد، باید بوتاکس بیشتری تزریق کرد. همچنین اگر ناحیه تزریق بزرگ تر باشد، به بوتاکس بیشتری احتیاج دارد.

ماساژ دادن
ماساژ دادن

ترس از پیری

چین و چروک ها صورت را پیر تر و افتاده تر نشان می دهند و در نهایت روحیه انسان ها را از بین می برند. حتما شما هم راجع به بحران 30  سالگی شنیده اید. در این سن بیشتر انسان ها با بحران روبرو می شوند. زیرا سن خود را بسیار زیاد می بینند. البته رسیدن به سن سی سالگی آغاز پیری نیست.

حتی در سنین بالاتر هم انسان ها به پیری نمی رسند. اگر انسان ها در سنین جوانی قدر خود را بدانند، در سنین بالا تر، با مشکلات کم تری رو به رو خواهند شد.

ما در این مقاله به بوتاکس نورونوکس چیست پرداختیم و دانستیم که چه زمانی از این ماده استفاده می شود. اما در واقع باید روش هایی را مد نظر قرار داد تا به چنین موادی نیازی نداشته باشید. مواردی وجود دارند که می‌ توانند پیر شدن پوست را به تعویق بیندازند.

بوتاکس نورونوکس چیست، سوال های زیادی در ذهن شما را پاسخ داده است. اما موارد دیگری هم وجود دارند که ذکر آن ها خالی از لطف نیست. در این قسمت از مطلب برای این که اطلاعات کامل و جامعی در مورد بوتاکس نورونوکس چیست داشته باشیم، به توضیح روش های مراقبت از پوست خواهیم پرداخت.

ترس از پیری
ترس از پیری

استفاده از کرم های بهداشتی

حتما شما هم با انواع این نوع کرم ها آشنا هستید. کرم های مرطوب کننده زیادی در بازار وجود دارند که می‌ توانند با حفظ شادابی پوست آن ها را تقویت کنند. زمانی که از این نوع کرم ها استفاده کنید، پوست لطافت بیشتری پیدا می کنند و دیر به مشکل برمی خورد.‌‌کرم های لایه بردار زیادی وجود دارند که به بهبود پوست کمک می کنند.

زمانی که در سنین پایین تر از پوست خود مراقبت کنید و از لایه بردارها استفاده کنید، در سنین بالاتر به مشکلاتی نظیر چین و چروک پوست مبتلا نخواهید شد. علاوه بر این کرم ها، می ‌توانید از اسکراب ها استفاده کنید.

برای آگاهی از بوتاکس نورونوکس چیست، به شما گفتیم که با تزریق این ماده به دلیل فلج شدن عضلات، چین و چروک ها برطرف‌ می ‌شوند اما به کمک این کرم ها می توانید بروز چین و چروک را به تعویق بیندازید.

زمانی که از بوتاکس نورونوکس هم استفاده کردید، باید به چنین نکاتی توجه کنید. یعنی حتی بعد از تزریق این ماده باید نکات گفته شده را رعایت کنید.‌ این بوتاکس تاثیر مثبتی روی پوست شما می گذارد اما بهتر است که موارد گفته شده را رعایت کنید تا مشکلات کم تری برای شما ایجاد شوند.

البته دقت کنید که برای داشتن پوست بهتر نیازی به خرج زیاد نیست. زمانی که از لوازم گران قیمتی استفاده کنید، سلامت پوست شما تضمین نمی شود. همان طور که در بوتاکس نورونوکس چیست به شما گفتیم، باید قبل از تزریق بوتاکس از محل آن مطمئن باشید. پیش از این که برای خرید کرم ها و لوازم بهداشتی وارد اقدام شوید، باید کاملا آن ها را بشناسید. در این صورت می‌توانید مشکلاتی از قبیل چین و چروک را به تعویق بیندازید.

خواب مناسب

خواب مناسب یکی دیگر از روش هایی است که به داشتن پوست مناسب کمک می کند. پس از آن که موارد مهم در مورد بوتاکس نورونوکس چیست را به خوبی مطالعه کردید، باید به خواب کافی هم توجه کنید.

تمام نکاتی که در مورد بوتاکس نورونوکس چیست گفته شده، می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. در نتیجه بعد از تزریق بوتاکس باید خواب کافی داشته باشید‌. کلاژن های پوست در ساعات پایانی شب تولید می شوند.

خواب مناسب
خواب مناسب

البته دقت کنید که برای کلاژن سازی باید انسان در خواب باشد. تولید کلاژن به افزایش شادابی پوست کمک می کند. به طور کلی یکی از علت هایی که سبب پیری پوست می شود، کاهش تولید کلاژن در سنین بالا تر است.به همین علت توصیه می شود که چه قبل و چه بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس به خواب خود اهمیت زیادی بدهید.

برای آشنایی با بوتاکس نورونوکس چیست، باید ‌از روش های مراقبت از پوست هم آگاه باشید‌. در این صورت ماندگاری بوتاکس را افزایش داده اید. در ادامه مطالب برای آشنایی بهتر با بوتاکس نورونوکس چیست، با دیگر روش های مراقبت از پوست آشنا می شویم.

تغذیه

داشتن تغذیه مناسب می‌ تواند تاثیر زیادی روی کیفیت پوست داشته باشد. غذاهای مناسبی وجود دارند که می توانند اثرهای مخربی روی پوست بگذارند.

به همین علت برای آگاهی از بوتاکس نورونوکس چیست باید از روش هایی استفاده کنید تا تاثیر آن را افزایش دهید‌. تغذیه مناسب، هم پوست را شاداب نگه می دارد و هم تاثیر بوتاکس را افزایش می دهد. غذاهایی که دارای ادویه زیادی هستند، معمولا برای پوست مناسب نیستند.

به همین علت باید از غذاهایی استفاده کنید که از مقدار مناسبی ادویه برخوردار هستند. علاوه بر غذاهای پر ادویه، موارد دیگری هم می‌توانند پوست را دچار مشکل کنند.

به طور مثال استفاده از مشروبات الکلی هم اثرات مخربی روی پوست می گذارد و باید از مصرف آن جدا خودداری کنید. استفاده از غذاهای فست فودی هم مشکلاتی را به وجود می آورد. فست فودها علاوه بر این که برای سلامتی انسان ها مضر هستند، پوست آن ها را هم دچار مشکل می کنند.

انواع بوتاکس

در راستای آشنایی بهتر با بوتاکس نورونوکس چیست، قصد داریم تا با انواع بوتاکس ها آشنا شویم. همان طور که در بوتاکس نورونوکس چیست گفتیم، در کشورهای زیادی بوتاکس بسیار محبوب است . حتی در کشور ‌خودمان هم تا حد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

همین مسئله سبب شده است تا پزشکان کارهایی را انجام دهند. همان طور که می دانید، بوتاکس ها سبب زیبایی و از بین بردن خطوط روی پوست می شوند.

پزشک های زیادی همه ساله در آزمایشگاه ها مشغول به کار می شوند تا بتوانند بوتاکس های با کیفیتی را کشف کنند. در این صورت، هم اعتماد بیماران را به خود جلب می کنند و هم به درآمد بیشتری می‌رسند. البته دقت کنید که نمی توان از هر نوع بوتاکسی استفاده کرد. زیرا ممکن است برخی از بوتاکس ها کیفیت مناسب را نداشته باشند.

در اخبار هر ساله انسان های زیادی را نشان می دهد که به دلیل این که به مراکز غیر معتبر مراجعه کرده اند و از افراد کم تجربه کمک گرفته اند، صدمات زیادی به پوست خود وارد کرده اند. اگر بوتاکس ها به خوبی تزریق نشوند، مشکلات فراوانی برای پوست به وجود می‌ آید.

حرکت بوتاکس

یکی از این مشکلات حرکت بوتاکس است. زمانی که بوتاکس به یک منطقه از صورت تزریق می ‌شود، چین و چروک های آن را از بین می برد اما اگر همین بوتاکس تزریق شده به سلول های مجاور‌ راه پیدا کند، چهره را زشت می کند.

به همین علت در بوتاکس نورونوکس چیست، تاکید زیادی داشتیم تا از افراد ماهر کمک بگیرید تا چنین مشکلاتی برای شما پیش نیاید. علاوه بر موارد گفته شده، ممکن است پزشک از روی نا واردی و یا ناشی گری بوتاکس را به محل اشتباهی تزریق کند.

یعنی به طور مثال شما برای از بین بردن چین و چروک های روی پوست تان به پزشک مراجعه کرده اید اما به علت این که پزشک از تجربه و اطلاعات مناسبی ‌بر خوردار نیست، بوتاکس را به محل اشتباهی تزریق می کند و همین مسئله زیبایی صورت را از شما می گیرد. پس قبل از هر چیزی باید با یک پزشک خوب برای تزریق بوتاکس نورونوکس آشنا شوید.

حرکت بوتاکس
حرکت بوتاکس

کیفیت بوتاکس

در نوشتار بوتاکس نورونوکس ‌چیست، بارها و بارها به اهمیت کیفیت بوتاکس پرداخته ایم. در این قسمت از متن قصد داریم به معرفی نکاتی بپردازیم که شما را برای تشخیص اصلی بودن و یا تقلبی بودن بوتاکس ها کمک می کند.

قیمت بوتاکس:

قیمت بوتاکس تا حدودی می تواند گویای کیفیت آن باشد اما تاکید می کنیم که بوتاکس های گران قیمت لزوما کیفیت بالاتری ندارند. قبل از هر چیزی باید به داخلی و یا خارجی بودن بوتاکس دقت کنید.

قطعا یکی از مهم ترین عواملی که روی بوتاکس و یا هر چیز دیگری اثر گذار است، قیمت آن است. اگر بوتاکس در داخل کشور تولید شود، قطعا قیمت بیشتری دارد اما بوتاکس هایی که در کشور خودمان تولید می‌شوند، ارزان تر هستند. البته که ارزان تر بودن بوتاکس هایی که درون کشور تولید می‌ شوند، نشاندهنده کم کیفیت تر بودن آن ها نیست‌.

بوتاکس هایی که در خارج از کشور تولید می شوند، ابتدا باید توسط افرادی خریده شده و به داخل کشور راه پیدا کنند. در این صورت تاجر ‌و یا بازرگان و یا وارد کننده ای که این محصول را وارد کشور کرده است، باید مقداری سود برای خود در نظر بگیرد.

پس از آن قیمت فروش تعیین شود. همچنین باید هزینه های مختلف را هم حساب کرد و همه را با هم جمع زد. به طور کلی قیمت فروش بوتاکس در ایران شامل جمع پولی است که وارد کننده در کشور خارجی برای خرید بوتاکس خرج کرده است با پولی که به رفت و آمد و حمل نقل محصولات اختصاص داده شده است و همچنین هزینه ای که قرار است سود وارد کننده باشد.

تشخیص پزشک:

تشخیص پزشک  هم یکی از نکاتی است که به شناسایی یک بوتاکس خوب کمک می کند. پزشکی که خودش را به بیمارانش اثبات کرده باشد، قابل اعتماد تر است‌.

در این صورت می‌ توانید مطمئن باشید که پزشک از مواد نامرغوب استفاده نمی کند. اگر به پزشکی متعهد و ماهر مراجعه کنید، می‌ توانید از تمامی مراحل انجام کار مطمئن باشید. یعنی کاملا اطمینان دارید که هم بوتاکس با کیفیت است، هم اطمینان دارید که پزشک ماهری تزریق آن را انجام داده است.

توجه مناسب:

دقت کنید که در این راه نباید گول تبلیغات را بخورید. تبلیغات پر زرق و برق و همچنین مکان هایی که بسیار لوکس هستند، نباید توجه شما را به خود جلب کند.

شما برای تزریق بوتاکس به محل مورد نظر مراجعه کرده اید و فقط باید به همین مسئله دقت داشته باشید. سلامتی یکی از مهم ترین فاکتورهای خوشبختی است.

پس به همین علت باید قدر آن را بدانید. یک اشتباه در مورد تزریق بوتاکس می‌تواند آثار مخربی را روی چهره و روحیه شما داشته باشد. پس به هنگام تزریق بوتاکس بهتر است تا به نوع بوتاکس معرفی‌ شده توسط پزشک دقت کنید نه به محل مطب‌. اگر یک انتخاب مطمئن داشته باشید، می توانید هر بار برای تمدید بوتاکس به همان مرکز  مراجعه کنید.

توجه مناسب:
توجه مناسب:

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید