میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین کلینیک زیبایی تهران
بهترین کلینیک زیبایی تهران

لیست موضوعات

بهترین کلینیک زیبایی تهران

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع ( بهترین کلینیک زیبایی تهران ) بپردازیم.

دیدن صفحه بهترین کلینیک زیبایی پوست در تهران را به شما پیشنهاد میکنیم.

عمل زیبایی یکی از اقداماتی است که این روزها در میان جوانان و خصوصا بانوان به شدت رواج یافته است. از آنجایی که زیبایی برای افراد بسیار مهم است و هر کسی به زیبایی خود اهمیت بسیاری می دهد

بنابراین افراد برای انجام انواع عمل های زیبایی به دنبال بهترین کلینیک زیبایی با متخصصین مجرب در این زمینه می گردند.

بهترین کلینیک زیبایی تهران
بهترین کلینیک زیبایی تهران

ما در ادامه شما را با انواع اقداماتی که در این کلینیک ها صورت می گیرد آشنا می کنیم و ویژگی بهترین کلینیک زیبایی را بیان می کنیم تا به شما در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای انجام امور زیبایی کمک نماییم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در تهران چیست؟

نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران چگونه است؟

چه اقداماتی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود؟

قبل از کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی تهران چه اطلاعاتی لازم است در اختیار داشته باشید؟

کاشت ابرو به عنوان یک عمل زیبایی که در بهترین کلینیک های زیبایی انجام می شود چگونه است؟

کاشت ریش برای آقایان در بهترین کلینیک زیبایی در چه شرایطی و چگونه انجام می شود؟

کاشت مژه در بهترین کلینیک های زیبایی به چه صورتی انجام می گیرد؟

پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی با چه روش هایی می توان پوست را جوان نگهداشت؟

جوان سازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به چه روش هایی انجام می شود؟

جراحی بینی که یک عمل زیبایی می باشد در بهترین کلینیک های زیبایی به چه شکلی انجام می شود؟

جراحی شکم که برای رفع چاقی و زیبایی اندام می باشد در بهترین کلینیک های زیبایی به چه روش هایی انجام می شود؟

 

ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در تهران چیست؟

کلینیک های زیبایی بسیاری در ایران در حال انجام فعالیت می باشند و مجوز رسمی وزارت بهداشت را دارند، اما اکثر این کلینیک ها تمامی ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب را ندارند و پزشکان با تجربه ای در این کلینیک ها فعالیت ندارند

در چنین شرایطی اگر فرد بدون توجه به تجهیزاتی که در این کلینیک ها به کار برده می شوند و درصد تخصص پزشکان این کلینیک ها برای معاینه و عمل مراجعه نمایند

ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در تهران چیست؟
ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در تهران چیست؟

زیباییشان به خطر می افتد، بنابراین لازم است هرکسی پیش از انجام عمل زیبایی ابتدا در زمینه آن فعالیت تحقیق نماید و پس از این که تمامی جوانب را در نظر گرفت تصمیم گیری برای انجام عمل اقدام نماید.

در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی می پردازیم:

بهتر است در هر کلینیک خوب یک تابلو اعلانات نصب شده باشد و بر روی آن قوانین و مقررات کلینیک که مطابق با قوانین وزارت بهداشت می باشد ثبت شده باشد.

در برخی از کلینیک ها به جای به کار گرفتن پزشکان متخصص در زمینه زیبایی و پوست و مو، پزشکان عمومی را به کار می گیرند که این عمل کاملا اشتباه است و این پزشکان کمترین تجربه در زمینه زیبایی را دارند و برای این کار مناسب نیستند.

در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی می پردازیم:
در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی می پردازیم:

در کلینیک های پیشرفته لازم به حضور یک مشاور خوب و متخصص در زمینه های پوست و مو و زیبایی می باشد تا مراجعین به کلینیک را در جهت انتخاب بهترین روش و مناسب ترین روش راهنمایی نماید.

لازم است بهترین کلینیک های زیبایی مجهز به مدرن ترین و بروز ترین تجهیزات باشند تا نتیجه کار با بهترین کیفیت به دست آید.

در کلینیک های زیبایی لازم است که بهداشت ساختمان کلینیک و تجهیزات موجود در آن به خوبی رعایت شده باشد و تمامی وسایل درمانی قبل از استفاده استریل شده باشد.

پزشک متخصص جراحی زیبایی نباید فقط به نظرات مراجعه کنندگان عمل کند، بلکه باید بهترین روش درمانی را او پیشنهاد کند و در برخی موارد که تصمیم بیمار اشتباه است او را منصرف نماید.

در بهترین کلینیک های زیبایی لازم است کاتالوگ هایی تهیه نمایند که در آن مزایا و عوارض هر روش درمانی حک شده باشد و با ارائه این کاتالوگ ها به مراجعین در تصمیم گیری ها به آنان کمک نمایند.

عوارض هر روش درمانی کوتاه مدت می باشد. این مورد نه تنها باید در کاتالوگ ذکر شود، بلکه باید توسط پزشک مربوطه راهکارهایی برای کاهش عوارض و رفع زود به هنگام این عوارض بیان شود.

وجود خدمات تلفنی برای پاسخگویی به سوالات بیماران قبل یا بعد از عمل در کلینیک های زیبایی یک امر واجب می باشد.

فضای اتاق عمل باید به گونه ای طراحی شده باشد که بیماران در هنگام انتقال به این اتاق احساس آرامش نمایند و حس ترس و ناراحتی در آنان تا حدودی رفع شود.

نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران چگونه است؟

اگر بخواهید برای درمان مشکلات زیبایی خود به بهترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی مراجعه نمایید لازم است به برخی نکات توجه نمایید تا از عواقب انتخاب اشتباه در آینده محفوظ بمانید. جهت آشنایی با این نکات در این مبحث برخی از آن ها را بررسی می کنیم:

دقت کنید که کلینیک مربوطه مجوز فعالیت از وزارت بهداشت را داشته باشد.

به رزومه و سابقه کاری متخصصین فعال در این کلینیک توجه نمایید.

در زمینه سرویس و خدمات ارائه شده توسط این کلینیک تحقیق کنید.

بیشتر کلینیک های زیبایی، وبسایت هایی را برای پاسخگویی به سوالات کاربران مجازی ایجاد کرده اند، شما نیز با مراجعه به وب سایت کلینیک مربوطه می توانید پاسخ بیشتر سوالات خود را پیدا نمایید.

نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران چگونه است؟
نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران چگونه است؟

دقت کنید که کلینیک مربوطه تا چه حد بین عموم مردم محبوب شناخته شده است.

معمولا اکثر کلینیک های خوب یک جلسه مشاوره رایگان برای مراجعه کنندگان تشکیل می دهند تا پس از آن با آگاهی کامل برای ادامه درمان به کلینیک و متخصص مربوطه مراجعه نمایند. شما نیز می توانید با شرکت در این جلسات مشاوره برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی اطلاعات خوبی را به دست آورید.

اکثر بیماران برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود باید در طی چندین جلسه به کلینیک مراجعه نمایند، بنابراین یک کلینیک خوب باید در دریافت هزینه از بیماران خود انعطاف پذیر باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بهترین کلینیک این است که دقت نمایید کلینیک با چه نوع شرکت های بیمه قرارداد دارد.

یکی از عوامل نشان دهنده یک کلینیک خوب این است که کلینیک با سازمان های بیمه مختلفی قرارداد داشته باشد. برخی از خدمات ارائه شده توسط کلینیک مشمول مقررات بیمه نمی شوند و شما باید سعی در شناخت این خدمات داشته باشید.

با توجه به اینکه برای طی مراحل درمانی نیاز است بارها به کلینیک مراجعه نمایید، لازم است فاصله مکانی محل سکونت خود با کلینیک را در نظر داشته باشید و کلینیکی را انتخاب نمایید تا دسترسی آسان به آن داشته باشید.

چه اقداماتی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود؟

در بهترین کلینیک های زیبایی، تمامی درمان ها و جراحی های مربوط به زیبایی، پوست و مو زیر نظر متخصصین مجرب در این زمینه انجام می شود. برخی از اقدامات و خدماتی که در کلینیک های زیبایی ارائه می شود به شرح زیر می باشند:

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • کاشت ریش و سبیل
  • کاشت مژه
  • ترمیم مو
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • تزریق بوتاکس
  • جوانسازی پوست
  • لیزر موهای زائد
  • لایه برداری پوست
  • لیزر لیپولیز
  • لیپتوماتیک
  • کویتیشن
  • آر آف (RF)
  • ال پی جی سلولیت
  • لیپو ساکشن
  • جراحی بینی
  • جراحی شکم
  • لیفت صورت
  • جراحی پلک

در مباحث بعدی برخی از این خدمات را به منظور آشنایی بیشتر با روش ها و هزینه های آن ها بررسی می کنیم.

چه اقداماتی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود؟
چه اقداماتی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود؟

قبل از کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی تهران چه اطلاعاتی لازم است در اختیار داشته باشید؟

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند بیماری های خاص، شیمی درمانی و یا به صورت ارثی، موهایشان را از دست می دهند و در سنین کودکی تا میانسالی امکان ریزش مو برای همه ی افراد وجود دارد.

مو به عنوان بهترین گزینه زیبایی محسوب می شود و این افراد پس از این که ریزش موهایشان شدید می شود، برای درمان و جلوگیری از ریزش مو به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند

اما در برخی موارد با استفاده از داروها و روش های طبیعی نمی توانند ریزش موهایشان را درمان نمایند در این صورت پزشک با بررسی شرایط بیمار پیشنهاد کاشت مو را به بیمار می دهد، اما شخص بیمار لازم است پیش از اقدام به کاشت مو اطلاعاتی در این زمینه در اختیار داشته باشد، در ادامه این مبحث این اطلاعات را دراختیار شما قرار می دهیم.

قبل از کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی تهران چه اطلاعاتی لازم است در اختیار داشته باشید؟
قبل از کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی تهران چه اطلاعاتی لازم است در اختیار داشته باشید؟

ایده ی کاشت مو در سال 1939 توسط پزشک ژاپنی ارائه شد، اما برای اولین بار در سال 1959 توسط پزشک آلمانی به حالت اجرا درآمد.

پس از آن سال تا به امروزه روش های متعددی برای کاشت مو مورد آزمایش قرار گرفته و امروزه جدیدترین متد کاشت مو یعنی میکروگرافت مورد توجه همگان قرار گرفته است. میکرو گرافت یک عمل بسیار ساده و سرپایی است که به دو روش FUT و FIT انجام می شود.

نمونه موهایی که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرند:

در کاشت مو با توجه به روش انتخابی، موهای پشت سر بیمار را برداشته و با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و با دقت بسیار بالا فولیکول های مو را جدا کرده و با ظرافت کامل قسمتی از سر بیمار که دچار ریزش مو شده است را برش داده و مو ها را در آن پیوند می زنند، بنابراین موهایی که برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرند کاملا طبیعی می باشند.

کاشت مو به روش FIT:

این روش برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا به حالت اجرایی درآمد و محبوبیت بسیاری در میان عموم مردم پیدا کرد و پس از مدتی بسیاری از کشور ها توانستند برای کاشت مو از این روش استفاده نمایند. در این روش موها به صورت پراکنده کاشته می شود و نیازی به جراحی سنگین و بستری های چند روزه ندارد.

در این روش واحد های 4 تایی از موها را به وسیله پانچ از پشت سر برداشته و در قسمت مربوطه پیوند می زنند که در این روش خط برش و بخیه باقی نمی ماند و فقط قسمت سفید رنگ کوچکی باقی می ماند که خیلی به چشم نمی آید.

این روش برای کسانی مناسب است که در اکثر مواقع موهای خود را کوتاه نگه می دارند، اگر بخواهید پیوندی برای قسمت سبیل یا ابرو که موی کمی لازم دارند انجام دهید این روش از بین تمامی روش های موجود مناسب تر می باشد و همچنین در صورتی که موی پشت سر برای انجام پیوند کافی نباشد و پزشک مجبور باشد از موی دیگر اعضای بدن پیوند دهد، باز هم این روش مناسب می باشد.

کاشت مو به روش FUT:

این روش نیز دقیقا شبیه به روش FIT می باشد، اما با این تفاوت که در این روش مو ها از پشت سر به صورت یک نوار باریک به وسیله ی پانچ برداشته می شوند و در محل مربوطه پیوند داده می شوند.

مدت زمان عمل به این روش حدود 5 ساعت تخمین زده می شود. اگر مراجعه کننده تمایلی به تراشیدن کل موهایش برای پیوند نداشته باشد این روش مناسب ترین روش برای او می باشد.

کاشت مو به روش SUT:

این روش به وسیله مجهزترین دستگاه ها انجام می شود که به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می شود. در این روش نیازی به بیهوشی بیمار و یا بستری پس از عمل ندارد و پس از اتمام عمل، جای هیچ زخم و برشی در پشت سر باقی نمی ماند.

در کاشت مو به روش SUT حدود 3 برابر بیشتر از روش های دیگر مو پیوند می خورد، یعنی حدود 14000 گرافت در یک جلسه و همین ویژگی این روش را بین مردم محبوب کرده است.

کاشت مو به روش PRP:

در این روش که جدید هم نمی باشد کاشت مو  به وسیله پیوند پلاسمای غنی از پلاکت به پوست سر صورت می گیرد. پلاکت ها مسئول بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده می باشند که در خون تولید می شوند.

در این روش از شخص مراجعه کننده یک واحد خون گرفته و به وسیله سانتریفیوژ مولفه های خون را جدا کرده تا تولید پلاکت ها بالا رفته و سپس این خون را به پوست سر تزریق کرده تا وارد جمجمه شده و وظیفه ترمیم و بازسازی مو را آغاز نماید.

نحوه محاسبه هزینه کاشت مو:

عواملی مانند میزان تجربه و مهارت پزشک، تعداد موی پیوند داده شده، تجهیزات کلینیک، روش استفاده شده برای کاشت و غیره، همه و همه در هنگام محاسبه هزینه کاشت مو مورد توجه حسابداران کلینیک ها قرار می گیرد.

کاشت ابرو که به عنوان یک عمل زیبایی در بهترین کلینیک های زیبایی انجام می شود چگونه است؟

برخی از افراد از ابتدا ابروهای کم پشتی دارند و از آنجایی که ابروها در صورت و در معرض دید قرار دارند و بر روی زیبایی چشم و صورت افراد بسیار اثر گذارند، این افراد به دنبال راهکارهایی برای پر پشت کردن ابرو می باشند و به ندرت دیده می شود که روش های سنتی برای پر پشت کردن ابرو تا حد دلخواه جواب دهد

بنابراین کسانی که از کم پشتی ابرو رنج می برند برای درمان، بهترین کلینیک های زیبایی را پیدا کرده و به پزشکان این کلینیک ها مراجعه می کنند و پس از راهنمایی مشاورین و پیشنهاد پزشک مربوطه، برای انجام کاشت ابرو اقدام می کنند.

کاشت ابرو که به عنوان یک عمل زیبایی در بهترین کلینیک های زیبایی انجام می شود چگونه است؟
کاشت ابرو که به عنوان یک عمل زیبایی در بهترین کلینیک های زیبایی انجام می شود چگونه است؟

مراحل کاشت ابرو دقیقا همانند کاشت مو می باشد، اما با این تفاوت که به جای موهای پشت سر از موهای پشت گوش استفاده می کنند.

برای انجام عمل کاشت ابرو بیهوشی کوتاه مدتی را بر روی بیمار اعمال می کنند و بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند.

در مرحله آغازین این عمل، پزشک با استفاده از تجهیزات مخصوص موی پشت گوش را برداشته و بر خلاف عمل کاشت مو که موی سر به صورت دسته ی 4 تایی پیوند داده می شود، فولیکول موی ابرو را به صورت تکی به ابروی بیمار پیوند می دهند.

هزینه کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو محاسبه می شود و عواملی مانند تجهیزات موجود، هزینه کارکنان کلینیک، تجربه پزشک در زمینه کاشت ابرو و شهرت کلینیک و پزشک مربوطه بر روی افزایش قیمت عمل کاشت ابرو اثر گذار می باشند.

کاشت ریش برای آقایان در بهترین کلینیک زیبایی در چه شرایطی و چگونه انجام می شود؟

یکی از عمل های زیبایی که در طی سال های اخیر در بین آقایان رواج یافته است، کاشت ریش و سبیل است. در برخی از آقایان در سنین جوانی موهای ریش به صورت کامل رشد نمی کند به همین علت بسیاری از جوانان برای پیدا کردن راهکاری برای این مشکل به دنبال بهترین کلینیک های زیبایی می گردند تا بتوانند بدون هیچ عوارضی و زیر نظر پزشک متخصص، مشکل خود را حل نمایند.

کاشت ریش برای آقایان در بهترین کلینیک زیبایی در چه شرایطی و چگونه انجام می شود؟
کاشت ریش برای آقایان در بهترین کلینیک زیبایی در چه شرایطی و چگونه انجام می شود؟

کاشت ریش تفاوت هایی با کاشت مو و کاشت ابرو دارد. از این جهت که در کاشت ریش از سوزن های 0.6 و 0.7 میلی متری استفاده می شود و پس از عمل اثر زخم بجا نمی ماند. در پیوند موی ریش از ریشه های اضافی در قسمت های زیر نواحی گردن که به سینه متصل می شود و موهای موجود بر استخوان چانه، برداشته و به قسمت های لازم پیوند می زنند.

بهتر است جوانان برای عمل کاشت ریش در سنین 20 تا 22 اقدام نمایند، زیرا در این سن هورمون ها در مراحل پایه قرار دارند.

کاشت مژه در بهترین کلینیک های زیبایی به چه صورتی انجام می گیرد؟

پر پشتی مژه امروزه به عنوان یکی از ملاک های زیبایی محسوب می شود. بسیاری از خانم ها با مراجعه به آرایشگاه ها دست به اقدام اکستنشن مژه و  قرار دادن مژه های مصنوعی زیر نظر افراد بی تجربه می زنند که در این صورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به چشم وارد شود. مژه ها در قسمت حساسی از صورت و بر روی چشم ها و پلک قرار دارند به همین دلیل لازم است پیش از اقدام به هر روشی برای پر پشتی مژه به بهترین و معتبرترین کلینیک ها مراجعه کرد و مراحل کاشت مژه را زیر نظر بهترین پزشکان  پیش برد.

روش انجام جراحی کاشت مژه:

در این جراحی که به مدت 1 تا 3 ساعت به طول می انجامد جراح متخصص با استفاده از ابزار و تجهیزاتی مانند چسب کاشت مژه، موی زنده را در مژه قرار می دهد. انجام این جراحی طبق نظر پزشک ممکن است در 2 یا 3 مرحله انجام شود تا به نتیجه دلخواه برسد.

در زمینه کاشت مژه دو نکته وجود دارد که پس از عمل بیمار باید رعایت نماید:

  • بیمار پس از عمل کاشت مژه برای آن که فولیکول های جدید بتوانند با محل جدید سازگار شوند و از جای خود کنده نشوند، باید چند روزی آب به صورتشان برخورد نکند و صورت خود را نشویند.
  • این مژه های جدید رشد زیادی دارند، بنابراین بیمار باید هر ماه مژه ها را اصلاح و کوتاه نماید.

پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی با چه روش هایی می توان پوست را جوان نگه داشت؟

با بالا رفتن سن ناخود آگاه پوست وارد پروسه پیری می شود و جوانسازی آن کار راحتی نیست، اما جدا از کارهای درمانی که در کلینیک های زیبایی برای بیمار انجام می شود تا روند پیری را به تأخیر بیندازد، یک سری اقدامات مراقبتی روزمره هم هست که چنانچه به صورت مکرر انجام شود به جوان ماندن پوست کمک می کند.

پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی با چه روش هایی می توان پوست را جوان نگه داشت؟
پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی با چه روش هایی می توان پوست را جوان نگه داشت؟

هر شب صورتتان را با شوینده ی مناسب جنس پوستتان بشویید این کار کمک می کند که سلول های مرده و آلودگی ها از روی پوستتان پاک شود.

پس از اینکه آلودگی ها را از روی پوستتان پاک کردید و حتی بعد از هر بار استحمام حتما از مرطوب کننده و کرم آبرسان مناسب برای پوستتان استفاده کنید.

قبل از اینکه از خانه خارج شوید هر روز و حتی روزهایی که هوا ابری است از ضد آفتاب استفاده کنید.

استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکی پوست را به شدت تحت تأثیر قرار داده و روند پیری آن را تسریع می کند پس از مصرف آن ها اجتناب کنید.

به اندازه کافی بخوابید چون کم خوابیدن علاوه بر آسیب های جدی به تمامی اعضای بدن ،پیری زودرس را برای پوستتان به دنبال دارد.

و در آخر باید گفت که آب کافی بخورید تا به پوستتان رطوبت کافی برسد.

انجام تمامی موارد بالا برای همگان چه قبل و چه بعد از انجام کارهای جوانسازی پوست لازم بوده و حتی کسانی که جوانسازی پوست را هم انجام نداده اند باید آن را رعایت کنند.

در صورتی که با رعایت این روش ها نتوانستید به نتیجه ی دلخواه خود برسید، می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک های زیبایی و تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو برای جوانسازی پوست خود اقدام نمایید.

جوان سازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به چه روش هایی انجام می شود؟

با افزایش سن و عدم رعایت مسائلی هم چون استفاده از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب، باعث می شود تا ساختار پوست همانند بافت چربی لایه زیرین آن تحلیل رفته و از حالت کشسانی آن کاسته شود. این مسائل باعث می شود تا شخص در آئینه از دیدن خود احساس رضایت نکند.

جوان سازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به چه روش هایی انجام می شود؟
جوان سازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به چه روش هایی انجام می شود؟

امروزه برای حل این موضوع و یا جلوگیری از ایجاد آن راه هایی وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. برای انجام هر کدام از کارهای مرتبط با جوانسازی پوست حتما باید با پزشکان متخصص در بهترین کلینیک های زیبایی مشورت شود تا در صورت صلاحدید ایشان، بهترین کار متناسب با نوع پوست بیمار برایش تجویز و انجام شود.

بوتاکس برای جوانسازی پوست:

بوتاکس نوعی درمان تزریقی برای پوست است که با مارک های تجاری مختلفی در بازار عرضه می شود. این روش درمانی برای رفع چین و چروک های پوست مخصوصاً ناحیه پیشانی و دور چشم کاربرد دارد.

دقت کنید که حتما این کار را در یک کلینیک پوست معتبر انجام دهید نه در مراکز آرایشی و مطب های معمولی. چون عدم رعایت این نکته ممکن است منجر به عوارضی همچون افتادگی پلک در بیمار بشود.

بوتاکس برای جوانسازی پوست:
بوتاکس برای جوانسازی پوست:

پس از تزریق بوتاکس تقریباً چند روزی طول میکشد تا بوتاکس عمل کرده و چین و چروک ها را از بین ببرد. این یک روش درمانی بی خطر است و حدوداً هر شش ماه یکبار باید تکرار شود. تعداد دفعات تزریق بستگی به میزان چین و چروک دارد و پس از چند دوره چروک ها به کلی از بین می روند.

تزریق ژل یا فیلرهای بافت نرم:

معروف ترین نوع این فیلرها که در انواع و اسم های مختلفی تولید می شوند، فیلر هیالورونیک است. این نوع فیلر از موادی ساخته شده که به مرور جذب پوست می شود و شروع به کلاژن سازی برای پوست می کند. با این اوصاف می توان فهمید که این روش هم کاملاً بی خطر و ایمن است.

تزریق ژل یا فیلرهای بافت نرم:
تزریق ژل یا فیلرهای بافت نرم:

از این فیلر برای زاویه سازی صورت، پر کردن گونه، پر کردن گودی زیر چشم، اصلاح چانه و غیره استفاده می شود. نوع این فیلرها ممکن است یکی باشد

اما نحوه کاری که با آن انجام می شود در کیفیت نتیجه نهایی تأثیر مهمی دارد. سعی کنید با دقت در انتخاب کلینیک خوب و معتبر و اطمینان از کاری که قرار است بر روی پوستتان انجام شود زیبائی و رضایت کامل را برای خود رقم بزنید.

میکرو نیدلینگ برای جوانسازی پوست:

این روش هم یک روش ایمن و با هزینه مناسب است. برای انجام میکرونیدلینگ دستگاه برقی کوچکی که بر روی آن سوزن های کوتاه و ظریفی تعبیه شده است توسط پزشک به صورت مداوم بر روی پوست بیمار کشیده می شود. این کار بر عکس آن چه به نظر می رسد چنان دردناک نیست.

صرفاً سوراخهای بسیار ریزی بر روی پوست ایجاد می کند که باعث کلاژن سازی و ایجاد الاستین پوست می شود. برای دستیابی به بهترین نتیجه می توان ژل هیالورونیک یا سایر مواد مفید برای پوست را هنگام کار روی پوست کشید تا به عمق بیشتری نفوذ کند و کلاژن سازی بهتر و سریعتر اتفاق بیفتد.

جوانسازی پوست با لیزر:

لیزر روشی است که برای رفع مشکلات عمیق پوست به کار می رود، چنانچه مشکلات خاصی هم در پوست خود نداشته باشید انجام لیزر کاملاً بی ضرر بوده و فرآیند پیری و شل شدن پوست را به تأخیر می اندازد.

حذف چین و چروک های عمیق پوست که با بوتاکس به طور کامل رفع نمی شود یا از بین بردن کک و مک و ماه گرفتگی های پر رنگ و ترمیم جای اسکار و حفره های عمیق پوست، از جمله کارهایی است که می توان با لیزر انجام داد.

جوانسازی پوست با لیزر:
جوانسازی پوست با لیزر:

لیزر را حتما زیر نظر پزشک متخصص در کلینیک معتبر انجام دهید. پزشک متخصص با معاینه شما و بررسی نوع پوست نوع لیزر مناسب را برایتان انتخاب کرده و به این وسیله به بهترین نتیجه می رسید. لیزر باعث می شود تا پوست کلاژن سازی کرده و افزایش قوام و سفتی پوست را ایجاد می کند.

لیفت پوست با نخ:

از این روش برای رفع چین و چروک های پوست و حتی غبغب استفاده می شود. فرایند لیفت با نخ فقط یک ساعت طول کشیده و یک روش غیر تهاجمی است که خطری برای بیمار ایجاد نمی کند، البته در صورتی که در یک مرکز معتبر زیبایی و تحت نظر پزشک متخصص پوست انجام شود.

در این روش در نواحی به خصوصی از پوست، نخ های مخصوصی که جذبی هم هستن را وارد می کنند. این نخ ها علاوه بر لیفت، باعث کلاژن سازی هم می شوند و یک روش بسیار خوب برای به تأخیر انداختن آغاز روند پیری پوست است.

بهترین سن برای انجام لیفت با نخ از 30 تا 50 سالگی است، البته در سنین بالای 50 هم می توان آن را انجام داد و مشکلی هم ندارد.

لیفت بینی با نخ:

بینی مرکز صورت است و بسیاری تمایل دارند تا این عضو در زیباترین حالت خود قرار داشته باشد. بعضی از تغییراتی که لازم است انجام شود تا بینی زیبایی برای شخص درست شود، لزوماً نیاز به عمل جراحی زیبایی بینی ندارد.

مانند رفع افتادگی بینی که بدون دردسر و مشکلات جراحی با کشیدن نخ قابل اصلاح بوده و می توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

لیفت بینی با نخ:
لیفت بینی با نخ:

جراحی بینی که یک عمل زیبایی می باشد در بهترین کلینیک های زیبایی به چه شکلی انجام می شود؟

امروزه جراحی بینی به عنوان پرطرفدار ترین انواع عمل زیبایی شناخته شده و در ایران نیز طی سال های اخیر بسیاری از جوانان برای رفع عیب های بینی خود به جراحی بینی روی می آورند و در این زمینه هزینه های بسیاری را متحمل می شوند.

عمل جراحی بینی به دلیل تاثیر بسیار زیادی که بر روی زیبایی اشخاص دارد باید با دقت بسیار بالا و تحت نظر متخصصین مجرب در این زمینه انجام شود

بنابراین افراد برای مشاوره و اقدامات عمل به دنبال بهترین کلینیک های زیبایی می گردند تا با خیالی آسوده و امنیت کامل خود را به دست پزشک متخصص جراحی بینی بسپارند.

جراحی بینی با توجه به مدل بینی افراد در دو روش جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی انجام می شود که امروزه پزشکان در اکثر عمل هایی که انجام می دهند از هردو روش مشترکا استفاده می کنند.

نکته

نکته دیگری که در رابطه با جراحی بینی وجود دارد این است که جراحی باید پس از طی کردن سن بلوغ انجام بگیرد و نوجوانانی که می خواهند بینی های خود را عمل نمایند باید صبر نمایند سن بلوغ خود را به اتمام برسانند و سپس برای انجام عمل، مراحل لازم را طی نمایند.

برای انجام عمل جراحی بینی لازم است بیماران حتما حدود 4 هفته پیش از عمل، از سیگار کشیدن خودداری نمایند و همچنین از مصرف داروهایی مانند آسپرین خودداری نمایند.

عمل جراحی بینی با بیهوشی عمومی و یا موضعی همراه است و در طی مدت عمل بیمار دردی را حس نمی کند.

پس از عمل جراحی بینی برخی مراقبت ها زیر نظر گروه پزشکی کلینیک  به بیماران توصیه می شود و بیمار نیز ملزم به رعایت تمامی نکات می باشد. از جمله این نکات که باید رعایت شوند شامل موارد ذیل می باشند:

  • بیمار پس از عمل باید از انجام هر حرکت تند و ناگهانی خودداری نماید.
  • بیمار تا حدود 7 روز پس از عمل از خیس شدن آتل جلوگیری نماید و به صورتی حمام کند که آب به بینی او برخورد نکند.
  • بیمار باید به گونه ای استراحت نماید که سر و گردن از شانه ها بالاتر قرار گیرند تا از خونریزی پس از عمل جلوگیری نماید.

جراحی شکم که برای رفع چاقی و زیبایی اندام می باشد در بهترین کلینیک های زیبایی به چه روش هایی انجام می شود؟

در بین ایرانیان به دلیل تغذیه نامناسب افراد بسیاری به چاقی مبتلا هستند که برای رسیدن به اندام ایده آل از انجام هیچ روشی دریغ نکرده اند، اما بسیاری از این روش ها و انجام خود سرانه آنان معمولا به نتیجه ای نمی رسد و افراد ناچارا به کلینیک های زیبایی و مطب پزشکان برای رفع مشکل خود اقدام می کنند.

برای کاهش حجم چربی های شکم و کمک به افراد برای رسیدن به اندام ایده آل روش های بسیاری وجود دارد که ما در اینجا فقط به برخی از این روش ها اشاره می کنیم.

جراحی آبدمینو پلاستی:

این روش جراحی برای کسانی مناسب می باشد که در اثر چاقی و لاغری مداوم و ثابت نبودن وزن و یا زایمان از افتادگی شکم و پوست رنج می برند. در طی این روش از زیر ناف تا زیر شکم برداشته می شود. این روش بریدگی و بخیه عمیق دارد که ممکن است پس از عمل بیمار تا مدتی ناچار به استراحت شود.

جراحی به روش لیپولیز:

این روش جراحی لاغری که بیشتر از روش های دیگر محبوبیت پیدا کرده است به صورت تهاجمی عمل می کند و تمامی سلول های چربی را در بدن نابود می کند. در این روش پزشک بخشی از شکم و یا جایی دیگر از اعضای بدن که نیاز به حذف چربی دارد را بی حسی موضعی می زند و قسمتی از پوست بدن را سوراخ کرده و با دستگاه لیزر لیپولیز زیر پوست را از وجود چربی ها پاک سازی می کند.

جراحی لاغری لیپوماتیک:

به علت آن که چربی های شکم و بازو به سختی از بین می روند بهتر است از روش لیپوماتیک که یک روش آسان و بی خطر است استفاده نمود.

در روش لیپوماتیک از چربی های کشیده شده می توان برای دیگر قسمت های اعضای بدن استفاده کرد، این چربی ها با استفاده از یک میله فلزی توسط پزشک متخصص با کمترین عوارض دفع می شوند.

جراحی لاغری لیپوماتیک:
جراحی لاغری لیپوماتیک:

جراحی به روش های ترکیبی:

در برخی افراد به دلیل شرایط بدنی خاص که دارند انجام یک روش جوابگو نیست و این افراد مجبورند برای اینکه در یک مرحله عمل به نتیجه برسند از روش جراحی ترکیبی برای رسیدن به اندام ایده آل خود استفاده نمایند.

چنانچه این افراد مایل به استفاده از این روش نباشند می توانند برای رسیدن به اندام ایده آل در طی چندین مرحله از روش مورد نظر خود استفاده نمایند که این کار اصلا توصیه نمی شود.

مناسب ترین افراد برای انجام جراحی های لاغری شکم موارد ذیل می باشند:

  • افرادی که به مدت 6 ماه وزن ثابتی داشته اند و هیچ وزنی حتی در حد چند گرم کم نکرده اند می توانند برای کاهش وزن از هر یک از روش های بالا استفاده نمایند.
  • دومین دسته که برای جراحی های شکم می توانند بدون وجود هیچ مشکلی اقدام نمایند کسانی هستند که از لحاظ جسمی و فیزیکی در سلامت کامل به سر می برند و هیچ گونه مشکل و بیماری خاصی ندارند.
  • سومین افراد مناسب برای جراحی شکم خانم هایی هستند که در طی چندین بار بارداری پوست شکمشان دچار افتادگی شده است.

این افراد پس از مراجعه به مشاور کلینیک و پس از معاینه پزشک مربوطه و مطابق با نظر پزشک، آمادگی استفاده از هر یک از روش های بالا برای کاهش وزن و رسیدن به اندام و وزن ایده آل خود را دارند.

اما این جراحی ها با این که از کمترین عوارض پس از عمل برخوردار هستند، ولی باز هم برخی از افراد نمی توانند برای رسیدن به وزن دلخواه از این روش ها استفاده نمایند.

کسانی که در وزن بالا قرار دارند و از چاقی درجه 3 و BMI بالا رنج می برند.

خانم هایی که قصد دارند در آینده بچه دار شوند. به علت آن که این جراحی ها ممکن است در آینده بر روی بارداری خانم ها اثر بگذارند و فرد توانایی بارداری را از دست بدهد استفاده از روش های ارائه شده در بالا به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

کسانی که پوست بدنشان حساس است و کلاژن ساز است بهتر است از هیچ یک از این روش ها استفاده نکنند، زیرا در این روش ها پوست بدن بخیه می خورد و در این افراد جای بخیه ها باقی می ماند و به راحتی پاک نمی شود.

در این مقاله با روش های انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و ویژگی های این کلینیک ها آشنا شدید و همچنین متوجه شدید که این کلینیک ها چه نوع خدماتی را ارائه می دهند.

حال که آگاهی شما در این زمینه ها بیشتر شد و اطلاعات بیشتری بدست آوردید می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی برای انجام امور زیبایی خود اقدام نمایید و در پایان از شما برای این که ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید سپاس گزاریم و امیدواریم مطالب این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید