میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت
بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت

لیست موضوعات

بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت

آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ؟ برای پرسش به این پاسخ، ادامه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

یکی از روش‌های بسیار جدیدی که امروزه توانسته با استقبال اغلب افراد مواجه شود، استفاده از لیزر برای برطرف نمودن موهای زائد در مناطق مختلف بدن می‌باشد.

بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت
بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت

برای کسب اطلاعات لازم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

کاملاً طبیعی است که تمام بانوان علاقه بسیار زیادی به زیبایی داشته باشند و ذاتاً از داشتن زیبایی بیشتر لذت ببرند.

زیرا زیبایی می‌تواند نقش بسیار مهمی در زندگی افراد ایفا کند و باعث افزایش اعتماد به ‌نفس افراد گردد. با توجه به این ‌که موهای زائد و اضافی در بدن افراد امروزه به ‌عنوان یک معضل نگران‌کننده می‌باشد و باعث می‌شود تا احساس زیبایی بانوان خدشه‌دار شود، راهکارهایی همچون استفاده از لیزر پیشنهاد بسیار خوبی است تا افراد بتوانند از مزاحمت موهای زائد در نواحی مختلف بدن خود خلاص شوند.

لیزر موهای زائد برای بیکینی یک روش به اثبات رسیده ‌است

لیزر موهای زائد برای بیکینی یک روش به اثبات رسیده ‌است که می‌تواند افراد را از موهای زائد ناحیه تناسلی رها کند و افراد دردسرهای متعدد برای تیغ کشیدن را دیگر نخواهند داشت.

استفاده از این فناوری از طریق نور لیزر کمک می‌کند تا نتیجه خوبی از حذف و از بین بردن فولیکول‌های مو دریافت کنید.

البته انجام این روش نیاز به تخصص خاصی دارد تا بتوان به بهترین نحو ممکن از آن جواب گرفت. مسئله مهمی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد، مراقبت‌های قبل یا بعد از لیزر بیکینی می‌باشد.

ممکن است این پرسش در ذهن برخی از افراد شکل بگیرد که آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ؟ ما برای پاسخ به این پرسش اطلاعاتی برای شما فراهم کرده‌ایم که می‌توانید با آگاهی در این ‌مورد از لیزر نتیجه بهتری دریافت کنید.

لیزر موهای زائد برای بیکینی یک روش به اثبات رسیده ‌است
لیزر موهای زائد برای بیکینی یک روش به اثبات رسیده ‌است

البته در این راستا می توانید به مجموعه زر کلینیک مراجعه نمایید و از تجربیات و تخصص پرسنل و کادر درمانی زر کلینیک بهره مند شوید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

برطرف نمودن موهای زائد توسط لیزر بیکینی چیست؟

شناخت بیشتر لیزر موهای زائد شامل چه چیزی است؟

آیا حذف موهای بیکینی با لیزر دائمی است؟

بعد از لیزر بیکینی چه شرایطی پیش روی بیمار است؟

چند روز بعد از لیزر بیکینی، چه شرایطی پیش روی بیمار است؟

آیا اصلاح کردن بیکینی بعد از اولین جلسه لیزر امکان‌پذیر است؟

ریزش موها بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟

آیا لازم است بعد از لیزر بیکینی، موها را با موم حذف کنیم؟

برای لیزر بیکینی چند جلسه کافی می‌باشد؟

آیا آقایان می‌توانند لیزر بیکینی انجام بدهند؟

آیا قبل از لیزر بیکینی باید اصلاح کنیم؟

چه زمانی بعد از لیزر بیکینی می‌توان ورزش کرد؟

استفاده از حمام بعد از جلسات لیزر به چه صورت است؟

آیا بعد از لیزر موهای زائد، بیکینی درد خواهد داشت؟

مصرف لوسیون‌های پوست بعد از لیزر بیکینی به چه دلیل است؟

نتیجه لیزر بیکینی بعد از چند جلسه مشخص است؟

آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ؟

آیا لیزر بیکینی باعث بروز بیماری سرطان خواهد شد؟

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری خواهد شد؟

کلام آخر

 

برطرف نمودن موهای زائد توسط لیزر بیکینی چیست؟

قبل‌از این ‌که به این پرسش پاسخ بدهیم که آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، در ابتدا باید شناخت کلی از این راهکار اصولی داشته باشید.

لیزر موهای زائد امروزه به‌ عنوان یک فرایند پزشکی با استقبال بسیار افراد روبرو شده‌ است. در واقع لیزر توسط پرتوهای نور جهش دار می‌تواند باعث از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن گردد.

مهم‌ترین پروسه که در حین لیزر بیکینی و دیگر نواحی مختلف بدن اتفاق می‌افتد، این است که اشعه نور از طریق پوست باعث از بین بردن فولیکول مو خواهد شد.

برطرف نمودن موهای زائد توسط لیزر بیکینی چیست؟
برطرف نمودن موهای زائد توسط لیزر بیکینی چیست؟

گرمای شدیدی که از طریق این اشعه‌ها روی پوست حاصل می‌گردد، می‌تواند به تخریب فولیکول مو کمک کند.

پس باعث می‌شود تا رشد موهای زائد در آینده مهار شود و دیگر رشد چشمگیری از آن‌ها مشاهده نشود و تأثیرگذاری این روش در حدی زیاد است که اغلب افراد با پوست‌های روشن و تیره می‌توانند از آن بهره ‌مند شوند.

شناخت بیشتر لیزر موهای زائد شامل چه چیزی است؟

اغلب افراد به موهای زائد خود توجه بسیار زیادی دارند، اما به دلیل عدم اطلاعات کافی و تحقیق در این ‌مورد، نمی‌دانند که مو فقط به‌ عنوان پروتئین‌های مرده به حساب می‌آید.

در واقع مو و ناخن‌ها به ‌عنوان نواحی غیر جاندار بدن شناخته می‌شوند. مسئله مهمی که بر اثر لیزر بیکینی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، ریشه مو یا همان فولیکول می‌باشد.

اگر ریشه مو مورد هدف قرار بگیرد، این ‌موضوع عملکرد بسیار زیادی برای برطرف نمودن موهای زائد بدن خواهد داشت.

اگر بخواهیم آمار کلی در رابطه با فولیکول‌های در فاز رشد انسان داشته‌ باشیم، نزدیک ۲۰ درصد از تمامی فولیکول‌ها رو به رشد می‌باشند و باعث به وجود آوردن شاخه‌های جدیدی از مو در بدن خواهند شد.

رنگدانه‌های تیره‌ای که نور لیزر باعث جذب آن‌ها خواهد شد، با نام ملانین شناخته می‌شوند که این مسئله ایده اصلی استفاده از فناوری لیزر بیکینی می‌باشد تا بتواند در راستای حذف موهای زائد، کمک بسیار زیادی کند و مؤثر واقع شود.

شناخت بیشتر لیزر موهای زائد شامل چه چیزی است؟
شناخت بیشتر لیزر موهای زائد شامل چه چیزی است؟

استفاده از لیزر بیکینی می‌تواند تاثیر بسیاری در رنگدانه‌های فولیکول‌های در فاز رشد داشته باشد

حال نتیجه استفاده از لیزر بیکینی می‌تواند تاثیر بسیاری در رنگدانه‌های فولیکول‌های در فاز رشد داشته باشد و باعث جذب آن‌ها گردد. در نهایت باعث می‌شود تا گرم شدن بیش ‌از حد از طریق لیزر باعث مرگ فولیکول‌ها گردد.

به‌ همین دلیل است که ما در مجموعه زر کلینیک، استفاده از لیزر در نواحی مختلف بدن به خصوص بیکینی را پیشنهاد می‌کنیم.

زیرا برای برقراری روابط جنسی، برطرف نمودن موهای زائد بیکینی بسیار مؤثر واقع می‌شود و می‌تواند باعث افزایش اعتماد به‌ نفس بانوان گردد.

اما سوال بسیار مهمی که در این مواقع در ذهنمان شکل می‌گیرد این است که تا چه مدت بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ؟ مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر مسئله بسیار مهمی است که در ادامه این مطلب حتما به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می کنیم از پست فاصله بین جلسات لیزر بیکینی دیدن کنید.

آیا حذف موهای بیکینی با لیزر دائمی است؟

در هر صورت با توجه به این ‌که موهای زائد همچنان رشد کافی را در طول عمر انسان دارند، نمی‌توان قطع به‌ یقین در رابطه با برطرف نمودن دائمی موهای زائد صحبت کرد.

در واقع ما در زر کلینیک تضمینی برای حذف صددرصدی موها نخواهیم داشت. طبق تعریفات کلی در رابطه با لیزر بیکینی و یا در دیگر نواحی مختلف بدن، این راهکار دائمی به حساب می‌آید.

در واقع تعریف سازمان غذا و دارو بر این است که استفاده از لیزر می‌تواند یک روش مناسب برای کاهش دائمی موهای زائد به حساب بیاید،

اما هیچ تضمینی برای رفع دائمی موها نمی‌باشد و طبق یک پروسه چندین جلسه‌ای، فرآیند درمان از طریق لیزر تکمیل خواهد شد. سپس افراد در ناحیه بیکینی رشد کمتری از موها را مشاهده خواهند کرد.

اما بعد از ای ن‌که دوره اصلی درمان به پایان رسید، ممکن است جلسات شارژ به‌ صورت سالانه صورت بگیرد. در هر صورت استفاده از این روش، بسیار کارساز و مفید می‌باشد.

بعد از لیزر بیکینی چه شرایطی پیش روی بیمار است؟

مهم‌ترین مطلبی که دریافتیم این است که از بین بردن ریشه مو و فرایند لیزر موهای زائد از طریق این درمان ممکن است.

فرد بعد از اولین مراجعه به زر کلینیک و استفاده از لیزر موهای زائد در بدن خود ممکن است تغییرات فوری را مشاهده نکند و فقط شاهد تغییر رنگ پوست یعنی قرمزی در محل لیزر شده یعنی بیکینی می‌باشد.

مو همچنان بعد از لیزر در جلسه اول همچنان رشد خواهد کرد و تنها امکان دارد که رشد آن اندکی کاهش پیدا کند، اما نحوه ریختن موها متفاوت خواهد شد.

زیرا به‌ مرور زمان ریشه مو در حال از بین رفتن می‌باشد. بعد از این‌ که درمان لیزر بعد از جلسه اول تمام شد، در روزهای آتی، موهای زائد افراد شروع به ریزش خواهد کرد.

بعد از لیزر بیکینی چه شرایطی پیش روی بیمار است؟
بعد از لیزر بیکینی چه شرایطی پیش روی بیمار است؟

ممکن است این شرایط باعث وسوسه افراد برای خاراندن پوست و یا کندن موهای زائد شود

ممکن است این شرایط باعث وسوسه افراد برای خاراندن پوست و یا کندن موهای زائد شود، اما ما قطعا این موضوع را به شما توصیه نمی‌کنیم. این کار به دو دلیل از نظر ما قابل ‌قبول نیست. این دو دلیل شامل موارد زیر خواهد شد.

  • شما شرایط تشخیص موهای معمولی و موهایی که فولیکول آن‌ها از بین رفته ‌است را ندارید و ممکن است این کار فقط باعث وقت تلف کردن شما گردد.
  • بعد از درمان لیزر، پوست به زمان کافی برای بهبودی نیاز دارد تا ورم‌های اولیه از بین بروند. در این مواقع همچنان پوست حساس خواهد بود و باید بهبودی برای آن حاصل گردد.

در همین راستا است که ممکن است این سوال در ذهن افراد شکل بگیرد که آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ؟

مراقبت‌های بعد از لیزر بیکینی مسئله‌ای بسیار مهم است که حتما باید آن‌ها را به‌ بهترین نحو انجام بدهید تا پاسخ مناسبی از این راهکار درمانی بگیرید. از نظر ما هر گونه خاراندن پوست، فشار دادن پوست، کندن مو تا حدوداً ۵ روز به بیمار توصیه نخواهد شد.

اما همچنان اگر قصد سوالات بیشتری در باره این موضوع داشته باشید می‌توانید از مشاوران و متخصصین زر کلینیک کمک بگیرید.

چند روز بعد از لیزر بیکینی، چه شرایطی پیش روی بیمار است؟

مسئله مهمی که ممکن است افراد بعد از گذشت چند روز از اولین جلسه لیزر بیکینی مشاهده کنند، رشد موهای جدید می‌باشد. ممکن است این‌ موضوع شما را نگران کند.

اما متخصصین مجرب مجموعه زر کلینیک به شما این اطمینان را می‌دهند که نگران این‌ موضوع نباشید. این نشانه خوبی است و ثابت می‌کند که فرایند لیزر به ‌خوبی عمل کرده ‌است.

کاملاً طبیعی است که در هنگام درمان لیزر در جلسه اول، تمامی موهای فرد در ناحیه بیکینی در بخش ابتدایی پوست قرار نداشته ‌اند و بعضی از موها هنوز رشد کافی نداشتند و در بخش فولیکول بوده‌اند.

رشد مجدد موها مساله‌ای نگران ‌کننده نمی‌باشد

بنابراین رشد مجدد موها مساله‌ای نگران ‌کننده نمی‌باشد. زیرا این موها اکنون از سطح پوست خارج می‌شود و سپس در جلسات بعدی نیز قابل حذف می‌باشند.

نکته مهمی که در این موارد به مراجعه ‌کنندگان خود گوشزد می‌کنیم، این است که این موهای سطحی را حذف نکنید و به‌ خوبی و آرامی با آن‌ها برخورد داشته باشید.

زیرا ممکن است همچنان تصور کنید که موها به پوست متصل هستند. اجازه بدهید موها روند طبیعی را سپری کنند و خود به‌ خود از سطح پوست جدا شوند.

به خاطر داشته باشید که در اثر درمانی لیزر در جلسه اول، فقط ۲۰ درصد از موهای بیکینی تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

برای ‌این که نتیجه بهتری پیدا کنید، باید چندین‌ بار به زر کلینیک مراجعه کنید تا تعداد جلسات درمانی شما تکمیل گردد. اما شناخت میزان تعداد دقیق جلسات درمانی بر اساس اندازه ناحیه درمان و نوع پوست شما متفاوت خواهد بود.

آیا اصلاح کردن بیکینی بعد از اولین جلسه لیزر امکان‌پذیر است؟

به ‌جز این که بدانید آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، مسئله مهم دیگر در رابطه با شیو کردن و اصلاح کردن نواحی بیکینی بعد از اولین جلسه لیزر می‌باشد.

در این ‌راستا باید بدانید که نیاز به از بین بردن موها بین جلسات لیزر نخواهید داشت. اگر ترجیح شما بر این است که هیچ مویی بر سطح پوست شما نباشد، می‌توانید برای اصلاح کردن نواحی بیکینی از تیغ استفاده کنید.

اما توصیه متخصصین مجموعه زر کلینیک این است که برای شیو کردن محل لیزر شده همچون بیکینی، باید حداقل ۱۰ روز صبر کنید و بین اصلاح و جلسه بعدی لیزر موهای خود حداقل ۲۴ ساعت فاصله بیندازید.

آیا اصلاح کردن بیکینی بعد از اولین جلسه لیزر امکان‌پذیر است؟
آیا اصلاح کردن بیکینی بعد از اولین جلسه لیزر امکان‌پذیر است؟

ریزش موها بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟

برای این ‌که بدانید حدوداً چند روز بعد از اولین جلسه لیزر بیکینی، موها ریزش پیدا می‌کنند، باید بگوییم که این پروسه برای افراد با شرایط بدنی مختلف متفاوت می‌باشد.

اگر موها در هنگام لیزر در فاز مرحله رشد باشند، قطعاً این موها به‌ صورت دائم حذف خواهند شد. اما برخی از موها فورا از ریشه جدا می‌شوند و ممکن است برخی دیگر آن‌ها در چندین هفته آینده دچار ریزش شوند.

اگر مرحله موها درباره علل رشد نباشد، برای این ‌که ریشه مو تحت تاثیر قرار بگیرد و ریزش بیشتری پیدا کند، باید جلسات درمانی دیگری نیز صورت بگیرد.

آیا لازم است بعد از لیزر بیکینی، موها را با موم حذف کنیم؟

برخی از کلینیک‌ها به دلیل عدم مهارت در راستای لیزر بیکینی، به افراد توصیه می‌کنند که بعد از انجام اولین جلسه لیزر بیکینی، باید موها با موم یا موچین برداشته شود.

اما در صورتی ‌که از نظر متخصصین مجرب مجموعه زر کلینیک بهره مند شوید، برای این‌ که بهترین خروجی را از لیزر موهای بیکینی دریافت کنید، زمانی حدوداً بین 6 تا 8 جلسه لازم دارید.

به‌ همین دلیل حذف کردن موهای نواحی بیکینی از طریق راه ‌حل‌هایی همچون موم کردن، برداشتن با موچین و یا دیگر موارد، راهکار مناسبی نیست و فقط می‌تواند باعث آزار و اذیت افراد در بین فاصله جلسات لیزر گردد.

ممکن است احساس ناخوشایندی در پی رشد مجدد موها برای افراد به وجود بیاید. اما مسئله مهم این است که درمان از طریق لیزر برای بیکینی با هدف کاهش رشد صورت می‌گیرد.

اغلب افرادی که از موم یا موچین برای برداشتن موها استفاده می‌کنند، ریشه مو را بر می ‌دارند و این می‌تواند باعث از دسترس خارج شدن لیزر موهای زائد گردد. در نهایت نتیجه درستی از لیزر دریافت نخواهید کرد.

توصیه می‌کنیم که در دوره درمان توسط لیزر، از هیچ کدام از مواردی همچون موچین، موم یا هر راه‌ حل دیگری که باعث از ریشه کندن موها خواهد شد، استفاده نداشته باشید. اگر قصد دارید تا موها را در بین جلسات لیزر خود حذف کنید، فقط از شیو کردن و ژیلت استفاده کنید.

آیا لازم است بعد از لیزر بیکینی، موها را با موم حذف کنیم؟
آیا لازم است بعد از لیزر بیکینی، موها را با موم حذف کنیم؟

برای لیزر بیکینی چند جلسه کافی می‌باشد؟

عموماً بعد از ۶ جلسه تا ۸ جلسه، حدوداً ۸۰ درصد از موهای زائد ناحیه بیکینی کاهش ‌یافته است. البته مواردی همچون نوع پوست و موی فرد هم می‌تواند تعداد جلسات لیزر را تعیین کند.

اما عموماً ۶ جلسه استفاده از لیزر می‌تواند کاربرد کافی را برای بانوان داشته باشد. اما در صورتی ‌که برخی از افراد به تعداد جلسات بیشتر نیاز داشته باشند، امکان این امر برای آن‌ها فراهم است.

به دلیل این‌ که جنس موهای نواحی مختلف برای افراد متفاوت می‌باشد، ممکن است برای برخی از افراد فقط با انجام ۵ جلسه از لیزر نتیجه بدهد، اما برای فرد دیگری باید ۸ جلسه تکمیل گردد.

یکی از بی ‌دردسرترین نواحی برای لیزر کردن، ناحیه بیکینی می‌باشد که معمولاً بین 6 ‌تا ۸ جلسه می‌توان از آن نتیجه کافی را گرفت.

آیا آقایان می‌توانند لیزر بیکینی انجام بدهند؟

برای این‌ که بتوان درک کرد که بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، باید بدانید که آقایان نیز می‌توانند از این روش کاربردی و مفید استفاده داشته باشند.

اما به دلیل این‌ که نواحی اصلی آلت تناسلی آن‌ها تحت تاثیر نور و اشعه لیزر قرار نمی‌گیرد، برقراری روابط جنسی برای آن‌ها آزاردهنده نیست.

در هر صورت با توجه به این ‌که پوست بعد از لیزر بسیار حساس‌تر خواهد شد، بهتر است مدت ‌زمانی برای برقراری روابط جنسی صبر کنید. اپیلاسیون کردن برای آقایان مسئله ای بسیار دردناک است.

به ‌همین دلیل توصیه می‌کنیم تا هر چقدر که مهم است که بانوان به‌ سلامت و بهداشت خود اهمیت بدهند، آقایان نیز نیاز به لیزر بیکینی خواهند داشت.

البته جواب‌دهی لیزر بیکینی برای آقایان با پوست روشن و تیره نیز متفاوت می‌باشد. اما افرادی که دارای پوست روشن و موی تیره می‌باشند، قطعا نتیجه بهتری از لیزر بیکینی دریافت خواهند کرد.

آیا آقایان می‌توانند لیزر بیکینی انجام بدهند؟
آیا آقایان می‌توانند لیزر بیکینی انجام بدهند؟

آیا قبل از لیزر بیکینی باید اصلاح کنیم؟

طبیعی است که افراد برای استفاده از موهای زائد باید یک روز قبل ‌از لیزر نواحی بیکینی را با تیغ یا ژیلت شیو کنند.

در برخی مواقع ممکن است متخصصین لیزر این کار را برای افراد انجام بدهند. اما در هر صورت برای این ‌که به بهداشت فردی خود بیشتر اهمیت بدهید، بهتر است حتما خودتان نواحی بیکینی را شیو کنید.

زیرا در صورت بلند بودن موها، لیزر نمی‌تواند به ریشه اصلی مو نفوذ داشته باشد. عموماً بعد از شیو کردن، پوست میزان کمی خشک خواهد شد و زمان لازم دارد تا رطوبت و چربی روی لایه پوست صورت بگیرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر لیزر کردن بلافاصله بعد از انجام شیو صورت بگیرد، خارش و تحریک بسیار زیادی برای پوست را به دنبال خواهد داشت.

آیا قبل از لیزر بیکینی باید اصلاح کنیم؟
آیا قبل از لیزر بیکینی باید اصلاح کنیم؟

به‌ همین دلیل طبق توصیه متخصصین زر کلینیک، بهتر است دو روز قبل ‌از لیزر، نواحی بیکینی را شیو کنید تا هنگام اصلاح دچار هیچ‌ گونه خراش و بریدگی این ناحیه نشوید. چون در صورت وجود خراش، امکان لیزر کردن وجود ندارد و ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

چه زمانی بعد از لیزر بیکینی می‌توان ورزش کرد؟

برای پاسخ به این پرسش که ورزش کردن بعد از انجام لیزر بیکینی در چه زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد، باید بگوییم که متخصصین و کادر زبده زر کلینیک، هر گونه فعالیتی که موجب تعریق شود را بعد از لیزر بیکینی حداقل تا ۲۴ ساعت توصیه نمی‌کنند.

در واقع دلیل اصلی که باعث می‌شود تا در این مدت ‌زمان ورزشی صورت نگیرد، این است که پوست استراحت کند تا بتواند از التهاب خارج شود و هر گونه فعالیتی که در هنگام التهاب پوست صورت بگیرد، می‌تواند برای بدن مضر شناخته شود.

در این خصوص هر چه بتوانید نواحی لیزر شده را خنک نگه دارید و از کمپرس سرد استفاده داشته باشید، برای کاهش درد و حساسیت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشید و می‌توانید نتیجه بهتری از درمان بگیرید.

برخی از افراد به دلیل دردهای موجود، از لیزر بیکینی استفاده ندارند. در صورتی ‌که متخصصین کاربلد زر کلینیک به شما پیشنهاد می‌دهند که با یک روش آسان بدون درد، لیزر بیکینی را تجربه کنید و از موهای زائد خود خلاص شوید.

استفاده از حمام بعد از جلسات لیزر به چه صورت است؟

به‌ غیر از پرسش در این مورد که بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، مسئله مهم دیگر در رابطه با حمام بعد از جلسات لیزر موهای زائد می‌باشد.

بعد از جلسات لیزر امکان حمام کردن وجود دارد، اما به شرطی که برای حمام کردن از آب سرد استفاده داشته باشید و تا جای ممکن از مصرف صابون‌های معطر پرهیز کنید.

دلیل اصلی که باعث می‌شود این مسائل به ‌عنوان مراقبت‌های بعد از لیزر بیکینی ذکر گردد، این است که التهابات موجود بر پوست بدن بر اثر حمام داغ می‌تواند بیشتر گردد و صابون‌های عطرها دار می‌تواند باعث خارش پوست بدن گردد.

توصیه ما به مراجعه ‌کنندگان این است که بعد از جلسات درمان در هفته اول از حمام آب ولرم استفاده کنید و محصولات معطری که می‌تواند باعث ایجاد حساسیت بر بدن شما و تحریک کردن آن شود را برای چندین روز بعد از جلسه لیزر کنار بگذارید.

آیا بعد از لیزر موهای زائد، بیکینی درد خواهد داشت؟

کاملاً طبیعی است که در حین جلسات لیزر درمانی، احساس سوزن سوزن شدن را در نواحی درمان داشته باشید.

البته سیستم‌های لیزر مدرنیته‌ای که در زر کلینیک وجود دارند، دارای سیستم خنک‌کننده می‌باشند که می‌تواند باعث پیشگیری از احساس ناخوشایند برای افراد گردد و حس دردناک بودن آن را به کمترین حد از خود می‌رساند.

وجود این سیستم‌های خنک‌کننده می‌تواند از پوست محافظت کند و مانع مناسبی برای شکل‌گیری هر گونه سوزش در پوست باشد.

امکان دارد برخی از افراد به دلیل حساسیت بسیار زیاد بعد از لیزر، در بیکینی احساس خارش، ورم یا قرمزی داشته باشند. البته جای هیچ‌ گونه نگرانی وجود ندارد. زیرا این مشکلات فورا در مدت ‌زمان کمی از بین خواهد رفت و دائمی نمی‌باشد.

آیا بعد از لیزر موهای زائد، بیکینی درد خواهد داشت؟
آیا بعد از لیزر موهای زائد، بیکینی درد خواهد داشت؟

مصرف لوسیون‌های پوست بعد از لیزر بیکینی به چه دلیل است؟

متخصصین متبحر زر کلینیک به مراجعه‌ کنندگان بعد از انجام لیزر بیکینی، مصرف ژل آلوئه ورا را پیشنهاد خواهند داد.

استفاده از این ژل می‌تواند برای مرطوب سازی پوست و برطرف نمودن التهابات پوستی مؤثر واقع شود. در واقع مصرف این لوسیون پوستی باعث آرام کردن پوست برای برخی از افراد حساس خواهد شد.

اما بهتر است به مدت ۴۸ ساعت بعد از انجام لیزر هیچ‌ گونه لوسیون یا مواد مشابه دیگر روی محل درمان لیزر یعنی بیکینی استفاده نشود.

دلیل اصلی این امر، حساسیت بالای پوست است. زیرا در این مدت ‌زمان به دلیل این ‌که درمان با لیزر اتفاق افتاده‌ است، پوست از حساسیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

نتیجه لیزر بیکینی بعد از چند جلسه مشخص است؟

قبل ‌از این ‌که به این پرسش پاسخ بدهیم که آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، باید در رابطه با تعداد جلسات لیزر بیکینی نیز اطلاعاتی داشته باشید. استفاده از لیزر به ‌عنوان یک راه‌ حل حذف مو شناخته می‌شود که می‌تواند تا ۹۰ درصد باعث کاهش یافتن رشد مو گردد.

نوری که از لیزر منتشر می‌گردد، می‌تواند رنگدانه‌های اصلی مو را مورد هدف قرار بدهد و به واسطه ملانین، جذب خواهد شد و می‌تواند انرژی موجود را به فولیکول‌های مو انتقال بدهد. به‌ مرور زمان این نور می‌تواند آسیب بسیار زیادی به فولیکول بزند و این آسیب ترمیم نخواهد شد.

نتیجه لیزر بیکینی بعد از چند جلسه مشخص است؟
نتیجه لیزر بیکینی بعد از چند جلسه مشخص است؟

به ‌همین دلیل فولیکول‌های مو دیگر قادر به رشد موهای جدید نخواهند بود و قطعا فرد بعد از اولین جلسه لیزر، شاهد ریزش میزان زیادی از موهای ناحیه تناسلی خود خواهد بود. اما به‌ مرور زمان هنگامی ‌که چندین جلسه از لیزر بیکینی استفاده داشته ‌باشید، نتیجه‌ واقعی آن را احساس خواهید کرد.

البته مهم‌ترین چیزی که می‌تواند تعیین ‌کننده تعداد جلسات و نتیجه لیزر بیکینی باشد، نوع موهای بدن شما و کلینیکی است که از آن برای لیزر استفاده می‌کنید.

اما در حالت معمول، با گذشت ۶ تا ۸ هفته حدوداً ۹۰ درصد از موهای بیکینی حذف خواهند شد. متخصصین و مشاورین زر کلینیک در کنار شما هستند تا با بهترین دستگاه‌های لیزر، به شما کمک کنند تا روابط جنسی بهتری برقرار کنید و از داشتن بیکینی بدون مو لذت ببرید.

آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ؟

با ذکر تمامی اطلاعات مفیدی که در رابطه با لیزر بیکینی داشتیم، فهمیدیم که فواید و مزایای این راه‌ حل چه میزان می‌باشد.

ممکن است برخی از افراد نیاز به اطلاعاتی در رابطه با برقراری روابط بعد از انجام لیزر بیکینی داشته باشند. مسئله مهم این است که انعطاف‌پذیری واژن بعد از این مسئله بهتر خواهد شد و این‌موضوع می‌تواند باعث گردش خون بیشتر در نواحی بیکینی گردد.

اما مسئله مهم این است که استفاده از هر گونه لیزر روی بیکینی تأثیری بر نواحی داخلی واژن نخواهد داشت و فقط نواحی بیرونی و نواحی که رویش مو داشته ‌است، تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

در اغلب مواقع، افراد بعد از انجام لیزر بیکینی هیچ‌ گونه درد و ناراحتی را ندارند و با گذاشتن کمپرس یخ یا استفاده از پمادهای ضد التهاب، می‌توانند فوراً به روال عادی زندگی خود برگرداند.

اما متخصصین مجموعه زر کلینیک برای داشتن رفاه بیشتر مراجعه ‌کنندگان، به آن‌ها توصیه می‌کنند که حدوداً تا ۳ روز بعد از انجام لیزر، روابط جنسی برقرار نکنند.

زیرا باعث به وجود آمدن سوزش و یا خارش در نواحی بیکینی خواهد شد و می‌تواند برای برخی از افراد آزاردهنده باشد.

فرقی نمی‌کند که از کدام یک از دستگاه‌های لیزر استفاده داشته ‌اید

فرقی نمی‌کند که از کدام یک از دستگاه‌های لیزر استفاده داشته ‌اید، زیرا فرآیند عملکردی همه دستگاه‌های لیزر به یک‌ شکل می‌باشد.

اما برخی از افراد به دلیل این ‌که آستانه تحمل بهتری دارند و با توجه به حساسیت پوستشان، ممکن است هیچ‌ گونه احساس درد و ناراحتی بعد از انجام لیزر بیکینی نداشته باشند و فورا بعد از گذشت ۲۴ ساعت بتوانند به روابط جنسی بپردازند.

اما در برخی مواقع که افراد دارای پوست‌های حساس‌تری می‌باشند، بهتر است حدوداً ۳ روز صبر کنید و بعد از دوش گرفتن و بهبودی کامل می‌توانید رابطه‌ی جنسی برقرار کنید.

با مراجعه به زر کلینیک می توانید امکانات خوبی از لیزر بیکینی داشته باشید تا برای همیشه از موهای زائد در این نواحی خلاص شوید و اعتماد از دست‌ رفته خود را برای برقراری روابط جنسی بازگردانید.

فرقی نمی‌کند که از کدام یک از دستگاه‌های لیزر استفاده داشته ‌اید
فرقی نمی‌کند که از کدام یک از دستگاه‌های لیزر استفاده داشته ‌اید

آیا لیزر بیکینی باعث بروز بیماری سرطان خواهد شد؟

به ‌غیر از این که در ذهن بسیاری از افراد این سوال شکل می‌گیرد که آیا بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، یکی از سوالات بسیار تکرار شده برخی از افراد این است که آیا استفاده از لیزر بیکینی می‌تواند سبب سرطان گردد؟

اگر اطلاعات دقیق در رابطه با مکانیسم اصلی و عملکرد لیزر داشته باشید، قطعا پاسخ این سوال برای شما روشن می‌باشد. اما در صورتی ‌که بدون آگاهی در این زمینه اقدام کنید، حتما شما نیز دچار این اشتباه خواهید شد. به‌ همین دلیل ما در تلاشیم تا سوالات ذهنی شما را در این ‌مورد جواب بدهیم.

آیا لیزر بیکینی باعث بروز بیماری سرطان خواهد شد؟
آیا لیزر بیکینی باعث بروز بیماری سرطان خواهد شد؟

مهم‌ترین چیزی که می‌تواند ثابت کند که لیزر بیکینی نمی‌تواند عامل مؤثری برای سرطان باشد

مهم‌ترین چیزی که می‌تواند ثابت کند که لیزر بیکینی نمی‌تواند عامل مؤثری برای سرطان باشد، این است که پرتوهای لیزر فقط تا بخشی از پوست که می‌تواند باعث از بین بردن موهای زائد شود، نفوذ پیدا می‌کند. در واقع این پرتوها به دانه‌های رنگی پوست گرمای بسیار می‌دهند که باعث تخریب ریشه مو گردد.

پس در کل می‌توان گفت که از طریق انجام لیزر بیکینی، هیچ‌ گونه آسیبی به بافت‌های اطراف وارد نمی‌شود و فقط هدف اصلی، ریشه مو می‌باشد. به‌ همین دلیل فولیکول‌های مو تخریب می‌شوند و دیگر در نواحی بیکینی، مویی رشد نخواهد کرد.

ممکن است برخی از افراد پرتوهای یونیزه کننده هسته‌ای و اشعه ایکس را با لیزر اشتباه بگیرند. زیرا آن پرتوها به‌ عنوان سرطان‌زا شناخته می‌شوند.

اما لیزر بیکینی ابدا چنین مشکلی به وجود نخواهد آورد. اشعه ایکس که در عکسبرداری های مختلف از استخوان‌ها به کار برده می‌شود، تفاوت بسیار زیادی با لیزر بیکینی خواهد داشت و امکان دارد که اشعه ایکس در بسیاری از مواقع سرطان‌زا باشد. اما هرگز نگرانی از بابت ایجاد سرطان برای استفاده از لیزر بیکینی نداشته باشید.

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری خواهد شد؟

همان‌طور که در تمامی مطالب این مقاله به این ‌موضوع پرداختیم، هدف اصلی لیزر مو فقط ریشه مو می‌باشد و به دیگر نقاط بدن نفوذ نخواهد داشت و نمی‌تواند باعث آسیب رسیدن به هیچک دام از ارگان‌های داخلی بدن گردد.

تنها دلیلی که باید بدانید این است که لیزرهایی که در زر کلینیک برای عدم رشد موهای نواحی تناسلی صورت می‌گیرد، حدوداً کمتر از یک میلی‌متر به پوست وارد خواهند شد.

به ‌همین دلیل نمی‌توانند هیچ‌ گونه آسیبی روی تخمدان‌ها و رحم داشته باشند و فقط هدف اصلی آن‌ها حذف موهای زائد ناحیه تناسلی می‌باشد.

بنابراین افرادی که از لیزر بیکینی استفاده می‌کنند، دچار نازایی و مشکلات باروری نخواهند شد و تمامی این نکات، تفکرات ناشی از اطلاعات اشتباه غیر علمی و ترس افراد می‌باشد که هیچ کدام از آن‌ها سندیت علمی نخواهند داشت.

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری خواهد شد؟
آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری خواهد شد؟

با این‌حال مسئله بسیار مهمی که حتما باید به آن توجه کنید، این است که اگر لیزر موهای زائد به دست افراد غیر متخصص صورت بگیرد، قطعا می‌تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد.

زیرا افراد به دلیل ناآگاهی ممکن است از فرکانس نامناسب بدون در نظر گرفتن جنس پوست و رنگ پوست مراجعه‌ کننده استفاده داشته باشند.

این‌ موضوع می‌تواند باعث ایجاد لک‌های تیره یا سوختگی در بدن افراد گردد. بنابراین توصیه می‌کنیم از متخصصان بسیار حرفه ای زر کلینیک کمک بگیرید تا هیچ ‌گاه دچار این مشکلات نشوید.

کلام آخر

در حالت کلی استفاده از لیزر موهای زائد به خصوص در نواحی بیکینی، به ‌حدی پرفایده و مفید می‌باشد که بهتر است افراد هر چه سریع‌تر از این راه‌ حل مفید برای از بین بردن موهای اضافی بیکینی استفاده داشته باشند. این روش بی‌خطر، اثربخشی بسیار بالایی دارد.

اما مهم‌ترین موضوع این است که نباید لیزر را در اطراف چشم و یا در دوران بارداری استفاده کرد. اگر تصمیم به انجام لیزر بیکینی دارید و این سوال در ذهن شما شکل ‌گرفته است که بعد از لیزر بیکینی میتوان رابطه داشت ، ما توصیه می‌کنیم که حدوداً ۳ روز بعد از لیزر بیکینی مراعات کنید. سپس هنگامی ‌که حساسیت‌های پوستی برطرف شد، می‌توانید اقدام به برقراری روابط کنید.

توصیه ما بر این است که برای انجام لیزر حتماً از مراکز معتبر و کلینیک‌های قابل ‌اعتماد استفاده داشته باشید.  مجموعه درمانی زر کلینیک، از معتبرترین متخصصین و دستگاه‌های لیزر حرفه‌ ای برخوردارند که می‌توانید برای حذف موهای دائمی بیکینی در مجموعه زر کلینیک، خدمات بگیرید.

برای داشتن اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین مجموعه زر کیلنیک در ارتباط باشید. امید آنست که استفاده از این مطلب بتواند شما را برای داشتن بدنی زیبا راهنمایی کند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید