میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی در غرب تهران
کربوکسی تراپی در غرب تهران

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی در غرب تهران

در این نوشتار علمی و پزشکی تصمیم داریم موضوع کربوکسی تراپی در غرب تهران را به شکلی کامل و مفصل مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات مفیدی را در رابطه با کربوکسی تراپی در غرب تهران برای شما عزیزان خواننده و مخاطبین گرامی ارائه نماییم. خواهشمند است تا پایان این مقاله ی علمی و پزشکی با ما همراه باشید.

کربوکسی تراپی در غرب تهران
کربوکسی تراپی در غرب تهران

برای کسب اطلاعات لازم در مورد کربوکسی تراپی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

امروزه بر حسب شرایط مختلف و متنوعی که در زندگی هر یک از انسان ها حاکم می باشد، مشاهده می کنیم که مردم برای بهبودی وضعیت سلامتی و یا کارهای درمانی خود به پزشک ها، متخصص ها و یا مراکز درمانی مراجعه می نمایند و از این طریق امور درمانی خویش را در خصوص انواع امراض و بیماری ها مورد پیگیری قرار می دهند.

در این بین هستند، افرادی که دارای مشکل خاص و یا یک بیماری به خصوصی نمی باشند و برای موضوعات زیبایی در نقاط مختلف بدن خود به پزشک ها و یا کلینیک های درمانی مراجعه می نمایند.

مراکز کربوکسی تراپی در غرب تهران

اگر به دنبال مراکز معتبر کربوکسی تراپی در تهران هستید پیشنهاد ما به شما زرکلینیک است.

کلیه خدمات در زرکلینیک تحت نظر همزمان متخصص زنان و متخصص پوست انجام می شود و کیفیت زرکلینیک قطعا از، مراکز کربوکسی تراپی در غرب تهران بهتر خواهد بود.

برای دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.

02122930161

بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران

همان طور که گفتیم با توجه به اینکه کلیه خدمات در زرکلینک پایتخت تحت نظر متخصص انجام می شود و همچنین اپراتورهای این کلینیک همگی دارای تحصیلات مرتبط با پیرا پزشکی هستند شما می توانید با خیال راحت از خدمات این کلینک استفاده نمایید.

اگر بخواهیم بدون اغراق بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران را حضورتان معرفی کنیم گزینه ما زرکلینیک خواهد بود.

روش انجام کربوکسی تراپی

راجع به روش انجام کربوکسی تراپی می توانید با تماس با زرکلینک از روش دقیق انجام کربوکسی تراپی مطلع شوید.

همچنین می توانید هنگام تماس اقدام به اخد نوبت نیز نمایید و مشاوره اولیه رایگان دریافت نمایید.

 

انجام کربوکسی تراپی

به جرات می توانیم خدمتتان عرض کنیم که اگر نیاز به انجام کربوکسی تراپی دارید، زرکلینیک بهترین گزینه شما خواهد بود.

قیمت مناسب و کادر متخصص انجام کربوکسی تراپی از مهمترین مزیت های زرکلینک در زمینه انجام کربوکسی تراپی هستند.

زیبایی و زیبا دیده شدن برای این افراد دارای اهمیت زیادی می باشد

موضوع زیبایی و زیبا دیده شدن برای این افراد دارای اهمیت زیادی می باشد و آن ها به ظاهر و زیبایی خویش نیز احترام می گذارند و برای آن ارزش قائل هستند.

بر اساس همین موضوع، زمان مناسبی را نیز برای زیبایی خویش صرف می نمایند.

بخشی عمده از اقدام های درمانی و یا پزشکی برای زیبایی بدن، به قسمت پوست افراد مربوط می شود. پوست یکی از اعضای بزرگ بدن می باشد که در سرتاسر بدن پخش شده است و به شکلی برای همه ی قسمت های بدن نقشی محافظ و حفاظت کننده را دارا می باشد.

بر اساس برخی از اتفاق ها که در زندگی هر فردی رخ می دهند، شرایط زیبایی و یا سلامتی پوست افراد به هم می خورد و ممکن است، پوست برخی از افراد دچار چین و چروک، سوختگی، افتادگی، تیره شدن و…… یشود.

زیبایی و زیبا دیده شدن برای این افراد دارای اهمیت زیادی می باشد
زیبایی و زیبا دیده شدن برای این افراد دارای اهمیت زیادی می باشد

بعد از رخداد این اتفاق ها، بعضی از افراد به دنبال درمان و یا چاره هایی برای رهایی از این مشکلات می باشند. برای این منظور شیوه های متنوعی در علم نوین پزشکی ابداع شده است. اکثر شیوه های درمانی مربوط به زیبایی پوست در کلینیک های زیبایی انجام می شوند.

شیوه درمانی کربوکسی تراپی

یکی از این شیوه های معروف و شناخته شده که در کلینیک های زیبایی و پوست در خصوص آن اقداماتی صورت می گیرد، شیوه درمانی کربوکسی تراپی می باشد. مطمئنا همه ی شما می دانید که برای انجام هر کدام از اقدام های درمانی و پزشکی نمی توان به هر پزشک و یا کلینیکی اعتماد داشت، همچنین می دانید موضوع زیبایی و سلامتی پوست نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید برای اقدام در این زمینه به بهترین پزشک ها و یا بهترین کلینیک ها مراجعه نمود.

شیوه درمانی کربوکسی تراپی
شیوه درمانی کربوکسی تراپی

در این خصوص پیشنهاد اول ما برای بهترین کلینیک زیبایی و به جهت انجام کربوکسی تراپی، کلینیک جناب دکتر زرگنج فرد می باشد. شما نیز بهتر اس در خصوص انحام کارهای متنوعی زیبایی و به خصوص کربوکسی تراپی به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه نموده و از مجموعه تخصص و تجریباتی که در این کلینیک وجود داردف نهایت استفاده را ببرید.

در ادامه ی این مقاله ی علمی و پزشکی با عنوان کربوکسی تراپی در غرب تهران، برخی از مهم ترین موضوعات را در قالب تعدادی تیتر و یا سوال برای شما عزیزان خواننده بیان نماییم و در هر یک از بخش های متنوع این نوشتار، به تدریج هر کدام از سوال ها و تیترها را مورد تشریح قرار می دهیم.

مهم ترین موارد در مقاله ی کربوکسی تراپی در غرب تهران به شرح ذیل می باشند:

آیا در خصوص شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید از شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی برای بهبودی پوست در چه ناحیه هایی از بدن می توان استفاده کرد؟

آیا در خصوص مدت زمان انجام و پاسخ دهی شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص چگونگی تاثیر گذاری و عملکرد شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید جوان سازی طبیعی پوست انسان از طریق کربوکسی تراپی چگونه اتفاق می افتد؟

آیا با شیوه ی جوان سازی پوست به کمک افزایش میزان خون رسانی آشنا هستید؟

آیا در خصوص مهم ترین موارد کاربرد کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی به چه صورتی عمل می کند؟

آیا در خصوص افرادی که کاندیدای مناسبی برای انجام کربوکسی تراپی نمی باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا فرد در زمان انجام کربوکسی تراپی، دردی را احساس می کند؟

آیا در خصوص تعداد جلسه های درمانی مربوط به کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص میزان ماندگاری نتیجه های حاصل شده از شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین عامل های موثر بر بحث هزینه های کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

 

آیا در خصوص شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش های آغازین مقاله ی کربوکسی تراپی در غرب تهران در رابطه با موارد درمانی برای زیبایی پوست توضیحاتی را ارائه نمودیم و گفتیم که یکی از شیوه های شناخته برای این منظور، روش کربوکسی تراپی می باشد.

در این قسمت لازم است، به صورت مقدماتی با این شیوه آشنا شویم. در حقیقت باید این گونه برای شما عزیزان خواننده بیان نماییم که کربوکسی تراپی از شیوه های نوین و پر طرفدار برای درمان مشکلات پوستی و یا زیباتر نمودن پوست افراد می باشد.

شیوه درمانی کربوکسی تراپی به درمان با استفاده از گاز کربنیک نیز معروف می باشد. در این جا منظور از گار کربنیک، همان گاز دی اکسید کربن می باشد که دارای عنوان گاز کربنیک نیز می باشد. این شیوه ی درمانی که برای زیبا تر نمودن پوست افراد دارای کاربرد فراوانی می باشد، در دهه سوم از قرن 20 میلادی نظر مردم و همچنین پزشک های متخصص این حوزه را به خود جلب نمود.

تحقیقات و کارهای پژوهشی

از این دوران به بعد بود که مهم ترین تحقیقات و کارهای پژوهشی در خصوص کربوکسی تراپی آغاز شدند و به تدریج به شرایط مناسب امروزی رسیدند. آن چه که از این مجموعه تحقیقات به دست می آمد و مورد گزارش قرار می گرفت این بود که این شیوه درمانی دارای تاثیرات بسیار خوبی برای بهبودی وضعیت پوست افراد مختلف می باشد و عوارض خاصی نیز در این خصوص گزارش نمی شد.

از همان زمان آغاز پیدایش شیوه درمانی کربوکسی تراپی، شاهد این بودیم که این روش درمانی روز به روز توصیعه و گسترش بیشتری را پیدا می نماید.

در حقیقت به این نتجیه می رسیم که شیوه ی کربوکسی تراپی، از روش های بسیار فراگیر و معروف در حوزه ی زیبایی پوست می باشد که امروزه دارای محبوبیت و مشهوریت زیادی در بین افراد مختلف می باشد.

تحقیقات و کارهای پژوهشی
تحقیقات و کارهای پژوهشی

از مهم ترین اتفاق هایی که در شیوه ی کربوکسی تراپی رخ می دهد، می توانیم به این موارد اشاره ای اجمالی داشته باشیم:

بالا رفتن میزان انعطاف در پوست افراد

افزایش مقدار خون رسانی به ناحیه های مختلف پوست

کم نمودن مقدار چین و چروک در سطوح متنوع پوست و یا از بین بردن هم ی چین و چروک ها

تحریک سطح پوست برای بالا بردن تولید کلاژن ها

کم نمودن چربی موضعی در برخی از نواحی پوست

بر طرف نمودن سیاهی اطراف چشم ها

و……

در این جا این نکته را نیز برای شما عزیان خواننده ذکر می نماییم که شیوه ی کربوکسی تراپی نخستیم بار در کشور فرانسه مورد به کار گیری قرار گرفت. هر چند بعدها این شیوه به شکلی فراگیر در سایر نقاط دنیا نیز مورد استفاده قرار گرفت.

آیا می دانید از شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی برای بهبودی پوست در چه ناحیه هایی از بدن می توان استفاده کرد؟

در بخش قبلی نوشتار کربوکسی تراپی در غرب تهران تا حدودی با این شیوه ی درمانی برای بهبود وضعیت زیبایی و سلامتی پوست آشنا شدیم و مقداری نیز در مورد تاریخچه و پیدایش این شیوه توضیح دادیم.

آیا می دانید از شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی برای بهبودی پوست در چه ناحیه هایی از بدن می توان استفاده کرد؟
آیا می دانید از شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی برای بهبودی پوست در چه ناحیه هایی از بدن می توان استفاده کرد؟

در این قسمت می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که آیا می توانیم از شیوه ی کربوکسی تراپی برای نقاط مختلف بدن استفاده نماییم یا خیر؟

با توجه به این موضوع که شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی دارای عوارض خاصی نمی باشو، همچنین مزیت های خوبی را نیز به همراه دارد، می توان آن را در نواحی گوناگون بدن مورد استفاده قرار داد.

مهم ترین قسمت هایی که می توانیم برای آن ها کربوکسی تراپی را به کار ببریم به شرح ذیل می باشند:

پلک ها

صورت

باسن

شکم

پاها

و….

در روش کربوکسی تراپی و برای این که وضعیت زیبایی پوست را بهتر نموده و یا مشکلات پوستی را مورد ترمیم قرار دهند، از گاز دی اکسید کربن استفاده می کنند.

مهم ترین علتی که باعث می شود، از این گاز برای بحث های درمانی موجود در کربوکسی تراپی استفاده شود، این می باشد که این گاز به شکلی طبیعی نیز در بدن هر فردی وجود دارد، البته مقدار نرمال و معینی برای این گاز در بدن انسان تعریف شده می باشد.

تولید این گاز به صورتی عادی و طبیعی نیز در بدن افراد رخ می دهد

تولید این گاز به صورتی عادی و طبیعی نیز در بدن افراد رخ می دهد و به همین منظور شیوه ی کربوکسی تراپی نیز می تواند دارای نتیجه های خوبی روی بدن افراد باشد و همچنین با توجه به مزیت ها و شرایط مناسب این شیوه، این روش را برای بیشتر نواحی بدن می توانیم به کار بگیریم.

بر اساس مواردی که در این قسمت در خصوص نواحی مورد کاربرد برای انجام کربوکسی تراپی بیان داشتیم، به شما عزیزان توصیه می نماییم که برای دریافت نتیجه های بهتر از کار کربوکسی تراپی روی نواحی مختلف پوست خود به کلینیک های معتبر و دارای سابقه های خوب مراجعه نمایید.

پیشنهاد ما در این زمینه کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد می باشد. همه ی پرسنل و مجموعه کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد از تخصص و سابقه ی بسیار مناسبی در خدمات درمانی مربوط به زیبایی و به ویژه کربوکسی تراپی می باشند.

تولید این گاز به صورتی عادی و طبیعی نیز در بدن افراد رخ می دهد
تولید این گاز به صورتی عادی و طبیعی نیز در بدن افراد رخ می دهد

آیا در خصوص مدت زمان انجام و پاسخ دهی شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی نوشتار کربوکسی تراپی در غرب تهران تا حدودی با مهم ترین قسمت های بدن که قابلیت انجام کربوکسی تراپی را دارند، آشنا شدید و توضیحاتی را در این خصوص برای شما عزیزان بیان نمودیم.

در این قسمت می خواهیم وارد مبحث مدت زمان و سرعت انجام کارهای مربوط به کربوکسی تراپی شویم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

شیوه درمانی کربوکسی تراپی دارای مشکلات خاصی نبوده و انجام آن بسیار ساده و راحت می باشد.

این شیوه ی درمانی از سرعت خوبی برخوردار می باشد. شرایط اجرا و مدت زمان پاسخ دهی این روش درمانی به حدی می باشد که می توان از آن به عنوان یکی از سریع ترین متدها برای زیباسازی و جوان سازی پوست یاد کرد.

هر جلسه ای که برای انجام کربوکسی تراپی برگزار می شود، مدت زمانی در حدود 15 الی 20 را صرف می نماید. یکی از مواردی که سبب فراگیر شده این شیوه ی درمانی در بین مردم شده است، سرعت نسبتا بالای این شیوه می باشد.

فرد می تواند بعد از هر جلسه و تزریق کارهای معمول روزانه ی خویش را از سر بگیرد

یکی دیگر مزیت ها و موارد مهم در شیوه ی کربوکسی تراپی این می باشد که فرد می تواند بعد از هر جلسه و تزریق کارهای معمول روزانه ی خویش را از سر بگیرد. یعنی در این شیوه استراحت و یا دوره ای خاص به عنوان دوره ی نقاهت مورد نیاز نمی باشد.

حتی نیازی نیست که فرد برای مدتی زمانی حتی کوتاه نیز در مکانی درمانی بستری شود.

البته در برخی از موارد که افراد تصمیم دارند که برای درمان سلولیت ها از کربوکسی تراپی استفاده نمایند باید مقداری بیشتر توجه کرده و مراقبت مناسب تری را انجام دهند که در این خصوص پزشک های معالج توضیحات لازم را به فرد ارائه می نمایند، اما در اغلب مواردی که از کربوکسی تراپی برای زیباسازی و جوان سازی پوست استفاده می شود، دوره ی نقاهت خاصی مورد نیاز نمی باشد.

همچنین نکته ی دیگری که در این جا حائز بیان می باشد، این موضع می باشد که بهتر است، تعداد جلسه های درمانی مربوط به کربوکسی تراپی را به طور کامل انجام دهد و در حقیقت نباید دوره ی درمانی خود را به شکلی ناقص رها نمایید.

فرد می تواند بعد از هر جلسه و تزریق کارهای معمول روزانه ی خویش را از سر بگیرد
فرد می تواند بعد از هر جلسه و تزریق کارهای معمول روزانه ی خویش را از سر بگیرد

7 الی 10 جلسه

معمولا برای دریافت بهترین نتیجه ها از انجام کربوکسی تراپی هر فردی بین 7 الی 10 جلسه کوتاه را نیاز دارد و همان گونه که در قسمت های بالاتر نیز بیان نمودیم، نهایتا هر یک از این جلسه ها به 20 دقیقه زمان نیاز دارند.

اما اگر فرد زود تر از موعد عادی و نرمال، جلسه ها را قطع نماید و برنامه ی درمانی را ادامه ندهد، نمی تواند به دریافت نتیجه هایی مناسب از این شیوه ی درمانی امیدوار باشد. هر چند در تعداد جلساتی کم تر از 7 جلسه نیز فرد تا حدودی شاهدد تغییرات و نتیجه هایی می باشد، اما بهتر است، برای رسیدن به اهداف خود و دریافت بهترین ثمره ها، این شیوه و جلسه های مربوط به آن ها تا انتها تکمیل نمایید.

شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی یکی از بهترین شیوه های درمانی برای بهبود وضعیت پوست افراد می باشد و تا به الآن همه اشخاصی که از این روش استفاده نموده اند، نسبت به آن احساس رضایت کامل داشته و هیچ نارضایتی گزارش نشده است، البته این موضوع به شرطی می باشد که شما موارد درمانی و اقدامات مربوط به کربوکسی تراپی را نزد یک پزشک متبحر و در کلینیک های زیبایی که دارای امکانات به روز درمانی می باشند، به انجام برسانید.

در این جا توصیه و پیشنهاد ما این می باشد که برای انجام شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی به کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد مراجعه نمایید و از تخصص، تجربیات ایشان و امکانات موجود در این کلینیک زیبایی نهایت استفاده را ببرید.

آیا در خصوص چگونگی تاثیر گذاری و عملکرد شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در حقیقت ما می توانیم کربوکسی تراپی را به عنوان یکی از انواع مزوتراپی در نظر بگیریم. اتفاقی که در این شیوه رخ می دهد که گاز co2 یا همان گاز کربنیک را به لایه های زیر پوست مورد تزریق قرار می دهند. زمانی که این گاز به بدن فرد تزریق می شود، در همان ناحیه و به صورت موضعی شروع به انتشار می کند.

با وجود مقدار اضافی از این گاز در بدن فرد، سیستم های دفاعی بدن برای دفع آن عکس العمل های خود را نشان می دهند. ( احتمالا از این موضوع نیز اطلاع دارید که این گاز در خود بدن و زمانی که انرژی تولید می شود، نیز ساخته و تولید می گردد و از طرفی سلول های بدن برای این که حیات خود را ادامه دهند، به یک انرژی موسوم به انرژی زیستی احتیاج دارند که از آن با عنوان ATP یاد می شود. این انرژی زیستی، همان انرژی می باشد که از تجزیه و سوختن گلوکز به دست می آید.

گلوکز می تواند در حضور اکسیژن شروع به سوختن نماید

اتفاق مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که گلوکز می تواند در حضور اکسیژن شروع به سوختن نماید و به این پروسه، تنفس سلولی نیز می گویند.

در این فرآیند بدن به مقدار نسبتا زیادی اکسیژن نیاز دارد. چون در بخش بالا نیز اشاره کردیم که گلوکز فقط می تواند با وجود اکسیژن به سوختن خود ادامه دهد. در این فرآیند علاوه بر وجود و حضور اکسیژن، مقداری گاز کربنیک نیز تولید می شود.

در نهایت و بر اساس مطالب پاراگراف قبلی به این نتیجه دست پیدا می کنیم که بدن افراد بیشتر به اکسیژن زیاد نیاز دارد و مایل است که گاز کربنیک و یا همان دی اکسید کربن را از خود دفع نماید. مهم ترین علت این امر نیز این است که گاز کربنیک خودش در بدن فرد تولید می شود، اما این شرایط برای اکسیژن وجود ندارد و حتی بدن اکسیژن های زیادی را نیز مصرف می نماید و به مقادیر بالایی از آن احتیاج دارد.

در زندگی روزانه ی هر یک از افراد شاده اینت موضوع هستیم که در هر مرحله از تنفس، اکسیژن در هر دم وارد بدن می شود و در بازدم ها نیز co2 از بدن خارج و یا دفع می شود.

گلوکز می تواند در حضور اکسیژن شروع به سوختن نماید
گلوکز می تواند در حضور اکسیژن شروع به سوختن نماید

آیا می دانید جوان سازی طبیعی پوست انسان از طریق کربوکسی تراپی چگونه اتفاق می افتد؟

در بخش قبلی از نوشتار علمی پزشکی خود با عنوان کربوکسی تراپی در غرب تهران تا حدودی در خصوص شرایط و عملکرد گاز کربنیک در بدن افراد توضیحاتی را خدمت شما مخاطبین گرامی ارائه دادیم و در قسمتی نیز انرژی زیستی را مورد توضیح قرار دادیم.

در این قسمت نوبت به بررسی این موضوع می رسد که جوان سازی پوست و آن هم به روش کربوکسی تراپی چگونه رخ می دهد؟ با ما همراه باشید.

آیا می دانید جوان سازی طبیعی پوست انسان از طریق کربوکسی تراپی چگونه اتفاق می افتد؟
آیا می دانید جوان سازی طبیعی پوست انسان از طریق کربوکسی تراپی چگونه اتفاق می افتد؟

در شرایط طبیعی، زمانی که مقدار دی اکسید کربن در بافت های بدن کاهش پیدا می کند می تواند دو نشانه و دو علت داشته باشد. یکی این که مقدار اکسیژن در سطح خون کاهش پیدا کرده است و یا این که میزان خون رسانی به آن ناحیه کم تر شده است. یکی از علت های این امر این می باشد که co2 به واسطه ی برخی از سیاه رگ ها به قسمت ریه ها فرستاده می شود تا بتواند مورد دفع واقع شود.

بدن برای این که بتواند پاسخ مناسبی به این شرایط بدهد، مکانیزم های دفاعی و جبرانی را از خود به نمایش می گذارد.

در این سیستم و مکانیزم، شاهد این هستیم که میزان خون رسانی به آن ناحیه بیشتر می شود. به این صورت، میزان اکسیژن بیشتری به آن ناحیه رسیده و دی امسید کربن آن قسمت نیز از طریق ریه ها دفع می شود.

تزریق نمودن این گاز، فرآیندهای طبیعی بدن را مورد تحریک قرار می دهد

پس مهم ترین اتفاق در شیوه ی کربوکسی تراپی این می باشد که ما با تزریق نمودن این گاز، فرآیندهای طبیعی بدن را مورد تحریک قرار داده و از بدن می خواهیم که سیستم های طبیعی خودش را برای آن موضع مورد نظر تقویت نماید و خون رسانی بیشتری را به ان جا انجام دهد.

با خون رسانی بیشتر، مقدار اکسیژن بیشتری نیز به بافت مورد نظر می رسد. در نتیجه، آن چیزی که به دنبالش هستیم و مورد هدف ما می باشد، از خود فرآیندها و پروسه های طبیعی بدن حاصل می شود.

زمانی که ما گاز کربنیک را به درون بدن فرد مورد تزریق قرار می دهیم نزدیک به سه چهارم از حجم گاز تزریق شده با خوناب های آن ناحیه و بافت بدن واکنش نشان می دهد و بر اثر این واکنش، ماده ای به نام بی کربنات به دست می آید که یک ماده ی اسیدی نیز می باشد.

تزریق نمودن این گاز، فرآیندهای طبیعی بدن را مورد تحریک قرار می دهد
تزریق نمودن این گاز، فرآیندهای طبیعی بدن را مورد تحریک قرار می دهد

در اثر تولید این ماده، آن بافت و خوناب موجود در آن دچار حالت اسیدی می شوند

در اثر تولید این ماده، آن بافت و خوناب موجود در آن دچار حالت اسیدی می شوند. در این شرایط، بدن فرد برای این که بتواند شرایط اسیدی را رفع نماید و غلظت آن خوناب را کاهش دهد، خون رسانی به آن قسمت را بیشتر می کند.

این نکته نیز جالی توجه می باشد که هر چه شدت و غلظت این حالت اسیدی در آن ناحیه بالاتر باشد، میزان افزایش خون رسانی به آن جا نیز بیشتر خواهد بود.

در نهایت و با بالا رفتن میزان خون رسانی به یک بافت دلخواه، ما شاهد جوان سازی پوست در آن ناحیه می باشیم. ما به این پدیده ی جالب، جوانسازی پوست به کمک بالا رفتن میزان خون رسانی بدن می گوییم.

آیا با شیوه ی جوان سازی پوست به کمک افزایش میزان خون رسانی آشنا هستید؟

در بخش قبلی مقاله ی کربوکسی تراپی در غرب تهران تا حدودی با مکانیزم های طبیعی بدن در خصوص دریافت میزان بیشتر اکسیژن و دفع مقادیر دی اکسید کربن آشنا شدید و در نهایت به این جا رسیدیم که با بالا رفتن میزان خون رسانی به یک قسمت از بدن، مقدار اکسیژن آن ناحیه نیز افزایش یافته و به این صورت پاست آن ناحیه جوان ترمی شود.

در این جا می خواهیم در مورد شیوه ی افزایش میزان خون رسانی در بافت های بدن توضیحات بیشتری را برای شما عزیزان ارائه نماییم. لطفا با ما همراه بالشید.

در بخشی از بدن که میزان دی اکسید کربن و یا ماده ی اسیدی بی کربنات بالا می باشد، بدن به دنبال افزایش میزان خون رسانی می باشد و برای این کار چندین روش را پیش رو دارد که در قسمت ذیل به بیان آن خواهیم پرداخت:

در ابتدا می تواند رگ های کوچک درون بافت ها را گشادتر نماید:

این مسیرهای باریک به محض این که متوجه مقدار زیادی از گاز کربنیک که عامل ایجاد بی کربنات می باشد، می شوند، گشادتر شده و باعث می شوند که مقدار خون رسانی و دریافت اکسیژن در آن ناحیه افزایش پیدا نماید.

شیوه ی دوم به این صورت می باشد که برای تولید و ساخت رگ ها، بدن به ساخت فاکتورهایی موسوم به فاکتورهای رشد بپردازد: بعد از این که بدن در ناحیه و بافت مورد نظر، رگ ها را گشادتر نمود،

اگر این شیوه به مقدار کافی پاسخ گوی مناسبی در برابر افزایش میزان اسیدی شدن خون نباشد، بدن کار ساخت فاکتورهای رشد را اغاز می نماید و در این اتفاق رگ های بافتی دیگری ساخته شده و از طرفی شبکه ی رگ ها مورد گسترش قرار می گیرند.

زمانی که این اتفاق می افتد بدن فرد با سه تاثیر مهم روبرو می شود:

میزان خون رسانی به بافت آن ناحیه از بدن افزایش پیدا می کند.

رگ ها به رخداد چری سوزی تشویق می شوند.

فرآیندهای ترمیم پوست و ساخت کلاژن های جدید مورد تحریک قرار می گیرند که این مورد آخر یکی از هدف های کربوکسی تراپی برای امر زیبایی می باشد.

بر اساس آن چه در این قسمت در خصوص رخدادهای طبیعی و درونی بدن برای افزایش میزان خون رسانی بیان شد و با ارتباط این موضوع و مسئله ی افزایش تولید کلاژن ها و جوان سازی پوست آشنا شدید، توصیه ما این می باشد که همین شیوه ی به ظاهر ساده ی کربوکسی تراپی را نیز نزد هر پزشک و در هر کلینیکی اجرا نکنید.

بهتر است، در این خصوص با افراد متخصص و خبره مشورت نمایید و به کلینیک هایی مراجعه کنید که دارای امکانات و تجربه های فراوانی در انجام کربوکسی تراپی باشند. پیشنهاد ما در این زمینه مراجعه به کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد می باشد.

آیا در خصوص مهم ترین موارد کاربرد کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی نوشتار کربوکسی تراپی در غرب تهران به این موضوع پرداختیم که با افزایش میزان خون رسانی به یک یا چند مورد از بافت های بدنی چه اتفاق هایی رخ می دهد و این موضوع چگونه بر روی زیبا شدن پوست اثر می گذارد.

آیا در خصوص مهم ترین موارد کاربرد کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص مهم ترین موارد کاربرد کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی دارای کاربردهای فراوانی می باشد که ما در این قسمت از مقاله ی خود تصمیم داریم آن را برای شما عزیزان خواننده مورد تشریح قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

مه ترین موارد کابردی شیوه ی کربوکسی تراپی به موضوعات پزشکی مربوط می شود. حتی در زمان های دور از این شیوه برای بهبود برخی از بیماری های قلبی و عروقی نیز استفاده می شده است. مثلا در برخی از امراض مانند تنگ شدن رگ ها، جمع شدن مقادیری از چربی در عروق و… از شیوه ی کربوکسی تراپی استفاده می شده است.

اما چیزی که امروزه شاهد آن هستیم این می باشد که در حال حاضر شیوه ی کربوکسی تراپی برای رفع ناراحتی های پوستی و زیبا تر شدن آن مورد کاربرد قرار می گیرد.

مهم ترین موارد کاربردی روش کربوکسی تراپی برای زیبا سازی و بهبود وضعیت پوست افراد به شرح دیل می باشند:

با بالا بردن میزان انعطاف پوست یک ناحیه از بدن، سبب درمان افتادگی و یا رفع مشکل شل بودن پوست آن ناحیه می شود.

باعث لطیف شدن و جوان شدن پوست شده و آثار پیری در آن ناحیه از پوست از بین می روند.

بر طرف نمودن رنگ تیره و یا برخی از چین و چروک های حاشیه ی چشم ها

جوان نمودن بخش های مختلفی از بدن فرد مانند دست، ناحیه ی پشت گردن و……

برای از میان برداشتن چربی های موضعی که با عنوان سلولیت از آن ها یاد می شود.

از بین بردن چین و چروک ناحیه ی صورت افراد و صاف نمودن و شفاف کردن پوست آن ناحیه

از بین بردن آثار بر جای مانده از زخم ها و اثرهای مربوط به انواع آکنه

دارای تاثیراتی مثبت و خوب برای درمان ریزش موها و حتی افزایش میزان رشد آن ها

دارای تاثیراتی مثبت در افزایش نتیجه های خوب حاصل شده از لیپوساکشن

بهبود وضعیت انواع ترک های پوستی در نواحی مختلفی از بدن. از جمله برای درمان ترک های پوستی که نشأت گرفته از چاقی و یا دوران بارداری می باشند.

همان گونه که در بخش های مختلف همین مقاله نیز بیا داشتیم، روش کربوکسی تراپی دارای عوارضی نمی باشد و از شیوه های درمانی کم خطر می باشد، لذا افراد می توانند بر حسب شرایطی که دارند، از شیوه ی نوین کربوکسی تراپی در نواحی مختلفی از بدن خویش استفاده نمایند.

مهم ترین قسمت هایی که می توانید برای درمان شرایط پوستی آن ها از کربوکسی تراپی استفاده نمایید به شرح ذیل می باشند:

پلک ها

اطراف چشم

مژه ها

صورت

گردن

شکم

باسن

و…..

بر این اساس شما می توانید برای درمان ناراحتی های پوستی خود در نواحی مختلف بدن از شیوه ی کربوکسی تراپی استفاده نمایید، اما به این موضوع نیز دقت داشته باشید که کارهای مختلف کربوکسی تراپی را نزد یک پزشک حاذق انجام دهید و برای این منظور از امکانات بهترین کلینیک ها بهره مند شوید.

ما در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم که به جناب دکتر زرگنج فرد مراجعه فرموده و با ایشان به مشورت بپردازید، همچنین کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد دارای مناسب ترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا برای انجام کربوکسی تراپی می باشد.

مهم ترین قسمت هایی که می توانید برای درمان شرایط پوستی آن ها از کربوکسی تراپی استفاده نمایید به شرح ذیل می باشند:
مهم ترین قسمت هایی که می توانید برای درمان شرایط پوستی آن ها از کربوکسی تراپی استفاده نمایید به شرح ذیل می باشند:

شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی به چه صورتی عمل می کند؟

در بخش قبلی مقاله ی علمی و پزشکی ما در خصوص کربوکسی تراپی در غرب تهران، با مهم ترین موارد کاربردی شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی آشنا شدید. در این قسمت تصمیم وارد جزئیات بیشتری از روش کربوکسی تراپی شده و ببینیم این شیوه ی درمانی چگونه می تواند باعث جوان سازی پوست نواحی مختلفی از بدن شود. لطفا در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی به چه صورتی عمل می کند؟
شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی به چه صورتی عمل می کند؟

پروسه درمانی در شیوه کربوکسی تراپی

پروسه درمانی در شیوه کربوکسی تراپی به محلی که قرار است، مورد درمان و ترمیم قرار گیرد، وابسته می باشد، البته فرآیند کلی آن در بخش های مختلف بدن، مشابه و یکسان می باشد.

در شیوه ی کربوکسی تراپی از یک عدد کپسول گاز که حاوی گاز co2 می باشد، استفاده می شود. این کپسول را به واسطه ی یک لوله ی پلاستیکی به دستگاه کنترل کننده ی شدن گاز وصل می کنند.

با کمک این تجهیزات فرد متخصص می تواند مقدار گازی که قرار است، به بدن فرد وارد شود، را مورد تنظیم و کنترل دقیقی قرار دهد.

به این صورت گاز کربنیک از درون کپسولی که به آن اشاره داشتیم خارج شده و وارد بخش تنظیم شدت گاز می شود. بعد از عبور از تنظیم کننده، مقدار مناسبی از گاز که توسط پزشک متخصص تنظیم می شود، وارد یک لوله ی استریل شده که دارای یک صافی می باشد، می شود.

در این قسمت و با وجود فیلتر، همه ی موارد ناخالصی گاز از آن جدا شده و یک گاز کاملا خالص از تجهیزات عبور داده می شود. یعین هیچ گونه ناخالصی به همراه این گاز وارد بدن فرد نمی شود.

گاز به یک سوزن ریز وارد می شود

در ادامه گاز مربوطه به یک سوزن ریز وارد می شود. زمانی که پزشک تزریق گاز دی اکسید کربن را انجام می دهد، در حقیقت همان سوزنی که گاز به درون آن منتقل شده است، را به موضع مورد نظر از بدن فرد تزریق می نماید.

به این صورت مقدار مشخصی از گاز خالص دی اکسید کربن به آن ناحیه از بدن فرد وارد می شود و سیستم طبیعی بدن نیز در مقابل ورود این مقدار از دی اکسید کربن واکنش های لازم را از خود به نمایش می گذارد و همان گونه که در دیگر بخش های این مقاله برای شما توضیح دادیم این واکنش ها در نهایت به رشد و تولید مجدد کلاژن ها در آن ناحیه می انجامند و باعث جوانی و شادابی بیشتر پوست می شوند.

گاز به یک سوزن ریز وارد می شود
گاز به یک سوزن ریز وارد می شود

البته یک نکته ی مهم این می باشد که اقدامات مربوط به کربوکسی تراپی توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود و کلینیک مربوطه نیز دارای تجهیزات و امکانات به روز دنیا باشد.

باز هم پیشنهاد ما برای شما عزیزان مراجعه به کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد می باشد که در زمینه ی کربوکسی تراپی دارای تجربه و سابقه ی درخشانی بوده و کلینیک زیبایی ایشان از امکانات به روز دنیا برخوردار می باشد.

آیا در خصوص افرادی که کاندیدای مناسبی برای انجام کربوکسی تراپی نمی باشند، اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین مقاله کربوکسی تراپی در غرب تهران با جزئیات موجود در فرآیند کربوکسی تراپی آشنا شدید. در این قسمت تصمیم داریم برای شما عزیزان خواننده توضیح دهیم که چه افرادی می توانند گزینه ها و نامزدهای مناسب تری برای انجام کربوکسی تراپی باشند و یا چه اشخاصی در لیست افراد مناسب قرار ندارند؟ لطفا در این بخش از مقاله ی کربوکسی تراپی در غرب تهران نیز با ما همراه باشید.

در حقیقت بر اساس کاربردهای فراوانی که از شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی سراغ داریم باید به خدمت شما عزیزان خواننده عرض نماییم که این روش برای همه ی افراد مورد استفاده قرار نمی گیرد و برخی از افراد هستند که گزینه های مناسبی برای انجام کربوکسی تراپی نمی باشند و ممکن است، کربوکسی تراپی برای همه قابلیت انجام را نداشته باشد.

از گروه های مهمی که گزینه های مناسبی برای اقدام نسبت به کربوکسی تراپی نمی باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

افرادی که دارای انواع بیماری های قلبی و یا فشار خون کنترل نشده ای می باشند.

آن دسته از اشخاصی که دچار بیماری های حاد تنفسی می باشند.

آن هایی که دارای عفونت های شدید پوستی می باشند.

افرادی که در انعقاد خون خود دارای مشکلاتی می باشند. مانند آن هایی که به هموفیلی دچار هستند.

انواع بیماری دیابت

آن هایی که در دوره ی بارداری و یا دوران شیردهی خود به سر می برند. این نکته را مورد توجه قرار دهید که در دوره ی بارداری و زمانی که جنین در حال شکل گرفتن و رشد می باشد، نمی توانید در خصوص انجام کربوکسی تراپی اقدامی داشته باشید، چون این امکان وجود دارد که جنین از بابت کربوکسی تراپی، دچاز صدمه هایی بشود.

آن دسته از افرادی که ناراحتی های حاد ریوی دارند. مانند افرادی که اخیرا دچار آمبولی در ناحیه ی ریه شده اند.

از گروه های مهمی که گزینه های مناسبی برای اقدام نسبت به کربوکسی تراپی نمی باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:
از گروه های مهمی که گزینه های مناسبی برای اقدام نسبت به کربوکسی تراپی نمی باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

آن هایی که ناراحتی های بافت پیوندی دارند

آن هایی که ناراحتی های بافت پیوندی دارند. چون در این دسته از افراد بافت های پیوندی دچار صدمه شده و در نتیجه امکان تزریق گاز دی اکسید کربن لبه زیر آن نمی باشد.

حال بر اساس موارد مهمی که در قسمت بالا به آن ها اشاره داشتیم، شما و دیگر افراد می توانند شرایط خود را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که در گزینه های بالا نیستند، مشکلی برای انجام کربوکسی تراپی ندارند.

هر چند توصیه ی اولیه و همیشگی ما این می باشد که در این خصوص با یک فرد متخصص مشورت نمایید تا ایشان وضعیت کلی شما را مورد بررسی قرار داده و به شما اعلام نماید که گزینه ی خوبی برای انجام شیوه ی کربوکسی تراپی می باشید، یا خیر؟

پیشنهاد می کنیم که برای بررسی شرایط خود به کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد مراجعه نمایید و از نظرات و پیشنهادات دکتر زرگنج فرد استفاده نمایید. ایشان در زمینه ی کربوکسی تراپی و مشاوره های مربوط به آن دارای تجارب و سوابق بسیار زیادی می باشند.

آن هایی که ناراحتی های بافت پیوندی دارند
آن هایی که ناراحتی های بافت پیوندی دارند

آیا فرد در زمان انجام کربوکسی تراپی، دردی را احساس می کند؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در بخش پیشین نوشتار علمی پزشکی کربوکسی تراپی در غرب تهران، به مواردی که گزینه های مناسبی برای افدام نسبت به کربوکسی تراپی نمی باشند، اشاره نمودیم و گفتیم که بقیه ی افراد مشکل خاصی برای انجام کربوکسی تراپی به عنوان یک شیوه ی نوین درمانی ندارند.

در این قسمت تصمیم داریم راجع به این که انجام کربوکسی تراپی دارای درد می باشد، یا خیر، مواردی را با شما مخاطبین عزیز به اشتراک بگذاریم. لطفا با ما همراه باشید:

دوره ی درمانی کربوکسی تراپی نه تنها دارای هیچ گونه احساس ناخوشایندی نمی باشد، بلکه بر اساس آن چه که افراد بعد از اقدام نسبن به شیوه ی کربوکسی تراپی گزراش داده اند، همه ی آن ها از اقدام درمانی خویش نهایت رضایت را داشته اند.

بدون درد و ناراحتی

در زمانی که فرد در حال انجام شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی می باشد، هیچ گونه ناراحتی و یا دردی را در ناحیه ی مد نظر احساس نمی کند. این موضوع تا حدی می باشد که فرد در طول اجرای شیوه ی کربوکسی تراپی، به مواد و داروهای بی حس کننده و یا بیهوشی نیازی نخواهد داشت.

پس یکی از مهم ترین ویژگی ها و یا مزیت های مهم شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی این است که دارای هیچ گونه درد و یا احساس بدی نمی باشد، البته در صورتی که فرد به اندازه ی بسیار کمی هم دارای احساس درد در آن ناحیه باشد، به راحتی می تواند مصرف مقداری از کرم های بی حس کننده، آن درد را از بین ببرد.

در برخی از موارد و به ویژه زمانی که افراد کربوکسی تراپی را در ناحیه ی اطراف چشم خود به کار می گیرند، تنها ممکن است، احساس نمایند که اطراف چشم هایشان اندکی پف کرده است. که البته این موضوع عکس العمل طبیعی و عادی بدن فرد می باشد و بعد از گذشت نهایتا 5 الی 10 دقیقه این احساس نیز از بین می رود و نمی تواند برای فرد نگران کننده باشد.

زمانی که افراد برای بهبود و درمان ترک های پوستی و آکنه از کربوکسی تراپی استفاده می کنند

همچنین زمانی که افراد برای بهبود و درمان ترک های پوستی و آکنه از کربوکسی تراپی استفاده می کنند، به هیچ عنوان دردی را احساس نمی کنند و ممکن است، عکس العمل طبیعی بدن ایشان با اندکی خارش در ناحیه ی درمان همراه باشد که آن هم کاملا طبیعی بوده و خیلی زود از بین می رود.

ضمنا زمانی که افراد بر بر طرف نمودن اسکارها و جای زخم ها از شیوه ی کربوکسی تراپی استفاده می کنند، چون محل زخم ها و اسکارهای به جای مانده دارای عصب نمی باشند، فرد به هیچ عنوان دردی را احساس نمی کند.

بر اساس توضیحاتی که در این قسمت برای شما ارائه دادیم و با شرایط احساس درد، خارش و… در شیوه ی کربوکسی تراپی آشنا شدید، به شما پیشنهاد می دهید که برای انجا هر چه بهتر این شیوه ی درمانی به کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد مراجعه نمایید تا تجربه و حس بسیار خوبی را از انجام شیوه ی کربوکسی تراپی داشته باشید.

شما در حال مطالعه ی یک مقاله ی علمی و پزشکی در خصوص کربوکسی تراپی در غرب تهران می باشید. لطفا در بخش های دیگر این مقاله نیز با ما همراه باشید.

زمانی که افراد برای بهبود و درمان ترک های پوستی و آکنه از کربوکسی تراپی استفاده می کنند
زمانی که افراد برای بهبود و درمان ترک های پوستی و آکنه از کربوکسی تراپی استفاده می کنند

آیا در خصوص تعداد جلسه های درمانی مربوط به کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار خود با موضوع کربوکسی تراپی در غرب تهران به موضوع احساس درد در زمان انجام کربوکسی تراپی پرداختیم و در مورد حس هایی که ممکن است، افراد در زمان انجام کربوکسی تراپی تجربه نمایند توضیحاتی را ارائه دادیم.

در این قسمت نیز با توضیحاتی در زمینه ی تعداد جلسه های مورد نیاز برای انجام کربوکسی تراپی در خدمت شما عزیزان خواننده هستیم. لطفا در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

در خصوص تعدا جلسه هایی که برای انجام کربوکسی تراپی مورد نیاز می باشد، باید به عرض شما برسانیم که این موضع به ناحیه ی مورد درمان و هدفی که برای شیوه ی کربوکسی تراپی وجود دارد، بستگی دارد.

لذا در هر ناحیه ای از بدن که ما بخواهیم کربوکسی تراپی را انجام دهیم میزان و طول دوره ی درمان تا حدوی متفاوت می باشد:

مثلا اگر ما بخواهیم از کربوکسی تراپی برای رفع چربی های موضعی استفاده نماییم، به دست کم 8 الی 12 جلسه درمانی کربوکسی تراپی نیاز داریم و به طور معمول باید این جلسه های درمانی را با فاصله های زمانی 7 یا 14 روزه انجام دهیم.

آیا در خصوص تعداد جلسه های درمانی مربوط به کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص تعداد جلسه های درمانی مربوط به کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در صورتی هدف ما از اقدام به کربوکسی تراپی درمان ترک های پوستی در نواحی مختلف بدن می باشد، میزان جلسه ها حداقل 4 و حداکثر 10 جلسه می باشند و مراجعه به صورت ماهی یک بار نیز برای این موضوع کافی می باشد.

سیاهی دور چشم

برخی از افراد ممکن اس برای رفع نمودن سیاهی دور چشم از شیوه ی کربوکسی تراپی استفاده نمایند. در این صورت ایشان به 4 الی 8 جلسه درمانی نیاز دارند و می بایست فاصله ی میان جلسه های درمانی برای این هدف، 14 الی 28 روز فاصله وجود داشته باشد.

برای آن دسته از افرادی که برای جوان سازی از شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی استفاده می کنند، 4 تا 8 جلسه کربوکسی تراپی مورد نیاز می باشد.

این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین و پرطرف دارترین کاربردهای شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی همین موضوع جوان سازی و زیباسازی پوست می باشد. بهتر است، بین هر یک از جلسه های درمانی برای جوان سازی پوست، بین 21 الی 28 روز فاصله ی زمانی وجود داشته باشد.

سیاهی دور چشم
سیاهی دور چشم

در صورتی که یکی از کاندیدهای مناسب برای انجام شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی می باشید و با یکی از هدف های فوق شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی را مورد انتخاب قرار داده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای این که بهترین نتیجه ها را از جلسه های درمانی خود ببرید، کارهای درمانی کربوکسی تراپی را در کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد انجام دهید.

ایشان دارای تخصص و تجربه های بسیار خوبی در زمینه ی انجام کربوکسی تراپی می باشند و کلینیک زیبایی جناب دکتر زرگنج فرد نیز بهترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را برای انجام شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی دارا می باشد.

آیا در خصوص میزان ماندگاری نتیجه های حاصل شده از شیوه ی کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی مقاله ی کربوکسی تراپی در غرب تهران در خصوص تعداد جلسه های مورد نیاز این شیوه ی درمانی مواردی را برای شما بیان نمودیم و ملاحظه فرمودید که تعداد جلسه های شیوه ی کربوکسی تراپی به نوع استفاده و هدف مورد نظر هر فردی بستگی دارد.

در این قسمت نیز قصد داریم در زمینه ی میزان ماندگاری نتیجه های به دست آمده از این شیوه برای شما توضیحاتی را ارائه نماییم. پس ما را همراهی نمایید.

در این جا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که میزان ماندگاری شیوه ی کربوکسی تراپی نیز به بافت مورد هدف و موقعیتی که تزریق در آن جا انجام شده است، بستگی دارد، البته در حالت کلی و به این علت که شیوه ی کربوکسی تراپی روشی طبیعی و سازگار با مکانیزم های بدن می باشد، دارای میزان مناسب رضایت بخشی از ماندگاری می باشد.

در ادامه و برای هر یک از موارد کاربردی شیوه ی کربوکسی تراپی، میزان ماندگاری هر یک را برای شما مخاطبین عزیز مورد تشریح قرار می دهیم:

در افرادی که با هدف جوان سازی پوست از شیوه ی کربوکسی تراپی استفاده می نمایند، این روش دارای ماندگاری در حدود 4 الی 6 ماه می باشد و نیاز است، بعد از آن در جلسه هایی کوتاه این شیوه تجدید گردد.

در سایر قسمت های بدن و با هدف های دیگر، اگر فرد مورد نظر دارای رژیم و برنامه ی غذایی مناسبی باشد و برنامه های ورزشی را در زندگی خویش تعقیب نماید، این شیوه یعنی کربوکسی تراپی دارای ماندگاری چند ساله می باشد.

نکته ای که بیان آن در این قسمت خالی از لطف نمی باشد، این است که شما بهتر است، برای دریافت نتیجه های بهتر و ماندگاری مناسب شیوه ی کربوکسی تراپی، به پزشک هایی متخصص و کلینیک هایی مجهز مراجعه نمایید. قطعا این موضوع نیز تا حدودی می تواند بر مقدار ماندگاری شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی اثر گذار باشد.

پیشنهاد ما در این زمینه باز هم مراجعه به کلینیک زیبایی جناب دکترزرگنج فرد می باشد که در خصوص انجام شیوه ی کربوکسی تراپی دارای تجربه های فراوانی می باشد.

آیا در خصوص مهم ترین عامل های موثر بر بحث هزینه های کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل متن خود در زمینه ی کربوکسی تراپی در غرب تهران تا حدودی با میزان ماندگاری شیوه ی درمانی کربوکسی تراپی آشنا شدید و متوجه شدید که در هر یک از کاربردها و هدف های به کارگیری کربوکسی تراپی، میزان ماندگاری آن تا حدودی متفاوت می باشد.

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم که با تشریح عامل های تاثیر گذار بر بحث مخازج و هزینه های انجام کربوکسی تراپی در خدمت شما عزیزان خواننده باشیم. لطفا تا انتهای این قسمت با ما همراه باشید.

آیا در خصوص مهم ترین عامل های موثر بر بحث هزینه های کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص مهم ترین عامل های موثر بر بحث هزینه های کربوکسی تراپی اطلاعاتی دارید؟

مطمئنا در هر یک از سرویس ها و خدمات متنوع درمانی و پزشکی یکی از موضوعاتی که دغدغه ی برخی از افراد می باشد، بحث هزینه ها و مخارج آن کار درمانی می باشد. این موضوع در بحث های درمانی و اقدامات لازم برای زیبایی بدن نیز صادق می باشد و مردم دوست دارند، بدانند که چه مواردی بر افزایش و یا کاهش میزان هزینه های درمانی ایشان تاثیر گذار می باشند.

قطعا ما نمی توانیم برای این شیوه ی درمانی و یا دیگر متدها و خدمات پزشکی یک مبلغ مشخص را به صورت مستقیم برای شما بیان نماییم.

دلیل های مختلف

این موضوع دارای دلیل های مختلفی می باشد. حداقل این که قیمت ها روز به روز و شاید لحظه به لحظه دارای نوسان و در حال تغییراتی می باشند. چه بسا ما اگر مبلغی را در این جا بیان نماییم و فرد دیگری محتوای مقاله ی ما را در چند ماه مطالعه نماید دیگر آن قیمت ها و مبلغ های بیان شده دارای اعتبار نباشند.

دلیل های مختلف
دلیل های مختلف

موضوع دیگری که در این جا وجود دارد، این می باشد که شرایط تک تک افراد جامعه با یک دیگر متفاوت بوده و خدمات درمانی و پزشکی برای افراد به یک شکل نمی باشد و ما نمی توانیم نسخه یک فردی که در گذشته کربوکسی تراپی را انجام داده است، برای فرد دیگری بپیچیم و تصور نماییم که کارهای درمانی ایشان و در نتیجه هزینه های مربوطه نیز همان مبلغ ها می باشند.

در حقیقت ما می توانیم به موضوعات و عامل هایی که بر بحث هزینه ها اثر می گذارند بپردازیم.

شما با بررسی این موارد به خوبی خواهید توانست مقایسه ی مناسبی بین این شیوه درمانی و دیگر متدهای جوانسازی انجام دهید و متوجه شوید که این شیوه می تواند مقرون به صرف باش یا خیر؟

مساحت و سایز ناحیه ی مورد کربوکسی تراپی

اولین عاملی که می توانیم از آن به عنوان علت تاثیر گذار بر هزینه های کربوکسی تراپی نام ببریم موضوع مساحت و سایز ناحیه ای می باشد که قرار است، مورد کربوکسی تراپی قرار گیرد.

قطعا هر چه میزان این ناحیه ی مورد کربوکسی تراپی بیشتر باشد، هزینه های آن نیز بیشتر می باشد. چون نیاز است که زمان بیشتری توسط پزشک و کادر درمانی برای آن ناحیه صرف شود و مقدار بالاتری از گاز دی اکسید کربن نیز مورد نیاز می باشد. در طول انجام کربوکسی تراپی، مدت زمان بیشتری نیز از تجهیزات کلینیک زیبایی استفاده می شود.

تعدا جلسه های درمانی کربوکسی تراپی نیز بر قسمت ها تاثیر می گذارند

عامل دومی که می تواند بر هزینه های مربوط به کربوکسی تراپی تاثیر گذار باشد و همه ی ما نیز تا حدودی از آن اطلاع داریم موضوع تعداد جلسه هایی می باشد که فرد برای کربوکسی تراپی به پزشک متخصص مراجعه می نماید و کربوکسی تراپی را در آن جلسه انجام می دهد.

مطمئنا همه ی شما نیز می دانید که بر حسب شرایطی که ناحیه ی مورد درمان دارد، هر چه تعداد جلسه های مراجعه ی فرد برای انجام کربوکسی تراپی بیشتر باشد، مجموع میزان هزینه های ایشان نیز بالاتر خواهد بود.

تعدا جلسه های درمانی کربوکسی تراپی نیز بر قسمت ها تاثیر می گذارند
تعدا جلسه های درمانی کربوکسی تراپی نیز بر قسمت ها تاثیر می گذارند

این موضوع کاملا در اختیار پزشک معالج می باشد و ایشان است که می تواند بر حسب شرایطی که پوست ناحیه ی مورد درمان دارد، تشخیص دهد، فرد به چند جلسه دیگر کربوکسی تراپی نیاز دارد،

البته ما در برخی از کلینیک های زیبایی شاهد این موضوع هستیم که برای برخی از جلسه های کربوکسی تراپی مقداری تخفیف را برای فرد در نظر می گیرند. مثلا در برخی از مکان های درمانی از جلسه 2 و یا جلسه 3 به بعد تخفیف های خود را اعمال می کنند و به این صورت فرد مورد نظر را برای ادامه ی جلسه های درمانی تا حصول نتیجه ی کامل تشویق می نمایند.

برخی از افراد نیز مایل هستند که مبلغ جلسه های درمانی را به صورت یک جا و کامل پرداخت نمایند. در این صورت برخی از پزشک ها و کلینیک ها، از همان ابتدا بخشی از هزینه های مربوط به کربوکسی تراپی را در قالب تخفیف به فرد مورد نظر می بخشند.

مکان درمانی در چه موقعیتی از کشور و یا شهر واقع شده است؟

عامل سومی که می تواند بر مجموع هزینه های درمانی کربوکسی تراپی تاثیر گذار باشد، موضع مکان و موقعیت کلینیکی می باشد که کربوکسی تراپی در آن انجام می شود. قطعا هزینه ها در کلینیک هایی که در شهرهای کوچک و یا دور افتاده واقع شده اند، کم تر از دیگر شهرهای بزرگ و شلوغ می باشد.

حتی در این موضوع و بین شهرهای شلوغ نیز، مرکزهای استانی و یا کلان شهرها از مبلغ های بالاتری برخوردار می باشند. نهایتا این که معمولا هزینه ها در پایتخت و به ویژه بخش های شمالی و بالای شهر بیشتر از دیگر مناطق تهران و یا کشور می باشند.

گران بودن هزینه های جانبی

این نیز یک موضوع کاملا طبیعی می باشد و همه ی ما می دانیم که حداقل علت این موضوع، گران بودن هزینه های جانبی، کرایه ها و… در شهرهای بزرگ و کلان شهرها می باشد و این موضوع قطعا بر روی هزینه های درمانی و از جمله کربوکسی تراپی دارای تاثیراتی می باشد.

گران بودن هزینه های جانبی
گران بودن هزینه های جانبی

شما نیز بر اساس موارد مهمی که در قسمت بالا به آن ها اشاره نمودیم می توانید شرایط درمانی خود و هم چنین اوضاع مالی خود را مورد بررسی قرار دهید و بهترین اقدام و مناسب ترین کلینیک زیبایی را مورد انتخاب خود قرار دهید.

هر چند یکی از مهم ترین توصیه های ما این می باشد که با توجه به حساس بودن موضوع زیبایی پوست و ناحیه ی صورت، بهتر است، کیفیت کارهای خوب را فدای ارزانی و بهای کم در دیگر مراکز درمانی نکنید و برای ارزان بودن و پرداخت بهای کم، کارهای درمانی خود را به هر پزشک و یا گروه درمانی نسپارید.

اگر در خصوص بهبود وضعیت زیبایی خود تصمیمی گرفته اید

در حقیقت اگر در خصوص بهبود وضعیت زیبایی خود تصمیمی گرفته اید بهتر است، بهترین و مناسب ترین اقدام را در این خصوص انجام دهید و اگر قرار باشد، با مراجعه به یک مرکز درمانی ارزان قیمت که دارای حداقل تجهیزات درمانی نیز نمی باشد، مشکلات دیگری را برای پوست و زیبایی خود ایجا نمایید همان بهتر که اصلا در این خصوص اقدامی را انجام ندهید.

باز هم پیشنها ما در این خصوص این می باشد که برای به دست آوردن بهترین نتیجه ها از کربوکسی تراپی پوست خود، به کلینیک زیبایی جناب دکرت زرگنج فرد مراجعه نمایید و از تجربه و تخصص نیروهایی که در این کلینیک مشغول به کار می باشند، نهایت استفاده را ببرید.

نکته ی دیگری که در این قسمت می توانیم برای شما عزیزان بیان نماییم این می باشد که در خصوص جلسه های درمانی خود صبر و تحمل داشته باشید و بر اساس آن چه که پزشک متخصص به شما توصیه می نماید همه ی جلسه های درمانی کربوکسی تراپی را انجام دهید تا به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنید.

در این جا مقاله ی علمی و پزشکی ما با عنوان کربوکسی تراپی در غرب تهران به پایان رسید.

امیدوار هستیم موارد بیان شده ی ما در زمینه ی کربوکسی تراپی در غرب تهران برای همه شما عزیزان مفید واقع شده باشند و شما نهایت استفاده را از این توضیحات برده باشید.

مراجعه به پزشک متبحر با تجربه

در صورتی که به هر دلیلی تصمیم گرفته اید که کربوکسی تراپی را انجام دهید، بهتر است که به پزشک های متبحر با تجربه و متخصص مراجعه نمایید و با ایشان در خصوص کربوکسی تراپی مشورت نمایید. ایشان می توانند بهترین راه حل ها برای شما در نظر بگیرند.

پیشنهاد ما همان گونه که در بخش های متنوع مقاله ی کربوکسی تراپی در غرب تهران بیان داشتیم، مراجعه به کلینیک زیبایی جناب دکرت زرگنج فرد می باشد. ایشان دارای تخصص و سابقه ی بسیار خوبی در زمینه ی کربوکسی تراپی در غرب تهران می باشند و کلینیک دکتر زرگنج فرد نیز از کلینیک های با سابقه و کاملا مجهز در سطح کشور می باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

b2n.ir    bit.ly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید