میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی بیکینی
کربوکسی تراپی بیکینی

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی بیکینی

در این مقاله به بررسی موضوع کربوکسی تراپی بیکینی می پردازیم.

بیکینی یک از اعضای مهم بدن هر خانمی است که جوانی و طراوت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به مرور زمان و با افزایش سن،  شادابی و طراوت پوست کاهش یافته و دچار چروک می‌گردد.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد کربوکسی تراپی بیکینی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

پوست ناحیه بیکینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با بالا رفتن سن فرد، این ناحیه دچار تغییراتی می‌گردد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، متدهای بسیاری برای جوان‌سازی ناحیه واژن وجود دارد.

کربوکسی تراپی بیکینی
کربوکسی تراپی بیکینی

یکی از روش‌های پر طرفدار، کربوکسی تراپی بیکینی است که باعث رفع تیرگی و چین و چروک این ناحیه از بدن می‌شود.

اگر شما بانوی عزیز نیز از آن دسته افرادی هستید که از تیرگی رنگ واژن خود رنج می‌برید و اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اید، نگران نباشید.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، تا شما را با یکی از بهترین روش‌هایی که برای جوان‌سازی و سفید کردن ناحیه تناسلی وجود دارد و کلینیک معتبری که در این حوزه مشغول به فعالیت است، آشنا کنیم.

در این راستا می توانید به متخصصین مرکز درمانی زرکلینیک مراجعه نمایید. زرکلینیک، از معتبرترین مجموعه های حل حاضر در این زمینه می باشد. ما را دنبال نمایید.

عناوین مقاله

کربوکسی تراپی بیکینی چیست؟

دلیل تیرگی لبه‌های واژن

تاثیر کرم‌های روشن کننده بیشتر است یا کربوکسی تراپی بیکینی؟

نحوه عملکرد دستگاه کربوکسی تراپی

آیا کربوکسی تراپی بیکینی عوارض دارد؟

آیا کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی باعث بروز عفونت می‌شود؟

آیا کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

مزایای انجام کربوکسی تراپی بیکینی

تعداد جلسات مورد نیاز کربوکسی تراپی بیکینی

اقدامات قبل از کربوکسی تراپی واژن

مراقبت‌های پس از کربوکسی تراپی بیکینی

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی بیکینی

آیا دختران باکره می‌توانند کربوکسی تراپی بیکینی را انجام دهند؟

عوامل موثر بر هزینه کربوکسی تراپی بیکینی

خصوصیات پزشک مناسب برای انجام عمل زیبایی واژن

 

کربوکسی تراپی بیکینی چیست؟

امروزه خانم‌ها به سلامت زیبایی بدن خود بسیار اهمیت می‌دهند و علاوه بر چهره زیبا، خواهان برخورداری از بدنی زیبا و سالم نیز هستند. ناحیه تناسلی نقش مهمی در بهبود رابطه جنسی و اعتماد به نفس بانوان دارد.

لذا افراد به دنبال راهی هستند که این ناحیه را سفید و روشن کنند. کربوکسی تراپی ناحیه بیکینی یکی از عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین بانوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کربوکسی تراپی بیکینی چیست؟
کربوکسی تراپی بیکینی چیست؟

افرادی که پوست ناحیه تناسلی آن‌ها چروک شده و یا دچار تیرگی در این ناحیه هستند، برای جوان‌سازی و همچنین رفع تیرگی بیکینی اقدام به انجام این عمل زیبایی می کنند.

کربوکسی تراپی یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌های جوان‌سازی بیکینی می‌باشد که نقش زیادی در تقویت روابط زناشویی خانم‌ها دارد. این روش، توسط دستگاه کربوکسی تراپی و همچنین تزریق انجام می‌گیرد.

در این روش درمانی، گاز کربن دی اکسیدی که به ناحیه واژن تزریق شده، سبب اکسیژن رسانی بیشتر و افزایش گردش خون می‌گردد.

همان طور که می‌دانید، هموگلوبین خون وظیفه انتقال اکسیژن را به عهده دارد. با افزایش غلظت گاز دی اکسید کربن، اکسیژن از هموگلوبین خون جدا شده و در دسترس بافت‌های بیکینی قرار می‌گیرد. در این شرایط، مویرگ‌های خونی تازه‌ای تولید شده و میزان گردش خون در بیکینی زیاد می‌شود.

دلیل تیرگی لبه‌های واژن

در اکثریت قریب به اتفاق بانوان، علت اصلی تیرگی واژن، فاکتور‌های ژنتیکی است. تعدادی از افراد به دلیل دارا بودن یک ‌سری ژن‌ها بیشتر دچار مشکلاتی نظیر افتادگی پوست واژن و تیرگی آن می‌شوند.

در برخی دیگر نیز به مروز زمان تیرگی واژن اتفاق می‌افتد. در بعضی از خانم‌ها به طور مادرزادی نواحی واژن تیره رنگ است که با عمل کربوکسی تراپی، قابل اصلاح می‌باشد.

دلیل تیرگی لبه‌های واژن
دلیل تیرگی لبه‌های واژن

همان طور که می‌دانید، کلاژن باعث خاصیت ارتجاعی و جوان ماندن پوست بدن می‌شود. دلیل دیگر تیره شدن ناحیه تناسلی این است که با افزایش سن، میزان کلاژن سازی در بدن کاهش یافته و این امر، سبب تیرگی و چروکیدگی در نواحی مزبور می‌گردد. تیرگی بیکینی به خاطر تجمع رنگ‌دانه‌ها در پوست بروز می‌کند.

اگرچه این تیرگی خطرناک نیست، اما در بسیاری موارد سبب افسردگی و از بین رفتن اعتماد به نفس شخص می‌شود. زمانی که میزان ملانین پوست از حد طبیعی بیشتر شود، این عارضه ایجاد می‌گردد.

خانم‌هایی که به دلیل نوع شغل خود مجبور به نشستن‌های طولانی مدت هستند و کسانی که بیش از حد پیاده روی می‌کنند، بیشتر با مشکل تیرگی واژن مواجه می‌شوند.

لباس زیر تنگ

همچنین یائسگی و شیو نمودن موهای زائد نیز در این امر موثرند. بعضی از بانوان عادت دارند که لباس زیر تنگ بپوشند. این لباس‌های تنگ به علت این ‌که میزان تعریق را افزایش می‌دهند، اغلب باعث تیره شدن ناحیه تناسلی می شوند.

در برخی از افراد نیز تیرگی بیکینی به دلیل مصرف داروهای خاص و تغییرات هورمونی ایجاد شده در بدن، به وجود می‌آید. امروزه بانوان تمایل دارند که برای بهره‌ مندی از امتیازات لاغری و زیبایی هرچه بیشتر، وزن خود را کم کنند.

رژیم‌های لاغری نیز موجب تیرگی لبه‌های واژن شده و پوست این ناحیه را شل و افتاده می‌کنند. این مسئله باعث سرخوردگی خانم‌ها شده و میل جنسی را نیز کاهش می‌دهد.

تعریق بیش از حد نیز باعث تیره شدن پوست بیکینی می‌شود. زیرا عرق کردن، این ناحیه را اسیدی می‌کند و منجر به تغییر رنگ آن می‌شود. بانوانی که ورزش  حرفه‌ای انجام می‌دهند، به علت تعریق زیاد بیشتر، دچار تیرگی ناحیه واژن می‌شوند.

لباس‌های زیری که از پارچه‌های ضخیم و بی‌کیفیت تهیه شده باشند، موجب اصطکاک و مالش زیاد پوست ناحیه تناسلی شده و به مرور زمان، پوست این نواحی را تیره می‌کنند.

پیشنهاد می کنیم از پست کربوکسی تراپی ارزان دیدن کنید.

افزایش سن

افزایش سن نیز یکی از عواملی است که باعث تیره شدن ناحیه تناسلی می‌شود. در واقع تیرگی این ناحیه در اثر پیری یک پدیده طبیعی و غیر قابل اجتناب است. البته در بعضی از افراد، نوع سبک زندگی باعث به تعویق افتادن تیرگی واژن می‌شود.

باکتری‌ها و قارچ‌ها نیز می‌توانند رنگ نواحی تناسلی را تغییر دهند. عفونت‌های قارچی مثل فولیکولیت به دلیل فیزیک خاص بدن بانوان، بسیار شایع است و در اغلب موارد، پوست واژن را تیره رنگ می‌کند. رابطه جنسی بیش از حد نیز، در طولانی مدت طراوت بیکینی را از بین برده و پوست را تیره می‌نماید.

بارداری و زایمان هم از فاکتورهای موثر بر تیرگی بیکینی هستند. زیرا در زمان حاملگی، تعادل هورمون استروژن در بدن تغییر می‌کند و باعث تیرگی واژن می‌گردد.

افزایش سن
افزایش سن

خانم‌هایی که قبل از حامله شدن واژن‌های روشنی داشته‌اند و بعد از زایمان با مشکلاتی مانند ترک‌های شکمی و تیرگی بیکینی روبرو هستند، می توانند در زرکلینیک، این مشکلات را با کربوکسی تراپی به خوبی حل کنند.

تاثیر کرم‌های روشن کننده بیشتر است یا کربوکسی تراپی بیکینی؟

بعضی از خانم‌ها تصور می‌کنند که با استفاده از کرم های روشن سازی، می‌توانند بر مشکل تیرگی واژن فائق آیند. اما بعد از متحمل شدن هزینه‌های بسیار، نا امید شده و نتیجه دلخواه را به دست نمی‌آورند.

ساختار این کرم‌ها طوری است که وارد روزنه‌ها و سوراخ‌های پوست می‌شوند، پس وقتی فرد لباس می‌پوشد، کرم به جای این‌که جذب پوست شود، به درون الیاف لباس زیر نفوذ می‌کند و عملا هیچ نتیجه مفیدی در بر ندارد. استفاده بیش از حد از این کرم‌ها هم ممکن است به سلامتی فرد صدمه بزند.

کسانی که در موسسه زرکلینیک از عمل زیبایی کربوکسی تراپی بیکینی استفاده کرده‌اند، به نتایج مطلوب و رضایتبخش رسیده و به خوبی توانسته ‌اند تا تیرگی واژن و کشاله‌های ران را رفع کنند.

زیرا در این عمل سرپائی و آسان، بانوان فقط با تزریق CO2، موفق به جوان‌سازی و روشن شدن ناحیه تناسلی، آن‌ هم در کوتاه‌ترین زمان می‌شوند.

تاثیر کرم‌های روشن کننده بیشتر است یا کربوکسی تراپی بیکینی؟
تاثیر کرم‌های روشن کننده بیشتر است یا کربوکسی تراپی بیکینی؟

دی اکسید کربنی که به این ناحیه تزریق می‌شود، علاوه بر رفع تیرگی‌، باعث افزایش کلاژن سازی شده و پوست را جوان و زیبا می‌کند. چنین نتیجه رضایتبخش و فوق العاده‌ای قطعا با کرم روشن کننده به دست نمی‌آید.

نحوه عملکرد دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی دارای یک مخزن ویژه است که محتوی گاز دی اکسید کربن می‌باشد. میزان گاز CO2 توسط دستگاه تنظیم کننده معین می‌شود، سپس این گاز از طریق یک ‌سری لوله‌های خاصی که کاملا استریل هستند، منتقل می‌شود.

میزان انتقال دی اکسید کربن با توجه به نظر پزشک مربوطه تنظیم می‌شود. در نهایت پزشک به کمک یک سوزن مخصوص کوچک و باریک، گاز را به نواحی بیکینی تزریق می‌نماید.

دی اکسید کربن تزریق شده به ناحیه بیکینی، باعث افزایش خون‌رسانی به بافت‌ها شده و میزان بیشتری اکسیژن را در اختیار سلول‌های این ناحیه قرار می‌دهد. بافت‌ها نیز با تغذیه بهتر، عملیات کلاژن سازی را به خوبی انجام داده و موجب روشن شدن و رفع چین و چروک واژن می‌شوند.

نحوه عملکرد دستگاه کربوکسی تراپی
نحوه عملکرد دستگاه کربوکسی تراپی

این عمل حتی با تقویت بافت‌ها و دیواره‌های لبه‌های بیکینی، باعث تنگ شدن دهانه واژن می‌شود و شکل ظاهری آن را جوان و زیبا می‌کند. این مزیت باعث شده تا خانم‌هایی که به علت زایمان دچار گشادی دهانه واژن شده‌اند، خیلی خوب از این عمل استقبال کنند.

پس از عمل کربوکسی تراپی، دفع گاز ادامه پیدا می‌کند و شخص به مدت چند ساعت بعد از تزریق دی اکسید کربن، یک ‌سری انفجا‌رهای ضعیف را در زیر پوست ناحیه تناسلی خود حس می‌کند. به همین دلیل، بیمار باید به مدت چهار ساعت این ناحیه را در معرض آب سرد قرار ندهد و حمام نرود.

در اثر اصابت سوزن به مویرگ‌های بیکینی، در این ناحیه کبودی‌هایی ایجاد می‌شود که جای نگرانی ندارد و خیلی زود برطرف می‌گردد.

آیا کربوکسی تراپی بیکینی عوارض دارد؟

کربوکسی تراپی بیکینی یک متد درمان سطحی برای جوان‌سازی و زیبا نمودن واژن است و بانوان بعد از انجام آن، بلافاصله می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

این عمل زیبایی کاملا ایمن بوده و مورد تائید FDA می‌باشد. در واقع در این روش، فقط متابولیسم ناحیه بیکبینی را بالا می‌برد و خونرسانی بیشتری در آن صورت می‌پذیرد.

عده‌ای از افراد بعد از انجام کربوکسی تراپی ممکن است که اندکی درد و سوزش در بدن خود حس کنند که بعد از مدت کوتاهی رفع شده و جای نگرانی ندارد. عده‌ای از بانوان به اشتباه تصور می‌کنند که گاز دی اکسید کربن سمی است و ممکن است در بدن آن‌ها ایجاد عارضه کند.

آیا کربوکسی تراپی بیکینی عوارض دارد؟
آیا کربوکسی تراپی بیکینی عوارض دارد؟

برای آگاهی این افراد باید بگوییم، گاز دی اکسید کربن که در عمل زیبایی واژن به کار می‌رود، غیر سمی و خالص می‌باشد و قبل از استفاده، از فیلترهای ضد میکروب عبور می‌کند و بعد وارد سوزن می‌گردد.

از این رو این گاز هرگز خطرناک نیست و موجب عفونت نمی‌شود. افراد می‌توانند بدون نگرانی، این عمل زیبایی را انجام دهند، زیرا به آن‌ها اطمینان می‌دهیم که گاز CO2  به هیچ وجه مضر نیست و به بدن صدمه وارد نمی‌کند.

آیا کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی باعث بروز عفونت می‌شود؟

در عمل زیبایی کربوکسی تراپی بیکینی، از تجهیزات و لوازم یک ‌بار مصرف استفاده می‌گردد و این عمل در مکانی که کاملا استریل شده باشد، انجام می‌شود.

از این رو درصد خیلی کمی احتمال بروز عفونت وجود دارد. کادر درمان نیز قبل از انجام این عمل، ناحیه تناسلی را ضد عفونی می‌کنند تا سلامت فرد حفظ گردد.

البته لازم به ذکر است که اگر کربوکسی تراپی در کلینیک‌های نامعتبر که از نظر بهداشتی در سطح کیفی مطلوبی قرار ندارند، انجام شود؛ بعدا ممکن است برای بیمار مشکلات عفونتی بسیاری به وجود بیاید. خوشبختانه مرکز درمانی زرکلینیک در این زمینه حساسیت بسیاری به خرج می‌دهد و کلیه موازین بهداشتی در این رابطه انجام می‌شود.

آیا کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی باعث بروز عفونت می‌شود؟
آیا کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی باعث بروز عفونت می‌شود؟

زرکلینیک با برخورداری از کادر درمان مجرب و با تجربه و پزشکان حاذق، برای افرادی که عمل خود را در این کلینیک انجام می‌دهند، خدمات کاملا حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

آیا کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

روش کربوکسی تراپی با سوزن‌های ظریفی انجام می‌شود و درد خاصی ندارد. درد ناشی از این عمل، در حد الکترولیز می‌باشد. بانوان هنگام ورود گاز دی اکسید کربن به بافت‌های ناحیه تناسلی، حس می‌کنند که یک حشره در حال راه رفتن روی پوست آن‌هاست.

درد تزریق هم بسیار خفیف است و فقط کمی حس سوزن سوزن شدن به بیمار می‌دهد. خانم‌هایی که از سوزن می‌ترسند، بهتر است از پزشک بخواهند که از بی حس کننده استفاده کند.

آیا کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟
آیا کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

مزایای انجام کربوکسی تراپی بیکینی

به طور کلی مزایای انجام کربوکسی تراپی بیکینی عبارتند از:

زیبا کردن ناحیه واژن:

این عمل زیبایی، هم از لحاظ ظاهر و هم از نظر رنگ، در زیباسازی ناحیه تناسلی تاثیر فوق العاده‌ای دارد. کربوکسی تراپی با از بین بردن سلولیت‌ها موجب جوان‌سازی بیکینی شده و چین و چروک‌های آن را به طور کامل از بین می‌برد. همچنین رنگ این ناحیه را روشن می‌کند.

جوان‌سازی واژن:

یکی دیگر از مزایای این روش، رفع کلیه چین و چروک‌ها و افتادگی ناحیه بیکینی و اطراف آن است. در اثر تزریق گاز CO2، بافت ناحیه تناسلی بهتر تغذیه شده و کلاژن سازی تحریک می‌گردد. در نتیجه کربوکسی تراپی موجب از بین رفتن پوست شل و جوان‌سازی بیکینی می‌شود.

از بین بردن خشکی واژن:

عواملی نظیر زایمان و روابط جنسی مکرر، ناحیه واژن را خشک و آسیب پذیر می‌کنند. زیرا گردش خون در این نواحی به خوبی صورت نمی‌گیرد. کربوکسی تراپی کمک می‌کند که میزان گردش خون در بیکینی بالا رفته و خشکی آن رفع گردد.

بالا بردن میزان جذابیت جنسی:

تیرگی بیکینی روابط جنسی فرد را با چالش‌های بسیاری روبرو می‌کند. آقایان اغلب از تیرگی این نواحی شاکی هستند و این مسئله اعتماد به نفس بانوان را در هنگام برقراری ارتباط جنسی تضعیف می‌کند. اکثر افرادی که از عمل زیبایی بیکینی استفاده کرده‌اند، به خوبی رضایت همسر خود را جلب نموده‌اند.

رفع درد و همچنین خارش هنگام رابطه جنسی:

بعضی از خانم‌ها موقع نزدیکی با همسر خود، احساس درد و خارش می‌کنند که علت این مسئله اغلب خشکی واژن است. کربوکسی تراپی، خشکی واژن را برطرف نموده و با شل کردن این ناحیه، درد و خارش ناشی از رابطه جنسی را از بین می‌برد.

افزایش لذت جنسی:

این عمل زیبایی با تقویت نقطه جی، موجب لذت بیشتر بانوان از رابطه جنسی می‌شود.

ترمیم کلیه آسیب‌ها و زخم‌های بیکینی:

در نتیجه این عمل زیبایی، خون و مواد غذایی بیشتری در اختیار بافت واژن قرار می‌گیرد. در نتیجه زخم‌ها به سرعت بهبود می‌یابند.

برطرف کردن تیرگی پوست بیکینی و روشن شدن رنگ این ناحیه:

در کربوکسی تراپی، دی اکسید کربنی که به ناحیه واژن تزریق می‌شود، با خون‌رسانی بیشتر به بافت این ناحیه، کلاژن سازی را تقویت می‌کند. کلاژن باعث ایجاد خاصیت ارتجاعی و کشیدگی پوست شده و چروک‌ها را از بین می‌برد و بیکینی را روشن می‌نماید.

برطرف نمودن استریاها یا ترک‌های پوستی واژن:

پس از تزریق دی اکسید کربن، پوست ناحیه واژن خاصیت کشسانی پیدا می‌کند و کشیده می‌شود. در نتیجه تمام ترک‌های پوستی این ناحیه ا از بین می‌رود.

جوان‌سازی بدون عارضه و با کمترین میزان درد:

پس از انجام عمل زیبایی کربوکسی تراپی، فرد درمحل تزریق گاز CO2 اندکی احساس درد می‌کند که ظرف مدت کوتاهی رفع می‌شود. کبودی و تورم ناشی از تزریق نیز بعد از یکی دو روز برطرف شده و به هیچ وجه جای نگرانی ندارد.

درمان سریع و عدم بستری شدن:

این عمل زیبایی به صورت سطحی انجام می‌گیرد و ظرف مدت 15 تا 30 دقیقه به اتمام می‌رسد. بنابراین نیازی به بستری شدن نیست و فرد می‌تواند بلافاصله امور روزمره خود را انجام دهد. فقط انجام ورزش سنگین در این مواقع توصیه نمی‌شود.

روشی بدون خونریزی:

کربوکسی تراپی واژن با استفاده از سوزن‌های کوچکی انجام می‌شود که در طی این عمل، هیچ گونه خونریزی برای بیمار به وجود نمی‌آید.

برطرف کردن محدودیت در پوشیدن لباس‌های باز:

افرادی که دچار تیرگی بیکینی هستند، هنگام پوشیدن لباس‌های بازی مثل مایو و لباس زیر، خجالت زده شده و به راحتی نمی‌توانند از این البسه استفاده نمایند. عمل زیبایی روشن سازی ناحیه تناسلی به خوبی می‌تواند این مسئله را حل کند و پوستی یکدست و زیبا به خانم‌ها هدیه دهد.

تنگ کردن واژن:

دیواره‌های واژن در اثر زایمان و رابطه جنسی به مرور زمان گشاد شده و حالت ارتجاعی آن از بین می‌رود. این مسئله می‌تواند نارضایتی آقایان را نیز به دنبال داشته باشد. کربوکسی تراپی با خون‌رسانی بیشتر به بافت بیکینی، دیواره‌های آن را تقویت کرده و از گشادی واژن می‌کاهد.

هزینه مناسب:

این عمل زیبایی نسبت به روش‌های درمانی دیگر ارزان‌تر بوده و هزینه خیلی کمتری به بیمار تحمیل می‌کند. از این رو کاملا به صرفه است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

هزینه مناسب:
هزینه مناسب:

تعداد جلسات مورد نیاز کربوکسی تراپی بیکینی

تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی بیکینی بستگی به وضعیت بدن بیمار دارد. متخصصین زرکلینیک، بعد از معاینه بیمار تعیین می‌کنند که چند جلسه برای درمان کامل نیاز است.

به طور کلی تعداد جلسات کربوکسی تراپی ناحیه بیکینی، بین 6 تا 10 جلسه به طول می‌انجامد. البته در بعضی از افراد ممکن است تا 12 جلسه نیز برسد و زمان هر جلسه حدود 15 دقیقه تا 30 دقیقه می‌باشد.

بیشتر بیماران نیاز است تا بهبودی کامل، هر دو هفته یک بار این عمل را انجام دهند. فاصله بین جلسات کربوکسی تراپی بیکینی معمولا یک الی دو هفته می‌باشد. در این وقفه زمانی، پوست واژن فرصت ترمیم پیدا می‌کند.

تعداد دقیق جلسات معمولا توسط پزشک مشخص می‌شود. زیرا پزشک پس از شنیدن سخنان بیمار و انتظارات وی از عمل کربوکسی تراپی، تعداد جلسات را به طور دقیق تعیین می‌کند.

تعداد جلسات مورد نیاز کربوکسی تراپی بیکینی
تعداد جلسات مورد نیاز کربوکسی تراپی بیکینی

بعد از اتمام کلیه جلسات، بانوان باید هر سال، یک یا دو بار برای انجام جلسه ترمیم به پزشک مراجعه کنند تا این عمل زیبایی برای آن‌ها ماندگار باشد.

اقدامات قبل از کربوکسی تراپی واژن

انتخاب کلینیک معتبر و پزشک حاذق، اولین کاری است که باید انجام گردد. بانوانی که می‌خواهند در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشند و عمل زیبایی خود را به یک پزشک با تجربه بسپارند، بهتر است از زرکلینیک کمک بگیرند.

بعد از مراجعه به زرکلینیک، باید بیمار از پزشک بخواهد که نمونه کارهای خود را به او نشان دهد تا اعتماد سازی اولیه صورت پذیرد. قبل از عمل کربوکسی تراپی واژن، فرد باید دوش بگیرد و کاملا تمیز باشد.

اقدامات قبل از کربوکسی تراپی واژن
اقدامات قبل از کربوکسی تراپی واژن

مراقبت‌های پس از کربوکسی تراپی بیکینی

پزشکان متخصصی که در زرکلینیک عمل زیبایی کربوکسی تراپی را انجام می‌دهند، به بیماران توصیه می‌کنند که بعد از عمل باید تا 4 ساعت از شستن واژن بپرهیزند.

همچنین از دوش گرفتن و رفتن به استخر و جکوزی نیز خودداری نمایند. در تعدادی از خانم‌ها ممکن است که بعد از این عمل زیبایی، یک ‌سری کهیرها در ناحیه تناسلی ایجاد شود که این امر کاملا طبیعی است و خیلی زود برطرف می‌گردد.

البته بانوان باید توجه داشته باشند که این کهیرها را دست‌کاری نکنند. برای برطرف کردن کبودی و ورم‌های ناشی از عمل، نیاز به استفاده از هیچ دارویی نیست. زیرا کلیه کبودی‌ها پس از گذشت دو روز از بین می‌روند و بیکینی حالت طبیعی خود را به دست می‌آورد.

استفاده از هر گونه مواد بهداشتی و آرایشی در ناحیه بیکینی تا یک ساعت پس از عمل زیبایی ممنوع است، همچنین افراد باید از پوشیدن لباس زیر تنگ و چسبان اجتناب کنند.

لباس تنگ، پوست این ناحیه را آزار داده و تهویه مناسبی برقرار نمی‌کند

زیرا لباس تنگ، پوست این ناحیه را آزار داده و تهویه مناسبی برقرار نمی‌کند. پزشکان توصیه می‌کنند که تا 24 ساعت بعد از انجام کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی، خانم‌ها از انجام دادن فعالیت ‌بدنی سنگین پرهیز کنند.

از آنجا که کربوکسی تراپی بیکینی یک عمل زیبایی سبک و ساده است، به مراقبت چندانی احتیاج ندارد. تنها مسئله مهم این است که بیماران بعد از این عمل باید بهداشت واژن را در اولویت قرار دهند و از لباس زیر پنبه‌ای استفاده کنند.

پنبه جزء الیاف‌های طبیعی است و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را در پوست به وجود نمی‌آورد. از این رو بهترین گزینه برای لباس زیر کسانی است که عمل زیبایی را انجام داده‌اند. لباس پنبه‌ای سبب می‌شود که تهویه هوا به نحو مطلوبی در ناحیه تناسلی انجام گیرد و مانع از بروز هر گونه سوزش می‌شود.

خانم‌هایی که این عمل زیبایی را انجام داده‌اند و قصد دارند تا پوست خود را برنزه کنند، باید این کار را به مدت سی روز به تعویق بیاندازند. توجه به دستورات پزشک و مصرف به موقع داروها، باعث دستیابی به نتیجه مطلوب می‌شود.

لباس تنگ، پوست این ناحیه را آزار داده و تهویه مناسبی برقرار نمی‌کند
لباس تنگ، پوست این ناحیه را آزار داده و تهویه مناسبی برقرار نمی‌کند

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی بیکینی

فاکتورهای بسیاری در مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی بیکینی موثر هستند. سن فرد و نوع پوست وی از مهم‌ترین مولفه‌ها در میزان ماندگاری این روش هستند. پوست افراد مختلف نسبت به کربوکسی تراپی بیکینی واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهد.

به طور معمول دوام این متد در حدود 6 ماه است که بانوان برای مانگاری بیشتر، می‌توانند تعداد جلسات بیشتری را برای کربوکسی تراپی بیکینی درنظر بگیرند.

مهارت پزشکی که کار تزریق گاز را انجام می‌دهد، در میزان ماندگاری این عمل زیبایی تاثیر زیادی دارد. زیرا تزریق مناسب و اصولی گاز CO2 نیاز به تجربه و دانش فراوانی دارد. خوشبختانه در زرکلینیک، بهترین و مجرب‌ترین پزشکان و متخصصین، عمل کربوکسی تراپی بیکینی را انجام می‌دهند. در نتیجه دوام و ماندگاری عمل در حد مطلوبی است.

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی بیکینی
مدت ماندگاری کربوکسی تراپی بیکینی

بعضی از عوامل، میزان دوام این روش را کاهش می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد جلسات کربوکسی تراپی، میزان آلودگی هوا در محل زندگی فرد و مصرف دخانیات اشاره کرد. ورزش و رژیم غذایی اصولی و سالم، سبب می‌شود که ماندگاری این عمل به شش ماه برسد.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی واژن در ماندگاری آن اثر فراوانی دارد. البته لازم به ذکر است که تعداد جلسات به میزان تیرگی و افتادگی بیکینی بستگی دارد. در افرادی که تیرگی ناحیه تناسلی شدید باشد، مسلما برای حصول نتیجه مطلوب، به تعداد جلسات بیشتری نیاز است.

آیا دختران باکره می‌توانند کربوکسی تراپی بیکینی را انجام دهند؟

کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی یک روش امن و بی‌خطر است و هیچ عارضه‌ای برای دختران مجرد در پی ندارد. از این رو کسانی که باکره هستند، با خیال آسوده می‌توانند از این روش منحصر به ‌فرد برای رفع تیرگی واژن استفاده کنند.

این روش فقط با قسمت‌های سطحی واژن سر و کار دارد، از این رو هیچ صدمه‌ای به دختران مجرد وارد نمی‌کند.

آیا دختران باکره می‌توانند کربوکسی تراپی بیکینی را انجام دهند؟
آیا دختران باکره می‌توانند کربوکسی تراپی بیکینی را انجام دهند؟

عوامل موثر بر هزینه کربوکسی تراپی بیکینی

مولفه‌های بسیاری بر میزان هزینه کربوکسی تراپی بیکینی دخیل هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع بیمارستان یا کلینیک:

مانند بسیاری از خدمات پزشکی، انجام کربوکسی تراپی واژن در مراکز درمانی خصوصی نیاز به بودجه بیشتری دارد. امروزه بسیاری از بیمارستان‌های دولتی نیز این عمل را انجام می‌دهند که افراد برای صرفه جویی در هزینه‌های خود، می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

موقعیت مکانی کلینیک:

تعرفه ارائه خدمات در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های واقع در بالای شهر، نسبت به مرکز و پایین شهر گران‌تر می‌باشد و این قبیل مراکز معمولا خدمات خود را با نرخ‌های بالاتری ارائه می‌دهند.

تخصص و دانش پزشک:

معمولا پزشکان مشهور که سابقه کاری درخشان و قابل قبولی در حوزه انجام کربوکسی تراپی بیکینی دارند، دستمزد بیشتری برای ارائه خدمات خود طلب می‌کند.

تعداد جلسات:

بنا به صلاحدید پزشک معالج، بعضی از خانم‌ها به تعداد جلسات بیشتری برای جوان‌سازی بیکینی نیاز دارند. مسلما هر چه تعداد این جلسات بیشتر باشد، فرد باید بودجه بیشتری را صرف عمل کند.

شدت تیرگی و افتادگی پوست بیکینی:

در بعضی از افراد به طور مادرزادی یا به علت زایمان‌های مکرر و یا هر عامل دیگری، شدت تیرگی بیکینی بسیار زیاد است. این افراد به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند و هزینه عمل آن‌ها گران‌تر می‌گردد.

سرعت واکنش بیمار به کربوکسی تراپی:

پوست بعضی از بیماران به تزریق گاز به سرعت جواب می‌دهد. این قبیل افراد به تعداد جلسات کمی نیاز دارند و بودجه کمتری را نیز باید برای این عمل زیبایی در نظر بگیرند.

در برخی از بانوان نیز به دلیل وجود بیماری‌های مختلف و سن این افراد، تعداد جلسات بیشتر شده و مسلما هزینه عمل هم گران‌تر می‌گردد.

انجام سایر عمل‌های زیبایی واژن:

بعضی از مراجعین به زرکلینیک تمایل دارند که همزمان با انجام کربوکسی تراپی بیکینی، سایر عمل‌های زیبایی نظیر تزریق بوتاکس و لیزر و ناحیه تناسلی را نیز انجام دهند.

این دسته از افراد قعطا باید بودجه بیشتری را درنظر بگیرند. تزریق ژل و لیزر واژن باعث می‌شود که کربوکسی تراپی، نتیجه خود را بهتر نشان دهد و باعث رضایت بیشتر بیماران می‌گردد.

انجام سایر عمل‌های زیبایی واژن:
انجام سایر عمل‌های زیبایی واژن:

خصوصیات پزشک مناسب برای انجام عمل زیبایی واژن

انتخاب یک پزشک مجرب و کاربلد، می‌تواند باعث دستیابی به بهترین نتیجه از عمل کربوکسی تراپی گردد. این عمل زیبایی باید توسط پزشک متخصصی انجام شود که دارای تجربه کافی و سوابق درخشان در این زمینه باشد.

پزشکی که کار کربوکسی تراپی بکینی را انجام می‌دهد، باید دانش خود را به ‌روز نگه دارد. آگاهی از شیوه‌ها و متد‌های جدید، از ویژگی‌های یک پزشک خوب و متبحر است. پزشک باید فهیم بوده و شرایط بیمار را به خوبی درک کند و قادر به برقراری ارتباط مطلوب با وی باشد.

ناگفته نماند که پزشکان خوب به دلیل برخورداری از تجربه بالا و علم کافی، معمولا دستمزد بالایی دارند و افرادی که به این دسته از پزشکان مراجعه می‌کنند، باید این موارد را در نظر بگیرند.

مرکز درمانی زرکلینیک با بهره‌ مندی از پزشکان مجرب و حاذق توانسته بهترین خدمات را به بانوانی که از مشکلات ناحیه تناسلی خود رنج می‌برند، ارائه دهد.

پزشکان مجموعه زرکلینیک، در کنار انجام کربوکسی تراپی بکینی در سطح کیفی بالا، قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای را نیز در نظر گرفته‌اند.

از آنجا که رضایت مراجعین اولویت اول زرکلینیک می‌باشد، لذا مسئولین مرکز درمانی زرکلینیک، تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه دهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید