میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند
ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند

لیست موضوعات

ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند .

زیبایی پوست و جوانسازی پوست یکی از دغدغه های مهم و اساسی بسیاری از بانوان می باشد. همچنین وجود برخی بیماری های پوستی نیز که باعث تاثیر مخرب در زیبایی افراد می باشد، یکی از مهمترین دغدغه های افراد می باشد.

ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند
ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند

لذا بسیاری از افراد در تلاش برای درمان برخی بیماری های پوستی و همچنین به دنبال جوانسازی پوست و زیبایی پوست خود می باشند.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد ژل صورت می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

یکی از روش های نوین و امروزی در جوانسازی و زیباسازی پوست، روش تزریق ژل به صورت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر بررسی این موضوع که ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ، تمامی موارد مربوط به تزریق ژل صورت و نوع اثر گذاری و دیگر موارد را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کلینیک های زیبایی معتبر از جمله کلینیک زیبایی زر کلینیک که یکی از بهترین کلینیک های حوزه زیبایی می باشد، تماس حاصل فرمایید.

ما در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت:

تزریق ژل و فیلر چیست؟

تزریق ژل در صورت و انواع کاربردهای آن چه می باشد؟

ساز و کار تاثیرگذاری ژل چگونه است؟

تزریق ژل در چه نواحی از صورت انجام می شود؟

ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ؟

انواع ژل مورد استفاده در تزریق ژل چیست؟

کاندیداهای مناسب تزریق ژل و فیلر چه کسانی هستند؟

محدودیت سنی تزریق فیلر چگونه است؟

چه نکاتی را باید قبل از تزریق ژل بدانید؟

مراحل انجام تزریق ژل و فیلر چگونه است؟

بعد از تزریق ژل، صورت فرد به چه شکل خواهد شد و چه احساسی به فرد دست می دهد؟

مزایای تزریق ژل چیست؟

 

تعریف تزریق ژل و فیلر

قبل از این که بدانیم ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ، ابتدا تعریفی از تزریق ژل و انواع آن خواهیم پرداخت.

ژل یا فیلر به ترکیباتی گفته می شود که وظیفه آن پر کردن پوست می باشد. ترکیبات متعددی وجود دارد که ژل را تشکیل می دهد. راه ورود این مواد و ترکیبات که به عنوان ژل صورت می شناسیم، تزریق می باشد.

با تزریق ترکیبات ژل به نواحی مشخص شده در پوست، افزایش حجم در نواحی مختلف پوست رخ می دهد. این امر باعث افزایش کلاژن پوست شده و به نوعی جوانسازی پوست انجام می شود.

همان طور که می دانید، هر چه سن انسان رو به افزایش باشد، کلاژن پوست به حداقل ممکن می رسد و پوست انسان جوانی و شادابی و روشنی خود را از دست می دهد.

ژل ها از مواد مختلفی شکل گرفته اند که باعث می شود تا به درون پوست نفوذ کرده و تمامی وظایف خود یعنی تولید کلاژن و جوانسازی پوست را انجام می دهد.

جالب است بدانید که سریع ترین و بهترین و کم عارضه ترین روش جوانسازی پوست، استفاده از ژل و فیلر می باشد.

همان طور که در ابتدا گفته شد، ژل ها از ترکیبات مختلفی ساخته شده اند و این ترکیبات در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی، به روزتر و با کیفیت تر شده اند که همین امر می تواند به زیباتر شدن صورت شما و با کیفیت تر شدن عمل تزریق، کمک شایانی نماید.

انواع این مواد تشکیل دهنده ژل ها نیز از بدن دیگر جانداران ساخته می شود

انواع این مواد تشکیل دهنده ژل ها نیز از بدن دیگر جانداران ساخته می شود. عمل ژل به یک نوع عمل بی عارضه و سبک گفته می شود که اغلب به صورت سرپایی انجام خواهد شد.

ژل ها می تواند در نقاط بسیار زیادی از صورت مورد استفاده قرار گیرد. از جمله آن موارد می توان به خط اخم، خط خنده، گونه، فک و موارد دیگر اشاره نمود.

زیبا بودن صورت هر فرد باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود و شما می توانید با انجام تزریق ژل، به زیبایی چهره خود اضافه کنید. البته لازم به ذکر است که تزریق ژل باید نزد پزشکی متخصص و خبره در بهترین کلینیک های زیبایی و پوست انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

یکی از بهترین کلینیک های حوزه زیبایی، کلینیک زیبایی زر کلینیک می باشد که شما می توانید برای انجام تزریق ژل و دیگر موارد به زر کلینیک مراجعه نمایید.

تزریق ژل برای پر کردن صورت انجام می شود

به طور کلی تزریق ژل برای پر کردن صورت انجام می شود که صورت، نیاز به پر شدن و حجم گرفتن دارد. مهمترین کاربرد تزریق ژل، جوانسازی پوست می باشد و افراد سن بالا بسیار از این روش بهره می برند و با تزریق ژل به صورت و فک و گونه، با افزایش حجم آن نسبت به جوانسازی آن اقدام می کنند.

جالب است بدانید که موادی که تزریق می شوند، هیچ گونه عوارضی ندارند و بدن به آن واکنش منفی نشان نمی دهد. یکی از پر استفاده ترین موارد مورد استفاده در ژل ها، هیالورونیک‌ اسید است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و همین امر باعث می شود که بدن هیچ واکنش منفی نسبت به تزریق این مواد نداشته باشد.

نکته قابل ذکر این است که تمامی ژل هایی که در زر کلینیک به صورت تزریق می شود، همگی دارای مجوز و استانداردهای قانونی سازمان بهداشت غذا و داروی آمریکا می باشند.

در روش تزریق ژل، هیچ گونه دردی احساس نخواهد شد و فرد کاملا آرام است. زیرا در نقاطی که تزریق صورت می گیرد، از بی حسی موضعی استفاده می شود.

دیگر نکته مثبت این روش جوانسازی پوست، دوره نقاهت آن است

دیگر نکته مثبت این روش جوانسازی پوست، دوره نقاهت آن است که عملا صفر می باشد و فرد اصولا نیازی به استراحت یا گذراندن دوره درمان نخواهد داشت و بلافاصله فرد می تواند به روال طبیعی زندگی خود ادامه دهد. نکته خاصی در زمینه عوارض بعد از تزریق نمی توان گفت.

مگر با تشخیص پزشک متخصص که نیاز به کمپرس یخ داشته باشد. چون ممکن است در بعضی افراد، مقداری تورم صورت بگیرد که این روال طبیعی طی چند ساعت از بین خواهد رفت. میزان ماندگاری ژل صورت می تواند متغیر باشد. این متغیر بودن بین 6 ماه تا دو الی سه سال می تواند باشد.

بررسی های جدید کارشناسان حوزه سلامت پوست و زیبایی نشان می دهد که هر چه تعداد تزریق های ژل به صورت بیشتر باشد، موجب ساخته شدن کلاژن و جوانسازی پوست خواهد شد. حال این موضوع که ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند را در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد.

دیگر نکته مثبت این روش جوانسازی پوست، دوره نقاهت آن است
دیگر نکته مثبت این روش جوانسازی پوست، دوره نقاهت آن است

استفاده کردن از ژل و فیلرها نیز هیچ گونه خطری را به دنبال ندارد و سلامتی شخص را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

یکی از دلایل آن وجود موادی است که بعضی از این موارد موجود در ژل، در بدن انسان یافت می شود. لازم به ذکر است که تزریق ژل باید به صورت چندین بار صورت بگیرد تا نتیجه مطلوب را ارائه دهد و شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر، با متخصصین مجموعه زر کلینیک در تماس باشید.

تزریق ژل در صورت و انواع کاربردهای آن

شاید بسیاری از افراد از جمله شما بر این باور باشید که استفاده ژل و فیلر، مختص به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت می باشد، اما چنین نیست. زیرا این روش درمانی کاربردهای بسیار متنوعی دارد.

این روش درمانی به دلیل نوین بودن و جدید بودن آن و در عین حال کم عارضه بودن آن، روز به روز به کاربردهای آن افزوده می شود

و همین امر باعث شده که بسیاری از پزشکان متخصص و کلینیک های زیبایی از جمله زر کلینیک، با انجام تحقیقات گسترده در زمینه تزریق ژل به این باور برسند که می توان بسیاری از ناراحتی های پوستی را نیز با روش تزریق ژل برطرف کرد.

تزریق ژل در صورت و انواع کاربردهای آن
تزریق ژل در صورت و انواع کاربردهای آن
کاربردهای تزریق ژل برای جوانسازی پوست چه مواردی می تواند باشد و ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند .
  • مهمترین اثر آن از بین بردن خطوط روی صورت به دلیل افزایش سن می باشد.
  • از بین برنده چین و چروک صورت که دغدغه بسیاری از افراد می باشد.
  • پر شدن صورت که به زیبایی افراد کمک زیادی خواهد کرد.
  • با انجام تزریق ژل، گودی های ایجاد شده روی صورت که می تواند به دلیل سوختن یا کنده شدن جوش باشد، تمامی این ایرادات برطرف خواهد شد.
  • با پر شدن صورت نیز صورت فرد خوش فرم تر و زیباتر خواهد شد.
  • پر کردن و برجسته کردن لب های باریک می تواند از دیگر کاربردهای تزریق ژل باشد.

با افزایش سن انسان، به طور کاملا طبیعی چین و چروک و خطوطی روی صورت نمایان می شود، دلیلش هم کاهش کلاژن پوست می باشد.

این امر باعث می شود تا صورت انسان فرم جوانی خود را از دست بدهد و باعث پیری صورت شود. دور چشم افراد با افزایش سن یا فعالیت زیاد عضلات پلک چشم، دچار چین و چروک می شود که عمدتا به آن افتادگی پوست گفته می شود. با تزریق ژل به صورت نیز می توانید خطوط و چروک های ایجاد شده را به حداقل برسانید.

ساز و کار تاثیرگذاری ژل

به موازات بالا رفتن سن، چربی و کلاژن پوست کاهش می‌یابد که از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. بنابراین هر چه پیرتر می‌شویم، پوست نازک‌تر می‌شود و چین و چروک بیشتری روی پوست خودنمایی می‌کند.

ژل، پوست را به وضعیت روزهای جوانی بر می‌گرداند. ژل در نقاطی از پوست تزریق می‌شود که فرو رفته است و باید محکم‌تر و کشیده‌تر شود.

در موارد بالا ذکر شد که با افزایش سن، چه اتفاقاتی برای چهره انسان رخ می دهد که به دلیل کاهش کلاژن پوست، باعث پیری و چروک صورت خواهد شد.

نکته جالب دیگر این است که هر چه سن انسان بیشتر می شود، پوست انسان نازک تر و ظریف تر خواهد شد و در نتیجه این چین و چروک ها بیشتر خود را نشان می دهد.

ژل، پوست را ضخیم تر خواهد کرد و در نتیجه به حالت جوانی خود باز خواهد گشت. نکته قابل توجه این است که ژل هایی که تزریق می شوند، هر کدام غلظت های متفاوتی دارند که بستگی به شدت پیری صورت شما و تشخیص پزشک دارد و هر چه غلظت ژل افزایش یابد، ژل به لایه های بیشتری از پوست نفوذ خواهد کرد تا بتواند چین و چروک های بیشتری را از بین ببرد.

حال قبل از این که بدانیم ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ، ابتدا نواحی مورد استفاده ژل را مورد بررسی قرار می دهیم.

ساز و کار تاثیرگذاری ژل
ساز و کار تاثیرگذاری ژل

تزریق ژل در چه نواحی از صورت انجام می شود؟

بسیاری از افراد به دنبال روش های پیچیده درمان چین و چروک و خطوط روی صورت نیستند. پیشنهاد ما تزریق ژل می باشد. این روش نه تنها عارضه و دردی ندارد، بلکه نتیجه ای بسیار خوب برای شما به ارمغان می آورد.

چین ‌های دور لب و بینی

به چین و چروک های دور لب و بینی که تمامی افراد با افزایش سن آن را تجربه می کنند، خط لبخند نیز گفته می شود. بهترین روش برای از بین بردن چین های دور لب و بینی، تزریق ژل می باشد که می تواند به طور کامل این چروک ها را از بین ببرد و همین امر باعث می شود تا صورت شما جوان به نظر برسد.

چروک زیر چشم

افزایش سن افراد، چروک زیر چشم معضل بسیاری از افراد می شود. زیرا باعث می شود که صورت پیر به نظر برسد و حالت خسته در چشم ها ایجاد می شود.

یکی از پیشرفته ترین و بهترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک زیر چشم، تزریق ژل می باشد که باعث افزایش کلاژن پوست در آن ناحیه خواهد شد و همین امر موجب از بین رفتن چروک و افزایش ضخامت پوست در آن ناحیه خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم از پست تزریق ژل و چربی به صورت دیدن کنید.

گونه‌ها

با افزایش سن افراد، مقدار چربی پوستی که در لایه های زیرین پوست قرار دارد، به حداقل می رسد و همین امر باعث می شود تا صورت و گونه فرد، فرم خودش را از دست بدهد و حالت افتادگی به خود بگیرد.

همین امر باعث کاهش زیبایی صورت خواهد شد. حال با تزریق ژل به نواحی گونه، سطح کلاژن و چربی پوست افزایش خواهد یافت و همین امر باعث از بین رفتن افتادگی و بازگشت فرم صورت به حالت اولیه خواهد شد.

گوشه‌های لب

افتادگی گوشه های لب بر اثر افزایش سن، معضل بسیاری از افراد می باشد. زیرا این حالت صورت باعث می شود تا چهره فرد حالتی خسته و غمگین به خود بگیرد. لذا بهترین راه برای درمان این افتادگی، تزریق ژل می باشد.

لب‌ها و مرز ورمیلیون (بافت قرمز رنگ)

لب ممکن است در بعضی از افراد فرمی باریک داشته باشه، لذا با تزریق ژل مخصوص لب نیز می توان به افزایش حجم لب کمک کرد. به طوری که با تزریق ژل در ناحیه لب، ظاهر آن پرتر و حجم آن زیادتر می شود. از خاصیت دیگر تزریق ژل لب، افزایش طول لب هم می توان نام برد.

خطوط ماریونت

خطوطی که حالت عروسکی به صورت می دهند و امتداد بین گوشه لب تا چانه و فک، خطوط ماریونت نامیده می شود. با افزایش سن، این خطوط افتاده می شود و منجر به حالت غمگینی در فرد خواهد شد.

با تزریق ژل لب نیز شما می توانید این خطوط را به حالت اولیه بازگردانید و با افزایش سطح کلاژن، لایه های مربوط به این خطوط ضخیم تر شوند.

روک لب ها

افرادی که سیگار مصرف می کنند، بیشتر دچار این مشکل می شوند که چروک هایی به صورت عمودی بالای لب ایجاد می شود. تزریق ژل به این افراد کمک خواهد کرد تا این چروک های موجود در بالای لب از بین رفته و به حالت اولیه بازگردد.

دست‌ها

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه تزریق ژل، اکنون در کلینیک های زیبایی از جمله زر کلینیک که یکی از بهترین کلینیک های موجود در زمینه زیبایی می باشد، تزریق ژل در دست ها هم انجام می شود.

لذا با افزایش سن، دست انسان دچار چروک خواهد شد و دلیل آن نازک شدن ضخامت و پوست و از بین رفته لایه چربی موجود در پوست می باشد.

با تزریق ژل در نواحی مورد نظر دست، چربی های از دست رفته نیز به زیر پوست باز خواهد گشت و همین امر باعث از بین رفتن چروک های موجود در دست خواهد شد.

افزایش حجم چانه

تزریق ژل و فیلر در چانه، یک روش بسیار موثر و کارآمد برای افزایش حجم چانه می باشد. با این کار عملا نیازی به انجام جراحی ایمپلنت چانه نخواهد بود. ژل ها کمک زیادی در برجسته شدن خطوط فک خواهد کرد. این روش بسیار موثر و سریع برای افزایش حجم چانه خواهد بود.

اصلاح فرم بینی

برای اصلاح بینی و از بین بردن برجستگی های موجود بر بینی می توان از روش تزریق ژل استفاده کرد. موارد مورد استفاده در این روش را می توان اصلاح کجی خطوط بینی یا از بین بردن غضروف های نوک بینی نام برد. این عمل سرپایی می باشد و کمتر از 30 دقیقه این مواد تزریق خواهد شد و مشکلات مربوطه برطرف خواهد شد.

اصلاح فرم بینی
اصلاح فرم بینی

حال سوال اصلی این است که ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ؟

ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند؟

مدت زمان عمل کردن تزریق ژل روی صورت شما و دیدن نتایج آن، بستگی به دوز ماده تزریق شده و محل تزریق دارد. اما به طور کل، افراد می توانند بلافاصله بعد از اتمام تزریق ژل، نتیجه کار را مشاهده کنند و شاهد تغییر در صورت و محل مورد نظر بعد از تزریق باشند.

سوال اینجاست که چه مدت و چند روز طول خواهد کشید که ژل تزریق شده در ناحیه مورد نظر اثر نماید؟ جواب این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عوامل مهم آن می توان به شدت چین و چروک و مشکلات نظیر آن اشاره کرد.

هر چه میزان چین و چروک بیشتر باشد، مدت زمان اثر گذاری ژل بیشتر خواهد بود. عامل دیگر دخیل در مدت زمان اثر گذاری ژل، به میزان غلظت تزریق شده در ناحیه مورد نظر بر می گردد. هر چه میزان غلطت ژل افزایش پیدا کند، زودتر نتیجه بخش خواهد بود.

لازم به ذکر است که تشخیص میزان غلظت، بستگی به نظر پزشک متخصص دارد که باید تحت نظر بهترین پزشکان این حوزه و در بهترین کلینیک های زیبایی از جمله کلینیک زیبایی زر کلینیک انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند؟
ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند؟

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم که ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ، می توان گفت که به طور عموم بیشتر از یک روز طول نخواهد کشید که اثر گذاری خود را نشان دهد.

انواع ژل مورد استفاده در تزریق ژل

برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی صورت، از تزریق ژل استفاده می شود. مواد مورد استفاده در ژل ها متفاوت می باشد که ما به موردهایی از آن اشاره خواهیم کرد:

هیالورونیک اسید و تزریق ژل

ماده ای بسیار محبوب برای استفاده در تزریق ژل در نواحی پوستی می باشد که همان طور که گفته شد، هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد که البته با افزایش سن انسان، میزان آن در بدن کاسته خواهد شد و همین امر باعث پیری صورت و چروکیده شدن آن خواهد شد.

حال با تزریق ژل که محتویات آن هیالورونیک اسید می باشد، چین و چروک های موجود روی صورت از بین می رود. این ماده به هیچ عنوان عوارض جانبی بر پوست انسان نخواهد داشت.

زیرا همین ماده در بدن یافت می شود و بدن انسان نسبت به آن واکنش منفی نشان نخواهد داد. با تشخیص پزشک متخصص، میزان غلظت وارده هیالورونیک اسید مشخص می شود و ماندگاری این ماده تا حدود 2 سال خواهد بود. این ماده باعث تولید کلاژن در پوست خواهد شد که همین امر باعث جوانسازی پوست می شود.

تزریق ژل مصنوعی

این مواد که به مواد آزمایشگاهی معروف هستند، به طور طبیعی در بدن وجود ندارد و باید به بدن انسان تزریق شود. نکته جالب توجه این مواد، ماندگاری بالاتر نسبت به مواد دیگر می باشد. دلیل آن هم جذب نشدن آن توسط بدن می باشد.

با این حال با صلاحدید پزشک، تشخیص داده خواهد شد که کدام ماده تزریق شود. می توان گفت که استفاده از مواد طبیعی بسیار بهتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید با یکی از بهترین کلینیک های زیبایی موجود یعنی مجموعه زر کلینیک تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های پزشکان متخصص در این کلینیک استفاده کنید.

اکنون که انواع ژل ها را ذکر کردیم و متوجه شدیم که ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ، به سراغ مبحث دیگری خواهیم رفت که نشان می دهد چه کسانی برای انجام تزریق ژل مناسب هستند.

تزریق ژل مصنوعی
تزریق ژل مصنوعی

کاندیداهای مناسب تزریق ژل و فیلر

تمامی افرادی که به کلینیک ها مراجعه می کنند، کاندیدای انجام تزریق ژل صورت می باشند. اما به هر حال مانند هر روش های درمانی دیگر، ابتدا باید با تشخیص پزشک همراه باشد و از طرفی ممکن است فرد با دلایل مختلفی دارای محدودیت های خاصی باشد.

از طرفی چه مرد چه زن، می توانند از درمان تزریق ژل استفاده کنند و هیچ گونه محدودیت جنسی در کار نیست و همگی می توانند از این روش درمانی نوین، بهره مندی کافی را ببرند.

مواردی است که باعث می شود تا ژل به خوبی اثرش را نشان دهد. مانند: سیگار نکشیدن که یک توصیه بسیار اکید می باشد.

افرادی که وضعیت جسمی خوبی دارند، دچار بیماری های عصبی و خونی نیستند، و یا افرادی که دارای حساسیت های پوستی خاصی نیستند، می توانند از مزایای تزریق ژل به صورت استفاده کافی را ببرند.

کاندیداهای مناسب تزریق ژل و فیلر
کاندیداهای مناسب تزریق ژل و فیلر

محدودیت سنی تزریق فیلر

به طور کلی از لحاظ محدودیت سنی باید گفت افرادی که زیر 18 سال دارند، تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود که از تزریق ژل استفاده کنند.

زیرا پوست این افراد با توجه به بلوغ سنی که همه باید تجربه کنند، به طور کامل شکل نگرفته و نباید عجله در این مسئله داشته باشند.

عموم کسانی که از تزریق ژل استفاده می کنند، بالای 30 سال سن دارند زیرا از 30 سالگی به بعد، پیری صورت رخ خواهد داد.

البته ناگفته نماند که بعضی از افراد به دلایل مختلفی از جمله وراثت و یا مسائل دیگر ممکن است زیر 30 سالگی دچار چین و چروک صورت شوند که آن ها می توانند با تزریق ژل به صورت خود و در نواحی مورد نظر، نسبت به جوانسازی پوست خود اقدام نمایند.

محدودیت سنی تزریق فیلر
محدودیت سنی تزریق فیلر

شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در مورد محدودیت های تزریق ژل و موارد دیگر، با کلینیک زیبایی زر کلینیک تماس برقرار کرده و از مشاوره و راهنمایی لازم توسط پزشکان متخصص حوزه زیبایی بهره کافی را ببرید.

نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل صورت بدانید

اگر تصمیم بر این دارید که ژل تزریق کنید، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید که یکی از مهمترین آن ها انتخاب نوع ژل و برندی که قرار است از آن استفاده کنید، می باشد.

از طرفی شما باید بهترین کلینیک و بهترین متخصص را در حوزه زیبایی انتخاب کنید. زیرا این روش با این که عوارض خاصی ندارد، اما منوط به این می باشد که کلینیک مربوطه و پزشک مربوطه تا چه حد معتبر و مجرب می باشند.

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در این حوزه را می توان به مجموعه درمانی زر کلینیک اشاره کرد که با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو و با بهترین پزشکان حوزه زیبایی و با استفاده از بهترین مواد و ترکیبات تزریق ژل، آماده خدمت رسانی به افراد می باشد.

بعد از انتخاب کلینیک و پزشک متخصص، باید بهترین روش تزریق ژل برای جوانسازی پوست برای شما در نظر گرفته شود که آن هم با توجه به وضعیت عمومی و جسمی شما و مواردی چون بیماری های سابقی که داشته اید یا حساسیت های پوستی که داشته اید، برای شما بهترین روش تزریق صورت خواهد گرفت.

در نهایت شما باید قبل از انجام تزریق ژل، جلسه ای با پزشک مورد نظر خود بگذارید و از مشاوره و راهنمایی های لازم برخوردار شوید.

نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل صورت بدانید
نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل صورت بدانید

مشاوره قبل از درمان تزریق ژل صورت

قبل از انجام عمل تزریق ژل، باید توسط پزشک خود مورد ارزیابی قرار بگیرید و معاینه شوید که چه ناحیه ای باید تزریق صورت بگیرد.

شما باید با پزشک خود در مورد بیماری های زمینه ای که از قبل داشته اید، صحبت کنید که آیا از قبل حساسیت های پوستی داشته اید یا خیر، یا سیگار مصرف می کنید یا خیر و دیگر مواردی که لازم است با پزشک خود مشورت نمایید.

همچنین اگر داروهایی مصرف می کنید که رقیق کننده خون می باشد، باید با صلاحدید پزشک برای مدت کوتاهی مصرف نکنید تا احتمال کبودی و ورم در ناحیه تزریق ژل به صفر برسد.

مشاوره قبل از درمان تزریق ژل صورت
مشاوره قبل از درمان تزریق ژل صورت

مراحل انجام تزریق ژل و فیلر

ابتدا ناحیه مورد نظر تزریق ژل توسط پزشک بررسی گشته و دقیقا در محل تزریق، بی حسی موضعی اعمال می شود تا از درد ناشی از برخورد سوزن با پوست جلوگیری شود.

سپس پزشک شروع به کار خود یعنی تزریق ژل خواهد کرد و در ناحیه مشخص شده با توجه به مقدار مصرف ژل، لایه های پوستی تزریق صورت خواهد گرفت.

این که بعد از تزریق، ژل صورت بعد از چند روز اثر می کند ، باید گفت که ممکن است همان لحظه بعد از تزریق نتایجش را نشان دهد. همچنین ممکن است بعضی افراد در نواحی تزریق دچار کبودی یا ورم شوند که این یک امر طبیعی بوده و ظرف کمتر از چند ساعت این کبودی از بین خواهد رفت.

نکته قابل ذکر این است که بعد از انجام عمل تزریق، هیچ گونه محدودیت عملکردی و کاری برای فرد ایجاد نخواهد شد و فرد به راحتی می تواند به امور روزانه خود بپردازد.

مراحل انجام تزریق ژل و فیلر
مراحل انجام تزریق ژل و فیلر

بعد از تزریق ژل، صورت فرد به چه شکل خواهد شد و چه احساسی به فرد دست می دهد؟ 

ممکن است فرد در اوایل، احساس تورم و کبودی داشته باشد که این امر به دلیل انجام تزریق طبیعی بوده و ظرف چند ساعت این علائم از بین خواهد رفت.

همچنین ممکن است در برخی از افراد به دلایل شرایط جسمی که دارند، دوران التهاب ناشی از برخورد سوزن با صورت را تجربه کنند که در این صورت پزشک متخصص به فرد، تجویز ماساژ خواهد داد و با استفاده از کمپرس یخ نیز می تواند این التهاب را از بین ببرد.

به طور کلی هیچ گونه عوارضی در این روش درمانی مشاهده نمی شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کلینیک زیبایی زر کلینیک در تماس باشید.

بعد از تزریق ژل، صورت فرد به چه شکل خواهد شد و چه احساسی به فرد دست می دهد؟ 
بعد از تزریق ژل، صورت فرد به چه شکل خواهد شد و چه احساسی به فرد دست می دهد؟

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل و استفاده از این روش درمانی، امروزه به یکی از رایج ترین روش های درمانی پوستی تبدیل شده، زیرا با مزایای فراوانی همراه است که برخی از مزایای آن به شرح زیر می باشد:

  1. از بین برنده خط اخم و خط خنده
  2. این روش منجر به درمان گودی زیر چشم و سیاهی آن خواهد شد.
  3. از بین برنده تمامی چین و چروک های اطراف چشم و لب
  4. برای بهبود و جوانسازی دست، از تزریق ژل استفاده می شود.
  5. ایجاد فرم و زیبایی به صورت فرد خواهد داد.
  6. نتایج قابل مشاهده در تزریق ژل، بلافاصله بعد از تزریق صورت خواهد گرفت.
  7. در صورتی که شما از نتیجه عمل رضایت نداشته باشید، می توانید صورت خود را به حالت اولیه بازگردانید.
  8. این روش بدون جراحی و بیهوشی انجام می گیرد.
  9. دوران بهبودی کوتاه و بازگشت سریع فرد به فعالیت‌های روزمره. دوران نقاهت نزدیک به صفر دارد و فرد بدون معطلی به امور روزمره خود باز خواهد گشت.
  10. نتایج تزریق ژل کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه حالت تصنعی در آن مشاهده نمی شود.
  11. در نهایت رسیدن به زیبایی صورت و افزایش اعتماد به نفس فرد به منظور حضور هر چه بیشتر در فعالیت های جامعه
مزایای تزریق ژل
مزایای تزریق ژل

نتیجه گیری

ما سعی کردیم در این مقاله تمامی موارد و جوانب تزریق ژل به صورت را به طور دقیق بررسی کنیم و بگوییم که این روش درمانی چقدر می تواند در درمان بیماری های پوستی و جوانسازی پوست، کمک شایانی نماید.

لذا همه شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین انجام امور مربوط به تزریق ژل صورت، به مجموعه درمانی زر کلینیک مراجعه نموده و از داشتن صورتی زیبا لذت ببرید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید