میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

چند سی سی ژل برای گونه
چند سی سی ژل برای گونه

لیست موضوعات

چند سی سی ژل برای گونه

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چند سی سی ژل برای گونه لازم است. برای تزریق ژل باید به این نکته توجه کنیم که مقدار آن به اندازه کافی باشد زیرا در صورت کم یا زیاد بودن ژل تاثیر خوبی نخواهد داشت.

چند سی سی ژل برای گونه
چند سی سی ژل برای گونه

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

ژل چیست؟

کاربردهای ژل در صنعت زیبایی چیست؟

چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟

اقدامات قبل از تزریق ژل به چه صورت است؟

اقدامات بعد از تزریق ژل چیست؟

 

ژل چیست؟

ژل ترکیبی از ماده ای به نام اسید هیالورونیک می باشد. این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و همین سبب می شود تا ژل یا فیلر بعد از مدتی جذب بدن شود و اثری از آن باقی نماند. ژل هایی که برای قسمت های مختلف به کار می روند، ترکیب و کارایی متفاوتی دارند و به گونه ای ساخته شده اند که برای محل مورد نظر کاملا متناسب باشد.

کاربردهای ژل در صنعت زیبایی؟

تزریق ژل در زیبایی کاربردهای فراوانی دارد، اما اگر بخواهیم آن را دسته بندی کنیم باید بگوئیم کاربرد اول ژل این است که چین و چروک های صورت را برطرف می کند. چین و چروک ها می توانند از خط لبخند یا خط اخم باشد یا چین و چروک های اطراف چشم که بر اثر گذر زمان ظاهر می شود.

تزریق ژل را می توان برای زاویه سازی فک و صورت هم به کار برد. از کاربردهای دیگر ژل می توان به پر کردن قسمت های مختلف صورت اشاره کرد. به عنوان مثال می توان برای پرکردن جای جوش یا حجیم کردن لب و گونه از تزریق ژل استفاده کرد.

کاربردهای ژل در صنعت زیبایی؟
کاربردهای ژل در صنعت زیبایی؟

چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟

توجه به این موضوع از مهم ترین نکته های تزریق ژل است و انتخاب دقیق آن به پزشک شما بستگی دارد. به تازگی شاهد گونه هایی هستیم که بیش از اندازه بزرگ هستند و از لحاظ زیبایی شناسی زیبای خاصی ندارند. اما مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و به نوعی مد شده است.

ذکر این نکته را ضروری است که اگر قصد دارید برای گونه های خود ژل تزریق کنید، از پزشک متخصص و زبده کمک بگیرید. زیرا پزشکی که تخصص زیبایی داشته باشد به خوبی و با دلیل منطقی می تواند شما را قانع کند که تزریق ژل به اندازه ای زیاد می تواند سبب پشیمانی شود.

البته موضوعی دیگر که از اهمیت بالایی برخوردار است سایز و اندازه گونه شخص است گاهی گونه ظرفیت دارد که چند سی سی ژل به آن تزریق شود و گاهی آن به اندازه کمتر از یک سی سی هم ظرفیت دارد. البته این که چندمین بار است می خواهید ژل تزریق کنید می تواند در تعیین حجم ژل تزریق شده مهم باشد.

چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟
چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟

اقدامات قبل از تزریق ژل؟

قبل از تزریق ژل مهم ترین کاری که باید انجام دهید یافتن و انتخاب مرکزی متخصص و معتبر در زمینه زیبایی است. به این نکته توجه کنید که ممکن است بعضی از مراکز متخصص باشند اما به دلیل آن که تنها به سود مالی خود می اندیشند، از ژل هایی با کیفیت پائین استفاده می کنند که می تواند سبب ساز مشکلات جدی شود.

نکته ای دیگر که باید به آن توجه کنید این است که هرگز و تحت هیچ شرایطی این کار را در آرایشگاه ها انجام ندهید زیرا شخص آرایشگر تخصص و مهارت کافی در این زمینه را ندارد و با تزریق نادرست می تواند موجب خطرات غیر قابل جبرانی شود.

نکته ای دیگر که قبل از تزریق ژل باید به خاطر داشته باشید این است که سیگار و دیگر دخانیات را برای چند روز کنار بگذارید زیرا باعث ایجاد کبودی در شخص می شود. علاوه بر آن مصرف داروهای منعقد کننده خون هم می تواند کبودی بعد از تزریق را افزایش دهد.

قبل از تزریق ژل این نکات را به خاطر داشته باشید تا بعد از تزریق آسوده باشید و خیلی سریع کبودی و تورم ناشی از تزریق کاهش پیدا کند.

اقدامات قبل از تزریق ژل؟
اقدامات قبل از تزریق ژل؟

اقدامات بعد از تزریق ژل؟

بعد از تزریق ژل تورم و قرمزی کاملا عادی و طبیعی است، اما نکته ای که درباره آن باید بدانید این است که اصلا جای نگرانی نیست زیرا در مدت زمان اندکی برطرف می شوند و اثری از آن ها باقی نمی ماند. البته لازم به ذکر است که اقدامات قبل از تزریق می تواند تاثیر به سزایی در مدت ماندگاری و شدت این تورم و کبودی داشته باشد، که در مطالب بالا به آن اشاره شده است.

بعد از تزریق به میزان زیادی آب بنوشید، آب به بدن شما کمک می کند تا بهتر ژل را فیکس کند و ماندگاری بیشتری داشته باشد، همچنین اب می تواند در روند بهبودی قرمزی و کبودی هم موثر باشد. خوردن میوه و سبزیجات و همین طور نوشیدن آب میوه های تازه می تواند به شما کمک کند.

از دیگر اقدامات بعد از تزریق ژل این است که به مدت تقریبا یک هفته از سونا و جکوزی استفاده نکنید و نوشیدنی های داغ میل نکنید. اگر چه در روزهای اول تزریق گرما می توانند سبب بروز اتفاقات ناگواری شود اما بعد از گذشت زمان لازم دیگر نیازی به رعایت کردن موارد خاصی نیست زیرا دیگر گرما تاثیر مخربی نخواهد داشت.

در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل می توانید از کمپرس آب سرد استفاده کنید، اب سرد می تواند برای تورم و قرمزی بسیار خوب عمل کند و آن را در زمان کمتری ناپدید کند.

نتیجه گیری:

این موضوع که چند سی سی ژل برای تزریق لازم است، موضوعی نیست که در همه ی افراد به یک میزان باشد و بتوان درباره آن باقاطعیت سخن گفت. مقدار تزریق شده ژل کاملا شخصی است و بستگی به صورت شخص دارد. اما نکته ای که اهمیت ویژه دارد این است که در مقدار تزریق شده ژل نباید افراط کرد، زیرا تاثیر زیبایی آن کم می شود.

ژل ها می توانند تاثیر به سزایی در زیبایی شخص داشته باشند اما این که چگونه و در چه مکانی آن را تزریق کنید بسیار مهم است.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با مونالیزاتاچ از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید