میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ورم بعد از تزریق ژل گونه
ورم بعد از تزریق ژل گونه

لیست موضوعات

ورم بعد از تزریق ژل گونه

در این مقاله به بررسی موضوع ورم بعد از تزریق ژل گونه ، می پردازیم.

امروزه از پرکاربرد ترین عمل های زیبایی تزریق ژل گونه می باشد.

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

ژل چیست؟

انواع ژل ها؟

عوارض ژل ها چیست؟

ورم بعد از تزریق ژل گونه؟

قیمت ژل چگونه است؟

فواید تزریق ژل چیست؟

ورم بعد از تزریق ژل گونه
ورم بعد از تزریق ژل گونه

ژل چیست؟

ژل ها تشکیل شده از اسید هیالورونیک هستند که ترکیبات شبیه ترکیبات بدن انسان ها دارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در صورت خود چین و چروک یا فرورفتگی هایی پدیدار شده است. کم حجم بودن لب و گونه هم مانند این چین و چروک ها آزار دهنده بوده و باعث کم شدن اعتماد به نفس آدمی می شود.

این ژل ها می توانند تمامی اشکلات کوچک و بزرگ صورت و بدن را برطرف کرده این اشکلات از جمله چین و چروک یا کم حجم بودن یا داشتن عدم تقارن می باشند.

خیلی ها نه به دلیل گذشتن سن و سال بلکه به دلایل ژنتیکی باید در صورت و بدن خود اصلاحاتی به وجود آورند.

راه کار اصلی درمان این مشکلات تزریق ژل ها است.

ژل چیست؟
ژل چیست؟

انواع ژل ها؟

ژل ها بسته به نوع آن ها و نوع کاربردی که دارند تقسیم بندی شده ولی در حالت کلی تقسیم بندی ژل ها بر اساس مدت ماندگاری آن هاست. این تقسیم بندی به این شکل است که اگر ژلی در مدت 6 الی 12 ماه بر روی صورت یا بدن ماندگار باشد، ژل موقت نامیده می شود. این ژل ها جدا از مدت ماندگاری خود ویژگی دیگری دارند که باعث شده بسیار پرطرفدار شود و آن این است که در صورت اتمام مدت ماندگاری جذب پوست شده و عوارض آن کاملا از بین می رود.

اما دسته ی دوم ژل ها با داشتن مدت ماندگاری طولانی تری که حدودا بین 1 سال تا 3 سال می باشد که این ژل ها ژل های دائم نامیده شده و به علت ماندگاری بالایی که دارد پرطرفدار اند.

اما این نوع ژل ها بسیار پر عوارض بوده و بعد از اتمام مدت ماندگاری خود زیر پوست جابه جا می شوند و تقارن اعضای صورت را از بین می برند. این ژل ها باید بعد از مدت ماندگاری توسط دکتر متخصص از زیر پوست خارج شوند اما در این صورت هم باز مقداری از آن زیر پوست باقی می ماند و خارج نخواهد شد.

انواع ژل ها؟
انواع ژل ها؟

عوارض ژل ها؟

تمامی عمل ها عوارضی دارند که در بعضی عمل ها کم تر و در بعضی ها بیش تر است. تزریق ژل هم عوارضی دارد که می توان به تورم و قرمزی و حتی کبودی تا چند روز اول اشاره کرد.

اما با داشتن مشاوره قبل از عمل به شما گفته می شود که چه کار هایی انجام دهید تا از عوارض عمل کم شود همچنین مراقبت های بعد از عمل هم باعث کم شدن عوارض خواهد شد.

اما در حالت کلی همان طور که گفته شد ژل های موقت عوارضی نداشته اما ژل های دائم به علت جابه جایی زیر پوست بسیار پر خطر هستند به شکلی که تا به حال کسی از ژل های دائم استفاده نکرده و پشیمان نشده باشد.

این ژل ها بعد از اتمام مدت ماندگاری خود زیر پوست گلوله گلوله شده و بسیار آزار دهنده هستند.

اما ذکر این نکته بسیار مهم است که اگر دکتر متخصص تجربه و مهارت کافی را برای انجام تزریق نداشته باشد علاوه بر این که نتیجه ی دلخواه حاصل نمی شود، بلکه ممکن است عوارض جدی برای شما پیش بیاید. چون دکتر متخصص باید بداند مثلا برای تزریق ژل گونه، این ژل را کجای گونه تزریق کرده و چند سی سی لازم است تا نتیجه ی دلخواه حاصل شود. پس در انتخاب دکتر خیلی دقت کنید و از اهمیت آن قافل نشوید.

عوارض ژل ها؟
عوارض ژل ها؟

ورم بعد از تزریق ژل گونه؟

همان طور که گفته شد داشتن تورم بعد از انجام تزریق ژل یکی از عوارض عادی بوده و جای نگرانی ندارد. اما با معاینه ی دکتر شما خواهید فهمید که این مقدار تورم در گونه به علت تزریق ژل عادی است یا چیزی فرا تر از حالت عادی می باشد.

اما تورم و ورم اولین نشانه بعد از عمل می باشد که می توانید با انجام فعالیت ها و مراقبت های بعد از عمل مقدار ورم را کم کنید. از جمله ی این مراقبت ها انجام کمپرس سرد است. با مراقبت های دارویی مقدار خونریزی را کاهش داده و همچنین با باشگاه نرفتن به گونه یا هر قسمتی که ژل تزریق کرده اید، استراحت دهید.

بعضی مراقبت های دیگری مانند استفاده از بعضی میوه ها و کار های دیگر را دکتر متخصص خود به شما می گوید.

قیمت ژل چگونه است؟

قیمت هر نوع ژل متفاوت بوده و هر مارکی قیمت خاص خود را دارد. اما در حالت کلی می توان گفت قیمت ژل ها بستگی به میزان آن ها دارد. اما نمی توان گفت قیمت هر سی سی از ژل ها با هم برابر است چون همان طور که گفتیم هر نوع ژل قیمت خاص خورد را دارد.

البته لازم به ذکر است ژل ها برای جاهای مختلف نیاز به مقدار مشخص بوده و خود ما نمی توانیم مقدار آن را تعیین کنیم و توسط دکتر متخصص مقدار آن مشخص می شود.

فواید تزریق ژل چیست؟

از فواید این عمل زیبایی می توان به از بین بردن چین و چروک ها اشاره کرد. همچنین این ژل ها می توانند جاهایی از صورت که در اثر پیری شل و افتاده به دلیل از بین رفتن چربی زیر پوست، درست کرده و زیبایی صورت را مثل روز اول کنند.

از بین بردن فرورفتگی های زیر چشم و هر جای دیگر از دیگر فواید این ژل ها می باشد. همچنین قدرت حجم دهی به لب و گونه هم از ویژگی هایی است که به طرفداران این ژل ها می افزاید.

در نهایت می توان تمامی مطالب بالا را به این شکل بیان کرد که تزریق ژل از پرکاربرد ترین عمل های زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. باید در انتخاب دکتر و انتخاب مدت ماندگاری ژل ها دقت کرپ و همچنین تورم بعد از تزریق ژل گونه عادی بوده اما خوب است به دکتر خود مراجعه کنید تا دکتر عادی بودن یا نبودن مقدار تورم شما را تایید کند.

از این که این مطلب را مطالعه کردید بسیار ممنونم و امیدوارم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید