میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه کربوکسی تراپی مو
هزینه کربوکسی تراپی مو

لیست موضوعات

هزینه کربوکسی تراپی مو

در این مقاله قصد داریم به موضوع هزینه کربوکسی تراپی مو بپردازیم.

به طور قطع برای همه اشخاص این اتفاق افتاده است که در دوره ای رشد موهایشان بسیار کم شده و یا اینکه حتی متوجه ریزش موهایشان می شوند در موقع دیدن این صحنه ابتدا می بایست این کار را انجام دهیم و آن این که به سعی کنیم به این سوال جواب دهیم که آیا می توانیم به نتیجه درست و دلخواه برسیم؟ از چه روشی مناسب تر و عاقلانه تر است که استفاده کنیم ؟

هزینه کربوکسی تراپی مو
هزینه کربوکسی تراپی مو

کربوکسی تراپی موی سر یکی از بهترین راه هایی است که در دنیای امروزی خیلی کاربرد داشته و موفق شده که اشخاص را به آن چیزی که مدنظر و دلخواهشان بود برساند در این خصوص بهتر است که یادآور شویم گازی که به نام دی اکسید کربن در بدن انسان ها وجود دارد که این گاز به جریان خون ضعیف مربوط می شود وقتی این گاز را به بدن انسان تزریق می کنند باعث می شود تا عملیات دریافت اکسیژن و خارج شدن دی اکسید کربن در بدن انسان بیشتر شود که این امر موجب رشد مجدد موها می شود.

اگر قصد انجام کربوکسی تراپی مو دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید.

 

در این مقاله قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • آیا عوامل ریزش مو را می دانید؟
  • آیا می دانید کربوکسی تراپی (carboxytherapy) به چه معنا است؟
  • نحوه درمان ریزش مو با کربوکسی تراپی چگونه است؟
  • آیا قبل از اینکه کربوکسی تراپی مو انجام شود نیاز به آمادگی دارد؟
  • آیا می دانید مزایایی که در کربوکسی تراپی مو وجود دارد چه می باشد؟
  • آیا می دانید کربوکسی تراپی مو چه عوارضی دارد؟
  • آیا می دانید ساز و کار کربوکسی تراپی موی سر چگونه است؟
  • آیا گاز دی اکسید کربن (co2) در کربوکسی تراپی سمی است؟
  • آیا انجام عمل کربوکسی تراپی مو با درد همراه است؟
  • آیا می دانید چند جلسه برای انجام کربوکسی تراپی مو لازم است؟
  • انجام کربوکسی تراپی مو برای چه کسانی مناسب است؟
  • انجام کربوکسی تراپی مو برای چه کسانی مناسب نیست؟
  • آیا احتمال عفونت بعد از انجام کربوکسی تراپی وجود دارد؟
  • نتیجه عمل کربوکسی تراپی مو چگونه است؟
  • مراقبت هایی که بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی لازم است چیست؟
  • آیا می دانید هزینه کربوکسی تراپی مو چقدر است؟

 

تاریخچه کربوکسی تراپی:

در اواخر سال 1932 میلادی در کشور فرانسه کسانی که در دربار سلطنتی زندگی می کردند برای درمان بیماری های انسداد شریانی از آب چشمه های معدنی استفاده می کردند دانشمندان و محققین زیادی به تحقیق در باره این موضوع پرداختند و توانستند کشف کنند که علت اینکه این چشمه ها درمان زا هستند وجود گاز دی اکسید کربن است که در این چشمه ها وجود دارد.

تاریخچه کربوکسی تراپی:
تاریخچه کربوکسی تراپی:

وقتی این گاز به زیر پوست بدن انسان راه می یابد باعث درمان می شود که این موضوع موجب شد تا اکنون کروبوکسی تراپی به وجود بیاید و مورد استفاده و استقبال مردم قرار گیرد.

در جنوب آمریکا و اروپا درمان به وسیله کربوکسی تراپی نتایج شایان و قابل توجهی داشته و بیماری های زیادی مانند سلولیت و اسکار هاپیرتروفیک را درمان کرده و نیز باعث رشد مجدد مو در افرادی که دچار ریزش موهای شدید شده اند نیز شده است تحقیقات بر روی تعداد زیادی از افرادی که مورد درمان به وسیله کربوکسی تراپی قرار گرفته اند نشان داده که کربوکسی تراپی گردش خون را بالا می برد و می تواند پوست را با توان ارتجاعی که به آن می بخشد درمان کند.

آیا عوامل ریزش مو را می دانید؟

به صورت طبیعی انسان روزانه 50 الی 100 تار از موهایش می ریزد که دانشمندان و پزشکان این موضوع را طبیعی می دانند و در ظاهر مشخص نمی باشد ولیکن برخی از افراد هستند که به ریزش موی شدید دچار می شوند و حتی لکه های طاسی و کچلی که ظاهری ناپسند دارد نیز بر روی سرشان پیدا می شود.

بعضی از اشخاص ممکن است ریزش مو و طاس شدنشان به خاطر افزایش سن باشد ولی عوامل دیگری مثل مشکلات هورمونی مصرف بعضی داروها و یا حتی عوامل ژنتیکی نیز در ریزش مو بی تاثیر نیست.

آیا عوامل ریزش مو را می دانید؟
آیا عوامل ریزش مو را می دانید؟

در صورتی که علائم ریزش موی شدید را مشاهده کردید باید به عوامل مهمی مانند عفونت هایی که در پوست سر به وجود می آیند و نیز مشکلات تیروئیدی و عوارض پوستی دیگر توجه کرد زیرا که این موارد از عوامل اصلی در ریزش مو و تشدید آن هستند.

آیا می دانید کربوکسی تراپی (carboxytherapy) به چه معنا است؟

کربوکسی تراپی که با نام درمان دی اکسید کربن نیز شناخته شده است درواقعیت می توان گفت نوعی دیگری از مزوتراپی است که در آن از گاز دی اکسید کربن به جای کیت های مزوتراپی بهره می برند در کربوکسی تراپی برای آنکه بتوان از گاز دی اکسید کربن استفاده شود از روش تزریق آن استفاده می کنند به این طریق که گاز دی اکسید کربن را با سوزن های بسیار ظریف و نازکی به زیر پوست تزریق می کنند .

کاری که این گاز بی خطر انجام می دهد این است که در آن محل مورد نظر به بدن اعلام می کند که در آن نقطه اکسیژن کافی وجود ندارد به این طریق اکسیژن به سمت بافت مورد نظر رفته و از راه تحریک کردن فیبروپلاست ها میکرو جریان ها به سمت بهبودی می روند.

آیا می دانید کربوکسی تراپی (carboxytherapy) به چه معنا است؟
آیا می دانید کربوکسی تراپی (carboxytherapy) به چه معنا است؟

کربوکسی تراپی با یک نام و یک راه درست و مطلوب با هزینه بسیار پایین و با صرفه و نیز یک روش مطمئن و کارآمد که به روشی با طرفدارای بسیار زیاد در مراکز درمانی و کلینیک ها های متخصص پوست و مو در حال رشد است.

این شیوه و مسیر بیشترین طرفدران را در کشورهای اروپایی و امریکایی دارد و در این کشورها بسیار زیاد استفاده می شود. این شیوه درمانی که از طریق تزریق انجام می شود و برای قسمت های گوناگون بدن مانند موی سر، صورت، دست، پا و … می توان استفاده کرد.

در اصل کربوکسی تراپی تزریق گاز کربن دی اکسید است که می توان از آن به عنوان یکی از راه ها برای انتقال و رساندن مواد قوت زا و انرژی زا به موهای نازک و ضعیف از طریق بالا بردن جریان خون می باشد. با این روند جریان خون بالا رفته و رشد موها بیشتر می شود.

دستگاه کربوکسی تراپی به یک کپسول که حاوی گاز دی اکسید کربن (CO2) است وصل می شود و به وسیله یک سوزن بسیار نازک به صورت کاملا سطحی و ظریف تزریق انجام می شود برای اینکه از انتقال هر گونه بیماری از اشخاص به یکدیگر جلوگیری به عمل آید بایستی حتما برای هر شخص از یک سوزن جدید استفاده کرد. فشار و اندازه گاز دی اکسید کربن خروج یافته از دستگاه به وسیله پزشک معالج و با مد نظر قراردادن جای مورد درمان و نیز نوع بیماری تنظیم خواهد شد.

گاز دی اکسید کربن در سوخت و ساز طبیعی بدن انسان موجود می باشد و هیچ گونه زیان و ضرری برای بدن ندارد. بعد از انجام عمل تزریق این گاز به خون وارد می شود و بعد از آن از راه ریه دفع می شود. می توان گفت که این گاز هیچگونه ضرر و زیانی در سلامتی افراد ندارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مشاوره اولیه:

در روز اول ویزیت توسط پزشک می بایست شما به طور دقیق تمام انتظاراتی را که دارید اعلام کنید تا با مشاوره پزشک معلوم می گردد که آیا کربوکسی تراپی قادر است که انتظارات شما را براورده کند یا خیر؟ سابقه پزشکی شما هم باید حتما مورد بررسی قرار گیرد تا این اطمینان به وجود آید که هیچ مانعی برای انجام فرایند کربوکسی تراپی وجود ندارد .

در جلسه اولیه یک فرم رضایت نامه نیز به شما ارائه می دهند که امضا نمایید. که به این معنی است خطرات و یا مزایای این فرایند کربوکسی تراپی را توانسته اید درک کنید. پیشنهاد می شود برای مقایسه نتایج قبل و بعد از انجام کربوکسی تراپی پزشک عکس را تهیه می کند.

مشاوره اولیه:
مشاوره اولیه:

روش :

کربوکسی تراپی هم مانند مزوتراپی در کلینیک های زیبایی انجام می شود ولی در این عمل کربوکسی تراپی به جای استفاده از مایع مزوتراپی از گاز سبک و بی خطر دی اکسید کربن استفاده می شود و انجام این کار همانطور که قبلا گفته شد با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و ریز که به یک لوله متصل هستند انجام می شود.

این امکان نیز وجود دارد در محلی که می خواهید درمان را انجام دهید انتقال گاز باعث برجستگی شود . برای اینکه درمان راحت تر و آسان تر انجام شود و نیز برای کسانی که از سوزن های تزریقی ترس دارند می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد.

نحوه درمان ریزش مو با کربوکسی تراپی چگونه است؟

هنگامی که اشخاص روش کربوکسی تراپی را برای موی سر انتخاب می کنند  می خواهند مشکلاتی نظیر توقف رشد مو و ریزش مو را از بین ببرند این سوال را نیز همیشه در ذهن دارند و می پرسند که آیا به وسیله کربوکسی تراپی می توانیم به نتیجه مطلوب و دلخواه برسیم ؟

نحوه درمان ریزش مو با کربوکسی تراپی چگونه است؟
نحوه درمان ریزش مو با کربوکسی تراپی چگونه است؟

در این زمینه می توان گفت که بیشتر اشخاصی که از این شیوه استفاده می کنند بدون داشتن هیچ عوارض پوستی و یا غیره نتیجه دلخواه خودشان را گرفته اند اما در این جا نکته ای که مهم و بسیار حائز اهمیت است این موضوع است که برای این عمل حتما به پزشک متخصص پوست و مو بایستی مراجعه شود تا از بروز هرگونه مشکل و یا خطر احتمالی جلوگیری شود چرا که در بسیاری از جراحی های زیبایی که مشکل به وجود آمده به سختی آن مشکل درمان و از بین رفته است.

دستگاه کربوکسی تراپی یک محفظه باکس مانند دارد که گاز دی اکسید کربن در آن است که ، خروجی آن قابل تنظیم است. اندازه و مقدار گاز دی اکسید کربن که از محفظه خارج می شود، بستگی به قسمتی دارد که تحت درمان قرار می گیرد و اندازه آن توسط پزشک متخصص پوست و مو تعیین می شود و به وسیله سوزن ظریف و نازکی به زیر پوست تزریق می شود . برای آنکه بتوان از کربوکسی تراپی نتیجه درست و دلخواه را بگیریم نیازمند انجام جلساتی حدود 6 الی 10 جلسه جهت رسیدگی نتیجه دلخواه می باشد ولیکن تعداد این جلسات با توجه به نیاز بیمار ممکن است کم و یا زیاد شود.

آیا قبل از اینکه کربوکسی تراپی مو انجام شود نیاز به آمادگی دارد؟

قبل از انجام عمل کربوکسی تراپی مو لازم به آمادگی مخصوصی نیست ، تنها در صورتی که پزشک معالج دستور ویژه ای داده باشد.

آیا قبل از اینکه کربوکسی تراپی مو انجام شود نیاز به آمادگی دارد؟
آیا قبل از اینکه کربوکسی تراپی مو انجام شود نیاز به آمادگی دارد؟

آیا می دانید مزایایی که در کربوکسی تراپی مو وجود دارد چه می باشد؟

  • بدون هییچگونه عواضی
  • بدون خط و بخیه جراحی
  • هزینه درمان ارزان
  • نتیجه گیری دلخواه
  • مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا

راه و شیوه ای مطمئن و توسط FDA تایید و حمایت شده است زمانی که برای زمان بهبودی کوتاه است و هیچگونه عوارض جانبی ندارد. کربوکسی تراپی با سایر درمان ها مثل PRP ، مزوتراپی و … می تواند ترکیب و یا استفاده شود و نیز جوانی و طروات را به همراه دارد.

آیا می دانید مزایایی که در کربوکسی تراپی مو وجود دارد چه می باشد؟
آیا می دانید مزایایی که در کربوکسی تراپی مو وجود دارد چه می باشد؟

آیا می دانید کربوکسی تراپی مو چه عوارضی دارد؟

کربوکسی تراپی یک شیوه درمانی است که دارای امنیت بالایی است و هیچ خطری برای بدن ایجاد نمی کند ولیکن این امکان وجود دارد بعد از اینکه تزریق انجام شد اگر پوست آن ناحیه که تزریق انجام شده دارای حساسیت باشد دچار تیرگی کمی شود و ورم و یا درد بسیار خفیف و کمی بعد از مدت زمان کمی از بین می رود.

مدنظر داشته باشید که کربوکسی تراپی مو فقط زمانی می تواند عوارض جدی در پی داشته باشد که انجام این فرایند به وسیله شخصی انجام شود که تخصص لازم را نداشته باشد .

به فرض مثال اگر ناحیه تزریق در اطراف چشم باشد و شخصی که این عمل را انجام می دهد از چگونگی شرایط چشم و فشاری که به دور و اطراف چشم وارد می شود هیچ دانشی نداشته باشد، این امکان وجود دارد که گاز به عضله های چشم وارد شود که نتیجه آن احتمال خطر کوری می باشد.

 

نکته:

خیلی از اشخاص هستند که نمی توانند از کروبکسی تراپی مو استفاده و بهره ببرند. این اشخاص شامل افرادی است که بیماری نارسایی کلیوی دارند و یا اینکه تحت نظر دیالیز هستند نباید به هیچ وجه از کربوکسی تراپی برای درمان استفاده کنند

و نیز زنان باردار، و همچنین اشخاصی که تحت عمل جراحی قرار گرفته و در ناحیه جراحی خونریزی دارند ، اشخاصی که سرطان دارند و یا تحت شیمی درمانی قرار گرفته اند و همچنین کسانی که دچار بیماری کم خونی هستند ، کسانی که صرع دارند و یا اشخاصی که بیماری مغزی و یا اینکه به آب سیاه مبتلا شده اند نبایستی این درمان را به هیچ عنوان انجام دهند.

همه ما می دانیم که اکسیژن در بدنمان چه نقش مهم و به سزایی دارد ولیکن خیلی ها نمی دانند که دی اکسید کربن نیز در بدن انسان تا چه اندازه می تواند موثر باشد دانشمندان و متخصصین علوم پزشکی به این امر مهم پی برده اند و می دانند دی اکسید کربن چه نقش بسزا و معجزه گری در بدن انسان دارد و از شیوه درمان کربوکسی تراپی بهره برده اند.

در داخل گلبول های قرمز آنزیمی وجود دارد به نام کربنیک انیدراز.  که از طریق این آنزیم دی اکسید کربن در آب ترکیب می شود و اسیدکربنیک به وجود می آید.

اسید کربنیک در گلبول های قرمز حالت ناپایداری دارد و به یون هیدروژن و بی کربنات تبدیل می شود. بی کربناتی که تولید و به وجود آمده برای رسیدن به شش ها از طریق گلبول های قرمز وارد پلاسما شده و بعد خود را به شش ها می رساند. در شش ها بعد از جدا شدن دی اکسید کربن از یون های بی کربنات به وسیله بازدم دفع می شود و در این میان یون هیدروژن هم به هموگلوبین وصل می شود تا اسید وارد خون نشود و PH خون نیز ثابت بماند.

در شیوه ای که در کربوکسی تراپی موی سر وجود دارد با تزریق گاز دی اکسید کربن می توان باعث تحریک رشد مو شد.

همانطور که همه ما می دانیم درمانی قطعی برای طاسی مو وجود ندارد و یا به عبارت دیگر هیچ راه و چاره ای برای فولیکول های مرده مو وجود ندارد . و مسائل وراثتی را هم نمی توانیم با این راه تغییر دهیم ولی می توان با استفاده از راه درمانی کربوکسی تراپی کاری کرد که ریزش مو به تأخیر بیفتد به این طریق که در اشخاص جوانی که دچار ریزش مو می شوند و یا زنان بارداری که با مصرف دارو تلاش می کنند که موهای خود را حفظ کنند می توان از این روش برای جلوگیری از ریزش مو بهره برد و جواب بهتر و درست تری نسبت به استفاده از مصرف دارو بگیرند.

آیا می دانید ساز و کار کربوکسی تراپی موی سر چگونه است؟

کربوکسی تراپی گلبول های قرمز را مجبور می کند که اکسیژن را آزاد کنند و این فرایند موجب می شود که دی اکسید کربن جذب شود که به وسیله بدن خارج شود و به این طریق گردش خون در نقطه مشخص شده تحریک شده است . فرایند اکسیژن رسانی به محل مورد نظر موجب می شود که عروق وخونی به وجود بیاید و مانند شیوه های جوان سازی مو با لیزر این راه و شیوه نیز موجب تغذیه فولیکول مو می شود.

برای جوانسازی پوست در روش کربوکسی تراپی ، تزریق کربن دی اکسید باعث می شود که رگ های خونی نازک و ظریف گشاد شوند که نتیجه این کاراین است که موجب می شود ویتامین ها و مواد مغذی به پوست سر انتقال یابد

و در نتیجه موها رشد بیشتری می کنند و وضعیت که ریزش مو دارد ثابت و یا متوقف می شود .این شیوه یکی از بهترین شیوه ها برای درمان طبیعی در ریزش مو است که با ترکیب کردن آن با مزوتراپی تزریقی می توان برای جلوگیری از ریزش مو استفاده شود.

برای اینکه به نتیجه دلخواه و مدنظر برسید باید جلسات پشت سرهم باشد .

در آغاز کار جلسات درمانی به صورت هفتگی و حدودا 6 تا 10 هفته انجام می شود بعد از اینکه 6 تا 10 هفته اول تمام شد بر اساس شرایط  و نظر پزشک متخصص می توان درمان را به صورت چند هفته یک بار ادامه دهید.

بعضی از اشخاص با رویه درمانی 6 ماهه به نتیجه دلخواه می رسند و برخی دیگر به دلیل داشتن شرایط جدی تری بایستی دوره 6 ماهه تا 1 ساله را پشت سر بگذرانند.

معمولا بیماران بعد از گذشت 3 ماه متوجه می شوند که ریزش مویشان متوقف شده و موهای کرک مانند نیز شروع به رشد کرده اند و به مرور بعد از 6 ماه موها ضخیم می شوند  . به طور معمول بیماران در 3 تا6 ماه اول مشاهده می کنند، ریزش مویشان کمتر شده ولی اگر موها ظریف تر و نازک تر شده و یا اینکه خط رویش مو عقب نشینی کرده است، می بایست هر چه سریعتر خود را یکی از پزشکان متخصص در این زمینه برساند تا بفهمید که آیا شما می توانید از این درمان بهره ببرید یا نه؟

 

آیا گاز دی اکسید کربن (co2) در کربوکسی تراپی سمی است؟

به هیچ عنوان ! این گاز در بدن متابولیسم طبیعی بوده و به وسیله تنفس خارج می شود لذا جای هیچ گونه ترس و نگرانی وجود ندارد.

گازی که در این عمل مورد استفاده قرار می گیرد غیر آمبولیک می باشد و هیچگونه ضرری برای بدن انسان ندارد و این گاز به اندازه طبیعی و مناسب در بدن وجو دارد و همچنین اینکه هنگامی که عمل تزریق انجام می شود، ابتدا اندازه ای که قرار است تزریق شود با دستگاه مخصوص اندازه و سنجیده می شود لذا جای هیچگونه نگرانی نیست انجام عمل کربوکسی تراپی هیچگونه عوارضی ندارد و نباید کسانی که قصد انجام این عمل را دارند نگران باشند.

آیا انجام عمل کربوکسی تراپی مو با درد همراه است؟

کربوکسی تراپی یه عمل درمانی است که درد ندارد و حتی گاهی می توان طبق شرایطی که شخص بیمار دارد آن را درمان های دیگری نظیر پی آر پی و مزوتراپی همزمان و ترکیبی انجام شود.

آیا می دانید چند جلسه برای انجام کربوکسی تراپی مو لازم است؟

تعداد جلسات به نوع درمان و نیز محلی که قرار است مورد درمان قرار گیرد بستگی دارد ، این امکان نیز وجود دارد که نتیجه جوابدهی در کربوکسی تراپی در اشخاص مختلف متفاوت باشد، ولیکن به طور معمول مابین 6 الی 10 جلسه نیاز است که کربوکسی تراپی انجام شود . گاهی اوقات نیز ممکن است تعداد این جلسات بیشتر شود.

انجام کربوکسی تراپی مو برای چه کسانی مناسب است؟

این فرآیند برای اشخاصی است که دچار ریزش موهای شدید شده و تراکم موهایشان کم شده مناسب است.

انجام کربوکسی تراپی مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

این روش درمانی مانند هر روش درمانی دیگری برای همه اشخاص نمی تواند مناسب باشد لذا می بایست برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکلی قبل از اینکه از این شیوه استفاده کنید پزشک خود را از شرایطتان مطلع کنید و به توصیه هایی که پزشکتان دستور می دهد عمل کنید . بعضی از مواردی که نباید کربوکسی تراپی انجام شود به قرار زیر است:

انجام کربوکسی تراپی مو برای چه کسانی مناسب نیست؟
انجام کربوکسی تراپی مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

 

  • زنان باردار
  • بیمارانی که دیالیز انجام می دهند
  • اشخاصی که بیماری قلبی دارند
  • افرادی که به نارسایی کلیه مبتلا هستند
  • بیماران سرطانی
  • بیمارانی که به آسم و صرع مبتلا هستند
  • اشخاصی که تحت شیمی درمانی هستند
  • کسانی که کم خونی دارند
  • کسانی که دارای مشکلات تنفسی هستند
  • اشخاصی که بیماری های پوستی مانند التهاب و عفونت در پوست دارند.
  • اشخاصی که آب سیاه چشم یا گلوکوم دارند
  • افرادی که داروهایی مانند داروهای کورتونی مصرف می کنند.

آیا بیمار بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی به استراحت نیاز دارد؟

معمولا در همه موارد بدون هیچ گونه مشکلی از کلینیک خارج می شوند و فورا به زندگی روزمرگی خود می توانند بپردازند . برجستگی نقطه و محلی که در آن تزریق انجام می شود بعد از 3 الی 6 دقیقه از بین می روند و گاهی ممکن است با توجه به محلی که تزریق انجام شده 10 تا 30 دقیقه نیز طول بکشد.

بایستی به این نکته توجه کرد که این امکان وجود دارد که در هر نقطه ای خصوصا در زیر چشم ها کبودی به وجود بیاید و برای از بین رفتن کبودی ها به چیزی حدود 5 الی 10 روز زمان لازم دارد .

آیا احتمال عفونت بعد از انجام کربوکسی تراپی وجود دارد؟

نمی توان به طور قطع گفت خیر ولی با توجه به تجربه می توان گفت امکان خیلی ضعیفی دارد . در کلیه انجام این فرایند از وسیله های یک بار مصرف استفاده می شود و نیز نقطه ای که تزریق انجام می شود قبل و بعد از درمان کاملا ضدعفونی می شود و گازی که تزریق می شود از 2 صافی مخصوص ضد میکروب عبور کرده و کاملا پاک و بدون هیچ میکروب و آلودگی وارد بدن می شود.

نتیجه عمل کربوکسی تراپی مو چگونه است؟

معمولا بعد از گذشت 3 ماه ریزش مو به طور کامل قطع می شود و بعد از حدود 6 ماه رشد پراکنده مو کاملا قابل دیدن است . ومعمولا مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی چیزی ما بین 6 ماه الی 2 سال است و به طور معمول می بایست هر 6ماه یک بار یا 1 سال یک بار تکرار شود.

البته ماندگاری کربوکسی تراپی تا حدودی به شرایطی که شخص دارد بستگی دارد . عواملی که بر کربوکسی تراپی تاثیر منفی می گذارند می تواند وجود بیماری های خاص، پریشانی و غم و غصه، رژیم های غذایی سخت و سنگین می باشد.

نتیجه عمل کربوکسی تراپی مو چگونه است؟
نتیجه عمل کربوکسی تراپی مو چگونه است؟

مراقبت هایی که بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی لازم است چیست؟

بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی نیاز نیست که تحت مراقبت ویژه قرار گرفت ولیکن ملزم رعایت نکاتی می باشد . مراقبت های بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی به قرار زیر است:

  • بعد از انجام کربوکسی تراپی نباید تا 24 ساعت به حمام و یا استخر رفت.
  • حتما بیمار باید مطابق دستور پزشک از دارو ها و و پمادهایی که تجویزی شده استفاده کند و سهل انگاری نکند.
  • برای مدت زمان 1 ماه نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد.
  • حتما بیمار می بایست مطابق جلساتی که برایش تعیین شده برای معاینه های مجدد به پزشکش مراجعه کند.
  • نباید ورزش های سخت و سنگین انجام دهد.

رعایت کردن این نکات بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی باعث می شود نتیجه بهتر و درست تری از انجام این فرایند گرفت.

مراقبت هایی که بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی لازم است چیست؟
مراقبت هایی که بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی لازم است چیست؟

آیا می دانید هزینه کربوکسی تراپی مو چقدر است؟

در هزینه کربوکسی تراپی مو در مرحله اول باید کلینیک و یک متخصص مناسب را انتخاب کنیم چرا که در این مورد هر پزشک متخصصی یک هزینه متفاوت تر با دیگر پزشک ها و کلینیک ها در نظر می گیرند و با یکدیگر فرق دارند . بهتر است کسانی که می خواهند کربوکسی تراپی را انجام دهند در انتخاب کلینیک دقت ویژه ای داشته باشند و سعی کنند کلینیکی را انتخاب کنند که از روش های استاندارد و به صورت تضمینی کار انجام دهند.

نکته ی دیگری که در هزینه کربوکسی تراپی مهم است تعداد جلسات است چون پرداخت هزینه در این فرایند به صورت جلسه ای است که به طور معمول برای کربوکسی تراپی مو 6 تلی 10 جلسه در نظر گرفته می شود.

آیا می دانید هزینه کربوکسی تراپی مو چقدر است؟
آیا می دانید هزینه کربوکسی تراپی مو چقدر است؟

کربوکسی تراپی مو شیوه ای معتبر و با تضمین در تمام دنیا است که هیچ ضرری برای شخص بیمار ندارد ولی با این وجود هزینه ای که برای این عمل در نظر گرفته شده معمولا مقرون به صرفه است و این خود باعث جلب رضایت خیلی از افراد شده است.

لازم است برای اطلاع از هزینه و نیز دیگر اطلاعات لازم در مورد کربوکسی تراپی مو در جلسه مشاوره شرکت کنید و با انجام معاینه توسط پزشک متخصص تمام آگاهی های لازم به خصوص در مورد هزینه را نیز مطلع شوید چون هزینه در انجام کربوکسی تراپی در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید