میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر جوانسازی صورت
هزینه لیزر جوانسازی صورت

لیست موضوعات

هزینه لیزر جوانسازی صورت

عموماً اغلب افراد در رابطه با هزینه لیزر جوانسازی صورت سوالاتی دارند. همان‌ طور که می ‌دانید، زیبایی یک محبت الهی است و اغلب افراد علاقه‌ مند هستند که چهره ‌ای جذاب و زیبا داشته باشند، زیرا یکی از عوامل بسیار مؤثر برای افزایش اعتماد به ‌نفس زیبایی می باشد.

برای مطلع شدن از هزینه لیزر جوانسازی صورت می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

هزینه لیزر جوانسازی صورت
هزینه لیزر جوانسازی صورت

به جهت این‌که افراد اگر از ظاهر و صورت خود رضایت کامل داشته باشند، می توانند با اعتماد به ‌نفس بسیار زیاد از زندگی لذت ببرند. زیبایی مرد و زن ندارد و تمامی افراد برای بیشتر شدن جذابیت صورت خود دنبال راه‌ حل‌ هایی هستند، زیرا پیری یک فرایند طبیعی در طول عمر می باشد و نمی ‌توان مانع بالا رفتن سن شد.

این یک امر طبیعی است و به مرور زمان همه افراد آن را تجربه می کنند و نمی‌ توانند از آن فرار کند. همان ‌طور که می ‌دانید ممکن است، با بالاتر رفتن سن علائمی در زیبایی تاثیرگذار شوند و باعث شوند که با گذشت زمان پوست افراد به دلایل مختلفی دچار تحولاتی شود و از این جهت باعث کاهش اعتماد به نفس برای فرد شوند.

افزایش سن و چین و چروک

همان ‌طور که می ‌دانید افزایش سن و سال باعث ایجاد چین‌ و چروک در نواحی مختلف صورت می شود، همچنین شل شدن و ایجاد حالت افتادگی در پوست، تشکیل خطهای اخم و خنده و دیگر عوارض با افزایش سن ایجاد می شوند.

این عوامل اثرات ناشی از پیری هستند، اما برای این‌که بتوانیم نگرانی شما را بر طرف کنیم، باید بگوییم این عوامل دائمی نیستند و می ‌توانید آن ها را برطرف کنید.

عموماً افراد بعد از گذشت ۳۰ سال از عمرشان، بیشتر به مسائل جوان‌ سازی پوست خود و بازگشت اعتماد به نفس توجه می‌کنند. در همین راستا به مرور پوست خشک‌ تر می شود و امکان دارد، پوست تیرگی های بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

در این هنگام کم‌کم ممکن است، خطوط ریز و چین ‌و چروک ‌های کمی در صورت ایجاد شوند. در همین راستا نیز مقاومت و سفتی پوست از دست می‌ رود و قابلیت کشسانی پوست کمتر می شود.

علاوه بر پیری که یک روند بسیار طبیعی در بدن انسان می باشد، ممکن است، برخی از افراد به دلیل های دیگر مانند سوختگی، جای جوش،جای زخم، آکنه و… زیبایی پوست خود را از دست داده باشند و از این جهت با مشکلات پوستی رو به رو شوند.

روش درمانی لیزر

یکی از روش ‌های پرکاربرد برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی، روش درمانی لیزر می باشد. لیزر می ‌تواند برای جوان ‌سازی پوست صورت بسیار مؤثر باشد و از این جهت باعث از بین بردن چین‌ و چروک ‌های صورت شود و پوست صورت را صاف و کشیده کند.

به این جهت می تواند دوباره زیبایی و جوانی را برای افراد به همراه داشته باشد. همان ‌طور که می ‌دانید تکنولوژی امروزه استفاده از ابزارهای متنوعی را پیشنهاد می‌ کند

اما پزشکان متخصص پیشنهاد می دهند، برای جوان ‌سازی پوست از لیزر استفاده کنید. به دلیل این‌که می‌ تواند عملکرد دقیق ‌تر و بهتری بر روی سطح پوست داشته باشد و از این جهت می ‌تواند با دقت بسیار بالا در مناطق بسیار ظریف پوست کارآمد باشد.

بدون کمترین آسیب لیزر می‌ تواند، باعث شادابی و جوان‌ سازی پوست صورت شود. در ادامه این مطالب قصد داریم در رابطه با لیزر جوان‌ سازی صورت و هزینه ‌های وارد بر آن برای شما صحبت کنیم و از این جهت اطلاعات کاربردی و مفیدی در اختیار شما بگذاریم.

اگر شما نیز از مشکلات پوستی رنج می ‌برید و نیاز دارید که در رابطه با لیزر صورت و هزینه‌ های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می کنیم که در ادامه این مطالب ما را همراهی بفرمایید.

آنچه در ادامه این مقاله مطالعه می کنید:

لیزر جوان ‌سازی پوست صورت چگونه عمل می ‌کند؟

لیزر جوان ‌سازی صورت می تواند چه مشکلاتی را بر طرف کند؟

لیزر جوان‌ سازی صورت برای چه افرادی توصیه می شود؟

لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه انجام می شود؟

آیا لیزر جوان ‌سازی صورت با درد همراه است؟

هزینه لیزر جوان ‌سازی صورت چقدر می باشد؟

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر جوان ‌سازی صورت چیست؟

بعد از انجام لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت چه اتفاقی می ‌افتد؟

مراقبت ‌های لازم بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت کدامند؟

شست و شوی پوست بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه است؟

بعد از انجام لیزر جوان ‌سازی پوست استفاده از لوازم آرایش به چه صورت می‌ باشد؟

مراقبت در اطراف چشم ‌ها بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت چگونه است؟

مراقبت در اطراف لب بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت می باشد؟

نتیجه لیزر جوان ‌سازی صورت چیست؟

ملاحظات بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت کدامند؟

حرف آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیزر جوانسازی صورت با ما تا انتهای این پست همراه باشید.

لیزر جوان ‌سازی پوست صورت چگونه عمل می ‌کند؟

حتماً می ‌دانید که لیزر جوان ‌سازی می‌ تواند، یک روش بسیار مؤثری برای بر طرف نمودن چین ‌و چروک صورت و اصلاحات مربوطه در رابطه با صاف و کشیده شدن پوست باشد.

همین طور می ‌تواند برای از بین بردن جای جوش، لک، سوختگی و درمان های که برای اصلاح صورت لازم می باشد، مناسب باشد.

لیزر جوان ‌سازی پوست صورت چگونه عمل می ‌کند؟
لیزر جوان ‌سازی پوست صورت چگونه عمل می ‌کند؟

از همین جهت لیزرمی‌ تواند، جراحاتی که به سبب جراحی ‌های متنوع بر روی پوست صورت شما تشکیل شده است، را بر طرف کند و از این جهت پوستی شاداب و جذاب برای شما به ارمغان بیاورد.

برای این‌که بتوان پوست بهتری داشت، ابزار های متنوعی مانند لیزر وجود دارند که پزشک معالج شما می تواند با تخصص بالایی که دارد، کنترل دقیقی از لیزر بر روی سطح پوست شما داشته باشد.

او می‌ تواند با دقت بسیار بالا بدون کوچک ‌ترین و کمترین آسیب، جوان ‌سازی پوست شما را به ‌همراه داشته باشد. بهتر است، بدانید که کلاژن یک عامل بسیار مهم در رابطه با حفظ شادابی و نشاط در پوست می باشد.

کم شدن کلاژن بر اثر عوامل مختلف

به مرور زمان به واسطه بالا رفتن سن و عوامل مؤثر دیگری همانند سیگار،مشروبات الکلی، نور خورشید، آلودگی هوا، تغییرات هورمونی و… باعث می شود که کلاژن موجود در سطح پوست کمتر شود و پوست وضعیت شادابی خود را از دست بدهد و دیگر آن حال ارتجاعی گذشته را نداشته باشد.

به همین سبب ممکن است، جذابیت اولیه پوست حفظ نشود و سطح پوست را دچار مشکلاتی کند. عموماً این اتفاق بعد از گذشت سن بین دوره ۳۵ تا ۴۰ سالگی اتفاق می ‌افتد

زیرا کلاژن در این دوره حدوداً یک درصد کاهش میابد. به همین جهت باعث بروز چین و چروک و پیری تدریجی پوست صورت می‌ شود و ممکن است، زیبایی افراد را دچار مشکل کند.

عملکرد لیزر جوان ‌سازی صورت، این گونه می باشد که می ‌تواند به‌ صورت ضربه ای (پالسی) و به شکلی بدون نظم به سطح پوست تابیده شود و از این جهت باعث برطرف نمودن مشکلات پوستی شود.

لایه خارجی پوست اپیدرم نام دارد و با تابش لیزر به رویه ی آن، مشکلاتی که بر روی سطح اپیدرم قرار گرفته اند بر طرف می شوند. همین طور لایه زیرین پوست درمیس نام دارد که متشکل از قسمت‌ های حساس و عروق پوستی می باشد. به واسطه لیزر درمانی می توان این نواحی را گرم‌ تر کرد.

از این جهت این گرما می ‌تواند باعث تحریک کلاژن ها شود و مجدداً پوست شروع به کلاژن سازی می کند و از این جهت می ‌تواند، دوباره شادابی و بهبودی پوست را به ‌همراه داشته باشد و پوستی سفت و صاف تر برای شما به ارمغان بیاورد.

کم شدن کلاژن بر اثر عوامل مختلف
کم شدن کلاژن بر اثر عوامل مختلف

کلاژن سازی مجدد

لیزر می‌ تواند با تابش بر روی پوست باعث گرم شدن و داغی پوست شود و به این صورت باعث تحریک کلاژن سازی مجدد پوست شود. به دلیل این‌که لیزر درمانی تک طول موج می باشد، باعث داغ شدن و تخریب قسمتی از ساختمان‌ های پوست می ‌گردد.

همین طور حرارت افزایش یافته در بقیه سلول ‌های کناری که حساسیت زیادی ندارند، قابل ‌توجه نمی‌ باشد. به همین جهت لیزر درمانی می ‌تواند، با توجه به ویژگی‌ های بافتی، پوست ضایع را تخریب کند و در همین حین کوچک ‌ترین صدمه ‌ای به ساختمان‌ های کناری پوست وارد نکند و سلامت آن ‌ها را تضمین می کند.

همان ‌طور که می ‌دانید به سبب بالا رفتن سن، پوست توانایی دفع سلول ‌های مرده را ندارد و از همین جهت این قابلیت برای پوست کمتر می شود.

به همین جهت سلول ‌های مرده‌ ای که بر روی سطح پوست قرار دارند و باعث جلوه بدی بر روی پوست هستند، باید از سطح پوست جدا شوند تا از این جهت پوست دوباره بتواند، سلول ‌های جدیدی را تولید کند و جایگزین سلول ‌های مرده و از بین رفته کند.

به همین جهت لیزر می ‌تواند، یک قابلیت بسیار منحصر به‌ فردی را برای ساخت تجدید سلول ‌ها ایجاد کند و از همین جهت می‌ تواند به ‌صورت زنجیر های مولکولی پوست‌ های آسیب ‌دیده‌ای که در صورت قرار دارند، را لایه لایه برداشته و به اصطلاح لایه ‌برداری کند. این روند را تا هنگامی ادامه دهد که ظاهر پوست یکنواخت شود و هیچ‌ گونه عامل مخربی بر روی سطح پوست پیدا نشود.

کلاژن سازی مجدد
کلاژن سازی مجدد

لیزر جوان ‌سازی صورت می تواند چه مشکلاتی را بر طرف کند؟

لیزر می‌ تواند یک راه مطمئن و ایمن برای بر طرف نمودن پیری صورت باشد و از این جهت باعث شادابی و جوانی پوست شود. مشکلاتی که ممکن است، به واسطه لیزر برطرف شوند را در ادامه این مطالب برای شما ذکر می‌ کنیم.

لیزر جوان ‌سازی صورت می ‌تواند، خطوط ظریف و چین و چروک‌ هایی که در صورت وجود دارند، را برطرف کند و پوستی صاف برای شما به ارمغان بیاورد

همچنین باعث می شود که پوست سفت تر و شاداب ‌تر جلوه کند. به واسطه لیزر جوان‌ سازی صورت می‌ توان، ایراد ها و مشکلاتی که بر روی سطح پوست صورت اعم از جای جراحی، آکنه، آبله مرغان، سوختگی و جای زخم وجود دارند، را بر طرف کند.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده پست هزینه لیزر جوانسازی صورت هستید.

برطرف کردن عوارض ناشی از تابش خورشید و سوزش بر اثر اشعه آفتاب

همین طور لیزر جوان ‌سازی پوست قادر است، عوارض ناشی از تابش خورشید و سوزش بر اثر اشعه آفتاب در سطح پوست را بر طرف کند.

ممکن است، در سطح پوست منافذ بازی دیده شود، به همین جهت به واسطه لیزر جوان ‌سازی صورت می ‌توان، منافذ روی پوست را بهبود بخشید. لیزر جوان ‌سازی علاوه بر صورت می ‌تواند، در نواحی دیگر بدن علی ‌الخصوص ترک‌ های ناشی از حاملگی را رفع کند و پوستی زیبا برای شما به ‌همراه داشته باشد

همچنین به واسطه لیزر می ‌توان خال و هر نوع ضایعه دیگری که بر روی سطح پوست اضافه می باشد، برطرف کرد و از این طریق زیبایی پوست تکمیل شود.

برطرف کردن عوارض ناشی از تابش خورشید و سوزش بر اثر اشعه آفتاب
برطرف کردن عوارض ناشی از تابش خورشید و سوزش بر اثر اشعه آفتاب

امکان این‌که برخی افراد از غدد چربی بزرگ شده بر روی بینی رنج ببرند، بسیار است. به همین جهت لیزر جوان ‌سازی صورت می ‌تواند در بر طرف کردن این غدد چربی بر روی بینی بسیار کارساز باشد.

همان ‌طور که گفتیم، لیزر می‌ تواند بر روی دیگر اندام ‌های بدن کاربرد بسیار بهینه‌ ای داشته باشد. از همین جهت می‌ تواند، پوست دست را نیز جوان ‌تر و شاداب ‌تر کند.

قابلیت مهمی که در استفاده از لیزر جوان‌ سازی صورت وجود دارد، این است که باعث می‌ شود، بافت ‌های پوست در طولانی مدت بهبود بیابند.

پس به واسطه ای لیزر جوان ‌سازی صورت می توان به نتایج مفید زیر دست یافت:

  • باعث می‌ شود، پوست سفت ‌تر و صاف ‌تر شود.
  • باعث برطرف نمودن چین ‌و چروک در صورت می شود.
  • می تواند جای ناشی از زخم،آکنه، جوش، آبله‌ مرغان و یا سوختگی در سطح پوست را برطرف کند.
  • مواردی مانند آفتاب سوختگی بر روی سطح پوست را بهبود می ‌بخشد.
  • باعث می شود، منافذ برروی پوست بهبود بیابند.
  • می‌ تواند ترک‌های ناشی از حاملگی را رفع کند.
  • توانایی محو کردن خال و هر گونه ضایعه دیگری بر روی پوست را دارد.
  • می ‌تواند غدد چربی روی بینی را از بین ببرد.
  • قابلیت جوان‌ سازی پوست در تمامی نواحی علی ‌الخصوص پوست صورت و پوست دست را دارد.
  • می‌ تواند موجب بهبود یافتن بافت پوست در طولانی مدت شود.
پس به واسطه ای لیزر جوان ‌سازی صورت می توان به نتایج مفید زیر دست یافت:
پس به واسطه ای لیزر جوان ‌سازی صورت می توان به نتایج مفید زیر دست یافت:

لیزر جوان‌ سازی صورت برای چه افرادی توصیه می شود؟

همان ‌طور که گفتیم، لیزر جوان ‌سازی پوست می ‌تواند، یک روش مؤثر و مناسب برای بر طرف نمودن چین و چروک باشد. افرادی که دارای چین‌ و چروک زیادی در سطح پوست خود هستند، مستعد استفاده از لیزر جوان‌ سازی صورت هستند.

همین طور افرادی که از دو رنگی پوست و یا زخم ‌های سطحی صورت مانند: آکنه و اسکار رنج می ‌برند، می ‌توانند از لیزر درمانی جهت جوان ‌سازی صورت استفاده کنند

زیرا در اغلب موارد به واسطه درمان‌ های دیگر نمی ‌توانند پاسخ مثبتی بگیرند و نتیجه مؤثری نخواهد داشت، اما به وسیله لیزر درمانی می توان میزان زیادی از مشکلات صورت را برطرف نمود.

افرادی می ‌توانند درخواست کنندگان مناسبی برای استفاده از لیزر جوان‌ سازی صورت باشند که پوست صورت آن‌ ها بدون هرگونه چربی باشد و زخم های موجود بر روی صورت آن‌ ها دارای حالت کم رنگ و مقداری جزئی نباشد.

در همین راستا فردی گزینه ی مناسبی برای استفاده از لیزر جهت جوان سازی صورت می باشد که بتواند برای نتیجه حاصل شده، نگرش واقع ‌بینانه‌ای از لیزر جوان ‌سازی پوست داشته باشد.

همین طور افرادی که دارای پوستی با رنگ روشن تر هستند، می ‌توانند به نسبت افراد دارای رنگ پوست تیره ‌تر، متقاضیان مناسب ‌تری جهت استفاده از لیزر پوست برای جوان‌ سازی صورت باشند، زیرا این افراد می ‌توانند عوارض جانبی کمتری از خود بروز دهند و در معرض خطر تغییر رنگ پوست دائمی قرار نمی‌گیرند.

لیزر جوان‌ سازی صورت برای چه افرادی توصیه می شود؟
لیزر جوان‌ سازی صورت برای چه افرادی توصیه می شود؟

لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه انجام می شود؟

عموماً لیزر جوان‌ سازی صورت به واسطه بی حسی موضعی در مطب پزشک انجام می گیرد. این عمل سرپایی می باشد و نیاز به اقدام ‌های قبلی جهت انجام لیزر درمانی نمی ‌باشد.

فقط نیاز است که پیش از شروع لیزر درمانی به منظور جوان نمودن پوست صورت، جراح متخصص شما در رابطه با مانع های مورد نظر و آماده سازی پوست، شما را آگاه کند و از این جهت بتواند پوست شما را برای انجام روش لیزر درمانی آماده کند. عموماً پزشک معالج شما درمان به واسطه لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت را به مدت یک و نیم ماه قبل از درمان اصلی آغاز می کند.

درمان به واسطه لیزر جوان‌سازی به عوامل دیگری مانند پوست شما بستگی دارد. به همین جهت برای این‌که بتوانید عوارض درمان را به حداقل برسانید و نتیجه مؤثر بخشی داشته باشید، نیاز است که مراحل آماده ‌سازی قبل از لیزر برای شما صورت بگیرد. این مراحل نیاز است که به واسطه یک پزشک متخصص برای شما انجام شوند.

قبل از انجام لیزر جوان ‌سازی صورت نیاز است که پوست صورت شما به واسطه مواد پاک‌کننده تمیز باشد. به جهت این‌که اشعه‌ های لیزر در هنگام لیزر درمانی باعث آسیب ‌رساندن به چشمان شما نشود، پزشک معالج موظف است که به شما عینک مخصوصی بدهد تا از این جهت سلامت چشمان شما را تضمین کند.

عموماً تایم لازم برای درمان به واسطه لیزر جهت جوان ‌سازی صورت نیم ساعت تا نهایتا حدود یک ساعت به طول می انجامد و بستگی به وخامت پوست مد نظر شما و آثار مخربی که در سطح پوست وجود دارند، این زمان متغیر است.

لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه انجام می شود؟
لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه انجام می شود؟

آیا لیزر جوان ‌سازی صورت با درد همراه است؟

به ‌طورکلی لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت، یک روش تهاجمی می باشد و ممکن است، درد کمی داشته باشد که این یک روند بسیار طبیعی می باشد

ولی به جهت این‌که در هنگام درمان شما هیچ گونه دردی حس نکنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید، پزشک معالج شما توصیه می‌ کند که بی ‌حسی موضعی بر روی صورت شما انجام بگیرد. به این جهت باعث میشود که سوزش اندکی که در درمان لیزر وجود دارد، به‌ طورکلی برطرف گردد و از این جهت شما آسوده و راحت باشید.

امکان دارد، در برخی موارد در هنگام لیزر درمانی یک آرام ‌بخش نیز به شما تزریق کند تا از این جهت بتواند، سوزش ناشی از درمان لیزر را برای شما به حداقل برساند.

هزینه لیزر جوان ‌سازی صورت چقدر می باشد؟

اغلب افراد در رابطه با هزینه‌ های وارد بر لیزر جوان ‌سازی صورت اطلاعاتی می‌ خواهند. در این رابطه باید عنوان کنیم که عوامل زیادی می‌ توانند در روند قیمت ‌گذاری لیزرجوان ‌سازی صورت تاثیرگذار باشند و باعث کم و زیاد شدن هزینه آن شوند.

در ادامه برای شما عواملی که می ‌توانند بر روی هزینه ‌های لیزر جوان ‌سازی پوست تاثیر بسیاری بگذارند را عنوان می ‌کنیم.

هزینه لیزر جوان ‌سازی صورت چقدر می باشد؟
هزینه لیزر جوان ‌سازی صورت چقدر می باشد؟

هزینه لیزر جوان‌ سازی صورت می تواند، به ‌جهت متغیر بودن مکان، متفاوت باشد. نه ‌تنها در شهر های یک کشور، بلکه می‌ تواند در مناطق مختلف یک شهر، قیمت ‌های متفاوتی داشته باشد.

از این جهت به واسطه منطقه جغرافیایی کلینیک مد نظر شما، ممکن است، هزینه‌ های وارد بر روی لیزر جوان ‌سازی صورت متغییر باشد.

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذاری که می‌ تواند بر روی هزینه ‌های لیزر جوان‌ سازی صورت تاثیر به سزایی بگذارد، پزشک معالج شما می باشد.

همان‌طور که می ‌دانید تخصص پزشک معالج مورد نظر شما می ‌تواند، بر روی قیمت لیزر تاثیرگذار باشد و سطح تجربه و مهارت پزشک شما می ‌تواند تعیین کند که جواب ‌دهی لیزر درمانی بر روی صورت شما به جهت جوان ‌سازی چه نتایج مثبتی خواهد داشت.

نوع دستگاه استفاده‌ شده

نوع دستگاه استفاده‌ شده جهت لیزر نیز می ‌تواند، در هزینه‌ های مربوط به لیزر جوان ‌سازی صورت تاثیرگذار باشد، زیرا دستگاه‌ های متعددی برای لیزر درمانی اختراع شده اند و ممکن است، کارایی برخی از این دستگاه ‌ها نسبت به بقیه بیشتر باشد. به همین سبب تاثیر مستقیمی بر روی هزینه ‌های لیزر جوان ‌سازی صورت خواهند گذاشت.

برای این‌که بتوان هزینه‌ های وارده بر روی لیزر جوان ‌سازی صورت را تشخیص داد، باید بگوییم که میزان جلسات معین برای پوست شما نیز در این روند تاثیر گذار است

زیرا ممکن است، به سبب آسیب‌ های پوستی شما میزان جلسات تعیین‌ شده برای جوان ‌سازی صورت به واسطه لیزر بیشتر باشد. به همین جهت این عامل نیز در هزینه ‌ها تاثیرگذار است.

وسعت بخش تحت درمان نیز ممکن است، در هزینه‌ های لیزر جوان‌ سازی صورت تأثیرگذار باشد. ممکن است، بر روی صورت شما یک عارضه‌ای بسیار وخیم صورت گرفته باشد و از همین جهت نیاز است که میزان زمان بیشتری وقت صرف جوان‌ سازی پوست شما شود.

در همین راستا ممکن است، هزینه ‌های جانبی مانند دارو های بی حسی و دارو های دیگر اعم از کرم ‌های قبل و بعد از لیزر بر روی هزینه های لیزر جوان ‌سازی صورت مؤثر باشند.

به همین سبب نمی‌ توان یک قیمت کلی برای آن در نظر گرفت و برای تمامی افراد به طور یکسان نمی ‌باشد. به همین جهت برای برآورد کردن هزینه های لیزر جوان ‌سازی باید به موارد و عوامل مؤثر زیر توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • منطقه کلینیک مد نظر در سطح شهر
  • تخصص و مهارت پزشک مد نظر شما جهت انجام لیزر درمانی
  • نوع دستگاه استفاده شده برای درمان جوان ‌سازی
  • میزان آسیب‌ دیدگی پوست و مدت زمان در هر جلسه
  • وسعت ناحیه تحت درمان برای جوان ‌سازی
  • هزینه‌ های جانبی مانند دارو های متفاوت

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر جوان ‌سازی صورت چیست؟

قبل از این‌که لیزر جوان ‌سازی برای صورت انجام دهید، نیاز است که پزشک مد نظر شما بتواند، خطرات و عوارض جانبی لیزر برای پوست شما به جهت جوان‌ سازی را به حداقل برساند. به همین جهت می ‌تواند دستور العمل‌ هایی برای شما در نظر بگیرد تا از این جهت به شما کمک بهینه‌ای کند.

نیاز است که قبل از انجام روش لیزر درمانی برای جوان‌ سازی پوست، از تمام سوابق پزشکی خود با متخصص مد نظر صحبت کنید و او را در جریان تمامی سوابق پزشکی خود بگذارید.

ممکن است، در این راستا به برخی از دارو ها حساسیت داشته باشید. به‌ ویژه اختلالات بافت هم ‌بند و دستگاه ایمنی شما ممکن است، در روند لیزر درمانی تاثیرگذار باشد.

سابقه جراحی و دارو هایی که درحال حاضر از آن‌ ها مصرف می ‌کنید، می ‌توانند در درمان پوستی شما اثرگذار باشند.

به ویژه در مصرف قرص‌ هایی مانند راکوتان و قرص های شیمیایی دیگر باید با پزشک خود مشورت کنید، زیرا به ‌هرحال این قرص‌ ها شیمیایی هستند و ممکن است، عوارض بسیاری بر روی روند لیزر درمانی شما بگذارند.

به همین جهت نیاز است که حتماً پزشک خود را از بیماری ‌هایی مانند: دیابت، تب‌خال، استعداد ایجاد کلوئید یا گوشت اضافه در محل زخم، اختلال انعقاد خون آگاه سازید.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر جوانسازی صورت هستید.

پرهیز از حمام آفتاب و سولاریوم

در همین راستا نیاز است که حداقل در زمان ۱ ماه تا ۴ هفته قبل از لحظه عمل انجام لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی پوست، از حمام آفتاب و سولاریوم پرهیز کنید.

در همین راستا نیاز است که تا جایی که امکان دارد، از آفتاب دوری کنید. لازم به ذکر است، بگوییم که ۱ هفته قبل از جلسه درمانی لیزر جوان ‌سازی صورت، از هرگونه دارویی که حاوی رتینول می باشد، استفاده نکنید.

بهتر است، این نکته را نیز در نظر بگیرید که حدوداً ۱ هفته قبل از انجام لیزر درمانی به جهت جوان ‌سازی پوست، از کرم‌ های لایه بردار بر روی سطح پوست صورت خود استفاده نکرده باشید و قبل از انجام لیزر درمانی به مدت ۲ هفته از تزریق بوتاکس جلوگیری کنید.

نیاز است که تمامی ترکیبات آرایشی را در زمان ۳ الی ۴ روز کنار گذاشته و از ضد آفتاب و مواد آرایشی مناسب استفاده کنید. امکان دارد، پزشک معالج شما قبل از انجام لیزر درمانی، سفید کننده پوست را برای شما تجویز کند تا از این جهت بتواند احتمال بروز مشکلات ناشی بعد از لیزر درمانی را برای شما کمتر کند.

لازم است، بگوییم در این راستا سیگار کشیدن می ‌تواند توانایی درمان به واسطه لیزر را کاهش دهد. به همین جهت نیاز است که افرادی که از سیگار استفاده می کنند، قبل از لیزر درمانی حدوداً ۲ هفته استعمال سیگار را متوقف کنند.

بهتر است، بدانید که در روز انجام لیزر جوان‌ سازی صورت نباید از هیچ ‌گونه مواد آرایشی و یا لوسیون استفاده کنید و محل مد نظر جهت لیزر باید پاکیزه و عاری از هرگونه موادی باشد.

پرهیز از حمام آفتاب و سولاریوم
پرهیز از حمام آفتاب و سولاریوم

تا اینجا با اقدامات لازم قبل از انجام لیزر جوان ‌سازی صورت آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر جوانسازی صورت ما را همراهی کنید.

بعد از انجام لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت چه اتفاقی می ‌افتد؟

عموماً بعد از این‌که لیزر جوان ‌سازی صورت به اتمام می‌ رسد، امکان دارد، در برخی موارد پزشک مد نظر نواحی لیزر شده را پانسمان کند تا از این جهت بافت ‌های صورت آسیبی نبینند

در برخی موارد نیز ممکن است، برای این‌که بتوان بهبودی کامل حاصل گردد و نتیجه لیزر درمانی برای شما مفید باشد، نیاز به تعویض پانسمان و درمان های ویژه موضعی نیز برای شما صورت بگیرد

اما در اکثر مواقع پزشک صلاح نمی ‌داند که از پانسمان استفاده کند، زیرا درمان‌ های سطحی بر روی پوست انجام شده اند و احتیاج به پانسمان نمی باشد و پزشک مورد نظر با استفاده از یک ماسک می‌تواند نواحی درمان را حفاظت کند تا از این جهت بافت‌ ها آسیب نبینند.

بعد از انجام لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت چه اتفاقی می ‌افتد؟
بعد از انجام لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت چه اتفاقی می ‌افتد؟

مراقبت ‌های لازم بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت

طبق سفارشات و نظر پزشک لازم است که مراقبت ‌هایی برای بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت انجام دهید. پزشک مد نظر می‌ تواند در این راستا، راهنمایی ‌های بسیاری برای شما داشته باشد. در ادامه می‌ توان مواردی که بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت نیاز است رعایت کنید، را بهتر بشناسید.

امکان دارد، بعد از انجام لیزر درمانی به جهت جوان ‌سازی صورت، میزان کمی سوزش بر روی پوست خود احساس کنید. لازم به ذکر است، بگوییم که نگران این مسئله نباشید، زیرا این سوزش حدوداً ۳۰ دقیقه بعد از اتمام لیزر برطرف می ‌گردد. در برخی موارد ممکن است، افراد پوست حساسی داشته باشند و مقداری این زمان تعیین شده بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد.

اگر درد کمی دارید، می ‌توانید با استفاده از صلاح‌ دید پزشک از مسکن‌ های خوراکی استفاده کنید. پزشک مد نظر توصیه می ‌کند برای این ‌که بتوان بعد از لیزر درمانی به جهت جوان ‌سازی صورت از التهابات موجود بر روی سطح پوست کم کرد، نیاز است که از کمپرس یخ استفاده کنید تا از این جهت سطح مورد نظر پوست خنک شود.

به وجود آمدن زبری و پوسته های بسیار کمی در نواحی تحت درمان، یک امر بسیار طبیعی می باشد و جای هیچ ‌گونه نگرانی ندارد.

بهتر است، بدانید که پوست شما در نواحی درمان حدود ۳ روز تا ۴ روز ممکن است، قرمز باشد و بعد از آن حالت آفتاب‌ سوخته و برنزه پیدا می ‌کند و در روز پنجم ممکن است، پوسته های ریزی در نواحی درمان مشاهده کنید. اگر وسعت مشکلات پوستی شما بیش از حد باشد، ممکن است، روند بهبود تا ۷ روز به طول بیانجامد.

شما در حال مشاهده پست هزینه لیزر جوانسازی صورت هستید.

استفاده از کرم مرطوب کننده در صورت احساس کشش در پوست

اگر در پوست خود احساس کشش می‌ کنید، نیاز است که از کرم ‌های مرطوب کننده به مکرر استفاده کنید، البته در این راستا نیاز است که پزشک اجازه استفاده از مرطوب کننده را به شما داده باشد.

بهتر است که از ورزش‌ های سنگین، خم شدن و برداشتن جسم های سنگین در طول مدت ۱ هفته خودداری کنید. زیرا ممکن است، این فعالیت‌ ها باعث تورم در ناحیه های بهبود یافته شوند و از این جهت بتوانند روند درمان و بهبودی شما را کندتر کنند.

استفاده از کرم مرطوب کننده در صورت احساس کشش در پوست
استفاده از کرم مرطوب کننده در صورت احساس کشش در پوست

در هنگام استراحت نیاز است که ۲ یا ۳ بالشت زیر سر خود بگذارید و به مدت چند شب از صندلی ‌های راحتی استفاده کنید.

نیاز است، بعد از انجام لیزر درمانی به منظور جوان نمودن پوست صورت، به مدت حدودا شش ماه از برخورد مستقیم و بدون واسطه نور آفتاب خودداری کنید و حتماً از ضد آفتاب ‌هایی که SPF 30 یا بیشتر دارند، استفاده کنید تا از این جهت پوست شما محافظت شود. همین طور می‌ توانید در این راستا استفاده از کلاه و عینک آفتابی را در نظر بگیرید.

امیدواریم تا اینجای مقاله هزینه لیزر جوانسازی صورت اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید پیشنهاد می کنیم تا پایان پست هزینه لیزر جوانسازی صورت ما را همراهی کنید.

از ماساژ دادن اجتناب کنید

بعد از انجام لیزر درمانی به جهت جوان‌ سازی صورت نیاز است که از هرگونه ماساژ و فشار در ناحیه مورد نظر تا ۳ روز خودداری کنید.

همان ‌طور که ذکر کردیم، نیاز است، کرم‌ های ضد آفتاب به صورت روزانه استفاده شوند و علی ‌الخصوص در نواحی که لیزر انجام داده اید، استفاده از ضد آفتاب یک امر بسیار ضروری می ‌باشد.

انتظار این‌که نواحی درمان میزان کمی پوسته پوسته شود، را داشته باشید، زیرا بعد از آن پوست جدید جایگزین شده و رنگ صورتی خواهد داشت و بتدریج ممکن است، این پوست 2 تا ۳ ماه بعد از انجام لیزر درمانی روشن ‌تر شود.

امکان دارد، بعد از عمل لیزر درمانی تا ۷۲ ساعت در نواحی مورد نظر، احساس خارش داشته باشید.

ممکن است، پروسه درمان جوان ‌سازی صورت به واسطه لیزر ۲۱ روز به طول بیانجامد.

از ماساژ دادن اجتناب کنید
از ماساژ دادن اجتناب کنید

شست و شوی پوست بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه است؟

در رابطه با شست و شوی صورت بعد از لیزر جوان سازی صورت نیاز است که نکات زیر را رعایت کنید:

  • از شست و شوی صورت تا چند ساعت اولیه انجام لیزر بر روی پوست خود اجتناب کنید.
  • برای شست و شوی سطح پوست خود بعد از لیزر جوان ‌سازی، از صابون ‌های ملایم که حاوی گلیسیرین باشند، استفاده نمایید.
  • لازم است که از استفاده آب داغ بر روی سطح پوست خود خودداری کنید.
  • بعد از این‌که نواحی لیزر شده را شست و شو دادید، می ‌توانید از کرم‌ های مرطوب کننده مانند آلوورا درطول روز ۴ بار استفاده کنید.
شست و شوی پوست بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه است؟
شست و شوی پوست بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت چگونه است؟

شما در حال مشاهده پست هزینه لیزر جوانسازی صورت هستید.

بعد از انجام لیزر جوان ‌سازی پوست استفاده از لوازم آرایش به چه صورت می‌ باشد؟

در این رابطه پزشک معالج شما ممکن است، نکاتی را برای شما در نظر بگیرد که درادامه به برخی از آن‌ها می ‌پردازیم.

بهتر است تا مدت چند روز بعد از لیزر درمانی از لوازم آرایش استفاده نکنید. به دلیل این‌که لیزر باعث به وجود آمدن زخم های میکروسکوپی، در سطح لایه‌ های پوست شما می‌ شود.

از همین جهت استفاده از لوازم آرایش می تواند، فرایند بهبود پوست را دچار اختلال کند. به همین سبب نیاز است که در چند روز اولیه از استفاده لوازم آرایشی پرهیز کنید.

برای افرادی که لایه برداری می‌ کنند، لازم است که قبل از استفاده از کرم پودر منتظر باشند تا پوسته پوسته شدن و ریزش پوست تمام شود و سپس از کرم پودر استفاده کنند

البته بهتر است، بدانید که تمامی نکات بالا به این معنا نمی باشد که به ‌هیچ‌ عنوان نباید چیزی بر روی سطح پوست استفاده شود. شما می‌ توانید از کرم ‌های مرطوب کننده به ویژه مرطوب کننده های آلوورا برای اثر بخشی بهتر بر روی سطح پوست خود استفاده کنید.

کرم ‌های آلوورا

کرم ‌های آلوورا علاوه بر این‌که منع نمی ‌شوند، بلکه می ‌توانند به جهت درمان نیز بسیار کاربردی و مناسب باشند. به دلیل این‌که مرطوب کننده ‌ها و کرم آلوورا می ‌توانند، از به وجود آمدن چروک جلوگیری کنند و همین ‌طور به سرعت بخشیدن روند بهبودی شما برای داشتن پوستی جوان و شاداب تر کمک می کنند.

در همین راستا نیاز است، به غیر از دوری کردن از لوازم آرایش، از محصولاتی که حاوی رتینول هستند، بعد از جلسات لیزر درمانی جوان‌ سازی خودداری کنید.

به جهت این‌که این محصولات می‌ توانند باعث تحریکات پوستی شوند و بعد از لیزر مناسب نمی ‌باشند، اما بعد از تمامی مطالبی که در بالا ذکر کردیم، در حالت عادی بعد از روز چهارم استفاده از لیزر جوان‌ سازی صورت می ‌توانید، از مواد آرایشی استفاده کنید، ولی برای اطمینان بیشتر نیاز است که از پزشک خود مشورت بخواهید.

کرم ‌های آلوورا
کرم ‌های آلوورا

مراقبت در اطراف چشم ‌ها بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟

در برخی از موارد ممکن است، لیزر جوان ‌سازی در اطراف چشم انجام شود. به همین جهت نیاز است که نکات مهمی را رعایت کنید. در ادامه برای شما این نکات را ذکر می‌کنیم.

  • ممکن است، بعد از انجام لیزر، اطراف پلک بالایی دچار تورم بسیار کمی شود و تا حدوداً ۳ روز قرمز باشد.
  • نیاز است که چشم را با آب سرد شست و شو دهید و به واسطه یک حوله به ‌آرامی خشک کنید.
  • از استفاده آب داغ و گرم دوری کنید.
  • به جهت کم کردن خشکی قرنیه چشم می ‌توانید از قطره اشک مصنوعی استفاده بهینه ‌ای کنید.

مراقبت در اطراف لب بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟

در هنگامی که لیزر جوان ‌سازی در اطراف لب صورت گرفته باشد، نیاز است که نکات مهمی را در نظر بگیرید.

  • باید حرکات صورت را کمتر کنید.
  • کرم‌ های مرطوب کننده می توانند روند جوان ‌سازی پوست را سرعت ببخشند، به همین جهت استفاده از آن ‌ها توصیه می‌ شود.
  • برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌ ها نیاز است که از نی استفاده کنید.
مراقبت در اطراف چشم ‌ها بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟
مراقبت در اطراف چشم ‌ها بعد از لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟

تا اینجا با مراقبت در اطراف چشم ‌ها بعد از لیزر جوان ‌سازی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا پایان پست هزینه لیزر جوانسازی صورت ما را همراهی کنید.

نتیجه لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟

اغلب افراد نگران نتیجه لیزر درمانی جهت جوان‌ سازی صورت می باشند. به همین جهت نیاز است، بگوییم که ممکن است، پوست شما بعد از انجام لیزر درمانی برای چند ماه قرمز رنگ یا مایل به صورتی باقی بماند. به همین جهت ممکن است تا یک سال نسبت به نور خورشید حساسیت داشته باشید.

نیاز است که در این راستا از مرطوب کننده و کرم‌ های ضدآفتاب استفاده کنید. همین طور باید در تلاش داشته باشید که در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و هر روز پوست خود را به واسطه کرم ‌های مرطوب کننده و ضد آفتاب پوشش دهید.

پزشک معالج شما حتماً توصیه می کند که به طور مداوم از کرم ‌های ضدآفتاب SPF30 بر روی محل تحت درمان به واسطه لیزر استفاده کنید و هر ۲ ساعت یک ‌بار در طول روز ضد آفتاب خود را مجددا استفاده نمایید تا به این جهت آفتاب باعث ضرر رساندن به پوست شما و تداخل در روند درمان به واسطه لیزر درمانی نشود.

روند درمان در لیزر جوان ‌سازی پوست، در تمامی افراد متفاوت است. ممکن است، برخی از افراد فوراً بعد از درمان تفاوت‌ های لیزر جوان‌ سازی در صورت را مشاهده کنند

اما برخی از افراد برای بهبودی ممکن است تا ۱ سال زمان نیاز داشته باشند. هر چند لیزر جوان‌سازی این امکان را دارد که برای سال ‌های زیادی بر روی صورت باقی بماند و مقاومت زیادی داشته باشد

اما مجدداً روند طبیعی بالا رفتن سن و پیری می‌ توانند، باعث به وجود آمدن چین ‌و چروک و خطوط بسیاری در صورت شوند و از این جهت ممکن است که نیاز باشد، عمل لیزر جوان ‌سازی پوست مجدداً تکرار شود.

نتیجه لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟
نتیجه لیزر جوان ‌سازی صورت به چه صورت میباشد؟

ملاحظات بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت کدامند؟

محلی که به واسطه لیزر تحت درمان قرار گرفته است، ممکن است، به روش ‌های متفاوت واکنش های مختلفی بروز دهد.

به همین جهت بیشتر وقت ها اشخاصی که از جوان‌ سازی پوست توسط لیزر استفاده کرده اند، حسی مانند یک آفتاب‌ سوختگی ضعیف دارند و همین طور ممکن است، در برخی از موارد انتظار کمی قرمزی و تورم وجود داشته باشد.

در برخی از افراد نیز ممکن است، برای چند روز نواحی درمان دچار خارش و سوزش شود. بسته به وخامت درمان ممکن است، برخی از افراد آفتاب ‌سوختگی شدیدی را در این راستا تجربه کنند.

در برخی از موارد مشاهده شده که پوست افراد زخم می شود و چرک دارد و حتی ممکن است، تاول بزند. تمامی این ‌ها بستگی به پوست مد نظر شما و وخامت اوضاع برای جوان سازی دارد.

ممکن است، در نواحی درمان مایع زرد رنگی ترشح شود. لازم به ذکر است، بگوییم که نباید هرگز محل درمان را بخارانید و پوست هایی که بر روی سطح پوست صورت شما تشکیل شده اند را دست‌کاری نکنید

زیرا از این جهت می ‌تواند باعث آسیب رساندن بیشتر به سطح پوست شود و روند درمان شما را کند تر کند. عموماً ۵ تا 7 روز بعد از درمان به واسطه لیزر جهت جوان‌ سازی صورت، موضع لیزر شده، مقداری خشک شده و حالت پوسته پوسته می شود.

ملاحظات بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت کدامند؟
ملاحظات بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت کدامند؟

تا اینجا با ملاحظات بعد از لیزر جوان‌ سازی صورت آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر جوانسازی صورت ما را همراهی کنید.

حرف آخر

همان‌ طور که می ‌دانید زیبایی یک امر طبیعی می باشد و اغلب افراد با بالا رفتن سن نگران چین ‌و چروک‌ هایی که بر روی سطح پوست آن ها به وجود می‌آید، هستند.

از همین جهت باعث می شود، به فکر راه کار مناسبی برای بر طرف نمودن این چین‌ و چروک ‌ها باشند. به همین خاطر ما می توانیم راه کار لیزر جوان‌ سازی صورت را به شما پیشنهاد دهیم

زیرا این روش درمانی می ‌تواند بیشترین نتیجه لازم را برای جوان ‌سازی صورت داشته باشد و از این جهت بتواند جذابیت و اعتماد به ‌نفس شما را دوباره بازگرداند.

در این مقاله قصد داشتیم در رابطه با لیزر جوان ‌سازی صورت اطلاعات مفید و کاربردی در اختیار شما قرار دهیم و از این جهت بتوانیم با این روش درمانی شما را آشنا کنیم.

اغلب افراد در رابطه با هزینه ‌های وارد بر لیزر جوان ‌سازی صورت اطلاعاتی لازم دارند. در تمامی مطالب بالا قصد داشتیم در رابطه با هزینه ‌های لیزر جوان‌ سازی صورت صحبت کنیم تا به این جهت بتوانیم شما را آگاه کنیم که می توانید جذابیت صورت خود را دوباره بازگردانید و منحصر به ‌فرد باشید.

از اینکه تا پایان مقاله هزینه لیزر جوانسازی صورت با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم که با استفاده از مطالب هزینه لیزر جوانسازی صورت توانسته باشید، اطلاعات مفیدی را در رابطه با لیزر جوان ‌سازی صورت دریافت کرده باشید و به این جهت شادابی و جذابیت صورت خود را دوباره بازگردانید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

۲ پاسخ

    1. سلام عزیزم . با توجه به اینکه قیمت ها در حال تغییر هستن لطفا برای قیمت با کلینیک تماس بگیرید. همچنین می تونید با عضویت در باشگاه مشتریان ما از تخفیف هم برخوردار شین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید