میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر ترک شکم چقدر است
هزینه لیزر ترک شکم چقدر است

لیست موضوعات

هزینه لیزر ترک شکم چقدر است

در این مقاله به موضوع هزینه لیزر ترک شکم چقدر است می پردازیم.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد هزینه لیزر ترک شکم چقدر است می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

02122930161

برای از بین بردن ترک های شکم و جای زخم های پوستی برجسته به صورت ضخیم یا قرمز، می توانید از لیزر ترک شکم به صورت تزریقی یا استروئیدی استفاده کنید.

معمولا درمان های موثر برای از بین بردن ترک های شکمی، ممکن است که بعد از چندین هفته بهبود یابند. در مجموع هزینه های ناشی از لیزر ترک شکم به میزان و شدت محل مورد نظر بستگی دارد که باید توسط پزشک بررسی های لازم صورت گیرد. هزینه لیزر ترک شکم، معمولاً برای هر درمان متغیر است و به پزشک مربوطه مرتبط می شود.

هزینه لیزر ترک شکم چقدر است
هزینه لیزر ترک شکم چقدر است

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

1- لیزر درمانی و هزینه لیزر ترک شکم چگونه است؟

2- مدت زمان و هزینه لیزر ترک شکم و بررسی های مرتبط با آن چگونه است؟

3- نکات قابل توجه در لیزر درمانی ترک شکم و بررسی هزینه لیزر ترک شکم به چه صورت می باشد؟

4- آیا لیزر درمانی برای ترک شکم می تواند جای زخم های شکم را پاک کند؟

5- مزایای لیزر درمانی برای بررسی ترک های شکم چگونه است؟

6- سایر درمان های مورد نظر برای لیزر ترک های شکم و بررسی هزینه لیزر ترک شکم چگونه است؟

7- چگونه می توان از شر پوست شل شده پس از کاهش وزن یا ترک های پوستی شکم به وسیله لیزر خلاص شد؟

8-کار با لیزر درمانی برای ترک های شکم و هزینه های مرتبط با آن ها چگونه است؟

9- آیا درمان ترک های پوستی شکم با لیزر امکان پذیر است؟

10-نتیجه گیری هزینه لیزر ترک شکم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

لیزر درمانی و بررسی هزینه لیزر شکم

درمان های مختلفی با لیزر موجود است. امروزه لیزرهای مربوط به ترک شکم، پوست، عروق و رگ های خونی کوچک موجود در سطح پوست که باعث قرمزی می شوند، به راحتی پوست را فرو می ریزند. استفاده از لیزر یکی از بهترین گزینه ها برای بهبود بافت و رنگ زخم است. این فناوری می تواند سطح پوست را دوباره تازه کند.

پوست زخم با کلاژن سالم جایگزین می شود که باعث بهبود بافت و رنگ کلی می شود. با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید چه مدت باید قبل از شروع لیزر درمانی صبر کنید.

لیزر درمانی و بررسی هزینه لیزر شکم
لیزر درمانی و بررسی هزینه لیزر شکم

معمولا هزینه لیزر ترک شکم گران است

معمولا هزینه لیزر ترک شکم گران است. اگر این روش درمانی را دنبال کنید، در طی چند ماه به دو یا چند جلسه احتیاج دارید. اگر می خواهید که جای زخم از نظر تن و بافت به پوست طبیعی شما نزدیکتر باشد، مشاوره با پزشک مرتبط در این زمینه یک گزینه مناسب است.

پزشک شما ممکن است، از ترکیبی از درمان های موضعی، روش های کم تهاجمی و تجدید نظر در جراحی استفاده کند. هنوز هم می توانید جای زخم را ببینید، اما کمتر به چشم می آید. همانند لیزر درمانی، باید با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید چه مدت باید منتظر بمانید تا شکم خود را جراحی کنید.

آن ها ممکن است به شما توصیه کنند که حداقل یک سال صبر کنید تا بتوانید ببینید که جای زخم شما به مرور زمان بهبود یافته است یا خیر. هزینه لیزر ترک شکم در این روش ها کمی متفاوت است.

تا اینجا با مبحث لیزر درمانی و بررسی هزینه لیزر شکم آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

پیوندهای پانچ در لیزر ترک شکم

پیوند پانچ تکنیکی است که در آن با استفاده از یک ابزار کوچک، سوراخ کوچکی در پوست ایجاد می شود. جای زخم برداشته شده را می توان از جای دیگر بدن، معمولاً از پشت گوش، با پوست جدید جایگزین کرد. هنوز جای زخم خواهید داشت، اما صاف تر و کمتر به چشم می آید.

پیوندهای پانچ در لیزر ترک شکم
پیوندهای پانچ در لیزر ترک شکم

تا اینجا با مبحث پیوندهای پانچ در لیزر ترک شکم آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

مقایسه لیپوساکشن لیزری با CoolSculpting

– لیپوساکشن به کمک لیزر نوعی عمل زیبایی درمانی است که در آن به وسیله اشعه لیزر، چربی های موجود در زیر پوست جمع شده و در مواردی به بررسی لیزر ترک های شکم می پردازد. در واقع به کمک این روش به راحتی می توانید به کاهش وزن سریع دست پیدا کنید.

CoolSculpting یک روش زیبایی درمانی دیگر می باشد

CoolSculpting یک روش زیبایی درمانی دیگر می باشد که در آن از دستگاه های مخصوص جهت برش و برداشتن چربی اضافی استفاده می شود. در واقع این روش می تواند بی خطر و کاملا موثر در نظر گرفته شود و چربی های موجود در زیر پوست را مسدود کند.

– هر دو روش دارای حداقل عوارض جانبی احتمالی هستند که در هزینه لیزر ترک شکم موثرند.

– لیپو لیزر ممکن است که به چند روز استراحت بیشتر نیاز داشته باشد.

– بعد از انجام روش  CoolSculptingافراد به راحتی می توانند به فعالیت های روزمره خود بازگردند.

– هزینه لیپوساکشن به طور متوسط به محل لیزر و مهارت پزشک بستگی دارد. در نتیجه هزینه لیزر ترک شکم متغیر است.

CoolSculpting به طور متوسط متغیر است.

اثر

هر دو روش موثر است.

وقتی وزن، رژیم غذایی و سبک زندگی سالم حفظ شود، نتایج دائمی هستند.

لیزر یا انجماد

لیپوساکشن لیزری و CoolSculpting هر دو روش کاهش چربی هستند که حداقل زمان استراحت و دوره نقاهت سریع دارند. در نهایت هر دو منجر به از بین بردن چربی از مناطق خاص بدن می شوند، مانند:

– بازوهای بالایی

– ران های فوقانی

– پهلوها

– چانه

– شکم

لیزر یا انجماد
لیزر یا انجماد

CoolSculpting نوعی جراحی زیبایی است، درحالی که لیپوساکشن لیزر نسبت به نمونه قبلی از لحاظ نوع جراحی، کمی جزئی تر در نظر گرفته می شود. امروزه بسیاری از عوارض شایع این روش مشابه لیپوساکشن است،

اما لیپولیزر در مقیاس ضعیف تری صورت می گیرد. نتایج در این روش مدت زمان بیشتری را به طول می انجامد، در حالی که در روش لیولیزر نتایج فوری تر می باشد، و حتی در مواردی بازده نتایج در لیپولیزر چشمگیرتر است.

مقایسه لیپولیز و CoolSculpting

لیپولیز را برای بررسی لیزر ترک شکم می توان در مطب پزشک خود با بی حسی موضعی انجام داد. نیازی به بیهوشی عمومی نیست. این یک گزینه ایمن برای افراد با انواع مختلفی از پوست است و عوارض جانبی کمی ایجاد می کند. شما در طی مراحل بیدار خواهید بود. پزشک شما ناحیه را با سوزن و بی حسی موضعی، بی حس می کند تا احساس ناراحتی نکنید.

در این روش معمولا برش نازک و کوچکی در شکم ایجاد می گردد و با قرار دادن یک لیزر کوچک در زیر پوست، به جمع آوری چربی شکم می پردازند.

در ادامه، پزشک مربوطه یک قطعه ی لوله ای شکل به نام کانولا را وارد بدن می کند که چربی ذوب شده از زیر پوست را بیرون می کشد. بسیاری از افرادی که لیپولیز را انتخاب می کنند، پس از انجام این عمل، دوران نقاهت طولانی مدت نداشته و زیاد از کار نمی افتند، به خصوص هنگامی که محل عمل کوچک باشد.

مقایسه لیپولیز و CoolSculpting
مقایسه لیپولیز و CoolSculpting

اکثر پزشکان، برای بازگشت به کار بیمار و حدود سه هفته قبل از شرکت در فعالیت های سنگین، چند روز استراحت را توصیه می کنند. امروزه دیده شده است که بسیاری افراد بعد از جراحی شکم خود، پوست آن ها سفت و یا کمی شل شده است که این امر با لیزر درمانی قابل حل می باشد.

تا اینجا با مبحث مقایسه لیپولیز و CoolSculpting آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

بسیاری از تغییرات مورد استفاده در روش لیپولیز می تواند شامل:

CoolLipo

لیپولایت

لیپوترم

LipoControl

ProLipo Plus

SmartLipo

CoolSculpting می باشد.

CoolSculpting یک روش غیر تهاجمی برای کاهش چربی است که برای انجماد سلول های چربی کار می کند. پزشک شما دستگاه CoolSculpting را در محلی که قصد درمان آن را دارند، قرار می دهد.

در چند دقیقه اول بدن شما احتمالاً بسیار سرد خواهد شد و احتمال دارد، احساس کشیدن یا کشیدگی داشته باشید. سپس، هنگام انجام درمان، منطقه بی حس می شود. بعد از عمل، سلول های چربی یخ زده می میرند و طی مدت چند هفته تا دو ماه توسط بدن پردازش و جذب می شوند.

این روش برای افرادی که وزن بیش از حد دارند، مناسب نیست. در مقابل، این روش برای افرادی با وزن معمولی که چربی سرسختی روی بدن دارند و تحت تأثیر رژیم و ورزش نیستند، منظور می شود.

بسیاری از تغییرات مورد استفاده در روش لیپولیز می تواند شامل:
بسیاری از تغییرات مورد استفاده در روش لیپولیز می تواند شامل:

مدت زمان و هزینه لیزر ترک شکم و بررسی های مرتبط با آن چگونه است؟

مدت زمان انجام روش لیپوساکشن با لیزر

به طور تقریبی، مدت زمان جلسات لیپولیزر حدود یک ساعت به طول می انجامد که این امر بسته به پوست افراد می تواند کمی متفاوت در نظر گرفته شود، حتی در مورد هزینه لیزر ترک شکم هم متفاوت است. ممکن است که حدوداً یک هفته پس از جلسه خود، نتایج را مشاهده کنید. اما نتایج به تدریج طی دو تا شش ماه ظاهر می شوند. برای داشتن نتایج کامل فقط باید به یک جلسه درمان نیاز داشته باشید.

مدت زمان انجام روش لیپوساکشن با لیزر
مدت زمان انجام روش لیپوساکشن با لیزر

مدت زمان CoolSculpting

جلسات CoolSculpting در هر منطقه به خصوص در بررسی ترک های شکم حدود 35 تا 60 دقیقه طول می کشد. در سه هفته بعد از جلسه خود می توانید نتایج را ببینید. اما در بیشتر مواقع، بهترین نتیجه دو ماه بعد است. بدن شما ممکن است که به مدت سه تا چهار ماه پس از عمل خود به پردازش سلول های چربی مرده ادامه دهد.

بسته به ناحیه ای از بدن که تحت درمان است و نیازهای فردی شما، ممکن است که به بیش از یک جلسه درمان نیاز داشته باشید. تعیین این که چند جلسه قبل از مشاوره اولیه نیاز دارید دشوار است، اما پزشک می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند. طبیهی است که تعداد جلسات، در هزینه لیزر ترک شکم تاثیر دارند.

نتایج لیپوساکشن

اگر روش انتخابی شما لیپولیزر می باشد، به طور متوسط پس از هر جلسه ممکن است که کاهش میزان چربی را در پوست خود مشاهده کنید. اگر چه در هفته اول، تغییرات پوستی خود را مشاهده خواهید کرد، اما دیدن مزایای کامل این روش ممکن است که تا شش ماه طول بکشد .

تا اینجا با مبحث مدت زمان و هزینه لیزر ترک شکم و بررسی های مرتبط با آن چگونه است آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

نتایج CoolSculpting

اگر  CoolSculpting مد نظر شما می باشد، سعی کنید کمی بیشتر تحمل کنید تا نتایج حاصل از آن را بهتر ببینید. معمولا در این روش نتایج حاصله ممکن است که 2 الی 3 هفته به طول انجامد که بهترین زمان برای مشاهده نتایج 2 تا 4 ماه می باشد. تحقیقاتی که اخیرا روی این روش انجام شده، مشاهده شده که این روش می تواند موثر و ایمن تلقی شود.

نتایج CoolSculpting
نتایج CoolSculpting

در ادامه مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است شرایط افراد مناسب برای لیزر ترک شکم را بررسی می کنیم.

چه کسی کاندیدای خوبی برای لیزر ترک شکم است؟

برای هر دو روش ذکر شده، افرادی که به عنوان کاندید هستند، باید از سلامت خوبی برخوردار باشند و تمایل زیادی هم برای اصلاح فرم و سایز بدن خود داشته باشند.

چه کسی کاندیدای خوبی برای لیزر ترک شکم است؟
چه کسی کاندیدای خوبی برای لیزر ترک شکم است؟

کاندیداهای ایده آل لیپوساکشن

افرادی که به لیزر برای ترک شکم علاقه مند هستند، باید سالم و نزدیک به وزن ایده آل خود باشند. این یک درمان لاغری یا جراحی نیست، بنابراین اگر بیش از حد وزن بدن دارید، این روش برای شما مناسب نیست.

در مقابل، هدف این است که مناطق کوچک چربی اضافی را در افراد سالم هدف قرار داده و از بین ببرد. در صورت بارداری، شیردهی، قاعدگی شدید یا داشتن موارد زیر، از انجام آن خودداری کرده و روش های ایمن تری را انتخاب کنید:

– دفیبریلاتور

– رشد غیر طبیعی بافت، مانند مستعد زخم شدن کلوئید

– لخته شدن خون

– سرطان

– بیماری قلبی یا سایر بیماری های قلبی

– دیابت وابسته به انسولین

– بیماری کبد یا سایر شرایط

– اسکلروز چندگانه

– کاشت

– یک بیماری عروقی

– همچنین اگر اخیراً جراحی کرده اید یا از داروهای ضد انعقاد خون یا داروهایی استفاده می کنید که باعث حساسیت به نور می شوند، تحت لیزر لیپو قرار نگیرید .

کاندیدهای ایده آل CoolSculpting

کاندیدهای ایده آل CoolSculpting اشخاصی هستند که سالم باشند و در نواحی خاصی از بدن، چربی سرسختی داشته باشند که با رژیم و ورزش، کاهش وزن ندارند. این روش برای هر کسی که چاقی دارد و باید لاغر شود، مناسب نیست. چون مانند جراحی کاهش وزن کار نمی کند. در صورت بارداری، شیردهی یا داشتن موارد زیر، CoolSculpting را انجام ندهید.

– یک اختلال لخته شدن

– کهیر سرد

– کرایوگلوبولینمی

– فتق فعلی یا گذشته در ناحیه درمان یا در نزدیکی آن

– زخم های آلوده یا باز

– یک بیماری نوروپاتی ( نوروپاتی دیابتی، نورالژی پس از گرما )

– بی حسی یا کمبود احساس در پوست

– دفیبریلاتور

– هموگلوبینوریای سرد پاروکسیسم

– گردش خون ضعیف در منطقه درمانی یا اطراف آن

– بیماری رینود

– بافت اسکار در ناحیه درمان

– بیماری های پوستی مانند بثورات، پسوریازیس، درماتیت، اگزما و غیره

اگر در حال حاضر تحت عمل جراحی قرار گرفته اید یا از داروهای موثری چون داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنید، تا حد امکان سعی کنید که از روش های گفته شده استفاده نکنید.

تا اینجا با مبحث چه کسی کاندیدای خوبی برای لیزر ترک شکم است آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

مقایسه هزینه لیزر ترک شکم در روش های معرفی شده

هزینه لیپوساکشن لیزری

طبق هزینه های گزارش شده، در لیپوساکشن لیزر برای بررسی هزینه لیزر ترک شکم، به طور متوسط هزینه های متغیری در نظر گرفته می شود.

راهنمای مصرف کنندگان برای جراحی پلاستیک تخمین می زنند، هزینه لیپولیز به ازای هر منطقه به طور متوسط بسته به ناحیه ای از بدن که این عمل انجام می شود، بستگی دارد. نواحی درمانی بزرگتر مانند: شکم،  معده و باسن معمولاً گران ترند.

هزینه لیپوساکشن لیزری
هزینه لیپوساکشن لیزری

قیمت ها بر اساس مکان و پزشک شما متفاوت خواهد بود

قیمت ها بر اساس مکان و پزشک شما متفاوت خواهد بود. به طور کلی، هر منطقه، ممکن است که تقریباً هزینه خاصی داشته باشد که تمامی این ها به مهارت پزشک و میزان لیزر روی منطقه مورد نظر بستگی دارد. در مجموع هزینه لیزر ترک شکم، بستگی به این دارد که کدام بخش بدن خود را برای درمان لیزر انتخاب می کنید.

معمولا بهتر است، چند بخش از بدن خود را از قبل از لیزر مشخص کنید. با این حال، اگر در زیر پوست شما چربی به نام لیپوم های زیر پوستی وجود دارد، ممکن است که بیمه کننده، لیزر لیپوماتیک را برای از بین بردن آن پوشش دهد.

شما فقط در هر منطقه به یک درمان خاص نیاز دارید که هر دوره درمان به طور متوسط یک ساعت طول می کشد. اگر چه ممکن است که یک روز پس از درمان بتوانید به کار خود برگردید، اما ممکن است که پزشک تا چهار روز استراحت را به شما توصیه کند. پس از آن، باید سه هفته صبر کنید تا به فعالیت های با تاثیر بالا بپردازید.

تا اینجا با مبحث هزینه لیپوساکشن لیزری است آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

هزینه CoolSculpting

هزینه لیزر ترک شکم از طریق این روش، به طور متوسط به این که در چه مناطقی تحت درمان هستید بستگی دارد. همچنین به اندازه اپلیکاتور و تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد.

از اپلیکاتورهای کوچکتر برای مناطقی مانند بازوها استفاده می شود، در حالی که از بزرگترها برای مناطقی مانند شکم و ترک های مرتبط با آن استفاده می شود. بعد از لیزر درمانی خود و تنها با نظر پزشک خود، می توانید به فعالیت های عادی خود برگردید.

پزشک شما ممکن است تا جلسه دوم را بر اساس نیاز شما توصیه کند. از آنجا که این روش، یک روش زیبایی و انتخابی است، CoolSculpting تحت پوشش بیمه نیست. به همین دلیل هم در هزینه لیزر ترک شکم موثر است.

نکات قابل توجه در لیزر درمانی ترک شکم و بررسی هزینه لیزر ترک شکم به چه صورت می باشد؟

– خطرات و عوارض جانبی لیزر ترک شکم شامل درد یا بی حسی در ناحیه درمان، ناراحتی و شلی یا تغییر رنگ پوست است. برخی از افراد پس از جلسه خود دچار سوزش در زیر پوست می شوند. اگر این مورد بیش از چند روز طول بکشد، می تواند نشانه تجمع مایعات باشد و باید به پزشک معالج، مراجعه شود.

-افراد دیگر ممکن است که بافت ناصافی یا گودی در ناحیه درمان مشاهده کنند. این ممکن است که نتیجه موقتی تورم در ناحیه مورد نظر باشد یا نتیجه نیمه ماندگارتری داشته باشد. اگر شش هفته بعد از ناحیه درمان هنوز پوستتان فرو رفته است، با پزشک خود مشورت کنید. در موارد نادر، برخی از افراد دچار این موارد می شوند:

– بافت اسکار در زیر پوست

– عفونت در محل

– لخته شدن خون

– نکروز پوست (مرگ بافتی) در محل برش

عوارض جانبی رایج CoolSculpting عبارتند از:

– احساس خراشیدن یا کشیدن در طول درمان

– نیش زدن

– درد

– دردناک بودن محل

– حساسیت موقتی پوست

– تورم

– سرخی

– کبودی

یک عارضه جانبی مکرر، ممکن است که در افراد خاصی ایجاد شود که به آن هیپرپلازی چربی متناقض گفته می شود. سلول های چربی درمان شده در محل، به جای مردن و کوچک شدن، بزرگتر می شوند.

گر چه این عارضه جانبی خطرناک نیست، اما یک نگرانی جدی در زمینه زیبایی است. در بیشتر مواقع، لیپوساکشن می تواند درمانی موثر در نظر گرفته شود که بسیاری از افراد بتوانند با خیالی آسوده از آن بهره مند شوند.

در ادامه مقاله تخصصی پزشکی هزینه لیزر ترک شکم چقدر است به لیزر درمانی ترک شکم می پردازیم. تا انتهای این مقاله علمی همراه شما هستیم.

لیزر درمانی برای بررسی ترک های شکم

در طول زندگی یک زن، او با مواردی روبرو خواهد شد که می خواهد از لوازم آرایشی و بهداشتی کمک بگیرد. پایان باروری یکی از این موارد است و مقابله با اثرات جسمی و تغییرات هورمونی نیز مورد دیگر آن محسوب می شود.

اگر به پزشکی زیبایی اعتماد دارید و می توانید زندگی خود را به عقب برگردانید، می خواهید از مزایای یک کار خوب انجام شده بهره مند شوید. ابدومینوپلاستی یک روش تقویت بدن است که بیشتر برای بررسی لیزر ترک شکم شناخته می شود. هدف از این جراحی بهبود ساختار دیواره شکم و از بین بردن پوست اضافی یا چربی است.

ترک های شکمی سفت و صاف و شکل چشمگیری ایجاد می کنند. اما هر جای زخم بعد از جراحی چه می شود؟ آیا امکان بهبود آن وجود دارد؟ این ها مواردی است که ممکن است تا به ذهن شما خطور کند …

جای زخم در هر نوع جراحی اجتناب ناپذیر است

متاسفانه، جای زخم در هر نوع جراحی اجتناب ناپذیر است. بهترین روش برای اطمینان از حداقل اسکار، انتخاب جراحی است که نه تنها با تجربه باشد، بلکه دارای گواهینامه معتبر نیز باشد.

جراحان پلاستیک دارای مجوز، بالاترین سطح آموزش را دیده اند و باید از سختگیرانه ترین استانداردهای اخلاقی پیروی کنند. آن ها همچنین باید در لبه برش تکنیک ها و فن آوری های جراحی باقی بمانند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. کاهش خطر ایجاد زخم در جراحی های زیبایی، امری حیاتی است. اکثر جراحان دارای مجوز، عضو هیئت مدیره هستند.

آن ها پیشرفته ترین مراقبت های بهداشتی را در پزشکی زیبایی ارائه می دهند و نتایج خارق العاده ای را به بار می آورند. اطمینان از ایجاد اسکار محدود پس از جراحی، تنها بخشی از مواردی است که آن ها را متمایز می کند. همچنین بررسی هزینه ترک های ناشی از لیزر شکم در این گونه موارد، ممکن است تا زیاد باشد.

تا اینجا با مبحث لیزر درمانی برای بررسی ترک های شکم آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

درمان های لیزر برای ترک های شکم

با تمرکز نور درمانی بر روی زخم ها، به خصوص ترک های ناشی از شکم برای تحریک تولید سلول های پوستی جدید، انتخاب لیزر درمانی می تواند چربی اضافی شما را در شکم جمع کند. بیماران معمولا لیزر درمانی را دوست دارند زیرا سریع، راحت و بسیار کارآمد هستند.

اگر چه آن ها جای زخم ها را به طور کامل پاک نمی کنند، اما آن ها را به اندازه کافی کاهش می دهند تا تقریباً نامرئی شوند. بدن شما بعد از جراحی، ترمیم زخم برش خورده را شروع می کند.

جای زخم هایی که باقی مانده، گواهی دائمی بر روند بهبود است. روش های لیزر، لایه خارجی و آسیب دیده پوست را از بین می برند و آن را صاف می کنند تا، هم رنگ و هم بافت بهبود یابد.

مزایای لیزر درمانی برای بررسی ترک های شکم

سایر مزایای لیزر درمانی

– از لیزر درمانی برای بهبود انواع پوست آسیب دیده و یا ترمیم ترک های روی شکم استفاده می شود. این موارد شامل آسیب آفتاب به پوست، جوش های آکنه، چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست است.

اگر در حال معالجه با لیزر بوده اید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، یا مایلید درباره سایر روش های جراحی یا غیر جراحی مرتبط با شکم که ارائه می شود، بیشتر بدانید، مقاله هزینه لیزر ترک شکم را بخوانید و یا با پزشکان مربوطه در این زمینه بیشتر مشورت کنید.

-اگر چربی دارید که با روش های سنتی کاهش وزن مانند رژیم و ورزش از بین نمی رود، ممکن است که حذف لیزر چربی را در نظر بگیرید تا صاف شود. بسیاری از روش های درمانی آرایشی وجود دارد که از فناوری لیزر برای از بین بردن برآمدگی های چربی یا رفع ترک های روی شکم استفاده می کنند.

سعی کنید تا حد امکان قبل از انجام روش هایی از قبیل، لیزر ترک های شکم و سایر روش های زیبایی دیگر برای از بین بردن و حذف چربی بدن از مفید بودن و کارکرد مناسب آن برای خود اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به این کار کنید.

انواع مختلف لیزر حذف چربی

وقتی کسی به “حذف لیزر چربی” برای ترک های شکم اشاره می کند، ممکن است که در مورد هر یک از این روش ها صحبت کند.

لیپوساکشن با لیزر

لیپوساکشن با لیزر جایگزین موثری برای درمان های سنتی می باشد. در  این روش به طور معمول  چربی اضافی بدن به کمک لیزر برداشته می شود و تا حد ممکن سعی می شود تا کم ترین درد و آسیب به بدن وارد شود تا زیبایی آن کاسته نشود. چربی از طریق یک کانال (لوله نازک) خارج می شود.

بیهوشی موضعی لازم است (در مقابل بیهوشی عمومی که برای لیپوساکشن سنتی لازم است). این درمان معمولاً چهل و پنج دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

مبارزه با چربی با روش لیزر لیپولیز

-این روش حذف چربی و حذف ترک های ناشی از شکم با لیزر در سال 2010 مورد تایید FDA قرار گرفت و به سرعت در محافل آرایشی و زیبایی محبوب شد. در این روش درمانی، از لیزر درمانی سطح پایین (LLLT) برای هدف قرار دادن و مایع سازی سلول های چربی استفاده می شود.

سلول های چربی باقی می مانند اما محتوای آن تخلیه می شود و در نهایت از بدن دفع می شود. یکی از مزایای از بین بردن چربی لیزر با این روش، راحتی آن بوده که بسیار موثر است.

لیزر درمانی سطح پایین یک درمان با لیزر سرد است، اما به اندازه کرایولیپولیز سرد نیست(CoolSculpting) که به نظر برخی از افراد ناراحت کننده است.

– یکی دیگر از مزایای این روش عدم وجود زمان استراحت است. عوارض جانبی نادر است و تحقیقات نشان داده است که این روش درمانی یکی از ایمن ترین روش های حذف چربی و حذف ترک های شکم با لیزر است که طبیعتا هزینه این نوع لیزر ترک شکم نیز متفاوت است. بیشتر بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل به فعالیت های عادی خود برگردند.

تا اینجا با مبحث مبارزه با چربی با روش لیزر لیپولیز آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

نواحی درمانی مورد تأیید

نواحی درمانی مورد تأیید شامل کمر، باسن، ران، بازوها، سینه، زانوها، مچ پا، کمر یا خط سوتین و شکم است. بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب، طی یک دوره دو هفته ای تحت شش دوره درمانی 40 دقیقه ای قرار می گیرند.

پس از درمان، به بیماران توصیه می شود رژیم غذایی و پروتکل سبک زندگی خود را دنبال کنند، از جمله افزایش مصرف آب، پرهیز از کافئین و الکل و ورزش روزانه می باشد.

نواحی درمانی مورد تأیید
نواحی درمانی مورد تأیید

این رژیم به تحریک برداشتن چربی از سلول کمک می کند. نتایج به طور کلی پس از کامل شدن پروتکل درمان یا طی دو هفته پس از پایان درمان مشاهده می شود.

– هزینه های معمول در روش لیزر ترک شکم برای یک بسته کامل (شش درمان 40 دقیقه ای) متغیر است. اگر به دنبال روش مناسبی برای رژیم هستید، نتایج، طولانی مدت خواهد بود. با این حال، برخی از بیماران گزارش می کنند که برای ادامه نتیجه به درمان های پیگیری نیاز دارند.

SculpSure

FDA SculpSure را به عنوان لیزر درمانی برای از بین بردن چربی در سال 2015 تأیید کردند. در طی یک درمان 25 دقیقه ای، لیزرها سلول های چربی را هدف قرار داده و آن ها را تا دمایی که به ساختار آن ها آسیب برساند، گرم می کنند.

مکانیسم های خنک کننده برای اطمینان از آسیب ندیدن پوست شما استفاده می شوند. گر چه ممکن است که در طول درمان احساس گرم شدن داشته باشید، اما به طور کلی دردناک به حساب نمی آید. طی سه ماه آینده پس از عمل، سلول های چربی می میرند و بدن شما آن ها را از بین می برد.

برخلاف Zerona، SculpSure سلول چربی را به طور کامل حذف می کند (به جای تخلیه محتویات و سالم ماندن ساختار سلول). نتایج معمولاً در شش هفته قابل مشاهده است، با تأثیر کامل به طور کلی در حدود 12 هفته مشاهده می شود.

لیزر ترمو لیپولیز

این روش درمانی لیزر ترمو لیپولیز برای از بین بردن چربی از شکم، پهلوها، پشت، ران داخلی، ران های خارجی یا زیر ناحیه چانه تایید شده است. طبق مطالعات بالینی مورد استناد، این روش درمانی باعث کاهش چربی در منطقه هدف تا 24 درصد می شود.

هزینه های معمول برای لیزر ترک شکم بسته به منطقه ای که شما درمان می کنید و تعداد اپلیکاتورهای استفاده شده در طول روش متفاوت است.

چندین روش درمانی معمولاً مورد نیاز است، که در مجموع هر کدام هزینه های متفاوت مربوط به خود را دارند که باید قبل از انجام لیزر پیگیری های مرتبط با آن ها صورت گیرد تا با اطمینان خاطر اقدام به این کار کنید.

سایر درمان های مورد نظر برای لیزر ترک های شکم و بررسی هزینه های آن ها

روش های درمانی دیگری نیز برای از بین بردن چربی وجود دارد، مانند کرایولیپولیز (که به آن Coolsculpting نیز می گویند، که نوعی روشی غیر جراحی یا غیر تهاجمی است)، اما در این روش های درمانی از فناوری لیزر استفاده نمی شود. دستگاه های حذف چربی یا حذف ترک های پوستی از شکم با لیزر خانگی نیز وجود دارند،

سایر درمان های مورد نظر برای لیزر ترک های شکم و بررسی هزینه های آن ها
سایر درمان های مورد نظر برای لیزر ترک های شکم و بررسی هزینه های آن ها

اما فقدان شواهد علمی برای اثبات کارایی آن ها وجود دارد. طبق نظر آکادمی پوست، بهترین نامزدهای این لیزر درمانی تقریباً در افراد با وزن ایده آل می باشد. آن ها افرادی هستند که با وجود داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم قادر به از بین بردن چربی های سمج در بدن نیستند.

همچنین یادآور می شود که تقاضای زیادی برای این روش ها وجود دارد. کاندیدای ایده آل برای لیزر لیپولیز، بیماری است که از نظر سلامتی و جثه لاغر بوده و دارای چربی های فراوان می باشد. ارزیابی دقیق و آموزش بیمار قبل از اقدام به این امر بسیار مهم است.

کاندیداهایی که چربی زیادی دارند، نتایج چشمگیر را نمی بینند

کاندیداهایی که چربی زیادی دارند، نتایج چشمگیر را نمی بینند. به همه بیماران باید توصیه شود که لیزر لیپولیز جایگزینی برای رژیم غذایی سالم و ورزش نیست.

همچنین داشتن عادت های سالم قبل از عمل برای داوطلبانی که تحت لیزر حذف چربی قرار می گیرند نیز مفید است. در حالی که برخی از افراد برای شروع یک برنامه کاهش وزن از این روش ها استفاده می کنند، بسیاری دیگر متوجه می شوند که برای تنظیم دقیق بدن آن ها بعد از کاهش وزن بهتر است.

نتایج حذف چربی با لیزر برای از بین بردن ترک های شکم

این که شما از نتایج حذف چربی لیزر برای ترک های شکم راضی هستید یا خیر، به انتظارات شما بستگی دارد. البته باید هزینه لیزر ترک شکم را هم در نظر بگیرید. اکثر ارائه دهندگان، پزشکانی هستند که به بیماران توضیح می دهند که این روش ها برای دستیابی به نتایج موثر، چشمگیر نیستند.

در واقع اگر از اضافه وزن و چاقی فراوان بدن خود رنج می برید، سعی کنید از قبل حتما اطلاعاتی در مورد این روش های گفته شده کسب کنید  تا بیشتر با این روش های موثر آشنا شوید.

نتایج حذف چربی با لیزر برای از بین بردن ترک های شکم
نتایج حذف چربی با لیزر برای از بین بردن ترک های شکم

در این روش ها حتی اگر نتایج به دست می آیند، معمولا می توانند به صورت ضعیف تا متوسط نمایان شود. همچنین بررسی مقالات تحقیقاتی دیگر به مقایسه روش های کاهش چربی پرداختند و به این نتیجه رسیده است که “در ادبیات حاضر شواهد سطح بالایی کمی وجود دارد که بتواند از اثربخشی هر یک از این دستگاه های لیزر پشتیبانی کند.

بسیاری از افراد ممکن است که از درمان های ترکیبی برای بهبودی سریع تر خود استفاده نمایند. معمولا در این روش هزینه های ناشی از لیزر برای ترک های شکم کمی متغیر می باشد.

تا اینجا با مبحث نتایج حذف چربی با لیزر برای از بین بردن ترک های شکم آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

خلاص شدن از شر پوست شل شده پس از کاهش وزن یا ترک های پوستی به وسیله لیزر

همیشه درمان های زیبایی جدیدی در حال توسعه است. دستگاه ها و فناوری های جدید هر ساله در حال توسعه هستند تا به مشتریان کمک کنند تا به نتایج مورد نظر خود برسند.

بنابراین، یافتن یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز برای بحث در مورد همه گزینه های شما به خصوص در زمینه لیزر درمانی مهم است. بسیاری از ارائه دهندگان روش های مختلفی را برای از بین بردن چربی ارائه می دهند.

بنابراین مقایسه آن آسان تر است. قبل از تصمیم گیری نهایی حتما در مورد انتظارات، سابقه سلامتی و بودجه خود صحبت کنید تا به درک درست تری برای استفاده از لیزر درمانی در ناحیه شکم خود برسید.

تجمع نامناسب رسوبات چربی در اطراف ناحیه شکم یک مشکل شایع است

تجمع نامناسب رسوبات چربی در اطراف ناحیه شکم یک مشکل شایع است. اشخاصی که دارای وزن متوسط هستند نیز به دلیل عوامل ارثی، کم تحرکی و یا دلایل دیگر می توانند از این شرایط رنج ببرند.

قبل از توصیه مناسب ترین راه حل، یک جراح زیبایی با تجربه، جنبه های مختلف را ارزیابی خواهد کرد. جراحی کشیدن شکم یا لیزر ترک های شکم موثرترین روش درمانی موجود در بین گزینه های جراحی برای دستیابی به شکمی صاف و محکم است.

در بعضی موارد، احتمال دارد که شکم کامل با لیپوساکشن نیز ترکیب شود، در حالی که در موارد دیگر فقط یک مینی شکم یا جراحی ابدومینوپلاستی جزئی کافی است.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است که بیمار علاقه زیادی به انتخاب گزینه جراحی نداشته باشد و در عین حال تمایل به داشتن شکم تنگ تر و کوچک تری داشته باشد. در چنین مواردی، یکی از گزینه های درمان استرلینگ، برش و سفت شدن پوست با لیزر است.

سفت شدن پوست با لیزر

اگر ناحیه شکم به دلیل عواقب بعد از بارداری، افزایش سن، کمبود ورزش، جراحی های قبلی یا سایر عوامل، پوست را شل نشان دهد، می توان با تکنیک های مبتنی بر لیزر شرایط را بهبود بخشید. سفت شدن پوست با لیزر یک روش غیر جراحی است که شامل نفوذ انرژی لیزر به لایه های عمیق پوست آسیب دیده است. رشد کلاژن طبیعی را تحریک می کند و موجب سفت شدن پوست می شود.

سفت شدن پوست با لیزر
سفت شدن پوست با لیزر

تکنیک های پیشرفته مبتنی بر لیزر مانند لیپوساکشن لیزری SlimLipo نیز بسیار موثر هستند. با لیپوساکشن لیزر می توان چربی ناخواسته را کاهش داد و پوست شکم را سفت کرد. برای نتایج جامع تر، ممکن است که این روش با عملکرد کوچکتری روی شکم اعمال شود.

حتی وقتی این روش به تنهایی استفاده می شود، ممکن است که نتایج بسیار مثبتی برای برخی از بیماران ایجاد کند. بیمارانی که پوستی شل و چربی کمی در شکم دارند و فقط در هنگام خم شدن متوجه سفتی پوست می شوند، ممکن است که از روش لیپوساکشن لیزری سود بیشتری ببرند.

محدودیت سفت شدن پوست با لیزر

چالش سفت شدن پوست یا ترمیم ترک های پوستی شکم با لیزر به عنوان روشی است که نتایج آن کاملاً غیر قابل پیش بینی است، علاوه بر این هزینه ترک های پوستی ناشی از لیزر هم متغیر است. به عنوان مثال، بیمارانی که دارای علائم کشش هستند ممکن است به خوبی با سفت شدن پوست با لیزر پاسخ ندهند،

زیرا پوست در آن ناحیه آسیب دیده است. اگر مقدار قابل توجهی از پوست زائد در ناحیه شکم وجود داشته باشد، ممکن است جراح زیبایی، سفت شدن پوست با لیزر را توصیه نکند. یک جراح پلاستیک با تجربه قبل از تعیین مناسب ترین روش، وضعیت پوست، وجود چربی زیر جلدی، چربی احشایی و شلی پوست، دیواره قدامی شکم را ارزیابی می کند.

بیمارانی که دارای علائم کشیدگی متعدد هستند، ممکن است که به بهترین روش با جراحی شکم به نتایج موثر دست پیدا کنند. در مجموع اگر عضلات شکم شل یا از هم جدا شده باشند، عمل جراحی زیبایی شکم، گزینه مناسبی است.

بیمارانی که مشتاق برداشتن پوست شل بالای ناف هستند یا سعی در ترمیم ترک های شکم با لیزر دارند نیز ممکن است که نیاز به جراحی کامل شکم داشته باشند.

تا اینجا با مبحث سفت شدن پوست با لیزر آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

کاری که می توانید قبل از لیزر ترک شکم انجام دهید

هنگام انتخاب جراح، مهم است که به نمونه کارهای آن ها نگاه کنید. این به شما یک چارچوب مرجع برای مهارت ها و نتایج معمول آن ها می دهد.

شما می خواهید فردی را انتخاب کنید که خود را به عنوان یک جراح معتبر ثابت کرده و با او احساس راحتی کنید. قبل از جراحی، با جراح خود در مورد جای زخم صحبت کنید. شما می توانید نگرانی های خاصی را که دارید و برایتان به وجود آمده را مشخص کنید که انتظار می رود جای زخم شما چگونه باشد.

بسته به جراحی فردی، ممکن است یک زخم V یا U شکلی داشته باشید. همچنین باید حداقل شش هفته قبل از جراحی، سیگار کشیدن را کاملاً متوقف کنید.

کاری که می توانید قبل از لیزر ترک شکم انجام دهید
کاری که می توانید قبل از لیزر ترک شکم انجام دهید

این امر می تواند تا حدی در کم کردن عوارض جانبی کمک شایانی کند. در واقع کاری که باید بعد از این نوع عمل انجام دهید بسیار مهم می باشد، زیرا به شما در جمع شدن چربی شکم کمک می کند.

تا اینجا با مبحث کاری که می توانید قبل از لیزر ترک شکم انجام دهید آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

برخی از دستورالعمل های کلی عبارتند از:

– پس از جراحی سعی کنید در اسرع وقت راه بروید. این باعث کاهش تورم و خطر لخته شدن خون می شود.

– حداقل شش هفته از استعمال سیگار خودداری کنید.

– از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید. مقدار زیادی مایعات، میوه های تازه، سبزیجات را مصرف کنید.

– سعی کنید تا حد ممکن از برداشتن وسایل سنگین جلوگیری کنید تا کم ترین آسیب  و درد به شما وارد شود.

– از هر گونه فعالیت کششی، خمشی یا فشار آوردن به شکم خودداری کنید.

– به مدت سه هفته پس از جراحی از فعالیت جنسی خودداری کنید.

– ویتامین E موضعی استفاده کنید.

توصیه می شود از ویتامین E برای بهبودی سریع تر زخم های خود استفاه نمایید

– توصیه می شود از ویتامین E برای بهبودی سریع تر زخم های خود استفاه نمایید. همچنین تمیز نگه داشتن محل زخم در لیزر ترک های شکم می تواند از بروز عفونت جلوگیری کند.

– حتماً از روغن ویتامین E 100 درصد خالص استفاده کنید. شما باید آن را حداقل در یک ماه در روز روی زخم خود قرار دهید. شما می توانید از این به عنوان فرصتی برای ماساژ بافت اسکار استفاده کنید.

– اگر هر نوع تحریک پوستی یا واکنش آلرژیک را تجربه کردید، استفاده از آن را قطع کنید.

– ضد آفتاب را فراموش نکنید.

– استفاده از ضد آفتاب روی جای زخم حداقل یک سال پس از جراحی بسیار مهم است. اگر می توانید، بهتر است که از آفتاب گرفتن منطقه خودداری کنید.

اسکارها از پوست جدید ساخته شده اند

اسکارها از پوست جدید ساخته شده اند و نسبت به پوست طبیعی واکنش متفاوتی نسبت به آفتاب دارند. استفاده از ضد آفتاب از تیره شدن جای زخم در مقایسه با پوست اطراف جلوگیری می کند.

اگر می توانید، از فرمولی استفاده کنید که ویژه اسکارها باشد. همچنین باید از چیزی استفاده کنید که SPF 30 یا بالاتر باشد. چند گزینه محبوب عبارتند از:

– کرم اسکار مدرما

– ضد آفتاب حرفه ای برای جای زخم

– کرم Bioderma Photoderm LASER SPF50

ScarScreen SPF 30

– مراقب علائم عفونت باشید.

– بهتر است که به طور مکرر و روزانه منطقه تحت درمان خود را تمیز و پاک نگه دارید، که این امر کمک شایانی در کاهش خطر ابتلا به عفونت می کند.

تا اینجا با مبحث اسکارها از پوست جدید ساخته شده اند آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

اگر شما هر یک از علائم زیر را دارید، به دکتر متخصص مراجعه کنید:

– خونریزی بیش از حد در امتداد خط برش در لیزر ترک شکم

– تورم، کبودی یا قرمزی زیاد یا شدید که بهتر نمی شود.

– درد شدید که با دارو بر طرف نمی شود.

– زهکشی مایل به زرد یا مایل به سبز از برش

– هر ترشحاتی که بوی نامطبوع داشته باشد.

– از دست دادن احساس یا حرکت

– دمای دهان بیش از 100.4 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد)

– تب یا لرز

اگر شما هر یک از علائم زیر را دارید، به دکتر متخصص مراجعه کنید:
اگر شما هر یک از علائم زیر را دارید، به دکتر متخصص مراجعه کنید:

اگر هنوز هم جای زخم را در لیزر ترک شکم دارید، می توانید چه کاری انجام دهید

جای زخم شما بیشتر بعد از حدود 12 هفته بهبود می یابد، اما بهبودی آن ممکن است تا در مواردی یک سال طول بکشد. ممکن است بخواهید تا زمان بهبودی صبر کنید تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید، هر گونه عمل جراحی را انجام دهید که ظاهر آن را به حداقل برساند. این روش ها نمی توانند جای زخم را به طور کامل از بین ببرند، اما می توانند به بهبود اندازه، رنگ و بافت آن کمک کنند.

کاربردها و آمپول های استروئیدی در لیزر ترک شکم

امروزه بسیاری از پزشکان مربوطه در زمینه لیزر درمانی، از لیزر به عنوان ابزاری برای کاهش ترک و اسکارهای موجود در پوست استفاده می کنند.

در واقع لیزر درمانی پوست تا حدی می تواند جای زخم را در عمل های جراحی کاهش دهد و تا حدی پوست را احیا کند، اما باعث می شود تا کمتر مورد توجه و ناراحتی قرار بگیرند که در مواردی افراد به دلیل هزینه لیزر ترک شکم در انتخاب آن دچار تردید می شوند.

معمولا در اکثر موارد از لیزر درمانی، جهت بازسازی جای زخم، جوش های آکنه و اسکار باقیمانده از آن ها استفاده می نمایند که استفاده از آن کاملا بی خطر است.

کار با لیزر درمانی برای ترک های شکم و هزینه های مرتبط با آن ها

استفاده از لیزر می تواند تا حدی به بخش بیرونی پوست نفوذ کند تا به بازسازی و رشد سلول های جدید بپردازد. در واقع استفاده از لیزر می تواند تا حدی به بهبود جای زخم کمک کند.

با این حال، این امر به تشکیل سلول های جدید می پردازد و می تواند سلول های قدیمی را پاک کند. این روش ممکن است که کمی دردناک به نطر برسد، اما طیف وسیعی از روش ها از جمله لیزر، می توانند این ناراحتی را کاهش دهند.

لیزر درمانی در بهبود ترک شکم می تواند به درمان زخم کمک کند:

– کاهش درد یا خارش

– کاهش ظاهر آن ها

– بهبود دامنه حرکتی پوست اطراف اسکار

متخصصین پوست از لیزرهای متفاوتی با طول موج های مختلف برای پوست افراد استفاده می کنند که این امر می تواند به بهبود پوست افراد کمک کند. در واقع، امروزه ممکن است که استفاده از بسیاری لیزرها تنها بخش فوقانی پوست را از بین ببرد. در صورتی که در موارد دیگر ممکن است تا سطح بالایی پوست را مورد تهاجم قرار دهد.

از سوی دیگر بعضی لیزرها ممکن است، برای برخی رنگ های پوست مناسب نباشد، زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ پوست شود.

لیزر درمانی در بهبود ترک شکم می تواند به درمان زخم کمک کند:
لیزر درمانی در بهبود ترک شکم می تواند به درمان زخم کمک کند:

نمونه هایی از انواع لیزر برای ترک شکم که پزشکان در درمان و بهبود آن ها استفاده می کنند عبارتند از:

– لیزر دی اکسید کربن کسری فرعی

– نور شدید پالسی

– پالس طولانی 1064 نانومتر Nd: YAG

– لیزر کسری غیر نسبی

معمولا یک متخصص قبل از لیزر درمانی بهتر است جای زخم و اسکار را بررسی کند. پزشک، بهتر است که عوارض و مزایای احتمالی این روش را برای فرد تحت درمان توضیح دهد تا او به این روش اشراف کامل داشته باشد.

لیزر درمانی همچنین می تواند در بهبود انواع زخم های باقیمانده از جراحی و اسکار کمک شایانی کند.

معمولا متخصصین پوست ممکن است لیزر ترک شکم را برای انواع زخم های زیر توصیه کنند:

– جای جوش

– جای زخم

– اسکارهای جراحی

پزشک معمولا اقدامات و عملکرد خاصی را قبل از جراحی برای اطمینان خاطر افراد به آن ها توصیه می کند که این عوامل می تواند شامل موارد زیر باشد:

– پرهیز از داروها و گیاهانی که خطر خونریزی را افزایش می دهند. به عنوان مثال می توان به آسپرین، داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی ( NSAID ) اشاره کرد.

-از مصرف محصولات حاوی گلیکولیک اسید یا رتینوئید به مدت 2-4 هفته خودداری کنید.

معمولا متخصصین پوست ممکن است لیزر ترک شکم را برای انواع زخم های زیر توصیه کنند:
معمولا متخصصین پوست ممکن است لیزر ترک شکم را برای انواع زخم های زیر توصیه کنند:

سعی کنید پوست خود را از اشعه نور خورشید دور نگه دارید

– سعی کنید پوست خود را از اشعه نور خورشید دور نگه دارید تا به طور مستقیم در معرض آفتاب قرار نگیرد و آسیب نبیند. معمولا افرادی که برنزه می کنند یا نوعی سوختگی در پوست خود دارند، نمی توانند از لیزر درمانی ترک شکم برای پوست خود استفاده نمایند.

– از انجام اقدامات آرایشی مانند لایه برداری شیمیایی، تزریق کلاژن و اپیلاسیون خودداری کنید.

– ترک سیگار حداقل 2 هفته قبل از عمل لازم است. سیگار کشیدن توانایی بهبودی پوست را مختل می کند که این امر می تواند بر نتایج درمان تأثیر بگذارد.

– بهتر است در روز مشخص شده برای عمل جراحی، از هر گونه عطر، مواد آرایشی و بهداشتی تا حد ممکن خودداری کنید. سعی کنید پوست خود را کاملا تمیز و پاکیزه کنید.

– معمولا پزشک مربوطه با توجه به بخشی از بدن شما که نیاز به درمان دارد، توصیه می کند که لباس راحت و گشادی را به تن کنید تا در حین درمان خیلی اذیت نشوید.

– تا حد امکان سعی کنید، قبل از این که تحت درمان با لیزر ترک شکم قرار می گیرید، اجازه دهید پزشک مربوطه محل درمان شما را بررسی کند و ناحیه تحت درمان را شناسایی و ارزیابی کند و سپس اقدامات لازم در این رابطه صورت گیرد. این اقدامات می تواند از قبیل:

تا اینجا با مبحث سعی کنید پوست خود را از اشعه نور خورشید دور نگه دارید آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

یک پزشک اطراف اسکار را تمیز می کند

– یک پزشک اطراف اسکار را تمیز می کند و ممکن است بی حسی موضعی تزریق کند یا یک کرم بی حس کننده در ناحیه قرار دهد.

– در صورت بروز زخم، بهتر است از عینک های محافظ صورت استفاده نمایید.

– پزشک در حین عمل، از باندهای مخصوص استریل بر روی زخم شما استفاده می کند تا آلودگی در پوست شما ایجاد نشود.

– پس از اتمام درمان، پزشک از پماد و پانسمان تمیز برای پوشاندن ناحیه استفاده می کند.

– ناحیه تحت درمان ممکن است تا چند ساعت پس از عمل، قرمز باقی بماند. همچنین ممکن است تورم و سوزش خفیف وجود داشته باشد که ممکن است شبیه آفتاب سوختگی باشد.

یک پزشک اطراف اسکار را تمیز می کند
یک پزشک اطراف اسکار را تمیز می کند

– بعد از انجام عمل، متخصصین پوست توصیه می کنند که در صورت ممکن، تا حدی روزانه و به طور مکرر از کرم های مرطوب کننده استفاده نمایند که این امر می تواند به بهبود جای زخم کمک کند.

قبل از انجام لیزر پوست، پزشک مربوطه عوارض و مشکلات شایع را باید با بیمار در میان بگذارد. این عوارض در پوست افراد به صورت های مختلف نمایان می شود.

از شایع ترین عوارض ناشی از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– خونریزی جزئی

– درد و ناراحتی

– عفونت پوستی

– پوسته پوسته شدن

– تغییر رنگ پوست

– تورم

– الاستین باعث کشش می شود و در ساختار طبیعی پوست وجود دارد. هنگامی که الاستین آسیب می بیند، ترک ایجاد می شود. ساختار الاستین آسیب دیده، تغییر شکل های پوستی را ایجاد می کند که “استریا” نامیده می شود.

– علت اصلی این مشکل که به عنوان شکستگی پوست شناخته می شود، این است که افراد دچار افزایش وزن می شوند، اما علت اصلی ایجاد ترک های پوستی تغییرات هورمونی است.

ترک خوردگی پوست ممکن است که به دلیل تغییر در هورمون های ناشی از افزایش وزن یا بارداری رخ دهد و بهترین راه برای مقابله با آن ها داشتن یک درمان قابل اعتماد در یک مرکز معتبر است و همچنین استفاده درست از لیزر ترک شکم می باشد.

– ترک های پوستی در خانم ها بیشتر از آقایان است. دلیل اصلی این امر، داشتن سطح هورمون بالاتر از زنان در مردان است.

– ترک های بدن انسان ابتدا به رنگ بنفش و قرمز در بدن دیده می شود و پس از مدتی به رنگ سفید در می آیند. اقدامات ناآگاهانه سلامت را تهدید می کند و باعث ایجاد مشکلات جدی در منطقه ترک خورده می شود.

درمان های ترک های پوستی شکم با لیزر

درمان ترک های پوستی شکم با لیزر یک درمان دشوار است، زیرا هیچ گزینه درمانی واحدی وجود ندارد. به تازگی، لیزر دی اکسید کربن به دلیل نتایج شگفت انگیز آن، در عمل زیبایی پوست وارد شده است.

ولی هزینه لیزر ترک شکم با این روش کمی نامشخص است. تمام ترک های پوستی، قدیمی یا جدید با این روش قابل درمان هستند. به خصوص در ترک های مفصل ران و پا و شکم بسیار موفق است. ترک شکم ممکن است، نیاز به چندین جلسه داشته باشد. تعداد جلسات بسته به شدت ترک و ساختار پوست متفاوت است.

درمان های ترک های پوستی شکم با لیزر
درمان های ترک های پوستی شکم با لیزر

درمان کشش با تسریع گردش خون با استفاده از کرم مخصوص در ناحیه ترک خورده بدن آغاز می شود. پس از یک دوره انتظار 15 تا 25 دقیقه ای، نازل خلا فیبرودرم، به طور مکرر و بیش از حد در جهت ترک ایجاد می شود.

درمان Street Vacuum ، مبتنی بر فعال شدن بافت همبند الاستین و کلاژن با ایجاد برخی آسیب های کنترل شده بر روی پوست، سفت شدن قابل توجهی را ایجاد می کند.

قرمزی و کبودی روی پوست در هنگام استفاده در طی 2-3 روز برطرف می شود. این ماده، که یک روش بسیار بی خطر است، بلافاصله بعد از عمل عوارض جانبی مانند پوسته پوسته شدن یا لکه بینی ایجاد نمی کند. درمان می تواند بین 1 تا 3 جلسه یک بار در ماه اعمال شود، بهبود 30 تا 90 درصدی ترک های شکم را فراهم می کند.

اهداف لیزر درمانی در بهبود ترک های شکم

دستگاه Striort  گردش خون را افزایش می دهند.

Striort در صورت استفاده، رشد پوست فوقانی را تسریع می کند.

Striort تولید سبوم روی پوست را احیا می کند.

Striort ترمیم کننده پوشش هیدرو لیپید در ساختار پوست است.

Striort ضخامت سطح بالای پوست را افزایش می دهد.

Striort در هنگام استفاده، رطوبت پوست را تقویت می کند.

Striort از الیاف الاستیک بازسازی می کند.

روش استریورت ضخامت قسمت پایین پوست را افزایش می دهد.

تا اینجا با مبحث اهداف لیزر درمانی در بهبود ترک های شکم آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه باشید.

در مراحل ترمیم ترک شکم با لیزر چه کاری باید انجام شود؟

– توصیه می شود که ناحیه تحت درمان با لیزر به مدت 15 روز در معرض نور مستقیم خورشید نباشد.

– بدون در نظر گرفتن ضد آفتاب با فاکتور بالا باید استفاده شود.

– حمام، کیسه سونا نباید اعمال شود.

– از مصرف غذاهای بدون گلوتن باید خودداری شود.

در مراحل ترمیم ترک شکم با لیزر چه کاری باید انجام شود؟
در مراحل ترمیم ترک شکم با لیزر چه کاری باید انجام شود؟

درمان علائم کشش Striort و ایجاد ترک های پوستی روی شکم

ترک های روی پوست شکم از جمله مشکلات رایجی است که خانم ها از آن شکایت دارند. از آنجا که ترک ها شایع هستند، به اندازه ای هستند که بتوانند با آرایش پوشانده شوند. بیشتر شکستگی های ران، ساق پا، شکم و قفسه سینه بیشتر به این صورت دیده می شوند.

رشد سریع بزرگسالی، بارداری یا افزایش وزن کنترل نشده و عدم وجود رطوبت در پوست بیشترین علت ایجاد ترک است. آن چه باعث ایجاد ترک در پوست می شود از نظر ژنتیکی قدرت و خاصیت ارتجاعی الیاف الاستیک موجود در لایه درم پوست شما است. الیاف الاستین در لایه درم پوست به صورت گلوله ای از نخ در هم آمیخته شده اند.

در مواردی که پوست بیش از حد کشیده شده است، مانند افزایش وزن سریع، بارداری یا بزرگسالی بیشتر این امر دیده می شود، اگر الیاف الاستین به اندازه کافی قوی نباشد، شکستگی در لایه درم پوست ایجاد می شود و ترک ایجاد می شود. پس از ایجاد ترک، درمانی برای بازگشت آن وجود ندارد.

این ترک ها در ابتدا به رنگ قرمز تیره یا گاهی بنفش هستند و به مدت 6-12 ماه کمرنگ می شوند. وقتی آن را با دست لمس می کنید، ممکن است احساس کنید که قسمت ترک خورده از پوست جامد خالی تر باشد.

افزایش سنتز پروتئین کلاژن در زیر ترک

دلیل آن جدایی در درم است. هدف اصلی از همه درمان های ترک شکم با لیزر، افزایش سنتز پروتئین کلاژن در زیر ترک و تلاش برای تساوی ناحیه ترک خورده با پوست سالم است، که این امر هزینه های فراوانی برای  استفاده از لیزر ترک شکم به همراه دارد.

عمل ابدومینوپلاستی، نوعی روش جراحی است که در آن چربی اضافی پوست افراد جمع آوری شده و از شکم آن ها خارج می شود.افراد چاق باید قبل از این عمل مقدار وزنی را که می توانند از دست بدهند را در نظر بگیرند. این جراحی با یک عمل کششی، ظاهر شکم و شکم چربی را اصلاح می کند.

افزایش سنتز پروتئین کلاژن در زیر ترک
افزایش سنتز پروتئین کلاژن در زیر ترک

هنگام افزایش وزن به هر دلیلی، میزان چربی یکسانی در بدن مشاهده نمی شود. بدن انسان بیشتر بافت چربی خود را در ناحیه شکم و کمر ذخیره می کند. به همین دلیل، بسیاری از افراد ممکن است چربی ناخواسته ای را در ناحیه شکم تجربه کنند. شکم چرب و افتاده بیشتر در خانم ها و بعد از بارداری دیده می شود.

افرادی که به دلیل رژیم غذایی یا جراحی چاقی میزان زیادی از وزن خود را از دست می دهند، اغلب می توانند شل شدن شکم، افتادگی و ترک های ناحیه شکم خود را تجربه کنند.

ساختار آناتومیکی

ساختار آناتومیکی، به نام دیواره قدامی شکم، اندام های داخلی را در جای خود نگه می دارد و شکل شکم را تعیین می کند. دیواره قدامی شکم، عضلات شکم را در وضعیت آناتومیکی طبیعی خود نگه می دارد و باعث می شود، ناحیه شکم صاف و کشیده به نظر برسد.

هنگامی که ناحیه ای از شکم چاق می شود، ترک در بافت های بین عضلات شکم ایجاد می شود و به دلیل این پارگی، ماهیچه هایی که شکم را صاف نگه می دارند شروع به جدا شدن می کنند.

با فشار وارد شده توسط اندام های داخلی، ناحیه شکم به سمت خارج چرخانده می شود. از بین بردن پارگی در عضلات شکم و تغییر شکل در پوست شکم با ورزش و رژیم غذایی تقریباً غیر ممکن است.

امیدواریم تا اینجا از مطالعه پست هزینه لیزر ترک شکم چقدر است اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

جراحی ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی که کشش شکم نامیده می شود، با هدف ترمیم دیواره قدامی شکم انجام می شود. این یک عمل شکلدهی به بدن است که برای از بین بردن چربی، برآمدگی، شل شدن، افتادگی و ترک خوردگی در ناحیه شکم اعمال می شود. مطابق با ارزش های زیبایی امروزی، جراحی کشیدن شکم فقط حذف چربی اضافی نیست.

این یک طرح شکمی سالم، پویا، متناسب و کشیده محسوب می شود. متخصصان زیبایی، بافت چربی و پوست اضافی شکم را ارزیابی می کنند و با تهیه یک طرح جراحی تاشو در شکم، مداخله جراحی را نهایی می کنند.

در جراحی شکم که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، برش های جراحی در ناحیه زیر لباس زیر و اطراف ناف ایجاد می شود. بافت های اضافی ترک خورده، تغییر شکل یافته، آویزان شده، از زیر لباس دیده می شوند و باعث تعریق و بثورات پوستی می شوند.

بافت های سالم برای تجدید پوست شکم به سمت پایین کشیده می شوند. علاوه بر تجدید پوست شکم، عضلات شل شده دیواره قدامی شکم و ترک های پوستی روی شکم نیز سفت می شوند.

شما در حال خواندن مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است هستید.

نتیجه گیری:

در نظر گرفتن این نکته در لیزر ترک شکم مهم است که استفاده از لیزر، شکم شما را دچار جراحاتی خواهد کرد. به این فکر کنید که چرا دچار ترک های پوستی روی شکم می شوید و می خواهید از آن نتیجه بگیرید.

قبل و بعد از جراحی برای تسهیل روند بهبودی سالم گام بردارید تا جای زخم تا حد ممکن حداقل باشد. همچنین بررسی هزینه لیزر ترک شکم هم در انتخاب آن موثر خواهد بود.

از اینکه تا انتهای پست هزینه لیزر ترک شکم چقدر است با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از مطالعه مقاله هزینه لیزر ترک شکم چقدر است بهره لازم را برده باشید.

نتیجه گیری:
نتیجه گیری:

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید