میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه عمل تنگی واژن
هزینه عمل تنگی واژن

لیست موضوعات

هزینه عمل تنگی واژن

شاید شما هم از کسانی باشید که سوالات زیادی درباره عمل تنگی واژن در ذهنتان وجود داشته باشد از هزینه عمل تنگ کردن واژن گرفته تا دلایل انجام این عمل و اینکه برای انجام این عمل چه راه کارهایی وجود دارد.بیشتر کسانی که به هر دلیل در فکر عمل تنگ کردن واژن هستند ترجیح می دهند راه کارهایی بدون درد و خونریزی انتخاب کنند

هزینه عمل تنگی واژن
هزینه عمل تنگی واژن

تمامی سوالات زیر در این مقاله پاسخ داده خواهد شد :

  • روال عمل تنگی واژن چگونه است ؟
  • مزایای تنگی واژن چیست ؟
  • به چه دلایلی عمل تنگ کردن واژن صورت می گیرد ؟
  • روش های عمل تنگ کردن واژن چیست ؟
  • درمان و دوران بعد از عمل تنگ کردن واژن چگونه است ؟
  • هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است ؟
  • به چه کسانی عمل تنگ کردن واژن پیشنهاد می گردد؟
  • به چه دلیل راهکارهایی مانند عمل تنگ کردن واژن برای خانم هایی که دچار گشادی واژن هستند انجام میگیرد ؟
  • مقایسه روش های مختلف عمل تنگ کردن واژن به چه صورت است ؟
  • خطر عمل تنگ کردن واژن چقدر است؟

هزینه عمل تنگی واژن
هزینه عمل تنگی واژن

روال عمل تنگی واژن چگونه است ؟

نوعی عمل زیبایی و بازسازی که لگن زنانی که دچار گشاد شدن و شل شدن واژن شده اند را عمل تنگ  کردن واژن ویا  واژینوپلاستی می گویند، این عمل به چه شکل انجام می گیرد ؟ در پی فرآیند این عمل ناحیه حد فاصل بین مقعد و واژن) و یاپرینه که به دهانه واژن متصل است را نیز بازسازی کرده این عمل باعث تقویت عضلات وکاهش شلی واژن می گردد.
دلایل کشیدگی واژن می تواند به دلیل بالا رفتن سن یا پس از زایمان طبیعی که واژن به ظاهر اولیه پیش از بارداری خود را باز نمی گردد باشد .

زیرا در زمان بدنیا آمدن نوزاد و کشیدن سر نوزاد از واژن عضلات بالابرنده که در دو طرف لگن قرار دارند کشیده می گردد. اغلب دلایل برای انجام عمل تنگ کردن واژن نارضایتی  از ظاهر واژن و یا کاهش حساسیت جنسی در این ناحیه می باشد.
جراحی تنگ کردن واژن و عمل لابیاپلاستی می تواند به صورت همزمان  انجام گیرد. عمل لابیاپلاستی  جراحی زیبایی است که به منظور بر طرف کردن افتادگی ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن انجام می شود .

روال عمل تنگی واژن چگونه است ؟
روال عمل تنگی واژن چگونه است ؟

مزایای تنگی واژن چیست ؟

عمل تنگ کردن واژن با نام علمی  واژینوپلاستی عملی است با هدف تنگ کردن واژن زنانی که در اثر زایمان طبیعی یا بالا رفتن سن دچار شل شدگی و گشادی واژن شده اند.

تنگ کردن عضلات کف لگن و همچنین بازسازی و تقویت عضلات پرینه در بیرون از واژن جزو عمل تنگ کردن واژن محسوب می گردد.از مزایایی این عمل می توان زیبایی واژن ، رهایی از شل شدگی واژن و کنترل ادرار و … می باشد .

مزایای تنگی واژن چیست ؟
مزایای تنگی واژن چیست ؟

به چه دلایلی عمل تنگی واژن صورت می گیرد ؟

بسیاری از خانم ها ممکن است زیبایی تمامی اندام های بدنشان برایشان مهم باشد یکی از دلایل مهمی که می تواند باعث می شود خانم ها به دنبال عمل تنگ کردن واژن بروند این دلیل می باشد . داشتن واژن زیبا و تمیز و دارای تقارن .

گاهی افراد از درد هنگام مقاربت سخن می گویند. یکی از راه حل هایی که کمک شایانی به این مشکل می کند عمل تنگ کردن واژن می باشد .

به چه دلایلی عمل تنگی واژن صورت می گیرد ؟
به چه دلایلی عمل تنگی واژن صورت می گیرد ؟

تحریک کلیتولیس

تحریک کلیتولیس در مقاربت جنسی یکی از مهمترین عوامل لذت جنسی است اما به دلیل ایجاد پوست اضافه در کلاهک کلیتولیس تحریک پذیری این ناحیه کاهش می یابد.

تمامی این موارد با عمل تنگ کردن واژن از بین خواهد رفت . با خود رو راست باشید برای چه منظور می خواهید عمل تنگ کردن واژن را انجام دهید .

اگر دلایل قانع کننده ی برای انجام این عمل دارید بهتر است با انواع روش های آن ، آمادگی قبل از عمل ، دوران نقاهت و تمامی موارد مهم در این عمل آشنا شوید.

روش های عمل تنگی واژن چیست ؟

  • عمل تنگ کردن واژن با لیزر

لیزر یکی از تکنولوژی های جدید در زمینه عمل تنگ کردن واژن به شمار می آید . عمل تنگ کردن واژن با لیزر نتیجه ی قابل قبولی در بر دارد . این عمل بدون بیهوشی است و حتی اصطلاحا عمل تنگ کردن واژن به صورت سرپایی انجام می گیرد . مدت زمان این عمل یک ساعت می باشد اما ممکن است به دلیل نتیجه بخشی بهتر جلسات لیزر درمانی تکرارگردد.

عمل تنگ کردن واژن با لیزر
عمل تنگ کردن واژن با لیزر
  • تنگ کردن واژن با نخ با به عبارتی لیفت واژن به وسیله نخ

لیفت با نخ در گذشته تنها برای بالابردن افتادگی ها صورت و گونه استفاده می شد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی از نخ برای لیفت واژن و یا تنگ کردن واژن نیز استفاده می گردد .

زایمان های طبیعی مکرر می تواند دلیل شل شدن عضلات واژن گردد و شل و افتاده شدن واژن خود مشکلاتی همچون نارضایتی جنسی ، عدم کنترل ادرار ، عفونت در ناحیه تناسلی و… را بوجود آورد.

اما لیفت با نخ می تواند راهکار خوبی برای خانم هایی که با این مشکل روبرو هستند باشد نخ واژن را به بالا می کشد و دهانه ی واژن را با بخیه ثابت می کنیم .همین امر باعث جوان سازی  زیبایی ظاهری واژن می شود .

بد نیست در اینجا شما را با روش های مختلف لیفت واژن با نخ آشنا کنیم

لیفت نخ جهت تنگ کردن واژن به دو روش انجام می گیرد .

روش مکانیکال :در این روش پرینه دستخوش تغییر می گردد و عمل تنگ کردن واژن به صورت سرپایی بدون درد و خونریزی صورت میگیرد .

روش کلاژن سازی : در این روش با ساخت کلاژن در بافت واژن باعث می شود ناحیه های شل شده به حالت قبل خود بازگردند و زیبایی قبل خود را به دست آورند .

 

 تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی

در روش واژینوپلاستی  که معمولا بین یک تا دو ساعت و با بیهوشی انجام می گیرد عضلات واژن را نزدیک می کنند و پوست های اضافه و شل شده را در این ناحیه بر می دارند . این عمل نیز دارای بخیه و جای زخم می باشد گرچه سعی می گردد که جای بخیه به چشم نخورد و در محل مخفی انجام شود .

بخیه و برش محل انجام عمل تنگ کردن واژن یا به وسیله چاقوو یا به وسیله لیزر انجام می شود. لازم به ذکر است که برش هایی که به وسیله لیزر صورت می گیرد بهتر و زودتراز روش برش با چاقو بهبود پیدا می کند .

 تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی
تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی

هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است ؟

گرچه یکی از عواملی که در تصمیم گیری برای انجام عمل تنگ کردن واژن هزینه درمانی این عمل است اما مانند سایر عمل ها هزینه به عواملی زیادی بستگی دارد مثلا اینکه چه کسی و درچه مکانی این عمل انجام می گیرد .

از چه روشی برای انجام عمل تنگ کردن واژن استفاده می شود ودر صورتی که با یک جلسه این عمل پایان نپذیرد و نیاز به جلسات بیشتری داشته باشد که هر جلسه لزوما نیازمند هزینه ی بیشتر می باشد .

هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است ؟
هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است ؟

درمان و دوران بعد از عمل تنگ کردن واژن چگونه است ؟

قبل از اینکه اقدام به انجام عمل تنگ کردن واژن باید به نکاتی توجه کنید از خود بپرسید هدفتان از تنگ کردن واژن چیست و چرا می خواهید این عمل را انجام دهید.

بعد از تصمیم به انجام این عمل باید در نظر داشته باشید که یک عمل جراحی تغییر فراوانی در رابطه های شما نخواهد داشت و تنها جنبه زیبایی دارد .

درمان و دوران بعد از عمل تنگ کردن واژن چگونه است ؟
درمان و دوران بعد از عمل تنگ کردن واژن چگونه است ؟

ناگفته نماند برای کسانی که به طور مادرزادی در ناحیه واژن دچار مشکل هستند این عمل در زیبایی واژن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

با خود روراست باشید شاید عمل زیبایی پلاستیک نتواند تمام توقعات شما را برآورده سازد.

برای آماده شدن قبل از عمل تنگ شدن واژن باید بازه ی زمانی 3 تا 5 روز بعد از پایان پریود را در نظر بگیرید. قبل از انجام عمل تنگ کردن واژن باید آزمایش پاپ اسمیر صورت پذیرد و در بدن بیمار هیچگونه ردی از عفونت زنانه وجود نداشته باشد در صورت وجود تا رفع شدن کامل از بدن باید منتظر بمانید .

تعداد جلسات

تعداد جلسات انجام عمل تنگی واژن بستگی به انتخاب روش عمل شما دارد در صورتی که روش عمل با لیزر را انتخاب کرده باشید بسته به میزان افتادگی ناحیه واژن بین 1 تا 5 جلسه طول درمان نیاز دارد .

اما اکثر عمل هایی که با بیهوشی انجام می گیرد با یک روز پایان می پذیرد . گرچه دوران نقاهت بعد از عمل در روش های عمل که با بیهوشی همراه است به نسبت عمل با لیزر طولانی تر و سخت تراست. یکی از نکاتی که در دوران نقاهت باید به آن توجه کرد نداشتن رابطه جنسی بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن است .

در تمامی روش های عمل تنگ کردن واژن به این نکته توجه کنید که خانم هایی که می خواهند در آینده باردار شوند نباید عمل تنگ کردن واژن را تجربه کنند زیرا قابل بازگشت است وباید این عمل را به بعد از بارداری هایشان موکول کنند.

بعد از عمل تنگ کردن واژن درد و سوزش طی یک تا دو هفته وجود خواهد داشت . لازم به ذکر است بعد از چند روز موفق به راه رافتن خواهید شد و حدود 6 هفته بعد از عمل می توانید رابطه جنسی خود را از سر بگیرید در ابتدا نتیجه مشخص نخواهد بود و با گذشت زمان نتیجه کلی نمایان می گردد .

به چه کسانی عمل تنگ کردن واژن پیشنهاد می گردد؟

کسانی که زایمان‌های طبیعی متعدد داشته اند در لیست کسانی هستند که عمل تنگ کردن واژن به آنها پیشنهاد می گردد . به طور کلی بعد از زایمان طبیعی دهانه واژن شکل اولیه خود را از دست میدهد و با تکرار عمل زایمان گشادی دهانه بیشتر و بیشتر می شود و امکان بازگشت آن به حالت اول بسیار کم اتفاق می افتد.

افراد مسن که افزایش سن در آنها باعث از بین رفتن ضخامت پوست ناحیه واژن گشته است و عمل تنگ کردن واژن به زنان بین 40 تا 50 که از رابطه جنسی خود لذت نمی برند نیز توصیه می گردد.

به چه کسانی عمل تنگ کردن واژن پیشنهاد می گردد؟
به چه کسانی عمل تنگ کردن واژن پیشنهاد می گردد؟

روابط جنسی متعدد

عمل تنگ کردن واژن برای کسانی که روابط جنسی متعدد داشته اند نیز مفید و مناسب خواهد بود . روابط جنسی متعدد باعث شل شدن و افتادگی دهانه واژن می گردد که انواع روش های عمل واژن مانند لیزر و نخ می توان این مشکل را جبران کرد .

خانم هایی که در معرض یائسگی هستند و به دلیل عوارض ناشی از یائسگی به پزشک مراجعه میکنند پزشکان به آنها عمل تنگ کردن واژن با لیزر را پیشنهاد می دهند که با صرف قیمت بسیار مناسب از این عوارض رهایی می یابند .

در روش عمل لیزر که برای تنگ کردن واژن استفاده می شود علاوه برا این عمل باعث کاهش خشکی واژن نیز می گردد و درد های ناشی از خشکی که در هنگام مقاربت بوجود می آید را بر طرف می سازد. این عمل هزینه ی بسیار مناسبی دارد و با هزینه ی کم مشکلات بسیاری حل خواهد شد.

 

به چه دلیل راهکارهایی مانند عمل تنگ کردن واژن برای خانم هایی که دچار گشادی واژن هستند انجام میگیرد ؟

از مزیت های عمل تنگ کردن واژن بسیار گفته شد اما به چه دلیل در خانم هایی که دچار گشادی واژن هستند پیشنهاد می گردد که این عمل را انجام دهند ؟

گشادی دهانه واژن باعث نفوذ عفونت به داخل دهانه رحم می گردد . عفونت واژن باعث می شود ترشحات بسیار بیشتر از حد معمول باشد در خانم هایی که تعداد زایمانهایشان بیشتر است این عفونت ها بسیار بیشتر دیده می شود .

یکی از دلایلی که طرفین در رابطه جنسی لذت نمی برند و باعث کاهش میل جنسی می گردد گشادی دهانه واژن است . اگر به هر دلیلی از رابطه جنسی خود لذت نبردید می توانید به پزشک مراجعه کنید و اگر دلیل آن گشادی دهانه واژن باشد پزشک راه حل های آن را پیش رویتان خواهد گذاشت .

به چه دلیل راهکارهایی مانند عمل تنگ کردن واژن برای خانم هایی که دچار گشادی واژن هستند انجام میگیرد ؟
به چه دلیل راهکارهایی مانند عمل تنگ کردن واژن برای خانم هایی که دچار گشادی واژن هستند انجام میگیرد ؟

مقایسه روش های مختلف عمل تنگ کردن واژن به چه صورت است ؟

از ویژگی های عمل تنگ کردن واژن با لیزر می توان سریع بودن عمل را نام برد . این روش بیشتر از نیم ساعت به طول نمی انجامد و دوران بستری ندارد و بعد از عمل می توان از بیمارستان ترخیص شد . این روش نیاز به بیهوشی ندارد و به صورت موضعی بی حسی انجام می گیرد .

در  این عمل همانطور که از نامش مشخص است بخیه وجود ندارد و نخ ها جذب بدن می گردند . بعد از عمل می بایست چند روز به تجویز پزشک آنتی بیوتیک مصرف کرد و نیاز به تزریق انتی بیوتیک نمی باشد .

در تمامی روش های عمل تنگ کردن واژن به دلیل کشیدگی عضلات آنها را تقویت کرده و از نظر طبی بسیار مفید می باشد .

مقایسه روش های مختلف عمل تنگ کردن واژن به چه صورت است ؟
مقایسه روش های مختلف عمل تنگ کردن واژن به چه صورت است ؟

غیر از واژینوپلاستی آیا روش دیگری برای رهایی از مشکل گشادی واژن توصیه میگردد ؟

شاید بسیاری از زنان از عمل های تنگ کردن واژن می ترسند ویا به هر دلیلی راضی به انجام این عمل نیستند، برخی حرکات ورزشی باعث قوی شدن عضلات واژن می گردد همچنین برخی  کرم های واژن در بازار موجود است که واژن  را برجسته و تنگ می سازند.

گاهی از این کرم ها برای بهبود لذت جنسی استفاده می شود اما نتیجه در تمامی خانم ها به یک شکل نیست کرم ها اثر سریع و دائمی برروی بدن ندارند و باید دوره درمان بسیار طولانی مدت در نظر گرفته شود و یکی از عیوب استفاده از کرم به جای عمل تنگ کردن واژن همین امر می باشد

غیر از واژینوپلاستی آیا روش دیگری برای رهایی از مشکل گشادی واژن توصیه میگردد ؟
غیر از واژینوپلاستی آیا روش دیگری برای رهایی از مشکل گشادی واژن توصیه میگردد ؟

خطر عمل تنگ کردن واژن چقدر است؟

عمل جراحی واژینوپلاستی عوارضی نظیر لختگی خون ، عفونت ، خونریزی دارد. البته ناگفته نماند عمل سزارین به طبع از این عمل خطرناک تر است و دوران نقاهت طولانی تری دارد عمل تنگ کردن واژن عوارض دیگری چون بوجود آمدن زخم های کوچک را داراست . اما با رعایت دستورات پزشک بسیار زود بر طرف می گردد.

ازاینکه تا پایان مقاله هزینه عمل تنگی واژن ما را همراهی کردید متشکریم وامیدواریم از مقاله هزینه عمل تنگی واژن نهایت استفاده را برده باشید/هزینه عمل تنگی واژن

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید