میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق ژل به بینی
هزینه تزریق ژل به بینی

لیست موضوعات

هزینه تزریق ژل به بینی

در این مقاله قصد داریم هزینه ی تزریق ژل به بینی و عوامل موثر در آن را شرح دهیم.

با گسترش فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و پیشرفت تکنولوژی های عکاسی توجه مردم به ظاهر خود و میل به بهتر شدن ظاهری به شدت افزایش یافت.

هزینه تزریق ژل به بینی
هزینه تزریق ژل به بینی

برای آگاهی از هزینه تزریق ژل به بینی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

بالا رفتن کیفیت دوربین ها و نمایشگرها باعث شده است که حتی یک جوش یا لکه ی کوچک بر روی صورت، به خوبی نمایان باشد. شبکه های اجتماعی مخصوصا فیس بوک و اینستاگرام باعث شده اند که در بین مردم میل زیادی برای به اشتراک گذاشتن عکس به وجود بیاید.

جدای تمام این مسائل، شرایط اجتماعی در تمام دنیا به گونه ای است که مردم علاقه دارند، از نظر شرایط ظاهری به بهترین حالت ممکن باشند.

اهمیت زیبایی و آراستگی در مردان

امروزه مردها نیز به اندازه ی خانم ها به آراستگی ظاهر خود، اهمیت میدهند. ماسک میزنند، پوست خود را بوخور می دهند و عمل های زیبایی انجام می دهند.

افزایش تعداد باشگاه های ورزشی، تعداد عمل های جراحی، آمار فروش لوازم آرایشی و… همگی به این حرف گواهی می دهند.

بینی یکی از مهم ترین فاکتورها در چهره ی هر شخصی می باشد. بزرگ ترین برجستگی صورت هر شخصی بینی اوست، در برخورد اول، شاید اولین عضوی از چهره ی او که توجه ما را جلب کند بینی او باشد.

علاوه بر مسائل مربوط به زیبایی، بینی یک عضو مهم در نفس کشیدن ما می باشد. در صورت وجود انحراف و اختلال در تنفس، یک مشکل اساسی برای شخص به وجود می آید.

در این مقاله ما قصد داریم که بدانیم

بینی چه تاثیراتی در چهره ی ما دارد؟

نقش بینی در سایر عوامل به جز زیبایی چیست؟

چند مدل بینی در جهان وجود دارد؟

تزریق ژل برای چه نوع بینی هایی مفید است؟

چه عواملی در قیمت تزریق ژل به بینی موثر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه تزریق ژل به بینی با ما تا انتهای این پست همراه باشید.

نقش بینی در تنفس:

اصلی ترین راه ورود هوا به بدن شما، بینی شما است. بینی از 2 بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. بخش خارجی آن همان برآمدگی است که روی صورت شما قرار دارد و قابل دیدن می باشد. بخش داخلی آن هم شامل اعضای داخلی بینی که قابل مشاهده نیستند می باشد.

دو سوم بخش خارجی بینی، بخش تحتانی آن می باشد که شامل سوراخ های بینی می شود. قسمت تحتانی بینی، قسمت پهن آن می باشد که به وسیله مخاط تنفسی پوشیده شده است.

یک سوم دیگر بینی هم، قسمت بالایی و باریک آن می باشد که توسط مخاط بویایی پوشیده شده است.

استخوان بینی، یک استخوان مستطیلی شکل است که از وسط استخوان پیشانی، در سایزها و اندازه های مختلف کشیده شده است.

نقش بینی در تنفس:
نقش بینی در تنفس:

ساختمان بینی:

بخش خارجی بینی:

همان طور که گفته شد، این قسمت از بینی همان قسمت برآمده و قابل مشاهده ی آن می باشد. این بخش، خود از دو ناحیه تشکیل شده است. یک بخش استخوانی که شامل استخوان بینی و زائده ی فک بالا می باشد. دو بخش غضروفی که شامل تعدادی غضروفی که به هم متصل هستند، می باشد.

بخش داخلی بینی (حفره ی بینی):

از سوراخ های خارجی بینی شما تا سوراخ های داخلی (عقبی) بینی شما را قسمت بیرونی بینی می گویند. قسمت داخلی بینی توسط یک دیواره ی کوچک و نرم به دو قسمت چپی و راستی تقسیم می شود.

وظایف بینی:

راه هوایی تنفس:

اصلی ترین راه تنفس شما همین راه است. شما در حالت خواب، بی هوشی، ورزش، استراحت، پیاده روی و در حالات دیگر بدون این که متوجه باشید، یا خودتان بخواهید در حالت نفس کشیدن هستید.

توجه کنید که ایجاد کوچک ترین اختلالی در مجرای تنفسی شما باعث می شود که در راه هوایی تنفس شما مقاومت زیادی به وجود بیاید.

ممکن است، شما در هنگام خواب، احساس تنگی نفس داشته باشید و نتوانید بخوابید. هنگام ورزش کردن نفس کم بیاورید و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر داشته باشید.

راه هوایی تنفس:
راه هوایی تنفس:

تنظیم دمای هوای ورودی:

دمای هوای وارد شده به بدن را تنظیم می کند. توجه کنید که دمای بدن انسان باید در یک محدوده ی خاص قرار داشته باشد.

بالاتر رفتن از آن محدوده باعث تب و از بین رفتن آنزیم ها می شود. پایین تر آمدن آن هم باعث بسته شده مسیر رگ های خونی می شود. یکی از وظایف بینی تنظیم دمای هوای وارد شده به بدن می باشد.

حس بویایی:

یکی از حواس 5 گانه ی انسان حس بویایی می باشد. جالب است که بدانید بویایی در چشیدن مزه ها هم تاثیر گذار است. استشمام بوی خوش عطر، گل، غذا و… از لذت های خوب زندگی می باشند.

حس بویایی از طریق بینی صورت می گیرد. اعصاب و حسگرهای خاصی در بینی قرار دارند که وظیفه ی آن ها ارسال سیگنال های بویایی به مغز است.

تنظیم رطوبت ورودی:

تعدادی غده ی مخاطی در بینی وجود دارند که کار آن ها مرطوب کردن هوای تنفسی است. هوای ورودی به بدن یا همان دم، باید تا 75 درصد مرطوب باشد.

تصویه هوای ورودی:

همان طور که گفته شد، شاهراه اصلی ورود هوا به بدن انسان، بینی او می باشد. هوای بیرون پر از آلودگی می باشد. گرد و خاک، دود ماشین ها، دود کارخانه ها و… همگی آلودگی های موجود در هوا هستند.

بینی ما به وسیله ی سیستم مخاطی خود و حرکات مژک ها می تواند این هوا را تا حدودی تصفیه کند و سپس وارد بدن بکند.

صحبت کردن:

شاید در نگاه اول بی ربط به نظر بیاید، ولی حتما برای همه ی ما پیش آمده است که دماغمان بگیرد. دیده اید که در این دوران چقدر صدایتان عوض می شود؟ بینی تاثیر زیادی در صدای انسان دارد. دیده شده است که خوانندگان بزرگی، از ترس عوض شدن صدایشان، دست از عمل بینی کشیده اند.

تاثیر بینی بر روی زیبایی صورت:

بینی یکی از بزرگترین اعضای صورت می باشد و به علت برآمدگی و برجستگی که دارد، بیش از بقیه اعضای صورت جلب توجه می کند. داشتن بینی زیبا می تواند تاثیر زیادی در زیبا جلوه دادن صورت داشته باشد.

توجه داشته باشید که به هر چهره ای یک مدل بینی می آید. شما یک شخص را در نظر بگیرید که صورت بزرگی دارد. داشتن یک بینی کوچک و جمع و جور، در وسط یک صورت بزرگ، اصلا خوشایند نمی باشد.

اندازه و فرم بینی باید متناسب با اندازه و فرم صورت شخص باشد. بینی ظریف متناسب با صورت های ظریف می باشد و برای صورت های بزرگ و ضمخت تر، بینی بزرگ مناسب تر می باشد. در ادامه به بررسی تاثیرات مختلف بینی بر زیبایی هر شخص می پردازیم.

تاثیر بینی در توازن چهره:

بینی تقریبا در وسط صورت شما قرار دارد. اگر صورت شما را به دو قسمت چپی و راستی تقسیم کنیم، نیمی از بینی در سمت راست صورت و نیمه ی دیگر آن در سمت چپ صورت شما قرار دارد. به همین دلیل بینی تاثیر زیادی در ایجاد توازن در صورت شما دارد.

نامتقارن بودن بینی ممکن است، این توازن را به هم بزند. داشتن یک بینی بدون هیچ ناهنجاری و وجود تناسب در سایز و اندازه ی آن با بقیه اعضای چهره، توازن خیلی خوبی به چهره شما می دهد.

تاثیر بینی در توازن چهره:
تاثیر بینی در توازن چهره:

نیم رخ زیبا:

داشتن بینی زیبا و خوش فرم در تصویر نیم رخ شما تاثیر زیادی دارد. تصویر نیم رخ نیز همانند تصویر تمام رخ مهم می باشد. بسیار اتفاق می افتد که ما در طول روز در پوزیشنی قرار بگیریم که سایرین از نیم رخ ما را نگاه کنند و یا این که در خیلی از مدل های عکاسی نیاز باشد که از نیم رخ عکس بگیریم. وقتی به حالت نیم رخ چهره ی شخصی نگاه کنید، بینی او جلوه ی دو چندانی دارد.

اعتماد به نفس:

داشتن چهره ی زیبا و متناسب، بدون هیچ ناهنجاری باعث ایجاد اعتماد به نفس خوبی در شما می شود. باعث می شود، با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حاضر شوید، با دیگران در ارتباط باشید و فعالیت های اجتماعی خود را انجام دهید، همچنین این فاکتور در انتخاب همسر نیز می تواند به شما کمک شایانی بکند.

انواع بینی:

در یک دسته بندی کلی و عمومی می توان بینی ها را به 3 دسته ی استخوانی، گوشتی و ترکیبی تقسیم کرد.

بینی گوشتی به بینی هایی گفته می شود که نوکی گرد و پهن داشته باشند. این بینی ها دارای بافت و غضروفی ضعیف، پوست ضخیم و غدد چربی فعال در زیر پوست هستند. چربی زیر پوست این بینی ها به قدری است که اگر با دو انگشت پوست بینی را فشار دهیم، مقداری چربی به بیرون تراوش می شود.

انواع بینی:
انواع بینی:

ناهنجاری در این نوع از بینی ها معمولا در ناحیه نوک بینی و دیواره های دور سوراخ بینی است.

بینی های استخوانی نیز، بینی هایی هستند که استخوان و غضروف قوی دارند. داشتن قوز بر روی بینی و نازک بودن پوست روی بینی از شناسه های این نوع بینی است. ناهنجاری در این نوع از بینی ها معمولا در ناحیه طول دیواره های بینی و در قسمت روی بینی، بالاتر از نوک می باشد.

انواع بینی:
انواع بینی:

مشاهده شده است که بینی بعضی اشخاص هم خصوصیات بینی های گوشتی را دارد و هم خصوصیات بینی های استخوانی. بینی این افراد علاوه بر داشتن نوکی پهن، قوز هم دارد. به این نوع از بینی ها، بینی ترکیبی گفته می شود.

تفاوت اصلی بینی گوشتی و استخوان

تفاوت اصلی بینی گوشتی و استخوانی در قسمت پوست روی آن می باشد. در یک عده آنقدر پوست روی بینی نازک می باشد که استخوان زیر آن قابل مشاهده است. به این دسته از بینی ها بینی های استخوانی گفته می شود.

در عده ای هم آنقدر این پوست ضخیم است که به شکل گوشت دیده می شود. به این نوع بینی ها هم، بینی گوشتی گفته می شود.

همان طور که گفته شد، این نوع دسته بندی کاملا عمومی می باشند. در ادامه قصد داریم که یک مقدار تخصصی تر و دقیق تر به دسته بندی انواع بینی بپردازیم.

دسته بندی انواع بینی:

بینی عقابی:

نوعی بینی است که در قسمت روی بینی و بالای نوک آن (پل بینی)، برجستگی بزرگی وجود دارد و لبه های آن حالت جمع و تیز دارند. دلیل این نام گذاری نیز شباهت عجیب این نوع بینی، به بینی عقاب است. به این سبک از بینی، بینی شاهینی نیز گفته می شود.

یکی از دلایل اصلی بروز این نوع ناهنجاری در بینی می تواند عوامل ارثی باشد. دلیل دیگر هم می تواند ضرب دیدگی شدید بینی و حتی شکستگی آن باشد.

بینی عقابی:
بینی عقابی:

وجود این قوز بر روی بینی افراد باعث می شود که ظاهر آن ها خشن جلوه کند.

بینی یونانی (بینی کلاسیک):

در این مدل از بینی ها که به اسم بینی کلاسیک و یا یونانی شناخته می شوند، قسمت بالایی بینی (پل بینی) کاملا صاف و کشیده است. تیغه ی بینی در این مدل کاملا صاف و بدون هیچ نوع قوز و برآمدگی می باشد. بلند بودن و باریکی بینی از خصوصیات این سبک از بینی می باشد.

بینی رومی:

این مدل از بینی ها شباهت زیادی به بینی های مجسمه های پیدا شده در روم باستان دارند. به همین دلیل است که این سبک از بینی به نام بینی رومی شناخته می شود.

نشانه ی بارز این مدل بینی، داشتن یک قوز کوچک در ناحیه میانی و یا بالایی پل بینی می باشد. از دیگر نشانه های این سبک از بینی کشیدگی آن می باشد. نشانه های بینی رومی بیشتر در مردها دیده شده است تا خانم ها. تام کروز از جمله شخصیت های معروفی است که بینی رومی دارد.

بینی رومی:
بینی رومی:

بینی سربالا (آسمانی):

این نوع بینی جزء زیباترین بینی های طبیعی می باشد. اگر کسی نگاه ریزبینانه ای به صورت خود نداشته باشد، کم تر پیش می آید که از بینی خود ناراضی باشد.

از نشانه های این مدل بینی اندازه ی کوچک و جمع و جور بودن آن است. معمولا در وسط پل بینی این اشخاص یک تو رفتگی ملایم دیده می شود، این تو رفتگی آنقدر ظریف است که زیاد به چشم نیاید. پیش آمدگی نوک بینی هم جزء خصوصیات این سبک از بینی می باشد.

از نظر طول، این سبک از بینی با توجه به اندازه صورت می تواند دراز یا کوتاه باشد. نقطه ی اشتراک همه ی کسانی که بینی آسمانی دارند، سر بالا بودن آن است. جمع و جور بودن، نداشتن نقصی که به شدت توی چشم باشد و سربالا بودن این سبک از بینی باعث شده است که کم تر کسی به اصلاح آن فکر کند.

در گذشته مد بود که همه ی کسانی که بینی خود را جراحی می کردند نوک آن را بالا می دادند. کسانی که ریز بینانه به صورت خود و جزئیات آن نگاه می کنند، ممکن است که به فکر اصلاح بینی بیفتند.

بینی اسناب (کوتاه و ضخیم):

به بینی هایی که اندازه ی کوچکی دارند، ولی عرض آن ها پهن می باشد، اسناب گفته می شود. وقتی که از نیم رخ به این مدل از بینی ها نگاه کنید، نوک آن گرد و یک انحنای ظریف در آن می بینید.

وجود این انحنا باعث شده است که سوراخ های این نوع بینی بیشتر از بقیه بینی ها نمایان باشند. تفاوت اصلی این مدل بینی با مدل سربالا این است که در این مدل نوک بینی گردتر و نرم تر می باشد. در میان سلبریتی ها، وین رونی بازیکن سابق منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان مثال بارز این نوع بینی است.

بینی حبشه ای (نوبین):

ویژگی بارز این نوع بینی داشتن پلی صاف و کشیده است. این نوع بینی ها معمولا در قسمت انتهایی و یا همان قاعده خود پهن و گوشتی هستند. تخت بودن، کوتاهی پل بینی، داشتن پره های ضخیم، بزرگی و گردی سوراخ های بینی از سایر ویژگی های این سبک از بینی می باشد.

به همین دلیل است که به این نوع بینی، بینی پهن نیز گفته می شود. این مدل بینی بیشتر در میان سیاه پوستان و کسانی که اصالت آفریقایی دارند، رایج است.

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و ریحانا خواننده ی معروف آمریکایی، از جمله افراد معروفی هستند که بینی با سبک نوبین دارند.

بینی حبشه ای (نوبین):
بینی حبشه ای (نوبین):

بینی خوکی:

این مدل بینی معمولا نتیجه ی عمل جراحی ناموفق می باشد، البته ممکن است که شخص به صورت طبیعی و مادر زادی بینی خوکی داشته باشد. از ویژگی های اصلی این نوع بینی بالا بودن بیش از حد نوک بینی می باشد. به شکلی که از فاصله ی دور هم سوراخ های بینی قابل مشاهده هستند.

این بالا بودن بیش از حد نوک بینی باعث می شود که طول بینی کوتاه به نظر برسد. معمولا اشخاصی که به هر دلیلی (مادرزادی و یا عمل ناموفق) بینی خوکی دارند، از بینی خود ناراضی هستند و فکر اصلاح بینی را در سر خود می پرورانند.

مشکلات ظاهری و تنفسی از دلایل اصلی این فکر هستند، البته عده ای هم هستند که طرفدار سفت و سخت این نوع بینی هستند. این افراد به پزشک جراح مراجعه می کنند و از او می خواهند که بینی آن ها را به این شکل جراحی کند

البته این مسئله کاملا سلیقه ای می باشد و هر کسی سلیقه ی خود را دارد، ولی در اکثر موارد این افراد دچار بیماری های تنفسی شده اند و یا از مدل بینی خود خسته و پشیمان شده اند. مایکل جکسون خواننده ی معروف، شناخته شده ترین کسی بود که این نوع بینی را داشت.

بینی نیکسونی:

این مدل بینی که بسیار نادر می باشد، برگرفته از اسم ریچارد نیکسون رئیس جمهور سابق آمریکا است. شکل مستطیلی، وجود انحنا در انتهای آن، لبه های پهن، طولی بلند و نوکی تیز از خصوصیات بارز این نوع بینی می باشند.

بینی نامتقارن:

2 دلیل برای عدم تقارن بینی وجود دارد. یک مشکلات ارثی و مادرزادی، دو عمل ناموفق. عدم تقارن به این معنی است که دو طرف بینی به یک شکل و اندازه نیستند. این عدم تقارن معمولا در پره های بینی اتفاق می افتد.

توجه داشته باشید که جهان چیزی حدود 8 میلیارد جمعیت دارد، با 8 میلیارد چهره و 8 میلیارد بینی متفاوت. طبیعی است که دسته بندی این 8 میلیارد بینی متفاوت کار سخت و دشواری باشد. در این قسمت ما سعی کردیم، اکثر بینی های موجود در جهان را دسته بندی بکنیم.

خواه یا ناخواه، به صورت مادرزادی و ارثی و یا بر اثر اتفاقاتی از قبیل تصادف، زمین خوردن، دعوا و… تعداد زیادی از مردم دچار ناهنجاری ظاهری در بینی خود هستند. به عوامل فوق، مشکلات تنفسی و انحراف بینی را نیز اضافه کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شکل بینی به نوع نژاد افراد نیز وابستگی دارد.

سیاه پوستان و نژادهای آفریقایی

سیاه پوستان و نژادهای آفریقایی معمولا بینی های پهن با پوستی ضخیم دارند

در شرق آسیا هم، بینی هایی سربالا، قوس دار با استخوانی کوتاه مشاهده می کنیم. در غرب آسیا، خاورمیانه و کشورهای مدیترانه ای (ایران جز این دسته محسوب می شود) شاهد بینی های عقابی و قوزدار هستیم. همین عامل دلیل اصلی علاقه زیاد مردم ایران به اصلاح بینی خود می باشد.

در نژاد قفقازی نیز ما شاهد بینی های سر بالا با پوستی نازک و اندازه ای متوسط هستیم. در نژاد رومی نیز همان طور که گفته شد، بینی هایی پهن، پوستی متوسط و مقداری قوز می بینیم.

راه های زیادی برای رفع ناهنجاری بینی وجود دارد.

در این مقاله ما قصد داریم که درباره ی تزریق ژل به بینی و عوامل موثر بر هزینه ی آن صحبت کنیم.

تزریق ژل به بینی:

تزریق ژل به بینی یکی از روش های غیر تهاجمی اصلاح بینی می باشد.

غیر تهاجمی به این معنا که بدون نیاز به عمل، جراحی، بستری شدن، درد و خونریزی خاص و با دوره ی نقاهت کوتاه و خفیف بینی شما اصلاح می شود.

این روش که به عمل بینی بدون جراحی نیز معروف است، درمان بسیار خوبی برای ناهنجاری هایی مثل عدم تقارن بینی مخصوصا در ناحیه پره، از بین بردن قوز، جای شکستگی، برآمدگی ها و فرورفتگی ها می باشد.

دقت کنید که تزریق ژل باعث تغییر بافت بینی نمی شود و فقط شکل ظاهری آن را تغییر می دهد. از ویژگی های مثبت این روش این است که نتیجه فورا نمایان می شود.

شما بلافاصله بعد از تزریق ژل می توانید نتیجه کار خود را مشاهده کنید. دیگر ویژگی مثبت این روش این است که کل فرآیند تزریق زیر یک ساعت انجام می شود.

تزریق ژل به بینی:
تزریق ژل به بینی:

در صورتی که شما برای عمل جراحی باید ساعت ها درگیر عمل و بیمارستان باشید. بسیاری از افراد، به علت شرایط کاری و یا خانوادگی نمی توانند مدت زمان زیادی را صرف عمل، بستری و گذراندن دوره ی نقاهت عمل بکنند.

ترس از بی هوشی

از طرفی عده ای هم از عمل می ترسند. بی هوشی، تیغ جراحی، سوزن و جای بخیه همگی عواملی هستند که خیلی از اشخاص علاقه ای به تجربه آن ها ندارند.

روش تزریق ژل به بینی راه بسیار مناسبی برای این اشخاص می باشد، چون که هم در مدت زمانی زیر یک ساعت پروسه ی آن تمام می شود و هم نیازی به تیغ جراحی ندارد.

ماندگاری این روش هم بستگی به کیفیت مواد تزریق شده دارد. اگر از مواد درجه یک استفاده شود، چیزی در حدود 12 تا 18 ماه ماندگاری انتظار می رود. و اگر از مواد کم کیفیت در این تزریق استفاده شود، معمولا باید بعد از گذر 6 ماه، تزریق تمدید شود. این ژل ها علاوه بر اصلاح بینی، کلاژن سازی را نیز تقویت می کنند و باعث جوان سازی پوست می شوند.

ولی خب شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تزریق ژل به بینی برای چه نوع بینی هایی مناسب می باشد؟ چه ناهنجاری هایی را رفع می کند؟

ترس از بی هوشی
ترس از بی هوشی

در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

تزریق ژل به بینی برای اشخاصی که دچار

  • عدم تقارن بینی
  • انحراف در بینی
  • عدم تناسب اندازه ی بینی با صورت
  • بینی پهن و کوبیده
  • فرورفتگی در ناحیه پره
  • برآمدگی در ناحیه پره
  • افتادگی در ناحیه نوک بینی
  • قوز در پل بینی
  • علائم شکستگی

هستند بسیار مناسب می باشد، همچنین همان طور که گفته شد، این روش بسیار مناسب اشخاصی است که علاقه ای به جراحی و عوارض آن ندارند و می خواهند که:

  • بدون درد و خون ریزی
  • بدون نیاز به بستری شدن
  • بدون نیاز به تحمل عوارض عمل
  • در سریع ترین زمان ممکن
  • بدون دوره ی نقاهت خاص

بینی خود را اصلاح کنند.

دوره ی نقاهت و ریکاوری تزریق ژل به بینی:

یکی از مزیت های اصلی این روش، نداشتن دوره ی نقاهت طولانی می باشد. به شکلی که فردای تزریق شما می توانید بروید سر کار و فعالیت های اجتماعی خود را از سر بگیرید.

عمده ی طرفداران این روش کسانی هستند که به علت مشغله زیاد، نمی خواهند مدت زیادی خانه نشین بشوند. این تزریق بدون نیاز به بی هوشی و فقط با بی حسی موضعی انجام می شود.

دوره ی نقاهت و ریکاوری تزریق ژل به بینی:
دوره ی نقاهت و ریکاوری تزریق ژل به بینی:

عوارض جانبی تزریق ژل به بینی:

این روش عوارض خاصی ندارد. فقط در عده ای ممکن است، باعث

  • تورم خفیف
  • کبودی و قرمزی به صورت خفیف

بشود. که همه ی این ها موقتی بوده و بعد از گذشت 1 یا 2 روز کاملا رفع می شوند. فقط بسیار مهم است که این تزریق زیر نظر پزشک یا شخصی که آموزش های لازم را دیده است و مجوز معتبر دارد، انجام بشود.

در موارد نادری دیده شده است، افرادی که خود سر و بدون آموزش کافی و مدرک معتبر اقدام به تزریق ژل کرده اند، باعث کوری بیمار شده اند.

آیا تزریق ژل به بینی درد دارد؟

درد این تزریق مثل سایر تزریق ها بسیار کم و لحظه ای می باشد، ولی معمولا برای احتیاط قبل از تزریق، از بی حسی موضعی استفاده می شود.

آیا تزریق ژل به بینی درد دارد؟
آیا تزریق ژل به بینی درد دارد؟

استفاده از این روش به چه کسانی توصیه نمی شود؟

همان طور که گفتیم، این روش عوارض جانبی زیادی ندارد، ولی برای احتیاط توصیه می شود که

خانم های باردار

افراد زیر 18 سال

اشخاصی که سیستم بدنی آن ها به علت بیماری های خاص دچار ضعف است،

بعد از گذراندن این دوره ها و شرایط خاص اقدام به تزریق کنند.

نکات مهم قبل و هنگام از تزریق ژل:

در هنگام تزریق پوستتان تمیز باشد و آرایش نکرده باشد

قبل از تزریق از موادی که باعث رقیق شدن خون می شوند،

( ویتامین E و C، مسکن ها، خانواده ی بروفن ها و… ) استفاده نکنید.

از یک هفته قبل از تزریق سیگار، قلیون و الکل مصرف نکنید.

نکات مهم بعد از تزریق ژل:

به مدت 1 هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.

هنگام خوابیدن سرتان را 30 درجه بالاتر از بدن قرار دهید.

در صورت تجویر دارو توسط پزشک حتما سر ساعت مصرف نمایید.

از رفتن به استخر و سونا تا یک هفته خودداری کنید.

تا 2 روز بعد حمام نروید، بعد از 2 روز نیز به مدت یک هفته از آب گرم استفاده نکنید.

به مدت یک هفته بوخور استفاده نکنید.

لیزر، مخصوصا لیزر صورت به مدت یک هفته اکیدا ممنوع می باشد

لایه برداری از پوست را برای هفته ی بعد بگذارید.

جسم سنگین بلند نکنید.

سعی کنید، از انجام هر کاری که باعث ایجاد فشار بر روی بینی شما می شود، بپرهیزید.

از موادی که دارای بروملین هستند، استفاده نکنید.

از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

ورزش های سنگین و باشگاه را دو هفته عقب بیندازید.

نکات مهم بعد از تزریق ژل:
نکات مهم بعد از تزریق ژل:

با رعایت این نکات بعد از گذشت یک الی دو هفته می توانید به صورت کاملا طبیعی به زندگی خود ادامه دهید، باشگاه بروید، استخر و سونا، لیزر و…

بعد از گذشت یک مدت خیلی کوتاه می توانید با یک بینی زیبا و دلخواهتان، به راحتی تمامی فعالیت های اجتماعی سابق خود را ادامه دهید.

تا به این جای کار ما به صورت مفصل درباره ی روش تزریق ژل به بینی برای اصلاح آن صحبت کردیم، به مزایای آن اشاره کردیم و راه های مراقبت از آن را بازگو کردیم. در ادامه قصد داریم درباره ی هزینه ی تزریق ژل به بینی و عوامل موثر بر هزینه ی آن صحبت کنیم.

هزینه ی تزریق ژل به بینی:

معمولا عوامل موثری در تعیین نرخ یک موضوع موثر هستند، ولی اگر بخواهیم به صورت کلی به قضیه نگاه کنیم، تعیین قیمت شامل دو بخش کلی است. یکی هزینه ی تمام شده برای خود ارائه دهنده و دومی سود شخص ارائه دهنده ی آن جنس و یا کالا.

در ادامه به بررسی جزئی تر این عوامل می پردازیم.

نوع و کیفیت ژل مصرفی:

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت یک چیز تاثیر زیادی دارد، قیمت متریال و مواد اولیه آن می باشد. در این کار مهم ترین ماده اولیه ژل مصرفی برای تزریق می باشد. در کل سه نوع ژل برای تزریق بینی موجود می باشد.

هیالورونیک اسید:

این ماده، ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن انسان و بعضی جانداران دیگر وجود دارد. این ماده کاربرد های زیادی مثل جوان سازی پوست، افزایش قابلیت ارتجاعی آن و افزایش حجم دارد. مزیت اصلی این مدل ژل ها برگشت پذیر بودن آن ها می باشد.

در صورت عدم رضایت مشتری از چهره ی خود، در صورتی که ژل تزریقی از خانواده ی هیالورونیک اسیدها باشد، با تزریق یک سوزن هیالاز می توان نتیجه را به حالت قبل برگرداند. این ژل معمولا حدود 18 ماه ماندگاری دارد و به دلیل طبیعی بودن کم ترین عوارض را دارا می باشد.

هیالورونیک اسید:
هیالورونیک اسید:

رادیس:

این ماده، یک محصول مصنوعی و مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد. از ویژگی های این محصول این است که نیازی به تست حساسیت ندارد. اثر گذاری فوری از دیگر مزایای این ماده است. ماندگاری این دسته از ژل ها معمولا چیزی بین 6 تا 12 ماه می باشد.

کلاژن:

کلاژن نیز یک محصول طبیعی می باشد و در بدن انسان ها یافت می شود. کلاژن در لایه ی میانی پوست وجود دارد و کار اصلی آن جوانسازی پوست می باشد، ولی از آن برای اصلاح بینی نیز می توان استفاده کرد. ماندگاری این محصول چیزی حدود سه یا چهار ماه می باشد.

بیس کلی ژل هایی که برای بینی تزریق می شوند، این دو ماده می باشند. شرکت ها و برند های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید این ژل ها کرده اند.

از جمله ی آن ها می توان به ژل ژووی دروم ساخت آمریکا، ژل الیاکسین ساخت ایتالیا، ژل استایلژ ساخت فرانسه و ژل Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد.

این برندها چون در ساخت ژل از تکنولوژی مناسبی استفاده می کنند، ذرات آن ها بسیار ریز می باشند. این عامل باعث می شود که بعد از تزریق ژل صورت شما کاملا طبیعی جلوه کند وعلائمی از تورم در آن دیده نشود.

توجه کنید که برند ژل خیلی مهم می باشد. در بازار برندهای بی کیفیت چینی وجود دارند که با قیمت ارزان به فروش می رسند.

این برندها به علت نداشتن تکنولوژی مناسب، از ذرات درشتی تشکیل شده اند که بعد از تزریق به چهره ی شما جلوه ای غیر طبیعی و متورم می دهند. عفونت و ایجاد آلرژی از سایر عوارض این ژل های بی کیفیت می باشد.

میزان ژل مورد نیاز:

پزشک با توجه به محلی که قرار است، ژل تزریق شود، نوع و میزان ناهنجاری بینی شما تشخیص می دهد که چه حجمی از ژل را استفاده کند. قطعا میزان ژل مصرفی برای شخصی که یک فرورفتگی کوچک در بینی دارد، با شخصی که بینی بزرگ و عقابی دارد، متفاوت است.

تعداد جلسات لازمه:

با تشخیص پزشک ممکن است، چندین جلسه برای تزریق لازم باشد. هر چه تعداد جلسات بیشتر بشود، هزینه ی آن هم بالاتر می رود.

محل کلینیک:

محل کلینیک تاثیر زیادی در قیمت دارد. طبیعی است که در محل های درجه یک میزان اجاره و هزینه های ارائه دهنده نیز به مراتب بیشتر می باشد.

تحریم و نرخ ارز:

عمده ی این ژل ها وارداتی می باشند. تحریم باعث می شود که واردات آن ها سخت شود، در بازار کمیاب شوند و در نتیجه قیمت آن ها بالا برود.

با بالا رفتن نرخ ارز هم، قیمت خرید این محصولات بالاتر رفته و هزینه ی تمام شده نیز بالاتر می رود.

مالیات:

هر شخصی موظف است که مقدار مشخصی از درآمد خود را به عنوان مالیات به دولت بدهد. طبیعتا میزان این مالیات در قیمت گذاری مهم می باشد.

محدودیت در واردات:

گاهی اوقات دولت برای حمایت از تولید کنندگان و شاید هم عوامل سیاسی، واردات یک سری از محصولات را محدود می کند. محدود شدن واردات باعث کم شدن مواد اولیه در بازار و نتیجتا بالا رفتن قیمت آنها می شود.

نکته قابل توجه در این افزایش قیمت ها این است که گاهی عرضه کننده ی یک کالا یا ارائه دهنده ی خدمات، برای جذب مشتری و کسب رضایت آن، با کاهش میزان سود خود، قیمت را ثابت نگه می دارد، ولی اگر این افزایش قیمت خیلی زیاد باشد، انجام این کار در توان ارائه دهنده نمی باشد.

دستمزد پزشک معالج:

تا به این جای کار، عواملی که گفته شد، همه جز هزینه های ارائه دهنده بود. یعنی چیزی که پای خود ارائه دهنده ی خدمات می افتد. دستمزد پزشک برای ویزیت و تزریق ژل نیز جز عوامل موثر بر قیمت نهایی می باشد.

در این جور موارد تجربه و خوش نامی پزشک بسیار شرط مهمی است. پزشکان خوش نام و مشهور، دستمزدهای بالاتری دارند و پزشکان کم تجربه تر معمولا با دستمزد کم تری کار می کنند.

تورم:

میزان تورم باعث افزایش قیمت مواد اولیه می شود. هم چنین میزان دستمزد را هم بالاتر می برد. با افزایش قیمت سایر اجناس، پزشک مجبور است که هزینه ی دریافتی خود را افزایش دهد.

تورم:
تورم:

با این همه حال تزریق ژل علاوه بر مزیت هایی مثل عدم نیاز به بی هوشی، بستری شدن، جراحی، دوره ی نقاهت بالا و… که نسبت به سایر روش ها دارد، هزینه ی بسیار کم تری هم نیاز دارد.

هزینه ی تمام شده ی این روش تقریبا 80 درصد پایین تر از جراحی می باشد که این یک حسن خیلی خوب برای کسانی است که قصد هزینه ی سنگین برای اصلاح بینی خود ندارند.

در مقاله هزینه تزریق ژل به بینی ما ابتدا راجع به بینی، انواع آن و نقش های آن در تنفس و زیبایی صحبت کردیم و سپس به توضیح روش تزریق ژل برای اصلاح بینی و عوامل موثر در قیمت آن پرداختیم. امیدوارم که خواندن مقاله هزینه تزریق ژل به بینی برای شما مفید واقع شده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک :

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید