میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق چربی خط ابرو
هزینه تزریق چربی خط ابرو

لیست موضوعات

هزینه تزریق چربی خط ابرو

در این مقاله، ما قصد داریم که در مورد هزینه ی تزریق چربی خط ابرو و عوامل موثر در آن صحبت کنیم.

این روزها بازار این جور کارها به شدت داغ می باشد. شاید در گذشته کم تر کسی به این فکر می افتاد که نقص ظاهری خود را از طریق عمل های زیبایی برطرف کند.

برای آگاهی از هزینه تزریق چربی خط ابرو به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

نه علم و تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده بود و نه فرهنگ مردم به گونه ای بود که کسی به این جور چیزها فکر کند. پیشرفت علم پزشکی، تکنولوژی ها و ورود تکنولوژی به علم پزشکی باعث شد که مرد بیش از پیش به فکر اصلاح ناهنجاری های ظاهری خود بیافتند. پیشرفت شبکه های مجازی نیز در این امر تاثیر زیادی داشتند.

مردم با دیدن عکس و ویدئو های مدل ها و سلبریتی های معروف، بیش از گذشته رو به روی آینه می ایستند و به نواقص ظاهری خود فکر می کنند. این که این مسئله خوب است، یا بد، تاثیر مثبت دارد، یا منفی بحث جداگانه ای است که در این مقاله زیاد مورد توجه ما نیست. در این مقاله ما قصد داریم در مورد اصلاح ابرو از طریق راه تزریق چربی صحبت کنیم.

در این مقاله قصد داریم که به سوالات زیر پاسخ دهیم

ابرو چیست؟

چه نوع ابرویی به ما می آید؟

روش تزریق چربی چگونه روشی است؟

شیوه ی انجام کار آن چگونه است؟

چه تاثیری روی ابروهای ما دارد؟

چه عواملی بر روی قیمت آن موثر هستند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق چربی خط ابرو با ما همراه باشید.

ابرو چیست؟

موهای ریز و کوتاهی که بالای چشم و به صورت خطی یا قوس دار وجود دارند.

ابرو باعث می شود که قطرات عرق و یا باران به راحتی وارد چشم شما نشود و بینایی شما را دچار اختلال نکند.

دومین کاربرد ابرو این است که ابروهای شما نقش مهمی در ارتباط غیرکلامی شما با دیگران دارند. ابروهای هر انسانی در حالت های مختلفی مثل خوشحالی، ناراحتی، غمگین بودن و عصبانیت در پوزیشن های مختلفی قرار می گیرند.

ابرو چیست؟
ابرو چیست؟

ابروها نقش کارت شناسایی را برای شخص ایفا می کنند

ابروها علاوه بر موارد فوق نقش کارت شناسایی را برای شخص ایفا می کنند. ابرو بر روی پیشانی قرار گرفته ‌اند و از فاصله دور قابل تشخیص هستند. هم چنین محل قرار گیری آن ها به نحوی است که شدیدا توی دید طرف مقابل هستند، به همین دلیل ابرو به عنوان یک عامل شناسایی مهم برای هر شخص شناخته می‌ شود.

در سال ۲۰۰۳ میلادی محققان دانشگاه MIT یکی از مهم ترین دانشگاه های امریکا، یک چالش بزرگ برای مردم طراحی کردند. آن ها چهره ی سلبریتی های بزرگ و معروف را با حذف ابروی آن ها به افراد مختلف نشان دادند.

اکثریت مردم با دشواری موفق به تشخیص درست چهره ی آن ها شدند. از این رو همین عضو بسیار کوچک در بدن، نقش مهمی در چهره ی شما دارد.

با توجه به نوع چهره ی شما ممکن است، مدل های ابروی مختلفی به شما بیاید. برای این کار ابتدا باید فرم صورت خود را تشخیص دهید. به طور کلی ما 6 مدل فرم صورت داریم. برای تشخیص فرم صورت، ابتدا موهای خود را کاملا به سمت عقب داده و بدون هیچ آرایش و چیز اضافه ای بر روی پوست، مقابل آینه قرار بگیرید. در ادامه به بررسی خصوصیات انواع فرم های صورت می پردازیم.

فرم صورت تخم مرغی:

همانند فرم تخم مرغ که یک طرف آن پهن تر و طرف دیگر آن باریک می شود.

– پیشانی شما از چانه تان پهن تر است.

– استخوان ها در ناحیه ی گونه برجسته هستند.

– صورت در قسمت پایینی (چانه) مثل یک صورت تخم مرغی باریک می شود.

فرم صورت گرد:

همان گونه که از نام آن پیداست، صورت اشخاص در این فرم گرد و دایره ای شکل می باشد. از سایر خصوصیات این فرم صورت می توان به برابر بودن طول و عرض صورت (مثل یک دایره) و پهن تر بودن قسمت چانه نسبت به سایر نقاط صورت اشاره داشت.

فرم صورت کشیده:

این فرم نیز همانند نام گذاری آن می باشد. صورت هایی عموما لاغر و با ارتفاع زیاد. از خصوصیات این نوع چهره ها می توان به تساوی عرض پیشانی، استخوان گونه و فک اشاره کرد.

یعنی پایین، وسط و بالای این صورت ها تقریبا یک اندازه می باشند. در مواردی هم چانه های برجسته دیده شده است. ظاهر کشیده و دراز این صورت ها نیز به شدت توی چشم و مشخص است.

فرم صورت چهار گوش:

-از خصوصیات این چهره ها این می باشد که عرض پیشانی، استخوان گونه و فک تقریباً یک اندازه هستند.

-و شکل چهار گوش استخوان فک شخص قابل مشاهده می باشد.

فرم صورت قلبی شکل:

-این چهره ها شبیه به صورت تخم مرغی شکل هستند، با این تفاوت که در قسمت چانه خیلی کوچک می شوند و تقریبا به یک نقطه ختم می شوند.

فرم صورت الماسی:

این سبک از فرم چهره رواج زیادی ندارد و به ندرت در بین اشخاص دیده می شود. از خصوصیات این فرم از صورت می توان به زاویه دار بودن آن اشاره کرد.

در این نوع از چهره ها پهن ترین جای صورت، شقیقه ها هستند.

چگونه فرم صورت خود را پیدا کنیم؟

اگر مو‌هایتان خیلی بلند است، حتما ابتدا آن را جمع کنید و از پشت آن را ببندید تا در دست و پایتان نباشند.

بهتر است که برای تعیین فرم صورت ابتدا یک قلم و کاغذ و متر پارچه ای تهیه و در کنار خود قرار دهید. باید اندازه ‌هایی که می گیرید، را بنویسید و در نهایت آن ها را با هم مقایسه کنید. برای جلوگیری از فراموشی آن ها یادداشت بهترین گزینه می باشد.

برای این که کارتان راحت تر شود، بهتر است که در مقابل آینه بایستید تا بهتر ‌تر بتوانید اندازه گیری‌ های صورت را انجام دهید.

ابتدا پهن ‌ترین قسمت پیشانی را متر کنید. از ابتدای قسمت رویش مو در سمت راست ترین نقطه ی پیشانی شروع کنید و تا سمت چپ ترین نقطه ی آن تا جایی که مو روییده است، ادامه دهید.در نهایت اندازه ی به دست آمده را روی کاغذ بنویسید.

سپس نوبت به اندازه گیری گونه می رسد. با استفاده از متر روی گونه ‌ها را اندازه گیری کنید. برای این کار ابتدا برجسته‌ ترین قسمت گونه را پیدا کنید، (معمولا در زیر گوشه خارجی چشم‌ها) ، سپس متر را از روی این قسمت تا برجسته ترین قسمت گونه در سمت دیگر صورت قرار داده و اندازه گیری کنید.

برای این کار بهتر است، متر را کمی از صورتتان فاصله دهید، زیرا برآمدگی پل بینی باعث می‌شود طول اندازه گیری به دست آمده بیشتر از مقدار واقعی باشد.

اندازه ی طول فکتان را حساب کنید

اندازه ی طول فکتان را حساب کنید. برای این کار از انتهای فک تا چانه را اندازه گیری کنید. متر را به صورت مورب از انتهای فک درست زیر گوش تا چانه قرار دهید و اندازه را یادداشت کنید. همین کار را برای سمت دیگر صورت امتحان کنید. مجموعه اندازه ی دو طرف فک، اندازه ی فک می باشد.

سپس نوبت به اندازه گیری طول صورت می شود. متر را در بالاترین قسمت صورت درست بالای پیشانی و از آن جایی که مو رشد می کند قرار دهید و تا چانه را اندازه گیری کنید. اگر قسمت رویش مو‌ها را اصلاح کرده اید، مشکلی ندارد. جای تقریبی آن مشخص می باشد. برجستگی پل بینی باعث می شود که این اندازه ی به دست آمده بیش از مقدار واقعی باشد، از این رو بهتر است، متر را با کمی فاصله از صورتتان قرار بدهید.

اندازه ی طول فکتان را حساب کنید
اندازه ی طول فکتان را حساب کنید

بعد از این که تمام اندازه‌ها را به دست آوردید و آن ها را یادداشت کردید، بزرگ ‌ترین و کوچک‌ ترین آن ها را تعیین کنید و آن ها را با هم مقایسه کنید.

پس از مقایسه ی اعداد با هم دیگر اگر طول و عرض صورت حدودا یک اندازه باشد، شما دارای فرم صورتی گرد یا مربع هستید. برای تفکیک این دو فرم نیز به زاویه ی فکتان توجه کنید. صورت‌ های مربع فک زاویه دار و پهن تری نسبت به صورت‌های گرد دارند.

کسانی که طول صورتشان بیشتر از عرض آن است

کسانی که طول صورتشان بیشتر از عرض آن است، نیز فرم صورتی مستطیلی یا بیضوی شکل دارند. عده ای هم اندازه ی پیشانی و فکشان نیز باریک‌ تر باشد، صورت قلبی یا بیضوی شکل دارند، اما اگر این اندازه ها با هم برابر باشند، شخص دارای صورت مستطیل یا مربع شکل است.

الان که با فرم های صورت مختلف آشنا شدیم و توانستیم که با روش شناخت فرم صورت خود آشنا شویم، قصد داریم که به بررسی فرم ابرو مناسب با شکل صورت خودمان بپردازیم.

مدل ابروی مناسب با فرم صورت:

مدل ابرو مناسب برای صورت های تخم مرغی:

این فرم صورت بهترین فرم صورت می باشد. نیازی نیست که از ابرو برای تخم مرغی تر کردن فرم صورتتان استفاده کنید. همان طور که در شکل می بینید برای این اشخاص مناسب ترین فرم ابرو، ابرو با زاویه کم می باشد. این نوع ابرو بسیار بوده و به زیبایی بر روی صورت های تخم مرغی می نشیند.

مدل ابرو مناسب برای صورت های تخم مرغی:
مدل ابرو مناسب برای صورت های تخم مرغی:

مدل ابرو مناسب برای صورت های گرد:

کسانی که این فرم از صورت را دارند، باید مدل ابرویی را انتخاب کنند که باعث کم کردن از میزان گردی صورت آن ها شود. کشیده تر کردن فرم ابرو می تواند به این موضوع کمک کند. قوس دادن و کمانی شکل کردن ابرو نیز به این صورت ها جلوه ی خوبی می دهد. از گرد کردن ابروهای خود شدید پرهیز کنید، زیرا این فرم باعث گرد تر شدن صورت شما می شود.

مدل ابرو مناسب برای صورت های گرد:
مدل ابرو مناسب برای صورت های گرد:

مدل ابرو مناسب برای صورت های کشیده:

برای کسانی که دارای این فرم از صورت می باشند، استفاده از ابروهای شکسته و یا هلالی مناسب نمی باشد. این اشخاص برعکس صورت های مثلثی، با ابروهای صاف زیباتر به نظر می آیند.

مدل ابرو مناسب برای صورت های کشیده:
مدل ابرو مناسب برای صورت های کشیده:

 مدل ابرو مناسب برای صورت های چهار گوش:

این دسته از اشخاص نیز، همانند افرادی که صورت های گرد دارند، بهتر است که ابروهای هلالی شکل انتخاب نکنند. ابروهای حالت دار و رو به بالا زیبایی و تعادل صورت این اشخاص را بهتر نشان می دهد.

 مدل ابرو مناسب برای صورت های چهار گوش:
مدل ابرو مناسب برای صورت های چهار گوش:

 مدل ابرو مناسب برای صورت های قلبی:

شکل خاص چانه ی این اشخاص باعث می شود که در نگاه اول تمام نظرها به سمت آن جذب بشود. ابروهای پهن و یا ابروی زاویه دار حالت مناسبی برای جلوه ی بهتر این گونه چهره ها می باشد. این فرم ابروها نظرات را از فرم چانه، به سمت خود معطوف می کنند.

 مدل ابرو مناسب برای صورت های قلبی:
مدل ابرو مناسب برای صورت های قلبی:

مدل ابرو مناسی برای صورت های الماسی:

شما باید مدل ابرویی انتخاب کنید که باعث کم کردن میزان زاویه ها و پهنی این فرم صورتتان بشود. ابروی منحنی شکل، هم باعث اصلاح زاویه صورت شما می شود و هم میزان پهنی آن را کم تر می کند.

مدل ابرو مناسی برای صورت های الماسی:
مدل ابرو مناسی برای صورت های الماسی:

نکات طلائی در انتخاب فرم ابرو:

فارغ از هر فرم و شکل صورتی که دارید، سه قانون مهم و طلایی برای انتخاب شکل ابرو وجود دارد که با رعایت آن می توانید صورتی متناسب و زیباتر داشته باشید.

  1. شروع ابرو باید از برجستگی بینی (پل بینی) باشد. با استفاده از یک مداد و نگه داشتن آن در اطراف استخوان بینی، شما می ‌توانید این نقطه را پیدا کنید.
  2. نکته ی بعدی شکل کمان ابرو می باشد. اندازه ی کمان ابروهای شما، باید دو سوم تمام آنچه می‌ تواند باشد، باشد. اشتباه بزرگی جدیدا بسیار بین مردم رایج شده است، ابروهای قوس محور می باشد. دادن قوس بیش از حد به ابرویتان ممکن است، باعث ترسناکی و بد شکلی صورت شما بشود.
  3. نکته ی سوم و پایانی نیز اصلاح دم ابرو می باشد. تا جایی که می توانید ابروهایتان را کوتاه نکنید. دم ابروهای شما، حداقل باید در امتداد یک خط فرضی از بینی تا گوشه‌ ی چشم شما ادامه داشته باشد. حتی می ‌توانید آن ها را تا جایی که از خط سر ابرویتان پایین تر نیاید، ادامه‌ دهید. باریک تر بودن دم ابرو نسبت به سایر نقاط آن نیز امری ضروری می باشد.

تزریق چربی:

کاهش حجم صورت و سایر قسمت های بدن از نشانه‌های مهم بالا رفتن سن، می باشند. با بالا رفتن سن بالشتک‌ های چربی که در قسمت های مختلف بدن قرار دارند، به تدریج، ضعیف می ‌شوند.

این امر باعث می شود که اندام مختلف شما مخصوصا صورتتان استخوانی شکل به نظر بیاید. عمیق تر شدن خطوط و چین و چروک ‌ها نیز نتیجه ی دیگر این امر می باشد. پزشکان و دانشمندان این حوزه راه کار‌های زیادی بر جبران این حجم های از دست رفته، رفع چین و چروک‌ ها و به طور کلی جوانسازی پوست کشف کرده اند.

در این بین تزریق چربی یکی از بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی و حجم‌ دهی به پوست انسان می باشد. این روش در طی چند سال اخیر تا حد زیادی مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

تزریق چربی:
تزریق چربی:

تزریق چربی چیست؟

همان طور که در قسمت قبل گفته شد این روش، یکی از روش های مهم و موثر در جوانسازی پوست، رفع چین و چروک ها و افزایش حجم اندام مختلف بدن می باشد.

در این روش، پزشک از چربی طبیعی (چربی بدن خود بیمار) برای حل مشکل او استفاده می کند. پزشک در این روش بافت و سلول های چربی از قسمتی از بدن بیمار که چربی اضافه دارد، مانند شکم، باسن، ران و … بر می دارد و آن را به قسمت دیگری که قرار است، حجیم شود، یا چین و چروک آن رفع شود، منتقل می کند. در بیان دیگر می توان گفت که تزریق چربی، همان پیوند چربی می باشد.

بافت صورت بیش از حد لاغر و استخوانی

به عنوام مثال شما حس می کنید که بافت صورتتان بیش از حد لاغر و استخوانی شده است، یا این که دوست دارید که گونه هایتان برجسته تر به نظر بیایند و یا این که با تزریق چربی، قصد دارید که چین و چروک صورت خود را از بین ببرید، مقداری چربی از قسمت های دیگر بدن شما به طور مثال شکم شما برداشته خواهد شد و این چربی برداشته شده، به گونه های شما انتقال می یابد. به این صورت به شکل کاملا طبیعی شما به هدفتان خواهید رسید.

نکته حائز اهمیت در این روش این است که در این روش چربی از بدن خود فرد برداشته می شود. دلیل اهمیت آن هم واضح می باشد. همان طور که در عمل های پیوند کلیه، قلب و … ممکن است، بدن شما عضو جدید را قبول نکند و آن را پس بزند احتمال این که در تزریق چربی نیز این اتفاق صورت بگیرد بالا می باشد.

از این رو چربی که برای انجام عمل تزریق لازم می باشد، از بدن خود فرد گرفته می شود که سلول های آن با بدن فرد همخوانی داشته باشند. این هم خوانی باعث می شود که بدن شما این چربی تزریق شده را پس نزند.

تا به این جای کار به صورت کلی با این عمل تزریق چربی آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم که روش انجام این کار را توضیح دهیم.

روش انجام تزریق چربی:

این عمل شامل چند مرحله می باشد که در ادامه هر کدام را به اختصار شرح می دهیم.

  • برداشت چربی مورد نیاز از بدن بیمار

ابتدا باید اندامی که دارای چربی اضافه است و می توان از آن چربی برداشت کرد مشخص شود، سپس چربی مورد نیاز برای تزریق به وسیله ی یک سوزن کوچک و زیر پوستی برداشته می شود.

به این کار لیپوساکشن نیز گفته می شود. انجام با دقت این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا به بافت ها و سلول های چربی اصلا و تحت هیچ شرایطی نباید آسیبی وارد شود، از این رو زمان برداشت چربی و استفاده از سوزن، پزشک متخصص باید این عملیات را با نهایت دقت انجام دهد تا به بافت چربی آسیبی وارد نشود.

البته بهتر است، بدانید که میزان چربی که از اندام شما خارج می شود، بسیار اندک می باشد. عده ای فکر می کنند که بعد از خروج چربی از بدنشان، آن عضو از بدنشان به مقدار زیادی لاغر خواهد شد در صورتیکه این تصور کاملا اشتباه می باشد.

  • جداسازی چربی خارج شده:

مرحله ی بعدی جداسازی سلول های چربی از سایر بافت ها و سلول ها می باشد. پزشک وقتی که با سوزن مقداری چربی از بدن شما خارج نمود، همراه با چربی، مواد دیگری نیز از بدن شما خارج می شود، اما برای عمل تزریق چربی، فقط به سلول های چربی نیاز است و موادی که به آن ها چسبیده اند اضافی هستند.

پس در این مرحله پزشک اقدام به جداسازی چربی از مایعات و موادی که در کنار چربی هستند، می نماید. برای انجام این کار از دستگاهی به نام سانتریفیوژ استفاده می شود. سانتریفیوژ با سرعت بسیار بالایی که در چرخش دارد، باعث جداسازی چربی از سایر مواد می شود.

  • تزریق چربی:

در این مرحله عملیات نهایی و پایانی کار شکل می گیرد، در مرجله ی قبل چربی خالص سازی شد (سایر مواد از آن جدا شد)، حال نوبت به تزریق کردن آن به اندام مورد نظر می رسد. پزشک متخصص، در این مرحله با استفاده از یک نوع سرنگ، چربی را به اندام مورد نظر تزریق می کند.

تزریق چربی برای چه نواحی از بدن کاربرد دارد؟

این عملیات فوق را می توان برای قسمت های مختلف بدن انجام داد.

صورت، سینه، باسن، ران، دست و… همگی اندام هایی هستند که معمولا افراد مختلف برای اصلاح آن ها اقدام به تزریق چربی می کنند.

چه افرادی باید به فکر تزریق چربی باشند؟

  • افرادی که دچار چین خوردگی و گود رفتگی در ناحیه صورتشان باشند.
  • افرادی که خواستار اصلاح دائمی تری برای مشکلات ظاهریشان هستند و می دانندکه تزریق ژل و فیلر به صورت موقت و غیر دائمی می باشد.
  • افرادی که خواستار از بین بردن تورفتگی ها و کم حجمی ها در نواحی مختلف بدنشان هستند
  • افرادی که خواستار داشتن پوستی جوان در قسمت های مختلف بدنشان هستند.
  • افرادی که قصد حجیم تر کردن و تغییر شکل دادن به نواحی خاصی از بدنشان (مانند سینه ها و باسن) را دارند.

حال که با تزریق چربی و شیوه ی انجام آن آشنا شدیم، قصد داریم که به توضیح نکات مهم قبل و بعد از تزریق بپردازیم.

نکات مهم قبل از انجام عمل تزریق:

اولین مرحله پیدا کردن یک پزشک خوب و حاذق می باشد. سعی کنید، به تبلیغات اینترنتی اکتفا نکنید و به سراغ اشخاصی بروید که چند مدل نمونه کار از او دیده باشید.

نکات مهم قبل از انجام عمل تزریق:
نکات مهم قبل از انجام عمل تزریق:

بعد از پیدا کردن پزشک مناسب باید با او چند جلسه مشاوره بگذارید. آن چیزی که از این عمل انتظار دارید، را به وی بگویید. در مواقعی حساسیت شما باعث می شود که به اشتباه تصمیم به انجام عمل بگیرید. بارها دیده شده است که دکتر توصیه به انجام نشدن عمل کرده است و بیمار به انجام آن اصرار داشته است.

سعی کنید که از تجربیات پزشک استفاده کنید. پس از انجام مشاوره پزشک چند مرحله آزمایش برای شما می نویسد. در صورتی که نتیجه آزمایشات مطلوب بود یک زمان برای عمل مشخص می شود.

رساندن آب کافی به بدن

رساندن آب کافی به بدن، در هر شرایطی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. سعی کنید، چند هفته قبل از عمل، عادت آب خوردن خود را اصلاح کنید و سعی کنید، به میزان کافی آب بنوشید.

رساندن آب کافی به بدن
رساندن آب کافی به بدن

بهتر است، برای کسب نتیجه ی بهتر حدودا به مدت شش هفته قبل از عمل از مصرف سیگار و هر ماده ی نیکوتین زای دیگری خودداری کنید. این کار برای ترمیم بهتر و جلوگیری از به جا ماندن جای زخم ها موثر می باشد، همچنین بهتر است که از چند هفته قبل از عمل از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و غیر استروئیدی و ویتامین هایی که ممکن است، خونریزی را بیشتر کنند، خودداری کنید.

حتما یک همراه، با خود بیاورید. بعد از عمل بهتر است که کسی شما را به خانه برساند. هم چنین تا 24 ساعت باید کسی پیشتان باشد و از شما مراقبت کند.

تا اینجا با مبحث چه افرادی باید به فکر تزریق چربی باشند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله هزینه تزریق چربی خط ابرو با ما همراه باشید.

نکات مهم در روز تزریق چربی:

این عمل معمولا در مطب، کلینیک و یا بیمارستان صورت می گیرید. حضور به موقع در محل می تواند از استرس شما بکاهد. مدت انجام این عمل نیز به میزان چربی که باید استخراج شود، در ارتباط است، یعنی هر چه میزان چربی بیشتری لازم باشد، مدت زمان عمل نیز افزایش می یابد. دلیل آن هم مشخص است.

در هر مرحله از برداشت چربی، میزان مشخص و محدودی می توان برداشت نمود. هر چه میزان برداشت بیشتر شود، تعداد مراحل برداشت افزایش می یابد. پس طبیعتا برای پر کردن سینه و باسن، چربی بیشتری نسبت به پر کردن صورت نیاز است.

از نظر روحی، روانی و جسمانی برای انجام بی حسی های موضعی و یا شاید هم بی هوشی آماده باشید. معمولا این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود، ولی در شرایط خاص و بنا به تشخیص پزشک ممکن است که از بی هوشی نیز استفاده شود. برای کنترل شرایط، در اتاق عمل از مانیتورهای مختلفی برای چک کردن ضربان قلب، فشار خون و میزان اکسیژن خون شما استفاده می شوند.

در حین عمل سعی کنید که به پزشک خود اطمینان کنید و اجازه دهید که هر کاری که لازم است، انجام دهد.

تا اینجا با مبحث نکات مهم در روز تزریق چربی آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله هزینه تزریق چربی خط ابرو با ما همراه باشید.

روال بهبودی بعد از عمل:

مراقبت از محلی که چربی استخراج شده است، بسیار مهم می باشد. پزشک معالج شما توصیه های لازم جهت مراقبت از این محل را به شما می کند. بهتر است که برای بهبودی سریع تر مو به مو به آن توصیه ها عمل کنید.

معمولا به مدت یک هفته تورم و کبودی های حاصل از عمل نمایان هستند، بهتر است که شما تا مدتی در خانه استراحت کنید.

کبودی حاصل از عمل معمولا در پایان هفته اول از بین می رود، اما ممکن است، تورم را در هفته ی دوم نیز داشته باشید.

معمولا پس از گذشت مدت زمانی بین ۷ تا ۱۰ روز تقریبا بهبودی بهبود یافته باشید، اما ممکن است، همچنان شما برای ورود به جامعه آماده نباشید.

بعد از گذشت هفته ی دوم شما کم کم چهره ی واقعیات را پیدا می کنید. با انجام یک آرایش ملایم هم می توانید آثار به جا مانده از ورم و کبودی را کاملا محو کنید.

با گذشت زمان و خوابیدن ورم به تدریج می توانید تغییرات را حس کنید، اما از بین رفتن کامل ورم ممکن است، چند هفته ای به طول بیانجامد.

نکات مهمی که بعد از عمل توجه به آن مهم می باشد:

  • فقط داروهایی را مصرف کنید که پزشکتان برای شما تجویز کرده است. پزشک معمولا بعد از عمل داروهای حاوی مسکن و آنتی‌بیوتیک (برای پیشگیری از عفونت‌ها) را تجویز می کند.
  • به مدت دو هفته پس از عمل از مصرف آسپیرین یا داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی (مانند ایبوپروفن یا ژلوفن) خودداری نمایید. فقط در شرایطی مصرف این داروها مجاز می باشد که به تجویز پزشک یا با هماهنگی او باشد.
  • به مدت سه هفته پس از عمل مصرف سیگار و سایر مواد نیکوتین زا را کنار بگذارید. ترکیبات موجود در مواد دخانی مخصوصا نیکوتین خونرسانی به نواحی مختلف بدن را ضعیف می کند این امر باعث می شود که جای زخم های شما سریع بهبود پیدا نکند.
  • از کمپرس یخ استفاده کنید. این کار باعث کاهش ورم شما می شود. تا دو روز بعد از عمل، مقداری یخ را درون یک کیسه پلاستیکی قرار داده و آن را روی محل عمل بگیرید. این کار در درمان ورم معجزه می کند.
  • به مدت 1 ماه پس از عمل، زمانی که می خواهید بخوابید سر خود را بالاتر از سطح بدنتان قرار بدهید.
  • پس از گذشت 4 روز بعد از عمل می ‌توانید پانسمان خود را باز کرده و گن خود را در بیاورید و به حمام بروید، همچنین می ‌توانید گن خود را با ماشین لباس‌شویی بشویید.
  • می توانید در حمام زخم ‌های کوچکی که از تخلیه چربی (لیپوساکشن) باقی مانده است، را بشویید. روش صحیح شست و شوی زخم را از پزشکتان بپرسید.
  • به مدت سه هفته بعد از عمل باید از انجام فعالیت‌های سنگین مانند بلند کردن اشیاء سنگین، تمرینات کششی و وزنه‌ زدن اجتناب کنید.
  • به مدت یک ماه به زخم ‌های باقی مانده از تخلیه ی چربی (لیپوساکشن) دست نزنید. ماساژ دادن، فشار دادن و مالاندن این نواحی به مدت یک ماه ممنوع می باشد.

زمان های مهم در دوره ی نقاهت پس از عمل تزریق چربی:

  • روز اول: اولین روز پس از عمل تزریق چربی بسیار مهم می باشد.به خانه برگشته، سعی کنید، تحت هیچ شرایطی به پانسمان و گن خود دست نزنید. استفاده از کمپرس سرد برای کاهش درد و تورم مفید می باشد. وجود ورم، کبودی و مقداری درد خفیف طبیعی می باشد.
  • روز دوم و سوم: هنوز کمی درد دارید که این طبیعی می باشد. میزان کبودی و تورم در این روزها به اوج خود می رسند. از آن نترسید که کاملا طبیعی و پیش بینی شده است.
  • روز چهارم: بالاخره پس از گذشت 4 روز از عمل می توانید پانسمان و گن خود را باز کنید و حمام کنید. مطابق با روشی که پزشک گفت، جای زخم لیپوساکشن را تمیز کنید.
  • روز بیست و یکم: لازم است که به دکتر خود مراجعه کرده و روند بهبودی شما چک بشود.
  • پس از شش ماه: الان وقت لذت بردن است. نتایج تزریق کاملا و در زیباترین حالت خود قابل مشاهده هستند.

تا اینجا با مبحث زمان های مهم در دوره ی نقاهت پس از عمل تزریق چربی آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله هزینه تزریق چربی خط ابرو با ما همراه باشید.

تزریق چربی به خط ابرو:

همان طور که در بخش اول گفته شد ابرو یک عامل مهم و حیاتی در زیبایی هر شخصی می باشد. فرم ابروی هر کسی باید متناسب با ظاهر وی باشد. وقتی که شما در دوران جوانی هستید، ابروهای شما حالت معمولی، ساکن و با یک قوس ملایم و زیبا به سمت بیرون بالای کاسه چشم قرار دارد.

با افزایش سن افراد، این قوس معمولا صاف می شود و زیبایی خود را از دست می دهد. تزریق کردن چربی به ناحیه ی خط ابرو یک راه کار مناسب برای زیباسازی ابرو می باشد.

تزریق چربی به خط ابرو:
تزریق چربی به خط ابرو:

عوامل زیادی می توانند دلیل بد فرم شدن و افتادگی ابرو باشند. به جز بالا رفتن سن ممکن است، استرس، خستگی، کم خوابی و بی قراری نیز دلیل افتادگی و بد فرمی ابرو باشند.

افتادگی ابرو باعث می شود که پلک بالایی باد کند. این امر باعث ناپدید شدن مژه های زیر پلک ها می شوند. در این صورت چشم ها گودتر دیده می شوند.

چون که ما داریم در مورد یک ناحیه ی مهم و حساس مثل چشم صحبت می کنیم، استفاده از روش مناسبی که بتواند هم چهره ی شما را زیبا کند و هم خطر بسیار کمی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. در بین تمام روش های موجود برای این کار، تزریق چربی به خط ابرو یک راه حل بسیار خوب تلقی می شود.

روش انجام عمل تزریق چربی به خط ابرو دقیقا مثل سایر نقاط بدن انجام می شود

روش انجام عمل تزریق چربی به خط ابرو دقیقا مثل سایر نقاط بدن انجام می شود. در طی این عمل ابتدا پزشک چربی اضافی موجود در یک ناحیه از بدن خود فرد بیمار را تخلیه می کند، سپس بعد از خالص سازی آن و جداسازی چربی از سایر مواد، آن را مجددا در ناحیه مورد نظر تزریق می کند.

این عمل، یکی از روش های کاملا مدرن در زمینه اصلاح بدن می باشد. در گذشته این روش فقط برای از بین بردن کم حجمی نواحی مختلف بدن مثل صورت، سینه و… انجام می گیرفت،

همچنین در مواردی هم برای از بین بردن چین و چروک های صورت و بدن استفاده می شد. با گذشت زمان محققان این حوزه وقتی دیدند که این روش در بین مردم طرفدار زیادی دارد، با گذشت زمان و با تلاش هایی که توسط پزشکان بزرگ در سراسر دنیا انجام شد، کاربردهای دیگر این روش نیز مشخص شدند.

نمونه ی بارز این کاربرد های جدید استفاده از روش تزریق چربی برای فرم دادن به ابرو های افراد می باشد. این کار اگر به درستی انجام شود، می تواند نتایج بسیار مثبتی در چهره ی شما ایجاد کند.

مردم به روش تزریق چربی راحت تر از سایر روش ها اعتماد می کنند

مردم به روش تزریق چربی راحت تر از سایر روش ها اعتماد می کنند. دلیل اصلی آن هم این می باشد که در این روش از مواد و فرآورده های شیمیایی استفاده نمی شود. امروزه مردم از خطرات و آسیب های مواد شیمیایی مطلع هستند و ترجیح می دهند که از مواد طبیعی و کم خطر استفاده نمایند.

تزریق چربی به خط ابرو باعث می شود که ابروهای شما فرم مطلوبی بگیرد و همچنین چین و چروک های اطراف آن رفع بشود.

مردم به روش تزریق چربی راحت تر از سایر روش ها اعتماد می کنند
مردم به روش تزریق چربی راحت تر از سایر روش ها اعتماد می کنند

عده ای نیز جای اخم آن ها روی پیشانیشان باقی مانده است. باقی ماندن جای اخم بر روی صورت می تواند باعث خشن شدن صورت شما بشود.

با تزریق چربی به خط ابرو می توانید تمام این مشکلات را به صورت طبیعی و کم خطر رفع کنید. از دیگر مزیت های این روش کلاژن سازی و جوان کردن پوست شما می باشد. تزریق چربی باعث می شود که پوست شما شروع به کلاژن سازی کند و جوان تر و شاداب تر به نظر بیاید.

هزینه ی تزریق چربی به خط ابرو:

در این قسمت از مقاله قصد داریم که در مورد هزینه های تزریق چربی به خط ابرو و عوامل موثر در قیمت گذاری آن صحبت کنیم.

هزینه های قبل از عمل:

این هزینه ها بخش جزئی از هزینه های شما را تشکیل می دهند، اما بهتر است که با آن ها آشنا شوید. شما ابتدا باید پول ویزیت دکتر را بدهید،

سپس وی برای شما تعدادی آزمایش و دارو تجویز می کند. هزینه ی آزمایشات و داروها نیز بر عهده ی شما می باشد. هم چنین قبل از عمل باید یک گن مخصوص تهیه کنید که بعد از عمل تا یک مدت از آن استفاده می کنید، البته برای تزریق چربی به ابرو استفاده از گن ضرورتی ندارد.

هزینه های قبل از عمل:
هزینه های قبل از عمل:

مقدار چربی که تزریق می شود:

قطعا، هر چه مقدار چربی تزریق شده بیشتر باشد، قیمت این عمل نیز بیشتر می شود. این میزان تزریق چربی با توجه به ناحیه تزریق و تشخیص دکتر متفاوت است، به عنوان مثال، هر چقدر که حجم چین و چروک‌ های اطراف چشم شما بیشتر باشند، باید چربی بیشتری به آن ناحیه تزریق شود.

این امر باعث افزایش هزینه‌ ی تزریق می ‌شود. تعیین مقدار چربی باید با تجویز پزشک صورت گیرد. عده ای فکر می کنند که هر چقد بیشتر چربی تزریق شود، بهتر است. خواهشا اجازه دهید که پزشک کارش را انجام دهد.

منطقه ای که باید چربی تزریق شود:

با توجه به منطقه ی تزریق چربی، هزینه ی عمل می تواند بیشتر یا کم تر بشود. بعضی از مناطق مثل سینه و باشن حجم چربی زیادی برای پر کردن آن ها باید استفاده شود، این امر مسلما باعث افزایش تعداد تزریق و زمان بر شدن این کار می شود.

بعضی از جاها هم مانند ابرو، چون در نزدیکی چشم قرار دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است و کار باید با دقت بیشتری انجام شود. همه ی این عوامل تاثیر زیادی در قیمت تمام شده ی عمل تزریق چربی دارد.

دستمزد پزشک:

همان طور که گفته شد اولین وظیفه ی شما پیدا کردن یک پزشک مناسب است. پزشکان با توجه به خوش نامی، تجربه، سطح تحصیلات و… دستمزدهای متنوعی می گیرند. توصیه می شود که به سراغ یک پزشک با تجربه ی قابل قبول و کارنامه ای خوب بروید. حتما در مورد پزشک به خوبی تحقیق کنید.

دستمزد پزشک:
دستمزد پزشک:

هزینه ی کلینیک یا بیمارستان:

بیمارستان یا کلینیکی که در آن عمل صورت می گیرد، بابت در اختیار قرار دادن فضا و تجهیزات خود، پولی را دریافت می کند. این هزینه بخش قابل توجهی از مبلغ پرداختی شما می باشد.

هزینه ی کلینیک یا بیمارستان:
هزینه ی کلینیک یا بیمارستان:

قیمت دستگاه ها و تجهیزات:

برای انجام عمل به دستگاه های خاصی نیاز است. دستگاه های مورد استفاده در علم پزشکی عموما دستگاه های گران قیمتی هستند. با افزایش قیمت این دستگاه ها، هزینه ی تعمیر و نگه داری، به روز رسانی و استهلاک آن ها نیز افزایش می یابد. به همین دلیل افزایش قیمت این دستگاه ها باعث افزایش دستمزد کلینیک و در نتیجه افزایش قیمت هزینه ی عمل می شود.

امیدواریم تا اینجا از خواندن پست هزینه تزریق چربی خط ابرو اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

بالا و پایین شدن نرخ ارز:

تقریبا می توان گفت که قیمت همه چیز به قیمت ارز و دلار وابسته می باشد. همه ی تجهیزات مورد نیاز برای انجام عمل از خارج از کشور وارد می شوند. با افزایش نرخ ارز قیمت دستگاه ها، لوازم جانبی و مصرفی آن ها نیز بالاتر برود. هم چنین بالا رفتن نرخ دلار باعث افزایش دستمزد نیز می شود.

شما در حال مطالعه پست هزینه تزریق چربی خط ابرو هستید.

تحریم:

بسیاری از مواد و وسایل مورد نیاز در این عمل وارداتی می باشند. تحریم باعث کم شدن این مواد و تجهیزات می شود. وقتی که چیزی هم کم یاب شود، در بازار، قطعا قیمت آن بالا می رود.

محدودیت واردات:

گاها خود دولت برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و عدم خروج ارز از کشور، واردات را محدود می کند. گاها این محدودیت واردات و نبودن نمونه ی مشابه داخلی که بتواند با نمونه ی خارجی رقابت کند منجر به کم شدن مواد و تجهیزات و افزایش قیمت آن ها در بازار می شود.

ما در این مقاله در مورد ابرو، نقش آن در چهره و نحوه ی انتخاب مدل ابرو صحبت کردیم. در ادامه به توضیح یکی از بهترین و پرطرفدار ترین روش های اصلاح فرم ابرو، یعنی تزریق چربی به خط ابرو صحبت نمودیم. در نهایت نیز راجع به مسائل مالی آن و عوامل موثر بر روی آن صحبت شد.

از اینکه تا انتهای پست هزینه تزریق چربی خط ابرو با ما همراه بودید متشکریم و امیدوارم که خواندن مقاله هزینه تزریق چربی خط ابرو برای شما مفید واقع شده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید