میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی
هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی

لیست موضوعات

هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی

در این مقاله به بررسی هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

برای استعلام قیمت کافیست با ما تماس بگیرید.

02122930161

همچنین می توانید از هزینه تزریق چربی به خط اخم مطلع شوید.

امروزه حفظ زیبایی و جوانی برای افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور معمول با افزایش سن، تمامی انسان ها دچار عوارض پیری می شوند که یکی از این عوارض چروک شدن پوست صورت است که در زیبایی افراد اثر می گذارد.

از این رو امروزه عمل ها و روش هایی برای جبران این کسری به وجود آمده است، یکی از این روش ها تزریق ژل بوتاکس است.

هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی
هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی

در این مقاله سعی می کنیم تا در مورد نحوه تزریق این ژل و معایب و مضرات، همچنین خوبی های این روش صحبت کنیم، اما یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب این روش ها هزینه آن ها است، این فاکتور نقش مهمی را برای انتخاب روش ما بازی می کند.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

هزینه بوتاکس برای خط اخم و پیشانی حدودا چقدر است؟

برای تزریق هر چه بهتر بوتاکس باید چه کاری را انجام بدهیم؟

چه نکات مهمی را باید درباره تزریق بوتاکس بدانیم؟

اگر تصمیم گرفتیم تا بوتاکس تزریق کنیم، چگونه خودمان را آماده کنیم؟

تزریق بوتاکس چه کمک هایی به شما می کند؟

اگر تزریق بوتاکس را انجام بدهیم به چه مدت استراحت نیاز داریم؟

بوتاکس در ناحیه خط اخم چیست؟

تزریق بوتاکس در واقع چه کاری را برای ما انجام می دهد؟

اگر بوتاکس تزریق کنم چه مدت زمانی برای من باقی می ماند؟

در چه صورتی نباید بوتاکس را تزریق کنیم و برای ما خطر آفرین است؟

آیا در هنگام تزریق بوتاکس ممکن است، متحمل درد زیادی شویم؟

آیا اگر مدتی بوتاکس را تزریق کنیم و بعد از آن دیگر ادامه ندهیم ممکن است، عضلات صورت ما دچار عارضه افتادگی شود؟

با این تفاسیر هزینه کلی تزریق بوتاکس در ناحیه خط اخم پیشانی چقدر است؟

اگر بخواهیم برای بوتاکس خواص کلی را در نظر بگیریم این ماده بعد از تزریق چه کمک هایی به ما می کند؟

برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی با ما همراه باشید.

هزینه بوتاکس برای خط اخم و پیشانی حدودا چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل و فاکتور های زیادی بستگی دارد. ممکن است، برخی از این فاکتور ها به پایین آمدن هزینه کمک کنند، یا متفاوت عمل کرده و بعصی از این عوامل باعث افزایش هزینه های مرتبط با بوتاکس شوند.

البته این موارد به کارهایی که شما می خواهید انجام بدهید بستگی دارند، ممکن است، شما بخواهید ناحیه وسیعی را برای تزریق بوتاکس در نظر بگیرید، پس قاعدتا این عامل باعث افزایش هزینه های شما می شود.

ممکن است که تنها ناحیه کوچکی را برای تزریق بوتاکس در نظر بگیرید، پس با این تفسیر قاعدتا باید هزینه های کمتری را بپردازید.

البته یکی دیگر از فاکتور هایی که در قیمت اثر دارد، اندازه بوتاکس تزریق شده است، هر چه قدر این اندازه زیاد باشد، هزینه های شما نیز زیاد می شود.

هر اندازه هم اندازه بوتاکس تزریق شده برای شما کمتر باشد، اندازه هزینه ای که باید بپردازید به مراتب کم تر خواهد بود. در نتیجه به درستی حجم و وسعت ناحیه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا متحمل هزینه های زیادی نشوید.

فاکتور مهم

اما یک فاکتور مهم دیگر نیز در میزان هزینه پرداختی شما موثر است و آن نوع و برند بوتاکس تزریق شده می باشد.

اگر بخواهید خدماتی تمیز و سالم را دریافت کنید، قاعدتا باید از برند های معروف و استاندارد استفاده کنید که این امر برای شما هزینه های بیشتری در پی خواهد داشت

اما گر بخواهید از برند های نه چندان معروف استفاده کنید، ممکن است، هزینه های شما به مراتب کمتر شوند که البته این کار اصلا توصیه نمی شود

زیرا این کار یعنی تزریق بوتاکس، به صورت مستقیم با سلامتی شما در ارتباط است، در نتیجه برای تحویل کاری درست و مناسب همیشه به سراغ برند ها و مارک های استاندارد و معتبر بروید تا سلامت و زیبایی خود را حفظ بکنید.

اما یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه، این است که شما در چه مکانی این تزریق را انجام می دهید، ممکن است، در یک کلینیک زیبایی پوست باشد، یا هر جای دیگری. این را باید بدانید که در هر جا با توجه به خدماتی که ارائه می شود، پرداختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

پس در هنگام انتخاب مکان برای تزریق بوتاکس در ابتدا به معتبر بودن و مدرک داشتن آن توجه کنید، سپس اقدام به بررسی قیمت خدمات آن مکان بکنید تا متحمل هزینه های گزافی نشوید.

اما عوامل دیگری در افزایش یا کاهش هزینه های شما دخیل هستند که به بررسی جزئی آن ها می پردازیم.

چین و چروک

یکی از عوامل دیگر در تعیین قیمت، چین و چروک هایی است که شما میخواهید از بین بروند. این چین و چروک ها با قیمت ارتباط مستقیمی دارند، هر جه بیشتر باشند، شما باید هزینه بیشتری بپردازید، هر چه کمتر باشند، هزینه پرداختی شما به مراتب کمتر خواهد بود.

بالا یا پایین شهر بودن مرکزی که در آن به تزریق بوتاکس می پردازید. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که این مسئله چه ربطی به قیمت تزریق بوتاکس دارد؟

جواب ساده است، شما اگر بخواهید مرکزی را در بالای شهر دایر کنید، هزینه های شما بالا خواهد بود، زیرا در آن مکان شما باید هزینه هایی زیادی اعم از قیمت زمین بالا یا اجاره بهای بالایی بپردازید، پس این امر باعث می شود که هزینه تزریق بوتاکس در این مکان ها کمی بالاتر باشد.

اما اگر بخواهید مرکزی را در پایین شهر دایر کنید، با توجه به قیمت زمین کم تر و اجاره بهای پایین تر هزینه های شما کاهش میابد، در نتیجه هزینه تزریق نیز کاهش پیدا می کند.

فرد تزریق کننده

یکی دیگر از عواملی که در تعیین هزینه برای شما حائز اهمیت است، فرد تزریق کننده است.

بله درست شنیدید، احتمال دارد، فردی که برای شما بوتاکس را تزریق می کند، یک پزشک پوست و مو باشد، در نتیجه شما باید هزینه چنین فرد با تجربه و حرفه ای را بیشتر بپردازید.

ممکن است که فردی با تجربه کمتر کار تزریق بوتاکس را برای شما انجام دهد، یا فردی باشد که در یک مرکز زیبایی پوست و مو کار می کند، بنابراین طبیعی است که چنین فردی، تجربه و مهارت یک پزشک را ندارد، در نتیجه هزینه های شما نزد چنین شخصی به مراتب پایین تر خواهد آمد.

فرد تزریق کننده
فرد تزریق کننده

برای تزریق هر چه بهتر بوتاکس باید چه کاری را انجام بدهیم؟

برای این کار یعنی تزریق بوتاکس همیشه به سمت بهترین فرد و با تجربه ترین فرد بروید.

زیرا این کار برای سلامتی و زیبایی شما بسیار بهتر است، چون این فرد می تواند خدمات خوبی را به شما ارائه دهد.

قبل از انجام تزریق بوتاکس به خوبی تحقیق کنید و در این باره بخوانید، شما باید بدانید که با چه چیزی رو به رو هستید.

بهتر است، همیشه بهترین و معتبر ترین مارک ها و برند ها را برای تزریق خریداری کنید، ممکن است که کمی گران تر باشند، اما خیال شما از بابت کیفیت آن ها راحت است و این را در نظر داشته باشید که انسان بر سر سلامت و زیبایی خود معامله نمی کند، پس پول شما هدر نمی رود.

شما قرار است تا با زیبایی خود بازی کنید، در نتیجه هیچ وقت به فکر هزینه نباشید، قبل از انجام این کار با یک متخصص خوب پوست و مو مشورت کنید و هزینه یک بار ویزیت او را بپردازید، این کار به شما کمک می کند تا مضرات و فواید تزریق بوتاکس را به خوبی متوجه شوید و بهترین تصمیم را بگیرید.

خوب فکر کنید و در جاهای مختلف به دنبال بهترین متخصصان باشید، این را در نظر داشته باشید که هزینه برخی اماکن بیخود و بی جهت بالا هستند و باید به این فکر کنید تا بهترین کیفیت را با قیمت مناسبی به دست بیاورید.

برای تزریق هر چه بهتر بوتاکس باید چه کاری را انجام بدهیم؟
برای تزریق هر چه بهتر بوتاکس باید چه کاری را انجام بدهیم؟

چه نکات مهمی را باید درباره تزریق بوتاکس بدانیم؟

برای این که هزینه مناسبی را پرداخت کنید و وجه اضافی از شما دریافت نشود بهتر است تا از خرید پکیج های کامل خودداری کنید و بر اساس واحد های تزریق شده به پوست خودتان پول پرداخت کنید.

ممکن است، در برخی نواحی شما نیاز کم تری به بوتاکس داشته باشید و اگر پکیج کاملی بخرید اضافه آن روی دستتان خواهد ماند، پس بهتر است، بر اساس واحد های تزریق شده به پوستتان پول پرداخت کنید، این کار به شما کمک می کند تا هزینه کمتری را بپردازید.

همیشه حرف تزریق کننده را گوش بدهید، اگر او گفت برای این ناحیه این مقدار واحد بوتاکس لازم است، به حرف او گوش دهید و به فکر هزینه اضافی نباشید. اگر کم کاری کنید، این کار باعث می شود تا صورت شما توازن را از دست بدهد و زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد و از کار خود پشیمان خواهید شد.

همیشه برای آغاز تزریق بوتاکس بهتر است، از محل هایی شروع کنید که بیشتر در معرض دید هستند و شما از بابت آن ها ناراحت و غمگین هستید، این کار در بهبود روحیه شما کمک شایانی خواهد کرد و از تزریق بوتاکس خوش حال خواهید شد.

ارزان بودن بوتاکس

برخی بوتاکس ها به شدت ارزان هستند و این را می شود، از آن ها برداشت کرد که دارای نا خالصی هستند، پس بهتر است، به دنبال جنس خوب باشید.

حال بهتر است، به بررسی برخی از عوارض این بوتاکس های بی کیفیت بپردازیم.

ممکن است، بوتاکسی که خریداری می کنید، به شدت رقیق باشد و این امر باعث می شود تا در مدت کمی، بوتاکس اثر خود را از دست بدهد.

ممکن است، واحد های بوتاکسی که خریداری می کنید، تحت تاثیر عواملی برای شما مناسب نباشد و باعث بشود که ظاهر شما بسیار زود تر از آن چه فکر می کنید، به حالت قبل برگردد و بوتاکس اثر خود را از دست بدهد.

ممکن است، جنسی را که ارزان خریداری می کنید، در انبار ها مانده باشد، در واقع این اجناس ممکن است، مدت زیادی از تاریخ مصرف آن ها گذشته باشد، در نتیجه می توانند به شما آسیب زده یا اصلا اثری برای شما نداشته باشند، پس بهتر است، همیشه به تاریخ آن ها توجه لازم را داشته باشیم.

خرید بوتاکس تقلبی

ممکن است، با خرید این مدل بوتاکس ها که اغلب تقلبی هستند، بدن شما نسبت به آن ها مقاومت نشان دهد و باعث بیماری شوند، پس بهتر است، همیشه برای خرید بوتاکس به برند و معتبر بودن آن توجه کنیم.

البته به این نکته هم باید توجه کرد که نتیجه نامناسبی اگر به دست بیاید همیشه به خاطر کیفیت و نوع جنس بوتاکس نیست

بلکه ممکن است که این نتیجه نامناسب نتیجه کار یک فرد بی تجربه و بدون مهارت باشد که حتی اگر بهترین جنس و کیفیت را به او بدهید، باز هم نتیجه خوبی به دست نمی آورید. پس بهتر است، همیشه به دنبال تخصص باشیم تا در کنار جنس و کیفیت خوب از نتیجه خوبی هم بهره مند شویم.

خرید بوتاکس تقلبی
خرید بوتاکس تقلبی

اگر تصمیم گرفتیم تا بوتاکس تزریق کنیم، چگونه خودمان را آماده کنیم؟

گام اول و بسیار مهم این است که شما باید اطمینان لازم را بدست آورید.

برای بدست آوردن اطمینان طبق صحبت های بالا که مفصل توضیح داده شد، بهتر است، در ابتدا با فردی که در این باره تخصص دارد، مشورت کنید، این کار به شما اطمینان لازم را می دهد.

این مسئله حائز اهمیت است که باید بدانید چقدر بوتاکس را باید تزریق کنید، این کار چند مزیت دارد:

اول این که می فهمید چقدر باید هزینه پرداخت کنید.

دوم این که می فهمید مدت زمان تزریق چقدر است و برای تایم مورد نظر آن برنامه ریزی می کنید. این فاکتور مهمی در دریافت نتیجه مناسب است، زیرا تایمی را که اختصاص می دهید به متخصص این فرصت را می دهد که به خوبی و با حوصله کار خود را انجام دهد، در نتیجه شما به نتیجه دل خواه خود خواهید رسید.

اما این نکته را باید درک کنید که تزریق بوتاکس همانند دیگر جراحی ها نیست، این یک تزریق ساده است، اما دلیل نمی شود که این تزریق ساده باعث شود، آن را دست کم بگیرید، به همین دلیل برای قبل از انجام بوتاکس و تزریق آن لازم نیست که سبک زندگی خود را تغییر بدهید.

اگر تصمیم گرفتیم تا بوتاکس تزریق کنیم، چگونه خودمان را آماده کنیم؟
اگر تصمیم گرفتیم تا بوتاکس تزریق کنیم، چگونه خودمان را آماده کنیم؟

تزریق بوتاکس در واقع چه کاری را برای ما انجام می دهد؟

برای زیبایی و ترمیم آن روش های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از آن ها تزریق بوتاکس است، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که اکثرا هم با همین روش تزریق انجام می شوند

اما میان آن ها با بوتاکس و تزریق آن، تفاوت هایی وجود دارد. تمام این روش ها برای پر کردن خطوط و چروک ها استفاده می شوند و غالبا با تزریق این کار انجام می شود.

برای مثال در تزریق بوتاکس یک عامل مهم وجود دارد و آن این است که ماهیچه های فرد مورد درمان بی حس می شوند که البته ضرر خاصی ندارد.

در دیگر روش ها معمولا ژل هایی تزریق می شود که تمام خطوط اصلی ایجاد شده را پر می کنند، اما در بوتاکس از سمومی استفاده می شود که معمولا برای انسان مضر نیستند و هیچ گونه عوارضی ندارند.

شما در حال مطالعه پست هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی هستید.

اما یک نکته این جا وجود دارد که باید به آن توجه شود، این نکته چیست؟

اگر زن بارداری قصد انجام تزریق بوتاکس را دارد، قبل از انجام این کار باید با پزشک خود مشورت کند و از او کسب تکلیف کند، این کار برای زنان باردار لازم است

زیرا این ژل ممکن است، برای آن ها خطر ایجاد کند و برای بچه یا حتی خود مادر مشکلاتی یا خطراتی را به وجود بیاورد که ممکن است، بعد ها غیر قابل جبران باشند، پس بهتر است، چنین افرادی یعنی زنان باردار قبل از انجام تزریق بوتاکس با پزشکی متخصص مشورت کرده و سپس اقدام به تزریق بوتاکس بکنند.

اما یک نکته این جا وجود دارد که باید به آن توجه شود، این نکته چیست؟
اما یک نکته این جا وجود دارد که باید به آن توجه شود، این نکته چیست؟

تزریق بوتاکس چه کمک هایی به شما می کند؟

تزریق بوتاکس در مراحلی می تواند به شما کمک کند که در این قسمت می خواهیم به بررسی چند مورد مهم از آن ها بپردازیم.

وقتی شما به مراحل سنین بالا می رسید و کمی احساس پیری می کنید، ممکن است، متوجه چین و چروک هایی در صورت یا پوست خود بشوید، این چین و چروک ها ممکن است، در روحیه شما تاثیر بگذراد و شما را نا امید کند. یکی از روش هایی که به این امر کمک می کند تا کمی بهتر شود و شما حس خوبی را بعد از آن دریافت کنید، تزریق بوتاکس است.

ممکن است، شما در خط اخم یا پیشانی خود چروک هایی را مشاهده کنید که بسیار در چهره شما تاثیر گذار هستند و می توانند به کلی چهره شما را تغییر بدهند.

اصلا نگران نباشید تزریق بوتاکس این مشکل را حل می کند، زیرا شما با تزریق بوتاکس می توانید آن ها را از بین برده و جوان تر به نظر برسید.

یکی دیگر از کمک هایی که تزریق بوتاکس به شما میکند این است که ابرو های شما را بالا می برد، در واقع هر چه از عمر شما بگذرد ممکن است که ابرو های شما افتاده تر به نظر بیاند، این امر در چهره و زیبایی شما تاثیرات گسترده ای دارد

چهره زیبا تر

از این جهت تزریق بوتاکس می تواند به شما کمک کند تا این موارد را از بین ببرید و چهره زیبا تری داشته باشید و حتی می توانید با تزریق بوتاکس در این ناحیه تا چندین سال جوان تر و سرحال تر به نظر بیایید.

یکی دیگر از مواردی که تزریق بوتاکس می تواند در درمان آن به شما کمک کند، درمان تعریق است. برخی افراد به طرز فجیعی ممکن است، عرق کنند، این افراد ممکن است، به سمت درمان با قرص بروند، این درمان می تواند به آن ها کمک کند، اما یکی دیگر از روش هایی که می تواند به آن ها کمک کند تزریق ژل بوتاکس است.

این کار را در ناحیه ای که تعریق زیادی دارد، انجام می دهند و بعد از مدتی باعث می شود که تعریق در آن ناحیه به حداقل برسد یا از بین برود.

یکی دیگر از خواص تزریق بوتاکس کنترل کردن درد است، بله درست خواندید، کنترل درد.

مثال

برای مثال ممکن است، برخی افراد از درد های بی نهایت آزار دهنده میگرن رنج ببرند، این افراد هر کاری را که انجام بدهد باز هم این درد به شدت روی کیفیت زندگی آن ها تاثیر گذار است.

تزریق بوتاکس در نواحی که درد آن ها بیشتر است و بسیار آن ها را مورد آزار و اذیت قرار می دهد می تواند تا حدودی در کنترل درد موثر باشد، شاید بگویید این یک تبلیغ است، اما پاسخ منفی است،

زیرا این تاثیر تزریق بوتاکس توسط بهترین و بزرگ ترین سازمان های بین المللی تایید شده است و می توانید درباره آن حتی تحقیق بکنید.

یکی دیگر از مواردی که تزریق بوتاکس می تواند به آن کمک کند تا بهبود بیابد، اعتماد به نفس است. ممکن است، در پیری این حس به سراغ شما بیاید که چقدر شکسته شدید و دیگر آن زیبایی گذشته را ندارید.

تزریق بوتاکس در این باره به شما کمک می کند تا جوان تر و زیبا تر به نظر بیایید، اما ممکن است، این چین و چروک ها در جوانی به سراغ شما بیاید که باز هم عوامل زیادی دارد و می تواند در هر زمانی به سراغ شما بیاید، اصلا نگران نباشید

در همین زمان هم تزریق بوتاکس کمک شایانی به شما می کند و می توانید به راحتی آن ها را ترمیم کرده و پوستی سر حال و جوان داشته باشید، همین امر به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را باز سازی کنید و به راحتی در اجتماع حضور پیدا کنید.

مثال
مثال

اگر تزریق بوتاکس را انجام بدهیم به چه مدت استراحت نیاز داریم؟

این یک سوال بسیار آسان است که حتی ممکن است، جواب خاصی نیز نداشته باشد، اما به طور معمول برای تزریق بوتاکس بعد از آن دوره خاصی برای استراحت نیاز نیست در واقع ممکن است، حتی یک دقیقه بعد از تزریق نیز شما آماده انجام فعالیت های روزانه خود باشید.

تنها نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید و آن ها را به خوبی انجام دهید تا نتیجه دل خواه شما به دست بیاید برای مثال:

اگر تزریق بوتاکس را انجام بدهیم به چه مدت استراحت نیاز داریم؟
اگر تزریق بوتاکس را انجام بدهیم به چه مدت استراحت نیاز داریم؟

بعد از انجام تزریق بوتاکس در صورت خود بهتر است، برای چند ساعتی از دراز کشیدن امتناع کنید، این کار کمک می کند تا بوتاکس تزریق شده در جای خود ثابت بماند، اگر حرکت بکنید ممکن است، بوتاکس تزریق شده جا به جا شود و به دیگر نقاط صورت رفته و ایجاد مشکل بکند از این رو بهتر است، بعد از تزریق بوتاکس تا چند ساعت دراز نکشید و در حالت عادی به فعالیت های روزانه خود برسید.

از ورزش کردن بپرهیزید

یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید، این است که بعد از تزریق بوتاکس به صورت خود به مدت یک روز از ورزش کردن بپرهیزید. هنگامی که ورزش می کنید، ممکن است، این ورزش سنگین باشد و باعث جا به جایی بوتاکس تزریق شده شود و آن را به دیگر نواحی ببرد که این امر اصلا خوشایند نیست.

از ورزش هایی که باعث می شوند، خم بشوید نیز بپرهیزید، در هنگام خم شدن صورت به سمت جلو می رود، این امر باعث می شود تا به بوتاکس های تزریق شده فشار وارد شود و باعث حرکت در آن ها می شود، از این رو این کار را اکیدا انجام ندهید و حتی الامکان تا یک روز فعالیت ورزشی نداشته باشید.

تنها نکته ای که باید در طول روزی بوتاکس را انجام داده اید به خوبی رعایت کنید، این است که در طول همان روز از انجام هر گونه فعالیتی که باعث فشار آمدن به بوتاکس شود، بپرهیزید تا برای شما مشکلی به وجود نیاید و بتوانید به نتیجه دل خواه خود برسید و چهره ای زیبا تر و جوان تر را داشته باشید.

بوتاکس در ناحیه خط اخم چیست؟

برای درک بهتر این موضوع در ابتدا باید بدانیم که خطوط اخم به صورت کلی دو مدل می باشند.

اولین نوع از خطوط اخم، خط ثابت است. شما اگر فعالیتی انجام ندهید که خط و چین و چروک را به وجود بیاورد باز این خط ممکن است، پدیدار شود. این خط معمولا به تنهایی با تزریق بوتاکس از بین نمی رود، بلکه ممکن است، کمی محو شود، اما برای از بین بردن کامل آن نیاز است، از ژل نیز استفاده شود تا نتیجه کار بهتر و مورد قبول تر باشد.

نوع دیگری از خطوط اخم نیز وجود دارد که خط حرکتی نام دارد، این خط با اخم کردن بیش از حد به وجود می آید و ممکن است، با اخم نکردن به کلی به وجود نیاید، اما اگر آن را در چهره خود دارید، اصلا نگران نباشید، زیرا که با تزریق بوتاکس به کلی از بین می رود و با اخم نکردن در باقی عمر خود نیز شکل جدیدی از آن در چهره شما پدیدار نمی شود.

بوتاکس در ناحیه خط اخم چیست؟
بوتاکس در ناحیه خط اخم چیست؟

اگر بوتاکس تزریق کنم چه مدت برای من باقی می ماند؟

این یک سوالی است که چندین جواب دارد و به صورت قطعی نمی شود، به آن پاسخ داد، در واقع برای بوتاکس و تزریق آن در افراد مختلف مدت زمان های متغیری برای ماندگاری وجود دارد، در واقع در هر فردی این ماندگاری متفاوت است و با فرد دیگر فرق دارد.

اما به طور کلی در نتیجه آمار هایی که گرفته شده است، در افراد مختلف مدت زمان آن چیزی در حدود سه تا شش ماه است که در هر فردی ممکن است، متفاوت باشد و در برخی حتی ممکن است، بیشتر طول بکشد و در برخی دیگر حتی ممکن است، این زمان کم تر از حد معمول باشد.

بوتاکس نیاز به ترمیم دارد که باید هر چند وقت یک بار برای انجام آن به متخصص مربوطه مراجعه کنیم تا مدت زمان نگه داشتن آن در پوست خود را بیشتر کنیم.

ممکن است، این ترمیم در افراد مختلفی متفاوت باشد، برای مثال در فردی ممکن است، حتی تا سه ماه نیز به دوره ماندگاری بوتاکس تزریق شده کمک کند که دوره نسبتا طولانی است.

اگر بوتاکس تزریق کنم چه مدت برای من باقی می ماند؟
اگر بوتاکس تزریق کنم چه مدت برای من باقی می ماند؟

در چه صورتی نباید بوتاکس را تزریق کنیم و برای ما خطر آفرین است؟

بوتاکس در مواردی برای اشخاص مضر است و نباید تزریق شود، چرا که در صورت انجام این کار ممکن است، باعث آسیب شود، یا حتی خطر آفرین باشد و برای فرد مشکلات زیادی را به وجود آورد، از این رو به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

اگر شما مبتلا به بیماری خاص هستید و این بیماری یک بیماری زمینه ای باشد، بهتر است، به سمت تزریق بوتاکس نروید، اگر اصرار به انجام تزریق بوتاکس داشتید، بهترین کار مشورت با پزشک متخصص است تا خطرات و عوارض آن بر بدن و بیماری شما مشخص شود و اگر مشکلی نبود می توانید به راحتی آن را تزریق کنید.

اگر به ماده بوتاکس و یا اجزای آن حساسیت داشته باشید، تزریق بوتاکس برای شما مضر است و باعث ایجاد مریضی در شما می شود، از این رو اگر این مشکل را دارید، به سمت تزریق بوتاکس نروید.

اگر شما دارای بیماری های اعصاب و روان هستید و از این بیماری ها رنج می برید، توصیه می شود تا بوتاکس تزریق نکنید، زیرا تزریق بوتاکس برای چنین افرادی ممکن است، مضر باشد و اثرات بدی را در بدن آن ها به وجود بیاورد، از این رو انجام تزریق بوتاکس برای افرادی که دارای بیماری های مرتبط با اعصاب و روان هستند، توصیه نمی شود

در چه صورتی نباید بوتاکس را تزریق کنیم و برای ما خطر آفرین است؟
در چه صورتی نباید بوتاکس را تزریق کنیم و برای ما خطر آفرین است؟

مشورت با پزشک

البته باز این مورد نیاز به مشورت با پزشک دارد، ممکن است، از نظر پزشک معالج این امر مضر نباشد، در این صورت افرادی که دارای بیماری های اعصاب و روان هستند، می توانند به تزریق بوتاکس بپرازند.

افرادی که دچار بیماری هایی در ناحیه عضلات خود هستند، نیز بهتر است، از تزریق بوتاکس خودداری کنند و این کار را انجام ندهند، زیرا ممکن است، برای آن ها عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

البته باز این مورد نیاز به مشورت با پزشک دارد، احتمال دارد، از نظر پزشک معالج این امر مضر نباشد، در این صورت افرادی که دارای بیماری هایی در ناحیه عضلات خود هستند، می توانند به تزریق بوتاکس بپرازند.

اگر شما خانمی هستید که در دوران بارداری به سر می برید بهتر است، فعلا از تزریق بوتاکس بپرهیزید، این کار یعنی تزریق بوتاکس ممکن است، برای شما و بچه شما اثرات مخربی داشته باشد و خطرآفرین باشد، از این رو بهتر است، آن را به بعد از دوران بارداری موکول کنید.

اگر اصرار به انجام تزریق بوتاکس دارید، باید با پزشک خود مشورت کنید و به خوبی از راهنمایی های او بهره ببرید و به حرف های او گوش بدهید، اگر از نظر پزشک این امر مشکلی برای شما نداشت، می توانید با خیالی راحت نسبت به تزریق بوتاکس اقدام کنید.

عفونت حاد در صورت

اگر شما مبتلا به عفونتی حاد در صورت خود هستید، به هیچ وجه به سمت تزریق بوتاکس نروید، این کار باعث انتشار عفونت در باقی بدن می شود و ممکن است، برای شما خطرآفرین باشد و انجام آن شما را در معرض خطری بزرگ قرار دهد. بهتر است

این کار یعنی تزریق بوتاکس را به بعد از بهبودی انتقال دهید، در ابتدا به پزشک مراجعه کنید و خود را درمان کنید، در این صورت می توانید به زودی بهبودی را به دست بیاورید و نسبت به تزریق بوتاکس اقدام کنید.

ممکن است، شما بخواهید در فلان ناحیه تزریق بوتاکس را انجام بدهید، اگر در این ناحیه جوش های چرکی در صورت شما وجود داشته باشد، بهتر است، دست نگه دارید و مدتی صبر کنید تا جوش از بین برود، سپس نسبت به تزریق بوتاکس اقدام کنید.

آیا در هنگام تزریق بوتاکس ممکن است، متحمل درد زیادی شویم؟

جواب این سوال خیر است، همه ما در طول زندگی خود حداقل یک بار را آمپول تزریق کرده ایم، تزریق بوتاکس دردی در همان حد یا شاید هم کم تر دارد که ممکن است، اصلا حس نشود و یک درد مقطعی است که برای چند ثانیه یا حد اکثر چند دقیقه طول می کشد.

پس اصلا نگران درد، هنگام تزریق بوتاکس نباشید و با خیالی راحت نسبت به تزریق بوتاکس اقدام کنید.

آیا در هنگام تزریق بوتاکس ممکن است، متحمل درد زیادی شویم؟
آیا در هنگام تزریق بوتاکس ممکن است، متحمل درد زیادی شویم؟

اگر مدتی بوتاکس را تزریق کنیم و بعد از آن دیگر ادامه ندهیم ممکن است، عضلات صورت ما دچار عارضه افتادگی شود؟

جواب خیر است، بر خلاف باور عموم که این در بین مردم جا افتاده است، اگر مدتی تزریق بوتاکس را انجام بدهید، سپس آن را ادامه ندهید به هیچ وجه صورت شما دچار افتادگی نمی شود، پس اصلا نگران نباشید، زیرا این اتفاق ساخته ذهن افرادی است که هیچ اطلاعاتی نسبت به تزریق بوتاکس ندارند.

اگر مدتی بوتاکس را تزریق کنیم و بعد از آن دیگر ادامه ندهیم ممکن است، عضلات صورت ما دچار عارضه افتادگی شود؟
اگر مدتی بوتاکس را تزریق کنیم و بعد از آن دیگر ادامه ندهیم ممکن است، عضلات صورت ما دچار عارضه افتادگی شود؟

با این تفاسیر هزینه کلی تزریق بوتاکس در ناحیه خط اخم پیشانی چقدر است؟

باز این امر بستگی به موارد زیادی دارد که این موارد شامل:

برند، مکان تزریق، حجم تزریق، متخصص تزریق کننده و دوره درمان می باشند، اما به طور کل در این ناحیه با توجه به همه این موارد و در نظر گرفتن قیمت های مناسب، هزینه تزریق بوتاکس دائمی از انواع دیگر آن بیشتر می باشد و دیگر موارد هزینه کم تری را در بر خواهند داشت و پرداختی شما کمتر خواهد بود.

با این تفاسیر هزینه کلی تزریق بوتاکس در ناحیه خط اخم پیشانی چقدر است؟
با این تفاسیر هزینه کلی تزریق بوتاکس در ناحیه خط اخم پیشانی چقدر است؟

اما در نهایت اگر بخواهیم برای بوتاکس خواص کلی را در نظر بگیریم این ماده بعد از تزریق چه کمک هایی به ما می کند؟

اگر شما دچار چین و چروک در بین ابرو های خود شده باشید و این امر شما را آزار و اذیت می دهد و یا ممکن است، چهره شما را تغییر داده باشد و از آن ناراضی باشید، اصلا نگران نباشید، زیرا تزریق بوتاکس در این ناحیه می تواند مشکل شما را بر طرف سازد و به شما چهره ای زیبا تر و جوان تر ارائه دهد که بتوانید از آن لذت ببرید و اعتماد به نفس خود را باز سازی کنید.

اگر شما دچار چین و چروک در پیشانی خود شده باشید و از این امر بی نهایت ناراحت باشید، زیرا چهره شما را تحت تاثیر قرار داده است، اصلا نگران نباشید، در این قضیه نیز تزریق بوتاکس به شما کمک خواهد کرد و می توانید با تزریق آن در این محل، این چین و چروک ها را از بین برده و چهره خود را جوان تر، سرحال تر و زیبا تر نسبت به گذشته ببینید.

شما مخاطب گرامی در حال خواندن مقاله هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی هستید.

خطوط شکل گرفته دور چشم

اگر شما احساس می کنید که دور چشم هایتان خطوطی شکل گرفته است و این امر برای شما ناراحت کننده است، به هیچ وجه نگران نباشید، زیرا این امر نیز با تزریق بوتاکس از بین خواهد رفت و می تواند به شما کمک کند تا چهره ای زیباتر و جوان تر نسبت به گذشته داشته باشید و از آن لذت ببرید.

اگر احساس می کنید که ابرو های شما نیاز دارد تا کمی حالت بگیرد و زیبا تر باشد، می توانید از تزریق بوتاکس در این ناحیه اتفاده کنید، این کار به شما کمک شایانی خواهد کرد.

اگر در دور لب های خود احساس می کنید که خطوطی شکل گرفته اند اصلا نگران نباشید، زیرا این مشکل نیز با تزریق بوتاکس از بین خواهد رفت و شما می توانید به حالت جوانی و زیبایی خود باز گردید.

شما می توانید از بوتاکس و تزریق آن برای بالا بردن ناحیه جلویی یا همان نوک در بینی خود کمک بگیرید، تزریق بوتاکس این کار را برای شما انجام خواهد داد.

نتیجه گیری:

امروزه با توجه به افزایش اهمیت زیبایی در دنیا و پرداختن بیش از حد به این موضوع روش های درمانی جدید و به روزی برای زیبا تر شدن و از بین بردن خطوط و چین و چروک ابداع شده است، یکی از این روش ها تزریق بوتاکس است.

در این مقاله سعی شد تا با تزریق بوتاکس در خط اخم و پیشانی و قیمت آشنا شویم.

نتیجه گیری:
نتیجه گیری:

از اینکه تا پایان پست هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی ما را همراهی کردید متشکریم و امید است تا مقاله هزینه بوتاکس خط اخم و پیشانی کمک شایانی در جهت مطلع شدن شما کرده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید